Zaworek ciśnieniowy na pompie olejowej się zacina.
Łańcuch też tam jest.Jak hałasuje to do wymiany z napinaczem. Prawda,jak masz ponad 300 tys najechane to możliwe.Inna przyczyna to ciśnienie oleju-tam lubiły zapychać się smoki,padały pompy olejowe.
Regeneracja pompy olejowe pomogla
Już zam objawy: Uszkodzony zawór a pompie olejowej.
Sprawdziłem link, jest co prawda podobny, wałki równoważące wyglądają niemal tak samo, tylko ta zębatka i otwory na śruby nie pasują z tym do Passata. Co gorsze ten moduł na pewno nie jest od Passata gdyż z owego nic nie wymontowywałem. :cry: Udało mi się zawężyć zakres poszukiwań pompy z wałkami wyrównoważającymi - otóż brakuje mi tylko pewności, Skoda...
Nic innego jak zawór w pompie olejowej zacięty.
Nie pasuje. Inaczej jest pochylony więc po pierwsze pompę i miskę olejową byś musiał przełożyć. W głowicy też trochę do przeróbki.
Pioart, pompa olejowa to nie pompa paliwowa czyli potocznie oleju napędowego....
Witam wsztystkich!!! mam do was pytanie , a mianowicie ile kkm wytrzymuja pompy olejowe w passatach , moj jest z 91r i ma na liczniku prawie 242kkm czy to mozlliwe ze przy takim przebiegu moglby sie zurzyc element napedzajacy walek, na ktorym jest umieszczone kolo zebate pompy olejowej?? Pozdrawiam
Misa w AVF jest inna tak samo podstawa filtra i inne pierdoły, lepiej poszukaj asz. Misa z BMP też nie podejdzie do avf ani asz inna pompa olejowa nie mieści sie.
To sie po prostu usuwa i wstawia nowa pompę olejową i wszystko jest cacy i można zapomnieć...
Płetwa? Chodzi może o ośkę pompy olejowej? Możesz nią sobie kręcić jak chcesz.
Podpiera zawory misa w dół i zawór na pompie do sprawdzenia. i przy okazji kolega zobaczy co ma na dnie misy:)) ja przy swoim pasku zrobiłem tak pokrywa zaworów w górę misa olejowa w dół ropownica kompresor i 3 l ON i cheja banana mycie silnika od środka,przy okazji mycie pompy olejowej:) szok co ja miałem w silniku:) a teraz po 3 tyś km olej nadal...
po wciśnięciu sprzęgła dźwięk nie zmienia się i chyba będę zmuszony zdjąć miskę olejową i zobaczyć czy to czasami napęd pompy olejowej nie daje się we znaki.
Pomijając niesprawność samego czujnika, to moja teoria jest taka, że może to być spowodowane słabym obiegiem oleju. Z tego co się zorientowałem, poziom oleju jest określany na podstawie temperatury. Ustrojstwo podgrzewa się do temperatury powyżej aktualnej temp oleju, a następnie jest chłodzone to aktualnej temp. oleju. No i niby poziom oleju wynika...
Pompy olejowe padają jak muchy kumpel miał passata z 2006r z tym silnikiem sprzedał po pół roku stale pokazywał mu brak ciśnienia oleju przy obrotach poniżej 2000 poprawił to i sprzedał
Ściągnąć miskę olejową, wyjąć pompę, rozebrać, wydłubać zaślepkę zaworu, wyczyścić, poskładać. Ponieważ ciężko jest prawidłowo zabezpieczyć ponownie zaślepkę ja to robię tak, że przewiercam pokrywę pompy i zaślepkę wiertłem Φ2,5mm i wkładam zawleczkę
Przyczyn może by wiele, ale jak doświadczenie mówi to : 1.Słabe sprężanie (pierścienie uszczelniające)- niebieski dym, czarny dym olejowe 2. Rozregulowana/uszkodzona pompa
Lepiej szukaj 2.0TDi o oznaczeniu BMM pasuje p&p, tylko świece żarowe zamień bo są na inne napięcie. Napęd pompy olejowej masz taki sam jak w 1,9TDi na łancuchu.
