Robią z nas baranów że człowiek ma wpływ na klimat a przecież zmiany klimatu dzieją się w kosmosie. Kup sobie miernik zawartości CO2 w powietrzu i zacznij robić pomiary... Powodzenia.
Nie nie. Chodzi o to, że podmienili alternator ze swojego samochodu. Robiłem pomiary w tamtym samochodzie i tam było dobrze. Można więc założyć, że tamten alternator jest dobry. Ale u mnie zachowuje się inaczej, jak widać na wykresie. Mają zamówić nowy alternator, ale nie wiem czy to cos da w takim razie.
Odetnij 2 żółte kable od transformatora. Zamiast transformatora podepnij tam + i - z instalacji samochodu. Polaryzacja obojętna.
(at)tadeuszgr robiłeś pomiary w samochodach, układu zapłonowego? Czy użyłeś odpowiednich sond, aby nie upalić układów wejściowych? Myślisz, że w oscyloskopie za 100000zł nie upalisz obwodów wejściowych?
SPL znaczy oczywiscie Sound Pressure Level. amatorsko mozna to zrobic za pomocą mikrofonu jednak musialoby to byc robione po dostosowaniu splu z splem podanym przez producenta, tzn ustalic ze przy 1 wacie z odleglosci 1 metra mamy np 90dB tak jak producent glosnika podał bo czasami wychodzą kosmiczne wyniki - uwierz mi, kiedys sie tym bawilem i wyszlo...
Ostatnio kupiłem multimetr cęgowy Unit UT-207. Miernik przy pomiarze prądu AC/DC wskazuje jakieś kosmiczne wartości, sprawdzałem żarówkę, czajnik na AC czy też żarówkę samochodową na DC. Wyzerować miernika też nie można. Albo to ja nie umiem mierzyć takim miernikiem, albo coś jest nie tak. Sprzedawca przetestował u siebie 3 inne mierniki UT-207 i zachowują...
A Ja polecę miernik UT107. Jest to właśnie miernik samochodowy, którym można sprawdzić stan akumulatora (12V) jak również zmierzyć prędkość obrotową czy kąt zamknięcia przerywacza(stare samochody). A poza tym standardowe pomiary czyli napięcie, prąd czy rezystancja plus pomiar temperatury.
Dar.El i jak pomiary w samochodzie?? będzie coś z tego czy lipa? Pozdrawiam Bartek. :) Fajny ten mierniczek :)
ustawiony jest na prąd zmienny V. Pomiary w samochodzie należy wykonywać multimetrem ustawionym na DC (napięcie lub prąd stały) z uwzględnieniem zakresu pomiarowego wartości prądu [A] lub napięcia [V]. Inaczej podłączasz multimetr gdy mierzysz napięcie [DCV] w instalacji (miernik włączony równolegle) a inaczej realizujesz pomiar prądu [DCA] pobieranego...
Przeciesz w tej aukcji na portalu pisze wyrażnie aby upewnić się i zrobić odpowiednie pomiary w swoim samochodzie przed zakupem, więc do dzieła -tam jest dział techniczny do pomocy 7 dni w tygodniu więc dzwoń jak masz pytania
Możesz wymienić bezpiecznik o ile nie ma w środku tragicznych spustoszeń spowodowanych przepływem dużego prądu. Widzę, że przewody pomiarowe nie stopiły się, chyba, że już je wymieniłeś, więc jest szansa. Taka mała sugestia, wydaje się lepszym rozwiązaniem w Twoim przypadku używać nawet taniego multimetru cęgowego. Wybierz taki, który umożliwia pomiary...
Naładowałem akumulator i odpalał normalnie jednak po nocy znów pojawił się ten problem. Skoro pomogło mu naładowanie akumulatora, to albo nie masz ładowania w samochodzie, albo akumulator do wymiany. Trzeba zrobić pomiary.
A co ci dadzą pomiary prądu bez obciążenia? To jakbyś wyznaczał moc silnika w samochodzie w oparciu o spalanie gdy stoi na parkingu. Skoro masz możliwość założenia tarczy, załóż i coś potnij, a pomiar przeprowadź na zasilaniu w czasie obciążenia pracą. Jeżeli pod obciążeniem siada, to jest błąd w uzwojeniu.
