Miałem ostatnio podobny problem. Po kilku minutach pracy silnik robił się gorący i falownik zatrzymywał układ z informacja o przekroczeniu prądu. Po kontroli rezystancji uzwojeń i rezystancji izolacji skierowałem silnik do przewinięcia. Dodatkowo wspomniany napęd miał uszkodzone łożyska. Po regeneracji pracuje do dzisiaj. Pozdrawiam Daro
Zrób pomiar rezystancji uzwojeń.
Da się przetestować motor BLDC bez falownika? Oczywiście, istnieje kilka metod testowania silników BLDC (Brushless DC) bez falownika, ale trzeba pamiętać, że pełna funkcjonalność takiego silnika, w tym sterowanie prędkością i momentem obrotowym, jest zwykle dostępna tylko przy użyciu odpowiedniego sterownika. Niemniej jednak, dla prostych testów, których...
Sam pomiar rezystancji uzwojenia, to mało, żeby być pewnym co do sprawnosci silnika. Najlepszym sprawdzeniem jest , poza dokładnymi pomiarami, jest jego funkcjonalne sprawdzenie. Czy pracuje , nie buczy , czy łożyska są ciche. o co chodzi z aluminium? czy o budowę zewnętrzną, czy o materiał uzwojenia?
Instrukcja nie ukazuje połączenia poza układem sterownika Być może, silnik zaprojektowany jest do współpracy tylko z fabrycznym sterownikiem. Jeżeli pomiar rezystancji uzwojeń został wykonany prawidłowo, to według instrukcji. Silnik ma uszkodzone co najmniej jedno uzwojenie.
Sprawdziłem, ten układ, to licznik dekadowy i jest połączony z pinami spiętymi zworką Zapewne realizuje opóźnienie. Może płytka ma za zadanie ochronić silnik przed zbytnim przeciążeniem. Możliwe. Trzeba by rozrysować układ. A może załącza uzwojenie rozruchowe. Zgaduję tylko. Znalazłem Ci jeszcze takie coś: https://www.clasohlson.com/medias/sys_ma...
Tak więc w teorii zmierzona rezystancja 1.7 ohm jest zbyt mała co sugeruje zwarcie. Owszem. wartości rezystancji uzwojenia pomocniczego ok.390 ohm Sugeruje spalenie - przewodzenie przez zwęgloną izolacje.
Pomiar rezystancji izolacji - Moze zawilgocony - rozebrać i wysuszyć często pomaga
Myślę że jeden z przewodów białych należy połączyć z jednym z czarnych a pozostałe tj. drugi czarny i drugi biały do sieci, a dobrze też byłoby to jeszcze szeregowo z żarówką, halogenem jakieś 150W Same bzdury! Pisałem, że taki silnik jest silnikiem równoleglym , co potwierdzil pomiar rezystancji stojana -1,5 kΩ. Jeden bialy z czarnym, drugi bialy...
Ja "na zapas" nie wymieniam. Podejrzewam, że jest w pełni sprawny, bo nie jest narażony na ciężkie warunki pracy. Dodatkowo kondensator ten jest raczej bipolarny, bo układ jest zasilany raz napięciem dodatnim, a raz ujemnym. Wstawienie zwykłego kondensatora (unipolarnego) może zakończyć się fajerwerkiem. Wg mnie układ działa w sposób następujący: https://obrazki.elektroda.pl/4991253200_...
Silnik jest ewidentnie bezszczotkowy trójfazowy. Te silniki bardzo rzadko ulegają awarii w przeciwieństwie do modułu nimi sterującego określanego jako falownik. Silnik sprawdza się poprzez pomiar rezystancji uzwojeń. Oczywiście nie można wykluczyć awarii samego silnika, ale problem równie dobrze może leżeć po stronie modułu sterującego. Może to będzie...
Wygląda to na silnik 1F przezwojony na 3F 230/400V i skojarzony w gwiazdę Pomiar rezystancji uzwojeń powinien dać odpowiedź na to pytanie.
