Winowajcą była pompa oleju
Trzeba zdemontować koło rozrządu na wale korbowym, miskę też bo trzeba smok odkręcić
Hydrauliczne pompy wspomagania pracują cały czas. Są smarowane i chłodzone olejem , który tłoczą.
Sprawdź czujnik na pompie oleju.
Zablokowany zawór przelewowy w pompie oleju
Regulator jest w pompie oleju. Steruje nim ecm.
problem rozwazany, powod? zawor na pompie oleju czasami nie otwieral sie dokonca i to robilo robote
Pompa oleju w silniku DJ5 Peugeot Boxer. Zębatka napędzająca i wałek są robione oddzielnie, połączenie jest na wcisk co powoduje że pęka zębatka między zębami.
Witam, niedawno kupiłem ten samochodzik, po pewnym czasie jego użytkowania wpadły mi w ucho dziwne stuki podczas lekkiego dodawania gazu. Sprawdziłem już alternator, pompę wspomagania, rozrząd wymieniony (pasek + rolka), dzisiaj miałem ściągnięta miskę i teraz nie wiem sam czy pompa oleju może pukać ? zauważyłem, za ma lekki luz (odczuwalny ręką lewo-prawo)...
Witam, mam Peugeota Boxera 2.2 hdi 130 KM silnik ford Euro 5 rok 2012 . Auto zrobiło ok 250 tys. i rozsypała się pompa oleju (wysypały się łopatki ) i zatarł się silnik oraz turbina . Czy miał ktoś taki problem ? Słyszałem , że na przełomie 2012 i 2013 r była akcia wymiany pomp olejowych wadliwych . Czy ktoś miał wezwanie do wymiany i jakie viny były...
Witaj mam ten sam problem po odłączeniu kostki odcina iskre
Powinienes moc go uzyc. Roznica glownie w pozycji w samochodzie. RFW - pionowy w Boxerze, RFU - pochylony w 806. Trzeba bedzie przelozyc caly osprzet, z miska olejowa i, byc moze, pompa oleju wlacznie.
roznituj smoka w pompie oleju w sitku czasami znajduje się sylikon
Sprawdź wgl czujnik oleju, bo być może właśnie na niższych obrotach wartości prądu są za słabe i nie przewodzi, a jak dasz mu w palnik, wartości wzrastają i lampka się zapala. Bardzo możliwe że pompa oleju coś nie domaga. Względnie źle sprawdzasz poziom oleju.
Problem rozwiązany. Została wyczerpana ilość dolań do oleju napędowego. Wystarczyło zaprogramować wymianę zbiorniczka z dodatkiem-dolewkę dodatku do zbiornika i pompa ożyła
Pompa oleju, czujnik ciśnienia,panewki,przytkany smok olejowy,stary rzadki olej.
Pompa dodatku do oleju napedowego to nie to samo co ad-blue. Moze sprawdz ilosć dodatku oczywiscie programem w sekcji pompa additive .
zawsze układ się zapowietrza, trzeba odpalić auto i przełączać biegi i następnie sprawdzić poziom oleju, proszę pomyśl sam zanim zapytasz, więcej danych jak napisałem wcześniej( ciśnienie oleju( pompa jest napędzana od tej bucy pomiędzy silnikiem a skrzynią ijak wkładali skrzynie mogli nie trafić na wypust do napędu pompy oleju i pozamiatane)
Witam chciałbym się dowiedzieć czy wymiana pompy oleju jest trudna?Jeśli można to chciałbym się dowiedzieć krok po kroku jak to zrobić
Czy wina tejże trudności może byc za głęboko wbity simmering od strony magneto ? Dodano po 59 Tam jest taki jak by stożek Dodano po 1 I napęd do pompy oleju ...dozownik...
Ciśnienie oleju sprawdzone miernikiem? Jeżeli będzie niskie to naprawa pompy lub w najgorszym przypadku naprawa wału.
W tej pompie jest łożysko ślizgowe? Ma ktoś może z kolegów jakiś rysunek/przekrój/service manual takiej lub bardzo podobnej pompy? Na szrotach pompy są - ale też z luzem. Nie tylko podłużnym. Pamiętam o średnicy koła i wymianie oleju.
Koło zmiennej fazy na diagnostyce pp2000 w kumatym serwisie lub ASO. Wygląda na to że coś się zacina na zimnym. Do sprawdzenia również ciśnienie oleju bo pompy lubiły padać. Potrafił też tracić ciśnienie oleju na uszczelnieniu walka przy kole zmiennej fazy. Z ciekawości, jaki olej?
