Sprawdziłem link, jest co prawda podobny, wałki równoważące wyglądają niemal tak samo, tylko ta zębatka i otwory na śruby nie pasują z tym do Passata. Co gorsze ten moduł na pewno nie jest od Passata gdyż z owego nic nie wymontowywałem. :cry: Udało mi się zawężyć zakres poszukiwań pompy z wałkami wyrównoważającymi - otóż brakuje mi tylko pewności, Skoda...
Witam, po odpaleniu auto dostało metaliczny dźwięk po chwili olej zaczął lecieć ciurkiem z tylu silnika skąd może być wyciek dodam ze pompa olejowa nie była wymieniana i jest z tym imbusem, myśle ze się wyrobił i zaczął obracać bo wywaliło błąd od oleju
Misa w AVF jest inna tak samo podstawa filtra i inne pierdoły, lepiej poszukaj asz. Misa z BMP też nie podejdzie do avf ani asz inna pompa olejowa nie mieści sie.
kolega ma racje pompa olejowa na 100 %
Pioart, pompa olejowa to nie pompa paliwowa czyli potocznie oleju napędowego....
3 tygodnie temu usłyszałem dziwne dźwięki po odpaleniu silnika, werdykt -przeskoczył rozrząd (pasek luźny jakby napinacz sie poluzował na rozrządzie, przejechane 60 tys 4 lata). Ale tylko o 1 ząb i nic poważnego się nie stało. Założony nowy i wszystko grało. Wczoraj podczas jazdy zaświeciła się na chwilę kontrolka cisnienia oleju i silnik zgasł. Po...
A czemu to ja nie wiem. Kiedys barowałem sie z takim jednym podnoszenie mocy i takie tam i właśnie powyżej 1 bara w dolocie podpierał mimo że pompa olejowa dawała 4.. tak tylko pytam z ciekawości żebyś sprawdził. W sumie to jeśli u ciebie tylko na zimnym to zrób zeby miał prawidłowe ciśnienie ewentualnie zmień popychacze. Sory niedoczytałem że tylko...
Docieranie na ostro to dobra metoda, ale tradycyjnie można wlać olej fabrycznie zalecany i uruchomić silnik na 15 minut spuścić olej i wlać ponownie na luzie niech pochodzi jakiś czas kontrolując temperaturę. Wtedy ponownie spuścić olej i wlać olej i wymienić filtr olejowy. Spokojnie pojeździć na dłuższej trasie bez przeciążeń zmieniając zakres pracy...
Rozumiem, ale Koleś co naprawiał 5 biegowego tiptronica w tym aucie stwierdził że ma za wysokie obroty. Przejazd z kick down był wykonany. Wywaliło wcześniej simmering na wałku i pompa olejowa się przytarła! Teraz po naprawie i montażu skrzyni u mnie jest ok ale i tak przy wrzuceniu na D szarpnie a potem jest spoko,wszycho tak jak trzeba. ten od automatów...
nie sugeruj sie czujnikiem-jedz do warsztau i wkrec czujnik zegarowy.Zmiez jakie jest cisnienie -sprawdz co zaleca producent jak małe to uszkodzona pompa olejowa lub paneki.Ach ajak cisnienie bedzie ok to jakas usterka w instalacji elektrycznej...
Jestem po wizycie u mechanika: do wymiany poszła pompa olejowa (rysy na powierzchniach wewnętrznych i podejrzany zawór przelewowy), panewki korbowodowe (wg źródła: www.swiatmotoryzacji.com.pl/drukuj.php?c... moje przypominają te z opisu kawitacji, czyli erozji warstwy łożyskowej spowodowanej nagłymi zmianami ciśnienia filmu olejowego), napinacz...
Hejka tak jak pisałem 2 silnik koszt 935zł. ze wszystkim w silniku który kupiłem padnięta była pompa olejowa wymiana od starego i nowe uszczelki sprawdzenie panewek i 135zł. doszło Jak na razie chodzi idealnie nie wiem jak tam będzie z spalaniem oleju Pomiary ciśnienia itd. mechanik zrobił i powiedział że mam wielkiego fuksa bo rzadko taki silnik można...