Znalazłem, że pompa jest do zamówienia w Polsce i podałem link w poprzednim poście. Jeżeli chciałbyś dokonać modyfikacji i zastosować pompę od Polara to tutaj masz średnicę króćców: https://darel.lv/en/pumps-for-washing-ma... Uzwojenie silnika mierzysz multimetrem ustawiając...
Jak wykonujesz pomiar? Dobrze ustawiłeś pomiar rezystancji na mierniku? Ustaw miernik na test ciągłości obwodu / diodę (piszczałka). Jedna sonda miernika do osi a druga na wyprowadzenie uzwojenia. Jeśli piszczy = silnik na złom.
SPN 3679 Napięcie dodawcze, rząd 2 Strategia monitoringu Kontrola napięcia wzmacniacza wtryskiwaczy rzędu 2 pod kątem granic napięcia, zwarcia i wiarygodności wskazania Odbiór przez klienta/opis objawów • Lampka ostrzegawcza żółta • Lampka kontrolna żółta • Brzęczyk Failure Mode Identification (FMI) FMI 1 za wysokie Wskazanie na wyświetlaczu Priorytet...
Kolego autorze, zgodnie z załączonymi schematami i zdjęciami tabliczki znamionowej termik jest prawidłowo zainstalowany i założony. Jeżeli chodzi o sam problem to może on być zarówno banalny jak i skomplikowany. Zależy od rodzaju "uszkodzenia" i wiedzy autora. W pierwszej kolejności po załączeniu mierzyłbym prąd na wszystkich fazach (już po przełączeniu...
Moim zdaniem niekoniecznie jest to problem z instalacją zapłonową. Sprawdzenie cewki: Pomiar rezystancji uzwojenia: pierwotna strona od 3-6 Ω, natomiast wtórna 12-22 kΩ - w zależności czy mierzymy z opornikiem (fajką).Można zmierzyć indukcyjność obu uzwojeń mostkiem i porównać z inną dokładnie taką samą i sprawną cewką. Sprawdź opornik fajki,...
Wymontowaleś silnik ? sprawdzileś zamocowanie magnesu do wirnika silnika czy sie nie odkecił .Cewka bedzie dawać pomiar rezystancji , bedzie dobra , a magnes druga sprawa .
Gdybyś dał bocznik 0.1 OHM przez silnik przy zatrzymaniu popłynąłby duży prąd, ale nie maksymalny (15A). Ty potrzebujesz do wysterowania silnika 6A (trochę więcej, zakładając, że napięcie za rezystorem spadnie) . Jeśli dasz odpowiedni opornik, prąd silnika (na zatrzymaniu) nie dojdzie do 15A, natomiast zostawiając jak jest, bocznikiem będą przewody,...
To jest tak z rysunku ideowego wynika że jest to silnik 3 fazowy przerobiony na 1 fazowy. Pomiar rezystancji między stykami U i X \ V i Y oraz Z i W powinien wynosić około 2 ohmów. Sprawdź czy do masy silnika (obudowy) z zacisków tabliczki (XYZUVW) nie ma przebicia. Według twego opisu na 2 fazach nie pokazuje żadnych przepływów to silnik ma spalone...
Rzeczywiście objawy zastanawiające. W takiej sytuacji pamiętając, że szanse na naprawę są znikome wobec choćby braku schematu próbowałbym ustalić winowajcę. W pierwszym rzędzie same ogniwa, czy są sprawne. Każde z nich ma określoną pojemność, zwykle w nieco ponad 2Ah. Chcąc sprawdzić ich kondycję naładowałbym do 4,2V (końcowe napięcie ładowania) i korzystając...
W związku z nagrzaniem silnika i lekkim odorem po awarii, chcę się upewnić czy nie przypaliło silnika. Na razie zmierzyłem rezystancję: U1-U2=2.1Ω W1-W2=2.1Ω i V1-V2=2.1Ω - czyli dobrze? Pomiar rezystancji obudowy do poszczególnych uzwojeń - nic. Czy coś jeszcze mogę sprawdzić aby się upewnić? Do dyspozycji mam elektorniczny multimetr....
