Mid 128 PPid 275 Fmi 2 Witam. Czujnik temperatury, pompa AdBlue - Zbyt wysoka lub zbyt niska temperatura AdBlue przy eksploatacji.
MERCEDES BENZ ACTROS, ATEGO, AXOR TRUCK LISTA KODÓW USTEREK LISTA KODÓW BŁĘDÓW JEDNOSTKI STERUJĄCEJ UKŁAD PRZECIWBLOKUJĄCY (ABS) mercedes-truck-fault-codes-1 0160 Komunikacja między danymi w magistrali CAN samochodu ma błąd 0162 Sygnał prędkości przez magistralę CAN z tachografu ma błąd 0163 Bus IES-CAN: otwarta komunikacja 0167 Brak sygnału CAN GS...
Witam, dziękuję za informację i wykonaną pracę. Mam podobny problem błąd niskie cisnienie mocznika (peugeot 508). Po krotkim rozłączeniu złącza przy zbiornku przez okolo 30 sek można wykonać test (diagbox) wydajność mocznika- słychać pracę pompy około 5,6 bar, sterowanie przekaznika wtryskiwacza- słychać tykanie . Po tych 30 sek słychać jak rozłącza...
Witam, Pacjent: Audi Q5 80A 2018 2.0tdi DETA Pojawił się komunikat o usterce AdBlue - brak możliwości uruchomienia silnika za 1000km. Kody usterek w silniku i J880(sterownik Adblue): 196688 - Sterowanie pompy 1 czynnika redukującego P208B 00 P2AD7 00 SCR_HAL_Sensor_Shortcut_phases Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona:...
MID 128 PPID 273 FMI 7 Ciśnienie AdBlue. Możliwa przyczyna: Pusty zbiornik AdBlue, zablokowana wentylacja. Zatkany filtr AdBlue lub przewody. Wyciek AdBlue w zespole pompy,filtrze, filtrze wstępnym lub przewodach. Pompa w zespole pompy. MID PPID 275 FMI 1. Czujnik temperatury, pompa. Możliwa przyczyna: Zbyt niska temperatura AdBlue. Usterka elektrycznego...
Pompa jest niewłączona i brak pracy pompy moim zdaniem z powodu błędu bądź niespełnionych warunków np. temperatura adblue temperatura otoczenia ciśnienie atmosferyczne Czy możesz zrobić testy pompy i podać numer błędu a nie opis.
Dla nieznoszących niemieckiego opis błedu po polsku. 5021Silnik pompy Strategia monitoringu: Kontrola silnika pompy pod kątem zbyt dużej liczby obrotów lub zablokowania. Priorytet błędu: 5 Opis błędu: Układ rozpoznaje nadmierną prędkość obrotową pompy (FMI 1) lub zablokowanie pompy (FMI 2). Reakcja systemu: System wyłącza się do następnego startu systemu...
Bez testera ani rusz:) kody błędów coś by podpowiedziały. pompa musi mieć obroty około >2300 do 3200 Podczas normalnego działania wtrysk mocznika do systemu SCR odbywa się o ile spełnione są następujące warunki: -Temperatury silnika i katalizatora nie mogą przekraczać wyznaczonych progów (proces katalizy funkcjonuje tylko w określonym zakresie temperatur)...
EMS 4116. Błąd odpowiada za zbyt wysokie ciśnienie powietrza w układzie adblue (takie info znalazłem). Ciśnienie powietrza w układzie SCR. Ciśnienie powietrza w układzie SCR jest za wysokie. Przyczyna Usterka może wynikać z jednej z następujących przyczyn: Tworzenie się kryształów w końcówce wtryskiwacza lub w przewodzie między dozownikiem reduktora...
Niezbedna jest diagnostyka komputerowa adblue. Wszystkie parametry. Cisnienie pompy test dozowania. Temperatura spalin przed i za katalizatorem.
To zalezy . Jest samo ad-blue lub z dodatkiem do fap Dodano po 1 Pompa dodatku do oleju napędowego. Stały) to nie jest to samo co to miałem kiedyś problemy z układem adblue
Mi ten błąd 63F0E0 tłumaczy: prędkość obrotowa pompy Ad Blue nieprawdopodobna. Zrób test pompy i sprawdź ciśnienie Ad Blue. Chyba Texa kłamie...
