Samochód jest bez LPG. Do pompy jeszcze nie zaglądałem. Przy pierwszych 2-3 próbach uruchomienia słychać jak pompą podaje paliwo przy kolejnych już nie.
Domyślam się, że chodzi o silnik OM 642. Przeważnie dłuższy rozruch na ciepłym silniku świadczy o zużytej (uszkodzonej) pompie wysokiego ciśnienia CP. Ale jeśli różnica w czasie uruchomienia między zimnym, a rozgrzanym silnikiem nie jest jakoś diametralnie duża, to ja bym się tym nie przejmował. Jeśli faktycznie mówimy tu o V6 OM 642, to rekomendowane...
Moc silnika dla 1 fazy 1,1 kW , a w tym co wkleiłeś jest 11 . Ten układ pewnie na wycinku sinusoidy działa . Sam planuję zabudować układ co w zerze włączy, to w/g mnie lepsze rozwiązanie niż rozruch czasowy .
Przecież tam są pompowtryskiwacze silnik AJM Typowa wada to trudny rozruch przy ciepłym silniku.
gość z alegro ze swoim urządzeniem powoduje że świece grzeją przy ciepłym śilniku i pali . a tak po za tym walnienta jest pewnie głowiczka w pompie wtryskowej
Już ten temat udowodnił, rozruch silnika pralki, lodówki to problem dla falowników. A niejednokrotnie uszkodzenie falowniki. Co tanie nie jest. Poza tym 1kWh to mało na dzień. Nie licząc grzania wody, i innych na pozór nie zauważalnych odbiorników energii. Można, ale ile trzeba zainwestować? Ale mi te 8 grosików za kWh wystarczy. Jedziemy zatem. silnik...
To urządzonko oszukuje na chwilę przy rozruchu ciepłego silnika sterownik a co zatym idzie efekt uruchamiania jak na zimno.Przy odrobinie umiejętnosci mozna taki układzik zbudować samodzielnie.Nie ma nic wspólnego z oprogramowaniem.Nie spotkałem również przypadku w którym winę za ciężki rozruch na gorąco miała pompa wtryskowa.
Więc zamiast myśleć, wypadało by się wziąć do roboty. Ale tak jak pisałem - czujnika zegarowego pewnie nie masz, więc nawet tego nie sprawdzisz. Ponadto trudny rozruch na ciepłym silniku to raczej początek końca pompy wtryskowej.
Witam po dłuższej przerwie. Ostatnio w cieplejsze dni (było ich aż dwa dni :) ), auto odpalało tylko od Plaka. Zamówiłem pompę po regeneracji (pomimo tego, że moja była regenerowana 20 tys km wcześniej). Wczoraj wymieniłem z kolegą pompę i problem z odpalaniem znikł. Pali od strzała. Przypomnę tylko, że zanim wymieniłem pompę to zdążyłem powymieniac...
Sądzę że się zapowietrza na filtrze paliwa - i cofa się paliwo. Niestety, ten nowy filtr - jeśli podejrzewamy nieszczelność uszczelki - jest już do wyrzucenia, przed założeniem nowego (napełnionego paliwem na maksa) wyczyść szmatką z benzyną ekstrakcyjną we wsporniku powierzchnię przylegania uszczelki filtra, gumkę posmaruj lekko olejem silnikowym -...
Przy podłączeniu zgodnie z schematem, z pominięciem kondensatora, po zmianie parametru P98 na 50 Hz, po rozpędzeniu silnika do 50 Hz silnik zatrzymuje się, tak jakby nie było kondensatora. Po zmianie parametru P70 na 1, P71 na 110V i P72 na 100, silnik dalej startuje z dużymi wibracjami, ale po dojściu do 50 Hz pobór mocy i produkcja cieplna są w normie,...
Kąt wtrysku sprawdzony. Jest w normie. Problem z odpaleniem na zimnym silniku po dłuższym postoju jest niezależne od temperatury otoczenia bo pali tak samo czy jest 2© czy - 10©. Jedyne co zauważyłem to że jak przekręcę dwa razy stacyjka i przekaźnik cyknie to szybciej załapie ale dalej go telepie i chodzi na dwa trzy gary i zostawia chmurę dymu niebieskiego...
Tam w orginale żadnej pompki w baku nie było,a jak takie cuda to pompa wtryskowa pod lupę bo coś tam się dzieje nie tak.
sekcja pompy wtryskowej padnieta polej tył pompy zimna woda jak silnik bedzie goracy i wtedy powinien zapalić dużo lepiej
Złote opiłki są z pompy, więc proponuje wtryski sprawdzić, bo opiłków zawszę będzie "trochę". Zobacz czy w filtrze nie ma złota.
Przepływomierz powietrza jest uszkodzony czy może być powodem ciężkiego odpalania samochodu na ciepłym silniku? Nie na pewno nie. Zajmij się pompą wtryskową.
Z podanych pomiarów w poście #4 wynika, że końcówki żółta i brązowa, to uzwojenie robocze. Końcówki brązowa i różowa, to końcówki uzwojenia pomocniczego. Kierunek obrotów silnika jest już zdeterminowany połączeniem uzwojeń roboczego i pomocniczego wewnątrz silnika - brązowa końcówka jest wspólna dla obydwóch uzwojeń). Wg tego połączenie przedstawione...
