Tak samo może to być czujnik temp. silnika. Zajedź na diagnostykę komp i niech popatrzą na parametry czujnika temp. silnika. Pompa może, ale dlaczego na ciepłym silniku odpala??
Luzy zrobione. Pompa faktycznie nie sprawdzana.
Pompa/ regulator wydatku paliwa do weryfikacji. Jakie ciśnienie paliwa w momencie wystąpienia anomalii?
Pompa paliwa ci umiera.
Tam są wadliwe pompy i wtryski.
Ty podejrzewasz, ja chciałem wykonać jakiś test. No ale głowy nie dam, że pompa ok. Jest jeszcze manometr.
To jak przy pierwszym założeniu nowej pompy na wolnych obrotach dławi silnik to gdzie problem? Popuszczam sprzęgło i ciągnik prawie że gaśnie. Za wysokie obroty minimalne pompy? Po dodaniu gazu wszystko grało tylko po dłuższej pracy olej zagotowany pompa gorąca i podnośnik nie radzi sobie podnieść pługu jak na zimnym oleju.
Powiedz mi czy masz problemy z przyśpieszeniem. Poza powyższymi wskazówkami sprawdź świece i kable wys napięcia, gdy wszystkie w/w porady zawiodą trzeba sprawdzić ciśnienie pompy paliwa i wtryski. Pozdrawiam. Odpisz jak rozwiążesz problem.
Jaki system wtrysku - EDC z pompa Bosch?
Potwierdzam, przy pompach odśrodkowych (wirnikowych) dławienie wypływu powoduje spadek pobieranego prądu przez silnik.
Pomocy ja już rozkładam ręce, czyściłem już wszystko w tym silniku chyba co się da, wymieniałem map przepływka i tak dalej, czyściłem nawet Turbo geometria. Znalazłem przyczynę, ale tak nie do końca, ogólnie to silnik się dławi, na komputerze wyskakuje błąd pompy, za mało paliwa, jednak przestaję się dusić, gdy wpuszczę sprężone powietrze od od strony...
Gdy silnik się rozgrzewa(kończy się ssanie)co parę sekund ,pojawia sie dławienie i dość mocne szarpnięcie.W tym momencie z okolic kolektora wydechowego pojawia się chmura spalin.W czasie jazdy na niskich obrotach ,także się tak dzieje.Czy to może być EGR.Dodam ,że dzieje się tak po wymianie przewodów paliwowych (filtr-pompa).
Witam. Od jakiegoś czasu borykam się z podobnym problemem( audi A4 silnik ADR), rano i po dłuższej przerwie ok.1 godz. ciężko pali trzeba długo trzymać na rozruszniku. po próbie odpalenia po krótkiej chwili pali na tyk. dziwi mnie to iż jak wszystko było ok to po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłonu było słychać przez chwilę pracę pompy paliwowej(teraz...
- sprawdz wtryskiwacze czy sie nie zapchaly - sprawdz lub wymien filtr paliwa - sprawdz lub ustaw wtrysk paliwa - jeszcze moze byc problem z pompa paliwa. zdejmij z niej przewod i zakrec silnikiem jesli siknie to pompa jest OK
Dzięki troll. Tak żłopie płyn na maxa, ale to akurat jest pompa wodna uszkodzona bo przecieka, do zrobienia....
Witam. Mam ciągnik pospolitą 40-stke, z 70' lat, zadbana. Mój problem polega na tym, że zużyła się pompa wtryskowa. Miałem zapasową z Zetora, którą zamontowałem przestawiając o 1 ząbek na tulejii zasprzęglającej, tak jak słyszałem, że trzeba zrobić i pompa pracuje super, lecz do pewnego zakresu obrotów(nie wiem jakich, gdyż nie mam obrotomierza) a następnie...
Padająca pompa paliwa.
Witam. Czy problem został rozwiązany? Mam podobny problem. Ale moja 633 "dławi" się po chwili. Pompa strasznie obciąża silnik aż po chwili gaśnie. Po odkręceniu wału silnik pracuje normalnie.
