http://obrazki.elektroda.pl/2177362000_1... Pompa jest Zexel VE licencja Bosch, skok tłokorozdzielacza do regulacji kąta wtrysku ok. 1 mm. Luzy na zaworach ssący 0,35 mm, wydechowy 0,5 mm.
Widocznie chłopak komunikację już odzyskał, albo w ciemno testował sterownik na zasadzie żarówki Najczęściej to tam się uszkadzał tranzystor a uszkadza się dlatego bo się zaciera listwa O jakiej listwie mowa? Mogło to być przyczyną, że auto powoli zdychało? Dzwoniłem teraz do tych chłopaków od znajomego, co przejęli jego biznes z pompami wtryskowymi...
W jaki sposób pompa wtryskowa w Toyota Hilux jest zasilana paliwem? W baku nie ma pompki zasilającej. Jest jakaś pompka ssąca w pompie wtryskowej? Jak ta pompka jest napędzana?
W passacie afn jej nie ma, w a6 1.9 tdi afn też jej niema, to jest pompa przelewowa, jak paliwa jest powyżej polowy zbiornika, to ona nie pracuje. Przelewa ona paliwo ze zbiornika do kosza w zbiorniku paliwa w którym jest smok ssący, którym zasysa paliwo pompa wtryskowa. Odnośnie przekaźnika, jak przejże dokumentacje, to dam znać.
W kolektorze ssącym masz ciśnienie, a nie podciśnienie. Ciśnienie dodaje paliwa w pompie wtryskowej.
Ja zrobiłem remont kapitalny, a dalej nie chciał palić. Wystarczyło pompę delikatnie przestawić, a odpalił na strzała tylko biały dym walił i nie chciał wchodzić na obroty. Po 30 sekundach takiej pracy, można było ustawić pompę tak jak powinna być, silnik odpalał prawie bez dymu i na obroty się wkręcał. Dlatego wydaje mi się, że jest coś z pompą. Podgrzejcie...
Witam. Sprawdziłem. Twoje auto nie ma pompy paliwowej jak na diesla przystało, tylko pompe wtryskową, a w niej jest pompa ssąca oraz cztery sekcje pomp podające paliwo na wtryski. Jeżeli zastosujesz zawór odcinający paliwo pomiędzy zbiornik, a pompe wtryskową to nic się nie stanie przy kręceniu, ponieważ w pompie wtryskowej będzie reszta paliwa, która...
Witaj. W tym samochodzie nie ma pompy paliwa w baku, paliwo jest zasysane przez pompę wtryskową dlatego sądzę że masz ułamany wężyk ssący w zbiorniku pozdrawiam Piotrek.
Miałem ten sam problem. Mechanior powiedział mi, że padła sekcja ssąca w pompie wtryskowej i zalecił wymianę całej pompy wtryskowej za 1200 zł. Zakupiłem zewnętrzną elektryczną pompkę do paliwa (do benzyny) i zamontowałem na przewodzie paliwowym przy zbiorniku. Żadnych problemów eksploatacyjnych już prawie 2,5 roku, a koszt przy zakupie nowej pompki...
to jest ta pompka, którą się odkręca i ręcznie pompuje. Jak np. braknie Ci paliwa i się zapowietrzy to tą pompką się pompuje Pompa zasilająca to ta do której przykręcona jest pompa ręczna opisana powyżej, dochodzi do niej przewód od odstojnika (ssący), a odchodzi do filtrów (tłoczący), z przewodem ssącym łączy się jeszcze cienki przewód przychodzący...
Podaj numery z pompy to sprawdzimy czy jest właściwa. Jest to wersja z immo czy na pompie jest zwykły zawór?
OO to nic innego jak dobrej jakości, nie chrzczony ON. Więc nic dziwnego że silnik pracuje jak w zegarku.. i tu się kolego mylisz! OO jest nieodsiarczonym komponentem oleju napędowego ma większą kaloryczność od ON bo przecież z nazwy służy do ogrzewania i dla tego na niektórych silnikach wyczuwalny jest wzrost mocy, ale trzeba pamiętać o tym, że siarka...
w silniku AFN nie ma pompy paliwa w baku tylko jedna pompa wtryskowa na silniku skłądająca się z sekcji ssącej niskiego ciśnienia (ona pompuje paliwo z baku) i sekcja tłocząca wysokiego ciśnienia. Filtr jest tylko jeden w komorze silnika.
Pompa znajduje się pod kolektorem ssącym, i jest dość mocno osłoniętą ze wszystkich stron dlatego jej nie widzisz.
Auto jw wersja ang.Pompa wtryskowa Bosch.Na pompie czujnik położenia "gazu", na kolektorze ssącym czujnik podciśnienia,komputer sterujący. Z pompy wychodzą 4 przewody,przypuszczam że jest to: wyprowadzenie zaworu stop oraz zmiana kąta wyprzedzenia wtrysku. Poszukuję schematu wyprowadzeń pompy,oraz schematu sterowania tą pompą.Niestety w necie nic nie...
