Jak ktoś nie rozumie niech sobie zrobi prosty test zakręci autem zgasi i zobaczy napięcie na aku. Będzie poniżej 12v ale będzie rosło i po kilku minutach wróci z powotem do 12,6v Albo zgasi auto i zmierzy napięcie na aku .Będzie 13,2 v. To znaczy że akumulator naładował się do 200% pojemności? Właśnie. Właśnie, nic to nie znaczy. Kompletnie nic! No...
Dokonałem pomiarów: Pomiar napięcia: Jazda do przodu: nie było stałego wyniku: koła kręciły niezwykle szybko a na mierniku przeskakiwały wartości - rozpoczynały się od 5.92 po 0.54, 4.79 i tak cały czas. Jazda do tyłu: 5.58 V, Skręt w lewo: 5.21 V, Skręt w prawo: 5.22 V. Pomiar prądu: Jazda do przodu: 1.25 A, Jazda do tyłu: 1.30 A, Skręt w lewo: 1.31...
Jeszcze nie grzebałem głębiej, tylko jazda, pomiar temperatury, testy na zapalonym silniku- naciskanie hamulca i kontrola czy tył się przyblokuje.
Kolega dobrze radzi, najpewniejszy pomiar na białym złączu, cienka sonda pomiarowa, ostrożnie żeby nie zrobić zwarcia i jazda z pomiarami
Te 16V klepią tłokami- tzw Piston Slap. Wiec albo rozbiórka i wymiana tłoków z 1.6 16V z dłuższymi płaszczami albo jazda z tym co jest. Luzy zaworowe są kasowane hydraulicznie a konstrukcja dekla razem z walkami uniemożliwia jakikolwiek pomiar luzow.
W ten sposób to nie pokażesz nic. Rozgrzej auto i jedź porządnie, a nie na PSJ jak na filmie. To co pokazałeś to typowa jazda, a nie na pomiar 0-100 kmh. Silnik w tym aucie bardzo lubi wysokie obroty.
Chciałbym aby ktoś poratował mnie schematem do sterowania silnikiem 3f , jazda lewo prawo , bez potrzymania i przycisku stop Przycisk stop jest nie potrzebny przy "przekaźniku / styczniku" bez podtrzymania. Puszczasz przycisk i silnik się zatrzymuje. Przykładowy schemat znajdziesz https://www.google.de/search?q=zmiana+ob...
Pomiar ciśnień należy wykonać.
Witam grupe 8 w blokach wartości mierzonych robisz przy pełnym obciążeniu jazda na 3 biegu obroty 2900 do 3100 . Pozdrawiam reszte na gg 1384368 .
No dzięki Pany za informację, widzę,że to nie takie łatwe i proste jak na filmikach to się wydaję, grubsza jazda , ale już wiem na czym stoję, pierwsze to pomiar długoterminowy wiatru, a później można myśleć dalej...
Więc powtórzę to co wcześniej pisałem. Uruchamiamy samochód. Jazda kilka godzin. Parkowanie. Pomiar napięcia na akumulatorze na chodzącym silniku. Wyłączenie silnika. Zasilenie akumulatora napięciem z zasilacza o wartości wcześniej zmierzonej na uruchomionym silniku.
Pomiar oscyloskopem powinien załatwić temat, lub jazda a jakimś testerem i oglądanie parametrów bieżących.
zazwyczaj problemem będzie odległość, w teorii VDSL powyżej 1,5km oferuje niemal to samo co ADSL2+ W żadnej teorii tylko w praktyce. Jak napisałem wyżej VDSL uruchamia się do 1,3 km od centrali (pomiar TDR), a nie jazda samochodem od centrali do domu, jak to próbował mi wmówić jeden abonent, że samochodem ma 600m :D
W jakimś temacie o zwrotnicach ktoś pisał i nawijaniu cewek, mniej więcej "gra nie warta świeczki, można zepsuć dużo, a zaoszczędzić nie wiele" Zainwestuj w miernik z pomiarem indukcyjności i jazda, tak będzie najłatwiej.
Co do MAF jest kilka opcji, logi podczas jazdy, pomiar napięcia na wyjściu np oscyloskopem itd. W obu przypadkach trzeba poszukać wartości. Może zacznij od szczelności okładu dolotowego. Co do turbo jedyne co sprawdzisz jeszcze to luz na wirniku i stan łopatek. A olej w dolocie jest zawsze, nie dobrze jak by go było za dużó.