Inna miska olejowa, co za tym idzie smok pompy. łapy silnika, zupełnie inne i przykręcone do bloku w innych miejscach. Korpus wraz z chłodnicą (wymiennikiem ciepła) filtra oleju. kolektory ssący i wydechowy wraz z turbo Takie na pierwszy rzut oka są różnice
Docieranie na ostro to dobra metoda, ale tradycyjnie można wlać olej fabrycznie zalecany i uruchomić silnik na 15 minut spuścić olej i wlać ponownie na luzie niech pochodzi jakiś czas kontrolując temperaturę. Wtedy ponownie spuścić olej i wlać olej i wymienić filtr olejowy. Spokojnie pojeździć na dłuższej trasie bez przeciążeń zmieniając zakres pracy...
Jak to jest ten silnik jeszcze na pompkach to prawdopodobnie wytarł się ten słynny wałek napędu pompy to taki ala imbus , jak nie ma ciśnienia oleju to też metalicznie walą kieliszki zaworów , jednym słowem trzeba zwalać miskę olejową i sprawdzić napęd pompy olejowej bo to takie volkswagenowskie ścierwo co przez ileś lat nie potrafili poprawić .
Witam, po odpaleniu auto dostało metaliczny dźwięk po chwili olej zaczął lecieć ciurkiem z tylu silnika skąd może być wyciek dodam ze pompa olejowa nie była wymieniana i jest z tym imbusem, myśle ze się wyrobił i zaczął obracać bo wywaliło błąd od oleju
Ale wg mojej wiedzy wałek pośredni napędza pompę olejową tylko i nie musi być skorelowany wg konkretnego położenia. Najważniejsze to dół i góra, na znaki.
Przeróbka to nie dużo roboty, generalnie różnica tylko w osprzęcie - inne kolektory, wydech i pompa wtryskowa. Żeby z osobówki przełożyć (Golfy 3, Passaty) trzeba by spojrzeć na mocowania poduszki. No i do przełożenia miska olejowa.
Nie ma wyjścia , trzeba zdjąć miskę olejową i się okaże co jest grane .A jak nie będzie widoczne , to wymiana pompy .
Chodzi mi o alternator, rozrusznik, pompę wodną, koło zamachowe i misę olejową (w tym tdi jest z b5), reszta jest.
Miałem takie dwa przypadki, co prawda nie w TDI tylko w zwykłym turbodieslu VW, zablokowany zawór przelewowy w pompie powodował podpieranie popychaczy i gaśnięcie silnika przy ok 10 bar na magistrali olejowej. Zawory się nie pogięły, wystarczyło naprawić pompę i silnik pracował normalnie.
nie sugeruj sie czujnikiem-jedz do warsztau i wkrec czujnik zegarowy.Zmiez jakie jest cisnienie -sprawdz co zaleca producent jak małe to uszkodzona pompa olejowa lub paneki.Ach ajak cisnienie bedzie ok to jakas usterka w instalacji elektrycznej...
Jasnowidzami nie jestesmy,moze bys podal jakies dane,rocznik itp,a tak jak kolega pisze to trzyma ja pompa oleju,albo opusc zawieszenie albo odrec silnik z poduszek i go podnies
Ciśnienie by mu zaświeciło W tych nowych szajswagenach to już nie jest do końca takie oczywiste. Jak nie przekroczy wartości podanej w adaptacjach, to wcale tak chętnie nie świeci jak silnik pracuje. A napędy pompy olejowej w 2,0TDI padały ... Sprawdź smarowanie jak kolega sugeruje. Wał się kręci, jak kręcisz rozrusznikiem?
też miałem podobny problem w cordobie 1,9 130 km z 2004 roku też brzęczało ale nie gasło, mechanicy mi mowili że to pompa olejowa, inni że sprzęgło, docisk, łożysko, okazało sie ze uszkodzony był napinacz paska klinowego, polecałbym sprawdzić skrzynie biegów, może łożyska na wałku głównym do wymiany?
