w miarę wiarygodny pomiar przelewów w tym motorku to 2 minuty na biegu jałowym (powyżej 30ml- masz problem),od tego zacznij. Poza tym ,czy nie ma związku z częściami użytymi do wymiany rozrządu-zamienniki pasków rozrządu źle się sprawują pomimo prawidłowego ustawienia kół.
Wychodzi że się zapowietrza. może zamontuj zawór zwrotny na paliwie.
Zrób pomiar przelewów wtryskiwaczy na ciepłym silniku.
Co może być nie tak Wszystko. Na początek trzeba zrobić pomiar na pompie wstępnej. Potem jak jest ok,to sprawdzić co dzieje się na wysokim. Pomiar przelewów ,dane z live data itp.Wtryski ,pompa,regulator. Wszystko to może być.
Hmm. A co to za różnica - jak wiesz czego się spodziewać, to pomiar przelewu na zwykłych też Ci dużo powie. Na zwykłych, jeśli auto dymi i nie ma przelewu to zazwyczaj mają źle ustawione ciśnienia otwarcia/zamknięcia Miałem na myśli, że po prostu nie da się zrobić pomiaru przelewu na zwykłych wtryskach. Poza tym jak pisałem wcześniej wtryski są nowe.
Hmmm ....nie bardzo zrozumiale ....." tylko że osobno" , a za chwile sumujesz wynik z przelewem ..."co razem po zsumowaniu ". Nie wiem do czego moze przydac sie suma tych dwoch ,zupelnie rozniacych sie od siebie testow . Jednakze wydajnosc pompy 770 ml/min jest wynikiem satysfakcjonujacym , przelew wtryskiwaczy 35 ml/min .... wydaje sie byc troche malo...
Ja obstawiam wtryskiwacze, wyjmij i zawieść do sprawdzenia. Bo diagnostyką dobrze ich nie sprawdzisz. Tester DLS oraz pomiar przelewu są bardzo dokładne ,z początku byłem uprzedzony co do tych pomiarów ,wręcz mikro rezystancji ,lecz w praktyce diagnostyka tym urządzeniem daje 90% pewność i to bez konieczności wyciągania wtrysków .
Następny problem z tym autem, tym razem zgasł w drodze i niestety już nie odpalił. Po zholowaniu próbowałem odpalić go na plaka, kilka razy auto odpaliło i pracowało normalnie, ale po dodaniu raptownie gazu gasło i znów trzeba odpalać na plaka. Oddałem samochód do mechanika, były błędy które usunął, błąd czujnika powietrza doładowanego i przepływomierza....
zrobiona , i dalej to samo No i co tam Ci się pokazało na tym pomiarze przelewów?
Ze środków doraźnych mam jeszcze spróbować dodawać do ropy oleju Mixol w celu nasmarowania i ew. dodatki czyszczące wtryskiwacze i trochę pojeździć (a nuż mu przejdzie) Niestety to nie pomoże a wręcz przyspieszy pogorszenie stanu układu wtryskowego -całkowicie to odradzam Jest możliwość sprawdzenia tych opiłków na własną rękę ??? Oczywiście ,że jest...
Sprawdzenie wstępne wtryskiwaczy odłączyć wtyczki od wtryskiwaczy odłączyć przewód przelewowy wtryskiwaczy na przewód zbierający przelew założyć zaślepkę następnie przez 15sekund kręcić rozrusznikiem i sprawdzić czy z przewodu przelewowego wydobywa się paliwo docelowa wartość przelewu=oml(dopuszcza się pojedyńcze krople) SPRAWDZENIE WTRYSKÓW NA PRZELEWY;...
Witam, Cały układ paliwowy sprawdzony łącznie z wymianą pompy niskiego ciśnienia . Jutro przystępuje do pomiaru przelewu
Mechanik spasował nie wie co jest grane. Zaciągnąłem Ducato do elektryka. Wy-telepało go po drodze i odpalił- świeciła się kontrolka od abs i esp kiedy chciałem ruszyć auto znów zgasło.Dodam jeszcze że zaczął działać klakson którego wcześniej nie było. Elektryk dopiero jutro sprawdzi co jest grane ale zajrzał pod maskę i coś mówił o wiązce pod lewą...
Witam. Procedura standard i typowa usterka w 1.5 DCI. Zapalająca się lampka gaśnięcie silnika lub spadek mocy. 95 % usterek tak objawiających się to uszkodzenia wtryskiwaczy. ( brak utrzymywania zadanego ciśnienia. Aby wyeliminować tą usterkę należy sprawdzić wtryskiwacze na "przelew" Próba przelewowa: Zdjąć przewody gumowe z mocowania przelewu na wtryskiwaczach...
Witam. Może nowy ale coś podpowiem. Spróbuj na postoju wciskać gaz do oporu... jeżeli po czasie auto zacznie ci falować na wysokich obrotach lub zgaśnie może przyczyną być pompa wstępna która po nagrzaniu ma za mały wydatek. lub wysokiego ciśnienia. :) Pare podpowiedzi: Jeżeli masz bąbelki powietrza na wężykach przy filtrze to wymień o-ringi lub przewody....