Pomiar rezystancji nie zawsze ujawni usterkę, zwłaszcza gdy dodać rezystancję szczotek. Lepiej mierzyć indukcyjność obracając b. powoli wirnikiem, aby sprawdzić, czy nie ma zwartych lub przerwanych uzwojeń i działek komutatora. Jeszcze łatwiej wykorzystać transformator o kilku woltach napięcia na uzwojeniu wtórnym, diodę i amperomierz analogowy. Obracać...
(at)Jerzy Cieślański Zmierzyć ! Zmierzyc rezystancję uzwojeń, ponieważ w silniku ewidentnie jednofazowym, a taki tu widzimy, rezystancja uzwojenia głównego różni się znacznie od rezystancji uzwojenia pomocniczego. Jest mniejsza. Ten silnik może, ale nie musi posiadać wyłącznik odśrodkowy rozruchu, co sugeruje sześć wyprowadzeń z silnika. Jezeli dwa...
A świece w tych silnikach o wtrysku bezpośrednim są konieczne lecz podczas mrozów, których jak na razie nie ma. W temp. ok. +10 nawet świec nie załączy. są silniki które potrzebują grzania od temp miejszej niż 15 stopni.... np silnik 2.5 z omegi do którego montowano nawet emulatory czujnika temp do układu grzania świec... co do kolegi z problemem opis...
Opis diagnozy jest co najmniej dziwny. Cytat: "Wg diagnozy serwisanta winna jest pompa, która rzekomo ma przebicie na uzwojeniu Serwisant od sterownika postawił taką diagnozę w oparciu o pomiar rezystancji na zaciskach doprowadzających napięcie do pompy, tj. pomiędzy zaciskami N oraz L. Wartość pomiaru wynosiła 0,7 kΩ. " Chyba że miał na myśli...
To jest silnik od frani z oporową fazą rozruchową czyli nie potrzebuje kondensatora. Weź multimetr ustaw na pomiar rezystancji i znajdź parę kabli pomiędzy którymi opór jest bardzo mały (0 lub np 2 om) następnie wyznacz parę kabli z średnim oporem (ok 15 om) i największym (ok 22 om). Wartości te mogą się różnić podałem tylko orientacyjnie i nie pamiętam...
Słuchaj blokada drzwiczek to nic innego jak zamek elektromagnetyczny z zapadką sprawdzenie raczej poprzez pomierzenie rezystancji multimetrem na przejście lub w też w inny sposób czy napięcie dochodzi do zamka pomiar napięcia woltomierzem . Bo może być tak ze zamek elektromagnetyczny nie zamyka zapadki i sterownik modułu procesor widzi jako otwartą...
https://obrazki.elektroda.pl/1486855700_... Artykuł ten napisałem w 2020 roku, zdjęcia pochodzą zaś z roku 2018. Strona, gdzie był opublikowany już nie istnieje, ale myślę, iż warto, by sam tekst (po drobnych zmianach i dopiskach) przetrwał. Zapraszam do lektury szczerej recenzji frezarki CNC 3018. Mój ojciec często powtarzał "skąpy...
Witam. Mam mały problem z nagrzewnicą Sirokko OETF 10 N. Chodzi o podłączenie kondensatora. Według schematu dostępnego w linku www.sirokko-heizung.de wygląda to prosto ale problem jest z przewodami. W nagrzewnicy jest silnik VEB E022C 220V, wychodzą z niego trzy przewody- czerwony i dwa niebieskie. Pod który przewód podłączyć kondensator? Pomiar rezystancji...
Temat się trochę zdezaktualizował, bo napisałem go już kilka lat temu ale tak jakoś mi zeszło z publikacją. No ale najwyższa pora to przepchnąć, i może się jeszcze komuś przyda. Zasilacze ATX są były często przerabiane do wykorzystania jako zasilacz laboratoryjny albo jako zasilacz do jakiegoś specjalnego obciążenia (np. do diod LED mocy). O przeróbkach...
