Gdy silnik się rozgrzewa(kończy się ssanie)co parę sekund ,pojawia sie dławienie i dość mocne szarpnięcie.W tym momencie z okolic kolektora wydechowego pojawia się chmura spalin.W czasie jazdy na niskich obrotach ,także się tak dzieje.Czy to może być EGR.Dodam ,że dzieje się tak po wymianie przewodów paliwowych (filtr-pompa).
A ten silnik to od czego? Pompy do szamba, betoniarki czy może od jakiego samochodu?
Do tej pompy jak chcesz wykorzystać jej pełne możliwości to silnik 2 nawet 3 razy mocniejszy jest potrzebny. Ten co masz pompa będzie zdławiać (nie będzie wstanie utrzymać obrotów. No chyba że obroty przy mocy max tego silnika na pompie będą na poziomie 1500 RPM wtedy będzie ok ale wydajność spadnie do 42 litrów. Jak pompa jest napędzana z tego silnika?...
Jest to pompa typowo odśrodkowa, najprostszy sposób regulacji wydajności to dławienie wyjścia. Zmniejszasz przepływ a co za tym idzie pobór mocy. A ten regulator to najprawdopodobniej regulator fazowy, dla tego silnika może być zabójczy w dłuższym czasie.
Potwierdzam, przy pompach odśrodkowych (wirnikowych) dławienie wypływu powoduje spadek pobieranego prądu przez silnik.
Nie kombinuj... zregeneruj oryginał a da się. Nie ważne o ile ząbków przestawisz... wtrysk paliwa na pierwszym cylindrze ma się mieścić w tolerancji znaków na kole zamachowym. Nie wiadomo czy ten silnik technicznie zgrywa się z pompą zetorowską.
Witam. Posiadam ciągnik sam z silnikiem od c330, skrzynią mostem i reduktorem star 66. Mam taki problem iż zrobiłem podnośnik i założyłem do przystawki od skrzyni biegów nową pompę od t25 Nsz10 seria master hydrosila. Jednak po włączeniu pompy zaczęło dławić silnik oraz po dłuższej pracy olej się zagotował a pompy nie można było dotknąć ręką. Nie wiem...
sprawdzana buła wakum pompa
No tak, gdyby rozpatrywać sam silnik synchroniczny, bez połączenia z pompą to wraz ze wzrostem obciążenia jego prąd wzrasta. Ale w połączeniu z pompą, przy dławieniu przepływu, faktycznie prąd maleje, mój błąd. Jednak jednostkowe zużycie energii przez pompę wzrasta, więc takie dławienie wcale nie jest zbyt opłacalne: http://ipumps.eu/regulacja-dlawieniowa-u...
pompa wstepna - sprawdź
witam, objaw wyraznie wskazuje na brak paliwa, utrudniony doplyw , prawdopodobnie jest brudny filtr paliwa , ale moze tez byc uszkodzona pompa paliwa, pozdrawiam
Panowie mnóstwo osób ma ten problem. U mnie też TPS zdaje się być dobry gdy mierzę oporność na wyłączonym lub napięcie na przekręconej stacyjce. Gdy odpalę auto i mierzę napięcie, miernik podaje całkowicie niezgodne wartości, sprawdźcie jak jest u was. Nie wiem z czego to może wynikać? Planuje zakupić całą przepustnicę na podmianę i sprawdzić. Nie szczelności...
To była pompa paliwa.
Można zastosować falownik, najrozsądniej kupić drugą pompę o wymaganej wydajności, dławić dolot, założyć silnik o mniejszej prędkości obrotowej (być może wydajność spadnie za wiele, lub ciśnienie). Ewentualnie dolot z wylotem pompy połączyć zaworem kulowym wydajność spadnie napewno, ciśnienie max też w zależności od ustawienia zaworu - rozwiązanie to...
