Zerknij do bagażnika z lewej strony w podłodze.
Kupiłem używana pompę z takim samym kodem.
to jakbyś szukał schematu muzgu;) pewnie padł ci kompresor! sprężarkę można dopasować od 124
Przecież podalem Ci opis na forum Mercedesa - nie wiem co jeszcze potrzeba.
ustaw na zamek pneumatyczny i wykżystaj niebieski przewód z drzwi kierowcy,xczęść od strony auta(anie drzwi) to jest pompa resztę powinieneś mieć na schematach
Zgadza się.Podobnie jest przy samej pompie.W zależnosci co podamy na wejście sterujące w pompie, zamek otwiera się bądź zamyka.
Te pompki nie są zaprojektowane do ciągłej pracy. Sporo skrócisz ich żywotność , wyrób podobny do vw/audi, ale te od vw/audi są bardziej wydajne. No i druga sprawa są głośne. Czyli szukać z vw/audi? może kompresor z lodówki? tylko przepływ może być zbyt mały.
a nie jest tam przypadkiem zamek sterowany z akumulatora podciśnienia tworzonego przez vacuum pompę?
Poszukuje schematu zamka centralnego w Mercedes 124 kombi 1988r. konkretnie to nie mogę znaleźć pompy zamka centralnego. Proszę o pomoc :) :D
szukam schematu do pompy centralnego zamka do mercedesa w140 cupe 500L 96 rok.[/b]
Ile może kosztwoać pompa centralnego zamka pneumatycznego od mercedesa 190E ??? bo właśnie spaliłem :oops: mały błąd i............
Wydaje mi się ,że szyber dach jest sterowany elektrycznie !!! zastosowanie modułu szyb elektrycznych jest bardziej wskazane a wyzwalanie z centralnego -bez obawy o spalenie pompy
jest na to lepsze rozwiązanie i praktycznie bezawaryjne. koszt tylko jakiegoś sterownika centralnego zamka za jakieś 50-60 pln w przypadku jeśli chcesz zamykać auto z daleka bez celowania tym archaicznym pilotem na podczerwień. musisz tylko rozblokować blokowanie auta czyli rozruchu przez zamykanie go fabrycznym pilotem. moduł jest pod kanapa pasażera...
przewód niebieski w wiązce przy progu od strony kierowcy. masa-zamknij +12v -otwórz -jeżeli zrobi dokłądnie tak jak piszesz to zobaczy siwy dym,fakrycznie ten niebieski przewód,ale trzeba go przeciąć i zastosować układ dwóch przekazników albo gotowy moduł pneumatyki,ma to wyglądac tak,że faktycznie naprzemienne sterowanie raz plus raz masa a w momencie...
Dla kogoś kto zna te mercedesy to podstawa podstaw. Więc jedź do aso po zwrot kasy. Nie pamiętam czy konkretnie w tym modelu ale w wielu podobnych występuje jeszcze pośrednia kostka w instalacji pompy. Pod prawą częścią tylnego siedzenia tuż pod pompką centralnego zamka. Gnije tam na potęgę.
Pojawil sie kolejny problem, chyba zrobilem male zwarcie i moja pompa zdechla, gdzie mam szukac beziecznika?
Zdejmij wężyk z pompy i dmuchaj/zasysaj. Sprawdź, czy wszystko szczelne.
Robiłem sporo merców 124 ale z zamkiem pneumatycznym, pompa jest pod siedziskiem fotela z tyłu i tam są kable sterujące
A czy ta pomka też odpowiada za dociąganie drzwi? Rozumiem że chodzi o tą pompę w bagażniku za boczkiem?
sterowanie zamkiem masa/masa z oporem 200ohm na biało zielonym wychodzacym z wyłącznika zamka na desce rozdzielczej,możesz go złapać przy tunelu,śmiało tnij plus po stacyjce czerwono-różowy,a krańcówki masz przy pompie brąz-szary,brąz-niebieski,brąz-różowy,br... czarno-zielony.czarno biały w progu,generalnie bajka do roboty.powodzenia...
http://obrazki.elektroda.pl/8383192500_1... Universalna, coś w tym stylu czyli odbiornik z wyjściami sterującymi pompą etc. Nie sądzę żeby sie zmiescila w "liczniku"
Zwracam się z prośbą o pomoc w podpięciu sterowania pneumatycznego centralnego zamka w mercedesie c180.Zakupiłem autoalarm i wszystko podpiąłem,ale przy sterowaniu centralnym wysiadłem.Nie umiem wyłapać w jaki sposób jest sterowana pompa centralnego zamka.Alarm mam przystosowany do sterowania pneumatycznego c.z jest schemat ale w nim podane jest że...