Dziękuję za odpowiedź! Dziś miałem w końcu czas, aby zająć się samochodem. Kable prowadzą do dwóch przekaźników, które znajdują się w skrzynce bezpieczników. Stamtąd biegną w kierunku pompy wtryskowej. Po (moim zdaniem) logicznym obejściu problem nadal występował – samochód gasł po kilku sekundach. Następnie dokładniej przyjrzałem się dwóm kablom, które...
W tamtych czasach były różnice w pompach wtryskowych i kołach zamachowych. Pompy miały różne regulatory obrotów oraz różne sposoby włączania dawki rozruchowej (od strony rozrządu lub pod skosem na regulatorze obrotów). Natomiast koła zamachowe różniły się w zależności od typu pompy wtryskowej. Kołek na ustawianie początku wtrysku może być na 30° (normalna...
Witam. Przyczyną twojego problemu może być pęknięty lub zatkany przewód od turbo do bostera . Sprawdź najpierw ten przewód jak będzie wszystko ok to wkręć trochę boster powinno pomóc. Może autko kopciło i ktoś nie chciał inwestować i wykręcił boster zmniejszając w ten sposób dawkę paliwa. Powodzenia i napisz jak usuniesz problem przyda się innym.(boster...
Kontrolka pokazuje za mały poziom płynu w chłodnicy(zbiorniczku wyrównawczym). Pompa zasilająca w nim jest elektryczna czy pompka ręczna na filtrze paliwa? Mysle że zasilanie w paliwo pompy wtryskowej ma za małą wydajnośc.Filtry lub pompka zasilająca.Trzeba też sprawdzic rurke ssącą ze zbiornika paliwa. Jezeli jest ze sitkiem to moze byc ono przytkane....
Wygląda na to, że tu nie ma pompy paliwa. Pompa wtryskowa ssie paliwo z baku poprzez filtr paliwa i tyle...
Witam,' do sąsiadów przyjechał starszy pan mercedesem C220 z 1996 roku. Jakaś kontrolka się nie zapala i nie można go odpalić. Jak się kontrolka zapali to silnik zapali na dotyk. Tak twierdzi kierowca. Teraz kontrolka się nie zapala, rozrusznik kręci ale nie odpala. Z autem były wcześniej problemy, ale za którymś razem odpalał. https://obrazki.elektroda.pl/3259699700_...
Pod tym linkiem który przedtem podałem jest przetłumaczona fabryczna instrukcja, gdzie także proponują stary szoferski sposób: bezpośrednie zasilenie pompy wtryskowej z zewnętrznego baniaka, zawieszonego np na szybie pasażera i próbna jazda. Przewód ssący paliwo ze zbiornika można zdjąć z króćca pompy, tak by pompa nie podawała i by paliwo nie leciało...
Witam wszystkich. Mam problem z brakiem prądu na pompie wtryskowej, dodam, że wszystkie bezpieczniki, przekażniki i oporniki zostały sprawdzone dwa razy. Na przekażniku pompy pod filtrem 'pylkowym' prąd jest idealny, więc przekażnik działa. Na silniku pod korektorem ssącym jest podłużna listwa, czy w tej listwie znajdują się jakieś przekażniki lub oporniki...
Generalnie pierwszy Transit 2,5D był z 1986 roku imiał pompę CAV Lucas. Moc 68 KM/143 Nm W 1999 roku wprowadzono liczne zmiany, włączając w to system spalania z przeprojektowaną częścią wlotową komory spalania zagłębionej w denku tłoka, nowe, cienkie tzw ołówkowe (SLIM type) wtryskiwacze Stanadyne oraz zawór recyrkulacji spalin EGR. Wprowadzono pompę...
Uszkodzony przedni uszczelniacz (Bosch)za nim jest kanał ssący
Objawy wskazują wprost, że problem leży w zbyt małym ciśnieniu sprężania, podgrzanie powietrza dolotowego ułatwia rozruch. Grzałki w kolektorze ssącym zwykle działają mało skutecznie, w przeciwieństwie do świec żarowych umieszczonych bezpośrednio w komorze spalania. W rzadkich przypadkach może to być wina układu wtryskowego, np. źle działające wtryskiwacze...
wszystko zaczęło się po tym jak padł włącznik zapłonu(taka kostka co włącz pompe paliwową). co to jest ten włącznik zapłonu ?, (chyba chodzi o kostkę stacyjki ale kto wie ?) żadna kostka nie włącza pompy paliwowej, pompę wtryskową w tym silniku (a nie pompę paliwową bo takowej tam nie ma - nie licząc sekcji ssącej niskiego ciśnienia pompy wtryskowej...