W warunkach amatorskich dwufazowy silnik krokowy mozesz sprawdzić tylko poprzez pomiar rezystancji uzwojeń,nie sprawdzisz płynnosci ruchu trzpieniowego nastawnika.
Można założyć że taka prądnica jest liniowa, jeśli tak to moc maksymalna będzie dla rezystancji tak dobranej, że napięcie spadnie o połowę, bo rezystancja obciążenia będzie równa rezystancji wewnętrznej (prąd też będzie połową prądu zwarciowego). Do prostych eksperymentów pomiar napięcia bez obciążenia i prądu zwarciowego jest wystarczający.
Gdy ustawiłem parametr H41 na 1 (Automatyczny pomiar rezystancji i indukcji silnika) - falownik pokazuje błąd. A ustawiłeś wcześniej: H30 – moc znamionowa silnika H31 - ilość biegunów H32 - znamionowy poślizg silnika H33 – prąd znamionowy silnika H34 - Prąd biegu luzem F22 - częstotliwość bazowa (znamionowa) Jeśli nie to nie dziwne, że...
Sprawdzałem miernikiem uzwojenie, które jest nawinięte podwójnym drutem i ma wartości 10 i 12 omów a uzwojenie pomocnicze z kondensatorem 16 omów. Coś nie jasne te Twoje pomiary. Ile masz wyprowadzeń z silnika, 3 czy 4? Jeszcze raz pomiar rezystancji na wyprowadzeniach, każde z każdym. Podwójne druty w uzwojeniu niech Cię tu nie interesują.
Przy pomiarach rezystancji obwodów zasilania silników elektrycznych maszyn należy odpinać silnik od przewodów tak jak robimy to w przypadku pomiarów rezystancji obwodów oświetlenia tzn mierzymy rezystancje samego przewodu czy pomiar rezystancji obwodu dokonuje się razem z podłączonym silnikiem?
Dlaczego należy przeliczać rezystancję uzwojeń w stojanie z temperatury pomiaru (ok. 20st C) na temperaturę 75st C ? Nigdzie nie moge znaleść tej informacji. HELP!
Czym różnią się badania statyczne od badań dynamicznych silników elektrycznych? Celem artykułu jest wyjaśnienie różnic między testami statycznymi i dynamicznymi silników elektrycznych i jak te metody pomiarowe są uwzględniane w strategii konserwacji silników. Prawidłowa diagnostyka silników elektrycznych ma kluczowe znaczenie dla bezawaryjnej eksploatacji,...
https://obrazki.elektroda.pl/9689141900_... https://obrazki.elektroda.pl/9444623100_... Witam mam problem z myjką ciśnieniową silnik wyzwala różnicówkę nie wiadomo dlaczego ,
Zworkę wyjąłeś ale czy przewody zasilające odpiąłeś do pomiarów rezystancji uzwojeń silnika? Tak, wszystkie przewody (tzn zasilanie i zworkę) w puszce silnika- odpiąłem. W puszce były też trzy "luźne", zaizolowane, niepodłączone do zacisków- wychodzące z silnika przewody- tak zostawił po sobie przezwajacz silnika. Do wczoraj- nie miałem kontaktu z...
Pralka któregoś razu przestała wirować, jasne było iż należy zacząć naprawę od wymiany kondensatora. Tu jednak zaczynają się problemy - po zamontowaniu nowego nic się nie zmieniło. Nadmienię jeszcze tylko, że całość pracuje poprawnie prócz wirowania. Według opisu w jednym z postów Zasilanie podłącz na biały przewód i niebieski, a kondensator podłącz...
Do pomiaru przebicia do obudowy byś musiał mieć induktor, chyba że jakiś grubszy temat, to może nawet multimetrem wyjść. Zwarcie międzyzwojowe potrafi nieraz być takie, że pomiar rezystancji go nie wykaże. Zbyt duży prąd też może być spowodowany niesprawnym wyłącznikiem odśrodkowym, o ile tam takowy jest. Jest możliwe, że silnik wewnątrz jest zawilgocony,...