Mozna sterowanie jest pompa powietrza plus otwieranie minus zamykanie podaj e-mail to ci podesle schemat podlaczenia
dziękuje za pomoc
Cześć, mam problem z centralnym zamkiem w mercedesie. Nie chcę otworzyć/zamknąć samochodu. Baterie sprawne. Czego to może być wina?? Diody? przekaźników>> czasem załapie ale rzadko. I często też nie chhce odpalić. Pompa nie podaje paliwa do wtrysków..
A szukałeś na pompie od centralnego zamka czy nie ma sygnału domykania?
Przekaznika sterujacego pracą pompy
Witam serdecznie, Mam Mercedesa A-klasa w168 (1.7CDI). Chciałbym podłączyć do niego sterownik centralnego zamka z pilota. Jestem tam fabryczny c.z. ale otwierany tylko z kluczyka (pneumatyczna pompa). Zakupiłem już centralke (sterownik). Proszę o jakąś pomoc, sugestie, gdzie się wpiąć, jakich kabli szukać (kolory), gdzie wpiąć się pod kierunkowskazy...
Pioart ma rację, jeśli pompa ok, to rurka gdzieś pękła, najczęściej pękają w przelotkach drzwiowych, przy siłownikach, lub przy wkładaniu gratów do bagażnika. Metoda odłączyć rurkę z danego obwodu, zatkać , sprawdzić, jak nadal nie działa, odłączyć kolejny obwód, zatkać, itd. Jak masz dobry słuch, to odłączyć wszystkie siłowniki, zatkać szczelnie rurki...
Być może Twoje auto ma funkcję komfort (domykanie szyb)? Sprawdź stan płytki w pompie podciśnieniowej centralnego zamka i dochodzące do złącz sygnały (zasilanie, po stacyjce, z włączników szyb, itp).. Tam może być usterka. Najszybciej sprawdzisz to metodą zamiany na sprawny egzemplarz.
mastery są w obu drzwiach przednich. Mam zamiar podpiąć się pod centralke sterująca moim centrlnym zamkiem. Jesj wystarczy jeden impul (-) i wysyla sama odpowiednie sygnały do pompy. Tylko nie wiem jaki przełącznik ;] ....help !
dziekuje za pomoc. nie mam dostepu do schematów elektryki, jakos jeszcze musze znalezc odpowiednie przewody, w maeredesie wydaje mi sie, beda kolo pompy.
Ale zauważyłem że otwieranie i zamykanie drzwi działa b.wolno nawet za którymś razem wogule. Układ podciśnioeniowy centralnego zamka jest całkowicie oddzielony od układu podciśnienia silnika. Jedyna wspólna przyczyna wolnego zamykania i niedziałania rozrusznika to może być bardzo niskie napięcie na akumulatorze. zawór w pompie uruchamiany elektrycznie...
Ustaw czas w alarmie na 3,5 sek. wstaw dwa przekaźniki z których jeden na pompę podaje plus a drugi masę oczywiście rozłączając drzwi musi działać. Pokombinuj, rozrysuj sobie na kartce papieru to wszystko i zobaczysz , że jest proste. A jeśli twój alarm nie ma zmiany czasu to dwa tranzystory pnp i kondensatory na bazę żeby wydłużyć czas.
Zobacz w bagażniku obok koła zapasowego czy na pompie masz stałego +? Posprawdzaj bezpieczniki (pod stopami pasażera)
i bardzo dobrze pamiętasz, :spoko: są tam tez krańcówki przednie,tylne trzeba wyciągnąć z oryginalnych wyłączników.Późniejsze wersje od chyba '97 chodziły z parametrem 200ohm i wszystkie krańcówki miały już przy pompie{pompa jest w prawym boczku bagażnika}
No to schemat w rękę i sprawdzasz, przecież to tak prosta instalacja, że wstyd. A w pompie, czasem na zewnątrz nie widać. Albo może być upalona ścieżka.
