Witam. Układ połączeń w załączniku. Jeśli silnik ma trzy wyprowadzenia, to musisz znaleźć największą oporność uzwojeń ( będzie to suma rezystancji) i określisz wejścia uzwojeń. Znając wejścia, określisz uzwojenie robocze (z mniejszym oporem) i uzwojenie rozruchowe. http://obrazki.elektroda.net/48_12020480... Pzdr.
Stacyjka i alarm to zapewne oddzielne obwody. Jeśli nie ma dziury w płycie (a widać, że nie ma) lub nie leżał w wodzie kilka dni z zasilaniem to sterownik jak najbardziej nadaje się do naprawy. Po co szukać innego? Bedzie pewnie drożej i więcej roboty niż z naprawą tego. Pomierz silnik czy fazy nie mają przebicia na oś.
Nie ma trybu testowego dotyczącego CD- tam jest cyfrowe servo i samo się ustawia.Obadaj tasiemkę i pomierz silniki - nic więcej.
Raczej niechętnie wykonują takie usługi w takich miejscach. Radzę popytać jakiegoś sąsiada, kolegę lub w pracy czy ktoś nie mógłby pomierzyć silnika tej pompy. To zajmuje minutę i wszystko staje się jasne. Zresztą zakupi najprostszego miernika to koszt około 20 zł a w domu bywa przydatny. Jeżeli silnik by miał przerwę lub był spalony to powinni wymienić...
Silnik jednofazowy z wyłącznikiem odśrodkowym. Przed próbami podłączenia, warto sprawdzić rezystancję izolacji i pomierzyć uzwojenia.
Ta para cieńszych przewodów jest niewiele cieńsza od zasilających wiec chyba mają znaczenie. Ma znaczenie jak używasz mechanicznego przełącznika bo w korpusie silnika są oporniki/rezystory które ten przełącznik załącza na niższych biegach. Mam gdzieś taki przełącznik to mogę pomierzyć (silnika nie chce mi się rozbierać). Co jeszcze może być ważne nie...
Mierząc triaka w 99% można stwierdzić czy jest uszkodzony czy nie i on prawdopodobnie jest sprawny.Jeżeli silnik startuje dość łagodnie winą jest prądniczka a jeżeli zrywa pod pełnym napięciem i nie jest to triak to trzeba pomierzyć silnik czy nie ma zwarć do obudowy.Oporność prądniczki około 100-200 omów.
Pomierz komutator silnika lub jeśli nie wiesz jak to zrobić to podstaw drugi silnik.
Pomierz silniki czy nie pobierają nadmiernego prądu. Oznaczenia komponentów z wykrzyknikiem wskazują, iż w razie wymiany element musi być identyczny z oryginałem wskazanym przez producenta.Są to krytyczne elementy warunkujące bezpieczeństwo użytkowania. R1 to 4,7 Ohm jak byk. My jesteśmy elektronikami ale nie jasnowidzami, masz wątpliwości jako amator...
Aby na 100% upewnić się czy pompa oleju jest sprawna to wyciągnij miarkę oleju od skrzyni biegów (silnik nie pracuje) i sprawdź (pomierz) stan oleju. Następnie uruchom silnik i pomierz ponownie. Przy sprawnej pompie stan na uruchomionym silniku powinien się obniżyć + - 2.5 - 3 cm.
Skąd wiesz że sterownik silnika jest sprawny? Pomierz napięcia na silniku, jak będą napięcia, to odepnij silnik i sprawdź omomierzem uzwojenie. Jak na jednym przewodzie będzie przerwa to silnik będzie głośno wargotał
L1,L2,L3 Do zacisków N do stojana. Pomierz czy silnik nie ma przebicia skoro wywala różnicówka.
Proszę pomierzyć ciśnienie sprężania , silnik sam się "nakręca" ?
Pewnie chodzi Ci o kondensatory - one nie mają oznaczeń, trzeba je samemu pomierzyć.
Płytkę z czujnikami hala łatwo sprawdzić , podpiąć zasilanie 5V a do wyjść H1 H2 H3 podpinać diodę LED z opornikiem powiedzmy 220 om dołączoną do minusa . Polecamy wirnikiem diodą powinna migać . Widać też czujnik temperatury podpięty pod pin T , trzeba by go pomierzyć.
Warto jeszcze sprawdzić i pomierzyć silnik, ale te moduły są niestety awaryjne. To jest oryginalny tylko w lepszej cenie niż w sklepie Bosch: https://www.klinikaagd.pl/czesci-agd/4-m...