O sprawność silnika i wentylatora nie pytam, a zostaje sprawdzić NTC na pompie, obecność gazu i ewentualną sprawność sprężarki (i jej rozruch, jeśli jednofazowa).
Temat myślę do zamknięcia. Bardzo dziękuję za wnikliwe rozwiązanie i schematy forumowiczowi ElkTrod . Czyli na czerwone 230 V na rozruchu kondensator 8 uF i na pracę drugi kondensator 8 uF. Silnik ładnie się kręci i nie grzeje się dopiero trzeba z 10 min. Aby się zrobił ciepły i pamiętajmy że on już jest obciążony bo ma pompę próżniowa. Myślę że 250...
Nie przeceniał bym na twoim miejscu roli tego zaworka. On powinien wspomagać tylko rozruch zimnego silnika. To badziewie pada jak mucha. Użytkowałem kilka takich pomp z uszkodzonymi zaworkami i nie było odczuwalnej różnicy w rozruchu czy pracy zarówno zimnego jak i ciepłego silnika. Zreszta możesz go wykrecić i zamontować w pozycji na stałe otwartej...
Przypadków przestawienia się rozrządu było wiele ale skoro po odpaleniu nie ma więcej problemów problemów więc rozrząd jest OK. Pozostaje więc do sprawdzenia: pompa - czy trzyma ciśnienie na wylocie ? - czy paliwo na dolocie jest cały czas lub cofa się do filtra ? oraz rozrusznik.
jak czujnik G62 będzie walnięty to silnik będzie lepiej odpalał jak będzie rozgrzany gdyż sterownik silnika przy braku sygnału o rzeczywistej temperaturze płynu chłodzącego w silniku będzie przyjmował wartość zastępczą a zatem będzie podawał taką dawkę startową dla gorącego silnika jak dla zimnego i wtedy rozruch jest bezproblemowy. Twój silniczek zaczynał...
no "zagotowałem go " no i wskaźnik był tej pozycji co zawsze czyli te około 90 C miał, wskazówka była w pionie, według mich przypuszczeń to wskażnik jest dobry tylko jak go odłącze to komputer odczyta że slinik jest źimny i wtedy da dużą dawkę paliwa na rozruch a jak czyta że jest silnik ciepły to daje małą i chyba to jest to co napisał "kwok" zużycie...
Czasem motory potrzeba załączyć z trybu ręcznego, ale to tego dojdę jakoś. Trochę sobie pewnych rzeczy sam wykminiłem. W sumie to nie takie trudne. Siłowniki otwieram najpierw, opóźnienie i włączam nagrzewnicę, następne opóźnienie i włączam wentylator nawiewu, dlatego żeby było wstępnie ciepłe powietrze. kwestia tylko kiedy włączam obieg wody? No i...
Mam problem z rozruchem - tylko na zimnym w moim Seacie Leonie 3 2.0 TDI 184km CR z 2014 roku (silnik CUPA). Rozruch jest dość kapryśny – czasami auto odpala na dotyk, a innym razem muszę kręcić rozrusznikiem przez nawet 5 sekund. Do tej pory wymieniłem już kilka części: filtr paliwa, czujnik położenia wału korbowego, czujnik położenia wałka rozrządu,...
Witam ! Każdy wolnossący diesel przy wyłączonych świecach żarowych trudniej odpala (przy 70 stopniach świece nie grzeją). Inną sprawą jest jak ciężki jest to rozruch . ( Nie opisałeś tego szczegółowo). Na rozruch ciepłego silnika ma wpływ wiele czynników np. słaby akumulator ,ciśnienie w cylindrach ,pompa wtryskowa itd. Trudno zgadywać co akurat w tym...
OK Tak zrobię, ale to chwilę potrwa, bo w tej chwili rozebrałem go z do lakierowania :-) Czy pytając o czas pompowania butli, na myśli masz uszkodzenie pompy??? P.S. Faktem jest, że silnik po kilku rozruchach, na zasadzie włącz, chwilę popracuj (20-30sek), wyłącz, włącz ponownie - silnik zrobił się ciepły...
Pompa ciepła podczas najniekorzystniejszej pracy czyli najwyższa moc cieplna i najniższe COP będzie pobierać około 3,5 kw. Zostawiłbym te 25A tylko cały czas nie mogę się dowiedzieć jak prawidłowo wtedy w domu dać zabezpieczenia , żeby przy rozruchu 23A nie wywalało wyłącznika. Jak widać coś się nie zgadza.... Zrobiłem mały research z ciekawości jak...
Przepływomierz nie ma wpływu na to ze silnik jest ciężko uruchomić.... . No a jak nie chce odpalić to sprawdzałeś czy paliwo dochodzi , czy jest iskra?? Dodano po 2 Jeszcze bym sprawdził wydajność pompy paliwowej . W ogóle to nie podałeś jaki masz silnik ..... Popraw pisownię w poście.
Dzięki za odp Przy zakładaniu świec sprawdzałem czy wszystkie grzeją i było ok. Kąt wtrysku próbowałem ustawiać sam na wyczucie ale niestety różnice w rozruchu było czuć tylko na ciepłym silniku raz palił szybciej a raz wolniej lecz na zimnym brak reakcji czy pompe przesune czy nie przesune.Teraz jest przesunieta na max do góry i w takiej pozycji ciepla...
