Uszczelka jest chyba źle założona i nie wiem jak powinna być bo ja zakładam ją na górze tego korka to podczas wkręcania ona spada Musisz tą uszczelkę wcisnąć w szczelinę, zaznaczoną na zdjęciu poniżej: http://obrazki.elektroda.pl/3947381700_1... Jeżeli tego nie zrobisz, pompa nie będzie odprowadzać wody (będzie się "zapowietrzać").
Zapowietrzyłeś pompę, samo zalenie woda nic nie pomoże trzeba odpowietrzać korkiem na pompie, jaka to pompa.?
To sa uszczelki do pompy DPA (zabytek). Xsara ma DPC.
Rączkę którą pompujemy wkładamy do plastikowego korka, 2 identyczne czarne korki znajdują się od spodu w korpusie pompy. W korkach są wycięcia pasujące do plaskownika rączki do pompowania. Pod tymi korkami znajdują się dwie identyczne gumowe uszczelki z otworem w środku. Uszczelki takie łatwo dorobić. Trzeba postarać się o wybijak większy i mniejszy...
Masz wypaloną wtyczkę od grzałki a nie od pompy.
Nie ma w środku żadnego filtra . Odkręć pompę i rury i spróbuj" wytrzepać " śrubę przez otwory w obudowie pompy . Jeżeli nie zablokowała się o wirnik i jest "w jednym kawałku" , to nie będzie potrzeby rozbierać pompy
Odpowietrznik automatyczny możesz zastosować na pompie zamiast korka do odpowietrzania. Warunek musisz mieć zawór zwrotny na ssaaniu aby nie zasysało powietrza przez ten odpowietrznik. Zbiornik przydałby się. Przynajmniej taki przeponowy 12l aby niwelować skoki ciśnienia. Bez naczynia może się pompa często załączać i wyłączać. Najlepiej byłoby zastosować...
Poziomy odcinek instalacji ,tam gdzie jest pompa,tworzy tzw.syfon powietrzny.Niepotrzebnie jest wstawione kolano za pompą[te skierowane w dół. Załóż odpowietrznik koło pompy.Możesz go wstawić na miejsce tego półcalowego kolanka z korkiem.
Mam podobny problem z pompą Omnigena Jet 100A.Po uruchomieniu pompy zaczyna się wyciek na wałku między pompą a silnikiem.Jeszcze nie rozkręcałem pompy.Czy przyczyną wycieku może być uszkodzony uszczelniacz ceramiczny?Jak dostać się do niego?
Najpierw trzeba zmierzyć to ciśnienie. Z boku pompy jest korek na imbusa, musisz mieć zegar z odpowiednią końcówką. Da się to wszystko zrobić z rzeczy ze sklepu rolniczego. Nie ruszałeś wałka rozrządu?
Myślę, że piec jest zapowietrzony. U mnie spuściłem wodę z instalacji i ją ponownie napełniłem - prawdopodobnie zaciął sie odpowietrznik pompy, samo odkrecenie korka pompy nic nie dawało.
Zaślepiony jest tym korkiem koniec listwy zębatej regulacji dawki paliwa. Skoro silnik się rozbiegał to albo zacina się owa listwa albo uszkodzony jest regulator obrotów. Tak czy siak pompa na stół do pompiarza. Przy okazji wymieni uszkodzony korek.
Po dłuższym postoju trzeba odblokować pompę (korek na szeroki śrubokręt, delikatnie rozruszać wirnik). Kod błedu E9 to przegrzew, a kapie z zaworu bezpieczeństwa na zasilaniu c.o. Ostrożnie bo można się poparzyć, albo zalać płytę....
Temperatura wody w wymienniku ponad 95 st C Sprawdź, czy kręci się pompa (odkręć korek pompy i rusz wkrętakiem oś wirnika - tylko nie zalej elektroniki. Rób to przy wyłączonym zasilaniu), lub czy nie masz zakręconych zaworów pod kotłem - brak odbioru ciepła
Już myślałem o pompie CO. Podłączył bym ją do korka spustowego basenu. Same ciśnienie wody wypcha wodę do pompy.