Sprawdz cisnienie pompy paliwa
owszem,ale pompa paliwa też była podmieniana o czy nie napisałem,przepraszam na 3 barową uniwersalną,po za tym ta pompa paliwa pochodzi z silnika PF 1.8 8V GTI i wszędzie gdzie się dowiadywałem to było napisane że ta pompa paliwa wystarczy w zupełności
Podaj typ tej łuparki, może jakiś schemat hydrauliki da się znaleźć. Tak możemy gdybać (i słusznie), że coś dławi powrót. Dodam jeszcze ze gdy odkręcę korek od wlewu oleju to wywala olej Dlatego olej jest spieniony. Pozdrawiam.
Za duźo powietrza w stosunku do ilości paliwa, może być mało wydajna pompa paliwa.
Może jednak siada pompa paliwa - czy podczas jazdy na benzynie silnik nie dławi się ? Może filtr paliwa - warto by sprawdzić ciśnienie paliwa...
witam, objaw wyraznie wskazuje na brak paliwa, utrudniony doplyw , prawdopodobnie jest brudny filtr paliwa , ale moze tez byc uszkodzona pompa paliwa, pozdrawiam
Pytanie, czy to jest pompa? Tego nie wiemy. A druga sprawa, to pytanie, czy całość z obudową, czy tą w środku. Bo tu jest tylko 1 pompa, nie ma 2?
pompa wstepna - sprawdź
To była pompa paliwa.
sprawdzana buła wakum pompa
Mimo wszystko proponuję sprawdzi ciśnienie i wydatek pompy paliwa.
No tak, gdyby rozpatrywać sam silnik synchroniczny, bez połączenia z pompą to wraz ze wzrostem obciążenia jego prąd wzrasta. Ale w połączeniu z pompą, przy dławieniu przepływu, faktycznie prąd maleje, mój błąd. Jednak jednostkowe zużycie energii przez pompę wzrasta, więc takie dławienie wcale nie jest zbyt opłacalne: http://ipumps.eu/regulacja-dlawieniowa-u...
Co konkretnie wymieniłeś? Złożyłeś bez rozpoławiania silnik na starym nie sprawdzonym wale oraz starej pompie oleju?
wiec w który miejscu podpinałeś manometr? za pompą czy na listwie?
A w którym miejscu jest umiejscowiona ta pompa?
Wymieniłem zawór odpowietrzania, zawór ciśnienia i nic, błąd jest nadal. Nie mam już pomysłów co miał bym zrobić, niby taki błąd może dawać uszkodzony korek od wlewu paliwa, ale nie wiem czy to prawda. Czy uszkodzony czujnik temperatury powietrza może powodować wypadanie zapłonów na zimnym? Nie mam błędu tego czujnika, ale może jest uszkodzony? Nie...
pompa pompuje paliwo cały czas,tylko że im większe obroty silnika tym więcej paliwa podaje
ciśnienie paliwa trzeba sprawdzić manometrem na oko się nie da silniki 1.6 mają duże ciśnienie 3,5-4,0 atm. ciekawe skad weźmiesz takie ciśnienie jak pompa daje max 3bar (2,96atm)
Witam! Pytanie mam tak jak w temacie jestem właścicielem Toyoty Yaris z 2000r. od pewnego czasu silnik nie chce wchodzić na obroty (dławi się) zastanawiam się co może być przyczyną ?? Dodam tylko że pompa paliwowa jest dobra filtr paliwa czysty, filtr powietrza wymieniony, świece wymienione. Więc w czym tkwi problem?? Pozdrawiam Z. Krzywiec
Witam.Mam nubirę I 1,6 16v z 98r. bez gazu Problem polega na tym,że auto się dławi-tzn.jak przyspieszam i wcisnę pedał gazu w podłogę to jest muł a wystarczy ,że cofnę o ok.połowę i trzymam nie ruchomo to silnik zaczyna przyspieszać.Czy może mi ktoś pomóc?? Świece+kable nowe,pompa paliwa nowa,ciśnienie na cylindrach 14,5 bara wiec książkowe.Sondę też...