Swiece grzeją dopiero gdy temp otoczenia spadnie poniżej 7 stopni. Jeśli problem jest także na ciepłym silniku felerem będzie pompa wtryskowa, należy zregenerować układ ciśnieniowy koszt to około 700zł. Można VAGiem zwiększyć dawke paliwa na rozruch ale to nie będzie długotrwały efekt, po pewnym czasie nie uruchomisz wcale samochodu.
Panowie pacjent Skoda Octavia I 2.0 8v 115KM Ciężko odpala na zimnym silniku, na ciepłym w miarę dobrze, zdazy się czasem że coś przebiera. Rano po postoju przez noc, łapie ale tak jakby na jeden-dwa baniaki. I dopiero po paru probach łapie normalnie. Świece i kable zmienione. Z błędów to wypadający zapłon na 3 cylindrze. Pompa paliwowa słychać że działa,...
W dieslach starszej generacji właśnie takie byly objawy złego stanu pompy wtryskowej, że na zimnym silniku palił dużo lepiej, a na ciepłym długi rozruch. Ale starego typu diesle mają coś wspólnego z dieslami nowej generaci jeśli chodzi o pompe wtryskową. Nie wiem jak to sie nazywa fachowo , ale chodzi o tylną część pompy o wymiarach mniej więcej 10cm...
Witam mam problemy z odpalaniem na zimnym i ciepłym silniku Pasat Variant 1.8 75km +LPG Auto Tronic Wymieniłem wadliwą pompę oraz Filter Paliwa usterka jak była tak jest nawet jak kombinuje rozruch ze startera tylko tak mogę by zaskoczył na gazie chodzi a jak przerzucam na Benzyne gaśnie. Ratujcie czy to przepływomierz czy Silnik Korokowy. Proszę o...
Chodzi mi o kostkę czujnika temperatury. Czujnika położenia wałka jako tako tam nie ma. Jego odpowiednikiem jest czujnik wzniosu iglicy na trzecim wtrysku od strony rozrządu. To że kąt skacze jest z powodu niedomagania pompy wtryskowej, lub powietrza w paliwie. Jeśli powietrza w paliwie brak, nie przejmował bym się tym, chyba że skutecznie uniemożliwi...
Jak na ciepłym słabo pali to wina pompy. Jedz do jakiegos dobrego zakładu co zajmuje sie tuningiem niech zmienia mapy startowe. Masz wyrobiona pompe wtryskowa i podaje za malo paliwa na rozruch. Jak chcesz aby dopalila od razu to odepnij czujnik temp.
Witam Moje autko ciężko odpala przy niskich temperaturach i nie pracuje zbyt równomiernie w początkowych minutach po starcie - co może byc powodem??:cry: Dodam,że mam zamontowany LPG, ale regularnie jeżdze na benzynie, odpalam i gaszę samochód rownież na beznynie. Ciepły silnik odpala bez problemów. Wszystkie czujniki temperatury wydają sie być sprawne;...
Wtryskiwacze Denso nie podlegają regeneracji, ewentualnie końcówki wtrysków lub czyszczenie. Problem z odpaleniem to za mała dawka paliwa plus brak grzania świec utrudniąją zapłon mieszanki i rozruch silnika. Kupiłem ogólnie ok 20szt używanych niby sprawnych wtryskiwaczy z tego tylko dwa przeszły pozytywnie wszystkie 7 testów na profesjonalnym stole...
Witam. Mam problem z Ursusem a mianowicie jak jest zimny to ciężko pali. Akumulatory ok, pompa po regeneracji, wtryski ustawione, rozrusznik kręci. Dwa lata po remoncie silnika, tłoki, tuleje panewki, głowica, kręci, leci biały dym a nie łapie. Zaczyna odzywać się gdzieś za 4 razem a zapala za 6 i jak zapali, to nie wkręca się na obroty, tylko chodzi...
Wiatam. Moze ktos miał podobny problem: Objawy tylko jak silnik zimny. Odpala perfekcyjnie nastętpnie po dodaniu i puszczeniu gazu, silnik zaczyna nie równo chodzic. Telepie go na wszystkie strony, dym itp. Po wyłączniu cieżko odpala, ale po chwili działa ok. Nie zapowietrza sie , rozdząd ok , pompa ustawiona ok, przeplywomiesz ok. Vag - 0 błedów. jak...
Witam, Od pewnego czasu mam problem z moim autem. Temat dotyczy Megane II kombi z 2005r. z silnikiem 1.6 z LPG. Co jakiś czas nie chce odpalić. Podczas zapłonu nie załącza się pompa. Trzeba kilkanaście razy szybko załączyć i wyłączyć rozruch tak, żeby tylko przekręciło rozrusznikiem. Czasami taka operacja pomaga a czasami nie. Potem auto stoi kilka...
