Tak kanały przedmuchane smok czysty ale zauważyłem że na śrubie ktora jest wkręcona w przewód olejowy zaspawany jest jeden otwór? Dziwne bo chodzila stara pompa tak a nowa nie? Kupię nowa śrubę zobaczę moze to to ma teraz znaczenie dla nowej pompy. Nie było żadnych opiłków w misce.
Ciśnienie jest za duże sprawdź zawór przelewowy ( ciśnieniowy) pompy oleju silnika
Jeżeli do pompy dostaje się paliwo, to oznacza, że jest gdzieś przeciek wewnętrzny. Może być uszkodzone uszczelnienie popychacza pompki paliwowej lub możliwy jest przeciek z sekcji tłoczącej pompy. W pierwszym przypadku najlepiej zamienić pompkę na sprawną (sprawdzoną). Jeżeli nadal paliwo będzie dostawało się do oleju, to pompę wtryskową najlepiej...
Zdobyłem takie 2 zawory od pompy oleju C-360 ten mniejszy wygląda na sprawny, większy jest zaschnięty nie wiem czy działa. Który będzie lepszy ? I czy w ogóle one się nadają na reduktor, wiem mniej więcej jak to zrobić i chyba mogą być. http://obrazki.elektroda.pl/4872248200_1...
Pompa nowa firmy hydrotor, chociaż coś w tym może być bo w piątek nim chwilę jeździłem żeby się zagrzal do tych 60 stopni to ciśnienie spadło do 4,2at wczoraj też było 4, zgasiłem, po pięciu minutach odpaliłem i 3at. Przy obrotach 1500 daje około 5at na ciepło. To takie buble dzisiaj robią? Nowe trzeba mierzyć? Przymierzałem tylko panewki na wał i...
zaworu nie sprawdzałem , pompa HYLMETA ,
Dzięki za odpowiedz chłopacy. Za pomoc. Jeszcze jedno pytanie czy da rade to rozebrać bez zdejmowania pompy? znaczy całego tego górnego dekla??
W komplecie (może nie być w każdym) jest jeszcze zawór przelewowy który montuje się przy pompie tak jak w 60-ce. Tyle.
Olej się rozgrzewa i jest rzadszy. Wszystkie przecieki w układzie stają się większe i pompa nie wyrabia. Możliwe, że uszczelniacze na tłoku są do wymiany, cylinder do regeneracji. Sprawdź manometrem ciśnienie na ciepłym i zimnym oleju na złączu kipra. Możliwe, że pompa hydrauliki do wymiany.
Stawiam na uszkodzony zawor w pompie oleju.
Do ciągnika c-4011 zakłada się filtry od c-360 (kpl. są w sprzedaży). Do miski montujesz pompę od c-360, która posiada zwór, zmiana redukcji w bloku, gdzie jest pchany olej i przegięcie rurki pompa - redukcja.
Które to te panewki górne? Ja bym wymienił wszystkie, jeśli nie planujesz obecnie remontu. Do wymiany również pompa olejowa.
Skoro cieknie w tym miejscu to masz pompę pełną mieszanki oleju i oleju napędowego i od tego zacznij.
ja mam pompe z wymiennym zaworem srube wymienilem bez otworu dlatego ze mechanik mowil ze za slabe cisnienie ze ma stac w miejscu np 6 na zimnym 4 na cieplym na wolnych i na wysokich tak samo. a u mnie na zimnym stoi na wolnych 6 a jak sie na grzeje to w zaleznosci od obrotow na minimalnych2,8 czy to jest w porzadku czy moze tak sie wachac jezeli nie...
Mam w C-360 pompę w której zawór przelewowy jest dokręcany w postaci rurki ze sprężyną na allegro określana jest jako stary typ w nowym typie nie ma już tej rurki zawór wbudowany w pompę. Filtr mam jeden puszkowy. http://moto.allegro.pl/pompa-olejowa-urs... http://moto.allegro.pl/pompa-olejowa-ole...
Tak jak kolega wyżej napisał Pompa wtryskowa i regulator obrotów są zalewane olejem silnikowym osobno Może być tak, że sekcje pompy wtryskowej puszczają paliwo a to z kolei miesza się z olejem w pompie a nadmiar wypływa rurką z tyłu pompy (między pompą b blokiem silnika) na zewnątrz.