SPN 4462 Układ oczyszczania spalin – sprawność redukcji NOx 1 Strategia monitoringu Kontrola układu oczyszczania spalin i systemu AdBlue® Odbiór przez klienta/opis objawów Lampka kontrolna układu oczyszczania spalin (MIL) świeci się stale Failure Mode Identification (FMI) FMI 8 Nieprawidłowy sygnał Wskazanie na wyświetlaczu Priorytet 4 Tekst wskazania...
W XF105 Zbiornik AdBlue nie jest ogrzewany płynem z układu chłodzenia, tylko jest elektryczna grzałka w pompie adblue.Jdyną wersją w której obwód układu chłodzenia ogrzewa adblue to pojazdy o symbolu konfiguracji nadwozia i osi FAD oraz FAT czyli zwykle 4 (4X2) lub 3 osiowe (3X2) solówki- są to zwykle wywrotki.Ciągnik siodłowy 4X2 ma symbol konfiguracji...
P008A-00 – Zbyt niskie ciśnienie w układzie niskiego ciśnienia paliwa - Możliwe przyczyny: - Zatkany filtr paliwa - Niska ilość paliwa w zbiorniku - Uszkodzenie pompy paliwa niskiego ciśnienia - Nieszczelność w układzie paliwowym (np. przewody, złącza) - Czujnik ciśnienia paliwa niskiego ciśnienia P0087-00 – Zbyt niskie ciśnienie w szynie paliwowej...
MSF 0 2317 - jest o jeden wyłącznik za mało, za dużo, lub któryś jest uszkodzony MR 1 6777 - zużycie energii przez pompę AdBlue jest za wysokie HM 0 6033 - czujnik temperatury oleju w skrzyni rozdzielczej ma zwarcie do masy GS 0 4540 - czujnik temperatury oleju ma przerwę lub zwarcie do plusa GM 0 7044 - światełko nocne po stronie kierowcy ma przerwę...
Błędy z auta numer 2 opisują usterki powiązane z brakiem redukcji emisji szkodliwych substancji w spalinach. Poziom 1 został przekroczony, poziom 2 również redukcja katalityczna nie została osiągnięta więc moc została ograniczona. Głównie te kody usterek są spowodowane problemem z jakością mocznika, problemami w dozowaniu adblue, niesprawnością samego...
Zobacz czy nie leje wtryskiwacz w tłumik np. Może być Pęknięty./ wykrzywiony od temperatury. Czy pompa po zatrzymaniu nie podaje czynnika na tłumik dalej często można to zauważyć po lekkim kopceniu na biało-siwo. taki objaw jakby dostała się wodą na tarcze hamulcowa i zaraz jest normalnie.. Czyli 2 -3 zbiorniki adblue na jeden diesla? Robi się aktualizację...
Problem rozwiązany. Auto było z 2013 r. I wybrałem wersję 2013-2019 . A powinienem 2011-2013. Przez to wskoczyło e6 po zmianie modelu weszło e5 i okazał się czujnik temperatury spalin za katalizatorem.
Problem z Astrą 2018r 1.6 cdti a dokładniej z Adblue. Na zegarach komunikat "wykonaj przeglad ukladu adblue" "patrz instr. Obsł. Teraz" Oraz "rozruch silnika niemożliwy za xxx km". Podpięty do najnowszego launcha nie wyrzuca żadnych błędów. Do tej pory zrobione (i nie przyniosło efektu): -oczywiscie adblue uzupełnione -sprawdzona dysza i pompa (działa,...
AdBlue dozowane jest jeżeli temperatura przekracza 250st.C. Takie skrystalizowane adblue nie jest spowodowane jakimkolwiek nadmiernym dawkowaniem pompy, bowiem ilość adblue jest uzależniony od pomierzonej wartości NoX za i przed katalizatorem.Najczęściej taki widok w katalizatorze jest spowodowany niskiej jakości AdBlue, które to nie powoduje wskutek...