Zapoznaj się z tym tematem: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1... Sprawdź stan szczotek węglowych silnika i pomierz cewkę tacho.
Jak kolega chce mogę pomierzyć tego Sfa. Mam takie same.
Witam - to jest silnik szczotkowy , proszę wyjąć szczotki wtedy silnik zostanie rozłączony . Teraz można pomierzyć rezystancję pomiędzy wyprowadzeniami silnika oraz szczotkotrzyma czami . Dodano po 1 Czyli zostaną nam uzwojenia stojana .
Pomierz rezystancje miedzy polaczeniami.
Jezeli masz omomierz, to pomierzyć. Rozbieranie silnika to ostateczność. Dodano po 1 była jedna cewka, Raczej kondensator, proszę Kolegi, cewki są wewnatrz silnika :D
Trzeba silnik wysuszyć następnie pomierzyć czy rezystancja izolacji pomiędzy zwojami jest wystarczająca do podłączenia silnika pod napięcie.
Odpiąć i pomierzyć silniki. Sprawdzić zachowanie bez silników. Pomierzyć napięcia zasilania elektroniki na sterowniku. Sprawdzić czy któryś element wykonawczy do sterownia silnika nie jest uszkodzony.
Po pomierzeniu silnika - brak przejścia (w trakcie kręcenia nim - rezystancja od nieskończoności do 20 MΩ) - tak chciałem też zrobić - ale po poczytaniu różnych wątków na Elektrodzie nabrałem wątpliwości - a test z żarówką jeszcze je powiększył...
czy to może być wirnik mieć martwe pole czy coś innego? Nie. Trzeba pomierzyć uzwojenia w silniku.
Pomierzyłem silnik, przynajmniej jak umiałem, czy czasami sam silnik nie jest walniety? 3 pin nie ma polaczenia z innymi... niby tam pojawiaja sie rezystancje miedzy polaczeniami ok 128 48 178, ale czy której połaczenie nie jest uszkodzone... teraz jeszcze poszedlem sprawdzic, ostatni pin ma polaczenie z obudowa silnika, pytanie czy tak powinno być?...
Czy Ty mierzysz grzałkę na upływność pod napięciem? Silnik wyjmij i pomierz rezystancję pomiędzy wirnikiem, stojanem a korpusem( uziemieniem silnika).
Pomierz jakie wymiary są silnika i do wymiany.
Pierwsze pomiary rezystancji uzwojen. Nastepnie aby wykluczyc uszkodzenie falownika podlacz go bezposrednio z sieci pomierz prąd
nie mam żadnych danych o silniku (no, oprócz tego, że spokojnie działa 2 paluszkach AA) Koniecznie musisz zbadać ten silnik, chodzby w najbardziej ograniczonym zakresie: Zmierz prąd jaki pobiera nieobciążony silnik, a następnie zacznij obciążać silnik (jak to mały silniczek to złap go w palce) aż do jego całkowitego zatrzymanie i wtedy odczytaj prąd...
Możesz pomierzyć silnik, zajmie to 60 sekund, również sprawdzenie wiązki między modułem, a silnikiem nie będzie trudne. W ramach owej naprawy modułu co zostało zrobione? Miałem już kilka przypadków, gdzie ludzie wysyłali gdzieś moduły do naprawy, a okazywało się, że w ramach naprawy moduł był tylko przelutowany, a uszkodzony był IGBT.
do dnia dzisiejszego nie potrafię zrozumieć zasady działania silnika od pralek (skąd te różne prędkości) Prędkościami silnika steruje triak, pomierz wszystko w silniku (uzwojenia), zobacz szczotki. Tu masz link jak sprawdzić silnik poza pralką http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic57... ja nie dysponuję autotransformatorem poradziłem sobie zwykłym...
Jeśli nie ogarniesz tego sam skontaktuj się z kimś kto ma czym to sprawdzić i wie co i w jakim celu sprawdzać. Ewentualnie wymień obydwa kondensatory (nie ma pomiaru "wydaje się") i pomierz rezystancję uzwojeń silnika. A może skontaktuj się z zakładem przewijania silników i zapytaj czy się nim zajmą.
Proszę pomierzyć!
silnik trochę za mocno buczy a przedewszystkim maskarycznie się grzeje Wypada pomierzyć uzwojenia!
Przeanalizuj połączenia w programatorze i w falowniku. Ustal "masę" a potem pozostałe sygnały. Pomierz. Coś może się wyjaśni.