Pomiary były robione - samochodu i pilota. Stwierdzili w serwisie, że wszystko jest o.k., ale wartości pomiarów mi nie podali.
Sondy hallotronowe nadają się raczej do pomiarów dużych prądów, ale niezbyt szybkozmiennych (20 - 100 kHz). Nadają się np. do pomiaru prądu rozrusznika - można oszacować różnice w stopniu sprężania cylindrów. Łatwo się je podłącza i są bezpieczne dla sprzętu pomiarowego. Sondy bocznikowe (boczniki pomiarowe) mają szersze pasmo pomiarowe, zwykle są przeznaczone...
Czyli raczej je zostawię i zobaczę, co da się zrobić w kwestii kalibracji. Jak napisałem, przy prądzie zmiennym było gorzej, bo testowałem na żarówce 100 W i jeden pokazywał 0,22 mA, a drugi 0,34, podczas gdy miernik mocy 0,44 A. Na pomiarze AC mi prawie wcale nie zależy, wystarczy tylko wskaźnik, czy coś płynie, a zawsze mogę szybko przeliczyć, znając...
Szanowny kolega gruntownie się myli: https://www.fluke.com/en-us/product/elec... żeby nie powiedzieć fantazjuje niczym Macierewicz na komisji śledczej W sam raz do pomiaru akumulatora w samochodzie.
Między + akumulatora a kabel dochodzący do plusa wpinam amperomierz cyfrowy na zakresie 20A. Pokrywa silnika i bagażnika - zamknięte. Samochód zamknięty pilotem. Szyby w przednich drzwiach otwarte na max. Drzwi przednie zamknięte (lub otwarte a pomiary dopiero po ponownym uśpieniu samochodu)
Jazda to bardziej po mieście, krótkie odcinki i częste gaszenie samochodu Wszystko jasne czeka cie raczej demontaż filtra i czyszczenie mechaniczne, ale pomiary i tak zrób celem weryfikacji.
Jak do samochodu to zwykły UNIT UT-30 za 30 zł powinien wystarczyć (mieli w ofercie też specjalizowane do pomiarów w samochodach - były droższe), chyba że chcesz robić dokładne pomiary, ale to napisz jakie.
pik spadł do 1,6 A a po chwili jest 0,8 Oczywiście amperomierz wpięty w obwód akumulatora, drzwi, pokrywy, itp pozamykane, auto zamknięte pilotem i odczekałeś 10-20 min do wykonania pomiaru ? Wstępne pomiary proponuję wykonać miernikiem cęgowym aby nie rozłączać akumulatora. Jak długo odczekałeś od zamknięcia samochodu pilotem do pomiaru ?
Wyważanie otwartych drzwi - wystarczy pogóglać na hasło 'streetdyno'. RoMan
gdy występuje dodatkowy pobór prądu, ledy mrugają Zamieść w tym temacie zdjęcie zainstalowanych "żarówek" LED. Uzupełnij info - w jakim samochodzie występuje usterka ? Czy usterka występuje tylko podczas jazdy czy również na postoju ? Czy wykonałeś pomiary napięcia w instalacji elektrycznej samochodu na postoju i podczas jazdy ?
o ile dobrze pamiętam to radio powinno grać na warsztacie wszystkie kanały proponuje zrobić pomiary instalaci w samochodzie
Skróć na początek 5mm, i sprawdzaj miernikiem jak się zachowuje pomiar na kanale 40 i 1, jeżeli obniża się wartość na kanale 40, to skracaj po małych odcinkach milimetrowych, aby na kanale 20 wskazania były jak najbliżej 1,1 na mierniku. Pomiary rób w miarę wolnej przestrzeni i przy zamkniętych drzwiach w samochodzie, otwarte mogą mieć wpływ na wyniki...
Z kabla + aplikacji. Sa to pomiary czasu i aktualnej prędkości samochodu.