Ale chodzi o to aby robić pomiar podczas jazdy, rejestrowac paranetry i patrzec w momencie wystąpienia szarpania, który wtrysk pokazuje "kosmiczne" wartości.
Nie ruszaj na razie sondy bo silnik nie otrzymuje takiej ilości paliwa jak potrzebuje, stąd moga być zakłamania w parametrach sondy. Osobiście stawiam na regulator cisnienia, ale żeby mieć pewnośc to trzeba zrobic pomiar parametrów podczas jazdy. Dodam jeszcze że pompę wymieniałem 2 razy, natomiast regulator kilkanaście.
Gro ludzi patrzy na ilość funkcji w przełączniku podzakresów. Im więcej tym lepiej. Akurat tutaj sprawa jest prosta i odpowiem z mojego doświadczenia. Chodzę do szkoły elektrycznej i tak jak w pierwszej klasie ma się zajęcia z pomiarów nauczyciele wymagają by korzystać z podziałki manualnej pomiędzy zakresami (automat jest po prostu zakazany KAŻDY...
Witam, Caterpillar TH 63 nagle zaczął mieć problemy z jazdą na wszystkich biegach. Nie rusza płynnie tylko skokami, po dodaniu dużo gazu. Może stać w miejscu i nie ruszyć, nawet po dodaniu gazu. Jak nie jedzie, a jest załączony bieg, to słychać cichy szum ze skrzyni. Olej się nie grzeje i nie jest spalony. Jutro mam mieć przyrząd do mierzenia ciśnienia....
Witam. Jako serwis mieliśmy też przyjemność zapoznać się z tym problemem przy Mercedesie Viano 2004 r., gdzie przy ewidentnym uszkodzeniu czujnika lewy tył zaczęła się jazda z problemem. Pomiar uszkodzonego czujnika (rezystancji, nieskończoność) rzeczywiście wskazywał na uszkodzenie czujnika, gdzie na marginesie powinna być w jedną stronę około 5,51...
Bez pomiaru ciśnienia paliwa manometrem niewiele się dowiemy. Częsta jazda na rezerwie dobija pompy przeważnie.
Aż tak długich linii nie stosowałem, u mnie to było jakieś 1m. Była to tasiemka 4 żyłowa - aby przeszła pod zamkniętym oknem między uszczelkami - aby zimą też można się było bawić bez potrzeby wiercenia, a móc zamknąć okno z przepuszczoną tasiemką. Linią puszczane było zasilanie 5V, stabilizator 3V3 (wykonany na LM317, możesz sobie wstawić jakieś LDO)...
Tak będzie. Wskaźnik naładowania w Xiaomi jest oprogramowany. Nie pakazuje na sztywno napięcia pakietu a wyciąga średnią napięcia z celi z najniższym napięciem. Dlatego wskaźnik nie skacze jak szalony od 0 do 100% przy przyspieszaniu i hamowaniu. To że masz 80% nie znaczy że napięcie na którejś celi nie spada Ci np poniżej 3V w momencie przyspieszania...
Z pomiarem gabarytów nie ma problemów, suwmiarka w dłoń i jazda. Jak pomierzyć parametry techniczne tweetera?
Nie ma "wyjątków" A sam piszesz: Oczywiście że można jeździć tylko nie można poruszać się po drogach publicznych. Czyli zaprzeczasz sam sobie. Jazda bez licznika, z magnesem na czujniku itp. to też ingerencja prawidłowość jego pomiaru, czyli przestępstwo.
Termistor wykorzystuje ECU przez cały czas, jest jedną z danych niezbędnych do kontrolowania temperatury katalizatora i filtra FAP/DPF Piszesz że potrzebny jest pomiar napięcia - nie wiem jak to zrobić bo osiągnięcie temperatury powyżej 400 stopni to już dość dynamiczna jazda na wyższych obrotach lub serwisowe wypalanie FAP ( możliwe na postoju ) Popytam...
z praktyki wiem ( mam anty suszarkę), że jesli wpadniesz na pomiar sam, to jesteś bez szans, ale jazda za "jeleniem" jest bardzo skuteczna i jeszcze nigdy mnie nie trafili. ktoś mi kiedys opowiadał, że bardzo gwałtowne zachamowanie wprowadza w błąd pomiar u niebieskich, ale czy to skuteczne ? nie wiem nie miałem okazji sprawdzić, może mam szczęście,...