Prawdopodobnie kończy się pompa oleju w skrzyni, możliwe też zużycie tarczek.
Jeżeli auto nagle zgasło to może być problem z elektryką jeżeli dłużej i stopniowo traciło moc to problem jest z paliwem. Najlepiej zalać pompę paliwem i sprawdzić czy idzie paliwo na wtryski. Przez podgrzewacz paliwa może się układ paliwowy zapowietrzać. I jeszcze uwaga nie mająca z tym problem nic wspólnego: Silnik DJ5 ma wadliwą pompę oleju, źle...
Pompy sa wszystkie takie same. Kola sa rozne w zaleznosci od silnika. Kola nie da sie zamienic w warunkach amatorskich. Masz dwie mozliwosci: zakupic wlasciwa pompe lub dobrac krotszy pasek, ale pompa bedzie sie krecila zbyt szybko (mniejsza trwalosc, ewentualne grzanie oleju).
Generalnie z tymi silnikami to Lew popłynął, i tu może się okazać wada pompy - wada fabryczna rozrządu i układu smarowania. Z 2015, to raczej akcja serwisowa nie pomoże... Dobry serwis, (płukanie silnika i pewnie pompa) ale to juz będą koszty... Poczytaj w necie o tych akcjach
Firma Mercedes do modelu Vito (przedni napęd) zamontowała skrzynkę ZF typ 4HP20. Są to skrzynki dość dobre, stosowane w wielu pojazdach (Peugeot, Citroen itp.). Najczęstrzą przyczyną awarii jest uszkodzenie się pompy oleju (ok. 1400 zł.) i sprzęgła hydrokinetycznego (regeneracja ok. 1000 zł.). Olej dobrze jest zmieniać co 60 - 80 tyś. ale niestety bez...
Ani kierownica, ani pompa oleju nie mają wpływu. Ale po złożeniu koniecznie pokręć kluczem, nie odpalaj od razu!
(podejrzewam zapchany filtr oleju bądź uszkodzony czujnik ciśnienia). A ja zajechane panewki, albo pompę oleju :D Bierz manometr i zmierz rzeczywiste.
Pompa wspomagania peugeot 406 1,9 td wyrzuca olej spod wyjścia na maglownicę. Chciałbym się dowiedzieć czy to pompę pieron strzelił czy maglownicę ? Przy Oplu mi padła pompa to olej wyciekał po wałku a tu nie.
To nie patrzyles czy masz luzny lancuch pompy oleju! A walki rozrzadu nie ma luzu pomiedzy nimi.
Niskie ciśnienie oleju: - nieprawidłowe wskazania z czujnika - zbyt niskie obroty na biegu jałowym - uszkodzona pompa oleju - mocno rozrzedzony olej - bardzo niski poziom oleju.. ale tutaj dużo kilometrów raczej byś nie ujechał - filterek też wypadało by sprawdzić..
Podane ciśnienie, jest wartością minimalną, nie maksymalną. Nie sądzę żeby to miało być powodem wyskakiwania komunikatu. Samochód ma zmienną wydajność pompy? Bo nie kojarzę.
masz do sprawdzenia smoka od pompy oleju(prawdopodobnie jest urwany)czyli "miska w dół"
Może pierścieniami paliwo dostaje się do oleju, trzeba by to było sprawdzić.
Jaką uszczelkę? Dekla zaworów, głowicy, pompy wodnej, szyby przedniej???? Jakim czujnikiem parkowanie, temperatury, ciśnienia oleju???? Jaja sobie robisz pisząc takie posty!
Generalnie tak choć tydzień temu wymieniałem jeszcze uszczelkę między pompą CR a wałkiem rozrządu bo tam się pojawił wyciek.
Sprawdź temperaturę innym, zewnętrznym termometrem. Np na stacji kontroli pojazdów podczas analizy spalin jest możliwość pomiaru temp. oleju w silniku. Wymieniłem ... Może pompa wodna padła.
Jak może nie stukać i nie pukać przy takim ciśnieniu oleju? Tyle tylko że klekot zagłusza. Co do pompy to zobacz, skąd komu na odległość wiedzieć? Miska nie była uderzona?
pompa oleju, zawór redukcyjny (nadmiarowy), panewki sie zajechały, benzyna w oleju...
Zlokalizuj to klepanie, pompa, listwa, zawory, turbina itp.