Na pokrywie skrzyni biegów znajduje się taka magiczna śruba z miarką. Odkręcasz ją i wlewasz olej pewnie przekładniowy masz zalany. Podnośnik jest zasilany tym samym olejem co skrzynia i most smarowana. Pozdrawiam
Nie tankujesz przypadkiem jakiegoś eko diesla? Druga rzecz, która przychodzi mi do głowy to nieszczelność w układzie paliwowym a ostatecznie pompa do regeneracji.
Może zawór zwrotny piszczy. Z ciekawości wykręć z niego kulkę i sprężynę, zapal bez niego. Jeśli to on piszczy to nie ma to znaczenia. Może też piszczeć zawór bezpieczeństwa pompy oleju.
Zostaje tylko ta ferelna pompa tym bardziej że kupiłeś ją używaną, zmierz jeszcze ciśnienie na zimnym i gorącym oleju
Pompa wtryskowa ma swój układ smarowania niezależny od silnika. Warto sprawdzić poziom oleju w pompie ( jest miarka), przeważnie jest w niej więcej ropy niż oleju jeśli sekcje puszczają.
Plus inna pompa oleju. Tą od C-360 musiał byś napędzać przez przekładnię aby wykorzytsać pełne możliwości silnika. Potrzebna jest pompa o mniejszej wydajności aby napędzać bezpośrednio sprżęgłem.
Musisz uszczelnic pompę.
http://obrazki.elektroda.pl/4669348200_1... Niebieski korek spustowy, czerwony wlewowy a wchodzi jeden litr oleju silnikowego. http://obrazki.elektroda.pl/6506844800_1...
Witam Zalej pompę olejową , aby to zrobić musisz odkręcić filtr oleju i zalać kanały świeżym olejem , powinno pomóc w zaciągnięciu oleju. Pozdrawiam
Przez rok pompa mogła się zużyć. Sprawdź ciśnienie na zimnym i na ciepłym oleju.
Witam! Chciałbym wymienić filtr oleju w Ursusie c-360 z siatkowego na jednorazowy i mam takie pytanie czy konieczna jest wymiana pompy oleju lub innych części. Pozdrawiam
Dlaczego pompa w C-360 ma opóźnienie z podnoszeniem na nierównym terenie (przód niżej a tył wyżej) a jak stoi równo to podnosi od razu? Podnosi po jakiś 1 minucie. Oleju jest wystarczająco.
Jaśniej pompa korzysta z oleju boku pędnego, czyli chodzi o spuszczanie dużej ilości oleju.
Oczyszczanie tylko wirówką bo filtry będziesz często wymieniał - koszt. Potrzebujesz pompę oleju od byle czego zeby te 4bar zrobiła i filtr-wirówkę od ursusa chyba c-360. Co jakiś czas wyczyścisz wirówkę i po zawodach. Dodano po 4 Co do pracy silnika na oleju - pewnie ze pracuje i nie ma powodu do zmartwień, no może trochę słabszy jest i może być problem...
Możliwe również że leci paliwo przez wałek pompy wtryskowej
Regulatory przepływu podają stały przepływ pod warunkiem że obciążenie na odbiorniki jest stale. A orbitrol ma zmienne obciążenie. Na asfalcie będzie inne, na gruncie inne, a na śniegu jescze inne. A gdy nie kręci się kierownicą i obciążenia nie ma to co wtedy? Wszystko by walilo na orbitka. Już ogarnąłem orbitka z wózka Linde z wyjściem sterujący ls....
Biodiesel jest mieszaniną estru metylowego oleju rzepakowego, żle wytworzona może mieć zasadowy odczyn i jest silnie korodującą substancją . Można przystosować silnik diesla do zasilania olejem roślinnym korzystając z odpowiednich zestawów. Cała przeróbka sprowadza się do takiego przerobienia układu zasilania, by olej został odpowiednio ogrzany (powyżej...
Brak napędu pompy, uszkodzona pompa., źle podłączona pompa,, problemy z instalacją hydrauliczną, np. zapchany rozdzielacz. Brak oleju w pompie.