Skoro piszesz, że z baku do filtra idzie piana to co do tego ma ssąca pompa wtryskowa?
No ok, powiedzmy że tak jest. Wyobraź sobie teraz sytuacje..Czy w momencie gdy zatkam palcem króciec od strony ssącej pompy ma prawo pompa zaciągnąć ośką powietrze?? To dla mnie bardzo ważne, teraz to bardziej kwestia honoru niż samej naprawy. Największym bólem tej pompy jest to, że nie da się w niej wymienić tulejki od ośki cięgła gazu.
Tutaj masz do siln. o oznaczeniu BBY = 55KW/75KM http://obrazki.elektroda.pl/3771949300_1... G1Alternator FBezpiecznik T1Cewka zapłonowa B83Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym B54Czujnik kąta wychylenia wału korbowego B138Czujnik pedału przyspieszenia B169Czujnik położenia silnika przepustnicy B132Czujnik położenia wałka rozrządu B33Czujnik...
Witam. Na wstępie powiem tylko tyle , jak dla mnie nie warto mordować się z Lucasem Epic w Fiat Doblo 1.9D jak i innych samochodach z tym rozwiązaniem. Kolega szukał i tak auto przestało bezużytecznie dwa lata. Przerobiłem koledze na pompę mechaniczną bodajże dawcą był ford escort 1.8D rok 1992 zwykła linka gazu , z wtyczki na komputerze jak pamiętam...
Dopóki tłoki i zawory się nie przywitały, to problemu nie będzie. Ale coś czuję, że ten twój mechanik nie kuma tego silnika... Prawidłowo zrobiony i ustawiony przy wymianie pompy wtryskowej nie ma prawa przestawiać się o ząbek na pasku. Opis ustawienia kół i pompy - podałem ci linka. Zawory ustawiasz jak niżej: -zawór w pełni otwarty: 1 i 6, zawory...
Nie będzie pasować... co gorsza w RR są dwa rodzaje sterownika silnika (podział ze względu na osprzęt silnika) do 97r (aluminiowy kolektor ssący brak przepływomierza, pompa wtryskowa - stary typ)... i od 98r (plastikowy kolektor ssący, przepływomierz, pompa wtryskowa - nowy typ). Złącza sterowników są identyczne, ale obudowy mają klucz w różnych miejscach...
Witam potrzebuje momenty dokręcenia głowicy oraz ustawienie rozrządu i pompy wtryskowej oraz luzy zaworowe Massey Ferguson 3080 silnik Perkins 6 cylindrowy Momenty dokręcenia głowicy Dla silnika Perkins 6-cylindrowego w Massey Ferguson 3080, momenty dokręcenia śrub głowicy są następujące: 1. Etap 1: 50 Nm 2. Etap 2: 100 Nm 3. Etap 3: Dokręcić o dodatkowe...
Bardzo dziękuję za podpowiedź Co prawda filtrów nie sprawdzałem ostatnio. Nie mniej powinno być z nimi wszystko w porządku. W ubiegłym roku robiłem kapitalny remont całej góry silnika i wymieniłem wszystkie filtry, instalacje, elektrykę, zregenerowałem wtryski, pompę paliwową. Od tego okresu zrobiłem około 10 motogodzin. Praktycznie wszystkie jest nowe...
Po naprawie zalałem preparat do czyszczenia układu wtryskowego Liqui Moly (klient otwarcie przyznał, że leje paliwo od Rusinów) zrobiłem rundę i zostawiłem auto do dzisiaj (prawie 48 godzin). Jakież było moje zdziwienie, gdy dziś rano dosłownie po dotknięciu auto zapaliło?! Zostawiłem go znowu na 6 godzin i dalej pali na dotyk...Nie mam pojęcia...Na...
lampka ABS nie ma z tą usterką nic wspólnego, problem tkwi tylko i wyłącznie w obrębie modułu Jetronic Skoro wiesz lepiej - to po co pytasz? Jeżeli początkowo zapalenie lampki ABS wiązało się z zakłóceniami w pracy silnika, to prawie na 100% były zaniki w zasilaniu obu sterowników (co wskazuje na "srebrny przekaźnik") Jeżeli elektronika silnika zostanie...
Nie znam 3P , ale jak zamknie się zawór ssący , zamknięty jest zawór wydechowy to tam ma być wtrysk .Polskie , niemieckie liczą od paska / łańcucha rozrządu, japońce, francuzy od skrzyni biegów .
Miałem z tym silnikiem do czynienia przez ładnych pare lat,też w wózku widłowym. Świece płomieniową najlepiej sprawdzić w ten sposób,w kolektorze ssącym powinna być rura gumowa którą należy ściągnąć żeby zobaczyć świece od środka. Włącz przycisk od grzania świec i obserwuj czy robi się świeca czerwona od środka, jak się zrobi to podpompuj ręczną pompką...