Napisałeś że odpala na plaka i pali ładnie , wtedy zrób test przelewów i pomiar ciśnienia na rampie oczywiście diagnoskopem. Ja jeszcze nigdy nie wymieniałem pompy w tym typie, a jak auto długo stało i paliwo było z dużą domieszką siarki to pogły pozdzewieć wtryski w środku. Sprawdź typ pompy bo nie pamiętam jaka była w tym roku( CP1 albo CP3), w jednym...
Zmierz ciśnienie przed wymianą pompy, na upartego zrobisz to manometrem do opon, uwaga na niebezpieczeństwo pożaru. Silnik musi pracować podczas pomiaru, najlepiej byłoby sie przejechać. Masz tam jednopunk czy wilopunkt? Ewentuallnie możesz sprawdzic na początek czy paliwo leci przelewem, tylko regulatora w ten sposób nie wyeliminujesz.
No,to pomiar albo przelew zacisnąć na próbę. Co autor na to?
witam, proszę o pomoc w temacie: Pomiar wartości wyższych harmonicznych prądu na hali sportowej wartość potrzebna jest do doboru baterii kondensatorów mam miernik sonel mpi-510 ale chyba nie ma on tej opcji pomiaru bardzo proszę ekspertów o pomoc jak to zmierzyć. temu kto pomoże w rozwiązaniu problemu i dzięki niemu zmierzę te wartości -stawiam flache...
Pomiar cisnienia na rampie i przelewy Pomiar ciśnienia na rampie i przelewy w Iveco z 1995 roku... Boszzzzze
Na pierwszym zdjęciu odchyłki dawek za duże! Auto było wówczas nagrzane do normalnej temp. pracy? Ten test trzeba wykonywać na nagrzanym silniku Poza tym Odchyłki dawkowania na odpalonym silniku nie są miarodajne do tego czy wtryski nie zrzucają na przelew Czyli trzeba wykonać próbę przelewów Świece polecam zbadać choćby lawem - na przejście Jeśli te...
A co nowego , problem z paliwem, kiedy filtr wymieniałeś ? Pomiar pompy wc, i przelewy wtrysków.
test przelewu wtryskiwaczy nie wykonuje się przez pomiar ciśnienia w szynie. Cieknący wtryskiwacz przy ciepłym silniku opóźnia narastanie ciśnienia w szynie, ale żeby to zweryfikować należy zrobić test objętości paliwa wyciekającego z kanalika przelewowego w głowicy po upłynięciu konkretnego, ściśle określonego czasu i to przy odłączonym zaworku M-prop...
Więc nie masz obiegu na chłodnicę,sprawdzić czy oba węże są gorące. Poza tym pomiar temperatury w naczyniu wyrównawczym nic nie wnosi,zawsze będzie niższa,jeżeli nie ma obiegu z przelewu. Panowie,ten cały topic jest na to forum?Jakoś spraw związanych elektryką tu nie dostrzegam.
Witam, Skaner uniwersalny, czy nie, powiniem miec mozliwosc pomiaru parametrow biezacych (chyba, ze auto nie ma jeszcze EOBD, co jest mozliwe). Masz do sprawdzenia dwa parametry: cisnienie paliwa mierzone w stosunku do zadanego i przedkosc obrotowa walu korbowego przy rozruchu (byla o tym juz mowa - ponizej 230 obr/min bedziesz mial klopoty z rozruchem)....
Sprawdzić parametry na ECU, potem rzeczywiste ciśnienie. Na PW pisałem o rozrządzie - to bym sprawdził w pierwszej kolejności. Pokręć wałem czy coś nie blokuję, potem pomiar kompresji, potem układ paliwowy. Nie wiem jak sprawdzić przelewy jak nie odpala ale wtryski to i tak na ostatku.
Jaki przelot? Na pierwsze wtryski na przelewy. A co mówi pomiar kompresji?
widać w wężyku od przelewu że wypycha paliwo z powietrzem . Tak ma być. Ciężko pali i strasznie mocno kopci na biało Zrób pomiar kompresji na zimnym silniku.
Zawór jest sterowany bezpośrednio z kasety silnika, do tego sygnał PWM. Jeżeli pytasz czy jest do tego bezpiecznik/ przekaźnik to zakładam że nie zajmujesz się tym na co dzień. Takie kombinowanie może doprowadzić do sporych kosztów. Czy na DIPie wyświetla się usterka silnika? Sprawdzałeś błędy, parametry pracy układu paliwowego, podczas pracy silnika?...
Na przewodzie paliwowym tuż, przed samym gażnikiem był zamontowany czujnik, właściwie turbinka. W środku był jakiś fotoelemęt (jak w myszce, takiej zwykłej).Jestem ciekawy co za zaślepiona końcówka była w twoim zbiorniku. Może powinna być połączona z trójnikiem na przewodzie paliwowym. W każdym razie, ta turbinka była po lewej stronie w komorze silnika,...