Szum czy brzęczenie? Sprawdzałeś na korku pompy ,czy wirnik się obraca?
No właśnie już pompa bez sterownika przestała działać. 🤯🤯🤯 Wywala korki. Raz zadziałała że sterownikiem i spowrotem zaczęły korki wywalać.
Nic nie będzie wrzeć, bo przecież masz chłodnicę. W układach zamkniętych panuje niewielkie ciśnienie, ustalane z reguły sprężyną w korku chłodnicy.
Korek i tak jest do wymiany. Ja wyjąłbym pompę z filtrem (na stole jest dużo łatwiej coś z tym zrobić) po czym delikatnie i powoli "niszczyłbym" korek aż do całkowitego wyjęcia szczątków. Poza tym pod korkiem jest "dławnica" która zapobiega przedostaniu się do pompy większych zanieczyszczeń. Dławnica jest połączona z korkiem i w stanie normalnym może...
Jeżeli masz odrobinę zdolności manualnych to odkręć ten dekielek z przodu rozepnij sprężynkę a następnie dźwigienki.Wykręć z sekcji ten wałeczek z krzywką (jedna śrubka) na nim jest oring. Wymień na nowy i poskładaj. Ta cienka rurka, o którą pytasz to przelew z zaworu ciśnieniowego sekcji.
Gwint korka oleju jak najlepiej naprawić. Wstępna ocena dostępnych informacji Naprawa gwintu korka oleju to częsty problem, który może wynikać z różnych przyczyn, takich jak nadmierne dokręcanie korka, zużycie materiału lub uszkodzenia mechaniczne. Aby zaproponować najlepsze rozwiązanie, kluczowe jest określenie stopnia uszkodzenia gwintu oraz materiału,...
Stojąc z tyłu gębą do niego po prawo poniżej przewodu ssawnego pompy hydraulicznej masz korek na 1/2 cala .
Kocioł koniecznie musi być wyłączony. Spuszczasz z niego całą wodę! Na pompie masz korek na płaski śrubokręt. http://obrazki.elektroda.pl/8404489500_1...
Pompa dopóki nie cieknie to może zostać - chociaż więcej niż pewne, że łożyska smarowane są już wodą.
Na programie wirowania pracuje pompa spustowa, są ruchy bębna?
Ważną sprawą jest odpowietrzenie pompy poprzez korek na wirniku (jaki to jest kocioł ??) instalacja może się napowietrzać przez dłuższy czas zwłaszcza nowa i przy częstym uzupełnianiu, ogólnie temat rzeka niema identycznych instalacji.
STB - Taki otworek pod klapką, pomiędzy termostatem kotła a głównym włącznikiem. Włóż tam cienki śrubokręt i lekko wciśnij. Jeżeli usłyszysz cyknięcie i poczujesz delikatny skok, palnik powinien wystartować. Jeżeli trafiłem z diagnozą to odkręć korki w pompach i poruszaj śrubokrętem czy wirniki się obracają lekko. Sprawdź czy ktoś nie zamknął jakiegoś...
Termostat,korek,pompa wody...
Trzeba rozruszać wirnik śrubokrętem po odkręceniu korka.
(at)jasiek89 Nie podałeś co to za pompa, markowa, czy jakiś chińczyk. Z opisu wynika , że pompa ma za małą wydajność. Są chińczyki , co kręcą , a nie podają wody. Sprawdziłeś , czy ona działa? Obstawiam, że wirnik w pompie stoi, a instalacja działą na naturalnej cyrkulacji i grzeje tylko góra. Sprawdź pompę odkręcając korek odpowietrzający i dotknij...
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... Talerzyki powinny opadać wraz z przepływem. Pompa pracuje? Świeci? Miga? Zielono? Czerwono? Te korki białe na dole są odkręcone?
Musisz podwadzić ten plastik który został się w pompie,normalnie powinien wyjść z korkiem,ale się wysunął.