Trzeba zablokować wał Tak, ale odkręć również korek wlewu oleju i ustaw ssący wałek rozrządu na znak, wtedy jest gmp 1 cylindra w końcu suwu sprężania, jak wyjmiesz pompę z tak zablokowanego silnika, to wycięcie na klin na jej wałku wypada gdzieś pomiędzy godz 10 a 11 patrząc od przodu
Rób jak chcesz, jedyne co ważne, to szczelność przewodów powrotnych, bo nie idą bezpośrednio do zbiornika, tylko do pompy wtryskowej. Jeżeli są nieszczelne, pompa może się zapowietrzyć. Ta złączka z linka wydaje się mieć końcówkę pasującą do twojej szybkozłączki, nie wiadomo tylko, czy średnice sa odpowiednie...
Sprawdzić wtryski, pompę wtryskową, paliwową, paliwo, luz na zaworach ssących i wydechowych, rozrusznik dobrze kręci? Akumulatory naładowane? Niezapowietrzony układ paliwowy?-sprawdź.
Pojawił się nowy problem. Po wymianie pompy wtryskowej samochód bardzo ciężko wchodzi na obroty, dopiero przy 2500rpm zaczyna ciągnąć. Zakładałem, że to może być kwestia ECU więc kupiłem ECU od tego samego samochodu co była pompa wtryskowa. Samochód nie jeździ lepiej, w dodatku Check Engine nie gaśnie przy 2000rpm tylko bardzo losowo, ale zakładam,...
Odepnij przewód łączący kolektor ssący z filtrem powietrza i sprawdz jak będzie się zachowywał. Zapchany filtr powietrza daje takie objawy.
No nie wiem czy to pompa pasująca do wszystkich 3-cylindrowych silników, skoro w 3011, 3511 jest mniejsza pojemność skokowa. Ponadto w 5211 wprowadzono pompę smarowaną olejem ze silnika, wcześniejsze 5011 itd. posiadały pompy w których należało wymieniać olej. Pytanie czy nie potrzebuje przywitania się z ręczną pompką paliwową, bo to standard w 5011,...
RENO-MAX gdy włączam przyciskiem nic nie reaguje. Zaś jak przekręcam zapłon to mi puszcza powietrze. Drugi jakiś jest nad pompą wtryskową przy kolektorze ssącym. Od czego on jest?
GŁOWICA SILNIKA;NOWE ŚRUBY/tak * tzn wartość kątowa w stopniach poziom 1-25Nm poziom 2-65* poziom 3-65* poziom 4-65* poziom 5-65* poziom 6-15* POZOSTAŁE MOMENTY DOKRĘCANIA łożysko główne -wymiana śrub nakrętek/tak łożysko główne-1etap-90Nm 2etap-60* +15* łożysko korbowodu-wymiana śrub nakrętek/tak łożysko korbowodu-1etap-35Nm 2etap-45*+15* śruby miski...
0.35 ssący, 05 wydech na zimnym, nie ma hydro .
Do czego używasz pompy. Olej jest zasysany podciśnieniem. witam.....są 3 rodzaje doprowadzenia oleju do komory spalania kotła. 1) Podciśnienie jakie masz, gdzie podciśnienie zasysania oleju do dyszy tworzy sprężone powietrze, które rozpyla podgrzany olej. 2) palnik, w którym gorący olej jest wtryskiwany przez ciśnienie wytwarzane przez pompę olejową...
Witam, mam problem z odpalaniem po długim postoju (np. po nocy) Seata Cordoby z silnikiem 1.9TDI 1Z. Muszę odłączyć kostkę od czujnika świec żarowych żeby mogły grzać ok 8-10 sekund, wówczas odpala dużo lepiej, ale zawsze zadymi dość ostro. Myślałem że problemem jest głowica lub pierścienie bo miał słabe ciśnienie na cylindrach, zdjąłem głowicę, okazało...
Pomocy. Standardowy problem czkawki na niskich obrotach. Układ paliwowy uszczelniony , brak bąbelków powietrza . Wymienione gumy łączące kolektor ssący . Brak błędu na desce rozdzielczej Mechanik mówi o problemie pompy Lucas Epic i jej nastawnika. Proponuje mi wymianę pompy na mechaniczną Bosch. Jaką pompę Boscha i od czego szukać ? Mechanik mówił o...
Przyczyną braku pełnej mocy może być również za niskie ciśnienie doładowania spowodowane niesprawną turbosrężarką lub nieszczelnym dolotem, sprawdź czy do pompy wtryskowej dociera informacja o wzroście ciśnienia w kolektorze ssącym.
pokazuje błąd P0725 oraz P1335, czy pozostaje tylko regeneracja pompy wtryskowej czy sterownika pompą, proszę o sugestie.Pozdrawiam. W/w błędy niczego nie przesądzają.Zaprowadź auto do kogoś kto oprócz odczytywania kodów umie jeszcze je interpretować.O parametrach rzeczywistych nie wspomnę.Samemu to możesz najwyżej sprawdzić połączenie kostki od czujnika...
