Ta pompa bez odpowiedniego ciśnienia oleju nie pracuje prawidłowo. Musiałeś popełnić błąd przy montażu pompy do bloku silnika.
Witam dla rozszerzenia informacji . Twardy hamulec po odpaleniu auta . to objaw utraty wspomagania . 1 to diesel podciśnienie wytwarza specjalna pompa vacum . 2 ewidentnie brak podciśnienia w serwie a) uszkodzona pompa Vacum b) uszkodzone przewody pod ciśnieniowe c) uszkodzone serwo nie szczelne - uszczelniacz od strony pedału hamulca -nie równa blacha...
W tej chwili pompa vacum jest zaoliwiona (trochę leje na silnik ), króciec z lewej strony się porusza ale jeszcze siedzi w gnieździe. Miałem już ją wymienić 2 lata temu , hamulec też miałem kiedyś twardy . Ale wymieniłem wężyki podciśnienia i się poprawiło . Teraz auto mi szarpie przy przyśpieszeniu powyżej 2,2tys obrotów. Tak jakby coś odcinało .Nic...
Nie wiem jak to się nazywa ale chodzi o coś takiego jak ruszasz po górkę to przytrzymuje hamulec asystent ruszenia pod górę chyba może taki masz i on blokuje
Witam! będziesz musiał wymienić pompę hamulcową. Ewentualnie dla pewności rozbierz wszystkie hamulce, wyczyść je, prze smaruj tłoczki i spróbuj odpowietrzyć (mogą się urwać odpowietrzniki) jeśli to nie poskutkuje to pompa hamulcowa. Spróbuj odpowietrzyć.
Mam taka całą pompę ABS z rozbiciaka, jak Cie interesuje to pisz na PW. Oddam za grosze.
Sprawdź pompę podciśnieniową, w szczególności szczelność połączenie "wychodzącej" z niej rurki łączącej się z serwem pompy hamulcowej. Jest to miejsce, gdzie zwykle powstaje nieszczelność (od drgań silnika), w wyniku czego hamulec jest "twardy" i mniej skuteczny. Ponadto utrata podciśnienia ma również wpływ na działanie turbiny ze zmienną geometrią....
Witam, to mój pierwszy post- Dzień dobry. Samochód Passat b5 1.9t AEB, tylko ABS. Samochód ma tragiczny nieskuteczny hamulec nożny. Pedał wpada w podłogę, po zablokowaniu przewodów od przednich zacisków pedał się robi sztywny ale po zablokowaniu tłoczków ( włożenie czegoś miedzy zacisk a tłoczek) pedał jest dalej miekki. Co zostało wymienione: zestawy...
EGR nie zaślepiłem. Nie dałem rady. Jedna śruba chyba prędzej się urwie niż ją ruszę. Narazie to pominąłem i szukam dalej no i znalazłem ... Rura na wejściu do IC jest luźna na tyle, że wydziela się z niej olej. Jeżeli leci olej to tym bardziej powietrze więc pewnie wpływ na osiągi jest ale to było na długo przed opisywanym problemem bo jest tam maź...
Witam, podepnę się do tematu jeśli Panowie pozwolicie... mam rzeczonego Passata b6 2007 1,6 BSE z auto-hold. Klientka przyjechała na niedziałający EPB (bardziej irytowała ją migająca kontrolka-cyt." ja tego nie używam, może by to wyciąć". Nie skomentowałem. Po diagnozie padło na lewy tylny zacisk, mówię, że problem leży po stronie lewego zacisku i jego...
VOLKSVAGEN / AUDI PRZEGLĄD USTEREK DIAGNOSTYCZNYCH (DTC) Przegląd usterek diagnostycznych (DTC) jest dostosowany do kodów VAG i SAE (OBD-II) Zasady włączania MIL A=MIL zaistniały pierwszy raz B=MIL zaistniały drugi raz C=Usterka związana z brakiem emisji – tylko lampka serwisowa D=Usterka braku emisji – brak lampki serwisowej DTC (VAG)DTC...