Witam, jest to moj początek z forum i miałbym takie pytanko Posiadam bmw e36 316i z silnikiem m43b16 jezdze sobie nim codziennie, niedawno chcialem jechac po kolege gdy auto zaczelo spadac z obrotow jalowych (lekko na zimnym ale glownie na cieplym silniku) cale auto sie trzesie auto brzmi jak traktor, przy gwaltownym wcisnieciu pedalu gazu w podloge...
Hmmmmm no to mnie nie pocieszyłeś :P a jakiś pomysł ? Pompa paliwowa ?
to bedzie pompa przy wtrysku musi byc duze cisninie,a na gazie jest ok.w czasie jazdy po przełaczeniu na benzyne silnik dławi sie.zobacz pompe,jej trwalosc to okolo 80tys. albo cos przy pompie,musisz zdjac zbiornik paliwa,powodzenia
paliwa mam pół baku, zastanawiam się nad pompa paliwa. Gazu nei chcę przestawiać, bo wolę tez jeździćna benzynie. Przestawienie tego to pewna ostateczność. Da się przestawic gaz tak, by auto jeździło tylkoo na gazie? Sprawdzę ten silnik krokowy, chociaż bardziej podejrzewam coś z pompa paliwa, albo w gorszym wypadku z uładm sterowania silnika.
Czyli że zwykły diesel jest silniejszy niż TD ? Na niskich obrotach tak, bo zanim się turbina rozpędzi to bardziej dławi silnik niż wspomaga.
za małe cisnienie paliwa pewnie pompa sie konczy
sprawdz cisnienie paliwa ktore wytwarz pompa paliwa 3 bar a jak bedzie ok to przeplywomierz znajduje sie pod filtrem powietrza
Dzięki, kolego, za zainteresowanie, wpiszę tu skopiowany tekst z innego forum, gdzie to pisałem. Napiszę, co do tej pory zrobiłem: rozrząd, luzy w normie, rozrząd nowy i pompa wody, filtr powietrza i oleju nowy, uszczelka pod kolektor prostokątna nowa i pod kolektor te trójkątne też nowe, map sensor nowy, sonda lambda przed katalizatorem nowa, za katalizatorem...
Wreszcie się udało. Okazało się że uszkodzony jest wężyk łączący silnik pompy z pompą paliwa. Dziękuję za podpowiedzi.
Jak w temacie Punto 1,2 Dławi się,nie chce normalnie wchodzić na obroty. Świece czarne,dyni i wyrzuca sadze z tłumika. Brak błędów, ciśnienie paliwa 3bar,ciśnienie w cylindrach ok,katalizator nie zatkany. Listwa wtryskowa czysta,sitko w pompie paliwa czyste.
Problem z Fiatem Sieną 1,4 z LPG. Kupiona uszkodzona, ciężko odpala na zimno. Trzeba kręcić długo, załapie na chwilę, potem znowu kręcić, po kilku odpaleniach na 1-2 sekundy, w końcu złapie i odpali. Od tego momentu już odpala normalnie bez większych problemów, jednak dopóki się nie rozgrzeje to jest słaba, dławi się przy wciskaniu gazu, jak odpuszczę...
ja tam sie nie znam:D, ale stawiam na filtr paliwa, pompa paliwa(cisnienie)
Zakładam,że czysta benza.Jak się nagrzeje sprawdz ciśnienie paliwa.Może pompa ma dosyć.
Witam wszystkich. Ładowarka manitou 633 2002r problem związany napewno z hydrauliką. Po odpaleniu silnika hydraulika stawia bardzo duże obciążenie dla silnika. Momentami nawet dławi go aż gaśnie. Po odkręceniu łącznika z przekładnia kontową silnik ładnie pracuje,dpinajac przewód zasilający pompę hydrauliczną silnik też nie gaśnie. Pytanie do znawców...