To się rozpisałeś. W skrócie - zbyt niska wysokość podnoszenia powoduje, że pompa pompuje więcej wody niz jej wydajność znamionowa (pracuje poza swoją charakterystyką) a to przekada się na przeciążenie silnika. Dławienie tłocznego ogranicza wydajność (wzrasta ciśnienie na pompie czyli rośnie wysokość podnoszenia) do wartości znamionowej pompy zmniejszając...
Ja często zmieniam cewki w tym silniku. Objawy identyczne. Można z góry wbić się przez żywicę w przewody i zmierzyć opór cewek. No i oczywiście sprawdzić pompę paliwową.
Dławienie silnika napędzającego pompę świadczy o przekroczeniu ciśnienia roboczego za pompą. Przy dość wysokim ciśnieniu tłoczenia puszczą uszczelnienia i wywali uszczelniacz. Zmierz ciśnienie za pompą.
Pytanie, czy to jest pompa? Tego nie wiemy. A druga sprawa, to pytanie, czy całość z obudową, czy tą w środku. Bo tu jest tylko 1 pompa, nie ma 2?
A w którym miejscu jest umiejscowiona ta pompa?
To zależy gdzie będzie zbiornik. Jeśli przy pompie to czy będzie to 1/2" czy 1" to nie będzie miało znaczenia, jeśli w domu to pompa będzie trochę dławiona ( przy zbiorniku ciśnieniowym), trudno wyrokować z jakim skutkiem. I tu się muszę zgodzić. andzrej napisał: Od studni do domku mam wkopaną rurę niebieską 3/4 lub 1/2 cala czy musiałbym ją wymienić...
Nie zrozumieliśmy się. Po zamknięciu lancy gaśnie silnik spalinowy. Przecież jak domniemam silnik napędza na wałku pompe która wytwarza ciśnienie wody i jak lanca jest otwarta to wszystko jest ok,woda wylatuje, ciśnienie jest dobre, silnik spalinowy pracuje, a jeśli zamkne lance, ciśnienie gdzie uchodzi, skoro pompa pracuje cały czas? Wtedy silnik zaczyna...
Hmmmmm no to mnie nie pocieszyłeś :P a jakiś pomysł ? Pompa paliwowa ?
Po zapaleniu silnika ,obroty czasem spadaj do 500 i mniej,na granicy zgaśniecia, po czym wyrównują do gdzieś 800 -900 i chodzi równouto jak zegarek. Sama pompa zapewne nie - odczułbyś dławienie się silnika gdy zużycie paliwa jest duże (dodanie gazu). Może być ucieczka paliwa z przewodów miedzy pompą a wtryskiwaczami (zapowietrzenie z powodu nieszczelności)....
Też bym stawiał na wydajność pompy. sprawdź ciśnienie.
Nawet sprawdziłem ciśnienie pompy paliwa co prawda na biegu jałowym i na ciepłym silniku było 3.5 bara 3.5 bara to wzorowo, tyle ma specyfikacja tej pompy.
za małe cisnienie paliwa pewnie pompa sie konczy
Przekaźnik podwójny sprawdź. Błąd dotyczy wszystkich wtryskiwaczy jednocześnie, bo to fullgroup. Ok sprawdzę. Tyle, że nawet jak samochód zaczyna się "dławić" pompę ciągle słychać.
Witaj. Zawór wrócił na miejsce. Poluzowane wyjście na wtryski i nic. Zapytuję o to odpowietrzanie, ponieważ pompa nie zaciąga paliwa. Objaw był taki, że silnik się momentami dławił. Dlatego odkręciłem zawór dostępny od góry pompy. Czy ktoś może powiedzieć jaki jest stan gdy nie jest zasilany? Domyślam się, że powinien umożliwiać powrót paliwa z pompy...
Pomocy ja już rozkładam ręce, czyściłem już wszystko w tym silniku chyba co się da, wymieniałem map przepływka i tak dalej, czyściłem nawet Turbo geometria. Znalazłem przyczynę, ale tak nie do końca, ogólnie to silnik się dławi, na komputerze wyskakuje błąd pompy, za mało paliwa, jednak przestaję się dusić, gdy wpuszczę sprężone powietrze od od strony...