Łożyska są w kole pośrednim rozrządu, pompy oleju i wałku sprężarki powietrza. Nie jest powiedziane że kulki wylecą po rozleceniu się wianka. Rozbieraj póki jeszcze nie narobiło więcej szkód.
Kolego nie tylko pompa oleju !! Robiłeś szlif wału a panewki miałeś dobrane po szlifie nadwymiarowe ?? Na ciagnikach sie nie znam ale tak jak napisał to kolega powyrzej albo pompa oleju , albo panewki ale nie daje se reki uciać !!!
raczej w rozdzielaczu zawiesił Ci się zawór poprzeczny kieruje on olej na TUZ lub hydr. zewnętrzną
Zębata pompa od hydrauliki np. z c-360 nie ma żadnego zaworu. Możesz z niej śmiało zrobić pompkę do przetłaczania paliwa. Z poloneza nie za bardzo. pracuje ona w misce oleju, nie posiada żadnych uszczelnień bo nie jest to potrzebne. Ewentualny wyciek trafia do miski. http://obrazki.elektroda.net/66_12677266... Taka lub podobna tego typu będzie się...
Jeśli świeżo zalany Turdusem 15W40 to ciśnienie na wolnych obrotach około 3atm do około 5 atm. Sprawdź zawór przelewowy na pompie. ( Bazuje na 360 )
Mam u siebie w turze siłowniki dwustronnego działania grzać się olej nie powinien bo jednak w skrzyni c 360 się trochę oleju mieści i jest całkiem spora. No ale jednak pompa nsz 32 jest za duża do tego rozdzielacza.
Pompa prawa oznacza kierunek obrotów, a nie przyłącza. Z tyłu masz strzałką oznaczony kierunek przepływu oleju przez pompę i wg tego podłączasz.
Dzięki za odpowiedzi nalałem gorącej wody i spuściłem za drugim razem już leci czysta woda z bloku silnika i w silniku jest za dużo oleju 2cm. ponad stan na miarce ,czy możliwe że pompa wspomagania tłoczy olej do silnika są wycieki obok przy sprężarce i wycieki przy krzyżaku pompy głównej
ciagnik nie odpala mozna krecic do bolu a on nie za trybi ciagnik stal rok czasu nie uzywany ale do konica jezdz po wymontowaniu okazalo sie ze zamniast oleju w pompie byla tam ropa i w silniku tez
Sprawdź czy w pompie jest olej.Pompa u c-360 nie ma centralnego smarowania wiec musisz dbać o stan oleju w niej,jeśli go nie ma regulator czasem się zacina co powoduje dodawanie gazu i nie równe obroty silnika
Najprawdopodobniej pompa do wymiany.
No w sumie racja. Przelej przez gazę trochę tego oleju może ustalisz czemu ma taki kolor. Jeśli to to opiłki to na pewno ma wpływ na szybsze zużycie elementów. Miałem podobnie w wspomaganiu w ruskim. Olej wyglądał jak srebrzanka. Okazało się że pompa miała już luz na wałku, zębatki oparły się o obudowę i szlifowały ją ślicznie. Kolor oleju to była wina...
Pompę olejową założyłeś z 4011 czy z C-360 ?
Temat uważam za zamknięty, a przyczyną była wydmuchnięta uszczelka miedzy tulejami tłoka. Teraz już jest wszystko w porządku a jeżeli chodzi o to że ciągnik dymi na biało to według mnie przyczyną jest pompa i wtryski.
A pompę oleju masz zmienioną? Rurkę przeginaj na gorąco, chociaż powinna pasować bez tego.
Prawidłowo złożony silnik po kapitalnym remoncie powinien zapalić z rozrusznika a nie na zaciąg. W katalogu są podkładki uszczelniające pod wtryskiwaczami. A te wtryskiwacze to kto regenerował możliwe ze leja i dlatego paliwo w oleju. Może być tez uszkodzone uszczelnienie pompy od strony jej napędu.
Tą zaślepką nie powinno nic wyciekać ,wszystkie zaślepki powinny być szczelne. Nie powinno się ich odkręcać,a do regulacji ciśnienia służy zawór przy pompie oleju.