Zrób pomiar kontrolny ile jest tego styropianu. Jeśli do 20 cm to nie kombinuj tylko długie kotwy i jazda z tym że nie dociskaj zbyt mocno by nie załamać elewacji
Pomiar kompresji, jeśli wszystkie wyjdą równo po około 28 bar, i szklanki całe to wtryski do wymiany lub regeneracji. Jazda z takim stanem rzeczy grozi poważnym uszkodzeniem silnika.
no wiec chyba sie wyjasnilo. na dzien dobry pomiar cisnienia w cylindrach dal wyniki odpowiednio 5,6,5,6 atm. ;/ pozdr.............
serwis może i jest prosty i szybki w wypadku końcówki mocy, z tunerem też nie ma większych problemów a właśnie z preampem zaczyna się jazda kiedy trzeba wymienić potencjometry, jak się działa schematycznie i z przemyślanym planem działania to też nie ma problemu ale trzeba go rozebrać w drobny mak łącznie z blachą "kotwiczną" gdzie przykręcone są potencjometry,...
Wyjazd do niemiec i jazda A2 da taki skutek. Jeśli brak dymu, to właśnie czujnik doładowania może być do wymiany- pewność da pomiar komputerem, wartości statycznej i dynamicznej.
Paliwo dobre :)). pomiar na komputer i weryfikacja lane do pełna przejechane kilometry i do pełna. Delikatna jazda odcinki 25 km mieszane. noga nie ciężka. Wcześniej mieścił sie w 6 litrach
Dobry wieczór, Dane: JCB TLT 30d 4x4 2005r Silnik Perkins. 2 sterowniki, Susmic. 2 pedały (gaz, hamulec) Przełącznik jazdy w kierownicy Opis: Problem z tym wózkiem jest następujący. Wózek się zapalił, nic wielkiego, spalił się kawałek instalacji elektrycznej, nic poza tym. Instalacja została naprawiona, sprawdzona (nr na żyłach takie same). Wózek ożył,...
Przede wszystkim pomiar doładowania podczas jazdy.
A jaka wartość jest prawidłowa? Pomiar trzeba dokonać podczas jazdy?
Musiałbyś zbudować "kawałek układu", na przykład na jakimś µC i dołożyć pomiar obrotów - enkoder albo prądnicę tachometryczną. Ten układ musiałby "przechwycić" przełącznik kierunku jazdy, po stwierdzeniu zmiany kierunku wymuszałby "0" do sterownika do czasu zatrzymania (pomiar obrotów kół), dopiero wówczas (albo z opóźnieniem jeżeli chcesz) ustawiałby...
Zasięg takiej zabawki zależy od: 1. Pojemności baterii akumulatorów zasilających silniki 2. Obciążenia silników (opory toczenia czyli waga pojazdu i rodzaj nawierzchni, po której się toczy) i poboru prądu. 3. stylu jazdy - gwałtowne ruszanie to duży pobór prądu. Większość tych zabawek ma pod pedałem gazu tylko włącznik, więc pobór jest maksymalny w...
Jak spada podciśnień to silnik jest bardziej obciążony - to jest lepsza metoda pomiaru ekonomiczności pracy silnika. Wolał bym z góry wiedzieć jakich wartości podciśnienia mam się spodziewać.
Zacząć od pomiaru napięcia na włączonym motorze i przeglądnięciu całej instalacji w poszukiwaniu zwarć i braku połączeń. Jazda bez lamp nie jest za mądra.
A co myślicie o liczniku rowerowym funkcją pomiaru częstotliwości pedałowania? Wtedy miałbym w jednym liczniku pomiar prędkości jazdy i pomiar obrotów WOM, tylko nie mogę znaleźć jaka jest maksymalna wartość obrotów jaką wyświetla taki licznik, no i koszt to ok. 100 zł. Czy za tą kwotę kupiłbym może jakiś gotowy i lepszy zestaw do tego pomiaru?
Po wyskalowaniu, do pomiaru ilości spalin, o ile wytrzyma temperaturę, tak. Gdyby silnik pracował w warunkach ustalonych, stała prędkość obrotowa i obciążenie tak. Ale silniki trakcyjne pracują przy zmiennych obrotach i obciążeniu. Przy przyspieszaniu musi wystąpić nadmiar paliwa w stosunku do powietrza, a przy hamowaniu silnikiem, pomimo występującego...
