Nagrzewnice potrzebują wysokiej temperatury, dlatego najlepiej jest wpiąć zasilanie prosto w wyjście z kotła. Czyli miejsce 3 Filtry montuje się przed pompami. Co masz na myśli pisząc "odpływ z nagrzewnicy"? Czy chodzi o powrót? Jeżeli tak to powrót z nagrzewnicy do powrotu kotła. I pamiętaj, że nagrzewnice podłącza się odwrotnie tzn. zasilanie od dołu,...
Ten schemat połączeń będzie działał ale jeśli pompa może bć zasilana z nagrzewnic wystarczy jeden przekaźnik.
Wymiennik płytowy. Druga pompa Sterowanie
Ten opis naprawy przedstawiony przez kierbedz4 dotyczy naprawy nagrzewnic z pompą wysokociśnieniową, a nagrzewnica B35 CED jest nagrzewnicą z pompą powietrzną i zasysaniem paliwa na podciśnieniu.
Spróbuj tu [url=https://north.pl/wtyczki-wiazek,g66... , kilkukrotnie ratowały mnie zakupy właśnie u nich.
coala 71 . Twoja nagrzewnica nie jest 268 . 268 to nagrzewnica "mokra " do grzania płynu chłodniczego .Nie sugeruj się napisem na pompie bo ta pompa nie jest oryginalna lecz współczesna dedykowana do do silników ogrzewań 268 (wyższe obroty ) Przeczytaj moje posty na temat pomp
A mała pompa ciepła monoblok i ciepło z serwerowni pchać w cwu. Widziałem tak chłodzone podasze i działało to fajnie.
Chyba się nie rozumiemy. Nie chodzi o pompę wody na silniku napędzaną paskiem, tylko o dodatkową pompę elektryczną wymuszającą prąd przez nagrzewnicę. Przy niesprawności tej pompy są właśnie takie objawy jak opisujesz.
Jest jeszcze jedna kwestia - czy 100m węża 1'' nie zdławi pompy tak, że ta się wyłączy albo spali.
Odprowadzenie (powrót) to przewód, który idzie z nagrzewnicy do pompy wody. Na przewodzie odprowadzającym z nagrzewnicy jest trójnik, który powinien być podłączony do zbiornika wyrównawczego. Jaki silnik wtrysk, gaźnik? Trójniki masz podłączone, czy zaślepione.
płyn chłodniczy w zbiorniczku trzyma stan czy ucieka ? Paski piszczą :-) visco trochę przyśpiesza ...... porównaj ciepłotę węży zaczynając od dołu silnika - Pompa -Głowica Nagrzewnica wtedy zlokalizujesz problem komputer pokazuje temperaturę 50 stopni ? o rozrząd mi nie chodzi jak o tą pompę Stawiam na pompę...... lub przytkany układ / zapowietrzony....
Nie jest to do końca przegrana sprawa, bo można zrobić coś takiego, że będą dwa obiegi wody (muszą być dwie pompy) jeden to parownik pompa i blok wodny drugi to nagrzewnica pompa i blok wodny. Pomiędzy bloki wodne wstawić płytkę peltiera odpowiedniej mocy i jest klima elektryczna. Jeszcze tylko jakieś elektrozawory żeby w zimie układ mógł grzać i jest...
witajcie, kolego ,nagrzewnica podłączona bezpośrednio od pieca rurkami takie jak wyjście z nagrzewnicy najlepiej na osobnej pompie ,temperaturę podać dużo większą niż 60 stopni.podłączenie nagrzewnicy odwrotnie niż narysowane,zasilanie z dołu i będzie dodrze. pozdrawiam.
Pompa wodna lub zabita mułem nagrzewnica. Ew jak benzyna z gazem zle podpięty reduktor lpg
Żarnik powinien wyłączyć się po około siedmiu sekundach, nie może palić się cały czas bo szybko się uszkodzi. Brak ciśnienia spowodowany jest nieprawidłową pracą pompy powietrznej (zablokowane łopatki, brudne filtry, uszkodzona bakelitowa pokrywa pompy).
patent slabo dziala na rurce co idzie do turbiny. trzeba chyba sie wpiac w rure co idzie z pompy na nagrzewnice
Konsultacja z najlepszym mechanikiem z okolicy który powiedział , że albo nagrzewnica albo wytrącone łopatki w pompie wody ( miał oba takie przypadki , że w jednym nagrzewnica w drugim aucie pompa ) Wymieniona nagrzewnica na nową i dalej brak ogrzewania.Po ustawieniu obrotów na 1500 z nagrzewnicy zaczyna lecieć gorące powietrze przy temperaturze silnika...