1: Czy jeśli w rozdzielaczu jest zawór przelewowy to muszę w zbiorniku oleju hydraulicznego zastosować zawór bezpieczeństwa? Nie. Po za tym nie słyszałem o czymś takim jak zawór bezpieczeństwa zbiornika hydraulicznego. Jedynie odpowietrzenie zbiornika musi być. 2: Zbiornik planuję pospawać samemu, czy musi być wytrzymały na jakieś ciśnienie? Ewentualnie...
Witam, niestety sprawy nie udało się rozwiązać, jako, że samochód głównie jeździł na gazie to sprawa została olana, do tego później bak został wyjęty i w jego miejsce włożona butla z gazem :) Dziś bym zaczął od podstaw- zajrzenia do baku czy nie ma tam syfu, jeśli nie to wymianie benzyny na świeżą bo podobno długo stojąca w baku mocno traci swoje właściwości,...
Witam serdecznie posiadam pande 2, 2005 r 1.1 silnik benzyna/gaz. Miałem problem z układem chłodzenia, bardzo mi się grzał, brał olej i "wodę". Zostawiłem auto u mechanika, werdykt uszczelka pod głowicą. Mechanik stwierdził że auto jest bardzo przegrzane i najlepiej jakbym druga głowicę załatwił, ponieważ koszt drugiej będzie delikatnie większy niż...
Zrobiłem test, próbując zaciągnąć paliwo prosto z kanistra do filtra i niestety, nie chce zaciągnąć, a filtr paliwa jest nowy i odpowietrzony. Wychodzi na to, że przewód paliwowy od baku do filtra jest drożny, tylko układ za filtrem nie jest sprawny. Z tego co wiem, ponoć w tym modelu jest tylko jedna pompa wtryskowa. W zbiorniku nie ma pompy zasysającej....
jeśli to gaźnik to jest walnięty przewód z aparatu do modułu , jeśli wtrysk to może pompa paliwa lub przypchany filtr paliwa .
Potrzebujesz specjalnego zaworu sterowanego ciśnieniem zasilającym silnik. Jak jedziesz z górki, to masz ujemny moment napędowy i silnik zmienia się w pompę. Zawór powinien być zamontowany na wylocie z silnika do zbiornika wyrównawczego i w normalnych warunkach jest zawsze otwarty. Dopiero gdy pojawi się ujemy moment to się zamyka i dławi przepływ oleju...
Pompa jest sprawna. Gdy pociągne za ssanie wszystko jest ok, tylko gdy nacisnę pedał gazu się dławi i jeśli silnik jest zimny to zgaśnie.
Zapłon wymieniłeś, podciśnienie w kolektorze raczej prawidłowe, więc silnika póki co bym się nie czepiał. Zostaje paliwo, albo coś z wtryskiwaczami, albo może pompa paliwa słaba, ale tu musisz zbadać ciśnienie paliwa pod obciążeniem, czyli umieścić manometr tak, abyś go widział podczas jazdy.
Witam. Założyłem nowy temat Carrier Vector1850MT dławi silnik pod obciążeniem. Jeżeli mogę prosić o jakąś podpowiedź to był bym wdzięczny. Temat zaczyna mi się robić pilny bo mam już 2szt do naprawy, a kończą mi się już pomysły? Wklejam dla ułatwienia. Sprawdzam Vectora 1850MT, który gaśnie przy dużym obciążeniu prądowym. Urządzenie zasila trzy komory....
Hmmm faktycznie, może to pompa paliwa nawala, bo na gazie problemu nie zaobserwowałwm Tylko jak ją sprawdzić bez konieczności wymiany ? Maciej
Powtarzam. Gdyby to był problem z czujnikiem położenia wału (impulsatorem) to by nie było wcale iskry. Brak zapłonu na dwóch cylindrach to np. uszkodzona cewka WN (po nagrzaniu dostaje przerwy lub zwarcia międzyzwojowego), brak zasilania na cewkę WN (zapłon TCI) lub uszkodzenie modułu zapłonowego (jednego z wyjść). Ale jak masz problem z pompą paliwa,...