Zmierzona impedancja pętli zwarcia (0,35Ω) To jest zapewne pomiar L-PE, pomiar L-N powinien być niższy, ale skąd mamy wiedzieć co tam "siedzi", skoro sami nie pomierzyliśmy ? :)
Jak zacznie wariować z wirowaniem rozłącz wtyczkę z silnika i pomierz na gnieździe oporność cewki tacho , może się robić przerwa po nagrzaniu.
Masz wszystkie wtyki w programatorze to pomierz silnik czy są wszystkie uzwojenia i tacho bo żeby pobierała wodę to jak test sinika negatywny to nie ruszy program. Ta linka służąca do sterowania dyszą wody to ma napęd z krzywki programatora a jeśli ma problem z ustawieniem programatora po wybraniu to problem w programatorze i= tam też mogą być zimne...
Sondy od razu nie podejrzewaj jeśli taka praca jest na zimnym silniku po odpaleniu z rana. Jej sygnał jest brany pod uwagę przez sterownik dopiero jak silnik wskaże 60 stopni więc troszkę to trwa.Sprawdzałem to w kilku silnikach SC900 i w każdym przypadku jak temperatura silnika wskazała 61 stopni to sygnał sondy lambda wchodził z pętli otwartej w zamkniętą....
Witam! Jeśli silnik ma kondensator i jest podpięty to nie rozkręcaj silnika , tylko wejdż do skrzynki przyłączeniowej i z niej pomierz kondensator i uzwojenie rozruchowe silnika. Napisz jaką ma moc ten silnik.
Przy takim długotrwałym eksperymencie to rezystory musiałyby mieć moc porównywalną z mocą pompy. Przy długotrwałym... Jeśli szybko policzyć, to 0,9KW przy 230V to ok. 4A, z czego na jeden rezystor przypada połowa wydzielając na nim moc (I²R) ok. 40W. Próba, o której pisałem w #20 może trwać 5÷10 sekund. Po tym czasie będzie wiadomo czy pompa ruszyła,...
Najpierw musisz sprawdzić na jakie jest napięcie teraz takie stałe napięcie podajesz na kolejne dwa zaciski z trzech przy kazdym podaniu napięcia silnik powinien dygnąć ale tylko raz jak na którymś połączeniu nie dygnie to jest uszkodzony, znacznie prościej pomierzyć oporności uzwojeń.
Mam zamiar pomierzyć rezystancje silników Nic ci to nie da. Nie w silnikach szukałbym problemu skoro hulajnoga sie nie włącza ani nie ładuje. Od akumulatora bym zaczął, potem licznik, sterowniki, przewody.
Czyli raczej nie warto się z tym bawić silnik kosztował 400zł Dodano po 1 Silnik działa włączyłem dosłownie na 1s żeby tylko sprawdzić i się kręci ale czy w 100% sprawny to trzeba by było sprawdzić pomierzyć
Pobór prądu przez ww silnik przy pracy w trójkącie stanowi 36A To zabezpieczenie termiczne powinno wynosić około 45A i należałoby za pomocą cęgów pomierzyć prąd pracy w trakcie obciążenia silnika
Silnik wystarczy pomierzyć. Do sprawdzenia jeszcze elektronika w obwodzie sterowania silnikiem, dość częsta przypadłosć Szajssunga.
estem kierowcą-mechanikiem pół godziny jazdy bez płynu chłodzącego Aby to chodziło, trzeba rozebrać silnik i dokonać remontu z prawdziwego zdarzenia! Bez sprzętu i potrzebnego doświadczenia w tego typu naprawach , nie widzę żadnej szansy na powodzenie takiej operacji. Podstawą są prawidłowe pomiary i weryfikacja uszkodzonych części. Na podstawie fotografii,...
Pardon, ale po tym pytaiu wiem, ze nie ogarniesz elektroniki. W tym boschu modułu to nie sa jakieś "popierdółki". Jedyne co można pomierzyć to silnik.
Najczęściej w eluxach na tę przypadłość odpowiedzialny jest upływ do masy jakiegoś elementu elektrycznego pralki, najczęściej grzałki rzadziej silnika. Proponuję pomierzyć megaomomierzem upływ wyprowadzeń grzałki do jej masy. W wątpliwych przypadkach wymienić grzałkę, niewielki koszt. Czasem pomaga zamiana w gnieździe zasilającym fazy z zerem roboczym.