Tak cały czas krąży ciecz między silnikiem a nagrzewnicą. Termostat działa w obiegu chłodnicy. Zmieniłbym miejscami termometry, by wykluczyć ich wadę. Może pompa wody nie domaga. Częściowo zapchana nagrzewnica, czy po wymianie nagrzewnicy było ok? Pomiar temperatury pokazuje temperaturę przewodów, a nie cieczy, może jak dłużej by działał na wolnych...
Czy wystarczy sam kocioł, zawory, pompa obiegowa i naczynko wyrównawcze jak na filmie? Przydał by się też zawór do ochrony powrotu kotła żeby nie był zalewany zimnym powrotem. Skomplikuje to trochę układ bo będzie potrzebna jeszcze jedna pompa.
od jakiego mastera ta dysza? Elementy zastosowane pochodzą z nagrzewnicy olejowej MASTER, a do pompy łopatkowej dorobiłem napęd. Są dwa rodzaje nagrzewnic, z pompą oleju i te drugie z pompą powietrza.
Klapy nawiewu znajdują się w module mieszalnika powietrza pod samochodem ( ta duża plastikowa trumna przykręcona dookoła chyba 20 śrubkami i jedną lub dwoma obejmami metalowymi. Przy sciąganiu nic sie nie rozpada. Ale po mojemu nie będzie to wina mieszalnika tylko bardziej uszkodzenia w układzie chłodzenia( zatkane przewody, nagrzewnica, uszkodzona...
Należy ustalić płytę. Należy zminimalizować pęcherzyki powietrza w instalacji (wpływ na wydajność nagrzewnicy). 7 litrów "glikolu" rozumiem jako mieszaninę. nagrzewnica1 + nagrzewnica2 + pompa na obieg nagrzewnic - diy sprzęgło hydrauliczne ze zbiornika wyrównawczego - kocioł z wbudowaną pompą
Według mnie nagrzewnica jest dalej przytkana, dopóki termostat jest zamknięty pompa chłodzenia wymusza przepływ przez nagrzewnicę. Z chwilą otwarcia termostatu ciecz chłodząca znajduje sobie łatwiejszą drogę przez chłodnicę (większa średnica węży) i pomija nagrzewnicę.
Wogóle tego nie wlewaj, bo bardzo szybko wymienisz nagrzewnice i pompę wody, taniej wyjdzie kupić nowa chłodnice wody.
pompa wymieniona to zostaje chyba tylko nagrzewnica
Tak, wiem że powinna być wpięta w mały obieg i tak jest, tak samo jak parownik przed termostatem. Szukam w sieci rysunku jak powinno być to podłączone w orginale bo coś mi się wydaję, że jest pomieszane. Parownik wpięty jest między pompę wody a powrót z nagrzewnicy. Czy pompa nie powinna pchać w zasilanie nagrzewnicy ??
A ja bym go na odwrót przelał czyli na zimnym spuścił płyn , zdjął przewód na nagrzewnice z termostatu ( albo podpiąć się pod pompa w wylot nagrzewnicy tak jak kolega sugerował od razu wypcha coś z nagrzewnicy) , zdjął przewód dolny przy pompie i wtłaczał wodę od termostatu w stronę pompy. Jeśli jest szlam wokół cylindrów to może go wypcha. Co do napełniania...
Termostat odpada bo układ chlod,enia pracuje prawidłowo. Jeżeli jest prosty termostat, to tak, ale jeżeli jest z dodatkowym 'talerzykiem' na końcu, to już nie jest tak prosto - przy zamkniętym termostacie jednocześnie jest otwarty 'skrót', czyli powrót płynu do pompy, omijający nagrzewnicę (łączy we i wy nie tylko nagrzewnicy, ale też chłodniczki oleju,...