Dyskusja toczy się nie na temat, ale żeby koledzy nie mieli wątpliwości i mogli pocisnąć sobie bekę co zresztą najlepiej potrafią to uprawnienia E+D wraz z pomiarami Jak to wygląda ? 920zł przelewem dostajecie dostępnego platformy video łącznie nieco ponad 6h materiału, typy sieci, rodzaje zebaezpieczeń, z czego połowa to samo BHP, jak dokonywać pomiarów...
A to ty tyle części nawymieniałeś, czy poprzednicy? Popatrz na sprawę z perspektywy osoby stojącej obok i obserwującej: gościu ma zapłacić ładnych parę tysięcy złotych na podzespoły, które rzekomo były uszkodzone, a auto jak miało problem, tak ma.Nie dziw się, że przyszedł z adwokatem.To nie jest cynizm, chciwość, ani tym bardziej cwaniactwo! Wiem,...
Spojrz na test przyspieszenia silnika przy jednoczesnym odcinaniu wtryskow. W tabeli przy przy nr 3 jest wartosc -1 . Tabelka oznacza przyspieszenie ,wartosc wzrostu obrotow silnika w czasie 1 sekundy. Pierwsza pozycja jest to pomiar przyspieszenia przy wszystkich wtryskach pracujacych.Potem sterownik wylacza po kolei kazdy wtrysk i mierzy ten sam przyrost...
Jaki komputer masz? Serwisowy daje możliwość sprawdzenia układu wys.ciśn. przez otwarcie M-prop valve na max. ciśnienie paliwa, żebyś mógł sprawdzić wycieki (na zewnątrz i te do powrotu do baku), a także wtryskiwacze na przeciek do przelewu. Jeśli nie masz takowego, to jest inny sposób aby znaleźć przyczynę, a może ich być wiele. Pierwsza, to pompa...
Tak to czasowa blokada możliwości pisania na forum. Jednak prawdopodobnie będzie ta sprawa miała szersze konsekwencje. Dowiecie się w swoim czasie od autora. Sprawa dość ciekawa, każdy kto czytał posty powinien wiedzieć że moderator przesadził a i wiedzą raczej się nie popisał gdyż ten konkretny przypadek z magistralą I2C potwierdzony był przez Maxim...
Diagnostyka układu zasilania (pomiar ciśnienia przede wszystkim oraz sprawdzić przelewy). Masz to wgl. czym podłączyć? Popraw pisownię bo temat zaraz w koszu za te błędy wyląduje.
pomyłka chodziło ja zrobić pomiar kompresji? i test wtryskiwaczy na przelew??
Do pomiaru ciśnienia potrzebujesz manometr (min. 2 atm), trójnik i wężyki. Uwaga: w przewodach paliwo jest pod ciśnieniem, uważaj na wyciek przy rozkręcaniu... Manometr wpinasz na dolocie paliwa - powinno być 0,9-1,1 atm przy pracującym silniku. Jak zgnieciesz wąż odpływu (przelewu) to powinno skoczyć do >= 1,5 atm. Jeśli tak jest to pompa OK. bozoni
Sprawdx oringi na sekcjach tloczácych pompy.Kolory oringow majá znaczenie.Jezeli oring przecieka, to cisnienie zasilania paliwa ucieka do przelewu.Jezeli oringi sa ok, zobacz jaki jest przelew z pompy na wolnych przy zimnym silniku i to samo przy cieplym.jezeli przy cieplym paliwo leci jak z kranu, to znaczy, ze te sekcje tloczáce sa cos skopane.Najlepiej...
Witam, 1. Co do czujników płomienia to jest kilka typów m.in. na światło widzialne, czy na podczerwień. 2. Pompka osadzona jest jak ktoś wcześniej pisał na wałku wentylatora. Moment przenoszony jest sprzęgiełkiem <= do sprawdzenia bo się wyciera. Innymi słowy jak pracuje wentylator to powinna pracować pompa. 3. Każdy palnik powinien być doposażony...
Potrzebuję taki zestaw: odbiornik VHF zakres 148 - 156 MHz, który będzie w stanie zmierzyć siłę odbieranego sygnału i przekazywać tę informację na bieżąco do drugiego odbiornika (odległość między odbiornikami - kilkaset metrów - sposób komunikacji między odbiornikami nie jest dla mnie istotny, byle bezprzewodowo). Drugi odbiornik musi jasno (dźwięk,...
Witam i wtryskiwacze są po czyszczeniu na specjalistycznym urządzeniu Zapp Diesel Tech 2 pozwalającym wykonać czyszczenie i testowanie wtryskiwacza Common Rail Bosch, Delphi, Denso, Siemens lub 1-, 2– sprężynowego i stopniowego (wtryskiwacze Diesla każdego producenta, także piezoelektryczne) polegające na: - czyszczeniu zewnętrznym metodą ultradźwiękową...