Właśnie podejrzewam pompę paliwa ale szukałem dodatkowych inspiracji :) Wepnę przetwornik przez trójnik aby obserwować ewentualne spadki ciśnienia podczas pracy.
Zakładam,że czysta benza.Jak się nagrzeje sprawdz ciśnienie paliwa.Może pompa ma dosyć.
Witam. Mam wrażenie że przy takiej " instalacji"silnik pompy bardzo "cierpi" ,gdyż pompa więcej wody pobiera na ssaniu niż jesteś w stanie cienkim wężem wypuścić. Dochodzi do przegrzania zabezpieczenia termicznego silnika. Widzę 3 możliwości - zbiornik hydroforowy (najlepsze wyjście) - zmiana węza na taki żeby nie dławił pompy, - częstsze odpoczynki...
Po pierwsze pompa najlepsza do tego to wielotłoczkowa osiowa z regulacją wydajności a najlepiej 2 pompy, każda napędzająca jeden(swój ) silnik hydrauliczny. Unikaj stosowania w sterowaniu rozdzielacza do silnika bo1-pompa cału czas pracuje na max. a przymykając rozdzielacz dławisz ją. 2 rozdzielacz stawia duże opory przepływu i grzeje olej. Pompy wielotłoczkowe...
Albo wymień pompę paliwową
To jednak nie można używać hydrauliki przy wciśniętym sprzęgle. Warto dać dodatkową pompę od silnika + rozdzielacz. Wcale nie musi mieć większej wydajności jak do podnośnika bo rozdzielacz będzie dławił przepływ oleju.
W niekorzystnych warunkach przez okres do około 15 sekund to dość normalne, ale jak to tak gługo trwa to może mieć to związek ze słabym smarowaniem silnika( jego nieszczelnością) regulatorów hydraulicznych zaworów, zużyciem pompy, wtryskiwaczy, nie działającym "ssaniu", pośrednio także nie działającemu cz. temperatury.
palmus i ceger -- wszystko się zgadza. Pompa zanurzeniowa z pływakiem , ale...żeby był pływak, trzeba właśnie trochę więcej "dołka" na to by zmieściła się pompa i pływak mógł swobodnie się poruszać, bo jeśli się zawiesi na ścianie, to albo nie włączy pompy albo jej nie wyłączy, co spowoduje jej uszkodzenie(praca na sucho). Niestety jest jeszcze jedno,...
Do sprawdzenia;wydajność pompy paliwa,wtryskiwacze.
Paweł Wawa - czy chodzi o zanik jakiegoś napięcia na pompie lub na przekaźniku pompy?
Witam który rok tego vito i jaki jest typ pompy
moim skromnym zdaniem usterka dotyczy układu zasilania w paliwo , wymieniacie mnóstwo elementów a nikt nie sprawdził wtryskiwaczy i pompy paliwa/ ciśnienie paliwa/
boję się, że bedzie się "dławić" a co za tym idzie zatrę silnik. A niby dlaczego? Zdławiona pompa pobiera mniejszy prąd, a co za tym idzie mniej się nagrzewa i jej trwałość się zwiększa. Jedynym problemem może być tak jak zauważył kolega powyżej zbyt niskie ciśnienie.
Sprawdzałeś czy jest paliwo na wtryskach, jakie pompa daje ciśnienie, rozrząd ok?
Wymieniłem zawór odpowietrzania, zawór ciśnienia i nic, błąd jest nadal. Nie mam już pomysłów co miał bym zrobić, niby taki błąd może dawać uszkodzony korek od wlewu paliwa, ale nie wiem czy to prawda. Czy uszkodzony czujnik temperatury powietrza może powodować wypadanie zapłonów na zimnym? Nie mam błędu tego czujnika, ale może jest uszkodzony? Nie...