Pewnie przed pompą ... w sumie jak obieg zamknięty, to gdziekolwiek byś umieścił to jeśli nie będzie w układzie czynnika to będziesz mieć sygnalizację.
Wyklucz pierw uszczelkę na głowicy czy jest szczelna. Później można zając się grzaniem (zawalona chłodnica, nagrzewnica, pompa.. ) jak jest alternator blisko chłodnicy to sprawdź też poduchę pod skrznią- uszkodzona powoduje że cały silnik idzie do przodu. Być może komuś w przeszłości zerwał się pasek i jeździł do zagotowania silnika.
Nigdy nie wlewajcie tego środka na uszczelnienie chłodnicy! To ostatni gwóźdź do trumny dla auta. Zapcha się nagrzewnica potem chłodnica i pompa wody. Tego nie ta się później pozbyć z układu chłodzenia. Tylko naprawa bez uszczelniacza!!!
Witam wszystkich ponownie, kolejny raz mam pytanie dotyczące poprawności wykonania instalacji elektrycznej w warsztacie. Mianowicie wykonuję instalacje C.O. - zamontowany zostanie piec oraz nagrzewnice wodne z wentylatorem. Instalacja prowadzona bedzie w rurkach PP, poza podłączeniem naczynia wyrównawczego, obiegu pompy obiegowej oraz oczywiście odprowadzeniach...
Nie da się nie ma spirali grzewczej, to nagrzewnica podciśnieniowa bez pompy paliwa tak mi się wydaje.
Kol w korpusie nagrzewnicy 231 jest bezp zabezpieczający pompke .Znajduje się pod waska blaszka na 2 wkręty. Lubi się przepalać -to najczestrza przyczyna niedzialajacej pompy .
Witam optymalne ciśnienie na dyszy powinno mieścić się w granicach 10 -11 bar .
Zapowietrzenie wykluczone? Pompa wody daje wystarczające ciśnienie, może oberwane łopatki? Jest przepływ przez nagrzewnicę czy nie ma? Zawór sprawny, zamyka otwiera przepływ?
Jest to mondeo mk3 2006 rok 2.0 tdci 130 km Przy pompie wody jest taki zawór nazywają to mały termostat Ale niestety nie jestem w stanie na 100% powiedzieć czy może on mieć taki wpływ. jeżeli pompa, nagrzewnica, i termostat są w porządku może jeszcze klapy ciepłe/zimne albo ten zawór.
Trudno określić źródło dźwięku bez zdjęcia obudowy: pompa, nagrzewnica, wentylator... Lepiej wyłączyć by uchronić kocioł przed większą usterką i wezwać serwis gwarancyjny.
Bardzo fajny . Pewnie coś jak nasz termet. Ma 45l zasobnik super sprawa. Może podzespoły tj pompy, nagrzewnice mieć z typowych firm. Ja mam firmę UNICAL i każdy element z innej firmy, działa ponad 5 lat bez problemu.
Albo nagrzewnica zatkana uszczelniaczem, albo urwany wirnik pompy wody. Więcej możliwości nie ma.
Obstawiam 3 miejsca: -chłodnica szczególnie przy kolumnach -pompa wody -nagrzewnica.
Witaj. Cisnienie wynosi 12 barów, a szczelina regulująca powietrze to-8mm. Sprawdź filtr w pompie( klucz imbusowy , patrząc z góry na pompie).Powodzenia.
To że koło pasowe pompy się obraca to nie gwarantuje że pompa dobrze pompuje ciecz chłodzącą (oberwana turbinka -obraca się na wałku wewnątrz pompy).Czy po osiągnięciu temperatury silnika nagrzewnica dobrze grzeje?
Czy ktoś może wie czy jest pompa obiegowa do nagrzewnicy na''tył"
Silnik dogrzany? Pompa wody, termostat, zapowietrzenie nagrzewnicy lub zapchana, zawór sterujący otwarciem krótkiego obiegu na nagrzewnicę.