Owszem, ale jest droższy... Ja mam w robocie taki kontaktowy, podobny do tego z trzeciego linka, służy nie tyle do mierzenia prędkości obrotowej co liniowej (testowy pomiar prędkości jazdy np. suwnicy w ramach badań kolejnych rozwiązań napędu, precyzja niespecjalnie potrzebna), ale prędkość obrotową też fajnie mierzy. V.
tak Piotrku, wszystko wydaje się wporządku. Zauważyłem teraz bo znów byłem przy samochodzie - stał całą noc. Przemierzyłem rezystancje obwodów w kierunku VTEC - pokrywa się bezpośrednio na VTEC. Przekręciłem stacyjkę. Wziąłem pomiar wykonałem przy wtyczce VTEC oraz przełącznika/czujnika OLEJU było 12V. Szybko ponowiłem pomiar przy wtyczce komputera...
Tygrysy przewyższały technologicznie inne czołgi o dekady, ale były niesamowicie awaryjne. T34 okazały się tanie, niezawodne i śmiertelnie skuteczne. Podobnie było z kałachem. :) Nie wszystko co przesadnie dokładne jest dobre. Elektronika potrafi sporo pomóc i równie sporo zaszkodzić. Zn, się miałem do niedawna, dzisiejsze wszędobylskie kamery uspokoiły...
(at)urgon - żal.pl za promowanie niebezpiecznych praktyk typu praca z odłączonym uziemieniem i napięciami niebezpiecznymi na częściach dostępnych. Koronny dowód braku zrozumienia zasad ochrony przeciwporażeniowej. Nie wiem w którym kraju trzeciego świata to praktyka dopuszczalna, pewnie w tych samych co jazda po pijanemu, byle zachować "szczególną...
Prowizorycznie cewki sprawdzisz, omomierz i jazda. Aczkolwiek taki pomiar nie ma sensu, gdyż cewka jest ostatnim elementem który może się uszkodzić w zwrotnicy . Jeśli nic dookoła nie było uszkodzone, to najodporniejszy na duży prąd element nie mógł zostać uszkodzony. Żeby dokonać takiego pomiaru musiałbyś znać dokładny parametry cewki. Szkoda czasu,...
Witam. Jestem od niedawna użytkownikiem elektrycznego składaczka. Pytanko: dlaczego na "stykach" miernik pokazuje ok. 39 V, a na wyświetlaczu 36,8 V? Które jest prawidłowe? AI: Jaki to dokładnie ... Bezpośrednia odpowiedź na pytanie • 39 V odczytane multimetrem to rzeczywiste napięcie pakietu akumulatora w punkcie pomiaru (OCV – open-circuit voltage)....
Tak, teoretycznie jeden powinien być cieńszy, ale różnie z tym bywa. Czasami ratunkiem okazują się paski, które nie mogą wystąpić po stronie wartość albo paski nie mogące wystąpić po stronie mnożnika bądź tolerancji. Jeszcze lepsza jazda jest, jak trafią się rezystory bezpiecznikowe - tam przy odczycie wartości trzeba olać jeden pasek, bo on wskazuje...
We współczesnych skuterach nie ma czegoś takiego jak mechaniczny przerywacz. To nie jawka z PRLu. XD. We współczesnych maszynach masz specjalną małą (najczęściej czarną) cewkę. To ona robi za "wyzwalacz iskry", za czujnik. Możesz jedynie sprawdzić rezystancję cewki zapłonowej, ale to nie gwarantuje jej sprawności. Jednak jeśli na którymś z pomiarów...
W pełnym obciążeniu ten sterownik nie używa sondy lambda. Jeśli jest już komunikacja w standardzie OBD, powinno być widoczne w parametrach „otwarta pętla sondy lambda ze względu na warunki jazdy”. Trzeba zrobić pomiar z zewnętrzną sondą szerokopasmową, ale nie wiem jakie wartości przewidział producent. Pewnie Afr powinien mieścić się między...
Wiekszych spadkow napiec raczej nie bedzie bo byl to pomiar robiony podczas jazdy.
Dla Unigora 6e to żaden problem. I on ma przetwornik AC. Ale dobrze, niech bedzie Unigora 6e. Zmierz tym miernikiem różnicę prądu 100mA w czasie jazdy.
co sie dzieje z autem? brakuje mu mocy? pomiar cisnienia wykonaj podczas jazdy nie na postoju Wydaje mi się że troszkę lepiej powinien iść, pomiar w jeździe wykonam jak tylko gdzieś będę dalej będę jechał, bo u siebie w okolicy nie bardzo jest gdzie "przycisnąć". Poza tym turbinkę słabo słychać przy wyższych obrotach, tak jakby się nie wkręcała na...