Jezeli masz mozliwosc zrobic test wyciekow ukladu adblue, to go zrob.Podaj wartosci obrotow pompy i cisnienia adblue.powinno byc 3.5 bara (3500 mbar) przy 4000obr/min pompy
czujnik temperatury zewnętrznej w autach brytyjskich jest pomiędzy dolnym, lewym stopniem kabiny a zderzakiem, zaraz przed zaworem modulującym osi przedniej.Przymocowany jest do wspornika, który jest bodajże jednocześnie wspornikiem przedniego modulatora..W autach europejskich na pewno jest po prawej stronie, a analogicznym miejscu. czujnik jest dosyć...
Witam. A poziom AdBlue, ciśnienia powietrza i AdBlue pokazuje? Zasilania +30 dochodzi do pompy? (Bezpiecznik 20A poz42) Jeśli tak to na początek dużo ciepłej czystej wody i przeplukac system, lacznie z dyszą rozpylacza. -40 to moze być uszkodzony czujnik poziomu i temperatury w zbiorniku.
a trzeci gdzie ? W przewodzie przed modułem pompy :D. pojawiło mi sie -17 temperatura adblue w module zasilania to chyba coś nie tak z tym czujnikiem jak jest dodatnia +15 na zew? No raczej tak, zależy na ile wiarygodny Twój sprzęt.
Oferuję usługę diagnostyki i naprawy zbiorników/pomp AdBlue z grupy PSA: Peugeot, Citroen. Przykładowe numery części: "12678023", "9818630780", "9813676800", P1001565. Jeśli pojawił Ci się błąd jak w tytule ogłoszenia P20E8 (P20E9, P21C5)- niskie ciśnienie mocznika oraz kontrolka "SERVICE" oraz "UREA" to mogę to naprawić bez konieczności wymiany zbiornika...
Przy takiej temperaturze wydechu adblue jest wyłączone a sam czynnik nie popłynie w temperaturze poniżej -11 stopni dopiero kiedy woda z silnika rozgrzeje zbiornik. Sprawdź w czasie jazdy czy wydech się rozgrzeje, czy wzrośnie ciśnienie pompy SCR i czy rośnie temperatura w zbiorniku może być zacięty elektrozawór od podgrzewania zbiornika, tyle na początek.
Spróbowałem z innego kompa i chyba pójdzie.I tak: AdBlue pressure sensor-czujnik ciśnienia adblue Time delay relay-przekaźnik o opóźnionym działaniu, umożliwiający przedmuchanie systemu powietrzem po wyłączeniu zapłonu pump-pompa adblue air pressure control valve- zawór regulacji ciśnienia powietrza air pressure sensor-venturi inlet- czujnik ciśnienia...
Peugeot 2008 - błąd niskiego ciśnienia adblue. Trochę rozkminki jak to działa itd. Pompka dobra, pierwsze podejrzenia na czujnik ciśnienia. W diagboxie cały czas 4bar. Ale jak się okazuje jest to wartość wyjściowa, zaprogramowana, nie mająca nic wspólnego z rzeczywistością. Do tego sterownik silnika uruchamia komunikację z modułem adblue wtedy kiedy...
Prubowałem zastartować samą pompę nie startuje komunikuje jedynie że chce ustabilizować ciśnienie i wszystko i nie puszcza pompy w ruch. Co do temperatury sprawdzę i się odezwę Dodano po 6 Nie znalazłem w danych nigdzie temperatury w dozowniku a jeśli chodzi o temperaturę adblue to tylko w zbiorniku i jest prawidłowa miejwięcej jak temperatura otoczenia.
Przydało by się trochę więcej szczegółów i ewentualnie zdjęcia aby można było cokolwiek doradzić. Domyślam się że mowa tu o pompie z pojazdu ciężarowego o czym świadczy próba zasilenia pompy napięciem 24 V. Uruchomienie pompy "na stole" to raczej kiepski pomysł, z uwagi na to że w samej pompie (przynajmniej z takimi się do tej pory spotykałem) znajduje...
SPN 4462 Układ oczyszczania spalin – sprawność redukcji NOx 1 Strategia monitoringu Kontrola układu oczyszczania spalin i systemu AdBlue® Odbiór przez klienta/opis objawów Lampka kontrolna układu oczyszczania spalin (MIL) świeci się stale Failure Mode Identification (FMI) FMI 8 Nieprawidłowy sygnał Wskazanie na wyświetlaczu Priorytet 4 Tekst wskazania...