Witam, problem rozwiązany. Pompa sprawna. Po otwarciu zbiornika ujawnił się uszkodzonym przewód elastyczny łączący pompę ze sztywnym przewodem (rurką) doprowadzającym paliwo do silnika. Przewód wymieniłem. Auto dalej sprawne. PS. Komputera NIE wyrzucam.
po jakiś 10 sekundach No tak, bo te 4 cylindry dają bardzo dużą wydajność i dlatego potrzeba dużej mocy żeby to napędzić :) potem dławi silnik Mam nadzieję że te 4 kW to nie jedno fazowy :D Bo nie ma o czym mówić :) Do tak dużej pompy 3 fazy są obowiązkowe i te 11kW już powinno być ok, a jak masz możliwość wziąć większy to zawsze będziesz pewniejszy...
Witam podejrzewam jakby to była pompa to cały czas by się tak zachowywał a nie tylko przy zimnym silniku
Sprawdzałeś czy jest paliwo na wtryskach, jakie pompa daje ciśnienie, rozrząd ok?
Wracam do tematu. Niestety nadal mam problem. Przed świętami zmieniłem silnik na taki z dobrą kompresja na wszystkich garach. Myslałem, że to rozwiąże problem, jednak nadal jest to samo. Czyli tak... Nowe świece, nowe kable, nowy silnik, nowa pompa, nowy silniczek "krokowy", a samochód nadal dławi sie na benzynie. Przypomniałem sobie ostatnio, że jakiś...
Pierwsze dwa kody w zasadzie dotyczą sondy za katalizatorem jak słusznie zauważyłeś. Generalnie po wymianie sondy kody powinny ustąpić choć kody te powiązane są z innymi dolegliwościami (m.in. z wtryski, wycieki powietrza dolotowego czy słabe ciśnienie paliwa). Natomiast ostatni jest ciekawy. Piszesz że autko zapala bez problemu. Nie miałeś zająknięcia...
Niestety okazało się, że silnik pompy wymaga przezwojenia, a i sama pompa też uległa znacznemu zużyciu. Stąd postanowiłem zakupić nowy osprzęt. Dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Zamykam temat.
Może być to objaw padającej pompy paliwa w zbiorniku,w takim wypadku może coś takie się dziać,zacząłbym od wymiany fitra paliwa.
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Witam tesz mam taki problem tylko ze to napewno nie pompa bo moj sie odrazu zalewa i trzeba go troche pokrecic to co to moze byc??? silnik 1.0.
Nie mam teraz schematu do cc, ale wydaje mi się, że na skrajnych stykach map sensora powinno być 5V, a na środkowym sygnał. Sprawdź masy wiązki instalacji wtryskowej przykręcone do kolektora ssącego Wiązki przykręcone , był moment że jak go dobrze wykręciłem do prędkości powyżej 6000obr/min to w tym miejscu {na kolektorze } ta masa z tymi kablami aż...
Witam. Mam problem z Corsa C 1.0 2003 rok benzyna/gaz. Auto na zimnym silniku dusi się ,dławi,obroty falują,w pewnym momencie brak gazu pod pedałem i silnik gaśnie. Wymienione sterownik silnika, przepływomierz,przepustnica,pompa paliwa,świece,filtry wszystkie,olej. Szczerze to już się gubię bo ja płace a mechanicy wymieniają jedno po drugim...a problem...
Witam, wdzięczny będę za kilka instrukcji jak znaleźć usterkę w moim samochodzie. Nie znam się zbytnio na mechanice pojazdów a chciałbym w miare moich możliwości zaoszczędzić na naprawie. Temat wygląda tak, kupiłem Opla Corsę C 1.0 z 2001r. sprowadzoną z niemiec. Posiada 170 000 km przebiegu, zadbane, regularne przeglądy, zero korozji podwozia. Ostatni...
Witam opel vectra A 1.8 czysta benzyna 91r 280 tyś przebiegu problem jest taki ze pali na zimnym bardzo dobrze i pracuje równo jest ok tylko się delikatnie rozgrzeje strzela w filtr i w rurę na przemian dusi się dławi czasami jak złapie to się wkręca na obroty dobrze . wymienione wszystko co możliwe czujnik położenia wału nowy i cały wtrysk z przepustnica...