Dodam jeszcze że dałem głowicę do regeneracji bo praca jej była bardzo głośna ale to nic nie dało w dalszym ciągu jest tak samo, wyczytałem w którymś z tematów że głośna praca głowicy może być przyczyną słabej pompy olejowej ale nie mam pojęcia czy to prawda więc proszę o sugestię ...dziękuję.
Proponuję lekturę. Wszystko zostało wyjaśnione. W tym wątku opisany jest inny rodzaj dźwięku ( rzecz dotyczy napędu pompy olejowej ). Po za tym dobrze by było aby autor tego tematu sam nagrał, zamieścił i uściślił ten hałas który go denerwuje.
Witam, Mam dokładnie ten sam problem z chrobotaniem silnika tylko że w Passacie 2,0 TDI silnik BMP. PanJan878 czy już wiadomo co było przyczyną tego niepokojącego dźwięku? Może napęd pompy olejowej, albo łopatki turbiny? Koło dwumasowe było 10000 km temu wymieniane...
Czytasz ze zrozumieniem? Spuścił 7 litrów i dopiero połowa stanu...halo. Olej z ON był już wszędzie. Zlej wszystko do końca(to już i tak się do niczego nie nadaje). Zrzuć miskę olejową i wszystko będzie jasne. Jeżeli po zmianie uszczelek dalej się lało(zakładając, że mechanik wiedział co robi) zostaje tandem pompa paliwa i vacum.
no podeszła podeszła, ale co może oznaczać ten front może dla aut z przednim napędem. Zastanawiam się czy się coś nie uszkodzi w zimę podczas hamowania. Technicznie rzecz biorąc syncro nie da się uszkodzić bo est na takim sprzęgle olejowym nie zerwie się tego. Ale czy nie będzie jakiś komplikacji...
jeśli silnik idzie cicho na początek zmieniłbym czunik ciśnienia oleju na bloku.zdażają się co prawda awarje pompy, wypadające zaślepki z kanałów olejowych czy usterki w głowicy powodujące spadek ciśnienia oleju ale wtedy to warsztat i grubszy wydatek. Na gorącym oleju ciśnienie zawsze spada.
Różnica polega na konstrukcji silnika, Przede wszystkim silnik 1,9 jest starszą konstrukcją i po wielu latach produkcji pozbawiona wad. Natomiast silnik 2,0 TDI występuje w dwóch wersjach 8 zaworowych i 16 zaworowym (ten ma więcej wad np. pękająca głowica, wyrywanie gwintu podtrzymującą rolkę rozrządu !!!). Ogólnie polecam 1,9 Wady 2,0 8v i 16v: Słaba...
Fotki znajdziesz w internecie, wyrazistym objawem nieszczelności jest podniesienie stanu oleju ( olej napędowy dostaje się do miski olejowej) Na czas długiego postoju zaciśnij węże paliwowe idące od filtra do pompy tandemowej. Rano przed odpaleniem ściągnij zaciski. Jak silnik zapali od razu, masz problem z cofającym się paliwem.
Wykręciłeś cały aparat. No to masz lipe. No to tak: NAJWAŻNIEJSZE: Wał silnika musi być tak ustawiony żeby pierwszy tłok był u góry (musisz znaleźć oznaczenia albo na kole pasowym albo przy łączeniu skrzyni i bloku silnika powinna się znajdować plastikowa zaślepka po djęciu której widać koło zamachowe a na nim oznaczenia - ustaw na 0, największa kreska)...
Rozumiem, ale Koleś co naprawiał 5 biegowego tiptronica w tym aucie stwierdził że ma za wysokie obroty. Przejazd z kick down był wykonany. Wywaliło wcześniej simmering na wałku i pompa olejowa się przytarła! Teraz po naprawie i montażu skrzyni u mnie jest ok ale i tak przy wrzuceniu na D szarpnie a potem jest spoko,wszycho tak jak trzeba. ten od automatów...
Witam, miałem to samo w passacie b6 3.2 Cały czas wywalało błąd czujnika ciśnienia paliwa, kupiłem zamiennik i wraz było to samo, kupiłem ory w aso i tez było bez zmian, pompę paliwa tez zmieniałem. Okazało ze ze to łańcuch rozrzadu był zużyty Wymieniłem łańcuch znikło wszystko 😊 Dodano po 14 Przez zużyty łańcuch pompa wysokiego ciśnienia nie...