Kol martin a co to za skala cisnienia Ciśnienie : prawidłowo.....ale nie do końca to tak trudno pomiar wykonać przyrządem wyskalowanym po europejsku :D , może przelew sie przycina?
Jeżeli jest to pomiar na wolnych obrotach, to korekcja procentowa wtrysku jest za wysoka, powinieneś wykonać testy paliwowe jaltestem i test przelewy wtryskiwaczy.
Zlecę pilnie wykonanie układu pomiarowego opartego na procesorze ATMEL lub PIC . Wymagania: 1. Zasilanie układu : 10-32V DC 2. Pomiar obrotów silnika (wejscie nr 3) zakres od 100-2500 obr./sek. Czułość wejściowa dopasowana do amplitudy sygnału 5-20V. Wyświetlanie wartości za pomocą czterech 7 segmentowych wskazników LED. Możliwość programowania dzielnika...
na wyznaczenie poziomu spalania jest jeden sposób. do króćca dolotowego należy podłączyć czujnik podciśnienia, oraz czujnik położenia przepustnicy. lub zamiast tego przepływomierz ultradźwiękowy(od samochodu), Kolega ma rację pod kilkoma warunkami: 1) pomysł nr. silnik musi być na wtrysku a w pamięci mapa z danymi dla każdych z tych parametrów (mapa...
Podejrzewam immobilizer Sygnalizowałby kontrolką. Czepiłbym się jednak albo układu paliwowego, wtryski na przelewy mimo wszystko, ciśnienie na listwie, nie tylko pomiar napięcia z czujnika, odczytać parametry, albo kostka stacyjki do wymiany, to potwierdzałoby: wystarczy wyjąć i włożyć kluczyk
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Witam Poszukuję kogoś, kto potrafi zbudować układ (z wykorzystaniem Arduino Uno) nieprzerwanie wykonujący i zapisujący wyniki pomiarów wilgotności za pomocą czujników typu DHT22 w 7 punktach. Kwota do przenaczenia 100-1000zł (do uzgodnienia) Płatność przelewem/gotówką Kontakt PW/email: jacekjedrusiak(at)gmail.com
Wtryski sa na pewno Siemensa (Conti) i z mojej wiedzy piezoelektryczne. No to masz poważnego "bolaka", ponieważ bez oscyloskopu, cęgów prądowych lub specjalnego przyrządu nie jesteś w stanie dokonać pomiarów elektrycznych na pracującym silniku, a tym samym potwierdzić pełną sprawność elektryczną wtryskiwaczy. Uwaga! Nie wolno wyłączać wtyczek elektrycznych...
Pacjent Iveco Daily 2,3 2007r, objaw jest taki, że po rozgrzaniu się silnika do ok 50 stopni silnik gaśnie przy gwałtownym dodaniu gazu. Błąd 251 - ciśnienie paliwa, odchyłka dodatnia, powyżej maksymalnej wartości progowej. Wymienione: - czujnik ciśnienia na listwie CR - regulator ciśnienia w pompie - wtyczka pompy elektrycznej w baku Sprawdzone: -...
Panowie nie podniecałbym się tym "komputerkiem" bo aby dokonać poprawnego pomiaru trzeba dysponować choćby mapą wtrysku i jeszcze paroma parametrami typu temperatura powietrza, wielkośc podcićnienia w kolektorze ssącym. Jeśli samochód ma prymitywny układ wtryskowy to i tak do jego wnetrza się nie dostaniecie dla tych bardziej nowoczesnych tak samo tylko...
wtryski na przelewy wszystkie podają tak samo w przelew, nic nie wygląda zle. Minuta pracy na wolny, proszę podać ilość paliwa z powrotów dla poszczególnych wtrysków. Dokładnie mogę podać jutro, próbę robiłem w poniedziałek jak dobrze pamiętam to około 4-5ml, wszystkie 5wtrysków nalały b. podobną ilość. Możesz podać wartość od jakiej już można uznać...
Kupiłem na allegro jakiś chiński szmelc za 11zł, miał grać w piwnicy przy majsterkowaniu, głośnik boschmanna, aukcja nie znajdowała się w dziale z uszkodzonym sprzętem, opis zawierał: Opis Stan Używane "Witam Mam do zaoferowania głosnik o mocy 250 w impedentacji 4ohm średnica głosnika 280mm wysokość 105mm. " Odebrałem niezbyt dobrze zapakowany głośnik,...
Witam. Posiadam Renault Clio 1.5dci 2002r. 82KM. Otóż poszła mi pompa wtryskowa (opiłki w zbiorniku) i wtryskiwacze też dostały. Wymieniłem pompę na regenerowaną i wtryski też regenerowane. Niestety autko nadal nie odpalało. Była wymieniona pompa jeszcze raz na używaną ale nie po regeneracji ale auto nadal nie pali. Dodam, że po podaniu samostartu odpala...