Autko od jakiegoś czasu nie chodzi na benzynie.Głównie odpalałem na gazie a paliwa to miałem coś tam zawsze chyba w zbiorniku. Zauważyłem w skrzynce bezpieczników że bezpiecznik nr 18 jest przepalony(20A).Jest to właśnie od pompy i chyba czegoś tam jeszcze. Zmieżyłem prąd i leci tam ponad 25A przez niego.Czyli wkładając drugi bezpiecznik-przepala się....
Ech Pivvo. :D ! Superol też jest do diesleka a nie radziłbym go lać do silnika Hm.. [url=http://www.oiltrading.pl/pl/wszystk... jest artykuł na temat olei , Superol leje się do dieselków ale typu Ursus C35 itp. podejrzewam że jak byś do takiego Ursusa zalał syntetyka to długo by ten silnik nie pochodził (bo pompa olejowa nie...
Witam. Walczę z tą usterką ze 2 miesiące. Może ktoś "Dobry" pomoże bo mi już ręce opadają. Usterka pojawiła się, jak zabrakło paliwa w zbiorniku. Pojechałem kupiłem 5 tkę i auto odpaliło. Ale po jakimś czasie rano nie odpaliło. Po odpowietrzeniu pompy i wtrysków odpaliło i chodziło może z 2 tygodnie i Pewnego ranka znowu klapa - kolejne odpowietrzenie...
Witam mam passata 2.0 8V od niedawna. Jest problem taki ze nachodzi paliwo do oleju. Cisnienie na tłokach jest ok. Wymieniłem juz sonde lambda, czujnik temperatury, listwe wraz z wtryskami, zawór cisnienia paliwa. Mnie i mechanikom których znam wiedza sie pokończyła. Co moze jeszcze byc nie tak lub kto wie co wymienic a został jeszcze komputer i przepływomierz...
Mam kombi VW passat 1.9TD aaz (75KM) 1993 r. Jakieś 2 miesiące temu wymieniłem olej w silniku. Miałem Castrol Gtx highmillage 15w-40. Mechanik zmienił mi olej na Castrol Magnatec 10w-40. I super było, palił dobrze, mniej oleju bierze. Problem pojawił się dzisiaj: gdy ze średnich obrotów nagle zatrzymuję się na światłach, to mruga kontrolka oleju przy...
Witam!!!! Mam Passata 1.8 silnik wolnossący benzyna b4 i problem jest w tym, że przy próbie zapalenia pompa paliwowa wcale się nie odzywa.Sprawdziłem bezpiecznik (18) i jest o.K.Pompa raczej też jest dobra więc może jest po drodze jakiś przekaźnik, jeżeli tak to gdzie go szukać.HeLpPPPppppp[/b]
witam samochod to passat 2000r 1.9 TDI 116KM. z rana ciezko zapala, zostaly sprawdzone swiece itp.. przekaznik zalacza sie gdy temperatura czujnika spadnie ponizej 10 stopni, swiece grzeje wtedy przez ok 5-10 sekund, samochod pali bez problemu. jednak z rana problem jest. zauwazylem wyciek ropy kapiacy z pompki podcisnieniowej - za silnikiem polaczona...
Witam Auto traciło moc, nierówna praca silnika, gasło, słychać było głośne buczenie zewnętrznej pompy paliwowej. Wg mechanika padła mi ta właśnie pompa paliwa, znajdująca się przed prawym tylnym kołem. Wymieniłem w/w na używkę, problem ten sam nie jechał. Sprawdziłem przewody paliwowe, filtr, itd. w końcu kupiłem nową pompę paliwową. Po wymianie zaczął...
Już zam objawy: Uszkodzony zawór a pompie olejowej.
Nie pasuje. Inaczej jest pochylony więc po pierwsze pompę i miskę olejową byś musiał przełożyć. W głowicy też trochę do przeróbki.