Stwierdziłem,że pompa pracuje tylko przy otwieraniu. Przy funkcji zamykania słychać tylko pracę przekaźnika migaczy. Przycisk na konsoli reaguje tak samo jak obsługa pilotem.
gasi sie stacyjka tyle ze do niej podlonczone sa wezyki i na pompie wtryskowej jest taki zawor pneumatyczny W123 w tych rocznikach tak mial w orginale.
Witam. Niestety w 123 nie ma pompki centralnego zamka.Cały układ jest obsługiwany podciśnieniem które wytwarza pompa podciśnienia(do wspomagania hamulca,gaszenia silnika ) montowana na i napędzana z silnika.Po wyłączeniu silnika podciśnienie jest akumulowane w zbiorniczku znajdującym się w bagażniku pod tylną półką.Najczęściej przyczyną usterki jest...
Witam kolegów,temat stary ale jak dla mnie na czasie,mam następujące pytanie,jak często włacza sie pompa podciśnieniowa od centralnego zamka,czy sterowana jest przez jakiś przekaźnik zabezpieczony bezpiecznikiem?Czy moze zdażyć sie,ze w zimie coś w tym układzie przymarznie?Czy zamek w drzwiach kierowcy jest tym sterującym?
Mercedes opisywany był kilkanaście razy. Nie będziemy specjalnie dla Ciebie pisać po raz setny. Centralkę możesz zamontować przy pompie, możesz też nad nogami kierowcy. Impuls nie musi być 3 sekundowy.
Witam. Może najprościej(najszybciej)wymontować pompę centralnego zamka i spr. w środku czy nie jest spalony silniczek skoro nie działa z kluczyka (mechanika i później sygnał po kablu) i z pilota(odbiór sygnału w lampce podsufitowej).
Niski koszt, wyciągać komputer, auto na gaźniki / pompę wtryskową przerobić. Najpierw bezpieczniki sprawdź, potem kluczyk.
Osobiście polecam Mikroster LUX z pilotem P052 Miałem go w swoim samochodzie http://www.amt-alarmy.pl/sklep/product_i... Dodano po 4 ewentualnie Minister Plus LUX http://www.amt-alarmy.pl/sklep/product_i... Dodano po 7 ewentualnie Minister Plus LUX http://www.amt-alarmy.pl/sklep/product_i...
Co mogli przeciąć w takim starym, benzynowym mietku? Albo pompę paliwa, albo piętnastkę na sterowniku, albo główny po stacyjce.
Pilot "scyzoryk" i chyba ktoś wcześniej grzebał w nim, a do tego po podłączeniu bateri cały czas chodzi pompa wspomagania.
po pierwsze nie podałeś roku, ale z tego co piszesz , to może pompa possuła ci wszystkie zamki. Sprawdź ciśnieniem ale nie za dużym.
sygnały przychodzą z drzwi kierowcy-niebieski,pasażera-zielony i z bagażnika-żółty,sterowanie to naprzemienne sygnały raz masa raz plus,sprawdż czy dochodzi zasilanie do pompy plus na czerwonym,masa na brązowym we wtyczce wchodzącej do pompy,w drugiej wtyczce będą sterowania[mogą być po trzy przewody zrównoleglone,zdarza się,że pompa bywa zawilgocona...
Kupiłem niedawno sterownik centralnego zamka BX10 BX10 do swojego mesia w124 e230 z 91r. Próbowałem podłaczyć zgodnie ze schematami i niestety się nie udało salił się siłownik, wymieniłem go i próbowałem się wpiać przy pompie i tez nic z tego próbowałem wszystkiego i nic może przysłali mi złe schematy czy coś nie wiem. Posze kolegów o pomoc poniżej...