Hejka tak jak pisałem 2 silnik koszt 935zł. ze wszystkim w silniku który kupiłem padnięta była pompa olejowa wymiana od starego i nowe uszczelki sprawdzenie panewek i 135zł. doszło Jak na razie chodzi idealnie nie wiem jak tam będzie z spalaniem oleju Pomiary ciśnienia itd. mechanik zrobił i powiedział że mam wielkiego fuksa bo rzadko taki silnik można...
Witam wszystkich w nowym roku. Mam problem następującej treści i piszę tutaj w nadziei, że ktoś się spotkał z czymś podobnym i może udzieli mi jakiejś wskazówki. Otóż miałem ostatnio problemy z silnikiem, przeszedł mały remont, m. in wymianę pierścieni i uszczelniaczy zaworowych. Nie było to niezbędne ale zauważyłem że powoli zaczął zjadać olej toteż...
Witam.Silnik udało sie zamontować.Musiałem przełożyc generalnie cały osprzęt,wszystie łapy i mocowania.przerobic mocowanie filtra paliwa.przełożyc miske olejową oraz smok od pompy oleju.Silniczek chodzi idealnie.Pompowtryski są o takim samym oznaczeniu,głowica równiez.Silnik różni sie generalnie mocowaniem obudowy od filtra oleju.Jest pod innym kątem...
W Passacie TDI miałem taki przypadek, lecz w moim aucie wyciekł olej (urwała się rurka olejowa od turbiny) i właśnie kontrolka oleju migała oraz działał brzęczyk, czyli była prawidłowa reakcja tych urządzeń na brak oleju. Może "padła" Ci pompa oleju lub czujnik.
witam, kolego jeżeli chcesz pobrykac jeszcze na tym silniku to trzeba po pierwsze umyc dokładnie silnik najpierw go rozbierając z resztek po panewce, kanały olejowe wału i reszte części od pompy olejowej zaczynając, fitr nowy, pompę olejową tez proponuję sprawdzić dokładnie czy nie ma uszkodzeń , nastepnie dać do pomierzenia silnik czy nie nastąpiła...
Ech Pivvo. :D ! Superol też jest do diesleka a nie radziłbym go lać do silnika Hm.. [url=http://www.oiltrading.pl/pl/wszystk... jest artykuł na temat olei , Superol leje się do dieselków ale typu Ursus C35 itp. podejrzewam że jak byś do takiego Ursusa zalał syntetyka to długo by ten silnik nie pochodził (bo pompa olejowa nie...
Witam zrobiłem sprężarke do smarowania wykorzystałem pompe wspomagania od passata ale daje za duże ciśnienie ok 8at. potrzebne mi jest max3 nie da się niczym zredukowac tego ciśnienia potrzebna mi jest jakaś taka nie droga pomóżcie.. ;) Pompa wspomagania ma zawór ciśnieniowy, wystarczy odkręcić zaślepkę i wymienić sprężynę na słabszą lub skrócic (obciąć)...
Diagnostyka, tu nie ma co sprawdzac, najpierw logi statyczne i dynamiczne a potem mozna sie zabierac za mechanike. Zacznijmy od dwoch pytan, szukasz odpowiedzi czy podpowiedzi i czy jezeli ja uzyskasz zabierzesz sie sam za prace czy pojedziesz do mechanika i zaczniesz przekazywac mu wiedze z forum? Jezeli masz zamiar startowac do tej pracy sam, to musisz...
Witam serdecznie! Jest jeszcze jedno pytanie i to bardzo ważne - czy uszkodzony jest element pompy oleju z sitkiem (znajduje się to na samym dnie miski) Jeśli to jest ok, to niezależnie od tego czy jest to aluminium czy stal - możesz to spokojnie zaspawać - uprzedzam jednak iż spawanie aluminium jest drogie . Spaw musi być też wykonany z perfekcyjną...