Witajcie. W maszynie mam 3 silniki i chciałbym sprawdzić ich działanie. Rozłączyłem podłączenie w gwiazdę. Na pierwszy silniku mam rezystancję: UU - 50 Ohm (pomiędzy VV/WW jest bardzo zbliżona rezystancja) UV - 95 Ohm (pomiędzy UW itd jest bardzo zbliżona rezystancja) Pomiędzy uzwojeniami: 145 Ohm Model silnika to MotoVario T63B4 Na drugim silniku mam...
Witam, Zbudowałem własny silnik bezszczotkowy prądu stałego. Silnik składa się z jednej cewki oraz magnesów neodymowych zamontowanych na wale. Chciałbym wykonać na nim kilka pomiarów, a mianowicie, chcę przy pomocy zasilacza laboratoryjnego zmieniać napięcie zasilania i zmierzyć prąd elektryczny. Niestety miernik posiada straszną bezwładność i wartości...
Witam serdecznie. Dostałem jak to się mówi od znajomego silnik 1f za frajer. Po włączeniu silnik buczy, pomierzyłem uzwojenie wtórne i pierwotne i wyniki są następujące 1.5 i 1.3 Ω. Nie mam niestety miernika pojemności kondesatorow. Ale kolega mówił że wymieniał kondesator i nic nie pomogło. Faktycznie wygląda na nowy jeszcze jest na nim cena....
Witam, jaka powinna być przybliżona wartość rezystancji uzwojeń w silniku 3-fazowym o mocy 2,8 kW?
Sądzę że to jest temat do samodzielnego rozpracowania, silnik ma trzy styki więc BLDC jest bardzo prawdopodobne, prędkość możesz oszacować napędzając z zewnątrz i mierząc napięcia przy pracy prądnicowej. Silnik liczony na pracę chwilową więc nawet w tajnych dokumentacjach producenta mocy ciągłej może nie być. Moc ciągłą musiał byś oszacować uruchamiając...
Witam. Mam pytanie, jak przerobić układ pokazany przeze mnie na rysunku, aby miał regulację od 0 do wartości maksymalnej. W chwili obecnej zbudowałem taki sam układ z tą różnicą, że rezystory miały wartość 470 omów. Układ działa poprawnie, tylko regulacja obrotów silnika nie jest pełna. To znaczy, że potencjometrem nie mogę wyłączyć całkowicie silnika....
Witam wszystkich. Mam problem z postawieniem diagnozy czy są skróty na uzwojeniach czy nie na silniku 3 fazowym. Uzwojenia mierzą się odpowiednio z rezystancjami 55 omów, 56 omów, 57omów. Pobór prądu też nie jest jednakowy i wynosi 3,2A ; 3,3A ; 3,4A. Pytanie: Czy są jakieś normy które mówią o tym jaki może być maksymalny rozrzut w pomiarach w celu...
Witam, pisałem niedawno z pytaniem jak podłączyć silnik jednofazowy lecz odpowiedź, którą dostałem nie wystarczyła a temat został "zlikwidowany". Schemat podłączenia w załączniku, chodzi "mi" głównie o identyfikację uzwojeń na podstawie rezystancji: 0,9 R - robocze(zasilanie) 6,0 R - ? 12,6 R - ? http://obrazki.elektroda.net/32_12604753... w poniedziałek...
Witam Czy mógł by mi ktoś wytłumaczyć po "chłopsku" jak stwierdzić po tych pomiarach(rezystacji izolacji , rezystancji uzwojeń) czy silnik jest sprawny lub coś z nim nie tak np. silnik 3 fazy 500V i 5.5kW oraz po co się robi pomiary uzwojeń silników i jak odczytywać wyniki
Witam. Ostatnio poczytałem trochę o tuningu silników wolnossących i znalazłem dość ciekawą rzecz. Chodzi o małe oszukanie komputera. Polega na zamontowaniu równolegle do czujnika temperatury zasysanego powietrza, rezystora o oporze około 400Ohm. Dzięki temu komputer "widzi" słabiej (albo bardziej, nie pamiętam) rozgrzany silnik niż jest w rzeczywistości...