Witam,mam następujący problem w mercedesie 124,200D Moje autko posiada zagłowki i reflektory sterowane podciśnieniowo,niestety nie działa ich opuszczanie ani podnoszenie,czy "napędzane" są z tej samej pompy co centralny zamek?Jak ten układ działa? zapomniałem dopisac ze poszukuję schematu układu pneumatyki tego auta gdyby ktoś posiadał,pozdrawiam
Do pompy dochodzą dwa przewody w płaskiej wtyczce i trzy w okrągłej, jutro to dokładnie sprawdzę. Dzięki za podpowiedź.
Jezeli nie bardzo orientujesz się w instalacji Mercedesa radzę przeciągnąć przewody do pompy centralnego zamka i tam je podłączyć. Nic nie trzeba wiercić tylko można przewody przeciągnąć z lewej strony tylnego fotela tam jest specjalny przepust . Jezli alarm ma opcję sterowania czasem cż należy ustawić czas na 3,5 sek. jeżeli będą problemy ze startem...
Witam. Mercedes j.w bez immo (lusterko zwykłe bez kontrolek), brak dodatkowych zabezpieczeń, kluczyki zwykłe bez pilota. Prz kręceniu rozrusznikiem iskra pojawia się na 3 sekundy i zanika. Po wyłączeniu stacyjki i ponownym zakręceniu rozrusznikiem ten sam objaw za każdym razem. Sprawdziłem że przy kręceniu wtryskiwacze podają paliwo (impulsy nie zanikają),...
Witam, Poszukuje pompy centralnego zamka do W210. Numer pompy: 2108002748. pozdrawiam
Doszedłem do sterowania - sterowanie naprzemienne, plusami, stan, a nie impuls. Pompa ma stałą masę i dwa przełączane na stałe plusy. Pompę wyłącza wyłącznik ciśnieniowy po osiągnięciu właściwego ciśnienia/podciśnienia w układzie. Układ sprawdziłem manometrem na szczelność i o dziwo szczelny. Można to wysterować na przewodach (przepinanie na przekaźnikach),...
problem rozwiązany. Podłączyłem się w pompie do przekaźnika sterującego otwieraniem. A zamykanie to zielono czarny przewód idący do sterownika szyb i wycieraczek pod maską.Podanie masy zamyka a przytrzymanie tej masy zamyka okna.
Mam w124 i zamykanie centralnego zamka odbywa się pneumatycznie. Z tego co wiem sterownik jest na podciśnienie. ja bym sprawdził czy jest sprawny sprawdził vacum pompę. W trym samochodzie wszystko działa bardzo dobrze pod warunkiem ze jest naprawiane właściwie skróty potem wyjdą bokiem. Jeżeli vacum pompa żle działa to powinny być problemy z zapalaniem...
domykanie drzwi a dokładniej ich dociąganie jest wykonywane elektrycznie a sam centralny zamek jest pneumatyczny Sorry - ale to nie jest prawda. OBIE funkcje są realizowane pneumatycznie przy pomocy elektrycznych pompek. Piszę OBIE bo to są różne pompy umieszczone w różnych miejscach i to również nie jest prawda że za wszystko odpowiada pompa centralnego...
Rozumiem że łożyska są ślizgowe skoro tak szybko wysiadają? Tak jak koledzy wyżej piszą "Pompka od centralnego zamka" choćby ze względu na krótki czas pracy nie nadaje się ale jest kilka rozwiązań wytwarzania podciśnienia : 1. Kolega Weź kompresor lodówki i zbiornik vakum, oczywiście na wejściu filterek żeby nie uwalić pompki. podaje "chyba" jedno...
stawiasz piwo za ten patent z oporem,a tak poważnie,jeżeli masz pompę pod tylnym siedzeniem,to przy niej masz wszystkie krańcówki kolory:brązowo/fioletowy,brązowo/zielony... i bagażnik brązowo/żóły.
Wiam. Chcialbym sie dowiedziec co wchodzi w sklad modulu komfortu. Za co on odpowiada i czym steruje a takze jakie przekazniki sa z nim powiazane i czy pompa centralnego zamka tez jest z nim powiazana. Z gory dziekuje
sterowanie na jednym przewodzie z klawisza zamykania na konsoli kolor przewodu biało-zielony sterowanie poprzez naprzemienne podawanie sygnału masa/masa z parametrem 200ohm. Dodano po 1 kierunki masz na zielono-czarnym i biało czarnym,odcięcie różowo-czerwony plus po stacyjce,wszystkie krańcówki są przy pompie w bagażniku na brązowych z kreskami.