Ok ale chciałabym to jak najtańszym kosztem naprawić, ogólnie mam dosyć już tego samochodu i chce go potem sprzedać. Czy szukać przerw w przewodach, czy może coś ze sterownikiem, czy sama pompa?
Mam to samo, powymieniane czujniki temperatury silnika, płynu chłodniczego, silnik krokowy, filtry paliwa, oleju, powietrza, kable WN, kopułka, palec, świece, czujnik podciśnienia, pompa paliwa, przewody odpowietrzające udrożnione, przewody paliwa drożne. Dalej bez zmian. Może już wymieniłeś czujnik temperatury płynu chłodniczego? Jaki efekt? Może ja...
Mam podobny problem. U mnie włącza się pompa powietrza przy zapalaniu i przez chwile pracuje, ale niestety musze chwilke zaczekać, aż silnik się zagrzeje bo innaczej dławi się i nie chce jechać. Jakie wartości ma mieć czujnik temperatury bo chciałbym go sprawdzić miernikiem.
Jakie parametry proszę o wiecej szczegółów, czy takie krótkotrwałe objawy mogą mieć związek z pompą paliwa, lub wodą w baku?? Proszę mi poradzić co i jak sprawdzić od najprostszych rzeczy. Bardzo dziekuję za jakąkolwiek pomoc.
Przepływomierz - odepnij go, jeśli nie zauważysz różnicy = uwalony, do wymiany. Pompa daje ci znacznie mniejsze ciśnienie niż powinna, co może być przyczyną "mulenia" - zanim podpompuje mija chwila.
Co z tym zrobić Jak co ? Mycie , czyszczenie i regulacja gaźnika . Warto też sprawdzić ciśnienie i wydajność pompy paliwa ,bo też może być winna temu zjawisku .
Witam .. czytałem masę wątków ludzi, którym auto szarpie na benzynie a na gazie chodzi idealnie jednak nikt nie miał takich objawów jakie występują u mnie .. poniżej szczegółowy opis Posiadam Hyundai Accent 2000 rok, poj.1341 moc 63 KW z gazem sekwencyjnym .. od dłuższego czasu auto zapala za 2-3 razem (max 5% prób uruchomienia silnika kończy się zapaleniem...
Tak racja, doktorr ma racje, zmierz ciśnienie paliwa na dojściu do listwy wtryskowej. powinno się utrzymywać w miare równe w całym zakresie prędkości obrotowej. Jeżli tak nie jest to regulator ciśnienia albo pompa. Wcześniej wymień filtr paliwa
Okazało się , że jest problem z podciśnieniem . Po odpaleniu samochodu po kilku sekundach na postoju auto traci podciśnienie, automatycznie dźwignia na gruszce turbo wraca do pozycji jak na wyłączonym silniku . Automatycznie wydech staje się głośniejszy i auto nie ma mocy. Podciśnienie utrzymuje się dłużej , jeżeli od razu po odpaleniu silnika rusze...
Walnięta pompa paliwa ,zatkany filtr, niesprawny układ zapłonowy lub częsta wada tego silnika czyli nieszczelna odma.
Pomysł z alternatorem jest bardzo dobry. 4 KM to tylko 3 kW, minus sprawność alternatora. Potrzeba alternatora rzędu 250 A (at) 12 V, 212 A (at) 14 V. Potrzeba by ci było tylko sporo drutu grzejnego który by to zniósł. Dosyć tanie, proste w budowie i proste w pomiarach (pomiar prądu cęgówką i napięcia prawie czymkolwiek) Używany alternator 200 A to...
Tu przeplywomierz jest dobrze ,nowy oryginal, na innych forach wyczytalem ze taki objaw moze byc spowodowany brudnym nastawnikiem dawki paliwa ,czy wie moze ktos czy w pompie DENSO tez jest taki nastawnik ,i czy da sie go wyczyscic tak jak w pompach VP 37
zapewne nic w nim dawno nie robiłeś? wymień wszystkie filtry, sprawdz świece i kable, moze pompa paliwa juz ma dosyć tego świata? itp.