Silnik bmw 2.4td w pompie wtryskowej są dwa elektrozawory jeden odcinający dopływ paliwa a drugi z tego co wyczytałem ma za zadanie wspomagać rozruch zimnego silnika. Na jakiej zasadzie to ustrojstwo działa, po włączeniu zapłonu na jednym zaworze(odcinającym) jest napięcie a na drugim nie ma. Problem polega na tym że auto odpala jak mu się podoba, przy...
Zabezpieczenie dla silnika pompy głębinowej o mocy silnika 7.5 KW powinno wynosić C32A biorąc pod uwagę prąd poboru na poszczególnych fazach około 15A przyjmując rozruch średni gdyż silnik jest na stałe sprzężony z pompą tzn x2 = to zabezpieczenie w zasadzie powinno być C32A zabezpieczenie termiczne powinno być o nastawie w granicach od 15A do 16.5...
Tak sobie myślę, pompa ciepła kosztuje 10kzł i wydaje mnie się to strasznie drogo. No i wpadł mi do głowy pomysł: Do It Yourself. Zacząłem się zastanawiać i tak mnie wyszło, że w zasadzie to jest sprężarka, zawór dławiący i dwa wymienniki, no i czynnik: http://pl.wikipedia.org/wiki/Klimatyzato... Kurcze przecież to można sobie poskładać za dwa tysiaki....
Witam, samochód Mercedes W211 2006 r. lift elegance OM642 190 km manual. Dwa problemy i tu opiszę co i jak. 1. Problem z rozruchem na zimnym, kręci 5-7 sekund. 2. Traci moc przy większym depnięciu na gaz, przeważnie jak jest już ciepły. Samochód był sprawdzany na SD przez 5 godzin, wszystkie testy robione, jakie tam były. Układ paliwowy elegancko, wszystko...
Witam Pacjent jak w tytule Audi A6 C5 98' 1.8T AEB 150KM Objawy: Utrudniony rozruch silnika -Nie zauważyłem wpływu ciepły/zimny -Nie za każdym razem -Trzeba kręcic z kilkanaście sekund Przerywanie na niskich obrotach -Wydaje mi się że stracił moc -Na niskich obrotach potrafi "czknąć" Jedyny bład to: 16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity...
witam, mam podobny pomysł jednak jego realizacja jest o wiele tańsza i bardziej efektywna. Myślę o zastosowaniu zamiast kotła grzewczego silnika benzynowego zasilanego gazem ziemnym. Np od cinquecento albo jakiś 4ro cylindrowy z podłączoną prądnicą. Silnik mógłby wyprodukować w zależności od potrzeb od kilku do nawet 50-60 kW. Ciepło z płaszcza wodnego...
Witam Mo to chyba mamy podobny problem. Kilka miesięcy temu gasł mi na ciepłym silniku przy zmniejszaniu obrotów np. przy dojeżdżaniu do skrzyżowania, wyskoczył błąd czujnika położenia wału. Wymontowałem, sprawdziłem i rzeczywiście był uszkodzony, wymieniłem na nowy i wszystko było OK. Po kilku miesiącach miałem sytuację, że przeskoczył mi łańcuch....
Co do przekręcania stacyjki 3 razy czy więcej to czepiłbym się pompy paliwa lub przekaźnika za nią odpowiadającego . Natomiast kołysanie silnika to sprawdź pompowtryski kanał 13 ,18 , 23 dodatkowo sprawdź vagiem egr jego działanie Czy są jakieś błędy na kompie ?
Witam!! U mnie w samochodzie Volvo 850 TDI też takie cos sie dzialo. Odłącz czujnik temperatury silnika, wtedy komputer poda dawke paliwa jak przy -40 stopniach ,wskaze błąd i zapali świece. Odpalaj odrazu bez świec. Powinien odpalic od kopa. Jesli tak jest, to trzeba przestawic mechanicznie dawke paliwa w pompie wtryskowej na stałe. Mnie tak zrobili....
Jaki związek ma otwarcie przepustnicy z odprężnikiem? Odprężnik jest odśrodkowy. Skoro zamknięta przepustnica nie hamuje silnika, to dlaczego próbując odpalić silnik "szarpakiem" z zamkniętą przepustnicą urwałbym sznurek? Jak w każdym innym samochodzie z klapą gaszącą. Możliwe, nie mam pewności, VNT w VAGu jest na pewno sterowane na odwrót niż w FIATach....
Witam. Kolego, sprawdź jakość połączeń prądowych na termiku. Ewentualne luzy skutkują wydzielaniem się ciepła na złączu, które przenosi się na bimetal termika. Poza tym, termik powinien być nastawiany na zwarciownicy co najmniej raz na dwa lata (charakterystyka zmienia się w miarę upływu czasu i intensywności pracy silnika przy obciążeniach bliskich...
Witam wszystkich zainteresowanych tematem. W końcu po rozebraniu na części ,przeczyszczeniu uruchomiłem nagrzewnicę. Z urządzenia miałem wyprowadzony tylko trójżyłowy kabel. Kolory : czerwony cewka załączająca pompę paliwa, czarny uzwojenie stojana połączone przez rezystor drutowy z komutatorem, biały uzwojenie komutatora. Do testów użyłem 3 osobnych...