Np w VW T4 wajchą ciepło zimno otwierało się przepływ płynu na nagrzewnicę, łopatki w pompie to naprawdę mało prawdopodobne ale i proste do sprawdzenia bo nawet pompy czasem nie trzeba rozbierać aby je zobaczyć, zależy od kątów króćców
Ok ale można dookoła winika pompy nawiercić 10 otworów i zrobić 10 obwodów nagrzewnicy. Jak kolega z tematu rozepnie węża i włoży nagrzewnice nawet na króciutkich odcinkach to zobaczy czy będzie mu grzało. Będzi pompowało z pompy w nagrzewnice .
Nagrzewnica do wymiany. Czytałem ten temat dwa miesiące temu po czym wymieniłem. Nagrzewnica można wymienić nie wyjmując całej deski rozdzielczej. Dojście jest od strony kierowcy tam najlepiej oczyścić sobie przestrzeń wykręcając kanały nawiewu na nogi( torks przy bezpiecznikqch). Potem czujnik od światła hamowania pod kierowcą i na koniec klapka od...
Wentylator pracuje poprawnie? Dodano po 6 P.S. Poodpowietrzałeś kocioł? Tam chyba przy nagrzewnicy powinien być odpowietrznik i możliwe, że przy pompie też.
W/g rysunku to pompa do nagrzewnicy nie jest potrzebna, natomiast tą co zasila dodatkowe grzejniki można wyregulować stosując niski bieg.
Zakamieniony wymiennik. Należy sprawdzić czy podczas poboru cwu obieg pierwotny jest rozgrzany do "czerwoności". Sprawdzamy wyjście z nagrzewnicy-wejście na pompę. To będzie świadczyło o tym że kocioł robi swoje i czeka na odbiór ciepła poprzez wymiennik.
Pompo mieszacz 1 szt, i do tego pompa na nagrzewnice, bezposrednio, po co masz mieszac
Ciśnienie jest przy odkręcaniu korka ale wydaje mi się ,że jest w normie ( jak się silnik zagrzeje to podnosi się poziom płynu w zbiorniczku wyrównawczym ale nie jakoś mega dużo ) Wychodzi , że mam pompę wody z taka wiskozą ze sprzęgłem , może rzeczywiście ta pampa siadła mimo , że widać , że była wcześniej wymieniana na nową ( zasugerował to bardzo...
wymontuj pompę wodną często koroduje frez napędzający od pompy wspomagania i nie przenosi napędu na pompę wodną dlatego nie ma obiegu i nagrzewnica jest zimna
Pompa wody do wymiany.
Witam koledzy, mam problem z passatem nie grzeje na wolnych obrotach jak są wyższe obroty to grzeje pow 2.tyś wymieniłem pompę nagrzewnice termostat i nic nie wiem co dalej (płyn w porządku i odpowietrzony), błagam o pomoc !!!!
Nagrzewnica niewykluczona ale w Eurostarach-4 najczęściej defektuje pompa Wilo (oczywiście filtr c.o został sprawdzony). Zarówno nagrzewnica jak również pompa to koszt ponad 1000 zł.
Za mala wydajność pompy wody, była wymieniana? Niedrożne przewody? Jak gotuje płyn to nie ma cyrkulacji płynu w obiegu. Nagrzewnica drożna, grzeje? Chłodnica i przewody od chłodnicy nagrzewają się? Pompa wymieniana była, przewody są drożne bo sprawdzałem po wymianie pompy. Nagrzewnica powinna być drożna bo nawiew normalnie grzeje. Przewody oba gorące....
No dobra i tak musiałem wymienić rozrząd przy 200000km więc to zrobię i wymienię pompę oraz nagrzewnicę. Dzięki za wszystko.
Powrót na pompę wody, zasilenie do kolektora wodnego. W kabinie masz nagrzewnicę? Podejrzewam, że poprzednik bez powodu nie zadał sobie trudu, żeby demontować sprawny układ...
Kiedy była pompa wody wymieniana?