Widocznie tak zrobili w fabryce. Pomierzyć
Czy ten silnik może być w zamian tego starego? A skąd wiesz że jest zły ten silnik? Jeśli nie znasz się na pomierzeniu silnika to daj to specjaliście. Pisze tylko 1450W/230V. Silnik ten ma tylko pewnie 500W? Co jest pewne te 1450 czy 500 W.
Z tego co widzę są dwie linie łączące ECU z deską: ECU Deska Diag 27 6 5 20 9 Niestety nie wiem jakie są ich funkcjonalności, trzeba pomierzyć. Załączam schemat
Mam pytanie jakie przeróbki mocowania będę musiał zrobić by silnik spasował?? Przyjdzie silnik to zobaczysz pomierzysz, w silniku M541(nowszym) trzeba uciąć kawałek karteru i nawiercić nowy otwór w mocowaniach (w ramie), a jak to w przypadki silnika z Duo wygląda sam zobaczysz. Czy da się zastosować podnóżek od simsona by cięgło od hamulca było po...
Sprawdź szczotki w silniku , mogły się skończyć lub pomierz silnik na kostce (bez wyciągania).
Ta tabliczka to ruina. Jeżeli pod tą śrubą co napisałem ŚRODEK są trzy przewody to jest środek gwiazdy. A pozostałe trzy śruby to początki uzwojeń. I tu trzeba podpiąć zasilanie. Najlepiej najpierw pomierzyć.
na początek pomierzyłem uzwojenia jest ok Wypadałoby podać wyniki pomiarów.
Silnik powinieneś mieć szczotkowy: https://shop.electrolux.pl/c/silnik-komu... By mieć pewność podaj numer PNC urządzenia: https://north.pl/s/?txtSzukaj=EWFR1284BR... W pierwszej kolejności sprawdź stan szczotek węglowych silnika. Pomierz również cewkę tachogeneratora i sprawdź...
Ponadto pomierzył bym jeszcze triaka sterującego silnikiem, skoro motor wyrywał się na obroty, no i oczywiście wyżej wspomniane 2 przekaźniki i naprawa połączeń.
Musisz pomierzyć silnik kiedy przerwie pracę i będziesz miał odpowiedź czy to jego wina.
Wylutuj inny i pomierz parametry.
(at)Krzysztof Reszka A cóż można Koledze - Laikowi odpowiedzieć ? Pomierzyć wstępnie ten silnik najtańszym multimetrem, opublikować wyniki pomiaru tutaj, zorganizować sobie kawałek kabla trójfazowego czterożyłowego z odpowiednim do swego gniazda wtykiem, oraz użyć najtańszego, najprostszego wyłącznika trójfazowego. Na każdym etapie Forum służy pomocą....
Nie wiadomo. Może być np. uszkodzone sterowanie silnika sled. Trzeba pomierzyć. Jak zamówiłeś już nowy mechanizm to poczekaj aż przyjdzie. Wtedy podmienisz i się okaże.
Jesli dobrze wymieniles szczotki (tzn,ktoras nie wisi i komutator jest ok) to pomierz silnik. Wartosci i punkty pomiaru na rysunku. http://obrazki.elektroda.net/3_118535478...
Hmmm, pomierzyć silnik....wygląda jak rzeczywiście zasilany prądem stałym 320VDC po mostku i kondensatorze, załączany przekaźnikiem, z tym że pięć przewodów :| - dwa stojan, dwa wirnik, i PE ? BLDC z tachoprądnicą ? echhh, powtarzam, pomierzyć silnik. Acha, to płyta dwustronna - sprawdź omomierzem, jak się mają połączenia tych pinów gniazda silnika,...
Koledzy. Te stare silniki przeżyją niejeden nowy. Pomierzyć rezystancję izolacji, nałożyć koszulki z włókna szklanego na końce uzwojeń, zamontować tabliczkę zaciskową i osłonę zacisków. Do tego dławice, łącznik i będzie chodzić następne pół wieku.
Pytanie: tylko ile ten silnik miał mocy przed mapowaniem? Teoretycznie powinno się go pomierzyć przed i po.
Na sucho, żadnych silikonów! Chłodnica od 330 będzie aż z naddatkiem. Dobrze by było mieć w układzie termostat, bo bez niego lekko obciążony silnik będzie niedogrzany. Pomierz jakie temperatury osiąga, optymalnie powinien mieć ok 85 stopni +/- trochę.