A gumka na końcu trzpienia? Paliwo w bańce i przewód ssący odczepić od filtra.
I po co mu tam każesz grzebać bez celu? Przecież napisał sam ze nie ma tak? Poza tym wystarczy 30 sekund mając dostęp do neta by się dowiedzieć jaka HP tam siedzi i nie pisać głupot. Opel Astra w wersji 1,7 miała silniki Z17DTL i Z17DTH z układem wtryskowym w wersji BOSCH. Późniejsze wersje Z17DTJ i Z17DTR były już DENSO, więc, jeżeli pisze w tytule...
Koledzy jeśli nie można odpalić samochodu to znaczy że rozszczelniły się uszczelniacze (oringi) na przewodach i nie tylko, żeby to sprawdzić należy włożyc rękę pod kolektor ssący , pod spód pompy wtryskowej i sprawdzić czy jest mokra od paliwa. Jeśli tak to należy wymienic uszczelniacze radzę wszystkie nie radzę kupować w serwisie mercedesa tylko w...
To było tak że zaślepiłem kolektor ssący usunąłem klapy wirowe później zaślepiłem EGR i odpiąłem wtyczkę, 8 miesięcy auto jeździło normalnie a odcina była przy 5.5 tysiąca obrotów czyli wszystko idealnie, oczywiście do tej pory nie wylogowałem z komputera EGR ani klap wirowych, czy jest duże prawdopodobieństwo że to przez to że nie wylogowałem tych...
Ale ta pompa ciągnie powietrze z filtra powietrza do wydechu i omija kolektor ssący chyba ? Może czegoś nie wiem ? Bzdura nie omija kolektora tylko idzie przez ten zawór mechaniczny ,a skąd ma pompa brać powietrze?? tylko z filtra Zasada działanie tego systemu wtryskowego jest takie , że przy zimnym silniku żeby katalizator jak najszybciej zaczął pracować...
Czy świece po długim kręceniu są zalane czy suche?Jesteś pewny że podczas kręcenia pompa podaje czy sprawdzałeś ją na krótko. Chodzi o to czy masz ciśnienie na listwie wtryskowej(3bary)Bo objaw masz podobny jak u mnie gdy zapomne załączyć pompy paliwa(taka oszczędność pompy przy jezdzie na lpg)niby chce zapalić a nie może.
Mam takiego samego krokodyla td z 94 roku i powiem ci że silnik ma przejechane 310 000 i chodzi ok. Jeśli chodzi o tą linkę pod akumulatorem to ona zwiększa obrotry silnika przy cofaniu i sam sprawdz że się załącza przy wrzuceniu wstecznego. Co do tej mocy to chyba pompa albo coś z zasilaniem w paliwo. Jest taka część w pompie wtryskowej która jest...
Witam grupowiczòw mam problem z odpaleniem silnika andoria SW266kreci i nie moze zlapać na zaciąg załapie ale zaraz gasnie o co w tym moze chodzić (at)ElektrodaBot AI: Robiles cos ostatnio przy silniku ... Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Najczęściej winny jest układ paliwowy: po 4 latach postoju w zbiorniku i przewodach znajduje się zdegradowany...
Ściągnij pokrywę rozrządu wtedy wszystko będzie wiadomo. W silniku czterocylindrowym jak jest mijanka na 4 cylindrze to zapłon jest na pierwszym. Mijanka na czwartym jest wtedy gdy zawór wydechowy kończy się zamykać a zaczyna się otwierać ssący. Kiedy tłok pierwszego cylindra jest w górze łatwo sprawdzić wciskając dzwignią zawór wydechowy lub ssący...
problem rozwiązany-elektronika okazala sie sprawna, po zdemontowaniu i przeczyszczeniu pompki ssącej znajdyjącej sie w pompie wtryskowej autko zaczeło pracować.
Panowie/Panie....mam mały problem : Astra1.7 CDTI , 2005 , czyściłem EGR i kolektor ssący...musiałem wyjąć czujnik ciśnienia pompy wtryskowej....po ponownym wkręceniu leci z niego paliwo???? czy tam jest jakaś uszczelka i mi wyleciała ??? boję się go dokręcić na max żeby nie urwać gwintu ???? proszę o pomoc.....