Nie ma wielkiego problemu !!! Luzujesz pasek pompy wspomagania. Odkręcasz to mocowanie aluminiowe, które jest przykręcone koło miski olejowej - dwie śruby, i jedna długa - łącząca mocowanie dolne z górnym. Odchylasz pompę wspomagania. Masz dostęp do takiego plastikowego kolanka przykręconego na 3 śruby. (wcześniej można spuścić płyn chłodzący). Po odkręceniu...
Miałeś 100% rację, co do tego zaworu lock up. Po wypolerowaniu go, złożeniu skrzyni i zalaniu olejem skrzynia chodziła jak nowa. (nie domagający wsteczny to inna historia, nie czuje się na razie na siłach, żeby całą skrzynie wybebeszyć.) Niestety po przejechaniu 20km wypluła olej i dalej nie jedzie. Coś przeoczyłem przy składaniu, i nie wiem którędy...
Mierzyłem ciśnienie wczoraj dwoma manometrami o większym zakresie mniej dokładny i o mniejszym zakresie bardziej dokładny początkowo na zimnym silniku ok. 1 bara na wolnych obrotach koło 3000 obr/min 2,5 bar po nagrzaniu spadło ale na tym mniej dokładnym manometrze - drugi manometr silnik rozgrzany wolne obroty 0,6 bara 3000 obr/min 2,6 bara. Zakres...
Stanisław .Ciśnienie podane z pompy olejowej ,było sprawdzane i jest dobre, i niebyło sprawdzane w domu tylko w warsztacie samochodowym. Dodano po 5 ITEK. Co do czujników są dwa jeden biały drugi niebieski oba były wymieniane,oczywiście na nowe i ten sam kolor,bez efektu.
EGR nie zaślepiłem. Nie dałem rady. Jedna śruba chyba prędzej się urwie niż ją ruszę. Narazie to pominąłem i szukam dalej no i znalazłem ... Rura na wejściu do IC jest luźna na tyle, że wydziela się z niej olej. Jeżeli leci olej to tym bardziej powietrze więc pewnie wpływ na osiągi jest ale to było na długo przed opisywanym problemem bo jest tam maź...
O rany 🙆 od poniedziałku powoli zaczynam zabawę ,najpierw wyjmę konwerter i zdejmę miskę olejową i zobaczę co tam jest grane czy nie ma jakichś części,pewnie wstawię jakieś zdjęcia,ja myślałem że ta panewka jest od strony konwertera szczerze to na nim oleju nie widać ale lata na boki niewiem czy tak powinno być,dam radę mam nadzieję to ogarnąć....
VW Passat B7 2.0 TSI 210hp . 2012rok Przebieg 140 000 to jest ok 250 000km Błąd P2188 Po wymianie już prawie wszystkiego co było można w dalszym ciągu mam ten sam problem. Wymienione zostały wtryskiwacze świece cewki zapłonowe czujnik lambda oxygen sensor przed katalizatorem odma olejowa sprawdzono pompę paliwa przepływomierz powietrza czujnik ustawienia...
Panowie!! Nie przesadzajcie z tym odbarwianiem opału! Wiadomo że przez lata 90 i na początku naszego wieku odbarwianie opału było na potęgę..Ale po tzw. aferze paliwowej procederten został skutecznie ukrócony choć nie w 100% ale został ograniczony...wiem co mówię sam jestem głęboko zakorzeniony w rynku paliwowym i olejowym...i wiele lat było bardzo...
Witam ponownie. Wtryski 100 % sprawne, nowe BOSCH. Rozrząd sprawdzony.Kont pompy był ustawiony na zegar, Tokarzem jestem to pomiarom wierze.Panowie, więc tak, nabyłem zegar do pomiaru ciśnienia wraz z oprzyrządowaniem. Po sprawdzeniu okazało sie że na drugim cylindrze stopień sprężania nawet z próbą olejową wynosi zero, mierzyłem kilka razy dla pewności....
Auto zrobione. Komputer został naprawiony Wymieniony czujnik ciśnienia wymieniony i kość która była uszkodzona też. Co do tej kości to możliwe że była wada fabryczna i przegrzała się. A co do oleju w kompie to mógł się dostać po awarii pompy olejowej. Pompa wysiadła po płukance silnika jak samochód sprowadziłem i pierwszy raz wymieniałem olej.Przez...