Witam, posiadam Citroena Berlingo 1.9 dw8b z 2002r, kupiłem go nowego w polskim salonie. Auto ma przejechane 260000 km. Po przebiegu 180000 km wymieniłem pompę wtryskowa bo silnik nie odpalał na ciepłym. Do tej pory było wszystko ok. Kilka dni temu z pod pokrywy pompy pojawił się wyciek paliwa, więc wymieniłem oring pod pokrywą. Paliwo nie cieknie ale...
Wymieniłem w pompce paliwa tłoczek ręczny ponieważ był nieszczelny i jest poprawa. Zapala szybciej ok. 20-30sec. kręcenia rozrusznikiem. Na ciepłym silniku pali bez problemu. Zgodzę się, że może być zużyty zaworek przelewowy pompy wtryskowej wymienię go i dam znać. wpsowa692 - nie chodzi o całkowite cofanie się paliwa do zbiornika tylko o zapowietrzenie...
Ja mam odwrotny problem... Auto stoi kilka godzin i nie chce odpalić, rozrusznik kręci jak muł, a kontrolki przyciemniają się i mrugają... jeśli trzymam zapłon - rozrusznik przyspiesza i czasem silnik odpala, a czasem... muszę podładować akumulator... Kiedy silnik jest ciepły - odpala bez problemu. Wymieniłem regulator napięcia w alternatorze, akumulator...
Wtryski i pompa są nówki z intercars. Byłbym wdzięczny gdyby ktoś mi powiedział czy w tym silniku występują podkładki pod wtryskami, bo w aso twierdzą, że nie, a zaprzyjaźniony mechanik, że tak. Czy owe nieszczęsne podkładki mogę mieć wpływ na w/w objawy bo obecnie są założone. Co do podciśnień to wyrzuciłem akumulator podciśnienia i podłączyłem sterowania...
W budowanej przez siebie pompie ciepła mam zamiar zainstalować sprężarke typu http://www.internetowy.agdex.com/sprezar... . Wcelu jej łagodniejszego rozruchu mam zamiar doniej zainstalować http://www.polimet.com.pl/22,0,,221,ofer... W spreżarcej jest silnik asynchroniczny i tu moje pytanie czy...
kolego jaki ciepły skoro mu się silnik zapala na moment ... Wina wycieku nie wchodzi w grę bo przecież ci zaskakuje .... przypadku nieszczelności pompa by nie dawała ciśnienia ciągle no i przede wszystkim było by wyczuwalne paliwo . Wychodzi na to że jest to jakaś elektroniczna sprawa . Po przekręceniu kluczyka pompa podaje ci ciśnienie paliwa , które...
Witam mam problem z autem suzuki swift 1.3 16v kod silnika M13A. Objawy nie występują ciągle, raz jest tak że jest okej, a następnym razem nie. Do meritum, auto ciężko pali jak zapali czasem zdarzy się że czuć benzynę w środku. Szarpie na wolnych obrotach. Jak już odpali to podczas jazdy brak objawów. Temat w zasadzie tyczy sie Tylko wolnych obrotów....
Witam wszystkich, jestem posiadaczem Audi a4 B8 140 km z 2008 r common rail Mam problem z tym pudełkiem,otóż : 1) wymieniłem pompę wysokiego ciśnienia ponieważ padła 2) wymieniony filtr paliwa 3) wymienione paliwo 4) wymieniony rozrząd wraz z pompą wody i wielopasek 5) świece żarowe sprawdzone i grzeją no i tu problem dopiero sie zaczął. Myślałem ze...
Z twojego opisu wynika, że problem tkwi w zbyt małej wydajności układu zasilania benzyną. Auto jak jest zimne potrzebuje troszkę większej dawki paliwa na rozruch , poza tym masz "flaki" puste jeżdżąc cały czas na gazie, więc ta jednorazowa dawka, którą pompa poda z baku jest widocznie za mała. Zrób próbę: na zimnym silniku rano przekręć kluczyk i poczekaj,...
Potrafię zrobić płytkę, finalnie obwód będzie na płytce rozszerzającej o we/wy przez can podpięte do sterownika silnika. Przepraszam że jeszcze nie podałem wszystkich informacji ponieważ sam jeszcze się zastanawiam jak to dokładnie będzie. Idea jest taka że finalnie na wyjściu będzie jeden przekaźnik, który będzie załączany przez jedną bramkę AND z...
Mam podobnie z corsą - pierwszy rozruch po długim staniu. Silnik nieważne czy ciepły czy zimny (lato czy zima), tylko problem zawsze pojawia się przy pierwszym rozruchu po długim staniu (od 3, 4 h w górę). Z tego co ja się dowiedziałem to mogą być zaworki pompy paliwowej. Jak puszczają to musi silnik zakręcić ze 3 razy aż dojdzie do niego paliwo. A...
Witam Rodzicie wczoraj wymieniali rozrząd kompletny w lt 2.5 tdi ANJ . Przed wymianą strasznie ciężko palił i nie ważne było czy był ciepły czy zimny. Po podpięciu go pod vcds'a w basic settings w komórce 02 - 000 , w komórce 09 - 125 Czyli totalnie przestawiony jest kąt wtrysku. Ludzie którzy robili rozrząd nie mieli przyrządu do blokowania pompy wtryskowej...