Gaszony jest podcisnieniowo. Poszukaj nieszczelnosci w ukladzie podcisnienia :silownik przy pompie stacyjka, centralny zamek regulacja swiatel itp Dodano po 1 Przeszukaj forum jest taki temat
MERCEDES E rok 1996/1997 to już okularnik i tam wystarczy chlasnąć różowo czerwony w prawym progu (zapłon i rozrusznik w jednym). -w pierwszych okularach były to zwykłe 2.2D Dodano po 2 centralny zamek może być sterowany na dwa sposoby,albo dwie masy przy pompie,albo przewód zielono-biały z wyłącznika na konsoli masa/masa+200ohm.
Witam serdecznie, jestem właścicielem C180 96' i mam podobny problem do Was, pomyslałem o odświeżeniu tematu, bo nigdzie nie widać konkretnej odpowiedzi. Diody migają dokładnie tak jak opisuje to instrukcja, jednocześnie przez 30 sekund, podczas zamykania i otwierania pojazdu, co by wskazywało na słabą baterię w pilocie, bateria rzeczywiście była słaba,...
wydaje mi się, że w tym modelu gaszenie silnika jest realizowane siłownikiem pneumatycznym, zainstalowanym na pompie wtryskowej. Sprawdź przewody podciśnienia dochodzące do siłownika. Czy działa centralny zamek? Te dwa układy maja wspólną instalacje pneumatyczna. Wg mnie temat bardziej podpada pod mechanikę.
powiem tak wszystko mi dziala regulacja swiatel,szyber dach, centralny zamek tylko lewe lusterko nie a nie wiem czy chodzi tez na podcisnieniu...? ale probowalem tez zassac powietrze z przewodu idacego do pompy i nic to nie dalo a staralem sie jak moglem...:/ z tego co pisaliscie widze ze to gaszak na pompie jest przyczyna, czy orienuje sie ktos co...
Poszukaj pompy podciśnienia zamka centralnego(często umieszczonej po prawej stronie pod siedziskiem tylnej kanapy w grubej piance), potem pora na przewód na którym pojawiają sie na przemian impulsy 12V/GND przy operacja zamknij/otwórz.Tniesz przewód , podpinasz swoje sterowanie i hula.A swoją drogą to jak wygląda W 210 ?
Witam 1. Gdzie w modelu tego auta znajduje sie moduł centralnego zamka, pompa jest w kufrze ale nie ma tam przewodów na które można by podać sygnał do zamykania czy otwierania dzwi. Potrzebuje kolory przewodów na które można podać mase lub +12 aby otworzyc lub zamkąc dzwi. Chodzi o sterowanie z Alarmu który wlasnie zamontowalem ale nie moge znalesc...
hmm troche zawile jak dla mnie, opisze moze dokladniej, a wiec centralny zamek to pneumatyk - Mercedes w124, w/g forum pod nogami kierowcy idzie przewod w ktorym plynie na przemian +12v /zamykanie/ lub pojawia sie -12v /otwieranie/ - w ten sposob odbywa sie sterownie pompa podcisnienia. Jak teraz na tym jednym przewodzie to zmiezyc?
głównie jak jest zimno i samochód jest nie rozgrzany Przewody i złączki są nierozgrzane, przez co zwiększa się możliwość wystąpienia nieszczelności. Pompka pracuje, bo musi dobić do z góry ustalonego ciśnienia - przy dziurce, czy nieszczelności pracuje do oporu. Z tego co się orientuję, to zabezpieczenie wyłącza ją za każdym razem po 30-40s. Musisz...
Witam, pilnie potrzebuję pomocy. Mam mercedesa W210 2.0 benzyna, centralny zamek, który nie odpala. Silnik pracował na postoju i nagle zgasł. Sprawdzona pompa-jest dobra, ale nie podaje paliwa. Przekaźnik do pompy dobry. Sprawdzony bezpiecznik przy przekaźniku i jest dobry, tak samo jak ten przy desce przy lewej stronie drzwi. Co do przekaźnika, to...