Gdzieś już na elektrodzie było zdjęcie z zamontowaną w ten sposób pompą, a zamiast korka wkręcony automatyczny odpowietrznik.
Przekręcisz silnikiem przy otwartym korku zbiornika wyrównawczego to pompa wody napełni wszystkie kanały wtedy dolejesz ile będzie brakowało... Swoją drogą to jaką pompę czyściliście skoro piszesz ze masz pompo-wtryskiwacze ?
Z boku pompy masz duży plastykowy korek. Tylko w jednym położeniu wałka pompy będziesz miał w środku półokrągłą blaszkę i śrubkę na ampel 4 mm. Wkręcając ją zwiększasz dawkę.
Wina leży po stronie zaworów przełączających ciśnienie (trzy korki aluminiowe na pompie).Prawdopodobnie złamała się pod którymś sprężyna , kłopot jest taki że są one wkręcone na jakimś kleju i ruszenie ich skutkuje zerwaniem gwintu , jest to po prostu jednorazowe.
W C-330 nie potrzeba luzować przy wtryskiwaczach. Poluzuj korek z boku pompy, przepompuj pompką ręczną aż wypłynie paliwo bez powietrza, zakręć korek i odpal.
Odłącz grzałkę i silnik i włącz. Jak nie wywali jesteś w domu Jak nie popatrz na wiązkę, kable. Ale najpierw grzałka i silnik pompa? Nie brnij w schemat
Korek wlewowy został wymieniony? Bo w nim jest odpowietrzanie i uszkodzony nie wypuszcza ciśnienia na zewnątrz wtedy puszcza uszczelnienie na pompie. Testowo zalej wodą układ i zamiast korka szmatka albo nic i sprawdź.
Zablokowana pompa, brudny filtr na powrocie lub słaby kondensator w pompie. Aby odblokować pompę odkręcasz korek na płaski śrubokręt i pod tym korkiem ruszasz rotorem.
Dziękuję , wygląda na to że grzałka i pompa w porządku. Co jeszcze może pwodować wywalanie korków ?
witam co do rozrządu to jak znaki graja to raczej nie to, co do przegrzewania to zanim pompę wymienisz to spróbuj korek na zbiorniczku wyrównawczym wymienić, a póżniej tylko pompa + listwa i wtryskiwacze - cudów w mechanice nie ma
Obroty maksymalne reguluje się wkrętem który jest pod takim plastikowym kapturkiem na górze pompy- przy korku wlewu oleju do pompy. Są tam 2 wkręty, od obrotów to ten po prawej. Ale wydaje mi się że dużo też nie podkręcisz. Najlepsze rozwiązanie to zastosowanie kół o rozmiarze R32, widziałem kiedyś T25 na takich kołach, szybko śmigał.
Ja swój kompresorek wykorzystuję , do odsysania oleju w kosiarce , bo nie ma korka spustowego .
Rusz pompę. Odkręć na niej korek płaskim śrubokrętem i rusz rotorem czy się obraca. Sprawdź ciśnienie w kotle. Wyślij foto kotła
Problem może być w korku od zbiornika.
Przyczyn takiego stanu rzeczy może być kilka; Nie wystarczająca ilość powietrza oraz paliwa dostarczonego do silnika podczas pracy, nieszczelność pomiędzy gaźnikiem a cylindrem, (ciągnie lewy powietrze po nagrzaniu) Nieszczelność przewodu impulsowego pompy paliwa, albo jej wydajność,jeżeli taką pompę posiada. Zatkany odpowietrznik w korku zbiornika...
Być może zablokowała się pompa. Wylacz kocioł z sieci. Odkrec korek na środku pompy (taki srebrny) - poleci trochę wody, wiec przygotuj sobie ręcznik. Wewnątrz będzie trzpień wirnika. Włóż tam śrubokręt płaski 3mm i zobacz czy się kręci. Jeżeli jest zablokowany - spróbuj go rozruszać. Musi się kręcić lekko. Jeżeli jest zablokowany „na amen”...