Witam wszystkich serdecznie prosił bym o informację na temat demontażu automatycznej skrzyni biegów, mam drugą i moje pytanie brzmi jak odkręcić konwerter od koła zamachowego , czy trzeba demontować misę olejową . Miejsca tam mało wiem że mocowany jest na cztery ampule do koła. Mam obawy przed montażem skrzyni na przykręcony konwerter ( możliwośc uszkodzenia...
To jeszcze pytanie na koniec czy w tym silniku można wyjąć Tłoki od dołu żeby nie zrzucać głowicy? Reg. 3.1.9. Nie ironizuj i nie bądź złośliwy w stosunku do drugiej strony dyskusji.
Witam. Dzisiaj chciałbym dopytać, co może powodować stukanie tak jak w temacie. Bardziej bym je określił, jakby ktoś dwoma szklankami stukał o siebie, niż coś metalicznego. Ciężko to określić... Dźwięk jak na mój słuch dochodzi z okolicy górnej części silnika ( pokrywa zaworów ), wydaje mi się, że od strony pompy rozdzielaczowej jest bardziej słyszalny,...
Witam Zacznę od początku moją historię z tym samochodem. Parę dni temu do mojego warsztatu pewien chłopak przyprowadził passata świeżo sprowadzonego z niemiec z następującymi objawami: braki w mocy i gdy był zimny to coś pukało w silniku. Podpielismy od komputera był błąd sondy lamby ale gościu zaraz po sprowadzeniu zamonotwał w nim instalacje gazową(...
Witam forumowiczów. Pacjent jak w temacie VW Passat B5 FL 1.8T 150 KM silnik AWT. Przyjechał z powodu trudności z uruchomieniem silnika i nierówną pracą silnika. Wstępna diagnoza pokazała problem z czujnikiem położenia wałków rozrządu, zapłonem i regulatorem zmiennych faz rozrządu. Błędy wykasowałem, po odpaleniu (z trudnościami) i przegazowaniu pojawiały...
witam Passat 1,9 TDI: zatarte łożysko turbiny (na Kujawskim od miesiąca) - Volvo 850 2,5 TDI: uszkodzona pompa wtryskowa (na Kujawskim od 50 tys. km) - Astra 1,7D: smalec pod pokrywą zaworów, 12h czyszczenia (na Kujawskim od 50 tys. km) Fabia 1,9 TDI: zatarte łożysko turbiny (na Kujawskim od 10 tys. km) kolejna Fabia 1,9 TDI: zatarte zawory w gniazdach...
Witam. Od niedawna stałem sie nowym właścicielem Paska . Przy Skręcaniu Max kół odchodziły zgrzyty . Wymieniłem napinacz paska wielokolorowego u znajomego przy piwku w garażu . Po paru dniach zgrzyty wróciły . W ciągu dwóch dni zaczęły sie większe piski przy włączaniu Climatronica . Wracając do domu poczułem smród spalenizny oraz wyskoczył błąd alternatora...
Przede wszystkim czeka Cie dosc upierdliwy proces. Jesli woda poszla w olej, to teraz, niezaleznie od tego, czy na starym czy na swiezym oleju, czesc wody obecnie siedzi w silniku i ta czesc bedzie trafiala do miski olejowej. Po trafieniu do miski, woda splynie w najnizsza czesc miski czyli w okolice smoka pompy oleju. A stamtad chwila moment do tego,...
Witam. Siedzę kilka dni i nie mogę znaleźć identycznego przypadku. Mam ibize 1.9 TDI silnik ASV. Jak ją kupiłem śmigał ładnie. Po ok 2 latach po zimnie mniej więcej zaczęła brać olej wiec zrobiłem uszczelkę pod głowicą ale dalej był problem. Okazało że turbina brała, po zrobieniu jej wszystko wróciło do normy. Samochodzik ładnie śmigał i nawet oleju...
Witam, w moim Golfie II mam silnik 1,6 benz typu PN. (Jeżdżę na pół syntetyku, przebieg 237 tys. Km). - Nie tak dawno miałem prawie identyczny problem. Zaczynała mrugać kontrolka ciśnienia oleju i włączał się brzęczyk. Działo się tak jedynie w pewnym zakresie obrotów. Ponieważ miałem sporo przekroczony termin wymiany oleju, to w moim przypadku pomogła...