Witam Pojawia się błąd : 01435 - czujnik 1 ciśnienia w układzie hamulcowym (g201) 27-10 - Niezrozumiały sygnał - Sporadyczny jak się zagrzeje komora silnika pojawia się błąd co 30m pierwsze przyspieszenie Błąd pojawi się w czasie jazdy nie trzeba naciskać hamulca. Czujnik podmieniony na dwa inne z działających aut. Czujnik stopu wymieniony-wyregulowany...
W dodatku podczas jazdy zachowanie jest następujące- przy pierwszym naciśnięciu pedała hamulce reagują poprawnie, jeśli w krótkich odstępach czasu ponownie wciska się pedał to staje się on coraz wyższy i trwardy, lecz hamulce wtedy hamują coraz słabiej. To jest normalna reakcja jesli szybko i impulsowo bedziesz hamował waku nie nadązy utrzymywac podcisnienia...
Dla tych którzy nie chcą czytać pełnego opisu problemu, skrócony na końcu posta oraz lista wymienionych lub naprawionych elementów. Proszę o wszelkie sugestie i rady może ktoś z was miał podobny problem. Nie wiem od czego zacząć, więc od początku, opiszę moje przygody, licząc na to, że nikogo nie zanudzę i doczekam się rozwiązania problemu. Jadąc moim...
Gdyby pompa nie pracowała, pedał wbijałby się jak na zgaszonym silniku, tak mi się wydaje z resztą, ale głowy uciąć nie dam. Pozaciskaj gumowe przewody i sprawdzaj każde koło po kolei naciskając hamulec albo kolega niech pomoże i będziesz wiedział.
mam również taki sam problem jak JOHO i nie wiem czego sie złapac : pompa abs po przekreceniu stacyjki pompuje i gasnie po chwili kontrolka abs-u . w trakcie jazy niekiedy sie po chwili zaswieci a niekiedy sie kawałek ruszy i swieci . hamulec jest dobry nie tak jak tu niektrzy pisza ze jest twary\dy ; prosze o małą pomoc
Witam Serdecznie! Na początku chciałbym się przywitać z wszystkim jestem nowy na forum, dlatego proszę o wyrozumiałość. Głupio mi bo zaczynam od razu od pytania a nie od udzielenia pomocy. Mianowicie mam Passata B5FL i przeładowuje mi turbo proszę o analizę logów. Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/luk3534_110752.ht... Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/luk3534_110753.ht...
Wersja na pompowtryski? Najpewniej króciec pompy tandem.
Może ktoś z szanownego grona wie w jaki sposób paliwo przedostaje się z jednej części zbiornika do drugiej. Pozdrawiam i dziękuję za pomoc.
Witam, poradźcie mi jak dostać się do pompy wody, aby ją wymienić gdyż leje się z niej. Auto to passat 1992 rok, silnik VR 6, kod silnika AAA.
Witam wszystkich mam problem z hamulcami w vw passat a dokladnie chodzi o to ze okolo 3 dni temu odczułem ze cos nie tak na pedale hamulca ale bylo to bardzo delikatne i i hamulce dzialaly normalnie chodzilo o to ze troszke miekszy był pedal hamulca za to wczoraj jade i odczulem to troche bardziej az do momentu gdzie podczas postoju na właczonym silnkiu...
Witam, mam problem z samochodem, tak jak w temacie niema ręcznego, wczoraj wymieniłem linki i dalej niema. Zauważyłem że bęben normalnie schodzi z piasty a tak chyba nie powinno być? Hamulec nożny normalnie hamuje. Jest to passat B4 kombi, ABS
Witam Po 200km jazdy podczas wyprzedzania depnalem po hamulcach bo TIR zajechal mi droge (bydlak) i okazalo sie ze hamulce są słabiutkie, ale udało mi sie schowac. Auto od 3 miesiecy używane było sporadycznie. Po dłuzszym postoju podczas wyruszania zawsze był mocny huk z okolic tylnych kół. Teraz są słabe, jak wciskam do końca to pedał robi się miekki...
Witam posiadam wyżej wymienione auto.Otóż zdarzyła mi się nastepująca sytuacja: Jadąc swoim Passatem nagle stwierdziłem że auto nie ma mocy ,to znaczy zostało zablokowane prawe przednie koło.Zapaliła się lampka ABS i hamulca.Klocki się zacisneły , po jakimś czasie dojechałem do garażu choć z wielkim trudem.Całe przednie zblokowane koło było gorące,tarczą...