Oleju do skrzyni dolewałeś?
Witam mam taki problem zapaliła sie kontrolka od oleju - olej w silniku był. Zdjąłem miskę olejową przy pompie wyrwany był zawór nie wiem z jakiego powodu. Założyłem dziś nowa pompę - pompa zalana olejem ale nowa pompa nie podaje nadal oleju. mam zdjety filtr razem z całym mocowaniem i nic nie padaje oleju leci sobie on tak że można przytrzymać palcem...
Silnik do remontu. A co najmniej pompa oleju do wymiany. Ponadto proszę poprawić swój post.
Ta pompa ma wydajność 40l/min przy obrotach 1500, a w C-360 nigdy takich nie osiąga (chyba że ją przyspieszysz przez skrzynię biegów, a tego robić się nie powinno). Kiedyś Seweryn pięknie podał przełożenia napędu pompy. Poza tym pracując ładowaczem robisz na niewielkich obrotach. W transporcie np możesz ją wyłączać gdy jest niepotrzebna. Nie przewiduję...
W autodata napisane jest żeby prawidłowo określić położenie pompy oleju. Jest znak na kole i na obudowie ale powiedziane jest żeby odkręcić zaślepkę z bloku silnika i wsunąć trzpień jeżeli wejdzie w otwór 25-30mm to należy obrócić pompą o 360 stopni i ponownie włożyć trzpień który powinien wejść ok 60mm wtedy jest prawidłowo ustawiona pompa oleju. Ma...
Zobaczcie gdzie jest zawór bezpieczeństwa czy czasem aby nie w bąk żeby się nie okazało że nie będzie ani przy pompie ani przy nowej podstawie filtra.
Ciśnienie pompy olejowej silnika zmierzysz samemu wpinając zamiast czujnika kontrolki manometr. Nie jest powiedziane że to panewki wału bo one mają największy wpływ. Sprawdził bym pierwsze pompę i zawór przelewowy. Lubi się zacinać a sama pompa nie należy do najtrwalszych. Jeśli chodzi o hydraulikę to wepnij manometr w wyjście zewnętrzne. jak nie uzyskasz...
Ciekawe jest też czy wymienili pompę oleju na nową, czy też zostawiona jest stara i tu też może ginąć ciśnienie.
Sprawdź czy przypadkiem nie "przybywa" oleju w silniku.
Podpięty Inny. Kupiłem nowy kompletny z przewodem za 160zl. Sprawdzałem w Zetorze jeden i drugi i wskazuje dobrze. Odłączyłem też na chwilę przewód zasilający smarowanie do głowicy i wałka rozrządu. Jest to samo . Jak odłączyłem przewód od zegara i zatkalem palcem otwór w bloku od ciśnienia oleju i kręciłem rozrusznikiem to wyczułem ciśnienie które...
Sprawdź króćce pompy olejowej, potem jej napęd. A może po prostu poziom oleju?
A najczęściej silniki mają dwa zawory regulacyjne jeden znajduje się w pompie tak zwany szokowy. I drugi regulacyjny gdzieś w bloku silnika. Weź przestań i Ty idiotyzmy wypisywać. To nie żaden zawór regulacyjny, tylko przelewowy, ograniczający ciśnienie od góry - żeby czegoś nie rozerwało. W dodatku jest tylko jeden, na pompie. Żadnymi "srubkami" ciśnienia...
w pompie powinno znajdywać się nie więcej niż 0,3 litra oleju zresztą jest w niej tez bagnet wkręcony w pompę z prawej strony pompki zasilającej
Witam mój problem z podnośnikiem jest taki że po rozebraniu całego podnośnika chyba źle złożyłem te tuleje od dźwigienek bo jak lekko opadną ramiona to zamiast poderwać ramiona to jęczy pompa niema gdzie tłoczyć oleju ani na tłok ani na przelew pomóżcie jak to ustawić
Mój ojciec w swoim ciągniku też miał problem z czujnikiem ciśnienia oleju(oryginalny działał wiele lat, a następne co chwile się psuły). Najgorsze było to że nie dość, że trzeba było kupować nowy to nigdy nie było pewności że ciśnienie jest w porządku. Po którejś awarii czujnika ojciec kupił wskaźnik ciśnienia od c 385 i przewody. Trzeba było dać dotoczyć...
