UWAGA - należy pamiętać o tym co w baku jest. Nie można zapominać o właściwościach wybuchowych paliw a jeszcze większej wybuchowości oparów Najlepiej jak będzie to układ pomiarowy iskrobezpieczny. Jeśli nie miałeś do czynienia z iskrobezpieczeństwem to podpowiem że jest to ograniczanie energii iskry do wartości znacznie niższej niż energia potrzebna...
http://obrazki.elektroda.net/33_12716739... Przedstawiam tu wersje alfa swojej pracy dyplomowej Po ciezkich bojach z zakloceniami na lini zasilajacej jak i impulsami elektromagnetycznymi pochodzacymi od ukladu zaplonowego i alternatora udalo sie w koncu uruchomic uklad, czesc praktyczna pracy dyplomowej. Spedzilem kilka dni na eliminacji tych...
Wejdź w test deski i wykasuj usterki.Prawdopodobnie został zarejestrowany błąd wskaźnika poziomu paliwa.
To jszcze pomiar ciśnienia paliwa i podgląd bloków pomiarowych . ( ciśnienie paliwa , wał i inne ) Chyba ze w sterowniku zrobione dtc off to nie zobaczysz .
Związane to jest z Lpg BRC Sequent
proponuje pomiar ciśnienia paliwa , a następnie pomiar kąta wyprzedzenia zapłonu , kontrola jest dynamiczna i przy bodajże zdjętej kostce czujnika temperatury (to ten z niebieską głowicą i dwoma pinami) jutro sprawdze procedure i moge ci ją przesłać
Błąd P2173 jest błędem związanym z niesprawnym zaworem EGR. P2173 Peugeot 308 znaczenie: PKodeks układu napędowego - Problem jest związany z silnikami, skrzynią biegów i systemami emisji spalin. 2MFG - Specyficzne dla producenta 1Pomiar paliwa i powietrza 7Zawór układu recyrkulacji spalin 1 3Napęd położenia zaworu TFP bez przełożenia napędu W konsekwencji...
Pomiar ciśnienia paliwa w tym silniku jest prosty-na magistrali jest zaworek Schradera, taki sam jak w kole.
Jakiej rady oczekujesz? Manometr w listwę paliwową, pomiar ciśnienia paliwa i diagnostyka komputerowa. Samemu podstawowymi narzędziami nie masz szans tego naprawić.
No tak, można podejrzeć, pomiar ciśnienia paliwa już poza zakresem, wartości z przepływki też... Jedyna sensowna metoda, to kolejność o której pisałem..
Nie pomyliłeś czasami nr pinów? Zazwyczaj środkowy pin to sygnałowy. Powinno być raczej tak (czujnik ma czerwoną wtyczkę): Pin nr. 1 czujnika (minus) - G3 48 pinowa czarna wtyczka ECU Pin nr. 2 czujnika (sygnał) - C4 48 pinowa czarna wtyczka ECU Pin nr. 3 czujnika (plus) - B4 48 pinowa czarna wtyczka ECU Pomiar napięcia na sygnałowym bez czujnika jest...
Pewnie pompka poszła z dymem. Warto by pomiar ciśnienia paliwa zrobić. A z tym wtryskiwaczem to pewnie odcina go przekaźnik a nie emulator i wywala błąd.
Brak konkretów. 1. Wiązki nie mierzy się wizualnie, tylko multimetrem. Sprawdź przejście miernikiem sygnału pomiędzy pływakiem a drugą stroną. Do tego nie wiemy, czy pływak jest bezpośrednio podłączony do wskaźnika, czy np. poprzez komputer innym sygnałem wysterowuje się sam wskaźnik na pulpicie. 2. Ten czarny plastik to właśnie jest pływak. W typowym...
podłącz zamiast pompy żarówkę H4 albo H7 i zobacz czy świeci mocno jak kręcisz rozrusznikiem, pomiar miernikiem zwykle jest niemiarodajny (bez obciążenia)
Skoro po podmianie pompy faluje ci ciśnienie to albo problem z zasilaniem samej pompy w paliwo, albo masz wciek paliwa na wytryskach. Ewentualnie coś z wiązką . Nie steruje dobrze pompa. Jak i sam pomiar ciśnienia może być zafałszowany.
o jakiej kontrolce mówisz? znajomy sugeruje mi,ze moze tez to byc brudna przepustnica..inne kontrolki poza swiecami nie paliły sie, auto muli czasem przy 2ce, nie wiem jak teraz..moze jutro zrobie wyjazd na ulice :( Dodano po 1 Bezpośrednia odpowiedź na pytanie – „Kontrolka świec” w benzynowym Scenicu 2.0 16 V (N7Q) wcale nie dotyczy świec żarowych...