Zapaprana nagrzewnica, slaba wydajnosc pompy (oblamane smiegielko) , malo plynu w ukladzie
Sprawdź wyłącznik uderzeniowy, jest za nagrzewnicą nad tunelem środkowym
Wystarczy że pompa ma połamany wirnik i takie cuda będą. Czyli zacząć od pompy czy nagrzewnicy.... Z góry dzięki za wskazówkę
Gdy wlacze pompe elektryczna to dzwiek jej pracy jest niejednorodny, nie wiem jak to wyjasnic, ale brzmi to tak jakby na lopatki pompy trafialy pecherzyki powietrza. Trafne spostrzeżenie. Pęcherz powietrza znajduje się w nagrzewnicy, bo ona znajduje się najwyżej i tego pęcherza w normalny sposób nie da się usunąć. Jest to wykonalne, ale dużo byłoby...
Widocznie przyczyną był słaby styk na kostce . Błędu brak , natomiast teraz dogrzewa tylko do 70 ° przyczyn włączę nawiew spada praktycznie temperatura do zera. Jak włączysz nawiew na full to nic dziwnego że spada, silnik w aucie na wolnych obrotach to nie pompa ciepła nagrzewnica poradzi sobie żeby wystudzić silnik
Witam Postanowiłem rozbudować dogrzewacz D3wz silnika (Sharan 1998 ) do ogrzewania postojowego. Na poczatku zamontowałem pompę obiegową wody. Zamontowałem ja na węzu który wchodzi do dogrzewacza. Pompę narazie podłączyłem pod napięcie ze stacyjki. I tu mam mały problem. Zauważyłem gdy stoje na parkingu i działa mi pompa, silnik chodzi na niskich obrotach...
Napisz jak wygląda układ. Jakie nagrzewnice? Czy nagrzewnice mają osobną pompę CO?
Witam Jak na razie spróbowałem wyczyścić nagrzewnice kupiłem preparat do czyszczenia podpiąłem do przewodów nagrzewnicy pompę i na krótkim obiegu przeczyściłem nagrzewnice ale nie było widać żeby jakiś brud czy coś takiego i nie zauważyłem żeby słabo leciało. Zauważyłem na panelu środkowym stara gąbeczkę. I teraz nie wiem bo leci dalej zimne a na szybę...
Nie wiem jak akurat tu, ale we wszystkich mi znanych jest wentylator podający powietrze pewnie jest zanieczyszczony. Wiatrak jest często zasilany z pompy przez plastikowe sprzęgło które potrafi się ukręcić.
Na portalach aukcyjnych jest sporo części zamiennych, nowych zapakowanych fabrycznie lub tzw. z odzysku (pompy, nagrzewnice, wyświetlacze i etc.). Nie rzadko sprzedażą na portalach z powodu anonimowości zajmują się obecni lub byli serwisanci :) Junkersa też. Zajrzyj na Allegro lub poszukaj w sieci zanim trafisz do polecanej i zaprzyjaźnionej z "mirrzo"...
Mój silnik to zetec 1,6 16v. Ja sądzę że pompa wody ma luzy i dlatego spadło ciśnienie. Miałem w cintolu taki objaw że pompa sioadła i sprzedziłem jak odłączyłem przewód wody jakie daje ciśnienie to okazało się że przy 3 tyś woda ledwo co wypływała z rurki, a jak kupiłem nową pompę to woda na 2 metry wylatywała z tego przewodu. Luz był pionowy na osi...
A jak jest podłączona nagrzewnica? Bezpośrednio razem z grzejnikami? Czy jeszcze z jakąś pompą? Teoretycznie to pompa którą masz powinna wystarczyć - ale jak coś jest nie tak to nawet największa pompa też może nie dać rady. Tutaj nie chodzi o zastosowanie jak największej pompy, bo potem z nią i każdą inną będą problemy - szybciej padnie.
co można jeszcze samemu zobaczyć aby nic nie zepsuć Wszystko i nic tak naprawdę. Jak jest problem z utrzymaniem płomienia, to pewnie trzeba by wyczyścić sam palnik i ciśnienia na pompie nieco dołożyć.
Ten rysunek znaleziony w necie wprowadził mnie w błąd. W rzeczywistości węże są podłączone na odwrót niż sugeruje rysunek. Wszystko pisałem z pamięci dopiero dziś podszedłem do auta i zobaczyłem jak to wszystko wygląda. W takim razie pompa raczej sama powinna sobie poradzić z wypchnięciem reszty powietrza z nagrzewnicy. Przepraszam, za moje niedopatrzenie....