Patrząc na pompę zamocowaną na silniku,pomiędzy śrubami od wolnych i maksymalnych obrotów jest śruba z kontrą na której jest na gwincie zaciśnięty pierścień(ograniczający jej wkręcanie).To właśnie śruba od dawki paliwa,czym więcej wkręcona tym większa dawka.Śruba w oryginale jest zaplombowana i zasłonięta plastykowym korkiem.
Zasilanie z pompy. Z rozdzielacza z tulei ciśnieniowej podłącz do tego przewodu co ci został po odkręceniu od pompy. Powrót z rozdzielacza podłącz gdzieś pod korek w obudowie skrzyni biegów.
Z pamięci, bo to stare dzieje-problem taki robił dodatkowy przekaźnik pompy paliwa (K142 na schemacie) jak i moduł sterujący wentylatorami. W tym modelu zastosowano schładzanie listwy paliwowej (pompa przetłaczała paliwo) aby nie tworzyły się korki powietrzne. http://obrazki.elektroda.pl/2920196000_1...
teoretycznie nie powinna miec nic,ale jedyne co zapoczatkowało temat był przejazd przez błoto pośniegowe.Wszystkie dalsze objawy,głośna praca pompy przy odkręconym korku zbiornika paliwa wcześniej nie występowały.
Na Przyszłość - Błąd F5 w Twoje pralce oznacza Problem ze spustem wody Stanowczo protestuje przed szerzeniem takiej propagandy! Niestety, wciąż nie działa. Ktoś coś? Spuść całą wodę z pralki (poprzez korek pompy), następnie spróbuj uruchomić zwykłe pralnie i napisz czy pralka prawidłowo pobrała wodę :)
Lejesz caly czas borygo?Ja kiedys zalatwiłem escorta w ten sposób ze wymieniałem caly plyn borygo na petrygo ale gdzies tam jeszcze dostało w silniku i sie zmieszaly i szlak mi trafił pompę wody i korek w chlodnicy.Te płyny sie gryzą ze sobą.Poszło boczna dziurka na pompie i sie lała woda okropnie wtedy.
Weź 5 zł i odkręć ten korek w środku pompy. Włóż tam wkrętak i dotknij do osi, sprawdź, czy się obraca, jeśli nie to spróbuj obrócić wałek pompy. Wyciekającą woda nie nie martw, uważaj bo gorąca.
To jest silnik pompy..
Cześć, podpinam się pod temat w mojej myjce MPWP 2100-2 pękła sprężyna tłoczka i talerzyk sprężyny. Czy można dokupić czy tylko cała pompa? Drugie pytanie w pompie z linku powyżej nie ma korka kanału do jednego z tłoczków. Czy ta pompa nadaje się do MPWP 2100-2?
Witam. Kolego odkręć dekiel na zbiorniku oleju, ten z korkiem wlewu i smokiem zasilającym pompę wspomagania ukł.kier. Następnie wyczyść smok. Prawdopodobnie zapchany smok powoduje powstawanie podciśnienie na pompie, co z kolei jest przyczyną zasysania oleju przez ową pompę za skrzyni. Pozdrawiam.
Najlepiej by było gdybyś pokazał tę pompę co jest zamontowana, bo z czego się orientuje, (a Zetora mam nie jednego) te Zetory mają pompę z centralnym smarowaniem (z silnika). A jeżeli masz starszą pompę i chodzi Ci o ten bagnet na klucz bodajże 19, to jest to smarowanie regulatora obrotów i właśnie tam trzeba lać olej. Wlej taki, jaki masz w silniku....
Na grzejnikach mam zainstalowane zawory kulowe. Czy pompa pociśnie te korki powietrzne?? PS. Na ostatniej kondygnacji z odpowietrznika leciała woda i przez zbiornik wyrównawczy też przeleciała, więc nie sądzę, żeby to były korki powietrzne.
To w pierwszej kolejności sprawdź filtr, już dawno powinieneś to zrobić. Zakręć zawory przed i za pompą a potem odkręć korek filtra, w środku jest siatka na której osadza się brud.