Pompa oleju tylko nowa żadna regenerowana chyba,że chcesz robić ten silnik jeszcze raz za chwilę.
Musisz zdemontować pompę oleju, tylny wałek Wom, odkręcić przednie stopy kabiny od bloku i powstałymi otworami odkręcić przednią pokrywkę wałka zdjąć zabezpieczenie i wypchać przedni wałek (jeśli wypchniesz z łożyska resztę operacji wykonasz otworem po pompie). Musisz wyjąć przedni wałek inaczej nie wyjmiesz tulei. Jeśli nie uda się otworami w skrzyni...
Płyta rozrządu posiada kanał (340, 360, 400 miały 2 ze względu na smarowanie pompy wtryskowej) a ze względu na to że płyta ma tylko 10mm grubości kanał jest frezowany i zamykany zaślepką w kształcie patyczka do lodów, stąd takie określenie. Niekiedy potrafi się odgiąć i olej zamiast smarować kompresor i wałek rozrządu przedostaje się z powrotem do misy.
Witam, mam URSUS C 4011, założyłem filtr oleju jednorazowy (tzw.pepka) z obudową od URSUSA 360. Nie wiem dlaczego, ale po uruchomieniu silnika ciśnienie oleju rozsadza filtr. Nie wiem co zrobić, czy powinienem wymienić pompę oleju? Bardzo proszę o radę.
Sprawdź ciśnienie jakie podaje pompa. Oleju nie ubywa, a czy nie przybywa? Może paliwo dostawać się do oleju i bilans wychodzi z grubsza na zero, nie jest olej rozrzedzony?
Filtr przed pompą, a co do filtra to raczej zwykły jak to oleju w silniku ( wymienialiśmy w ursusie 1201 i był taki sam jak do oleju w c-360)
Ropa teraz pełna jest ekododatków wystarczy nalać do słoika i wrzucić zwykłą śrubę i zobaczysz co się z nią stanie. Tylko olej silnikowy i worek strunowy utopić w oleju i dodatkowo workiem strunowym odciąć dostęp tlenu.
Witam. Od 2 lat coraz bardziej smoli mi w widocznym miejscu. Na zdjęciu to ja widzę okopcenie z dziurawego wydechu (uszczelka między kolektorem a tłumnikiem). Normalnie śmiga, pali od strzała. tylko ostatnio na wolnych obrotach czasami przygasał. A teraz jak zaczołem drapać coraz mniej siły miałem i wrażenie że nie pali na jeden tłok. Ustawiałeś zawory?...
360 to wiecej jak 500 kg to nie podniesie ja mialem taki przyklad ze na zimnym oleju powoli nawet podnosil siewnik ze zbozem 300 kg zboza po rozgrzaniu loleju pustego nie dawal rady podniesc wymiana pompy olejowej poprawila sytuacje i jest ok
A po co kombinować z niepewnymi przeróbkami , skoro były C362 ze wspomaganiem ? Wspomaganie od bizona to zły pomysł, potrzebna by była pompa wysokocisnieniowa, rozdzielacz wraz z kierownicą i dodatkowy zbiornik oleju, i to całkiem spory.
Da się dołożyć przy silniku, w przygotowanym miejscu różne pompy. Trzeba tylko sprawdzic, czy nie koliduje z osprzętem. Do tego zbiornik na olej jak ma być oddzielny, rozdzielacz, przewody. Jeszcze przydałby sie filtr oleju. Nie wiem czy orginalna pompa wspomagania, będzie miala zadowalającą wydajność. Tu zamontował ktoś podwójna pompę na tym samym...
Będę się jednak starał zrobić smarowanie ciśnieniowe. Nie muszę się martwić odpowietrzeniem skrzyni korbowej, bo ciśnienie spod tłoka będzie uchodzić przewodem odprowadzającym olej do specjalnie zrobionej skrzynki olejowej, w której będzie pompa oleju napędzana paskiem klinowym. Skrzynka będzie miała odpowietrznik. Wtedy olej dodatkowo chłodzi sprężarki....