Cześć TDI 1.9 AHU VP ( na zwykłej pompie rotacyjnej) Zapłon jest ustawiony na 49-54 Dawka paliwa na 4mg Wymieniłem turbosprężarkę ale auto nadal czasami lekko kopci na szaro-niebiesko gdy mocniej przyspieszę z niskich biegów. Czytałem o zasadach uszczelniania się turbiny , o tym, że katalizator powinien być zamontowany ponieważ jego brak powoduje niskie...
Przyglądam sie tematowi i az nie dowierzam. Sam jeżdze Vw Passatem 2007r ale z innego przedziału cenowego i niestety trafiłem na bardzo wadliwy 16zaworowy silnik jednak pominmy moja historie z modelem B6 bo jak wiadomo rozmawiamy o starszych autach ktore byly bardziej niezawodne.... W 2002r. kupilismy sobie z żona samochody, były to Vw passat B5FL 2002r...
Witam Ja zaczynam budowe traktorka z silnika z passata 1,9D, tylnego mostu i skrzyni od poloneza.Tylko mam mały problem jak zwęzić ten tylny most bo mi coś nie wychodzi jak można jakiś opis i jakięś zdjęcie to z góry Dziękuję.Czy skrzynia i tylny most od poloneza wytrzyma czy lepiej ją zastąpić skrzynią i mostem z żuka.Dało by się do tego jakiś napęd...
Witam Brakuje mi już pomysłów w jaki sposób pozbyć się błędu 000010 - Camshaft Positioner (Bank 1 Intake) P000A - 008 - Slow Response - Intermittent Postaram się w miarę zwięźle opisać dotychczasowe wymiany. Samochód o jaki chodzi to VW Passat 2.0 FSI 150km 2006 rok kod silnika BVY. Kupiłem go 1 grudnia od handlarza. Sprowadzony z Danii. Po kilku dniach...
Obiecałem że się wezmę, więc się wziąłem, potraktujmy to jako małą fotoporadę jak bez specjalistycznych narzędzi wymienić głowicę w passacie. Z uwagi wystąpienia zintegrowanej chłodnicy silnikowo-skrzyniowej oraz trudności ze zdjęciem węży wodnych zostawiłem przód w pozycji nazwijmy to "serwisowej" http://obrazki.elektroda.pl/1053080700_1...
Witam, osobiście posiadam mercedesa W202 2,5D autko sprawuje się bezawaryjnie z czego jestem zadowolony - niestety ma i ono swoje wady do których możemy zaliczyć : wysoki koszt naprawy zawieszenia :(. Jest to mercedes C klas przed liftem więc miejsca z tyłu trochę maławo, psujący się panel pokręteł dmuchawy to prawie standard,klima manual - OK :), pasków...
Olej zmieniany 2 tyg temu - bez zmian tyle ze moze minimalnie krócej trwa stukot . Olej caly czas esp mobil . Dodano po 1 Rozrząd wymieniany chyba z 4-5 lat temu . Przy tym stukocie praca silnika równa. Dodano po 1 Silnik pod kapą zaworów i w misce olejowej - bardzo czysty , zero żółtego koloru i zabrudzeń .
Witam wszystkich. Skrzynia 5hp19, silnik 1.9tdi 130KM. Zacznę od początku. Pewnego pieknego dnia podczas dojeżdzania do skrzyżowania podczas redukcji było dość mocne uderzenie/szarpniecie. Po tym zdarzeniu skrzynia wpadła w tryb awaryjny. Pojechałem na warsztat, ściągnełem mise olejową. W misie były zęby. Jak sie po rozebraniu okazało w kosz D/G wysypał...
pompa olejowa passat miska olejowa miska olejowa passat
opticum oprogramowanie schemat sprężarka klimatyzacja unitra r8040
rejestr magazynowy rejestr magazynowy
Błąd 1068 w New Holland T7.215 - przyczyny i rozwiązania Lumel RE 10 - Instrukcja obsługi i konfiguracja