Nie, woda nie uszkodzi systemu AdBlue, ale wygeneruje błąd mówiący o wysokim stężeniu NOX w spalinach.To po krótce działa tak: System dostrzegł warunki pracy silnika, przy których ma zacząć dozować AdBlue do układu wydechowego (temperatura spalin za i przed katalizatorem, prędkość obrotowa silnika w odpowiednim zakresie, położenie pedału gazu w odpowiednim...
Witam Mam pacjenta jak w temacie. Kierowca zgłosił, że nie pobiera adblue. Po wykonanych testach (Texa) pompa adblue nie mogła nabić ciśnienia, było maksymalnie 1.7 bar. Wymieniłem filtry. Pierwszy na przewodzie był aż skamieniały i czarny. Po tym już pompa dała dobry pomiar, około 2900 obrotów, ciśnienie adblue wyniosło 3400 mbar. Test ciśnienia 8...
Witam koledzy podepnę się pod temat. Mam problem posrednio związany z pompą adblue volvo 2007 440 otóż pompa generuje zakłócenia na szynie danych diagnostycznej... [skretka pomaranczowo-szara] i przez to nie działała: wskaźnik ciśnienia oleju doładowania, temperatury cieczy, temp. oleju w skrzyni biegów i silnika, ponadto wskazania biegów (i-shift)...
1- Sig. - na schematach jako sygnał wyjściowy z czujników np. ciśnienia, temperatury, itp. w tym wypadku nie wiem jaki jest to sygnał wyjściowy z pompy 2- HS1_SCR - na schematach jako + 3- Pump_AdB - mogę się tylko domyślać że to sterowanie pompy 4- GND - wiadomo Na wtyczce powinny być opisane nr pinów. Zamieść zdjęcie gniazda w pompie.
Chwila chwila że jak ? mówi że błąd był od poziomu AdBlue i Ciśnienia w zbiorniku mechanik stwierdził że błąd ciśnienia w zbiorniku i żeby odlać płyn nie ma czegoś takiego jak błąd ciśnienia w zbiorniku .... opcje są dwie albo źle zrozumiałeś albo mechanik niech ta zabawkę ala komputer wsadzi do kosza. problemem tu jest najprawdopodobniej moduł który...
PSID 84 FMI 5 Błąd podgrzewacza przewodu nr 2. PSDI 90 FMI 1 MID 128 PSID 90 Wydajność układu SCR Wysoki poziom NOx, ewentualna woń amoniaku, - zawór dozujący zaciął się w położeniu zwartym (zamkniętym), - zablokowany przewód ciśnieniowy, - niskie stężenie mocznika. PPID 275FMI 2 Zbyt wysoka lub zbyt niska temperatura AdBlue przy eksploatacji,zanik...
Witam od jakiegoś czasu mam problem z układem ad blue w Manie TGX z 2011 roku ciągle zatyka się filterek/sitko na przewodzie. Tak też się teraz stało, a więc samochód zjechał i wyczyściliśmy przewód + nowy filtr. Dodatkowo był wyciągany zbiornik adblue i czyszczony. Niestety po podłączeniu komputera nie mogę uruchomić procedury odpowietrzania (pompa...
mam ten czujnik co jest na trzecim obrazku nr 20464534 sprawdzanie już było, po upuszczeniu adblue volty z sygnału spadają, także ciężko się czepić czujnika, zastanawia mnie czy podpięty czujnik czy nie dalej w pompie nie zmienia się błąd z wyłączonego na włączony, tak jakby funkcja temperatury i poziomu w ogóle była wyłączona
Problem z NOx rozwiązany, w obudowie elektroniki czujnika był malutki otworek, przez który dostała się wilgoć do środka, pomimo że wszystko jest w żelu, to elementy wystające ucierpiały. Przylutowałem wszystko korzystając z elementów z płytki z NOx z E5. Wszystko zaczęło działać i termoelement również, temperatury się pokazały. Jeśli chodzi o ciśnienia...