Czy Chodzi O korek przy końcu pompy?? Bo jest jeszcze korek w środkowej części pompy na wysokości wałka. Dzięki
Myśleliśmy że wystarczy wytworzyć ciśnienie w zbiorniku ale jak wody nie było tak nie ma 😒 Ciśnienie w zbiorniku, będzie, czy nie, nie ma wpływu na pracę ssącą pompy. Pompę, a właściwie rurę ssącą najlepiej zalać trójnikiem, poprzez odkręcenie korka zaznaczonego strzałką czerwoną.Jak odkręcić korek? Dobry klucz, czasem potrzebna przedłużka...
http://obrazki.elektroda.pl/4669348200_1... Niebieski korek spustowy, czerwony wlewowy a wchodzi jeden litr oleju silnikowego. http://obrazki.elektroda.pl/6506844800_1...
To nie jest żaden mechanizm, tam po prostu powinno się znajdować coś czego nie było w zestawie, np przyłącze do pompy cyrkulacyjnej lub zawór bezpieczeństwa lub można zaślepić korkiem ocynkowanym nie widać całego boilera. Zaślepka tylko ochrania gwinty i zbiornik by nic nie wpadło do środka podczas magazynowania.
To przyłącze służy do całkowitego spuszczenia wody z pralki. Jest zakończone ''korkiem''.
Wystarczy pojeździć bez korka.
Ubywa oleju z miski olejowej a czarny olej wypływa z korka wlewowego pompy paliwowej w ilości około 2 litrów.
Ostrożnie (wysoka temperatura) odkręć korek na pompie (podłóż stary ręcznik) i delikatnie sprawdź wirnik czy się obraca. Śrubokręt do korka pompy duży szeroki zaś do wirnika średni płaski ok 5 mm. Nic na siłę, wirnik węglowy można niechcący odszczypać.
Sznur może być grafitowy,lub łojowy. W końcu jaka jest styczność tego sznura z wodą -znikoma.Przekrój najlepiej kwadrat. Myślę że jest to do kupienia ( napowietrznik) w dobrym sklepie hydraulicznym. W ostateczności, jak nie kupisz,to usuń pozostałość,a otwór zaślep odpowiednim korkiem.
Należy powoli wlać wodę do rury ssącej (przed pompą) tak aby wypełniła ją całą. Zaobserwować czy nie obniża się poziom (jeżeli tak - wymienić zawór zwrotny w studni). Zakręcić szczelnie korek dostępu do rury ssącej i uruchomić pompę.
opryskiwacz jest płukany? Pompy mają korki spustowe, żeby nic w nich nie zostało. Po opłukaniu wodą lub środkiem do czyszczenia opryskiwaczy należy wszystko wypuścić również z pompy. W pompie ma zostać olej. Niektórzy na zimę wprowadzają do opryskiwacza ekologiczny płyn niezamarzający. To w opryskiwaczach polowych trzymanych zimą w nieogrzewanych pomieszczeniach.
To pompa HPI Koyo.Np.na korku będzie napis.Nie są w praktyce zamienne wprost.TRW na inne mocowanie i czujnik kąta skrętu.
Witam Mam problem z wyciekiem w pompie wtryskowej w zetorze 16145. Miejsce wycieku to plastikowy nakręcany korek po lewej stronie obok wyjść przewodów wysokiego ciśnienia czyli do zalewania oleju. Przy wolnych obrotach prawie nie widać wycieku. Jak dodając obrotów zaczyna pryskać na boki małymi kropelkami. Czy to poważna awaria? Czy pompa jest już do...
W jaki sposób działa separator oleju w takich małych pompach próżniowych? Moja pompa próżniowa ma separator oleju w korku oleju który jest jednocześnie wylotem. Co się dzieje z "odseparowanym" olejem?
Wyciek może być z kilku miejsc. Najlepiej zdjąć tą jak to nazywasz brytfankę, podnieść wyżej zmywarkę np na deseczkach i obserwować skąd kapie. Może z pompy, może z węży, a może z pod korka pojemnika soli lub uszczelki misy. Coś na pewno odkryjesz.