trójnik i manometr - to chyba najlepsze rozwiązanie - masz od razu wskazanie ciśnienia.. (od pompki -> trójnik -> do wtrysku; środek trójnika na manometr) niestety, nie pamietam jakie powinno być ciśnienie... można chyba by próbować jeszcze sprawdzić wydajnopść pompy przez pomiar ilości przepompowanego paliwa w jednostce czasu - ale to i mało dokładne,...
jakie napięcie jest na wtryskiwaczu gazu lpg w Lanzi Renzo instalacji ? Dodano po 3 Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Napięcie zasilające wtryskiwacz gazu LPG w instalacji Landi Renzo wynosi zazwyczaj około 12 V (pochodzące z instalacji elektrycznej pojazdu). Jednak faktyczny sygnał otwierający i zamykający wtryskiwacz jest sygnałem impulsowym (PWM),...
Vacupompa jest w jednej obudowie z pompą paliwa wstępną na pompo-wtryskiwacze. Należy wykonać pomiar ciśnienia paliwa jakie napełnia pompo-wtryski. Poniżej 1-1.5 bara ciśnienie jest za małe aby prawidłowo napełnić pompo-wtryski co skutkuje problemami z odpalaniem silnika. Częstą usterką typową dla tego silnika jest uszkodzenie uszczelnień pompo-wtrysków...
Brak ifo jaki to silnik ? Błąd P0400 oznacza, że ilość gazów spalinowych wchodzących do cylindra jest niewystarczająca 1. niesprawne układy sterujące otwieraniem zaworu EGR stare poprzecierane wężyki podciśnieniowe. 2. niesprawny sam zawór EGR np. zapieczony, pracujący nieprecyzyjnie. 3. błędny pomiar ilości powietrza przez przepływomierz (podobno objawia...
Jaki rejestruje błąd? Pomiar kompresji i stan świec zapłonowych
Jak znika masa na pompie?Czy tam czasem pompa nie jest sterowana PWM?Też myślę że powinien być moduł.Podgląd parametrów i pomiar ciśnienia.Zalecana zmiana mechanika.
Witam . Czy jak połączysz zacisk M do masy ,czy wskazówka opada do zera?. Sprawdź jeszcze masowanie wskaźnika,czy dobra masa.Jeżeli wskaźnik opada ,to wina może być w przewodzie do pływaka ,lub samym pływaku .Sprawdź jeżeli twierdzisz że masz trochę paliwa w zbiorniku ,to zrób pomiar miernikiem (multimetrem )czy pływak wskaże oporność.Brak oporności...
A zatem gdzie jest twój problem? Weź pod uwagę, że jest to tylko kalkulator zaprogramowany. A więc pobiera informacje z czujnika odległości przebytych oraz czasu otwarcia wtryskiwaczy. Zapewne zużycie w czasie jazdy jest zbliżone. Weź jednak pod uwagę, że całkiem sporo jeździ się z prędkością poniżej 30 km/h kiedy informacje nie są podawane oraz postój....
W ogrzewaniach mokrych problemy występują z układem paliwowym tylko dziwne że już w 3 letnim modelu.Podejrzewam że maszTermo 90 jeżeli dochodzi odpowiednia ilość paliwa to demontaż palnika oględziny świecy czy niema białego nalotu oraz pomiar oporności 1,6 oma.Oględziny palnika czy mata nie posiada zgorzeliny i posiada możliwość pochłaniania paliwa,częsta...
spadki napiec pod obciazenie obciaz obwód np zarówka nie pomiar samym voltomierzem
Z zaworu ograniczenia ciśnienia na zasobniku rail ropa leje się ciągłym strumykiem ... wyczytałem że dopuszczalne jest parę kropel ... czy to prawda ? Chyba wlasnie znalazles odpowiedz na swoj problem z tym samochodem Krok 3 Zmierzyć łączną ilość paliwa powracającego ze wtryskiwaczy i zaworu ograniczającego ciśnienie Jeżeli ilość jest za duża, sprawdzić,...
Moim zdaniem niekoniecznie jest to problem z instalacją zapłonową. Sprawdzenie cewki: Pomiar rezystancji uzwojenia: pierwotna strona od 3-6 Ω, natomiast wtórna 12-22 kΩ - w zależności czy mierzymy z opornikiem (fajką).Można zmierzyć indukcyjność obu uzwojeń mostkiem i porównać z inną dokładnie taką samą i sprawną cewką. Sprawdź opornik fajki,...
Może ma ktoś pomysł jak zrobić pomiar spalanego paliwa przez palnik.