Witam sprawa dotyczy mercedesa w210 2.2 D rok 97 zamek na podczerwień kluczyk scyzoryk(jedna sztuka w bardzo kiepskim stanie prawie zwłoki lecz jeszcze działa) Proszę o pomoc w podłączeniu radiowego sterownika zamka centralnego (zamster plus) problem polega na tym że nie potrafię zlokalizować sterowania plusem lub minusem na kości podłączeniowej pompy...
Witam. Wczoraj wziąłem się za podłączenie tak jak mi kolega SKRZYNIA podpowiedział i działa :) zamyka się i otwiera z pilota dołączonego do alarmu. Jeszcze mam jedno pytanie. Przy wyłączaniu alarmu powinna syrenka dać sygnał dwa razy, a jest tych sygnałów cztery, tak jak by były drzwi otwarte, reaguje sygnałem (wyje) jak otworze drzwi przy uzbrojonym...
Da radę.Sterowanie centralnym z Frodo masz różowym-otwieranie,pomarańczowym zamykanie.W Mercedesie jest centralny pneumatyczny.Centralka znajduje się pod tylną kanapą po prawej stronie.Możesz wpiąć się ze sterowaniem w przewody wychodzące z dzrwi kierowcy.Z tego co pamiętam to jest tam sterowanie jednoprzewodowe +/- naprzemian.Czyli potrzebujesz jeszcze...
Mam mercedesa jak w temacie chcę podpiąć uniwersalny sterownik centralnego zamka niestety mam problem. Wkładka jest tylko od strony kierowcy i na dodatek nie ma tam sterowania c.zamkiem brak jest tradycyjnych kabli czarnego i niebieskiego. Zamek był sterowany tylko z pilota którego niestety nie można już uratować. Do pompy w bagażniku dochodzą trzy...
Witam wszystkich próbuję odpalić autko mercedes c220 od czego zacząć po pierwsze silnik kręci z tego co widzę nie działa pompa bo po wykręceniu wtryskiwacza nie podaje paliwa po przekręceniu stacyjki palą sie wszystkie kontrolki na desce oprócz kontrolki podgrzewania swiec żarowych i mrygają dwie kolorowe lampki pod lusterkiem nie wiem co to oznacza...
mam to auto i wygrzebałem moduł centralnego zamka. Jest to fabryczny alarm. Doszedłem nawet do kości po wyjęciu której alarm nie działa. Problem w tym że kilka innych rzeczy też umiera. Auto w każdym razie odpala. Jak alarm blokuje to poprostu kręci słychać pompę paliwa ale nie ma zapłonu. Auto jest benzynowe. Szukałem w tym module przewodu od blokady...
Witam, problem jest taki że przestał mi działać centralny zamek. (MB W124 250D kombi). Pierwszą rzeczą jaką zrobiłem to zajrzałem do bezpieczników i zobaczyłem że jest spalony bezpiecznik C odpowiadający za Centralny zamek. Próbowałem zmienić i przy każdej próbie włożenia bezp. odrazu mi go przepala. Zmierzyłem napięcie na stykach w gnieździe bezpiecznika...
Wyciągając te bezpieczniki co przestaje Ci działać? Może w ten sposób dojdź od czego są. Dodano po 1 Poszukałem trochę i jest tak: F4/f4 to klema 30 (stały plus) kolor kabla czerwony/czarny wartość bezpiecznika 25A zastosowanie: "Elektryczne okno dachowe przesuwno-uchylne w wersji szklanej" inaczej mówiąc szyberdach oraz przełącznik SHD F4/f5 to klema...
Moim zdaniem może to być to wina alternatora, odkręć przewód B+ i sprawdź pobór. Jeśli chodzi o moduły, to pod maską z lewej i prawej moduły SAM, pod kanapą, z tyły , moduł SAM tył i telefonia oraz inne dodatkowe, w bagażniku pompka centralnego zamka, w każdych drzwiach moduł drzwi, nad nogami kierowcy moduł zgw, stacyjka ezs, klimatronik radyjko to...