Witam Mam problem z volvo fl 220 , po odpaleniu faluje na obrotach dymiąc lekko na siwo.Przy ruszaniu i na każdych kolejnych biegach jest bardzo słaby , dopiero po przekroczeniu 1300 obrotów silnika dostaje siłę ,ale przy 2500 zaczyna go dławić i moc spada .Zasilanie pompy w paliwo i stan silnika mechanicznie jet OK. Może ktoś miał podobny problem i...
Sprawdź ciśnienie paliwa pompy wysokiego ciśnienia, mieszanka może być uboga, i wypada zapłon. W tych silnikach, przy 70 tyś km siadają pompy.
To jest silnik XUD9TE lub XUD9SD z pompą Bosch lub Lucas. A przyczyną może być np.woda w filtrze paliwa.
Jeśli to jest typowy i ma problem z rozruchem nawet przy pełnej mocy to do sprawdzenia sprzęgiełko Dodano po 5 Lepsza byłaby pompa od np starego polara, te silniki mają lepszą sprawność, startują bez problemu i obroty można regulować w o wiele większym zakresie - najprościej je rozpoznasz po tym że mają wirnik na zewnątrz pompy Dodano po 15 Jeśli chodzi...
Kiedys miałem coś takie w fordzie eskorcie, co sie okazało masa pompy paliwa była prawie co oderwana. szybka przeróbka i po sprawie ;]
Witam podejrzewam jakby to była pompa to cały czas by się tak zachowywał a nie tylko przy zimnym silniku
Według mnie masz założoną pompę hydrauliczną za dużą, o zbyt dużej wydajności i regulacja ciśnienia na niewiele się zda. Układ hydrauliczny musi być ze sobą spasowany, tzn wydajność pompy, przekroje węży(!). rozdzielacz, zwór przelawowy musi mieć możliwość odprowadzenia nadmiaru oleju. U Ciebie możliwe że pompa podaje za dużo oleju, w wężach występują...
Nie znam się za bardzo na sprężarkach ale wiem że zapotrzebowanie na moc niektórych typów pomp rośnie wraz ze wzrostem ilości przepływającej wody. Paradoksalnie jeśli ją dławimy na wlocie lub wylocie to pompa ma lżej (a raczej jej silnik). Dotyczy to np. pomp diagonalnych. Być może tak samo jest ze sprężarkami śrubowymi i stąd opóźnienie przy otwarciu...
Przy uszkodzeniu pompy paliwa raczej byś miał ogólnie problemy z pracą silnika podczas jazdy, zwłaszcza przy pełnym otwarciu przepustnicy i pełnych obrotach, bo niedostateczne ciśnienie i wydajność powodowałoby zubożenie mieszanki i dławienie się. Brak sondy lambda nie pozwala na korekcję. W Ditechu miałem przypadek uszkodzenia pompy paliwa, która gubiła...
Jaki przebieg samochodu?Sprawdz przekaznik pompy paliwowej i samą pompę,może się zacina. Świece wymieniane?czujnik położenia przepustnicy dobry?
Była uszkodzona pompa. Po wymianie silnik odpala i wkręca się na obroty, co do dławienia po przestawieniu dźwigni, to był problem z ustawieniem pompy (zbyt opóźniony wtrysk paliwa)
Pompka przetłacza paliwo na powrót i nie ma ciśnienia. Jak zatkam powrót to ciśnienie od razu skacze do 8 bar i z króćca zrzuca przewód od powrotów z wtryskiwaczy. Pompka wydaje inny dźwięk. Teraz chodzi bez oporu. Żeby uzyskać ciśnienie coś musi dławić przepływ. Czy w tym silniku ma być na niskim ciśnieniu min 3,5 bara ???
tak, to TDS ! Co to jest HDK ? Czy wymaga to wymiany całej pompy co jest równoznaczne w plecy 1600 zł ? Czy znasz koszt usunięcia jak okaże się pompa wtryskowa ?