Witam Wygląda jak by się uszkodziło wyjście na silnik , trzeba zdemontować falownik i go pomierzyć , miernikiem na zakresie półprzewodników , poszczególne wyjścia U,V,W po kolei raz do plusa zasilania szyny DC a raz do minusa szyny DC - wykonać 6 pomiarów , jeżeli będzie ok to wiemy ,że moduł wyjściowy IBGT jest sprawny potem może byc uszkodzone sterowanie...
Spokojnie spokojnie - to niejest dział bluzgi. To taka moja sugestia. A prędkość obrotową silnika możesz pomierzyć najłatwiej przyczepiając na wał kawałek tarczy z wyciętym jednym otworem który będzie przechodził przez fotokomórkę. Podłączasz tą fotokomurkę do miernika częstotliwości i gotowe. No musisz to jeszcze pomnożyć razy 60 żeby wynik był w obrotach...
Do sprawdzenia silnik, należy pomierzyć jego uzwojenia oraz sprawdzić kondensator rozruchowy jeśli występuje (przy silniku)
Zdjęcie tabliczki znamionowej, zdjęcie podłączenia i pomyślimy dalej. A w tym gniazdku jest wszystko ok? Pomierzyłeś?
Musisz pomierzyć rezystancje uzwojeń, silnik sprężarki ma dwa uzwojenia ( praca - mniejsza rezystancja, rozruch - większa rezystancja ) jeden przewód będzie wspólny dla obu uzwojeń. Wspólny przewód dajesz na fazę, koniec uzwojenia o mniejszej rezystancji łączysz z przewodem N zasilania, drugi koniec uzwojenia o większej rezystancji łączysz poprzez kondensator...
W innym temacie gdzie silnik ma 6 styków w 2 rzędach po 3, dwa styki to NULL do kolejnych podłącza się kondensator 16 uF i do kolejnych dwóch zasilanie. Czy w tym przypadku może być podobnie czy zupełnie inaczej? Nie porównuj tych silników są całkiem odmienne. Do Twojego nie potrzebny jest kondensator rozruchowy. Musisz sprawdzić gdzie wychodzi tacho,...
Jeżeli silnik w ogóle nie podejmuje pracy to sprawdź poprawność montażu szczotek i pomierz czy mają przejście. Najlepiej silnik sprawdzić poza pralką czy podejmie pracę. Jeśli nie to prawdopodobnie uzwojenia silnika uległy uszkodzeniu i będzie wymagał wymiany. W załączniku opisy błędów w tym również F06:
W następnym poście wkleję rzuty i przekroje całego adaptera do silników Loncin/Lifan w wersjach 7-15 KM i wersji A (czyli wał 25 mm/60 mm*). Poniżej rysunek adaptera do silnika G270F-A - i tylko do niego. Trochę się pospieszyłem, z obietnicą uniwersalnego adaptera. Niestety po przeanalizowaniu rysunków to każdy silnik z tej rodziny jest trochę inny...
U mnie padła sama przekładnia. Silnik kręcił, klin zabezpieczający był ok. Kupiłem na olx za ponad stówkę przekładnię razem z silnikiem. Przed zakupem pomierzyłem wszystkie otwory. Wymiana 30 minut i działa do dzisiaj. U ciebie możliwe też przekładnia siadła - co efektem jest rozszczelnienie korpusu i olej na zewnątrz.
Cześć. Pralka Bosch WAN2006SPL/25 nie obraca silnikiem. Usterka nagła. Pralka nie odpompowała wody i zablokowała drzwi i nie otworzyła się. Pompa i blokada są sprawne. Po włączeniu jakiegokolwiek programu pralka pobiera wodę i ją grzeje. Silnik się nie obraca. Silnik pomierzyłem i jest OK. Przeglądnąłem moduł i nie znalazłem nic uszkodzonego. Rezystory...
Jeżeli to jest ta z falownikiem, to pomierz silnik, ciągłość przewodów, zajrzyj do modułu.
Wyciągnij silnik i sprawdż go. Wzrokowo i pomierz go, możesz wpiąć do sieci z pominięciem instalacji pralki. Jeżeli silnik będzie sprawny, uszkodzenia szukaj w module.
Pomierz silnik przy różnych ustawieniach komutatora, aby się upewnić co do wady silnika.
Omomierz do ręki i pomierz rezystancje miedzy przewodami wychodzącymi z silnika. Jak pomierzysz - zapodaj wartości.
Cięcie plastiku mija się z celem, z resztą pękł... Może ma ktoś błotnik od np. Ogara 205 albo coś w ten deseń i zechciałby mi go pomierzyć?
Czy można to jakoś sprawdzić? Tak. Sprawdzić (pomierzyć) silnik.