Witam. Ma ktoś może pomysł w jaki sposób rozwiązać pomiar spalania paliwa(chwilowego) w silniku diesla z pompą mechaniczną?? Coś takiego jak w starych traktorach. Podczas pracy takiego silnika nie ma żadnego sygnału elektrycznego, wiec potrzebny byłby jakiś przetwornik. Ale jaki i co miałby mierzyć? Dodam, że chciałbym zrobić to na jakiejś atmedze,...
Zabezpieczenie pompy głębinowej jest bardzo ważne. Ale artykuł faktycznie jest nieco "pudelkowy". Proszę o wyjaśnienie Po kolejnych uruchomieniach – silnik przegrzewa się, czuć „spaleniznę”. Gdzie można wywąchać spaleniznę w pompie głębinowej? Nurkować w studni i wąchać przy dnie? Pompy Danfoss oceniam bardzo pozytywnie (przynajmniej sprzed 15 lat)...
Witam Pragnę nadmienić iż temat był wielokrotnie poruszany, jednakże nie posiadają takich objawów jak moje. Otóż jakiś czas temu wyczyściłem przepustnice w skodzie i od tamtego czasu zaczęły się moje problemy a dokładnie to to iż pracuje na wysokich obrotach. Jak uruchamiam silnik to (przeważnie) pracuje mi od razu na 1900-2100 obr/min. Dopiero przy...
Witam. Mam jeden problem. Mianowice wymieniłem silnik z 1.6 na 2.0 ale kolektor i reszta wydechu została z 1.6. Problem polega na tym że 2.0 ma dwie sondy lambda przed katalizatorem a 1.6 tylko jedną. I tu pytanie. Czy mógłbym do sondy podłączyć drugą wtyczkę i powielić sygnał czy bez dołożenia drugiej sondy się nie obejdzie? Raczej z samym sygnałem...
Czy ktoś może podac link lub pomysł. Chodzi o nawiew w samochodzie. Czterostopniowy nawiew. Rezystor zgnił i nawiew działa tylko na czwartym trybie. Głośny jest i dość niewygodny. Nowy kosztuje 140 zł. Sporo jak dla mnie. Może macie jakiś pomysł? Dzięki serdeczne.:cry:
Witam, obecnie pracuje nad szafą sterowniczą zasilającą między innymi silnik indukcyjny 3~o mocy 45kW (400/690V 84/49A). Rozruch silnika jest realizowany poprzez przełącznik gwiazda-trójkąt. Obwód siłowy wykonany jest wg. zaleceń z suwaka Moller (koordynacja nr.2) tj. silnik zasilany jest kablami 4x16 (In=69A) i zabezpieczony wyłącznikiem mocy Eaton...
Witam, Mam opisać krótko w jaki sposób można wykonać pomiar rezystancji uzwojeń silnika prądu przemiennego. Prosiłbym o pomoc. Z góry dziękuje
Witam Mam problem z fiatem doblo. Jest on po remoncie głowicy. Wcześniej prawie nie miał ciśnienia na dwóch cylindrach - powód popękane zawory. Teraz na każdym cylindrze ma po 11. Od czasu remontu nie przejechał nawet 100km gdyż nie da sie nim jeździć- taki jest slaby silnik. Pod górkę trzeba sie wlec 20-30km/h. Rozrząd sprawdzany kilkakrotnie, znaki...
Termin wymieniony, a kompresor nadal się wyłącza po kilku sekundach. Co powyższe oznacza? 1. Silnik rusza. Czuć drgania pracującej (pewnie ciężko) sprężarki, a po kilku sekundach drgania ustają wraz z "cyknięciem" termika. 2. Silnik nie rusza tylko buczy, a po kilku sekundach słychać cyknięcie termika i cisza. Wysil się i napisz więcej. Może film nagrasz?...