Dziękuję za zainteresowanie. Z tego co zdążyłem sprawdzić to alarm musi być uaktywniany tylko i wyłącznie niebieskim przewodem sterującym pompę centralnego zamka. Tam pojawia się przy załączaniu plus i wyłączaniu minus. Nie ma tam innych przewodów które mogłyby sterować alarmem. Co do alarmu to jeszcze go nie zlokalizowałem(auto sąsiada i nie zawsze...
Witam Wszystkich na forum. Mam Mercedesa C180, rok prod. 1996. Chcę zamontować w nim alarm bezpilotowy Ampio BP. Wszystko już podłączone, ale pojawił się problem - nie mogę znaleźć sygnałów z krańcówek centralnego zamka. Wiem, że są przy pompie, ale kiedyś gdzieś czytałem na jakimś forum, że łatwiej sobie poradzić odnajdując odpowiednie kabelki w wiązce...
Jestes w stu procentach pewien ze układ przekazników jest dobrze zmontowany i wpiety w instalacje Sprawdz czy do pompy dochodzą wszystkie syg z krańcówek.
Bezpieczniki po siedzeniem na pewno sprawdzałem ale tam głębiej nie zaglądałem.Nie raz tam w różnych sprinterach robiłem podłączenie do zamka centralnego.Jest tam też przekażnik do zapalania auta itd. Jak tam Gerri jest to co szukam to życie ratujesz ! Ja robię w tym aucie grzanie w kabinie bo padło i wczoraj szukałem co jest nie halo.I wyszło że jest...
Witam Forumowiczów ! Tytułem wstępu. Mercedes Vito 110D 2,3td r.1998 Często tu ostatnio bywam, ponieważ "reanimuję" moje leciwe Vito. Dzięki Wam naprawiłem centralny zamek (połamane przewody między drzwiami a słupkiem) dołożyłem sterownik z pilotem, dobrałem się do wnętrza kokpitu, by naprawić oświetlenie tablicy. I tu pierwszy problem. Przewody w drzwiach...
A co jeżeli niektóre pompy np. w mercedesie są gaszone podciśnieniem z kolektora dolotowego ?. Jak zablokować ?. Możesz kolego zastosować specjalny zawór podciśnieniowy(jest dostępny w sklepach z autoalarmami koszt ok.100zł).Tylko że to rozwiązanie jest dość popularne i ktoś kto zna Mercedesiki jak własną kieszeń-to poradzi sobie z tym w kilka sek....
Moze nie do końca na temat ale powiem co się z v-clasą dzieje. Auto ma pneumatyczne zawieszenie. od początku coś w nim sie sypie. Siedem razy w serwisie, wymieniane jakieś zawory, regulacja ale nadal to samo. W październiku tak koło 20 zaprowadzone do servisu bo się samo opuszcza i podnosi. Odebrane 27 - wszystko w porządku zapewnia serwis, 21 listopada...
Nie wiem, czy się panowie obydwaj nie mylicie co do modelu, bo ze zdjęcia wydaje mi się, że to jest ta duża "nerka", a w tych, o których piszecie były chyba już te mniejsze. Jestem jeszcze w pracy, po południu biore sie za rozbieranie. Ogólnie rzecz biorąc zaden ze schematów a przejzałem juz wszystkie prestigo nie pasuje. Ponieważ czujniki ruchu i...
Witam Po długiej przerwie postanowiłem przyjrzeć się dokładnie całej instalacji. Zmusiło mnie to, że zaczęły dziać się cyrki z pompą centralnego zamka Pompa zaczęła pracować nie równo i przepalał się bezpiecznik Na dodatek brak możliwości otwierania i zamykania samochodu z klucza w dziwach pasażera Ponieważ praca moja nie pozwalała mi zająć się tym,...