Witam! Dziś samochód trafił do mechaników i okazało się że pompa wody, która została zamontowana (nówka sztuka z hologramem,tyle że z allegro) się rozsypała, tzn.wirnik z łopatkami, które powinny wprowadzać ciecz w ruch się urwał od reszty pompy ;/. Efektem tego było grzanie się silnika, brak ogrzewania, brak grzania parownika (było widać na nim szron,...
Jak zimny ropniak nie odpala na wszystkie gary to pierwsze świece żarowe ,wtryski czy mają odpowiednie ciśnienie przebicia i potem kompresja . Napisałem tą kolejność bo tak diesel się zużywa ,chyba że trefne paliwo i siednie wszysko na raz .Ja w swoim starym bmw świece wymieniałem co dwa lata ,wiadome stary diesel kompresja ma słabszą i odpalanie na...
witam problem z tym autem jest taki że cięzko pali jak jest ciepły silnik na zimno ( ostatnie mrozy ) 2Xpodgrzać swiece i pali na dotyk na ciepło kontrolka świec tylko mignie i nie załącza sie przekażnik od świec -wtedy trzeba go pokręcić żeby odpalił lepiej pali jak odepnę czujnik tem.płynu przy termostacie - świeczki zaczną grzać i odpala czujnik...
Co do świec żarowych to mało prawdopodobny jest ich związek z problemami, o których piszesz. W silnikach tej generacji kontroler świec włącza je w przypadku zbyt niskiej temeperatury silnika. W autkach nowszej generacji lub przy zastosowaniu automatyki rozruchowej BERU świece dogrzewają powietrze jeszcze przez ok. 3 minuty po to żeby wyeliminować "stukanie"...
"Sprawdzałem wtryski w serwisie są OK" Jak były sprawdzane? Komputerem czy na stole? Przy mniej więcej równym dojechaniu wtrysków komputer powie Ci, że są dobre. :) Zmierz szczelność układu w silniku na ciepłym i zimnym, oczywiście przy wyłączonym motorze i odłączonych przewodach zasilających. Jak Ci spadnie w kwadrans o pół bara ciśnienie w bloku to...
Dlaczego niby? Kocioł załącza się na podstawie temperatury panującej w pokoju a nie na podstawie regulatora pompy obiegowej. Po pierwsze przy podłogówkach najważniejszą regulacją jest regulacja pogodowa. Napisałeś "Zakupiłem taki sterownik i podpiąłem czujnik pod wejście na podłogówkę." Tak regulacji podłogówki się nie robi. Ani pompa, ani kocioł nie...
Zagrzany olej klasy 5/40 jest rzadki a pompa olejowa jest zębata i na wolnych obrotach olej spowrotem częściowo wraca poprzez luz międzyzębny i występuje obniżone ciśnienie a co za tym idzie sygnalizacja o braku smarowania poprzez zapalenie się lampki o braku smarowania. Nie poprawiaj fabryki.Dla tego typu silników lej olej 15/w40 a lepiej nawet 10/w40...
Witam. Z tego co napisałeś raczej silnik krokowy to nie jest, bo jeśli na gazie jest dobrze i wolne obroty są prawidłowe to nie to. Piszesz ze kopci, więc tak jak przypuszczasz może zalewać się paliwem a kiedy silnik jest ciepły benzyna odparowuje lepiej wzbogacając mieszankę jeszcze bardziej. Tu mogą być trzy przyczyny: -rzadko jeździsz na benzynie...
Witam serdecznie wszystkich zainteresowanych! Mam zagwozdkę związaną z silnikiem 2.5TD marki BMW (oryginalne oznaczenie: 2.5TDS M51). Silnik zamontowany w samochodzie: Opel omega B z 1997 roku. przebieg: na liczniku 315000km, a rzeczywiście pewnie z 600=650tys. (tak powiedział mechanik jak wszedł pod auto i zobaczył stan zużycia półosi, oraz tulei tylnego...
Widzę że znowu 2_lelek wprowadzasz zamęt pod nową nazwą SPEC53 i ciekawe pod jaką jeszcze ?, choć byś otworzył jeszcze 100 nowych kont to i tak zawsze będziesz przemądrzałym Lelkiel . Wtykasz nos niemal w każde forum z tematem oleju roślinnego i na większości masz ostrzeżenia albo całkiem zawieszone, także jeśli w tym chcesz nadal brać udział to po...
Wracając do tematu ......jakie powinny być obroty silnika przy rozruchy (zwłaszcza na zimno) aby silnik ładnie odpalał? Laga podczas porannego rozruchu nieraz dłużej kręci (50/50) i wtedy puszcza białego bąka ......na ciepłym jest lepiej ale tez nie od strzału. Ostatnio zauważyłem, że rano, podczas dłuższego kręcenia raz obróci wałem potem jakby sklei...
No i mamy odpowiedź. Moje domysły odnośnie braku kompresji okazały się totalnie błędne - ten silnik (rozrusznik) po prostu tak brzmi w momencie rozruchu - odgłos jest jednostajny, i nie przypomina zupełnie starych silników czterocylindrowych Przyczyną był brak paliwa w układzie wtryskowym. Zostały sprawdzone - pompa paliwa, bezpiecznik, przekaźnik,...