Bynajmniej nie wiedze tutaj zadnych odstępst od tego co mówiłem wcezśniej 1.Hamownie samochodowe w Polsce to hamownie rolkowe w przeciwieństwie do tego co kolega twierdził cytuję: "Z rolkami to raczej się bada hamulce" Z tego że znane firmy tuningowe badaja na rolkach wynika że raczej nie są to pomiary wziete z ksieżyca i dośc dobrze odzwierciedlaja...
Pisz na maila lub gg podane w profilu. Obecnie siedzę na zwolnieniu po małym wypadku. Ja jestem dostępny głównie w weekendy, koledzy pracują cały tydzień. Jak dojdę do siebie to będę robił pomiary 2 samochodów więc możemy się przy okazji ustawić. O ile starczy czasu.
Albo jesteś bogaty albo komuś zależy na takim zestawie. Co jak co ale wydać na pracę dyplomową ponad 15 k to ........ Kolejna strona http://www.labimed.com.pl/index2.php?id_... Sondy są od 780 zł brutto. Najlepiej dla Ciebie - zakup sobie jakiś poradnik o pomiarach w samochodzie - zazwyczaj są tam podpowiedzi jak mierzyć okręślone sygnały nie...
Robiłem pomiary telefonem w samochodzie pod blokiem gdzie widok na nadajnik jest praktycznie przesłonięty tylko jednym szkieletem metalowym i wyszło nieźle. Czy modem/ router e5573 pamięta częstotliwość która wymuszało się programem, czy odłączając od kompa przechodzi na auto?
Czekamy na wyniki pomiarów.
Ale rób to z głową, nic w pośpiechu, dobre światło i lupa/ schemat/ pomiary .....
200 zł to trochę mało. Dołóż, i kup Kyoritsu KEWMate 2000
Jutro po pracy zabieram się za pomiary :-) Mam nadzieję , że nie spalę samochodu :-D
Tu nie ma żadnej zagadki i dopóki będziesz próbował to naprawić "od tyłu" to nic z tego nie wyjdzie. Minął już tydzień a ty nadal nie wiesz w czym leży problem, pisałem Ci już że dopóki nie sprawdzisz dokładnie co się pojawia w wtyczce to sprujesz pół samochodu na darmo. Miernik w rękę i rób pomiary, to wyjaśni czy problem jest z wiązką czy alternatorem.
Chodzi o Hyundaia Lantra 95r 1,6 16V. Te pomiary wykonywales na zgaszonym samochodzie ale na wlaczonej stacyjce?Czy na wylaczonej stacyjnce?
bezpieczniki daj wszędzie tam gdzie masz podciągnięte zasilanie albo prościej jeden na całość, dobrać musisz już sam wcześniej robiąc pomiary prądów
Siemanko .Panowie praca w warsztacie, a praca w garażu to dwie rożne sytuacje . Wiadomo w garażu pracuje się w kanale , z samochodu kapie[ leje się] woda , błoto i śnieg .Nie mówię już o narażeniach na uszkodzenia mechaniczne . Do takich prac produkowane są odpowiednie mierniki i pomysł DT 890 G nie uważam za szczęśliwy . Oczywiście cena odbiega od...
Cześć testowałem to podczas jazdy samochodem i pomiary są identyczne. W sumie nie robiłem tego podczas kręcenia poszczególnych kół
Kombinujesz kolego . Podłącz go do samochodu ( samo zasilanie ) i wtedy rób pomiary. Gwarantuje że będzie ok -inaczej być nie może.
Przebieg 216 tys Co do świeczek też je podejrzewam bo coraz trudniej pali rano. A jeżeli chodzi o olej to może pomiary źle zrobiłem(pochylenie samochodu lub za mala przerwa w jeździe)
Od zastanowienia się, czy w ogóle jesteś w stanie zmierzyć się z tym problemem. Przeprowadziłeś choć podstawowe pomiary - napięcie w samochodzie, jak kontrolki się nie palą i jak kontrolki się zapalają? A alternator da się naprawić, albo nie da się naprawić. Na odległość nie da się orzec.