Przepraszam, że jeszcze raz ale musiałem zmienic pisownie-faktycznie jestem za szybki, do admina- nie mogłem zmienić pisowni- przez zakładkę lub ... Cześć, kiedy był wymieniony filtr główny i mały który jest pod pompa w przewodzie otwieranym wymiary- 1cm, sprawdzałeś z prawej strony pod turbo czy silnik nie jest cały oblany ad-blue?- jeżeli tak wymien...
Jeżeli przewody dopływowe do pompy EAS są podłączone prawidłowo, a dopływ jest na pewno drożny, łącznie z odpowietrzeniem zbiornika, zostały wymienione filtry oraz moduł dozujący to problem może leżeć po stronie pompy która okresowo nie jest w stanie wytworzyć ciśnienia. Lub dostaje się powietrze na zasilaniu i układ się zapowietrza. Jak wypada test...
Cześć, jakim sprzętem dysponujesz do diagnostyki? u nas po 45 tys km była wymiana turbo - a przy okazji, coolera i katalizatora. tak jest możliwe, że jest uszkodzony katalizator, z Iveco pracuje na easy wiec nie wiem czy możesz sprawdzić na swoim sprzęcie wykres hydrauliki pompy adblue, modułu wtryskiwacza na tłumiku , problem z adblue może być nawet...
Taki sam jak powyżej kolega opisywał. Man tgx e6 440, 14" błąd pojawia się sporadycznie 3855 fmi5. Ostatnio wyskoczył po wypaleniu kata, ale był nie aktywny. Sonda była wymieniona. Nox-y sprawne. Auto lata na Szwecję, i tam pod górkami najczęściej się kierowcy zapalała kontrolka od spalin. Ad-blue pobiera normalnie, testy przechodzi poprawnie. Z tego...
witam, odświeżam temat, po diagnostyce na komputerze wyszły takie błędy 1) możliwy błąd ciśnienia w obwodzie dostarczania(przed wtryskiem) kod:93 2) ogólny przekaźnik prądowy (tcg). Główny przekaźnik nie otwiera się w poprawnym czasie kod:D3 3) wysoka temperatura sdblue w module pompy lub błędny test (awaryjne rozłączenie) kod:D4 4) Błąd grupy sterowania...
Hallo, hallo zobacz czy rosną temperatury za i przed katalizatorem - czy np. stanie powiedzmy na 160 st C. - jedna wartość. Po twoich problemach z olejem w wydechu - możesz mieć zawalony katalizator - raz tylko u nas myliśmy w środku 2 dni w roztworze i płukanko z godzinkę, szlauf w nox sensor i gdzie tylko, po kilku dniach problem powrócił - rozwiązanie...
Zaczynasz od demontażu filtrów; https://obrazki.elektroda.pl/8453550700_... Następnie odkręcasz śruby mocujące obudowę filtra i podstawę pompy do obudowy; https://obrazki.elektroda.pl/7746951400_... Teraz przykładając np. deskę na część obudowy filtra i króciec zasilający próbuj wcisnąć je do wnętrza obudowy. Tu uważaj...
Cześć! Mam do naprawy Actrosa MP4 z 2014 r. Objawy są takie, że ścieci się check, nie ma ograniczenia mocy i samochód zuzywał nadzwyczaj mało AdBlue. Usterki w ACM 0B1107 i 63F0E0. Przy czym kasowanie błędów, powoduje usunięcie błędu 0B1107 związanego z czujnikiem temperatury spalin za SCR, natomiast zaraz po odpaleniu wskakuje. Błąd 63F0E0 nie daje...
Może palić mniej - może palić więcej, może mieć komunikat a i nie- oczywiście auto powinno komunikować błąd. Miałem 2 przypadki auto nie pobiera adblue jedzie zero błędów 100% mocy - man tgx euro5. Wymienilismy pompe adblue - zaczęło pobierać. Daf xf105 pali się kontrolka dymek zero błędów zero ograniczenia mocy. Pobiera - texa mówi wszystko ok- oddajemy...
adblue temperatura adblue pompa pompa adblue
bosch zmywarka symbol kranik montaż nóżek telewizora podajnik spawalniczy
kabel brake radio interfejs multidiag
iRobot Roomba - Szczotki nie obracają się: przyczyny i rozwiązania CH341A instrukcja obsługi – programowanie pamięci SPI, I²C, BIOS, AsProgrammer, NeoProgrammer