Ja bym kombinował w kierunku pomiaru naprężeń w zawieszeniu, przy pomocy czujników tensometrycznych. Też mi taka myśl wstępnie chodziła po głowie, ale zarówno takie, jak i jakiekolwiek inne rozwiązanie pomiarowe miałoby zastosowanie tylko w przypadku warunków idealnych, tzn. jazda prosto i po idealnie równej nawierzchni. Pomiary naprężeń w każdym z...
Pomiar robisz bez podłączonych nowych wzmacniaczy. Efekt za słabego alternatora będzie taki że akumulator będzie niedoładowywany i w pewnym momencie samochód nie odpali. Mocno przeciążony alternator może się też uszkodzić a wtedy akumulator na długo nie wystarczy. Od biedy możesz sprawdzić po podłączeniu nowych wzmacniaczy czy alternator "wyrabia" W...
Nie chciałem Kolegi zniechęcać wcześniej, żeby nie wyszło na zniechęcanie i krytykowanie nowych metod leczenia i diagnostyki. Ze względu na to, że sprzętem medycznym zajmuję się już sporo czasu. parę lat temu moi znajomi nastawieni na chęć szybkiego zarobku dużych pieniędzy poprosili mnie o wyrażenie mojej zdania na temat podobnego urządzenia które...
senio- zlikwiduj zbiornik paliwa, załóż jeszcze cztery elektrolizery i będziesz jeździł na samej wodzie. ;) Jesteś w stanie się umówić i podrzucić nam samochód to wiarygodnych testów? Przynajmniej będziesz miał (i wszyscy na forum również) obiektywne wyniki. Spytam jeszcze, czy szacowałeś błąd pomiaru tzn. 50/50 (jazda po mieście i jazda po mieście...
Typowe ble ble zakładające, że ktoś nie wie co mierzy i po co? Zaniżenie lub zawyżenie pomiaru może być w danej sytuacji zupełnie nieistotne, a w innej kluczowe. Poza tym widać takie brzydkie zadęcie elektryków (przynajmniej niektórych) jakby to co oni robią było najważniejsze na świecie i nikt inny nie ma pojęcia o tej ich elitarnej pracy. Zamiast...
Liczniki na ogół umożliwiają odczyt aktualnej mocy, a jeśli nawet nie, to 100 kWh/dzień to około 4kWh na godzinę, chyba nie trzeba długo patrzeć na licznik, żeby zaobserwować zmianę wskazań. Moc 4kW to prąd około 17A, przewód z takim prądem wytwarza spore pole magnetyczne. Są mierniki cęgowe, do pomiaru bez podłączania - mają takie cęgi, którymi trzeba...
Minęło sporo czasu od założenia tego wątku ale niestety nie miałem wtedy tyle czasu żeby się ostatecznie zabrać za ten temat, wystąpiłem o zwiększenie mocy przyłączeniowej z 10 kW (zabezpieczenie przedlicznikowe 25A) do 40 kW dla układu 3 fazowego i oto dostałem takie WP: https://obrazki.elektroda.pl/2732068400_... Czyli jazda bez trzymanki,...
Dziś wywierciłem otworki fi14 a akumulatorze +korki fi15 (15x1,5 po 2 PLN z uszczelką) S004007 Bosch i pomiary gęstości elektrolitu. Elektrolit o dziwo wręcz przezroczysty, cele maja wystarczający poziom elektrolitu - . Akumulator po naładowaniu w aucie przebywał około tygodnia od 2 lutego następnie stał w domu do 14 lutego, wróćcie uwagę jak bardzo...
Witam, mi udało się zaprojektować i zbudować komputerek do samochodu fiat siena 1.6 16V, wszystko jest w załączniku. Komputerek posiada następujące funkcje: -pomiar chwilowego zużycia paliwa -pomiar średniego zużycia paliwa -pomiar przebytej drogi -pomiar prędkości -pomiar przyspieszenia pojazdu od 0 do 100km/h -ekonomizer (pokazuje kiedy jazda jest...
Zrób pomiar wartości rzeczywistych (ciśnienia)podczas jazdy.