Sygnał napięciowy brany jest z połączeń pracujących w warunkach dalekich od laboratoryjnych i należy dobrze uważać, żeby przy tak małych sygnałach nie złapać czegoś, co jest wynikiem zjawisk elektrochemicznych , a nie spadkiem napięcia na tym "boczniku". Rozrusznik szybko wyłapie znaczne zmiany elektrochemiczne. Robiłem pomiary w dwóch samochodach...
Uszkodzona ładowarka- proszę zrobic podstawowe pomiary i podać wyniki.
bo prądy rozruchu diesli spokojnie sięgają 1 kA w samochodzie osobowym Czy spotkał sie Kolega z takimi pomiarami? W moim dieslu 2,2 nie zmierzyłem takich wartości nawet oscyloskopem. Pytam zupełnie serio, gdyż chętnie zobaczę takie pomiary - nawet wykonane dla dużych silników benzynowych, czy samochodów ciężarowych. Głównie chodzi o dwie rzeczy, pomiar...
Witam. Chcę kupić oscyloskop do amatorskiego warsztatu/hobby. Co będę im robił: -pomiary przy budowie i naprawie wzmacniaczy audio -trochę zabawy z mikrokontrolerami avr -pomiary przy samochodach, sygnały z sondy lambda i czujników, coś tam może z magistrali danych can (w celach edukacyjnych) Nauka pomiarów oscyloskopem Zastanawiam się nad takimi oscyloskopami...
Witam. Chciałbym zbudować akcelerometr, który będę podpinał do wejścia oscyloskopu. Będę mierzył przyspieszenie samochodów. Chciałbym się poradzić, jaki układ akcelerometru wybrać (1 oś) i jak go zasilić, by móc odczytywać jego pracę za pomocą oscyloskopu. Chciałbym, by wyniki pomiarów były w miarę dokładne i powtarzalne. Pomóżcie mi dobrać odpowiedni...
Znalazłem też stwierdzenie że komputer bierze pod uwagę 2 wskazania czujnika temperatury zasysanej w dolocie i zewnętrznej pod lusterkiem Zgadza się, taka jest strategia pomiaru w tych samochodach, ale awaria tego pierwszego czujnika wpłynęłaby również na pracę silnika. Możesz też się podpiąć jakimś testerem i sprawdzić co pokazuje czujnik IAT. Jeśli...
Akumulator jest nadal orginalny i sprawny Mam w podobnym wieku akumulator VW, też bez problemów w samochodzie, ale pomiary Rw (przy 10 A i 100 A) są już na skraju przydatności.
Czujnik zegarowy. Ten wygląda jak do pomiaru "bicia" tarcz w samochodzie.
Ceramizer poprawia ale tylko samopoczycie stosującego.Zastosowałem ten specyfik w swoim samochodzie żadne pomiary (ciśnienie sprężania, smarowania) nie poprawiło się .Wlałem także testowo do skrzyni biegów i wspomagania, nie zauważyłem poprawy działania.
Wszystkie pomiary napięcia luzem jak i w samochodzie odnoszące się do zaleceń fabrycznych powinny odbywać się w temp +20C. Na inne temp otoczenia i poszczególnych podzespołów powinno się brać poprawkę.
Czy jakieś▼ inne pomiary wykonać czy te dobre? W samochodzie nie mam obrotomierza i nie wiem ile obrotów było
Wystarczyło oddać samochód do zdiagnozowania i naprawy do serwisu samochodowego, a nie wieźć alternator do regeneracji. Dwa pomiary "na samochodzie" załatwiłyby kwestię diagnostyki. Ale klient płaci, klient dostaje - jak przywiozłeś alternator do regeneracji to go zregenerował (pewnie wyczyścił i ew. wymienił łożyska). Z drugiej strony ludziom którzy...
Zawór 75n, pytanie moje, na moim zaworze na wtyczce zasilającej na obu pinach pojawia się zasilanie z rzędu 12 Volt. Czy normalne, że na masie jest także prąd około 12 V. Dotyczy to Seat 1.6 tdi 105 KM. AI: Czy zauważyłeś jakieś problemy z działaniem samochodu, które mogą być związane z tymi pomiarami napięcia? Tak, wpada w tryb awaryjny. AI: Czy w...