W desce jest przecież nagrzewnica i tam jest przecież płyn. Trzeba się położyć i patrzeć, co tam na górze jest, nie znam tego modelu, ale masz 3 możliwości: płyn chłodniczy z nagrzewnicy, hamulcowy z pompy hamulca lub pompy sprzęgła, ale tam jest chyba na linkę.
Identyczny temat był kilka dni temu. Ciao II ma wymiennik bitermiczny, pompa pracuje tylko w obiegu co. Nagrzewnica tradycyjnie zgnita, bolączka Kompaktów, Super Kompaktów, Ciao. Chyba z kartonu je robili. Nowe wytrzymywały 3-4 lata. W tym samym okresie kilkunastu lat, wymieniałem nagrzewnice w 2 albo 3 Vaillantach. W Berettach można było kupować wagonami....
Masz zakamienioną nagrzewnicę lub pompa źle pracuje. Jeżeli to pompa to powinno dojść do przegrzewania silnika. Jeżeli chłodnicę silnika będziesz miał gorącą i będą załączać się wentylatory to zakamieniona nagrzewnica. Żadna chemia nie da rady, tylko wymiana.
Proponuję zacząć od ruszenia pompy. Tzn odkręcasz śrubę odpowietrzającą na pompie i wyjmujesz ja w dziurkę wsadzasz płaski śrubokręt i ruszasz wirnikiem pompy obracając śrubokręt, następnie zakręcasz śrubę i włączasz kocioł. Prawdopodobnie kocioł się odpala (przynajmniej na ciepłej wodzie) ale jako że pompa stoi to i woda w nagrzewnicy stoi a jak stoi...
w tych modelach pompa wody albo nagrzewnica i nic więcej
Widocznie wyciek płynu następuje dopiero przy podwyższonym ciśnieniu w układzie sprawdź na nagrzanym silniku, sprawdź jeszcze przy włączone i wyłączonej nagrzewnicy czy są jakieś ubytki, Może pompa wody ma nieszczelność i wyrzuca płyn.
Nie w maszynie z pompą ciepła. Grzeje nagrzewnica z agregatu...
Musisz zastosowac czujnik temperatury nawiewu i wprowadzić dwa dodatkowe parametry - minimalna oraz maksymalna temperatura nawiewu, bo zdaje się ze nie masz o tym pojęcia że być powinny. Frost - najprościej dać termostat z kapilarą rozciągniętą za nagrzewnicą. Oczywiście powinieneś go "twardo-drutowo" podpiąc pod zawór i pompę nagrzewnicy, a także powiadomic...
Więc faktycznie pozostaje Ci sprawdzenie drożności nagrzewnicy (może ktoś wlał jakiś uszczelniacz) i wymiana pompy wody.
To teraz porządnie rozgrzej silnik, potem sprawdź węże od nagrzewnicy. Może ukręcił się wiatrak od pompy wody może termostat a może nagrzewnica się zapchała.
Skoro wymieniałe termostat (zakładam, że nowy) A przewody idące do nagrzewnicy są zimne, to albo są zapchane, albo zapowietrzone, albo idą wysoko i pompa nie ogarnia. Najpierw zrób tak: Włącz silnik poluzuj wężyk idący do nagrzewnicy tak żeby się odpowietrzył, niech ktoś go przegazuje, powinno troche płynu się wylać i powietrze uciec. Powinno pomóc.
Ze zdjęcia wynika że czujnika NTC cw brak. W takim razie tę rolę przejmują dwa czujnik NTC (klips) na zasilaniu (wyjście z nagrzewnicy) i czujnik (klips) na powrocie (nad pompą).