To co pokazałeś ma raczej nijakie znaczenie. Możesz odczytać parametry, 13,18,23 i jak są błędy. Pomiar ciśnienia na pompie wstępnej też by się przydał.A na próbę zaciśnij na chwilę przelew i zobacz jak pali.
Witajcie koledzy; mam kilka pytań, na których konkretnej i jednoznacznej odpowiedzi w Internecie nie znalazłem, a praktyki nie mam jak zdobyć. Na 10-godzinnym szkoleniu z f-gazów jeszcze tych pytań nie miałem, niestety :D Może koledzy będą w stanie odpowiedzieć na któreś z nich? Pytania w większości o układy inwerterowe z R-410A. 1. Jak to jest z olejem...
Tak się dzieje gdy w układzie pracuje tego typu dzielnik strumienia . Najpierw zasila układ priorytetowy a jak wystarczy oleju na priorytet to dopiero wtedy zasila drugi układ . Kolego my nie diagnozujemy twojego układu my zgadujemy co może być uszkodzone . Można tak robić ale to zależy dużo od szczęścia i doświadczenia . Diagnostyka polega na pomiarze...
Witam . Nie podałeś w jaki sposób jest uruchamiany silnik.Czy za pomocą wyłącznika , lub stycznika.Należy sprawdzić czy dochodzą wszystkie fazy do silnika,jak również sprawdzić połączenie silnik-wyłącznik(stycznik).Jeżeli po kilku próbach włączenia pracuje,to teoretycznie oznacza że silnik jest OK,lecz pomiar uzwojeń silnika również wskazany.W układach...
Proszę o pomoc bo mi witki opadają na ich odpowiedzi. Nie będę opisywał od początku całej sprawy jedynie przypomnę, że Vattenfall chciał ode mnie wyłudzić kasę przy wymianie licznika. Notę obciążeniową anulował notą korygującą a ja teraz domagam się zwrotu kosztów poniesionych ze względu na błędne wskazania licznika (zawyżanie o 70,9% wg. protokołu...
to ,ze KTS sie rozłącza podczas uruchomienia jest normalną sprawą , jesli nie ma zapisanych błędów w pamięci sterownika to ja bym tu bardziej widział ,ze któryś z wtryskiwaczy daje w przelew . najprościej sprawdzić to zdejmując przewody nadmiarowe podłączając w ich miejsce menzurki pomiarowe . Jeśli nie posiadasz takowych możesz za miast nich wykorzystać...
pierwsze co musiał byś zrobić przed regulacją to oczywiście zdjąć rozebrać na czynniki pierwsze i wymyć wyczyścić i najlepiej byłoby przedmuchać wszystkie kanałki w gaźniku sprężarką-kompresorem jeśli miałbyś do niego dostęp (postaraj się), zanim zaczniesz składać gaźnik w całość obejrzyj go dokładnie każdy element a zwłaszcza obudowę czy nie jest gdzieś...
Podłącz się pod listwę paliwową i sprawdź czy utrzymuje ciśnienie po zgaszeniu. Jeśli brak jest ciśnienia to nie ma wstępnych warunków do odpalenia. Zawór jest chyba w pompie paliwa w zbiorniku w tym aucie. Tam nie ma przelewu ,do listwy jest podłączony jeden przewód,więc jak paliwo się cofnie to od razu chodził nie będzie jak trzeba. Można obstawiać...
Witam. Odnosząc się do autora tematu, myślę że temat został na tyle wyczerpany wypowiedziami, iż reasumując powinieneś wywnioskować, że takimi przyrządami mierząc i sposób w jaki to wykonywałeś nie nadają się do prawidłowego odczytu wymiarów, by stwierdzić poprawność działania ów rozdzielacza. Kolega jarcys nieco przybliża to stwierdzenie w ostatnim...
zapomniałem dopisać pomiar ciśnienia przy rozruchu na magistrali 10 bar, trochę za mało aby to zakręciło, sprawdziłem czy gdzieś któryś wtrysk nie puszcza na przelew ale wszystko szczelne, zostaje chyba pompa???
hmm ... nie wiem jak mogę pomóc :?: bo nie wiem co już sprawdzałeś :?: w tej kolejności: 1. Świece żarowe 2. przelewy wtrysków 3. stan zaworu przelewowego listwy 4.Pomiar napięcia na czujniku ciśnienia cyt: Napięcie mierzymy między pinem 2 - Output, a pinem 1 - GND Ground (nie jest to masa auta, bo różnica potencjałów wynosi ok. 0,5 V). Oczywiście wtyczka...
Same przelewy to nie wszystko jakie jest ciśnienie paliwa i co ze świecami żarowymi jeśli pomiar wykonano solidnie to nie czepiał bym się w tej chwili wtryskiwaczy.W fokusie średnia po 4 minutach to ok 28-30ml. Jak sugerował mój przedmówca sprawdził bym jednak szczelność układu na dopływie paliwa.