Dziękuję za odp. Jeszcze jedno. Jakie max napiecie mogę do tego podlączyc oczywiscie bez sondy.
. Napięcie 14,4 V jest idealnym napięciem ładowania akumulatora tego typu przy pracy cyklicznej. Czyli ładujesz i odłączasz gdy się naładuje. Pozdrawiam! Genialnie, a z czego to idealne napięcie masz. Pokaż pomiary z tego samochodu. Bo standartowo to tam jest takie napięcie. https://obrazki.elektroda.pl/3994940300_... I to jeszcze...
WITAM!! Właśnie zabieram się za składanie termometru do samochodu, który może cię zainteresować. Dokonuje on pomiaru wewnątrz samochodu i na zewnątrz, za pomocą DS18B20. Dodatkowo planuje wrzucić tam zegarek, także będzie na wyświetlaczu LCD z podświetleniem na przemian pokazywać się temperatura wewn.; na zew.; oraz czas. Koszt całego przedsięwzięcia...
To może jest dławik, a nie rezystor. Podłącz może głośnik pod wyjście (przed dławikiem) przez rezystor 500Ohm. Jeśli to PWM, to usłyszysz. Jeśli to nie PWM, to powinieneś być w stanie uzyskać pomiary zwykłym woltomierzem.
Witam . Sprawdzając oporność czujnika ale musisz znać jego wartość . Powodzenia w pomiarach !
Zrób prosty test : 1. zmierz napięcie wychodzące z alternatora (na śrubie Φ8mm) w stosunku do masy alternatora (obudowa alternatora). 2.zmierz napięcie bezpośrednio na słupkach akumulatora. W sprawnym samochodzie różnica napięć powinna wynosić około 0,2 V, gdy wynosi więcej zrób następne pomiary : 1. zmierz napięcie między wyjściem alternatora...
Cewkę podmieniałem z innego samochodu i to samo a pomiary sprawdzał mi mechanik i mówił że wszystko ok i ręce rozkłada bo sam niewie co może byc.
Cześć. Po pierwsze to jakie radio i w jakim samochodzie. Przede wszystkim trzeba zrobić pomiary napięć zasilających. Na ogół są 2 - jedno do elektroniki drugie do końcówki mocy. Pozdrawiam.
Tak jak trafisz na dobrą CENTRE to jest ok ,ale miałem dwie centry co padły po 1 roku. Niby uznali wadę fabryczną. Tylko że musiałem sobie na dwa tygodnie załatwić zastępczy akumulator i jeszcze podjechać samochodem na pomiary czy to czasem nie auto. Oba dostały zwarcia w środku tak że nawet na kablach (25mm2) nie pozwalały odpalić auta.
Siedziałem w aucie 3 godziny i nie stało się kompletnie nic, non stop 0.02A. Podłącz do samochodu multimetr z rejestratorem danych lub inny rejestrator , który pozwoli ci zmierzyć pobór prądu na postoju przez całą noc lub dłużej. (pomiary np. co 1 min.) Możesz nawet użyć smartfona z aplikacją "filmu poklatkowego" i filmować przez całą noc ekran miernika...
Skasować to owszem są drodzy i tańsi ale wszyscy partaczą tak samo. 1 z 10 jest dobrym fachowcem. Niestety nigdy do niego nie trafisz bo kolejka jak do lekarza. Panie samochody zepsuty kiedy mogę podjechać? Za 3 miesiące!
...To Ci coś dużo palił. Ja też przez miesiąc jeździłem modelem z 2017r i na autostradzie przy 140km/h palił około 8l/100km. Podane dane z foldera nie wskazują przy jakich okolicznościach/norma/ dokonano pomiaru. Producent może sobie wstawić pomiary, które osiągnął w korzystnych warunkach... Samochody spalinowe to nie moja branża, mogę się mylić. Z...
Kolego nie wiem po co ten twój znajomy wyciągał rozrusznik. I po co porady typu podmien akumulator itp. Jeśli usterka występuje to bardzo dobrze do diagnozy wystarczy miernik za 40-50 zł. Pierwsze sprawdzasz do ilu spada napiecie na akumulatorze potem jeśli ok na masie samochodu nie zapomnijmy także na końcówce 30 na rozruszniku i co ważne pomiar napięcia...