Wymiana filtru paliwa - co 30 000 km lub co 2 lata, sprawdzenie pompy - pomiar ciśnienia i wydatku.
Każdy jest sterowany podciśnieniem..Nie wiem jak w twoim aucie ale w moim ten regulator utrzymuje ciśnienie paliwa 3 bar.Kiedy w rurze ssącej wytworzone jest podciśnienie 500 mbar,to ciśnienie regulatora spada do 2,5 bara.Ot i cała praca tego układu. Nie kazdy. Poniewaz mamy coraz mocniejsze i tansze procesory wiec w nowszych ukladach regulator jest...
Dlatego pisałem - skaner No to pomiar ciśnienia paliwa na magistrali. Nie pisałeś wcześniej o czujnikach. Pozdrawiam.
Ja tu czegoś nie rozumiem. To jest prosty silnik benzynowy. Ma być paliwo, powietrze i iskra. To jest niby wszystko. A motor nie pali. Albo masz zwyczajnie dyszę zabitą w gaźniku.Albo nie masz odpowiedniego stopnia sprężania. Zatem gaźnik na stół, wykręcamy dysze i przedmuchujemy. Każda dysza ma być czysta. Czasem wpadnie wiór albo kawałek paprocha...
wystarczy pomiar napięcia zmiennego z czujnika (bo sam czujnik sprawny chodzi tylko aby zobaczyć czy daje sygnał dla sterownika)
Mogl przeskoczyc pasek na rozrzadzie i dlatego nie pali. Jak rozrzad ok to pomiar cisnienia w cylindrach. Rozrzad był niedawno wymieniany Tymbardziej do sprawdzenia
Witam. Od paru dni pracuje nad swoim projektem komputerka do samochodu na ATMEGA8. W założeniu będzie miał funkcje: - pomiar temperatury wewnętrznej i zewnętrznej - pomiar napięcia w instalacji samochodu - pomiar poziomu paliwa w baku - pomiar ilości spalonego paliwa - ostrzeżenie o nie zapalonych światłach przy odpalonym silniku. - migająca sygnalizacja...
Chcesz zwiększyć v-max? Zmień zębatkę łańcuchową z przodu na większą :) . Powinien osiągnąć nieco większą prędkość kosztem przyśpieszenia, druga sprawa że u ciebie to przyśpieszenie już jest słabe. Jednak moja YBR 125 osiąga tą setkę w miarę bezproblemowo. Więc wychodzi na to, że twoje moto po prostu ma zajechany silnik. Spróbuj ogarnąć pomiar ciśnienia...
Ewidentny brak paliwa przy starcie. Zmiana węży od filtr do pompy tandem na przeźroczyste. Wtedy ładnie widać czy są bąble w paliwie do pompy tandem. Jak nie ma pomiar ciśnienia na pompie tandem przy odpalaniu. Bo albo pompa w baku lub przewody mają nieszczelność. Albo pompa tandem lub uszczelka pompy tandem ewentualnie uszczelnienia pompo-wtrysków....
Tak jak wyżej , pomiar ciśnienia sprężania na cylindrach, możliwe duże zużycie silnika.Filtr paliwa / gazu - czysty ? Konkretna odpowiedż byłaby gdybym znał typ silnika / numer/ wtrysk mono czy wielopunktowy, jaki sterownik / ECU/?
Jeśli R1=127,5 Ohm i dla 2,02V masz wskazanie "pusty" to oznacza: I=2,02/90=22,44mA I=5/(90+127,5)=23,0mA Uśredniając to I= ok. 22,7mA, R= 89 Ohm (jeśli wierzyć pomierzonemu U=2,02V). Dla R=10 Ohm byłoby: I=5/(10+127,5)=36,4mA, U=0,364V. Te wyniki zależą od dokładności Twoich pomiarów - musisz dokładnie pomierzyć napięcia i prądy albo napięcia i rezystancje...
dzieki, napisze do goscia maila. ale jak ci to przyjdzie to sie pochwal tu Witam przesylka doszla interfejs i program AGT.exe niestety nie moge sie polaczyc.... A ktora wersje instalacji masz, SGI-1 czy SGI-2? Do SGI-1 ponoc wystarczy sam kabel Rs232 odpowiednio skrosowany i program AGT.exe (jest jeszcze wersja Agt_v1-2.exe), =>"Schemat kabelka do...
Nie ma za dużo przyczyn wypadania zapłonu . 1. świeca 2. przewód 3. cewka 4. wtrysk paliwa 6. kompresja ( i tu może być bardzo wile przyczyn ale to już pomiar powinien dużo powiedzieć) Ale podstawa to szczelny dolot jak i wydech .