Mój komentarz do linku nr. 2: - przytoczony odczyt wydaje mi się prawdopodobny, trzeba jeszcze uwzględnić, jaki jest błąd pomiaru: jeśli zakres jest 200VAr, a klasa jest 0,5%, to dopuszczalny bład pomiaru (10VAr) jest znacznie większy od wartości odczytanej (0,6VAr). Nie wiem, czym "zaczyna sie" układ tej świetlówki, może między trzonkiem a prostownikiem...
- czy ma obowiązek zastosować powyższe normy czy jest tylko że "było by miło gdybym..." Nie ma takiego obowiązku. Jeśli urządzenie jest żarówką, to przecież głupotą by było sprawdzać ile sieje. Co więcej, coś co kosztuje grosze nie musi być aż tak odporne na zakłócenia z zewnątrz. Inna sprawa ze świetlówkami. Skąd producent ma wiedzieć, czy spełnia...
https://obrazki.elektroda.pl/8803379600_... To jest zdjęcie padliny, aby pokazać, że miernik pokazuje uszkodzenie. Widać nawet wybrzuszenie na górze C. Inne C mierzy normalnie, tylko te żółte MKT źle. Testy w przeszłym tygodniu - możliwe, że konektorki wprowadzają błąd. Kondensatory wlutowane w PCB mierzy prawidłowo. Błąd w takiej...
Lj = Li / 250 250 to ilość impulsów na 1 l. według producenta Cały problem w tym że nie wiem jaki uklad wsadził do tego przepływomierza i co ma na myśli 250imp/l . Próbuje na różne sposoby poprawnie zliczać litry . Brak jakiejkolwiek noty tego przepływomierza.... Jeżeli tak figuruje na obudowie przepływomierza, to taką liczbę należy zastosowac do wzoru...
Dla każdego testu przelewowego jest podana wartość maksymalnego przelewania w określonym czasie przy określonych obrotach. Gdzie są te dane.Gdzie je znaleść? Jeżeli ktoś robi próbę przelewową fabrycznym testerem - to raczej w dużym warsztacie, bo np w przypadku Forda IDS kosztuje 20 - 30 tys. zł plus koszty licencji na stałe uzupełnianie oprogramowania;...
Układ polega na pomiarze długości materiału przez enkoder i cięcie. Program już jest wykonany i działa. Potrzebuję natomiast przerobić go do innej maszyny lub napisanie od nowa. -Chodzi głównie o wykonanie pewnej sekwencji działania (m.in. timery, opóźnienia). -Opcja cięcia ciągłego -Opcja cięcia na zadaną liczbę sztuk i wyłączenie cyklu już działa...
DOBRA PANOWIE.... chyba sukces :spoko: ....a przynajmiej duży przełom. Jeszcze tylko muszę to potwierdzić i znaleźć przyczynę u elektryka samochodowego. Mianowicie sytuacja ma się tak: Poczytałem sporo na forach zagranicznych w sprawie problemu z porannym rozruchem. Miej więcej każdy przechodzi tą samą ścieżkę czyli wymienia świece, sterownik świec,...
NIc tam bardzo nie widać w 13.18.23. choć to tylko zdjęcia.Pomiar parametrów, pomiar spadku napięć przy rozruchy.Do tego sprawdził bym ciśnienie pompy wstępnej.Choć to wcale nie musi być to, ale nie zaszkodzi.tylko przydał by się manometr.Możesz ścisnąć przelew na chwilę na próbę jak nie pali.
Bardzo wątpliwe, żebyś zabił miernik tej klasy w tak prosty sposób. Zrób jak mówi (at)zdzichra i jeszcze przeleć wszystkie zakresy i porównaj z manualem - to da ci odpowiedź czy nie ma grubego uszkodzenia. Z zwartymi sondami wynik może być nie-zerowy, ale powinien byś stabilny. Może masz złamany przewód w sondzie? Bezpieczniki nie chronią terminala...
W odczytach nic ciekawego, bo nie mam czym czytać... Fiat ECU Scan puki co GP nie obsługuje, a w ogólnych blokach pomiarowych EOBD zbyt wiele nie ma, błędów żadnych nie ma (przynajmniej nie przez zabawki którymi dysponuję). Jedyne co ew. mogło wzbudzić moje wątpliwości to obciążenie silnika = 20% na wolnych obrotach przy wyłączonych wszystkich odbiornikach,...
Galaxy 110PS. Przy bardzo spokojnej jeździe (bez klimy i innych odbiorników elektrycznych) spala prawie 8l/100km i mocno kopci na czarno przy ostrym przyśpieszaniu. Czasami coś się mu odwidzi i prawie nic nie kopci. Pomiar spalania jest wiarygodny, podłączyłem pompę wtryskową (ssanie i przelew) do bańki 5l i zrobiłem na niej 63km i to silnik był już...