Ponownie witam. problem rozwiązany , w samochodzie zrobione było wszystko , pomiary,podmiana części i nic nie wyszło. Wszystko w normie. Winą było paliwo !!!! zamykam temat.
I z doświadczenia potwierdzi kolega wersje tego serwisanta i powie że to jest bezpieczne, tak naprawde wiedząc ze jest to niebezpieczne? Kolego, jeżeli gość zrobił rzetelnie pomiary, oględziny i badania instalacji, a nie tylko wszedł, zrobił pomiary w łazience i kuchni i wyszedł, to ma prawo określić czy coś jest bezpieczne czy nie. Nie ma instalacji...
Zależnie od czasu pomiaru tych wartości próbowałbym podpiąć pomiary pod funkcję obsługi przerwania z jakiegoś timera w uC. Ale jeśli realizujesz programowo obsługę np. DS18B20, to nie radziłbym jego odczytywać w funkcji obsługi przerwania. Lecz wydaje mi się, że będąc w menu nie ma potrzeby odczytywania temperatury. Jeśli dobrze rozumiem to tylko spalanie...
Oglądałem dokumentację. Jeszcze taka mi się nie trafiła natomiast można sprawdzić korekty krótko i długoterminowa oraz afr w wydechu i dziwne że żaden warsztat sobie z tym nie mógł poradzić bo przecież to podstawowe pomiary. Ja praktycznie bez afr nie diagnozuje samochodu.
Przykładasz napięcie (różnicę potencjałów), jego przepływ wywołuje prąd zależny od rezystancji odbiornika. Na jakim napięciu robisz pomiary? Akumulator w samochodzie też może "dać" duży prąd a dotykanie kabli jest bezpieczne bo napięcie wynosi 12V. Rezystancja twojego ciała jest tak duża że popłynie mały prąd, nieszkodliwy. Dlatego napięcie 24V jest...
Norma EN1360 dotyczy przewodów do dystrybutorów benzyny i oleju na stacjach paliw samochodów. Jeśli to stacja paliw lotniczych to norma EN1361.
Nie ma, bo regulator ładowania dba o odpowiedni dobór napięcia. Skąd taka bzdurna teoria? Nawet w obecnie produkowanych samochodach pomiar temperatury akumulatora to rzadkość. Nie ma pomiaru temperatury samego akumulatora. To fakt. Regulacja jest na podstawie temperatury regulatora. Przyjmuje się (dla uproszczenia konstrukcji), że pod maską jest mniej...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic11... Instrukcja tu Odpal OCCT test "power supply". Zrób to nawet teraz - jeśli komputer zachowa się tak samo natychmiast lub po kilku maks minutach to zasilacz niemal na pewno szwankuje. Jeśli nie to wtedy kup miernik (naprawdę warto kupisz to zobaczysz sam ile zastosowań mu znajdziesz, choćby sprawdzanie...
Kol. masz podane " prawie wsystko jak na tacy". teraz POMIARY i wyciągnięccie wniosków. (':idea:') (':?:') Nie potrafie na odległość (prawie 1000 mil ,kiedy jade samochodem do Wrocka) z moją "czarodziejska kulą w głowie " ocenić co masz uszkodzone. Zacznij od zasilacza , pisałeś ... jakieś nap. startowe znika ?! Potem pomierz elementy na balancerze...
Nie wiem czy następny będzie robił wszystko czy tylko to bo skąd, ani jaką szkołę skończył Prosty sposób na sprawdzenie. Niech wykona pomiary. Niech podpisze dokument, że ta instalacja może być dopuszczona do eksploatacji. (hamulce w samochodzie działają - można jechać)
Cześć, potrzebuję wyprodukować małą serię (30-50szt.) negatywowych segmentowych wyświetlaczy LCD wg własnego projektu. Chodzi o same panele LCD, bez kontrolera, o wymiarach 38x18mm - mają służyć do wyświetlania temperatury pobieranej z kilku czujników wewnątrz samochodu (2 i 1/2 cyfry + kilka znaków specjalnych), zatem muszą być odporne na działanie...