1. Auto wyposażone w przepływkę - czyścić podmienić od innego, nie stosować zamienników. 2. Pomiar czujników wałka G40 i wału G28 tylko na oscyloskopie lub podmiana, inne pomiary to shit 3. Jeżeli w aucie coś było robione i potem awaria - robimy to jeszcze raz (np. rozrząd - usawienie, filtr paliwa i rurki czy nie pozamieniane i filtr w złą stronę założony)...
UKP może realizować niezależnie pomiar zużycia paliwa dla gazu i benzyny. W instrukcji masz wyjaśnione, że są dwie różne metody pomiaru (co kto woli). 1)na podstawie sygnału z wtryskiwacza benzynowego z odpowiednim przelicznikiem gdy auto pracuje na gazie. Sygnału nie można pobrać bezpośrednio z kostki wtryskiwacza (jest odcinany przez instalacje gazową...
Nie mogę się jednak połapać z danymi i opisami tabeli 1 i 2 załącznika 42.pdf A Wy? Trudno powiedzieć, można je przyjąc takimi jakimi są. To co widać (tabela 2) to znaczny wzrost błędu przy niższch wartościach prądu. Jest różnica przy 0,1Ib, oraz 0,09Ib i 0,08Ib. Szkoda, że nie ma pomiarów przy 0,02 Ib i mniejszych (jak u kolegi autora z telewizorem...
chciałbym sie dowiedzieć może ktoś się podpinał do czujników paliwa w celu pomiaru? Pomiar musze zastosować w ciągnikach siodłowych MAN, lecz nie wiem, czy podpięcie się do wtyczki dochodzącej od czujnika do wskaźnika da mi liniowy pomiar. W zumie nie posiadam nawet shematu elektryki tego pojazdu i wszystko robie na czuja. Dokonałem pewnych pomiarów...
Analiza spalin nie jest tak dobrym sposobem jak pomiar ciśnienia w cylindrach , bo wynik może zależeć od wielu innych czynników . Jakość paliwa , zwłaszcza jego zanieczyszczenie ropą może dawać podobne objawy lecz byłoby to odczuwalne i widoczne na wszystkich cylindrach . Należy zatem jednak zacząć od pomiaru ciśnienia i dopiero po tym szukać ewentualnie...
zwłaszcza nowe pompki mają nieszczelne zaworki (jak się "doklepią" jest dobrze) i paliwo zwyczajnie opada ale moim zdaniem nie tu leży problem 1 pomiar skoku popychacza pompki 2 luz jałowy popychacza tzn ile faktycznie wciska wciska język pompki (czy ruch przepony nie jest za mały) - bywa że popychacze się zcierają 3 sitko w gaźniku 4 z jakiegoś powodu...
http://obrazki.elektroda.pl/9328566700_1... Dawno temu kolega namówił mnie do zrobienia komputerka. Nie jestem elektronikiem ale umiem pisać programy. Poczytałem trochę i zrobiłem prosty komputer wyświetlający podstawowe funkcje. Płytkę zrobiłem Positivem a soft napisałem w Bascomie. Potem była wersja kolejna, trochę rozbudowana na...
Pierwszy pomiar minimalnie za bogata mieszanka, drugi minimalnie za uboga (w granicy błędu pomiarowego). Ale generalnie jak na tak prymitywny system sterowania dawką paliwa jest całkiem dobrze. Rozumiem, że po wymianie wydechu auto jeździ ok?
88 rok, scorpio i 300tys.... :) a ja ci powiem tak: nic ci nie dadza świece, akumulator jak auto nie ma odpowiedniej kompresji.... w lecie diesel zapali jak bedzie miał nawet 22atm na cylindrze ale w zimie przy takich mrozach jak obecnie to 30atm to troche mało ! Bzdura. Zastanów się na przyszłość co wypisujesz. Do założyciela tematu - rozrusznik kręci...
Arduino uno powinno dać radę. To akurat nie jest największy challenge tego projektu. :-) Sygnały wejściowe powinny być odfiltrowane ze składowej zmiennej sygnału, tj.: - sygnał prędkości obrotowej zmienia się najszybciej -> częstotliwości powyżej 20Hz powinny być odcięte - sygnał prędkości pojazdu zmienia się w miarę szybko -> częstotliwości powyżej...
Panowie a czy mogę dodać jeszcze do tego układu czujnik poziomu paliwa żeby wskazanie ukazywało się na LCD Jak masz wolne wejście analogowe to tak. Czujnik to przeważnie rezystor regulowany o wartości ok 100..200R. Najłatwiejsza implementacja programowa to pomiar napięcia uzyskany ze źródła prądowego 10mA (np LM317) podłączonego do rezystancji czujnika....