Witam serdecznie, Problem dotyczy lodówki (chłodziarko-zamrażarki) jak w temacie: Beko CN228220X, nr seryjny: 1210119803, użytkowana 5,5 roku... Na panelu sterującym - dotykowym od czasu do czasu pojawia się pulsujący czerwony wykrzyknik. Umieściłem w chłodziarce termometr elektroniczny, włożony do naczynia z wodą i okazuje się, że temperatura płynu...
Pacjent to Yaris 2002r 1,4 D4D. Odpala tylko z zachętą w postaci plaka i pod większym obciążeniem gaśnie. Auto uruchomione po ponad rocznym postoju, ale problem z odpalaniem występował już wcześniej, od niedawna pojawił się problem z tym że gaśnie pod obciążeniem. Podstawowy zestaw błędów, które występowały stale od początku: P1272 Regulator ciśnienia...
Wydaje mi się że problem leży po stronie systemu paliwowego brak utrzymania ciśnienia poprzez nieszczelność w układzie paliwowym wysokiego ciśnienia. Trzeba sprawdzić system niskiego ciśnienia za pompą paliwową (7), zawór awaryjny listwy (4) i przelew wtryskiwaczy wyjście (3) na 1 minutę za pomocą pomiaru menzurki. Schemat paliwowy poniżej.
Odnośnie zerwania łańcucha rozrządu to pewnie że się da zerwać ale na pewno można zapalić kilka razy z popychu ( nie ciągnąć 100km)i nic się nie stanie, oplowskie dtl to specyficzne silniki i strasznie często się zapowietrzają, dla mnie w pierwszej kolejności wymień węże przelewowe i trójniki, koszt ok. 10-15zł a często te właśnie węże są popękane lub...
Zamknięta przepustnica robi podciśnienie w kolektorze i cylinder zamiast napełniać z ciśnieniem atmosferycznym napełnia się z ciśnieniem niższym co zaniża pomiar. Raczej nie do 0. Z remontem głowicy nie tak szybko trzeba najpierw sprawdzić czy jest do remontu. Naprawa silnika po taniości nie ma sensu chyba że próbujesz sam i w ramach DIY choć wątpię...
Witam Przy wysokości zbiornika h=1[m] (1 metr słupa wody) na dnie zbiornika panuje ciśnienie 9,81 kPa. Przetwornik na zakres 10 kPa wystarczy w zupełności. Napisz coś więcej o tym zbiorniku (realne wymiary, jak jest napełniany? grawitacyjnie? pompą? czy jest np. przelew? jaki sygnał potrzebujesz na wyjściu przetwornika?) - pomożemy dobrać odpowiedni...
Dzieki panowie za odpowiedzi. Pomiary były ok, ale okazalo się, że kolorystyka przewodów za tablicą była pomylona i jakiś elektryk pare lat wstecz źle podłączył przewód zerowy. Wszystko już jest naprawione! Jak do jasnej cholery pomiary mogą być ok jak przewód zerowy źle podłączony? Jak przewód zerowy źle podłączony to nie ma mowy o dobrych pomiarach...
Witam. W związku ze sporym zainteresowaniem tematem i brakiem dostatecznej ilości wiadomości na ten temat postanowiłem się podzielić swoimi doświadczeniami, ponieważ składałem do Urzędu Pracy wniosek o dotację i udało mi się takową dostać. Do końca lutego było 18600PLN, od marca w związku ze wzrostem najniższej krajowej, dotacja wynosi 19200PLN W takim...
(-) Odkrecilem doplyw do wtrysku z listwy i okazuje sie ze pompa nie podaje ropy na listwe common rail. Sprawdzony regulator cisnienia. Wiazki do kotek oraz prady ok. Dodam ze pompa continentala numer PSA 9672605380. Zorientuj się dokładnie, jaki system wtryskowy rezyduje w Twoim silniku, to po pierwsze. Jest to bardzo ważne z uwagi na to, że podczas...
Było coś grzebane przy pompie paliwa w zbiorniku Kto, co? Miałem podobny przypadek był zapchany filtr paliwa przy pompie w zbiorniku./butów nie zmieniałem/ Nie wiem, tak mówi właściciel. Rzekomo pompa zmieniona ale wątpię. Dodano po 36 Pomiar ciśnienia na zasilaniu pompy wysokiego ciśnienia dużo wyjaśni. Ile ma być? 3-4 bar mówią jedni a inni że 0.5......
Temperatura silnika to tylko 73 C w trakcie pomiaru. Spróbuj porządnie rozgrzać auto. Najlepiej jak masz blisko autostradę to przeleć auto po autostradzie tak z 20 minut i po tym spróbuj jeszcze raz. Czasem takie wypalenie pomaga.