dziś już wiem co było przyczyną tych cudów pompa paliwa zasysała powietrze z nad lustra paliwa , gdy w zbiorniku było około połowy wszystko ok gdy zeszło poniże zaczynały się klocki ustąpiło po naprawie ( wymianie pompy) dzięki za rady przydały się przynajmniej nie wymieniłem pół samochodu.
dwa powyższe posty z tym że świece i kable zmień na końcu osobiście stawiam na filtr paliwa lub zużyte pompy paliwa - zmierz ciśnienie na listwie wtryskiwaczy
Tu przeplywomierz jest dobrze ,nowy oryginal, na innych forach wyczytalem ze taki objaw moze byc spowodowany brudnym nastawnikiem dawki paliwa ,czy wie moze ktos czy w pompie DENSO tez jest taki nastawnik ,i czy da sie go wyczyscic tak jak w pompach VP 37
Tak racja, doktorr ma racje, zmierz ciśnienie paliwa na dojściu do listwy wtryskowej. powinno się utrzymywać w miare równe w całym zakresie prędkości obrotowej. Jeżli tak nie jest to regulator ciśnienia albo pompa. Wcześniej wymień filtr paliwa
Ja mam gaźnik ecotronic ale tez mechaniczna pompę paliwa. W filterku jest tylko trochę paliwa i na bieżąco przez niego przepływa świeża benzyna. Dławienie silnika to chyba normalny objaw silnik w momencie dostaje dużą dawkę paliwa i musi to jakoś przełknąć.
Witam Mam problem z Fronterą. Wczoraj podczas jazdy nagle zaczęła się dławić, tak jakby nie miała paliwa. 2000 obrotów to max i zaczyna kaszleć i szarpać. Czasami gaśnie i nie chce odpalić. Na zimnym odpala na dotyk. Filtr paliwa czysty. Mechanik mówi ze to na 100% pompa wtryskowa. Komputer pokazuje błąd p1345, który da się skasować. Wymieniać czy sprawdzić...
zapłon ustawiony i dalej takie same objawy teraz zauwazyłem inny problem z bęzyna tzn podczas jazdy jak by go dławiło i trzesie silnikiem a dojezdzajac do skrzyzowania potrafi zgasnac pompa paliwa nowa
cos masz z paliwem pompa małe ciśnienie wtrysk itd!!! zaczyni od filtrów następnie sprawdź ciśnienie paliwa
zapewne nic w nim dawno nie robiłeś? wymień wszystkie filtry, sprawdz świece i kable, moze pompa paliwa juz ma dosyć tego świata? itp.
Wracając "do korzeni" elektrownia cieplna działa tak: czynnik (zwykle H2O, ale może być n.p. R410. R290, ..) jest pompowany w postaci ciekłej do kotła(parownika) tam odparowuje i napędza turbinę parową (albo inny silnik parowy), po czym para tego czynnika odprowadzana jest do chłodni(chłodnicy, skraplacza,...) skraplana i jako ciecz zatłaczana do kotła...
Witam Rozwiązałem problem, dziękuję osobie która podpowiedziała aby sprawdzić ciśnienie paliwa. Po części było to przyczyną ale problem okazał się bardziej złożony. Aby pomóc innym osobom które w przyszłości natkną się na podobny problem wyjaśniam co było przyczyną. Pierwszą przyczyną spadków mocy i dławienia silnika był zimny lut na przekaźniku pompy...
Drodzy członkowie forum odświerzam temat poniewaz po wymianie pompy paliwa wszystko hulało jak w najlepszym porządeczku poniewaz mechanik tez mi wykasował implementacje wszystkch podzespołów ale po przejechaniu okolo 500 km auto straciło moc nie dusi sie jak wczesniej chociasz zdarza mu sie lecz na zimnym silniku nie ma mocy co mam zrobić:( pompa to...