Mam VW Sharan 1,9 TDI 90KM 1996r. Zaczynając od tego że jak jest zimno to ciężko odpala. Teraz jest dodatnia temperatura wię już troche lepiej. Podczas jazdy silnik się dławi na ok. 0,5sec. i zaraz po takim zadławieniu na chwile skoczy obrót do 1000. Jak jest zimny to zdarza się to co 30sec. a jak gorący to co 2 sec. a nawet zdarzy się że zgaśnie. Na...
No to jak widać jestem zielony bo nie wiedziałem :/ Ale skoro pompa nie działa to jak on wogóle dostaje paliwo do silnika? Pytanie dodatkowe - czy mogę jeździć na gazie bez wpływu na układ paliwowy?
cos masz z paliwem pompa małe ciśnienie wtrysk itd!!! zaczyni od filtrów następnie sprawdź ciśnienie paliwa
Witam. Mam problem ze swoim Citroenem - mianowicie taki, że kopci jasnym, gryzącym dymem. Czuć po prostu z wydechu olejem napędowym. Kopcenie jest dość intensywne - bez różnicy, czy na ciepłym, czy zimnym silniku. Razem z kopceniem występuje objaw nieregularnych obrotów biegu jałowego - chwilę pracuje silnik prawidłowo, a za chwilę jakby się dławi,...
To się rozpisałeś. W skrócie - zbyt niska wysokość podnoszenia powoduje, że pompa pompuje więcej wody niz jej wydajność znamionowa (pracuje poza swoją charakterystyką) a to przekada się na przeciążenie silnika. Dławienie tłocznego ogranicza wydajność (wzrasta ciśnienie na pompie czyli rośnie wysokość podnoszenia) do wartości znamionowej pompy zmniejszając...
(at)migmig85 Właśnie w przewodzie paliwowym między pompą a filtrem pojawiają się pęcherzyki powietrza, zwłaszcza kiedy dodam gazu, ale dziwne jest to że tylko na ciepłym silniku się tak dzieje?
Witam. Posiadam Citroëna Berlingo 2004r. Mam problem takiego typu jak jest zimno wilgotno dławi się ciężko się nim rusza dzieje się tak na zimnym silniku. Na gazie chodzi pięknie. Świece oraz przewody wymieniane oraz pompa paliwa. Co może być przyczyną?
Albo zapchany filtr paliwa (wariant optymistyczny), albo siada pompa lub ew regulator ciśnienia. Jeśli z regulatora odchodzi wężyk powrotny (chyba niestety jest to rurka) to jak go się ściśnie przy uszkodzonym regulatorze - ciśnienie powinno wzrosnąć - jeśli nie wzrośnie to pompa albo zapchany filtr. Chyba, że ewentualnie zgnieciona rurka paliwowa pod...
To zależy gdzie będzie zbiornik. Jeśli przy pompie to czy będzie to 1/2" czy 1" to nie będzie miało znaczenia, jeśli w domu to pompa będzie trochę dławiona ( przy zbiorniku ciśnieniowym), trudno wyrokować z jakim skutkiem. I tu się muszę zgodzić. andzrej napisał: Od studni do domku mam wkopaną rurę niebieską 3/4 lub 1/2 cala czy musiałbym ją wymienić...
Po zapaleniu silnika ,obroty czasem spadaj do 500 i mniej,na granicy zgaśniecia, po czym wyrównują do gdzieś 800 -900 i chodzi równouto jak zegarek. Sama pompa zapewne nie - odczułbyś dławienie się silnika gdy zużycie paliwa jest duże (dodanie gazu). Może być ucieczka paliwa z przewodów miedzy pompą a wtryskiwaczami (zapowietrzenie z powodu nieszczelności)....
dławi pompa silnik dławi dławi silnik peugeot
przerzutnik rejestr president wilson schemat zielony prostokąt
różne magazyny ea8108 kalibracja
Aktualizacja BIOS Lenovo T410 bez systemu operacyjnego Sygnał DVB-T2 zanika po 10 minutach działania TV