Witam Kłopot dotyczy passata z tematu, silnik AWX. Auto za skarby nie chce się dogrzać, max co mi się udało osiągnąć na postoju to 72 stopnie. Temperatura czytana z deski, z silnika i pomiaru termometrem na wężu. Rozbieżności brak. Termostat założony sprawny - nowy. Klient twierdzi że kiedyś ślicznie trzymał 90 stopni, teraz czy to jazda czy postój...
Pomiar ciśnienia paliwa podczas jazdy.
Zapamiętanie regulaminu korzystania z nadmorskiej plaży zajmuje średnio rozgarniętemu kilka godzin. W mojej młodości było: 1) Nie śmiecić. 2) Nie wchodzić na wydmy Alkoholu nie było? Papierosów nie jarali? Nie grilowali? Głośnej muzyki nie słuchali? Alkohol pili, papierosy jarali, grillowali, muzyki słuchali i... nikomu to nie przeszkadzało. Dostałeś...
Czyli od strony transferów to sprawdzone już chyba wszystko, co się da. Speed test wygląda nieźle, pingi też nie najgorsze. Wychodzi, że to faktycznie albo jakiś problem z oprogramowaniem odbiornika albo z ustawieniami. Ale tu moje mozliwości się kończą... ;) I jeszcze na marginesie, już niezależnie od tego problemu - jak chciałbyś zweryfikować na 100%...
Nie znalazłem schematu do 600RR. Jednak zakładając typowy układ ładowania z alternatorem 3F i regulatorem stratnym oraz filtrując przez niepowodzenia MalinaMM1 należy ... zadać kolejne pytania :D : 1. Czy próbowałeś przejechać te 6 km na samym aku? Pewnie nie, bo należałoby zupełnie wypiąć regulator napięcia! Na aku powinieneś zrobić 60 km a nie 6 km......
Co do sterownika skrzyni to trochę droga zabawka żeby w ciemno wymieniać, dlatego chcę się upewnić. No to oscyloskop i pomiar CAN.
Ten joystik to zapewne steruje szybkością jazdy, więc sam pomiar omomierzem nic nie da. Wrzuć zdjęcia skrzynki sterowniczej. Ostatnio mialem podobny problem i pomogla regulacja otwarcia zaworów hydrauliki silników kół, akurat w tej mojej robiłem to potencjometrami na jednym z ukladów
Mechanik rozregulował mi zapłon, rozbierał aparat zapłonowy i nie zaznaczył miejsca pierwotnego ustawienia - jeszcze fabryczne. Czy da się ustawic zapłon na ucho? Ja zrobiłem tak: -rozgrzałem samochód -na biegu jałowym cofałem aparatem - obroty rosły płynnie -zaczęło przerywac -zrobiłem delikatny obrót-około 2mm- zgodnie z kierunkiem obrotu palca -obroty...
bardzo fajny pomysl z tym wazeniem ..ciekawe jak pominiesz sily dzialajace na butle (mocowanie butli,przedmioty przypadkowe w bagazniku,drgania ukladu w trakcie jazdy..)
Zrób pomiar AFR -u podczas jazdy (firmy tuningowe maja LM-1 Innovate :) )
(at)jega Nie daj sie sprowokować :-) Oczywiście masz rację i żaden krzyk, napastliwość, arogancja, oraz manipulowanie faktami tego nie zmieni. Tak samo zarzucanie fachowymi terminami - pamiętaj, że jak ktoś nie potrafi czegoś w prostu sposób wytłumaczyć, to się na tym nie zna. Zawsze tak jest. Tak samo żadne wprowadzanie "IPZ", tam gdzie ten termin,...
Jak masz 200k to jednak w stronę filtra bym spoglądał. Należy wykonać pomiar ciśnienia roznicowego na biegu jalowym, podczas jazdy oraz przy tzw odcince, znając parametry ciśnień można określić stan filtra. Dodatkowo weryfikacja stanu egr. Dodano po 1 Duże znaczenie ma jak jest użytkowany samochód. Długie trasy bez gaszenia czy krótkie po mieście i...
Niektróe dane są inne (lub w innym miejscu) ale najwięcej kontrowersji budzą te informacje: [9] => 045.38 - kurs [10] => 000 - prędkość [11] => 180320 - godzina, minuta, sekunda U mnie wygląda to tak: *...,E,000.02,000,180320,FFFF9FFF,260,06... *...,E,006.03,242,180320,FFFF9FFF,260,06... *...,E,025.49,005,180320,FFFF9FFF,260,06...