Od czego zacząć? Ja bym jednak zaczął od określenia stanu wyjściowego: a) wiemy, że jest kocioł 48 kW na ekogroszek, o cenach paliwa obecnie nie warto mówić, bo skoki cen węgla są o 100%, ceny gazu o 600%, ceny energii elektrycznej o 300% i te ceny wahają się z dnia na dzień na giełdzie energii o kilkadziesiąt %. b) wiemy, że jest 8 łazienek, ale nie...
Weź miernik do ręki ustaw na pomiar oporności i mierzysz... Jak sprawdzić czujnik temperatury to już nie będę pisał bo w sieci znajdziesz to bez najmniejszego problemu... http://www.google.pl/#hl=pl&&sa=X&ei=IFS... Co do sprawdzania czujnika paliwa również:...
Robisz to tak ,ustaw wał korbowy na znak OT - górny martwy punkt , ustaw wałek rozrządu krzywkami do góry na pierwszym cylindrze - znaki za kołem rozrządu pokryją się . W takiej pozycji załóż łańcuch rozrządu . Aby przewody wtryskowe pasowały ustal który króciec podający pompy podaje w tym momęcie na pierwszy cylinder , znak na kole wieloklinowym pompy...
Najprawdopodobniej zostały wypalone ( wypłukane) wszelkie nagary, laki mające wpływ zarówno na ciśnienie i rozpylanie paliwa jak i kompresję. Wpierw dokładna kontrola wtryskiwaczy - pod kątem jakości rozpylania, ciśnienia otwarcia, pomiar ciśnienia sprężania silnika , regulacji kąta wtrysku. Może się okazać że to czyszczenie było "niedźwiedzią przysługą"...
B0575=Przerwany obwód lub za wys. nap. czujnika poziomu paliwa C-016 - Obieg prądowy czujnika poziomu paliwa Test Instrukcja Wartość wymagana T001 Sprawdzanie: konfiguracja pojazdu Czy następująca informacja dotyczy tego pojazdu? Pojazd z REC (tylna centralka elektryczna) Tak: T002 Nie: T007 T002 Sprawdzanie: zwarcie sygnałowego obwodu prądowego •Zapłon...
to ,ze KTS sie rozłącza podczas uruchomienia jest normalną sprawą , jesli nie ma zapisanych błędów w pamięci sterownika to ja bym tu bardziej widział ,ze któryś z wtryskiwaczy daje w przelew . najprościej sprawdzić to zdejmując przewody nadmiarowe podłączając w ich miejsce menzurki pomiarowe . Jeśli nie posiadasz takowych możesz za miast nich wykorzystać...
Nie ruszaj na razie sondy bo silnik nie otrzymuje takiej ilości paliwa jak potrzebuje, stąd moga być zakłamania w parametrach sondy. Osobiście stawiam na regulator cisnienia, ale żeby mieć pewnośc to trzeba zrobic pomiar parametrów podczas jazdy. Dodam jeszcze że pompę wymieniałem 2 razy, natomiast regulator kilkanaście.
No więc po numerze komputera można stwierdzić że jest to silnik 18E , system wtrysku paliwa LE2 Jetronik. Nie ma on sondy lambda. Podstawą regulowania spalania jest pomiar analizatorem spalin i ew. korekta bypassem na przepływomierzu. Odnośnie kopułki i cewki - nie jestem w stanie powiedzieć Ci czy są one właściwe. Ale jeśli auto dobrze wchodzi na obroty...
Czy tak trudno określić przyczynę gaśnięcia. Wystarczy trochę pomyśleć i przeprowadzić próbę/próby. Po dopaleniu na ssaniu i zgaśnięciu silnika szybko zamykasz kranik. Zdejmujesz delikatnie gaźnik tak aby z komory pływakowej nic się wylało. Zdejmujesz komorę pływakową starając się aby paliwo w niej zostało. Mierzysz poziom paliwa od góry komory do lustra...
Już nawet nie musi być wyskalowany, wystarczy żebym miał odniesienie kiedy pali więcej, a kiedy mniej. Silnik jest na gaźniku Webera, nie jestem pewny, ale elektroniki tam nie ma. Stosunek benzy do powietrza = const, a silnikiem się nie hamuje, najekonomiczniejsza jest jazda na luzie. Słuchaj, długo dzisiaj pracowałem, nie podnoś mi ciśnienia pisząc...