Witajcie. Okazało się że silnik pompy jest sprawny. Błędem z mojej strony było sprawdzanie go z szeregowo włączoną żarówką. Teraz już wiem że na przyszłość jak chcę coś sprawdzić i zabezpieczyć się przed wywaleniem korka w skrzynce rozdzielczej muszę zamiast żarówki włączyć w szereg korek automatyczny. Elementem wywalającym korek okazał się przedłużacz...
myślisz o tym "korku" na pompie czy o zaworku(mającym dawniej pełnić funkcję korka), który jest na rurze wychodzącej ze ściany ?
To co masz na panelu nie jest ważne. Pompa może stoi(w środku niej jest klapka, która przełącza miedzy CO i CWU - klapki zawieszają się czasami). Odkręć korek na pompie i przekręć płaskim śrubokrętem. Powinien lekko wirnik się kręcić. Jeśli pompa jest gorąca, że nie możesz jej dotknąć podczas grzania CWU to pewnie jej wina lub tak mocno zabity wymiennik...
Podałem Ci przykład w #6. Polski producent, tańszy, zamontowałem ich dziesiątki i z żadną nie było problemu od lat. 6-45W, 4-7m podnoszenia, 3 tryby pracy x 3 prędkości na każdym trybie. Odpowietrznik mechaniczny pompy ( korek) czego brakuje u innych producentów. Do kupienia poniżej 400 zł brutto.
Podsumowując: mały obieg działa bo ogrzewanie jest, a płyn z przewodu zwrotnego w zbiorniczku nie tryska, a powinien. Uruchom zimny silnik z otwartym korkiem zbiorniczka wyrównawczego, jeśli pompa wody jest sprawna i przewody drożne - to po dodaniu gazu woda powinna wypływać silnym strumieniem z przewodu zwrotnego (oczywiście do wnętrza zbiorniczka)....
Prawdopodobnie pompa się zastała, z boku pompy lub z tyłu powinien być korek. Odkręć go i rusz wirnik np. śrubokrętem.
W pompie wody jest korek spustowy nożna przez niego takim wygiętym haczykiem sprawdzić czy pompa wody sie obraca czy nie u mnie wirnik mogę zatrzymać jak kręcę wałem niestety puścił,90 tyś przebiegu.
odkręcanie zaślepki pompy podczas pracy raczej jej nie odpowietrzy. woda z korka pompy zazwyczaj tylko cieknie i tak ma być. Odpowietrzaj na wyłączonej pompie i piecu, w piecu powinieneś mieć również odpowietrznik ( w górnej części pieca w okolicy naczynia przeponowego ). Obroty pompy powinny być na drugim biegu ale zrób test czy chałas ustępuje przy...
Zalej pompę i nie zakręcaj korka, tylko zatkaj trójnik dłonią. Włącz pompę. Czuć ssanie, chce wciągnąć dłoń do środka?
Kolego Beta5 zrobilem to co zleciles i krany przestaly strzelac powietrzem :) !!! Jeszcze tylko zostaje pewien znak zapytania czy ja to zreperowalem czy padajacy cala noc i dzis prawie caly dzien deszcz :) ale nie sadze zeby tak szybko podnioslo sie lustro wody i zanurzylo to co potrzeba. Zrobilem jak mowiles, spuscilem wode, przez korek do zalewania...
Problem dotyczy pralki Whirlpool model PL FL 50042 400. Po wyjęciu/ wykręceniu korka filtra pompy, celem wyczyszczenia, nie można wkręcić powtórnie. Bardzo proszę o pomoc. pozdrawiam
Nie koniecznie, te wtryski potrafiły i 500tys zrobić - no chyba że auto ma tyle :) . Zobacz na komputerze co się dzieje, sprawdź błędy i ciśnienia, filtr paliwa. Zobacz też czy nie ma problemów z odpowietrznikiem w zbiorniku bo robi się podciśnienie i pompa nie daje rady uciągnąć - pomaga delikatnie popuszczony korek wlewu.