Witam wsztystkich!!! mam do was pytanie , a mianowicie ile kkm wytrzymuja pompy olejowe w passatach , moj jest z 91r i ma na liczniku prawie 242kkm czy to mozlliwe ze przy takim przebiegu moglby sie zurzyc element napedzajacy walek, na ktorym jest umieszczone kolo zebate pompy olejowej?? Pozdrawiam
Nic innego jak zawór w pompie olejowej zacięty.
Podpiera zawory misa w dół i zawór na pompie do sprawdzenia. i przy okazji kolega zobaczy co ma na dnie misy:)) ja przy swoim pasku zrobiłem tak pokrywa zaworów w górę misa olejowa w dół ropownica kompresor i 3 l ON i cheja banana mycie silnika od środka,przy okazji mycie pompy olejowej:) szok co ja miałem w silniku:) a teraz po 3 tyś km olej nadal...
Pomijając niesprawność samego czujnika, to moja teoria jest taka, że może to być spowodowane słabym obiegiem oleju. Z tego co się zorientowałem, poziom oleju jest określany na podstawie temperatury. Ustrojstwo podgrzewa się do temperatury powyżej aktualnej temp oleju, a następnie jest chłodzone to aktualnej temp. oleju. No i niby poziom oleju wynika...
Ściągnąć miskę olejową, wyjąć pompę, rozebrać, wydłubać zaślepkę zaworu, wyczyścić, poskładać. Ponieważ ciężko jest prawidłowo zabezpieczyć ponownie zaślepkę ja to robię tak, że przewiercam pokrywę pompy i zaślepkę wiertłem Φ2,5mm i wkładam zawleczkę
Inna miska olejowa, co za tym idzie smok pompy. łapy silnika, zupełnie inne i przykręcone do bloku w innych miejscach. Korpus wraz z chłodnicą (wymiennikiem ciepła) filtra oleju. kolektory ssący i wydechowy wraz z turbo Takie na pierwszy rzut oka są różnice
To sie po prostu usuwa i wstawia nowa pompę olejową i wszystko jest cacy i można zapomnieć...
Płetwa? Chodzi może o ośkę pompy olejowej? Możesz nią sobie kręcić jak chcesz.
po wciśnięciu sprzęgła dźwięk nie zmienia się i chyba będę zmuszony zdjąć miskę olejową i zobaczyć czy to czasami napęd pompy olejowej nie daje się we znaki.
Przyczyn może by wiele, ale jak doświadczenie mówi to : 1.Słabe sprężanie (pierścienie uszczelniające)- niebieski dym, czarny dym olejowe 2. Rozregulowana/uszkodzona pompa
Pompy olejowe padają jak muchy kumpel miał passata z 2006r z tym silnikiem sprzedał po pół roku stale pokazywał mu brak ciśnienia oleju przy obrotach poniżej 2000 poprawił to i sprzedał
Ale wg mojej wiedzy wałek pośredni napędza pompę olejową tylko i nie musi być skorelowany wg konkretnego położenia. Najważniejsze to dół i góra, na znaki.
Jak to jest ten silnik jeszcze na pompkach to prawdopodobnie wytarł się ten słynny wałek napędu pompy to taki ala imbus , jak nie ma ciśnienia oleju to też metalicznie walą kieliszki zaworów , jednym słowem trzeba zwalać miskę olejową i sprawdzić napęd pompy olejowej bo to takie volkswagenowskie ścierwo co przez ileś lat nie potrafili poprawić .
Przeróbka to nie dużo roboty, generalnie różnica tylko w osprzęcie - inne kolektory, wydech i pompa wtryskowa. Żeby z osobówki przełożyć (Golfy 3, Passaty) trzeba by spojrzeć na mocowania poduszki. No i do przełożenia miska olejowa.