Od 2dni odlączyłem sprzęt i tak samo. Ale zauważyłem taka opcję że jak mi zaczęło go mulić zgasiłem przełączyłem na gaz i było ok. Dodam że dość czesto jeżdze na rezerwie aż od ostatnich litrów w baku czy przyczyną może być pompa paliwowa ? Dodam że najcześciej zaczyna przygasać jak silnik złapie troche większa temp. Albo na postoju na biegu jałowym...
Filtr powietrza i paliwa ma może 5 tys km ale zaczelo to sie dziac po wymianie pompy paliwa czy ja w jakis sposob sie ustawia
Według Twojego opisu, potrzebujesz jedynie 1/10 wydajności tej pompy, może lepiej zastanowić się nad zakupem czegoś sporo mniejszego. Sprawdzałeś jakie są obroty silnika, jeżeli zmniejszysz je do wymaganej przez Ciebie wydajności pompy? Jeżeli spadek obrotów nie jest duży to możesz zastosować ten sposób. Dławienie na tłoczeniu też jest powszechnie stosowane...
-pompa paliwa zdechła w zeszłym roku i założyłem używkę z Felicji, myślałem, że przy okazji problem dławienia zniknie, ale nic z tego Podejrzewam że tu jest cała usterka.
Dobrze Ci koledzy poradzili, mialem kiedys omege i wlasnie takie objawy... po wymianie pompy (ktora szlak trafil wlasnie przez nie wymienienie filtra) nastapila niesamowita przemiana...
Przeglądając internety znalazłem stronę "sklepdlarolnika.pl" (uprzedzając pytania- nie mam nic wspólnego z tą firma). Ale takich firm jest wiele, więc wybór jest duży. Widzę, że od razu pokazują ceny produktów. Będziesz mógł sobie skalkulować przybliżone koszty układu. Co do jakości, to się nie będę wypowiadał- na co dzień stosuję elementy wyższej klasy...
Wymiana filtra paliwa odpada , bo w tym modelu jest tylko stały przy pompie. Nie tłumaczy też dlaczego na wysokich obrotach pracuje dobrze a na mniejszych się dławi. Podłączyłem komputer do porannej jazdy i pomimo dławienia nic nie zarejestrował. Na gazie też poszarpuje ale wtedy silnik jest już ciepły i dzieje się to tylko przy monotonnej jeździe autostradą....
Pierwsze dwa kody w zasadzie dotyczą sondy za katalizatorem jak słusznie zauważyłeś. Generalnie po wymianie sondy kody powinny ustąpić choć kody te powiązane są z innymi dolegliwościami (m.in. z wtryski, wycieki powietrza dolotowego czy słabe ciśnienie paliwa). Natomiast ostatni jest ciekawy. Piszesz że autko zapala bez problemu. Nie miałeś zająknięcia...
40 l/min jest wystarczające dla pompy 8 ccm nawet przy 3000 rpm. Pod warunkiem, że pompa zębata tyle wytrzyma -predkosc obrotowa max 2500obr. W tej łuparce przy zastosowaniu rozdzielacza dwusekcyjnego szybkość pracy łuparki nieco spadnie zaś siła łupania wzrośnie(regulowana ciśnieniem zaworu). Zaletą też bedzie to, że nie bedzie ci dławić silnika na...
Witam walczę z fiorino 1.4 b+lpg z odpalaniem i dławieniem na benzynie od dwóch lat, nie będę się rozpisywał ile wymieniałem części i ile odwiedziłem warsztatów. Do rzeczy rozjechane mapy wtrysku przez lpg to jedno i faktycznie jest ciężko ustawić ale problem jest z moich doświadczeń wynika z nieprawidłowego ciśnienia paliwa. Teraz podam szczegóły:...
Sprawdź, jaki rozruch ma silnik, czy nie trwa za długo. Jeśli stan mechaniczny (pierścienie i zawory) jest ok, wydłużony rozruch może oznaczać nieszczelność po stronie ssącej pompy paliwa. Można spróbować sprawdzić posłuchać, po zgaszeniu silnika, czy nie zasysa powietrze, a paliwo wraca do zbiornika. Objawem może być dławienie silnika przy obrotach...