Ciekawy temat. Jeśli problem byłby tylko zimą i na "zimnym" ciągniku to można by było wskazać mimowolne obracanie się pompy hydraulicznej wywołane gęstością oleju. Np. ursus c 360 obraca mi nieraz wałkiem WOM bez w ogóle włączonego, ale jest to słaby obrót i ręką go się zatrzyma. Tu problem jest gorszy bo skoro wajcha podnoszenia jest na neutralu to...
Witam, koledzy doradźcie bo składam silnik Ursus C-360 i banalna rzecz ale za szybko to zrobiłem i założyłem miskę odwrotnie tzn, nie tą stroną korek zlewu oleju, jest teraz od strony pompy paliwa a nie pod filtrem oleju... czy to ma jakiś wpływ na pracę, czy gdzieś coś się może stać/obijać coś...?
Kilka postów wyżej jest temu problemowi poświęcone. Ubytek oleju masz na jakiejś nieszczelności. Możliwości kilka. Zużyta pompa, nieszczelne rurki łączące talerz pompy i plecak, rozdzielacz, zawór bezpieczeństwa na pompie.
Winna jest pompa podkładałem drugą. Pyka dopiero ładnie. I filtr powietrza za dużo oleju. Pompa ma luz na listwie zębatej i podejrzewam że wałek krzywkowy nie równy, bo nie można jej dobrze ustawić trzech pompiarzy ją miało jeden bardzo chwalony, ale nie doradził na złom tylko podkliźnił i pln.
Z regeneracją pompy też trzeba uważać. Komplet nowych sekcji i zaworków do C-360 kosztuje jakieś 220 zł. A w niektórych zakładach takie pompy potrafią naprawić za 200 zł w całości.
Panowi o jaki model ciągnika tu chodzi bo część postu jest c-360 a część o c-330 ? Różnica jest bo każdy ma inaczej usytuowaną pompę oleju
Czyli problem jest z nie do końca spalonym olejem napędowym- może wtrysk paliwa jest zbyt późny? Po mojemu jeśli początek wtrysku ustawiony prawidłowo pompa i wtryski do sprawdzenia.
Witam Tak jak w temacie, czy ktoś próbował używać zużytego oleju transformatorowego jako paliwa do Diesla? Wiem że jest to zależne od silnika i na takim z pompowtryskiwaczami, common rail i innymi zaawansowanymi metodami zasilania lepiej nie próbować, ale jak sprawa się ma przy takim silniku jak np. od ursusa c 360 lub podobnych w których pompa wtryskowa...
Robiłeś pompę, a wtrysków nie sprawdziłeś? Prawdopodobnie wtrysk leje. Rozkręcił się może. Oleju nie przybywa? Olej nie pachnie ropą?
Co do oleju to kiedys po poprostu w zwyklym 360 rozsypal się nam zawór na pompie olejowej. Siłownik na belce przedniej osi tak jak w bizonie nie niszczy tulei belki i dodatkowo układ też jest mniej podatny na prowadzanie na boki w trakcie przejazdów transportowych Co do pękania to przed kupnem kolega radził aby sprawdzać też ramę do tylnego ramienia.
Witam wszystkich! Udało mi się ukończyć mój projekt. Zamontowałem pompę nsz 50, napęd własnej konstrukcji rozłączany wykonałem z wałka sprzęgłowego c 360, wałka napędu pompy nsz 32/50, środek tarczy sprzęgła c 360. Zbiornik zrobiłem ze zbiornika powietrza z jakiejś ciężarówki. Po pierwszych próbach mogę dojść do wniosku że pompa znacznie za duża, myślę...
na zimnym oleju lepiej, ale na ciepłym oleju prawie w ogóle nie podnosi. Ma może ktoś pomysł co to może być? To wskazuje na zużycie pompy. Pierwszym krokiem powinna być jej wymiana.
za dużo mi nie pomogłeś ale no i tak będę musiał go zdjac drugi raz i zobaczyć gdzie jest ten luz na czym podnośnika nie rozerwie bo ja nie podnosze do góry na max tylko na tryle aby nie wyła pompa i nie pompowała oleju dalej albo uzywam regulacji pozycyjnej na której pompa nie wyje i jest dobrze . Dodano po 1 drążek był wymieniony na nwoy więc jest...