SAM to duży moduł z bezpiecznikami na bocznej ścianie bagażnika. Dostaje sygnały CAN i steruje funkcjami całego tylu pojazdu: światła, szyba ogrzewana, pompą paliwa, centralnym zamkiem itp. Sprawdź ciągłość kabli przy zawiasie klapy - tam gdzie się przelamuja przy otwieraniu/zamykaniu klapy
1.BEZPIECZNIKI POD DESKĄ Z PRAWEJ STRONY: F1 - 7.5A - OKNO OBROTOWE F2 - 30A - SZYBA PASAŻERA,SZYBER-DACH PRZÓD F3 - 30A - SZYBA KIEROWCY,SZYBER-DACH TYŁ F4 - 25A - CENTRALNY ZAMEK F5 - 10A - OŚWIETLENIE KABINY F6 - 20A - GNIAZDA WTYKOWE W KABINIE P,L F7 - 7.5A - TELEFON F8 - 20A - ALARM ANTYWŁAMANIOWY(EDW) F9 - 10A - PRZEKAŹNIK OGRZEWANIA DODATKOWEGO...
Nie byłbym aż tak pryncypialny w krytyce. Po pierwsze Diody mają świecić tylko w momencie włączenia zapłonu w aucie i świecić aż do jego wyłączenia. czyli, jak mniemam, wtedy i tylko wtedy gdy użytkownik jest w aucie. Chodzi zapewne o jakiś element dekoracyjny, i tak "sygnalizacja" jest na podstawie stanu "dynksa" do ręcznego zamykania i otwierania....
http://obrazki.elektroda.pl/3868482500_1... Od jakiegoś czasu szukałem rozwiązania problemu z odsysaniem cyny z pól lutowniczych , niestety niekiedy standardowa plecionka i odsysacz to dość uciążliwe wynalazki zwłaszcza przy druku dwustronnym (przy tym można się niekiedy załamać). Szukałem wiele pomysłów na coś co by dawało ssanie wystarczające...
Jeżeli ma jeszcze central pneumatyczny to wlutuj się w cewki przekaźników na pompie. w nowsztch c klasach są elektryczne i w każdych drzwiach jest sterownik CAN'owy
Poza solidną konstrukcja i dobrym prowadzeniem sie na ( dobrych drogach) nic w tym aucie oryginalnego. Wole niszowe marki za połowę pieniędzy, bo na oklepane bmw nikt juz nie patrzy. Proszę mnie nie odebrać źle lecz czy Panie Andrzeju jeździłeś kiedyś BMW, tak w dłuższą trasę ? Proszę zobaczyć na fakt, gdy prawą rękę położy się na podłokietniku, leży...
1.BEZPIECZNIKI POD DESKĄ Z PRAWEJ STRONY: F1 - 7.5A - OKNO OBROTOWE F2 - 30A - SZYBA PASAŻERA,SZYBER-DACH PRZÓD F3 - 30A - SZYBA KIEROWCY,SZYBER-DACH TYŁ F4 - 25A - CENTRALNY ZAMEK F5 - 10A - OŚWIETLENIE KABINY F6 - 20A - GNIAZDA WTYKOWE W KABINIE P,L F7 - 7.5A - TELEFON F8 - 20A - ALARM ANTYWŁAMANIOWY(EDW) F9 - 10A - PRZEKAŹNIK OGRZEWANIA DODATKOWEGO...
wcale mie jestem zaskoczony,takie sterowanie dwoma masami na tych samych kolorach jest w starszej s-klasse[można też je podłapać pod siedzeniem przy pompie] i w pierwszych a-klasach-np.przy wyjściu z drzwi pasażera.
Jak wysterować (załączać)centralnym zamkiem przy pomocy radiolinia z Elmes UMB-100HS w mercedesie e220 1996r w210 w którym BYŁ!!! kluczyk typu scyzoryk z pilotem obecnie immobilizer jest załączony. dodam tylko że obecnie mi to nie przeszkadza bo stacyjkę już rozwierciłem a pompy wtryskowej nie odcina ponieważ jest mam założoną pompę rzędową zamiast...
mercedes pompa centralnego mercedes pompa zamka pompka zamka centralnego mercedes
yamaha filtr paliwo pasek rozrząd citroen aparat trust
swiatlo pozycyjne punto obciążalność prądowa przewodów
Żywotność elementów w drukarce Samsung CLP-325 Usunięcie konta na YouTube - możliwe przyczyny i rozwiązania