No jest możliwe , ale nie licz ze będzie to samo ucieknie sporo Nm. a turbinę się zmienia na ta z zaworem upustowym np z 1Z podłączyć bezpośrednio gruszkę z kolektorem ssącym i wyregulować cięgno.... Dla mnie zmiana bez sensu, bo przeróbka linki gazu i turbiny wyjdzie podobna cena jak za sprawną taką samą.
prawdopodobnie znaki na kołach zębatych są nie odpowiednio nabite. Ustaw w taki sposób pierwszy tłok ustaw w górnym zwrotnym (GZP) punkcie. Wałek rozrządu ustaw w ten sposób by zawór wydechowy się zamykał a ssący zaczął się otwierać jest to martwy punkt zaworów przy GZP i w tym momencie złóż koła zębate. Zacznij obracać wałem zobaczysz co się dzieje....
w internecie znalazłem też taką podpowiedz żebym odczepił przewód od egr i pomogło zadławienia nie było . teraz nie wiem czy mam wymienić zawór czy coś innego dodam ze kolektor ssący był czyszczony .
Witam. Wyjełem wtryski i pompe wtryskową do regeneracji w między czasie czysciłem i skrobałem silnik przez przypadek złapałem za wiatrak i przestawiłem trochę rozrząd .Cofnołem wałem z powrotem ale gdy włożyłem pompe już nie odpalił a kolektor ssący nie ciągnie.Szef jeszcze nic nie wie więc proszę o szybką pomoc.
Witam Problem jest z audi A6 2,5 tdi 2004r na pompie wtryskowej kod BAU. Szarpie silnikiem na wolnych obrotach coraz to bardziej. Wyrzuca błąd "motor for intake manifold flap" Przepustnica przy testach działa zamyka się i otwiera, była brudna-wyczysciłem. Nic nie dało czemu to tak głupieje przeciez ta klapa jest ponoc tylko do gaszenia. Cisnienia wtryskow...
Jak pisałem wcześniej po uzyskaniu temperatury 85 stopni auto chodzi idealnie wchodzi na obroty nie włącza się tryb awaryjny przyśpiesza jest tak jak powinno być. tylko rano ta chmura dymu i jazda w trybie awaryjnym na połowie mocy dopóki się nie rozgrzeje. Sprawdziłem już wszystko cały układ paliwowy, nawet kolektor ssący został wyczyszczony z nagaru...
Wypnij wtyczkę z czujnika temperatury (na głowicy od strony rozrządu prz kolektorze ssącym)i próbuj poczekaj aż świece zgasną i zobacz wtedy jak nie odpali to zapowietrzanie się pompy wtryskowej albo jej zużycie.
Po zamieniałem prawie wszystko na próbe: sterownik silnika,sterownik pompy,przepływomierz,czujnik wału,czujnik ćisnienia w kolektorze ssącym,zawór kąta wtrysku TCV.I nadal to samo pozostał tylko pedał gazu na podmiane i czujnik powietrza tzw.barometr.Ale coś mi się wydaje ze to chyba coś jednak w pompie wtryskowej.
Podaj chociaż numer vin i typ silnika a nie jego pojemność. 20 lat przy MB robię ale silnika z pokrywą zaworów jako kolektorem ssącym to nie pamiętam. :) A najlepiej wrzuć fotki tego wynalazku, łącznie z tym "kolektorem" i pompą wtryskową.
DJ-Opornik Też myślałem o kompresji ale nie było większego problemu z paleniem.Sprawdzę ciśnienie gdy tylko zdobędę manometr.Zastanowiła mnie też ilość błota w kolektorze ssącym-20%zwężone przeloty.Rozmawiałem z mechanikiem i stwierdził ,że to normalne.Zastanawiam się,czy on jest normalny.
Rozbierać to rozbierałem i tam nic ciekawego po za zatarciem i tak: Po stronie ssącej: - tarcza wirnika, - korpus,- strona tłocząca,- rolka. Po stronie wysokiego ciśnienia: Głowica wysokiego ciśnienia, 2 lub 4 rolki w zależności od długości głowicy lub pompy wtryskowej.
Tak chodzi o ten wałek ,za uszczelniaczem jest kanał ssący dlatego pompka przetłaczająca zasysa troche powietrza (ważne by wałek nie miał za dużego luzu poprzecznego ) Szukaj w DCP Krakowiaków 55 W-wa
sprawa pierwsza to sprawdź wtryskiwacze czy się w ogóle zamykają bo to że leją to druga sprawa sprawdza się prosto: wykręcasz z kolektora, podlączasz do rurek, gaz do końca i kręcisz rozrusznikiem aż ze wszystkich nie będzie leciało dobry wtryskiwacz pyli i nic z niego nie kapie po zatrzymaniu silnika jeśli masz manometr do ok 60bar to możesz założyć...
mam całą wiązkę z uno 899 z kompem, przekaźnikami, mapsensorem, nie wiem czy jest zawór par paliwa bo ja go nigdy nie podłączam, nie ma błędu od niego i jest niepotrzebny, to tylko ekoterroryzm ja w uno założyłem pompę paliwa elektryczną w zbiorniku w miejscu pływaka, ale wtedy nie było wskazania ilości paliwa, można też wywiercić dziurkę na króciec...