Lepiej szukaj 2.0TDi o oznaczeniu BMM pasuje p&p, tylko świece żarowe zamień bo są na inne napięcie. Napęd pompy olejowej masz taki sam jak w 1,9TDi na łancuchu.
Nie ma wyjścia , trzeba zdjąć miskę olejową i się okaże co jest grane .A jak nie będzie widoczne , to wymiana pompy .
Chodzi mi o alternator, rozrusznik, pompę wodną, koło zamachowe i misę olejową (w tym tdi jest z b5), reszta jest.
Różnica polega na konstrukcji silnika, Przede wszystkim silnik 1,9 jest starszą konstrukcją i po wielu latach produkcji pozbawiona wad. Natomiast silnik 2,0 TDI występuje w dwóch wersjach 8 zaworowych i 16 zaworowym (ten ma więcej wad np. pękająca głowica, wyrywanie gwintu podtrzymującą rolkę rozrządu !!!). Ogólnie polecam 1,9 Wady 2,0 8v i 16v: Słaba...
W rocznikach 2010-2016 zdarzają się wytarte PANEWKI lub blokowanie jednego z ZAWORKÓW w POMPIE -ciśnienie może posiadać niższe wartości.. Rozmawiałem z pracownikiem futurum i zaworków w pompie nie naprawiają Polecają montaż NOWYCH ORYGINALNYCH pomp oleju. Zamienniki pomp mają problem z trzymaniem ciśnienia oleju. W autach od 2010r prawdopodobnie zrobili...
Jasnowidzami nie jestesmy,moze bys podal jakies dane,rocznik itp,a tak jak kolega pisze to trzyma ja pompa oleju,albo opusc zawieszenie albo odrec silnik z poduszek i go podnies
też miałem podobny problem w cordobie 1,9 130 km z 2004 roku też brzęczało ale nie gasło, mechanicy mi mowili że to pompa olejowa, inni że sprzęgło, docisk, łożysko, okazało sie ze uszkodzony był napinacz paska klinowego, polecałbym sprawdzić skrzynie biegów, może łożyska na wałku głównym do wymiany?
Proponuję lekturę. Wszystko zostało wyjaśnione. W tym wątku opisany jest inny rodzaj dźwięku ( rzecz dotyczy napędu pompy olejowej ). Po za tym dobrze by było aby autor tego tematu sam nagrał, zamieścił i uściślił ten hałas który go denerwuje.
Dodam jeszcze że dałem głowicę do regeneracji bo praca jej była bardzo głośna ale to nic nie dało w dalszym ciągu jest tak samo, wyczytałem w którymś z tematów że głośna praca głowicy może być przyczyną słabej pompy olejowej ale nie mam pojęcia czy to prawda więc proszę o sugestię ...dziękuję.
Witam, Mam dokładnie ten sam problem z chrobotaniem silnika tylko że w Passacie 2,0 TDI silnik BMP. PanJan878 czy już wiadomo co było przyczyną tego niepokojącego dźwięku? Może napęd pompy olejowej, albo łopatki turbiny? Koło dwumasowe było 10000 km temu wymieniane...
Ciśnienie by mu zaświeciło W tych nowych szajswagenach to już nie jest do końca takie oczywiste. Jak nie przekroczy wartości podanej w adaptacjach, to wcale tak chętnie nie świeci jak silnik pracuje. A napędy pompy olejowej w 2,0TDI padały ... Sprawdź smarowanie jak kolega sugeruje. Wał się kręci, jak kręcisz rozrusznikiem?
Wykręciłeś cały aparat. No to masz lipe. No to tak: NAJWAŻNIEJSZE: Wał silnika musi być tak ustawiony żeby pierwszy tłok był u góry (musisz znaleźć oznaczenia albo na kole pasowym albo przy łączeniu skrzyni i bloku silnika powinna się znajdować plastikowa zaślepka po djęciu której widać koło zamachowe a na nim oznaczenia - ustaw na 0, największa kreska)...