3 dni temu dostarczono mi silnik do przełożenia w Vectrze 2.2 DTI, ponieważ uszkodzenia starego były zbyt rozległe żeby go odświeżać. Obydwa silniki mają ten sam blok, turbinę, były małe różnice w kolektorze ssącym i inna pompa. Pompa i kolektor zostały przełożone, silnik w tej chwili jest prawie całkowicie złożony do kupy, wciąż jest suchy (bez oleju)....
Sprawdz czy działają gniazda hydrauliki zewnętrznej. Jeśli nie to możliwe że jest coś nie tak z pompą. Spuść olej, odkręć pokrywę pod tylnym mostem, wyjdzie ona razem z pompą. Zobacz czy sama pompa porusza się płynnie i czy wspornik osi z zębatkami nie jest uszkodzony. Zobacz też czy działa przesówka włączająca pompę. To jest najłatwiejsza rzecz do...
Nie działa mi Wom zależnie/ nie zależne czy jakoś tak sie nazywa W każdym razie jak normalnie kipruję tj włączony wom na dół to działa prawidłowo natomiast interesuje mnie opcja że wrzucam piątkę i wajcha od WOM do góry, wtedy WOM kręci się jak szalony a pompa nie pracuje-Dlaczego? Wg.instrukcji taki wariant można stosować do kiprowania przyczepy Ja...
Piszesz o ciśnieniu oleju... Może być uszkodzony zawór na pompie olejowej w silniku, a że dymi... W jakim stanie są pierścienie tłokowe? Chyba będzie potrzebny remont...
A ja zaproponował bym sprawdzić ciśnienie sprężania bo w wielu sytuacjach rozwiązuje to dużo zagadek, oszczędza zadawania zbędnych pytań i udzielania bezsensownych odpowiedzi. Sam robiłem niedawno remont a jakie były jego efekty można przeczytać tutaj [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... ciężko pali, dymi na niebiesko, ropa...
Można kupić oryginalną podstawę filtra oleju z wymiennym wkładem papierowym, montowany w ciągnikach z końca produkcji. Takiej z C-360 bez gruntownej przeróbki nie założysz. Wzrost ciśnienia oleju na pewno jakiś będzie bo w tym filtrze cały olej który podaje pompa jest tłoczony do głównej magistrali olejowej bez strat. Gdzie w starym odśrodkowym filtrze...
Bez obrazy ale z tego gadania nie ma nic. Nawet jeśli zaworek nie trzyma to co to zmienia gdy bak jest wyżej niż pompa? Podaj więcej informacji... Czy ubywa oleju, czy kopci a jeśli tak to kiedy i w jakim kolorze, kiedy sprawdzałeś ustawienie zaworów, w jakim stanie jsą filtry?
wtryski ładnie rozpylają ,pompa sprawdzana Kopci bardziej na czarno niż na siwo Czytałem też że ponoć w 360 to normalne że odrazu po remoncie kopci olejem i że rzeba więcej motogodzin wyjeżdzić żeby przestasło, Ktoś tak miał?
Witam! Mam problem z podnośnikiem. Dzisiaj wyjechałem ciągnikiem z garażu po całej zimie przerwy, odpalił bez problemu, ale nie o to chodzi. Podjechałem pod brony, zapiałem je, chciałem podnieść, podnośnik zaczął wznosić brony ku niebu, dodałem troszkę gazu, zatrzymał się i teraz ani drgnie, dolałem oleju, wyczyściłem filtr, lecz to nic nie pomogło...
pompa oleju pompa oleju toyota zapowietrzona pompa oleju pompa oleju fabia
chrysler voyager układ chłodzić excel porównać kolumna przykład router przewód koncentryczny
suszarka whirpool suszarka whirpool
ELTA 2399N – dostęp do mocowania ramienia gramofonu od spodu, demontaż plinty TCL 50P615 Power Supply ICs: NCP1653B, NCP1397B, OB2269CP (283N20) on R51MW1-MPC2HG Chassis