Dzisiaj pomierzyłem silnik: długość~30cm średnica~25cm wznios wału~12cm Dzięki za odpowiedzi. krzysiek7 - skojarzenie uzwojenia stojana w trójkąt wchodzi w grę?
Przed rozebraniem silnika można pomierzyć oporności na jego wyprowadzeniach . Obstawiam właśnie że to będzie bezpiecznik termiczny , może wyglądać inaczej niż te poprzednie . Taki mały sześcian około 5x5x2 .
Kolego Skuwa czemu nie poczytasz na forum o temacie który był poruszany dziesiątki razy.Blachy jak na rys. 1, połączenia jak na rys 3. Zanim zrobiłeś zakupy trzeba było pomierzyć uzwojenia czy silnik jest sprawny. Kondensator 60x√P, zmianę obrotów też znajdziesz. I nie zapomnij o zabezpieczeniu prądowym żeby nie wywalić silnika w powietrze podczas...
Wizualnie żaden element nie wygląda na uszkodzony, pomierzę silnik przed podpięciem. Obecnie nie mam czasu aby wymienić część, jak to zrobię to napisze.
Tu sposób montażu silnika z DTR . opis głównych częšci urządzenia pompowego 1. SiInik elektryczny; trójfazowy, asynchroniczny, krótkozwarty. Konstrukcyjnie przystosowany jest do pracy w wodzie. Stojan silnika jest nawinięty miedzianym drutem w izolacji PCV, wimik ma aluminiowa rama i jest wprasowany na wałek, który osadzony jest w łożyskach kulkowych...
"...14v miedzy nimi sprawdzałem miernikiem." Ale bez obciążenia. Zapnij obciążenie i dopiero pomierz. Albo jest bardzo duży spadek napięcia na trasie sterownik - silnik (złącza po drodze, wsuwki, konektory, utlenione połączenia we wtykach) , albo sterownik był łaskaw wysiąść. Możesz prześledzić drogę przewodów od silnika i wszystko sprawdzić, pomierzyć...
Podejrzewam, że rozłączył skrzynie biegów wyciągnął w całości uszkodzony silnik i zastąpił ''sprawnym'' używanym. Podejrzewam że nic nie przezbrajal. Olej i woda pewnie była nagromadzona w ssącym lub sobie czekała na tłokach na odpalenie - w sumie to nie znamy jeszcze pełnych uszkodzeń. Trucker Daf - co ty gadasz 😏 że wiedzą się skończyła - otworzyć...
No hej bez żartów!Pomierz silniki omomierzem ,oczyść i przesmaruj ślimaka
Witaj Kolego bardzo mało prawdopodobne aby falownik się tutaj mylił. Prawdopodobne silnik do przewinniecia lub wymiany. Nic nie pozostaje tylko pomierzyć ten silnik. Test pokaże gdzie jest przyczyna błędów. 132kw to trochę zaboli.
Tak na sam początek, to wypada pomierzyć aktualny pobór prądu przez silnik.
Powinna tam być tabliczka SIEMENS ale jak nie ma to trudno. Musisz mi podać który przewód gdzie idzie z kostki to powiem jak połączyć. Tak chodzi o oporność musisz pomierzyć i mi wszystko opisać.
Czy silnik OKC2-2/12DK ma identyczne uzwojenia główne i pomocnicze? Nie, i różnice są znaczne. Wystarczy pomierzyć.
Wałek przy okazji oglądnięty, pomierzony?
Z tego co pamiętam błąd silnika. Sprawdź szczotki, kostkę silnika w pierwszej kolejności. Oraz pomierz sam silnik! Nie miałem ostatnio problemów z wirowaniem? Wilgotne ubrania, przedłużający się czas wirowania itp?
Wymieniłem czujnik. Jeszcze w sklepie sobie go pomierzyłem. Silnik narazie chodzi ok ;) Jeździłem dzisiaj nim dosyć dużo i nie "zachorował". Więc widocznie to było to. Na gorącym silniku, komp dostawał odczyt, że silnik jest zimny i zalewał go pewnie paliwem.
Co do tej pory zostało sprawdzone/pomierzone?
pomierzy silnik odkurzacz matryca pomierzy pomierzy cewka
senseo piecyk serwisówka electrolux mercedes oleju
agregat prądotworczy fabia schematy
Tryb letni i zimowy w pilarce Makita DCS 33 - jak działa? Windows 10 zawiesza się przy odtwarzaniu wideo z dekodera