Witam grupowiczòw mam problem z odpaleniem silnika andoria SW266kreci i nie moze zlapać na zaciąg załapie ale zaraz gasnie o co w tym moze chodzić (at)ElektrodaBot AI: Robiles cos ostatnio przy silniku ... Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Najczęściej winny jest układ paliwowy: po 4 latach postoju w zbiorniku i przewodach znajduje się zdegradowany...
tylko jak ciepły ( ale nie zawsze długo kreci ) Proponowałbym sprawdzić akumulator, czy ma odpowiedni prąd rozruchowy - w każdym serwisie powinni mieć, jeżeli ma to rozrusznik. To chyba troszkę nie logiczne, prawda? . Jeśli akumulator by był do d..., to przede wszystkim na zimnym silniku byłby problem z odpaleniem. Jak na mój gust to pompa może być...
Kat wtrysku poprawiłem i dopiero była lipa bo auto nie chciało mi wogule palic tz. jak rano swieczki zagrzeały to odpalał tak samo czyli po 3 obrotach a pózniej jak by był zapowietrzony ale jak zajechałem do pracy ok 2 km i samochod postał ok 20 min i próbowałem ponownie odpalic tto była juz masakra bo swiece juz niew grzały bo silnik jeszcze ciepły...
Potwierdzam, tylko zalewać płyn. Nawet do ciągników co przez lata jeździły na wodzie. Przed wymianą radził bym tylko sprawdzić szczelność chłodnicy i kraników, bo na płynie mogą być przecieki. Dobrze jest też wymienić węże. A jeśli chodzi o rozszczelnienie uszczelek w silniku itp. to moim zdaniem to jedna wielka bujda. Dzieje się tak tylko dlatego,...
To , że nie gaśnie po wyłączeniu zapłonu to oczywiście sprawa paliwa w oleju o czym już wywnioskowałeś. Natomiast skąd się wzięło to już inna sprawa. Skoro wadliwe rozpylacze to chyba rozruch też marny. Do tego dymienie i słabość. Tyle, że nie jest to zagadnienie elektryczne. Z powyższej wypowiedzi wnioskuję że kolega ma raczej słabe pojęcie o budowie...
Witam wszystkich Mam mały problem z samochodem fiat uno 1,7 diesel rok 1996r Pokusiło mnie aby znajomy warsztat wykonał czyszczenie wtrysków w celu przetestowania nowej maszyny i jej reklamy Przebiegało to tak: Maszyną typu Liquid Moly wpieli się w pompe wtryskową, po czym uruchomiliśmy silnik, płyn został zaaplikowany (przepalony) i koniec, trwało...
(at)jack63 Bardzo cenna uwaga z tym zabezpieczeniem sprężarki latem. Dzięki! Niestety zdaje sie, żę w on/offach jest tam silnik indukcyjny z fazą rozruchową więc z jego sterowaniem nie będzie tak łatwo, ale coś można na to poradzić. Ja swój system napełniłem R290 z małej butli i tak jak mówisz nie jest to wielki wydatek. Za 40zł około 0,4kg czystego...
Witam mam ten sam problem co kolega Beniamin .Auto odpala ciężko ale nie ma reguły potrafi zaskoczyć za pierwszym obrotem silnika innym razem wchodzi na obroty po czym spada i nieistotne czy na zimnym czy ciepłym silniku. Choć zauważyłem że jak są mrozy rano przeważnie odpala na dotyk później już to różnie bywa.Zdarza się też że jak odpali jest takie...
a byłbym za przerobieniem benzyniaka a to dlatego że w miare łatwiej to zrobić niż kombinować z dieslem, rozruch na benzynie i praca na gazie, przyjmując że silnik miał 100km to na gazie można by wyciągnąć nawet z 15KW prądu max + ciepło do grzania dla przeciętnego domu wystarczy No to nic tylko brać się do roboty i zbudować taki generator z silnikiem....
Witam mam problem a w zasadzie mój znajomy ma problem z golfem 3 1.9 TDI oznaczenia silnika niestety nie znam ale wiem ze jest na elektronicznej pompie bez linki. Mianowicie samochód gdy jest ciepły czy zimny ma ciężko zapalić - świece były sprawdzone. Po odłączeniu czujnika tem. świece grzeją bardzo długo ale nie przekłada sie to na pożądany efekt!...
Generalnie jeśli silnik jest zimny (mam audi 1.9TDI) to komputer daje większą dawkę paliwa i jest ok. Gdy jest ciepły to ja np. muszę kręcić dłużej rozrusznikiem, ale też normalnie odpala. Twój objaw jest dziwny co najmniej. Ja bym stawiał na coś z pompą. Od dawna ci się tak dzieje? Objaw gaśnięcia kontrolki jest dobry. U mnie gdy jest powyżej zera...
W poniedziałek po pracy zostawiam auto u mechanika, mówił, że musi zmierzyć ciśnienie paliwa bo obstawia pompę, jeśli diagnoza się potwierdzi to 150zł nowa pompa + robocizna, to jeszcze nie jest tragedia. Biorę auto zastępcze, więc będzie spokojnie mógł diagnozować, testować i wymienić to co jest do wymiany a nie " 10 części zużytych w 5%" . Obstawiam,...