Nagrzewnice nagrzewają hale 200 m2 . Silniki nagrzewnicy 0.2 kw . Czy pompa nie działa cały czas ? Czy wyłącza się po zakończeniu cyklu grzania ? Też o tym rozwiązaniu myślałem , ale czekam aż mi licznik gazu podłączą i nie do końca wiem jak ta pompa działa . Nagrzewnice są 220 v więc wystarczy zwykły przekaźnik .
tomek19_1985 dlatego będę testował te wymienniki; muszę zrobić pompę do grzania wody, drugą do podłogówki i nagrzewnicy w rekuperacji ; jakieś tanie klimy 3,5 i 8,5;
Witam Mam problem z ogrzewaniem w nissanie primera P12 1.8lpg 2006r nie grzeje na wolnych obrotach wymieniłem Pompę wody, nagrzewnice, termostat, korek chłodnicy i juz brak mi pomysłów
Ja jeszcze nie widziałem pompy nagrzewnicy zrobionej na styczniku, wszystko co widuje jest robione pod przekaźniki (na szyne), moc takich pompek jest zwykle do 100W. Też nie uważam przekaźników za typowe rozwiązanie do załączania silników, ale akurat w przypadku pomp jestem do tego przyzwyczajony. Przekaźniki wbudowywane w płyty sterowników mają conajmniej...
Z tym webastem to chyba do mnie:D a więc pierwsza sprawa to większa średnica rurki 8mm podającej olej na wirnik, kolejna rzecz webasto musi stać wylotem powietrza do góry i olej ma kapać na wirnik rozpylający też z góry i przed wyłączeniem konieczne jest wystudzenie nagrzewnicy przez odłączenie pompy oleju w przeciwnym wypadku rurka się zapcha spalenizną...
destylka nic nie zrobi nagrzewnicy, predzej zyjatka powstana, jesli nagrzenica nie byla wyczyszczona to raczej szybko sie weze zasyfia, bloki od cpc ciezko nazwac dobrym wcetem ;]
Po takim "tjuningu" pompa ma mniejszą wydajnośc i nie zapewnia odbioru ciepła z nagrzewnicy. Jak otworzysz wszystkie grzejniki to opory przepływu maleją i jako tako to działa. Co do cwu to przy małym strumieniu wody kocioł moduluje na mały płomień i pompa daje radę odbierać ciepło z wymiennika ale przy większym zapotrzebowaniu jest zonk. A jeszcze do...
Pompka elektryczna jest tak zbudowana, że podczas jej wyłączenia, płyn będzie przez nią przepychany do nagrzewnicy przez mechaniczną pompę silnika.
już trzech mechaników sprawdzało i żadnemu nie udało się naprawić To napewno nie byli mechanicy. Tak to jest jak się jeździ po serwisach typu "stodoła u mirka" Pompa pompuje? Jak nagrzewnica gorąca,klapki dobre to co jest ? Magia?
Czyli lut ,,srebrny,, ma też takie własciwości jak miekki - cyna ze pod górke zassie i bedzie ok ? tak jak Piszesz,??? pytam dlatego ze widziałem lutowanie twarde w ,,akcji,, ale tam zawsze było łączenie na styk - bardzo czesto lutowane nagrzewnice rozmrożone :D
Nie znam tej nagrzewnicy ale podejrzewam, że pompa paliwa może robić takie opory. Naprawa nie powinna być bardzo droga.
Gdy gazuję aż obrotomierz wchodzi na czerwone pole zaczyna grzać. Wygląda na to, że gdy dostanie duże ciśnienie to dopiero przepycha ciecz przez nagrzewnicę. quote] Wygląda na małą wydajność pompy cieczy chłodzącej Przecież pisałem
W jakim silniku? 2.0 DTI? W tym silniku pasek albo rolka może przetrzeć blok silnika, ale nie wiem czy może doprowadzić do wycieku płynu. Nie kojarzę czy są w tej okolicy przewody metalowe którymi może być doprowadzony płyn do nagrzewnicy. Pompa w tym silniku ma komorę na ewentualne delikatne przecieki przez uszczelnienie mechaniczne. Teoretycznie minimalny...
pompa paliwa nagrzewnicy płukanie nagrzewnicy zwarcie nagrzewnicy
wkrętarka bosch dioda honda civic termostat silnik asynchroniczny kondensator
spawarka inwertorowa przekaźnik vestel 17mb170 firmware
DYT jako kabel głośnikowy – wpływ odsunięcia żył na pojemność i indukcyjność Windows 11, USB, DisableSelectiveSuspend – ustawienia rejestru i CMD dla synchronizacji