Budowa silnika S231 jest częściowo oparta na bazie części od ciągnika C 330 do tego silnika posiadam nową kompletną głowicę oraz nową pompę wtryskową. Zawór ssący oraz wydechowy będzie zatem odpowiednikiem zaworów zamontowanych w silniku C 330.
Jeżeli czyściłeś egr to warto by wyczyścić jeszcze kolektor ssący i klapy tam również są takie skamieliny. Jeżeli chodzi o kwestię naprawy pompy to pierwsze co wrócił bym do mechanika u którego to robiłem, tylko nie wiem czy ty przejechałeś Powiecie pompa - wykluczyć nie można choć regenerowałem ją jakieś 20 kkm temu: wymieniany był wałek oraz sterownik....
Japończycy robili pompy wtryskowe na licencji BOSCH-a, ich pompy miały więcej osprzętu choćby automatyczne ssanie. Załącz zdjęcie tej pompy.
Z tego co widzę to masz regulator ciśnienia umieszczony na przepustnicy systemowej, ciśnienie paliwa jest zmienne - uzależnione od podciśnienia w kolektorze ssącym. Z tego powodu masz drugi wąż (przelewowy) od przepustnicy do pompy paliwa (zbiornika). Nie widzę nigdzie w katalogu części czujnika ciśnienia paliwa, natomiast serwisówkę mam do wersji na...
A-przewód powietrza doładowującego kolektor ssący do korektora doładowania B- króciec przewodu oleju silnikowego -smaruje pompę centralnie- po uruchomieniu odcina dawkę rozruchową C-zasilanie pompy olejem napędowym z filtra oleju D-powinien być połączony z ,, I" jest to kanał odciążający hydraulicznie sekcje żeby olej napędowy nie dostawał się do wnętrza...
Jak jest pozatykany dopływ paliwa do filtra to najłatwiej olej zasysa napędem pompy zasilającej. Oringi na wtryskiwaczach i pompach wtryskowych też moga przepuszczać. Za duze ssanie występuje przy niedrożnym dopływie. MR 0310 za mała wartość sygnału czujnika wału korbowego, może się wysunął.
Witam. Od jakiegoś czasu borykam się z problemem utraty mocy powyżej 2000 rpm. Na komputerze cały czas powraca błąd początku wtrysku. Wymieniona pompa wtryskowa, czujnik map w kolektorze ssącym, czujnik połozenia wału. Sprawdzałem czujniki temperatury są dwa takie same i obydwa mają identyczne parametry, wtrysk sterujący 110 om, chcialbym sprawdzić...
Problem z uruchomieniem silnika. Prośba o sugestie. Przedstawię historie problemu. [ 2015-04-10 ] Zauważam, że przez rurkę podciśnienia łączącą regulator ciśnienia paliwa na listwie zasilania wtryskiwaczy z kolektorem dolotowym dostaje się do kolektora ssącego benzyna, które zalewa cały kolektor, a dalej ścieka do kolektorów ssących na zawory ssące....
Witam. Mam dość dziwną sytuację z autem Audi A3 2.0 FSI AXW. Mianowicie nagle przestał odpalać i nie pojawia się ciśnienie na listwie wtryskowej. Wcześniej wszystko działało i auto miało moc. Auto raz na tysiąc prób odpali, ale kompletnie nie ma mocy. Pierwszym błędem, który się pojawił, to P0193 - czujnik ciśnienia paliwa G247 (zwarcie z plusem)....
Ja jeżdżę moją Toyotą na oleju z Biedronki i Lidla już 10 lat i powiem tak: żeby nie było niespodzianek typu cieknąca pompa wtryskowa i inne to trzeba sobie silnik trochę przysposobić. Prawdą jest, że producenci pojazdów optymalizują silniki pod kątem ON. Olej sojowy lub rzepakowy olejem napędowym nie jest, dlatego silnik zasilany takim olejem (czystym)...
Fot 1: 1-kolektor ssący po lewej stronie -po pojawieniu się doładowania pompa zwiększa dawkę paliwa 2– opisze wieczorem jak zerknę pod maskę, bo na 100% nie jestem pewien (ale jeśli jest wszystko odłączone od pompy podciśnienia z prawej strony głowicy (najważniejsze aby EGR nie dostawał podciśnienia cały czas) to silnik będzie chodził prawie normalnie...
Uturbiałem swojego mtz-ta i wygląda to mniej więcej tak. Zakładając samą turbinę możesz zwiększyć dawkę paliwa tylko trochę. Pompa wtryskowa przy każdym dodania gazu daje maks dawkę zanim silnik osiągnie większe obroty a powietrza mało bo turbina nie pompuje i jeśli przesadzisz z dawką będzie sadził czarnym dymem. Dopiero dołożenie korektora ciśnieniowego...