Hej bearbig... U mnie trzy razy na ciepło odmówił wogóle odpalenia lecz pisząc w skrócie gdy skorzystałem z przewodów i prądu z innego auta...to odpalał... Łatwo było można przypuszczać że chodzi mu może o rozruch...Nikt na to nie wpadł bo rozrusznik kręcił....lecz akumulator swoje juz widocznie przeżył i czasem miała za mało mocy rozruchowej a tym...
Witam ma Vectre B 2.0 DTI proglem jest taki że bardzo ciężko rano odpala trzeba kręcić i kręcić po chwili odpali i dym z tłumnika leci na niebiesko i przebiera po chwili się uspokoi chodzi równo ...Jak go się wygasi i ponownie ma ciężko odpalić gdy jest ciepły jeździ się po mieście pali na dotyk ...Był u elektryka elektryk powiedział że jest ok z prądami...
Witam serdecznie wszystykich forumowiczów! Od niedługiego czasu, jestem właścicielem Opla Omegi z 3-litrowym silnikiem benzynowym V6. Mam niebagatelną zagwozdkę związaną z tym pojazdem, mianowicie, rozruch silnika na ciepło (temp powyżej 75°C) jest bardzo utrudniony. Utrudniony do tego stopnia, że łatwiej jest rozpędzić siłą własnych mięśni ten samochód...
Problem pojawia się od około półtora miesiąca, niezależnie od tego, czy silnik jest ciepły czy zimny. Akumulator jest mocny, a rozrusznik bardzo dobrze (szybko) kręci. Pompa paliwowa się uruchamia, wytwarza ciśnienie i wyłącza. Jeżeli silnik nie odpali prawie natychmiast (max 2 sekundy) po przekręceniu kluczyka, trzeba przerwać rozruch, odczekać około...
witam mam problem z moją megi scenic 1.5 dci 101KM Wymieniłem akumulator na 60 AH i 570 A rozruch, problem w tym, że przy -23 st, auto mi wczoraj zapaliło od razu ( po postoju 8h) a rano jak stał 5h przy -20 st, kręcił jak wariat a nie zapalił. Dopiero nie wiem czy to przypadek jak otworzyłem maskę samochodu i gruszką napompowałem ze 5 razy i podłączyłem...
Witam, kupiłem przywiezioną ze Szwecji Vectrę C z silnikiem 2.0 Turbo benzyna. Autko generalnie jest zadbane i ma potwierdzony przebieg 176 Tkm. Mam z nim jeden problem, którego pomimo wizyty już w kilku warsztatach nie udało się zdiagnozować. Przy odpalaniu po całej nocy kręci trochę dłużej i mocno buja silnikiem. Musi upłynąć chwila zanim dojdzie...
Witam, posiadam Skodę Octavię 1,8T i od jakiegoś czasu jest problem z zimnym rozruchem. Jeśli auto stoi kilka dni to kręci się rozrusznikiem i słabo odpala tzn za którymś razem ale to jest ileś tych obrotów. Ciepły pali bardzo ładnie. Z forum Audi TT 8N (bo te same silniki) polecił ktoś lekko nacisnąć na gaz, no ale jest przecież automatyczne ssanie?...
Witam , pacjent to Opel Meriva 1.7CDTI 2004 rok silnik Z17DTH, objawy to cieżki rozruch silnika na zimnym jak i ciepłym odpala po kreceniu rozrusznikiem około 5 sek, po dodaniu gazu do 1500 - 2000 obr szarpie silnikiem na innej skali obrotów jest ok. Kody błędów ; P1243 - zbyt duże doładowanie błąd nieciagły Wymienione zostało ; 4 komplety wtrysków...
Witam wszystkich, mam problem z moim mercedesem sprinterem 312 silnik 2.9 1999rok. Mianowicie samochód działa bez problemów do czasu aż przejedzie dłuższą trasę. Po minimum godzinnej jeździe oraz próbie ponownego rozruchu samochód kręci, natomiast nie jest w stanie odpalić. Sytuacja wygląda tak że muszę odpalać go kilka razy aż coś wkoncu zaskoczy i...
Oczywiście, że w p126 brak wentylatora, brak rozsądnego chłodzenia = zatarcie silnika. No to jeszcze trzy historie o maluchu: 1. Zajechałem kiedyś na łono natury, zaglądam do silnika a tam popękany pasek klinowy, och co za żal, czas na wymianę. Zakładam więc "rzemieślniczy". Wracając, przed wjazdem na główną drogę bardzo ostry podjazd i kiepski widok...
Witam,jestem tu nowy.Otóż szukam wskazówki co może boleć mojego touran 1,9 tdi ,105 km,2005 r, 200000 km przebiegu. Na zimnym odpala bez zarzutów,jak się zagrzeje do 90 st. to długo kręci zanim odpali,poza tym,wydaję mi się ,że też za dużo pali ,9l po mieście,w trasie 8L . W serwisie podłączyli do kompa i powiedzieli,że one tak mają, sprawdzili też...
ciepła silnik rozruch ciepła rozruch rozruch ciepła
przycisk display podgląd rejestrator scroll myszka
suszarka miele silnik tecumseh
Samodzielne podłączenie routera od Telekomu Napięcie zasilania noktowizora PN-1A - 6V