Pompa Cr jest z prawej strony silnika jest napędzana przez dalej rozrządu 1mb wystarczy węża paliwowego i 2 opaski. Wąż to fi 10 paliwowy.
Mulenie, dławienie auta może być również spowodowane zatarta, uszkodzoną pompa paliwa, jeśli ona niw działa prawidłowo tym samym paliwo nie jest dostarczane do silnika jak trzeba i może to powodować spadek mocy.
Ty zmierz całość , ja zaraz ci pokaże jak w silniku 1 z wygląda. Dodano po 7 Za pompą wakum jest tak
Dzięki za odp :spoko: Już się dowiadywałem o nowy zestaw, faktycznie drogi i czas oczekiwania dość długi. Prawdopodobnie układ planetarny jest już uszkodzony w tej pompie i przez to te hałasy :roll: A w mini nie ma hamulca, hamowanie odbywa się przez dławienie pompy na obrocie, czyli coś w tym może być... jak kiedyś to opanuje to napiszę :wink: :sm9:...
Jeżeli w samochodzie jest elektryczna pompa paliwa to na dobry początek wymienić przekaźnik od niej. Miałem taki numer i walczyłem z tym ze 2 tygodnie. Ale znalazłem!.
Tak samo może to być czujnik temp. silnika. Zajedź na diagnostykę komp i niech popatrzą na parametry czujnika temp. silnika. Pompa może, ale dlaczego na ciepłym silniku odpala??
Jak jest problem z przewodami to ich nie wyginaj. Zamontuj wtryski do głowicy, Na powrocie paliwa z pompy musi być wkręcona śruba przelewowa z dławieniem. boscha ma na łbie napis OUT. Jeżeli podkładka miedziana ma wewnątrz cztery pazurki to jest z jakiegoś nowszego silnika CDI. Na pompie u góry, powinna być też śruba z nakrętką kontrą do ustawiania...
Na maszynie jest transformator i jest 230-234V (zmierzone). Po dniu dzisiejszym mam więcej informacji. Otóż dławiliśmy przewody od pompy za pomocą kombinerek i amperomierz nie wskazał wyższych wartości niż podczas pracy bez dławienia. Było to ciągle 2,6-2,8A. Błąd na wyłączniku termicznym wyrzuciło w momencie gdy maszyna była resetowana z trybu MDI...
Podmieniane zostały pompa wysokiego ciśnienia zawór przed pompa i za pompa nic to nie zmieniło działo się to samo co jakiś czas na rozgrzanym silniku coś się załącza słychać jakiś przekaźnik i zaczyna się dławić szarpać nie reagować na pedał gazu i po jakimś czasie ustaje i znowu dobre kilkaset kilometrów robi bez problemów. Jak był podłączany pod komputer...
W rozmowie na GG wprowadziłem Cie w błąd z napedem pompy CR - jest napędzana paskiem rozrządu - sory, jakieś zaćmienie umyłu :) to tak na starość juz jest :( Sprawdzałem w kilku źródłach na temat Peugeot z silnikiem 2,0 HDi i nigdzie nie mogę znaleźć info czy w zbiorniku paliwa jest pompa czy nie. :(
czy w tym silniku jest jakaś pompka zasilająca niskiego ciśnienia? Tak , z tyłu pompy wysokiego ciśnienia. Proponował bym jeszcze zrobić próbę przelewową na wtryskach może to coś wyjaśni lub zamontować manometr po stronie niskiego ciśnienia i sprawdzić jakie jest i czy zgadza się z tym sczytanym przez komputer.
Rozrząd wymieniony, sprzęgło nowe, koło dwumasowe nowe (na stałe). Przy ruszaniu czasami szarpie silnikiem, przy dynamicznym przyspieszaniu z 2 na 3 bieg także. (Tak jakby się dławił) Lekko drga kierownica przy ruszaniu. Czy to może być coś z mocowaniem silnika (poduszki?) Może coś z nastawnikiem pompy wtryskowej? Czy da radę sprawdzić pompę za pomocą...