Witam Przy podłączeniu golfa pod komputer wyświetla się taki błąd 01260 Regulator przepływu N146. nie mam pojęcia gdzie szukać przepływomierz powietrza jest dobry czujnik temperatury w k ssącym tez. Pompa wtryskowa była uszczelniana i ustawiana. Morze ktoś miał taki sam problem i sobie z nim poradził ??
Witam. Kto pomoże podłączyć elektrykę do nowego silnika w starym aucie? Auto: VW Passat Variant 1.9D bez turbo, wspomagania i innych wodotrysków. W aucie silnik 1Y. Silnik, który mam zamiar zamontować do auta to prawdopodobnie 1,9SDI AEY, w miejscu gdzie powinien znajdować się numer jest napisane: 06C96 Sam silnik różni się osprzętem, kolektor ssący...
Do sprawdzenia ciśnienie PB na listwie paliwowej. Częstą przyczyną takich objawów jest za niskie ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej. Przyczyny mogą być dwie uszkodzony regulator ciśnienia paliwa lub pompa paliwowa. Diagnostyka jest prosta wpinamy manometr na trójniku na przewód paliwowy ssący i po przekręceniu stacyjki sprawdzamy ciśnienie paliwa...
A więc tak ; To nie EGR tylko zawór od podciśnienia na kompresorze (jeśli dobrze to nazwałem) Jest taka klapka na kompresorze i jak się ją otworzy pomimo szczelnego układu autko nagle zaczyna chodzić normalnie. Więc już wiadomo gdzie tkwi problem. Tylko jest jedno ale... Do tej bańki co wywołuje otwieranie i zamykanie się zapadni w kompresorze pod wpływem...
sprawdzile tylko że pompa pracuje caly czas i podaje paliwo,nie wiem czy pod odpowiednim cisnieniem(przewodem zwrotnym paliwo nie powraca).czy przy pompie paliwa jest jakiś zawór i który powinien pierwszy zadziałac na wtryskach czy przy pompie? pierwszy powinien zadziałać na wtryskach ,jego ciśnienie robocze to max.270kPa,przy pompie jest zawór ale...
Jak niby kolega wyobraża sobie chłodzenie zamkniętych wtryskiwaczy benzynowych podczas zasilania silnika gazem? Gdzie zdaniem kolegi zimne paliwo zostanie dostarczone przez pompę paliwa? Moim zdaniem pompa wymiesza tylko paliwo w zbiorniku przez regulator ciśnienia. Jeśli BMW ma zwrotny przewód paliwowy, czego obecne samochody na wtrysku nie posiadają...
Witam. już nie wiem co robić. nie mogę odpalić mojego mondka. co wymieniłem? - wtryski po regeneracji 4 szt - pompa wyciągana i sprawdzona . sprawna - świece żarowe nowe 4 szt - nowy akumulator - filtr paliwa nowy - olej i filtry też - zawór egr i kolektor ssący wyczyszczony. i niestety nadal nie pali. wczoraj podpiąłem pod kompa i pokazało błąd P0251...
Witam ponownie.Dzis tak sobie pogrzebałem jeszcze przy silniku,i zauważyłem jedną rzecz.Pomiedzy kolektorami ssącymi,na dole jest taka metalowa cześć w kształcie prostokąta ( chyba to chłodnicza spalin).W jej okolicy zauważyłem,że wydobywa się ropa.Na pewno nie jest to płyn chłodniczy.Myślałem że to, cześć ropy,tam wleciało,jak pękł mi przewód od powrotu-wtrysk...
dziękuje za fachową odpowiedź , może ma Pan rację ustawię i zobaczę. Dodano po 12 Znaki są na 1.9 disel na kole zamachowym z tyłu wycięcie na wałku rozrządu i kołek na pompie wtryskowej, pod pokrywą na wałku rozrządu nie ma znaków.
Ano wciaga sie powietrze bo filter jast po ssącej stronie pompki...Jak nie umiesz znależć srubki do odpowietrzania na pompie wtryskowej to popuść złączke na weżyku zasilającym pompe wtryskową.I przepompowac aż nie zacznie leciec czyste paliwo.Potem skręcić wszystko ,popuścić 1-2 rurki na wtryskiwwaczach i kręcic rozrusznikiem. Jak sie odezwie ,wyłączyc,dokrecic...
pompę wtryskowa ssąca pompa ssąca wtryskowa sprawdzić pompę wtryskowa toyota
wymiana turbo czesci sharp tyrystory zamienniki
samsung wf70f5e0w2w tagan opinie
Demontaż podłogi ze sklejki: krok po kroku Pominięcie falownika w pompie Grundfos MAGNA UPE 40-120/F