Niestety nie miałem z tymi miernikami zbyt wiele odczynienia i szczerze mówiąc nie mam pojęcia na temat tego pomiaru. Do regulacji temperatury wytłaczarki wystarczał. Po podłączeniu do termopary ustawialiśmy tylko te 20stC i jazda do tablicy. Ze specyfikacji ICL7107CPL wynika że jest to dość skomplikowany układ z ogromnymi możliwościami kalibracji i...
Witam Czytalem gdzie na internecie ze za pomocą interfejsu Vag można mierzyc moment obrotowy silnika a na podstawie tego byla jeszcze wyliczana moc ? Czy można dignozować auta podczas jazdy mam na mysli wykrycie zepsutego przeplywomierza
Jeśli w trakcie jazdy wyrzuciło Ci miarkę oleju i "zarzuciło" wtryski problem może leżeć na uszkodzeniu uszczelki pod głowicą ( przedmuch pomiędzy komorą (komorami) spalania a otworami smarowania ( kanały olejowe) bądź poważniejszy problem - pęknięcie (lub mikropęknięcie) głowicy pomiędzy 2 a 3 cylindrem. Dzieje się to często w silnikach o małej pojemności...
Tak szczerze mowiąc niewiem jak to zrobić ale przy dokładniejszym pomiarze miernikiem zauważyłe że napięcie silnika przy poruszaniu sie do "przodu" wynosi 4,6v a przy obrotach do tyłu 3,5v czyli rożnica wynosi 1v i to jest gowny powod tego problemu ale co jest powodem tego spadku napięcia
Proszę bardzo jest opona Fulda R16, może nie stricte 200 zł, ale 260 rocznik 2022 ... Pierwszy raz się spotykam żeby ktoś po wymianie hamulców jechał na SKP, na geometrię/zbieżność po naprawie zawieszenia czy układu kierowniczego owszem ale nie po hamulcach. Z resztą ile kosztuje taki pomiar? 30 zł? Nie wyobrażam sobie też że ktoś bierze moje auto...
może zmierzyłem na nie tej nóżce. sprawdzę raz jeszcze jutro bo dziś wzrok już zmęczony. mogłem pomylić nogi. ale starałem się jak mogłem. Jest jakieś łatwiejsze miejsce do zrobienia pomiaru? przy tym ene gęsto, balem się ze zewrę i uwale układ. a z igłą i bez lupy to przyznam się że ostra jazda :) już sprawdzam napięcie na pinach
Oczkujesz odpowiedzi typu " nie przejmuj się tak jest dobrze"? Albo wymieniasz czujnik, potem olej a jak nie pomaga to warsztat i pomiar ciśnienia oleju, po ostrej jeździe. Kolejność wybierz sam... Jak pomiar wykaże słabe to miska w dół i szukać...
Witam mój problem jest już dość długo i nie mogę sobie z nim poradzić. Jest to Opel Astra F 1.6 benz. 92r. Dawno temu strzelił mi w niej rozrząd dałem do mechanika założył pasek i śmigał dalej jednak ostatnio ledwo co mogę jeździć auto przerywa i jazda jest utrudniona.Gdy odpalam silnik z rana z 5min. jest ok potem zaczynają falować obroty strzela z...
Podjedź do kogoś kto będzie w stanie sprawdzić zdolność rozruchową akumulatora. Do tego nie wystarczy pomiar napięcia. Po jeździe, przed próbą ponownego odpalenia zmierz napięcie na akumulatorze. Jeśli obydwie rzeczy będą ok zmieniaj rozrusznik. Pozdrawiam
Dzięki wielkie, mógłbyś mi jeszcze opisać zasadę działania Twojego rozwiązania?? Wydaje mi się, że teoretycznie działać powinno :boss: tak: - lewy zawór ograniczający ciśnienie regulowany pokrętłem utrzymuje zadane stałe ciśnienie, odczytywane na manometrze 1, na wejściu zaworu zwrotnego, - prawy regulowany zawór ograniczający i zawór dławiący regulowany...
Z mocą oczywiście literówka. rzecz jasna chodzi o 150 KM. Tak mam odczyt RCO ale to jest tylko odczyt a nie ma zadanej czy oczekwianej wartości. Póki co znalazłem ją tylko w analizie usterki i DCT. Zrobiłem jeszcze jeden pomiar bo wcześniej miałem niedokręcony MAP Sensor wiec pewnie przekłamywał. trasa podobna. Najpierw jazda spokojna bez deptania w...