Witam ,kolego nie kpię ani z Ciebie ani z meganki, pytanie było czy na luzie wkręca się na obroty , czy idzie za kapciem :D , ciśnienie w układzie 2,5-3 +/- 0,2 bara , zlej troszke paliwa na pracujacej pompie do czystego naczynia i zobacz czy nie ma opiłków, to że sika na kilka metrów jest niemiarodajne, pomiar !zobacz jeszcze czy masz cale przewody...
jeśli za dużo pali to olej jest rozcienczony przez benzynę i stąd mruganie kontrolki dla pewności pomiar ciśnienia oleju na rozgrzanym (powyżej 2tys rpm ma być min 2bar) jeśli nie ma to na początek wymiana oleju i usunąć usterkę związaną ze spalaniem paliwa sprawdź czy sonda jest w ogóle podłączona
"Przy ustawianiu zapłonu na której kresce na obudowie rozrządu ma zacząć świecić żarówka? " - według instrukcji na pierwszej licząc od góry. Zaś dolna kreska oznacza 0 stopni - brak wyprzedzenia. "ale zmiana pozycji aparatu nawet sporo poza zakres nie robi różnicy i silnik chodzi tak samo czyli prawie wcale... " - przy wolnych obrotach faktycznie tak...
W kostce cewki jest to połączone tak: U U jeden zielony do komputera, drugi zielony do modułu (kluczowanie cewki), druga zwarta para to czerwony do zasilania modułu i pomarańczowy, czyli plus po stacyjce, cewka zwiera te dwie pary przewodów, czyli wiarygodny pomiar można robić tylko przy podłączonej wtyczce, ale skoro napięcie nie zanika, to stawiam...
Dziś byłem na diagnostyce spalin. Oto one: Pomiar lambda: 1.250 Uboga mieszanka . Na tym się skup i na błędzie z elektrozaworu zmiennych faz rozrządu. Jeśli chodzi o sondę to już ci koledzy wyżej napisali. Wstaw katalizator i po problemie. Natomiast napięcie drugiej sondy lambda stoi w miejscu na poziomie 0.45V-0.46V Po wykasowaniu błędu też stało?...
Może nie działać urządzenie wzbogacające dawkę paliwa w momencie zimnego rozruchu. Nie wiem jak w eskorcie, ale w mondeo z tym silnikiem był specjalny termostat woskowy który poprzez linkę zaciągał "ssanie". Proponuję wykonać także pomiar ciśnień sprężania - te silniki mają opinię ciężko palących i naprawdę wszystko musi być sprawne żeby zapalał. A...
Wyrzuć ten wzór i obmyśl jakiś inny. W tej postaci to się absolutnie nie nadaje. Z ADC możesz uzyskać maksymalną wartość 1024, teraz podnieś to do potęgi 6 i wychodzi ci absurdalna liczba, program wywala się juz na pierwszym obliczeniu. Obliczanie napięcia może wyglądać tak: [syntax=basic4gl] Dim Obl_nap As String * 6 Dim Wartadc As Word Dim Tymcz As...
Witam ! Z tego co wyczytałem masz problem z silnikiem wysokoprężnym. Więc jest tak - nie chcę cię straszyć ale może być coś z pierścionkami ale żeby się upewnić trzeba zrobić pomiar ciśnienia w cylindrach, a pomiar taki robi się po długim postoju, najlepiej po nocy - silnik musi być całkowicie zimny i powiedzmy uspokojony. Nawet stojąc w miejscu mocno...
Czujnik temp odpada bo by nie odpalił na ciepłym. Z relacji wynika że po odpaleniu chodzi normalnie przez jakiś czas. Brakuje szczegółów: jak długo chodzi normalnie po odpaleniu na ciepłym, jak długo na zimnym. Czy rozruch ciepłego jest całkowicie normalny jeśli postoi kilkanaście minut, czy jest problem z uruchomieniem ciepłego jeśli odpalać go po...
Witam. Robię mini komputer pokładowy. Funkcje to pomiar poziomu paliwa, temperatury w i na zewnątrz, i napięcia aku. Na razie mam paliwo i jedną temperaturę. Poziom paliwa symuluje na razie potencjometrem. Do pewnego poziomu fajnie wypełnia mi kolejne kwadraty, jednak gdy zapełnię pierwszą linię, i przekręcę jeszcze trochę potencjometr, to wypełnia...