Czytasz ze zrozumieniem? Spuścił 7 litrów i dopiero połowa stanu...halo. Olej z ON był już wszędzie. Zlej wszystko do końca(to już i tak się do niczego nie nadaje). Zrzuć miskę olejową i wszystko będzie jasne. Jeżeli po zmianie uszczelek dalej się lało(zakładając, że mechanik wiedział co robi) zostaje tandem pompa paliwa i vacum.
jeśli silnik idzie cicho na początek zmieniłbym czunik ciśnienia oleju na bloku.zdażają się co prawda awarje pompy, wypadające zaślepki z kanałów olejowych czy usterki w głowicy powodujące spadek ciśnienia oleju ale wtedy to warsztat i grubszy wydatek. Na gorącym oleju ciśnienie zawsze spada.
Witam, miałem to samo w passacie b6 3.2 Cały czas wywalało błąd czujnika ciśnienia paliwa, kupiłem zamiennik i wraz było to samo, kupiłem ory w aso i tez było bez zmian, pompę paliwa tez zmieniałem. Okazało ze ze to łańcuch rozrzadu był zużyty Wymieniłem łańcuch znikło wszystko 😊 Dodano po 14 Przez zużyty łańcuch pompa wysokiego ciśnienia nie...
no podeszła podeszła, ale co może oznaczać ten front może dla aut z przednim napędem. Zastanawiam się czy się coś nie uszkodzi w zimę podczas hamowania. Technicznie rzecz biorąc syncro nie da się uszkodzić bo est na takim sprzęgle olejowym nie zerwie się tego. Ale czy nie będzie jakiś komplikacji...
Olej zmieniany 2 tyg temu - bez zmian tyle ze moze minimalnie krócej trwa stukot . Olej caly czas esp mobil . Dodano po 1 Rozrząd wymieniany chyba z 4-5 lat temu . Przy tym stukocie praca silnika równa. Dodano po 1 Silnik pod kapą zaworów i w misce olejowej - bardzo czysty , zero żółtego koloru i zabrudzeń .
Fotki znajdziesz w internecie, wyrazistym objawem nieszczelności jest podniesienie stanu oleju ( olej napędowy dostaje się do miski olejowej) Na czas długiego postoju zaciśnij węże paliwowe idące od filtra do pompy tandemowej. Rano przed odpaleniem ściągnij zaciski. Jak silnik zapali od razu, masz problem z cofającym się paliwem.
witam, kolego jeżeli chcesz pobrykac jeszcze na tym silniku to trzeba po pierwsze umyc dokładnie silnik najpierw go rozbierając z resztek po panewce, kanały olejowe wału i reszte części od pompy olejowej zaczynając, fitr nowy, pompę olejową tez proponuję sprawdzić dokładnie czy nie ma uszkodzeń , nastepnie dać do pomierzenia silnik czy nie nastąpiła...
Witam wszystkich w nowym roku. Mam problem następującej treści i piszę tutaj w nadziei, że ktoś się spotkał z czymś podobnym i może udzieli mi jakiejś wskazówki. Otóż miałem ostatnio problemy z silnikiem, przeszedł mały remont, m. in wymianę pierścieni i uszczelniaczy zaworowych. Nie było to niezbędne ale zauważyłem że powoli zaczął zjadać olej toteż...
Witam.Silnik udało sie zamontować.Musiałem przełożyc generalnie cały osprzęt,wszystie łapy i mocowania.przerobic mocowanie filtra paliwa.przełożyc miske olejową oraz smok od pompy oleju.Silniczek chodzi idealnie.Pompowtryski są o takim samym oznaczeniu,głowica równiez.Silnik różni sie generalnie mocowaniem obudowy od filtra oleju.Jest pod innym kątem...
pompa olejowa passat miska olejowa miska olejowa passat
asrock tuning ustawi dmuchawa foxconn g31mxp
peugeot boxer kierunkowskazy centrum multimedialne
Wymiana krzyżaka w pralce Electrolux EWP 11074TW McCormick kody błędów 38 i 28 - diagnostyka i rozwiązania