Autko od jakiegoś czasu nie chodzi na benzynie.Głównie odpalałem na gazie a paliwa to miałem coś tam zawsze chyba w zbiorniku. Zauważyłem w skrzynce bezpieczników że bezpiecznik nr 18 jest przepalony(20A).Jest to właśnie od pompy i chyba czegoś tam jeszcze. Zmieżyłem prąd i leci tam ponad 25A przez niego.Czyli wkładając drugi bezpiecznik-przepala się....
Witam Auto traciło moc, nierówna praca silnika, gasło, słychać było głośne buczenie zewnętrznej pompy paliwowej. Wg mechanika padła mi ta właśnie pompa paliwa, znajdująca się przed prawym tylnym kołem. Wymieniłem w/w na używkę, problem ten sam nie jechał. Sprawdziłem przewody paliwowe, filtr, itd. w końcu kupiłem nową pompę paliwową. Po wymianie zaczął...
Tak jak pisze kolega "pioart" sprawdzić tylne hamulce, dobrze złożyć samoregulację, może szczęki się cofają do zera.
Przeważnie kontrolka ręcznego ma podwójne zadanie. Sygnalizuje zaciągnięcie hamulca pomocniczego (ręcznego) i niski poziom płynu w zbiorniku pompy hamulcowej. Z tego co piszesz to na 99% masz niski poziom płynu hamulcowego.
Może pompa tandemowa dogorywa, albo wyrobiony krócieć na pompie tandemowej (typowa przypadłośc), albo rozleziona przelotka na grodzi podszybia
Pompa prawdopodobnie się zacina , stąd błąd czujnika ciśnienia , padał zwolniony a komp widzi w układzie ciśnienie stąd te błędy
NIe ,trzeba podać dokładny model pompy.
Zacznij od odczytania kodów błędów ze sterownika epb i zapisania na kartce kodowania pompy abs.
Zeby mówić o uszkodzeniu turbiny trzeba sprawdzić kilka rzeczy. Pierwsza to czy sztanga jest zaciągana na full i czy po odjęciu podciśnienia wraca płynnie do położenia spoczynkowego. Druga to stan wirnika po stronie ssącej i wydechowej. No i oczywiście szczelność dolotu. W tych pompach często luzował się króciec przewodu serwa w aluminium. Gubiło podciśnienie...
A raczy kolega podać błędy ? Przyczynę wymiany nie żadnej pompy tylko silnika jak już hamulca postojowego lewego ? Czym robisz diagnozę ? Czy robiłeś adaptację ?
Witam jeszcze coś pompa wakum sprawna? jak hamulce lekko hamują ?.
Zobacz czy nie jest wciśnięty lekko tłoczek pompy hamulcowej (wówczas jest przytkany otworek powrotu płynu hamulcowego co powoduje blokowanie jednej sekcji po skosie) pedał hamulca jest delikatnie wciśnięty pompa nie ma luzu. Dodano po 2 i koniecznie wymiń płyn hamulcowy stracił swoje parametry z racji wysokiej temperatury
Masz nieoryginalny czujnik w pompie sprzęgła.Zamiennik nie działa. Wrzuć stary i będzie git
Dla jasnosci do wymiany sama pompa a sterownik moze zostac ten sam poniewaz czujnik jest w pompie.
Panowie, po przekręceniu kluczyka pod maską słychać charakterystyczny dźwięk taki sam lub bardzo podobny robi mi się jak wyjmuje bezpiecznik od świateł hamowania i taku sam po naciśnięciu hamulca .110 afn edit: po sprawdzeniu miernikiem kradzież prądu 0.39 + żarówki ok, czujnik stopu ok - cykanie przez chwilę jak na włączonym zapłonie.utrata prądu...
Pompa vacum tandem jak na moje do zweryfikowania.
Jest dokladnie tak jak pisze gumis ! Gdyby uszkodzony byl np. przekaznik pompy lub sama pompa absu do hamulec bylby zupelnie inny , w starszych passatach przy takiej awarii nie byloby prawie wogole hamulca . To napewno czujniki !
Witaj miałem podobny problem Niestety w moim przypadku była to pompa ABS.