Kocioł ma wymiennik główny typu rura w rurze. CWU grzeje bez udziału pompy. Do grzania pompa jest konieczna, a ta najprawdopodobniej zastała się przez lato. Wystarczyłoby odkręcić korek i ruszyć rotorem pompy. Ok. nie doczytałem:D Na bank zamknięty jakiś zawór lub zapowietrzona pompa. Sprawdź filtr tak jak poradził wcześniej kolega (at)W0jtek92
Czy chcąc przełączyć odpływ z pomporozdrabniacza do oryginalne pionu kanalizacji na klatce oddalonego ok góra 12m tj.ok 2w górę i koło 8w bok w poziomie mogę zastosować rury po fi 25 zgrzewane nie narażając przy tym instalacji na zapchanie i czy muszę stosować jakieś specjalne korki napowietrzanie
Wyżej opisana awaria była spowodowana spaleniem się grzałki - była cała zakamieniona. Teraz mam nowy problem. Pralka pobiera wodę, odpompowuje ją ale nie pierze i nie wiruje. Programator wydaje dźwięk jakby usiłował włączyć zalecony program. Co to może być?
A może pętle podłogówki są przymknięte? Wiesz woda w wężu ma większe ciśnienie i dlatego podnosi przepływomierze. Zerknij czy pętle są na maxa otwarte, regulacja jest zapewne na zaworach dolnej belki tych na których były nakręcone białe korki, bądź też reguluje się przepływomierzami, musisz to zbadać.
Odkręć korek spustowy oleju z pompy paliwa. Jeśli będzie ropa zamiast oleju. To wyciągnij ją wymień uszczelniacz na wałku, i przy okazji napraw pompkę zasilającą.
Płyn musu być dobry. Temperatura do potwierdzenia testerem a nie że na blacie. Korek też może być do wymiany. Pompa wody też może szwankować.
Łopatologicznie, to drażliwe punkty są najwyżej. Extrema lokalne i ogólne :) Powietrze jako lżejsze kieruje się do najwyższego punktu. Jeśli za nim masz odcinek biegnący w dół, to przy niewielkim ciśnieniu jakie daje pompa nie przepchniesz korka dalej. Oczywiście odpowiednie, powolne, napełnianie może czasem pomóc ale na przykład gdy jest długi kawałek...
wymieniłem termostat i pompę korek zbiorniczka wyrównawczego no i nadal jest to samo na zimnym silniku robi podciśnienie i wyrzuca płyn a na zagrzanym wszystko jest ok.
Fachowo to robili tak,liczymy od początku; filtr ,zawór pionowy,rura ,nad ziemią trójnik z korkiem lub zaworem do zalania rury,od trójnika odejście w stronę pompy,dodatkowy zawór zwrotny i .dopiero pompa .Rozwiązanie może drogie ,ale ułatwia życie użytkownikom w razie ewentualnych napraw.
Kompresor gotowy. Ostatecznie wszystko zostało złożone. Wszystkie przewody olejowe, powietrzne i elektryczne są zamontowane. Co do próby to tylko sprawdziłem czy silnik działa i w którą stronę się kręci, bo to ważne z uwagi na pompę oleju. Jeszcze muszę poczekać na zamówiony magnetyczny korek spustowy do misy oleju przy pompie. Gdy już korek będzie...
Czujnik zegarowy w osi tloka pompy (korek miedzy przewodami wtryskowymi).
Czerwony korek na regulatorze obrotów, ewentualnie przez miarkę. :)
pompa zwarcie korki pompa wybija korki wywaliło korki
tranzystor to220 przegub wewnetrzny napełnianie butli gazem
schemat podcisnienia schemat podcisnienia
Błąd ogrzewania postojowego: ryzyko zżywiczenia paliwa Ford Focus C-Max czujnik temperatury zewnętrznej – lokalizacja, generacje, objawy usterki