Witam auto paugeot 406 coupe 2001 2.2 diesel .Jak załączę kluczyk w pozycje ON zapalają się informacja graficzna o stanie oleju silnikowego (takie kółeczka ).Stan ten wskazuje na to że jest full oleju ale w momencie rozruchu i parę sekund po rozruchu pokazuje same( kreski) czyli niski stan oleju .Czy po zapłonie(zapaleniu silnika) powinien się pokazywać...
częstą usterką tych pomp jest rozszczelnienie się samej pompy i zalaniu elektroniki olejem wtedy dzieją się różne dziwne rzeczy.
Cześć, Przy zakupie samochodu świeciła sie kontrolka serwisowa. Diagbox rzucał błędami, o braku płynu fap i uszkodzeniu pompy domieszkowej. Płyn był więc zaprogramowałem dolewke. Pompa sprawdziłem działa impulsowo i raczej pompuje. Problem w tym, że gdy włącze zapłon czy silnik, pompa chodzi nieustannie. Przejechałem 30km i nadal ten problem. Od zakodowania...
Paliwa nie zmieszałem- ludix posiada dwa osobne zbiorniki. Dzisiaj zalałem go półsyntetycznym olejem oczywiście do 2T. Jak sprawdzić czy pompa jest mechaniczna czy elektryczna?
A jeszcze niżej, w zderzaku masz schowaną elektryczną pompę wspomagania kierownicy - te zielone, to jej zawartość.
Taki silnik pojedzie nawet na oleju rzepakowym, półroczne paliwo mu nie zaszkodzi. Ale pompa wtryskowa musi grać!
Ciśnienia oleju są dobre (mierzone), ale czujnik w pompie pierwszy sygnalizuje błąd, a to już drugi i to samo.
A parametry bieżące przeglądane ? dane z czujników są (obroty wału, ciśnienie paliwa itp.) Synchronizacja wałek korbowy i wał rozrządu jest. Ciśnienie paliwa 8/10 Wartosc zadana wydatku oleju napędowego dostarczonego przez pompę 6500
Silnik DJ5 ma wadliwie skonstruowaną pompę oleju. Wciśnięto ośkę w zębatkę pompy i powstaje pęknięcie pomiędzy zębami. Po czasie ośka się kręci, zębatka stoi i nie ma ciśnienia oleju. Dobry jest silnik z Fiata Ducato 2,8 musisz ze skrzynią szukać.
Jeśli zaczeło podszarpywać ci kierownicą to jest wina maglownicy posiada ona głowicę sterującą. Sprawdź stan oleju w zbiorniczku. Pompa też nie wykluczone ale trzeba by było zmierzyć ciśnienie przed magielem czy trzyma
W silniku DJ5 który był montowany w Peugeocie Boxerze wadliwa jest pompa oleju. Zębatka napędzająca jest robiona oddzielnie i do niej jest wprasowywana ośka. Powoduje to powstanie pęknięcia między zębami i spadek obrotów koła napędzającego. Sprawdź pompę. Wał do szlifu, blok do napawania i centrowania otworów pod panewki główne. Czy masz wyciek oleju...
Nie ma czegoś takiego jak czujnik dozowania fap. Fap to filtr cząstek stałych, a dozowane jest dodatek do oleju napędowego przy tankowaniu. Dozuje pompa dodatku a nie czujnik. Może było by lepiej gdybyś opisał swój problem, będzie łatwiej Ci pomóc.
Na odwrot sie nie da, inna srenica przewodow. Tam jest wielopunktowy wtrysk. Moze sliniczek krokowy? Jest brudny w oleju
Wracając jeszcze do płynu/oleju, bo przypomniałem sobie, dlaczego ten podany przez Ciebie wydał mi się może nie tyle nieodpowiedni, co w jakiś tam sposób ryzykowny. Tu jest specyfikacja tego oleju Esso, który figuruje jako polecany: http://www.premiumoil.pl/samochodowe-ess... Jest to jak widać olej mineralny...
Nową ilość potwierdzasz w ECU i module dodatku. W więcej niż 1 miejscu? Bo nową ilość dodatku ustawiłem i zaakceptował w ecu, a teraz patrzę że jest jeszcze osobno moduł w diagboxie Pompa dodatku do oleju napędowego POMPE_MUX_TI, tam też trzeba ustawić? Będę w weekend dopiero miał chwilę żeby przy tym pogrzebać.
Witam, posiadam skuter Peugeota Speedfighta 2(Euro 2).Jak odpiąć dozownik oleju elektryczny?Wystarczy nie odłaczę napięcie dozownika i przewody olejowe?Pamiętam że w Peugeot speedfight 1 był dozownik mechaniczny na linkę i po jego odpięciu pompa mogła się zatrzeć.Czy tutaj nie będzie tego problemu?