Mercedes Cdi. Objawy jakie opisujesz wskazują na usterkę w układzie zasilania paliwem. Sprawdź wtryski na "przelew" ( sprawdzenie polega na podłączeniu menzurek pomiarowych w miejsce przewodów przelewu wtryskiwacza. Zdemontuj przelewy i podłącz menzurki ( możesz też wcisnąć we wtryskiwacze strzykawki plastikowe) Odłączone przewody przelewowe od wtryskiwaczy...
kolega kwantor ma rację iż jakość rozpylania adblue przez dyszę ma istotne znaczenie dla funkcjonowania katalizatora.Z tym, że jeżeli nie ma oczywistej usterki w samej dyszy i rurce, oraz nie ma błędów dotyczących obwodu sprężonego powietrza, to trudno tenże obwód podejrzewać o misfunkcjonowanie. W przypadku pomiaru temperatury to fakt, iż system przelicza...
Witajcie (Szukałem i szperałem, uzupełniłem wiedzę, prosiłbym o potwierdzenie moich przypuszczeń z Waszego doświadczenia) Citroen Xsara II 2.0 HDi (RHZ DW10ATED) w automacie 109KM 2002 rok. Dwie dolegliwości: 1 Dolegliwość Jak osiąga temperaturę pracy (75st i więcej) to sporadycznie podczas ostrego przyspieszania (niski bieg na skrzyni auto - np 2,...
Tak samo jak robisz na dużych budowach dla generalnych wykonawców, protokół z pomiarów ma lśnić, bo on idzie dalej do inwestora, o braku pieczątki czy ŚW nie może być mowy bo nie dostaniesz przelewu. Pieczątka nie jest wymagana w Polskim prawie - to taki "gadżet" i nic więcej, ładnie wygląda itd. Nie ma żadnych podstaw prawnych, by odrzucić cokolwiek...
Nie każdy ma komorę pływakową z okienkiem, na skrzywionym korpusie nie ustawi dokładnie poziomu paliwa takim przyrządem, ponadto wymiar 8 ±1 mm to dość duży zakres tolerancji. Nie uważasz, że sam sobie przeczysz? Najpierw piszesz o niemożliwości ustawienia poziomu przy pomocy komory z okienkiem a potem piszesz o szerokiej tolerancji tego ustawienia......
Transformator to błędny trop, zostaw go w spokoju. Szybkie sprawdzenie to pomiar omomierzem uzwojenia pierwotnego oraz wtórnego na ciągłość, to zwykły "drut miedziany". Drugi pomiar to sprawdzenie omomierzem czy nie ma przejścia między pierwotnym a wtórnym, ma być nieskończoność. I to w warunkach amatorskich wszystko, ale w 99% uszkodzeń w zupełności...
W moim GP próba zdemontowania wtryskiwaczy zakończyła się niepowodzeniem, trzeba je było rozebrać na silniku, a w takim przypadku nie ma co składać do sprawdzenia, tylko od razu pełna regeneracja. Z wymianą końcówek wyszło ponad 500zł za wtryskiwacz. Teoretycznie korekta na minusie oznacza za duży wydatek wtryskiwacza (moje ECU w ogóle nie podaje korekt)...
Grzegorz - Oczywiście można rozważać iż w dalszym ciągu licznik został magnesowany w moim mieszkaniu, miałem 3 córki a została z nami jedna ma 26 lat starsze mają swoje dzieci i domy, wariant młodzieńca z neodymem siedzącego na drabinie i dokładającego magnes a następnie ściągającego go nie wchodzi w grę, drugim w domy z płci męskiej jest owczarek niemiecki...
Wczoraj sprawdziłem przelewy na wtryskach Delphi C5 X7 silnik 2.0 HDI 163 KM (RHH), ponieważ przy ruszaniu szarpie silnikiem, jakby kończyło się sprzęgło. Przebieg 253 k km. Dodam, że jak wypala mi się FAP i dawki są inne, to problemu z szarpaniem w ogóle nie ma. Autko wtedy przez moment nie szarpie przy ruszaniu. W pozostałych sytuacjach jeździ i zapala...
Z tego opisu wynika że nie buduje poprawnego ciśnienia na cr ,albo zbyt duży spadek napięcia podczas rozruchu. Do sprawdzenia wtryski na przelewy,spadek napięcia podczasd kręcenia najlepiej z pomiarem prądu, i co najważniejsze i co nie było podane to jakie cisnienie podczas rozruchu.
Panowie to jest tylko pewien pomysł, nie jestem pewny czy to się uda więc pisze temat. Na co dzień naprawiam samochody i co raz więcej jest tych wtrysków do naprawy. Wożę do gościa który rozkręca, czyści w myjce ultradźwiękowej, a to co uszkodzone wymienia. Później mówi że je sprawdza w testerze i musi być dobrze. Pomyślałem sobie że mając taki sprzęt...
ilość przelewu demontaż przelewu drukowanie przelewu
drugi pilot samochodu tranzystory mutujące karta zabezpieczona zapisem
generator ozonu generator ozonu
Kod 07021 w Volkswagen Passat - Znaczenie i Diagnostyka Problemy z odtwarzaniem muzyki w kinie domowym