Po próbach z trzema akumulatorami, moim zdaniem wniosek jest jeden. To nie akumulatory, bo trudno zakładać, że wszystkie są do d..y, tylko uszkodzenie w instalacji samochodu. Trzeba zacząć od pomiary prądu upływu, a następnie szukać, co na wyłączonym zapłonie, bo od tego bym zaczął, powoduje ubytek prądu.
Nie chodzi o to czy się naprzykrzasz czy nie tylko o to by wyjaśnic całą sytuację. Rózne sa i te anteny płetwy i sa takie które maja zasilanie +12 v DC oddzielnym kablem z radia a skąd ja mam wiedzieć jaka jest w twoim aucie skoro jej nawet na oczy nie widziałem i nie wiem do czego mogła słuzyc ta druga antena? Zrób przynajmniej zdjęcia tej anteny...
Czy sprawdzałeś działanie różnicówki w czasie pracy z baterii? Nie pamiętam czy jak montowałem przetwornicę to sprawdzałem różnicówkę więc przeszedłem się do samochodu po miernik. Test działa i pomiary też są prawidłowe. https://obrazki.elektroda.pl/5556813800_... https://obrazki.elektroda.pl/6952943600_... https://obrazki.elektroda.pl/8571087700_...
Witam moim problem jest teraz ze moje auto na zimnym silniku jest bardzo mułowate i tak skacze(szarpie) na 1 i 2 biegu nie wiem co jest grane wymieniłem zawór EGR i tez elektrozawór sterujący wymieniony i teraz już kontrolka czeku się nie zaświeca ale teraz mam inne objawy co tez już były wcześniej ale myślałem ze to wina tego czeku jak się załączał...
Na odpiętej naczepie sprawdź rezystancje wejść czujników obrotów na modulatorze. Oraz na podłączonej do samochodu na włączonym zapłonie sprawdź napięcia na wyjściach modulatora. Oba pomiary wykonaj między pinami jak i potencjał do masy.
Witam. Woltomierz można zasilać z baterii tak jak większość multimetrów lub zbudować jakąś przetwornice, żeby miernik był odseparowany galwanicznie od instalacji w której mają byc dokonywane pomiary.
W takim razie poproś go o te parametry- inaczej nie ma jak i o czym dyskutować. Chłodzenie, to bardzo prosta sprawa- proces zachodzący w zamkniętej rurze (tak z grubsza) i choć nic nie widać, trzeba dokładnie wiedzieć co się tam dzieje. Do tego właśnie potrzebne są pomiary podanych parametrów.
Witam, problem z Clio II po lifcie 2002 rok 1.2 16v. Brak ładowania akumulatora, wymieniony drugi alternator ze sprawnego samochodu. Po Pomiarach wartość pokazuje 12.4V przy odpalonym silniku (przy zwiększaniu obrotów nic się nie zmienia) i przy zgaszonym silniku tak samo. Moje pytanie w tym przypadku brzmi, czy może być inna usterka niż alternator,...
Tutaj również nikt nie powie ci nie wiadomo co padło. Dopiero po zdiagnozowaniu usterki można coś stwierdzić. Jednak na 100% polecam zakup multimetr naprawdę nawet przy głupich sprawach w domu ci się przyda. Ostatnio kupiłem koledze bez jego wiedzy dowiedział się tylko że jest mi kasę winien :) Jednak do dziś dziękuje bo nawet przy samochodzie podstawowe...
Lepiej uzywać układu MAX31855, max6675 przy 2 pomiarach na sekunde powyżej 600* "zacina się" i pomiary zmieniają się co 2-3s. Robiłem sterownik do odczytu EGT w samochodzie i właśnie początkowy ten moduł był używany ale przy testach wyszły błędy, MAX31855 3 odczyty na sekunde i zero problemów. [youtube]https://youtu.be/574tR_xpwXc[/y...
Żarówka d2s Jak się robi adaptacje i mógłbyś napisać coś więcej bo ja w takich sprawach to laik jestem Dodano po 2 "wqitam. Lampy przetestowane przez weekend na wszystkie sposoby i wszystko działa nic nie gaśnie przetwornice i żarówki OK Prosze przeczyścić styki na samochodzie , sprawdzić przekaźniki ewentualnie zrobić pomiary czy nie ma skoków napiecia."...