Spojrz na test przyspieszenia silnika przy jednoczesnym odcinaniu wtryskow. W tabeli przy przy nr 3 jest wartosc -1 . Tabelka oznacza przyspieszenie ,wartosc wzrostu obrotow silnika w czasie 1 sekundy. Pierwsza pozycja jest to pomiar przyspieszenia przy wszystkich wtryskach pracujacych.Potem sterownik wylacza po kolei kazdy wtrysk i mierzy ten sam przyrost...
servisy VOLVO dystponują dokladnie identycznym narzędziem ( przynajmniej takie dobre servisy !!!! ) i własnie tak powinien przebiegac pomiar manometrem na silniku D13A - C z podejrzeniem pęknietej tulei czy nieszczelnej uszczelki pod głowica lub popękanych pierscieni w przypadku tej konkretnej usterki najbardziej prawdopodobna usterka elektryczna !!!!!...
http://obrazki.elektroda.net/59_12382745... na poczatek bedzie gaznik - to jest phbn 12 bs, prawdopodobnie masz wlasnie taki, bo to standard w Area 51 - zaznaczylem Ci srube regulacji powietrza NR 1, i ta srube nalezy najpierw wkrecic do oporu, a potem wykrecic o 1 i 7/8 obrotu. Sruba nr 2 to regulacja wolnych obrotów, to juz regulujesz w zaleznosci...
Co może być przyczyną-proszę o merytoryczne odpowiedzi. Wszystko. Dlatego potrzebna jest diagnoza jak pomiar ciśnienia paliwa ,kody błędów,parametry jak np. temperatury ,jakość paliwa. A może i gaz w dolocie i go zalewa choć nic o tym nie wiadomo.
Cześć, Ogólnie to problem moim zdaniem: złe ciśnienie na pompę niskiego ciśnienia, a przez to z pompy niskiego ciśnienia na wysokiego ciśnienia itd. powody -> (fałszowanie danych przez czujnik, przez co złe sterowanie regulatorami ciśnień lub nieszczelny układ; zły filtr paliwa Dodano po 20 Zapomniałem dodać, najczęściej pada właśnie czujnik ciśnienia...
Kod usterek: MID 128 - PSID97 - FMI0 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PSID97 Elektrozawór pompy wtrysku FMI-0 Dane istniejące, lecz ponad zakresem normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: Urządzenie(a) objęte kontrolą: G002 Blok elektroniczny silnika V060 Elektrozaw���ᦙ...
Pomiar korekty dawki paliwa na wtryskiwaczach robiłeś w momencie, kiedy silnik jest zimny(występuje objaw opisany przez Ciebie)?
Według logów dynamicznych wszystko jest w porządku. Uszkodzony map dał by błąd w postaci jego usterki (np. elektrycznej) lub błędu z ciśnieniem doładowania. Dostałem informację, że problem leży po stronie braku paliwa przy dużym obciążeniu. Pomiar cisnienia paliwa pompy tandemowej zrobię gdy przyjdzie manometr( aktualnie zamowiony). Dziwi mnie to, że...
Widzę, że Ci nieźle namieszali w głowie poprzedni doradcy i ten ostatni też! Tak nieźle, że nie czytasz ze zrozumieniem tego co pisałem. Tego ostatniego też odeślij(!) i sam zapomnij na razie o "bogatszej mieszance" bo staniesz się uboższy o niepotrzebne wydatki. Zapłon należy minimalnie opóźnić. O ile nie wiem. W Simsonach było z 1.8 na 1.4. Trzeba...
Ja tez proszę rafal(at)webdev.pl
Dane z ServiceBox'a Peugeota Model 3008 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 12394 89 2 0592 Data Początku Gwarancji 22.11.2010 NRE(homologacja) e2*2001/116*0377*04 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU PEUGEOT LINIA PRODUKTU 3008 TYP NADWOZIA CROSS OVER 5-DRZWIOWY WYKOŃCZENIE ŚREDNI ŚREDNI SILNIK DIESEL...
Witam. Tym razem coś innego niż mikrokontrolery. Postanowiłem przetestować dwa generatory "walizkowe" 1800W z dwóch końców przedziału cenowego. Honda za około 6000zł i AIVOLT za 1099zł. Honda zakupiona na początku 2020 roku. AIVOLT w tym miesiącu. https://obrazki.elektroda.pl/6675484700_... https://obrazki.elektroda.pl/2846673100_...
Cześć, poniżej rozkodowany VIN : Model308 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)12497 89 1 0217 Data Początku Gwarancji01.03.2011 NRE(homologacja)e2*2001/116*0362*29 P4A9665526199 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTUPOJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTUPEUGEOT LINIA PRODUKTU308 TYP NADWOZIAHATCHBACK 5DRZW WYKOŃCZENIEWYSOKA NISKA SILNIKDIESEL...
Idealnie do Peugeota sprawdza się ten moduł, dostępny za naprawdę niewielkie pieniądze. W moim Peugeot 206 wszystko jest podłączone przy pompie paliwa. Oryginalny obwód przeciąłem na drugim pinie. Masz cztery przewody: 1 i 2 to rezystancyjny pomiar paliwa, 3 to masa, a 4 to plus 12V. Użyłem rezystora o wartości 600 omów. Jest on włączany przez czasówkę...