Nie wiem przy jakich obrotach robiłeś pomiar napięcia na sonndach, ale wskazują na ubogą miesznkę. Dobrze by było gdyby Ci się udało zrobić pomiar w czasie jazdy i powstawania problemu(wystarczy z sondy przed katalizatorem).
Mam logi: http://vaglog.pl/log_230409.html to są te dolne, bo źle kliknąłem podczas jazdy, pomiar na 3 biegu, z wyłączoną klimą, światła mijania, szyby zamknięte, od początku gaz wciśnięty w dechę. Zauważyłem też, że błąd P0299 powrócił, tylko niestety nie wiem w którym momencie
Zmieniłem cewkę na Beru , świece na Denso jednak nie widać znaczącej poprawy . Do gazownika jestem umówiony na przyszły tydzień . Wrzucam wykaz parametrów komputera z podczas jazdy samochodem , interesują mnie korekty krótko i długo terminową podczas jazdy , ten pomiar był wykonany na samej benzynie . https://filmy.elektroda.pl/29_1722668431...
W poniedziałek zmierzę kompresję i dam znać ale auto zgasło podczas jazdy więc niemożliwe ze samo z siebie straciło kompresję ale może ten pomiar coś zasugeruje.
Poczytałem trochę w archiwum na temat jak interpretował zapisy w trybie rzeczywistym korek krótkoterminowych i tych długoterminowych w kontekście błędu bogatej mieszanki paliwowej. Zakładając fakt że przepustnica filtr powietrza oraz sonda lambda przed katalizatorem działa poprawnie proszę o waszą opinię co do poprawności toku rozumowania. Przeprowadziłem...
Możesz użyć vcds pomiar parametrów podczas jazdy i jeden test na postoju.Lub ,możesz se porobić logi i tutaj wrzucić ,choć pierwszy sposób wydaje się być lepszy,jak nie wierzysz to się sam przekonasz.
Użyłbym scalaka ACS712 do pomiaru prądu na odcinkach. Całość podam do Arduino i tam przetworzę W latach sześćdziesiątych ub.w. nie było scalaków a plansze modeli kolejek działały tak jak sobie życzysz - żaróweczki sygnalizujące położenie składu na danym odcinku i stan zasilania odcinka (wyłączone, jazda w przód, jazda w tył) Sięgnij do archiwów :)
Sprawdź napięcie ładowania podczas pracy silnika. Może aku jest ciąle niedoładowany? Próba odłączeniem aku po jeździe + pomiar napięcia, a po kikku dniach pomiar napięcia i ew próba rozruchu. Jak napięcie aku spadnie poniżej 12,4 V nawet nie ma co próbować zapalać silnika.
To się ogląda po rozebraniu. Przymierza pierścienie, jaki stopień zużycia- luz w "zamkach" i stan gładzi tulei. Jeżeli motor zagotował kiedykolwiek wodę, to ja bym wymieniał w ciemno: pierścienie i tuleje, (często robią się owalne) Po tym zabiegu silnik nówka i temat zamknięty definitywnie. Polecam stosować dobre oleje, to się opłaca. Po co pomiar ciśnienia...
Temat jest prosty,błąd na postoju to: kabel czujnik ECM Błąd po ruszeniu czy podczas jazdy to zły sygnał a więc: czujnik, odległość, łożysko. Pomiar prędkości w formie wykresu i zasilań na czujnikach a nie "łomów" Jak kupiłeś najtańszy od czajnika to właśnie tak będzie .
Są różne opinie na temat Fapa i jego usuwania. Jeśli ktoś ma sprawne dwa najważniejsze układy w aucie tj. paliwowy i turbodoładowania. Dochodzi jeszcze do tego tankowanie dobrej jakości paliwa i wymiana oleju zgodnie z zaleceniami producenta, to pojeździ z Fapem czy Dpf dość długo nie odczuwając żadnych problemów. Ale jeśli jest inaczej i użytkownik...
A robiles pomiar cisnienia paliwa w czasie jazdy ??
pomiar prędkość jazda jazda prawa jazda tarcie jazda
amplituner pioneer kolumna renault megane bezpiecznik wycieraczka livebox router bezprzewodowo
samsung rsa1ztvg samsung rsa1ztvg
Tacens Mars MP 500 - opinie i specyfikacja zasilacza Skuter inwalidzki nie działa - przyczyny i diagnostyka