Sprawdź luz, ale nie między pedałem a serwem, tylko pompą a serwem
Z sprężyną czy bez to samo .Znajduję się przy niej taka baniuszka nie wiem czy to jest jakiś czujnik czy zawór dodam fotkę z neta : http://obrazki.elektroda.pl/6835021200_1...
wyglada na awarie zasobnika cisnienia pompa usiluje uzupelnic cisnienie ale ma z tym problemy poczytaj troche jak to funkcjonuje to podobny system raczej nie obejdzie sie bez wymiany zasobnika http://www.zss.pl/~moto/www_prace_dyplom...
Witam. Gdyby była to przekładnia główna, dzwięki pojawiałyby się na każdym biegu!!! Początkowo jest ciszej bo olej jest gęstszy(zimny). Wyjęcie skrzyni może sprawić trochę kłopotu, zwłaszcza jak jest ABS i problemy ze śrubą wspornika(łapy) skrzyni pod zespołem serwa hamulca(pompy ABS). Demontaż skrzyni-mi największy problem sprawiło zdemontowanie kół...
Pompa ABS i ESP to ta sama pompa, chyba że ja czegoś nie wiem... ESP jest usprawnieniem systemu ABS i bazuje na jego rozwiązaniach w kwestii wykonawczej kontroli układu hamulcowego. Kontroluje nie tylko hamulce ale i np moc silnika. Raczej to nie posiada własnej pompy, chyba że B5 ma coś inaczej. Pompa może być tylko ABS (dla aut nie posiadających ESP)...
Kolego najpierw odczytaj pamięć usterek abs. Możliwe ze pompa się zacina i cały czas otwiera zaworki (płyn wraca do zbiornika, a nie płynie do zacisku). Ale raczej sadzę że coś z serwem się dzieje popatrz dokładnie na przewody podciśnienia do serw itp.
Jeżeli jest ABS to hamulce są wspomagane przez elektryczną pompę a nie jakieś podciśnienie z silnika.
1. Wymień przewody elastyczne 2. Wyczyść pompę hamulcową 3. I przy okazji wymień płyn.
Zapowietrzyłeś pompe hamulcową i abs odpowietrz najpierw pompe jak nie ma odpowietrzników na pompie popuszczając rurki idące do abs W ten sposób nie odpowietrzy pompy nawet wiadrem płynu.
Przewody elastyczne mogły się zacisnąć że starości i płyn hamulcowy nie cofa się do pompy.
Więc tak...gdyby pompa vacum była słaba to odczułbyś to na hamulcach, gdyby była nieszczelność na pompie czy wężykach to rano wsiadając do samochodu przed odpaleniem byś miał twardy pedał hamulca, więc zapewne też byś zauważył. Jego pompa może być wydajniejsza, natomiast wystarcza podciśnienie- 0,7bar do poprawnej pracy.
Jeśli chodzi o procedurę z VCDS to wszystko jasne ale czy fizyczne odpowietrzanie powinno się robić na odpalonym aucie czy nie? I czy procedura odpowietrzania pompy ma być zrobiona po fizycznym odpowietrzaniu czy przed?
Witaj, jeśli masz odrobine pojęcia o mechanice napewno dasz sobie radę, odkręcasz pompe ham. od serwa odchylasz uważając na przewody ham. Serwo jest przykręcone bodajże 4 śrubami od wewnętrznej strony nad pedałami, oczywiście musisz wypiąć z pedału hamulca i finito, sprawdz wcześniej oring pomiędzy pompą a serwem w komorze śilnika :) http://images45.fotosik.pl/236/f52014f51...
Sprawdź pompę podciśnienia, to częsta przyczyna, po sprawdzaj przewody często się luzują, ewentualnie będzie problem z serwem.
A z czego by można podpasować taką pompę?
Niestety, pomimo usilnych prób naprawy hamulca, pompa, ABS i komp sterujący poszły na emeryturę... Założyłem zwykłe serwo i pompę od passata i działa. Dziękuję wszystkim, temat zamknięty.
hamulec passat passat hamulec pompa hamulec
wykrywacz monety gaźnik odśnieżarka wymiana świece kosiarki
terminal płatniczy spawarka porównanie
Monitor czarny ekran, dioda świeci, reset nie pomaga Monitor wyświetla czarny ekran mimo włączonej diody