Witam wszystkich. Może sprostuje co niektóre wypowiedzi ponieważ mój przypadek kopcącego na czarno focusa 1.8tddi 90ps jest oszałamiający.Do meritum: Kupiłem foke 2010 styczeń i pojeździłem z radością do września 2010 coś w silniku zaczeło stukac coraz głośniej i głośniej.Odstawiłem pojazd do mechanika który stwierdził że pada pompa wtrysków.Wysłałem...
Czy to znaczy, że pomiar trzeba robić na odpiętej wtyczce? Ja robiłam na podpiętej.
Filtr paliwa wymienić. Pomiar ciśnienia paliwa (wydajność pompy)
Ja zakupiłem do swojego samochodu TruckOnline. Fajna sprawa bo widzę czy samochód jest na swoim miejscu, czy też nie - a że mieszkam w mieście gdzie są kradzieże samochodu to teraz mogę spać spokojnie. Dodakowo śledzenie GPS pozwala również na pomiar paliwa i zapis wszystkich danych
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
http://obrazki.elektroda.pl/3378628500_1... Witam. Przedstawiam moją konstrukcję ogrzewania garażu na piecu webasto thermo top Z diesel. Piecyk zakupiłem ze dwa lata temu z myślą o ogrzewaczu. Często czas spędzam w garażu przy modyfikacjach auta lub po prostu dla zabicia czasu i tworzeniu różnych rzeczy. Całość składa się z kilku rzeczy:...
http://obrazki.elektroda.pl/3303656700_1... Wariometr, Atmega168 + LCD Nokia 3330 / 3310 + Bosh BMP085 Witam. Przedstawiam projekt, który zrobiłem na zaliczenie na studiach, a tym samym chciałem, aby był użyteczny. Wariometr elektroniczny służy do pomiaru prędkości pionowej. Można go stosować do wolnego latania paralotniarzy. Polega...
Odgrzewam "kotleta" Wchodząc w Engine grupa 007 pole 4 mam temperaturę zbliżoną do temp. paliwa i zewnętrznej jak i w kolektorze dolotowym /oczywiście pomiar rano bez odpalania/. Natomiast wchodząc w Licznik 17 grupa 003 pole 1 temperatura jest o 25*C większa. Temperatura ta sobie rośnie wraz z grzaniem silnika. Pytanie: Czy złe wskazanie na instrumentach...
Witam, u narzeczonej w micrze zapalil sie check, a ze mam skaner obd2 to podlaczylem i wyszlo ze blad P0037 z opisu to wynika tak RodzajUkład napędowy — pomiar paliwa i powietrza — kontrola ISO/SAE Opis Podgrzewana sonda lambda (HO2S) 2 Bank 1 — niskie napięcie podgrzewacza Przyczyna Okablowanie, podgrzewacz HO2S, ECM Auto prycha,...
(-) Odkrecilem doplyw do wtrysku z listwy i okazuje sie ze pompa nie podaje ropy na listwe common rail. Sprawdzony regulator cisnienia. Wiazki do kotek oraz prady ok. Dodam ze pompa continentala numer PSA 9672605380. Zorientuj się dokładnie, jaki system wtryskowy rezyduje w Twoim silniku, to po pierwsze. Jest to bardzo ważne z uwagi na to, że podczas...
jak odbierałem furę, to powiedzieli mi, że pompa paliwa i nieopłacalny koszt naprawy, że lepiej parę razy pokręcić i odpalać Da się jakoś zdiagnozować pompę? Taa nieopłacalny koszt. Tylko pomiar ciśnienia.
W sumie nie napisałem tego w poprzednim poście ale może być jeszcze jedna rzecz. Mianowicie mogą być nadpalone tłoki (uszkodzony kształt komory spalania) spowodowane jazdą na zubożonej mieszance (jeżeli samochód długo jeździł na tych wtryskach od 1,9). Nadpalenie tłoków a wręcz wypalenie dziury zdarza się dość często przy permanentnym przeładowaniu...
O ile dobrze kojarzę to ta pompa chyba tam działa w buforze. Może inaczej - nabija ciśnienie i się wyłącza. Czyli przy braku paliwa pompa by pracowała non stop, dwa gdzie jest ten bufor który robi pomiar ciśnienia paliwa, trzy po co tak komplikować układ.
pomiar przepływu paliwa pomiar ilości paliwa pomiar paliwa zbiorniku
regulator obrót sterownik porty otwarte monitor error
router antena akumulatory lifepo4
Programator do pralki Amica Optimum 600 PC5.04.10.100 SAP8022770 - gdzie kupić? Niska głośność słuchawek EDIFIER X2s mimo resetu