Mam to samo, powymieniane czujniki temperatury silnika, płynu chłodniczego, silnik krokowy, filtry paliwa, oleju, powietrza, kable WN, kopułka, palec, świece, czujnik podciśnienia, pompa paliwa, przewody odpowietrzające udrożnione, przewody paliwa drożne. Dalej bez zmian. Może już wymieniłeś czujnik temperatury płynu chłodniczego? Jaki efekt? Może ja...
Dławi się po postoju gdy odpalę na benzynie, Miałem podobnie w Astrze h tylko 1.6 115km (dławił się po odpaleniu albo nawet zapalał po kilku razach), winne było cofanie się paliwa do zbiornika po postoju (szczególnie jak było malo paliwa w baku), trzeba było wymienić pompę paliwa. Ile masz paliwa w baku? Zrób zworę na przekaźniku pompy przed startem...
witam mam podobny problem z mackiem 390 auto chodziło bez zarzutu do czasu kiedy musiałem wymienić tuleję w silniku bo przegniła i poszła kompresja do wody. Od wymiany auto traci moc. Mam wymienioną turbinę zrobione wtryski i pompa po generalce. Silnik odpala bez problemu i do czasu jak nie nabierze temperatury jest ok jak się zagrzeje to traci moc....
Panowie zatrzymaliście się 15 lat temu, było to przerabiane kilka razy na forum. Kolego masz silnik 1F czy 3F. Jeżeli 1F to polecam sterowanie jak u mnie w domu hydroforem czy pompie ciepła. W dobrej cenie i dobrze to falownik Invertek ODE3 1F do pracy z kondensatorem do tego przetwornik Aplisens w pętli zamkniętej 0-6bar mam do sprzedania nowy za 200....
Proszę o pomoc posiadam Volvo 2,4 D5 163km i na wolnych obrotach nie zawsze ale wpada w nierówną pracę silnik, a mianowicie przez chwilę coś wibruję i jakby spowalnia silnik, lekkie dławienie lecz wskazówka obrotów stoi w miejscu. Jestem od niedawna posiadaczem tego auta, wymieniłem rozrząd z pompą, pasek klinowy i rolki,oraz świece żarowe komplet,pompę...
To może i ja dołożę kamyczek do tej uczonej dyskusji. Żeby sensownie odpowiedzieć autorowi na jego pytanie, to on musi ustalić jaki ma typ pompy, bo od tego będzie zależeć sensowna odpowiedź. Musi sprecyzować, czy jest to pompa wirnikowa odśrodkowa lub łopatkowa albo membranowa. Pompa wirnikowa odśrodkowa zachowuje się dokładnie tak jak opisał to kolega...
Witam. Oprócz pompy, rozdzielacza i silników musi byc obowiazkowo chłodnica oleju lub duży zbiornik na olej. Z doswiadczenia wiem, ze hydraulika ktora ma tylko siłowniki to nie to samo co hydraulika z silnikami. Jak zamierzasz zrobic sterowanie predkoscią? W fabrycznych rozwiazaniach jest pompa z zmienną wydajnością. Zbiornik będzie 45l na olej. A...
Wykręć całkiem sondę lambda i zapal tego Unochoda. Coś mi się widzi ze masz zatkany wydech (lub katalizator) Spaliny bedą uchodzić otworem po sondzie-ta próba wykluczy tą ewentualność. Niestety to nie to, nic się nie zmieniło po wykręceniu sondy. Obserwowałem wtryskiwacz i na wolnych obrotach lekko "kropli", po otwarciu przepustnicy nie rozpyla, tylko...
dławić pompa silnik dławić dławić silnik
klimatyzacja zasilanie wałka laserowej karta zabezpieczona zapisem
zelmer 01z013 samsung ue55ks8000
PN532 nie wykrywa pestki do domofonu - diagnostyka Błąd F6 w zmywarce Mastercook - co oznacza?