Co wnoszą pomiary z 2020 roku instalacji która już nie istnieje? Teraz masz instalację z 2024 roku. Jak te pomiary mają się do nowej instalacji? Jak kupujesz nowy samochód to posiłkukesz się badaniami technicznymi innego samochodu co na złom poszedł? Czemu tej instalacji nie robił elektryk? Takie są skutki kiedy za instalację zabierają się przypadkowe...
Witam Gdzie zrobiłeś ten pomiar ,alternator czy akumulator ,czy jest różnica w napięciach . Jeżeli tak ,to sprawdź masę przewód zasilający,zobacz czy pasek nie ślizga. Chyba strzał w 10 :) poleciałem teraz do samochodu na pomiary i między plusowa klema a obudowa alternatora jest około 14.15v na światłach (13.8v na klemach) ,14.05v z wentylatorem na...
To akurat wyjaśniono - ten fragment drogi opada (potwierdzone pomiarami), ale okolica sprawia, że ma się wrażenie, że samochody toczą się pod górę.
Sprawa jest bardzo prosta, potrzebujesz poziomicę i coś do mierzenia, ustawiasz poziomicę pionowo, tak by dotykała rantu błotnika i mierzysz odległość do felgi na górze i na dole, porównujesz pomiary po obu stronach samochodu. Od razu widać czy belka nie jest skrzywiona lub przestawiona Co do sprężyn, to w oplach jest progresywna, ma cienki pierwszy...
zależy do czego ma to być sub - jeśli rock itp to 25 80 1 - wykop, wysoki spl w rocku sprawdza się nieopisanie po prostu :) do kina ten stx może i ujdzie, ale wymaga conajmniej mostka tda żęby jakkolwiek zagrać. tego monacora montowalem znajomemu w samochodzie - w pomiarach wychodzi nieco tragicznie i nadaje się tylko i wyłącznie do closed i też nie...
Nie jest wymagana separacja napięcia mierzonego od zasilającego w AVR-kach. Niemniej wejście A/C to kondensator, który ładuje się napięciem wejściowym - z tego wynika, że dobre pomiary wymagają małej impedancji wejściowej. Z kolei przepięcia i różne stany nieustalone mogą uszkodzić procesor, jeśli impedancja wejściowa jest mała. Najlepszym rozwiązaniem...
Spójrz na ten poradnik zwłaszcza pomiar przy samochodzie i jak są wpięte sondy do miernika bo chyba swój spałeś https://youtu.be/obsE2VnV7rs
W sumie ciekawy problem się robi, dużo to czy ujdzie. W sumie nowy aku nawet na krótkich jazdach lepiej będzie się ładował i częściowo rozwiąże problem. A myślę że warto by poszukać przyczyny. Miałem identyczny kłopot tylko w busie, radio brało około 100mA w spoczynku, aku było dość dobre ale po 4-5 dniach postoju już miałem kłopot z zapaleniem. Myślę...
Nawet taka specjalną pompę opracują co będzie proporcjonalnie podawać tę wodę uwzględniając różnicę gęstości tych cieczy. Co najwyżej auto zniszczą po złości. Pod samochodem można zainstalować bardzo proste pomiary które wykryją intruza...
Na początek warto zastanowić się gdzie chcesz mierzyć. Robiłem pomiary przy lekkiej zimowej mrzawce w samochodzie (padł zapłon i co pan zrobisz) i Sanwa (PC5000) okazała się kompletnie niezdatna do użycia. Patrzyłem na parametry nie zastanawiając się, czy multimetr ma uszczelnienie (choćby selektor). Podsumowując nawet jeżeli nie zdarza się taka sytuacja...
telefony samochodach wtyczki samochodach immobilizer samochodach
ogłosić oscyloskop termistor pompy paliwa ciepły ciężko odpala
Setting Timezone on Windows, Linux, Android, iOS Wymiana linki stalowej rolety w ciężarówce: krok po kroku