(at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź 1. Pełny, fabryczny schemat okablowania Flex S 44 AC (oznaczany również jako VCE 44 L AC) znajduje się w czterech fotografiach zamieszczonych na Elektroda.pl; pobierz je z poniższych odsyłaczy i wydrukuj lub otwórz na ekranie: • IMG_4036.jpeg – złącza modułu sterującego (1 ↔ N, 2 ↔ L, 3 ↔ MOTOR, 4 ↔ SHAKER) •...
Ciekawe jak to miało wyglądać? Pochwal się, proszę. Od razu zaznaczam że w tamtym momencie znałem prawie wszystkie systemy rozprężania/dławienia czynników. No prócz metody z rozprężarką. Zwykły zawór ręczny, TZR, EZR, kapilara były mi znane. Niestety nie znalazłem zwłok tego EZR home made, ale mogę opisać jak był zbudowany. Całość opierała się o zawór...
Bez falownika i na 50Hz trzeba zejść z napięciem do około 230V. Autotransformator tani nie będzie. Silnik do sprawdzenia. Pomiar rezystancji uzwojeń, rezystancji izolacji.
Silnik do napędu wentylatora indukcyjny, taki jak w piekarni. Jak wspomniałem, czujniki NTC podstawione, zarówno ten z tyłu zbiornika, jak i ten na kanale nadmuchu. Pozostaje pomiar rezystancji tych czujników po stronie modułu i kody błędów. Na przewodach do NTC z tyłu zbiornika widoczne niewielkie ślady przegrzania. Dodatkowa obserwacja jest taka,...
Przełącznik krzywkowy dołączony prawidłowo. Teraz pytania: 1. Silnik uruchamiany z obciążeniem czy bez? 2. Jeśli z obciążeniem, to z jakim? 3. Jaki prąd pobiera na gwieździe? Poza tym zrób pomiar rezystancji pomiędzy wyprowadzeniami silnika, każde z każdym i podaj wyniki. Zabezpieczenie o charakterystyce "B", więc to też jest sprawa do przemyślenia.
Ahhhh Bridgeport 1000 :) Podejrzewam, że też nie referuje? A patrząc po tym co się dzieje, najpewniej walnął napęd od Ztki, albo problem jest w kablach/połączeniach. - Do sprawdzenia prądy fazowe zasilające silnik Z podczas przejazdu, wszystkie wtyczki, krańcówki Z. - Uzwojenia silnika (pomiar rezystancji uzwojeń i pomiar izolacji uzwojeń). /nie pomieszaj...
Witam! Mam problem z świecami żarowymi w Audi A3 8V 1.6 TDI 2013. Samochód mocno dymi przy pierwszym uruchomieniu silnika, zwłaszcza przy niższych temperaturach. Dogrzany silnik, nawet po zgaszeniu na godzinę, już nie dymi. Pierwszy podejrzany to świece żarowe, ale pomiar rezystancji wszystkich czterech świec (każda miała 1,2 Ω) nie wskazywał na ich...
Działa, jak silnik wejdzie na obroty to rozłącza. Tylko tak jakby podskakiwała i iskrzy. Bo takie jest jego działanie. Gdy podasz napięcie prąd wzrasta, wtedy jego zadaniem jest załączenie uzwojenia rozruchowego. Gdy silnik uzyska odpowiednią prędkość, wtedy prąd maleje i wyłącznik odłącza uzwojenie rozruchowe. Więc o żadnym "podskakiwaniu" i iskrzeniu...
silnik pralki pomiar rezystancji silnik jednofazowy pomiar rezystancji pomiar rezystancji cewki
oporność głośnik pęcherz powietrza zdejmować pokrywa pralka
kierownica hulajnoga elektryczna
Grzałka piekarnika FXVM6 nie wyłącza się po wymianie termostatu Podłączenie pinów w lampach bi-ksenonowych Mercedes W166