W Twoim aucie komputer wskazuje na awarię silnika elektrycznego. Może sterownik uległ awarii, a od niego zależy m.in. skuteczność wspomagania. W mojej "308" hdi przy małej prędkości auta wspomaganie układu kierowniczego działa wydajniej, natomiast przy dużych prędkościach (autostradowych) celowo działa słabiej. Przy okazji sprawdź poziom oleju w zbiorniczku...
Pytam bo dostaje mi się paliwo do oleju i nie wiem czy to może być wina słabej kompresji ,czy też pompa wtryskowa jest nie szczelna. Kompresję masz w normie, wobec tego szukałbym przyczyny np. tutaj . Pzdr KotBury2
Witam. Od pewnego czasu borykam się z wyciekiem oleju hydraulicznego ze wspomagania kierownicy.Gdy spadnie temperatura poniżej zera olej strasznie się pieni i wycieka przez odpowietrznik w korku. Co morze być przyczyną pienienia się oleju i jaki powinien być olej czerwony czy żółty .
Witam samochód ogarnięty zregenerowałem głowice ustawiłem na czujnik pompę samochód odpalił równo bez klekotania nie wymieniałem silnika ze względu na to że jest w dobrej kondycji nie brał oleju a w zimę tylko cykał czas pokaże na razie wszystko gra
Witam. Mam problem z silnikiem 1,4 bnz. Peugeot 206, rok 2006, mały przebieg. Problem polega na braku ciśnienia oleju na biegu jałowym (zapala się kontrolka oleju) w momencie dodania gazu kontrolka gaśnie. Rozebrałem pompę (na łańcuszku) i złożyłem z powrotem - brak śladów zużycia mechanicznego, sprawdziłem podstawę filtra oleju - wszystko o.k. , wymiana...
Jeżeli nie widać ewidentnych wycieków i płyn nie przedostaje się do oleju, to być może przepuszcza pompa wody. Na postoju niekoniecznie musi to być widoczne, a w trasie przy większych obrotach silnika wycieka.
Popychacze zostaw w spokoju, doprowadziłeś do sytuacji gdy włączył się komunikat i sprawdzałeś ciśnienie oleju? Co się dzieje po ponownym uruchomieniu silnika? Komunikat pojawia się za każdym razem? Masz dwie możliwości, albo faktycznie jest brak ciśnienia, albo uszkodzenie instalacji. Jak zdjąłeś miskę, zaglądałeś do zaworu w pompie? Może jest niedomknięty,...
W jakim silniku widziales mano liniowy? Jeszcze sie z tym nie spotkalem. Witaj, oczywiście masz racje a moja pomyłka, w tym roczniku i silniku tego czujnika nie powinno byc, występuje on w silnikach EP6 i EP3 ze sterowaną elektrycznie pompą oleju, bodajże takich z indeksem C w nazwie. Pozdrawiam
Witam ponownie wtryski sprawdzone maszynowo pompa wysokiego ciśnienia też i mógłby mi ktoś wytłumaczyć dlaczego po dolaniu oleju 2t do paliwa stuki ustąpiły są cichsze raz są raz nie ma gdzie szukać przyczyny ?
Skrzynka bezpieczników w komorze silnika NrAmpery [A] 1 *20Zespół motowentylatora 2 *60ABS / ESP 3 *30ABS / ESP 4 *70Zasilanie BSI 5 *70Zasilanie BSI 6 *–Wolny 7 *30Zasilanie stacyjki 8 *–Wolny ---------------------------- NrAmpery[A]Opis 110Moduł podgrzewania (Diesel); Czujnik wody w oleju napędowym; Stycznik światła cofania; Czujnik prędkości pojazdu;...
Peugeot 308 1.6 2011r silnik 5EF MEV 17.4 przyjechał bo niby padła cewka,sprawdziłem 2 cewki do wymiany plus komplet świec,odpalił ale coś silnik nie pracował dobrze. Wywaliło błąd P000b sprawdzony rozrząd przestawiony był ok 2 zębów wymienione 2 nowe koła zmiennych faz bo stukały, rozrząd ustawiony na blokady kąt wałka wydechowego 89,7 stopnia czyli...
czemu pompy DCI nie można zakładać jak kolwiek? ma jakiś czujnik położenia czy co? bo to w sumie powinno być bez znaczenia skoro ona tylko robi ciśnienie W wielu przypadkach na kole pompy jest czujnik położenia wałka Nie chodzi tu o cisnienie tylko o moment w ktorym pompa tloczy paliwo. Musi sie zgrywac z walkami rozrzadu gdyz powstaja naprezenia na...
Rozrząd i pompa zostały wymienione 2 miesiące temu, wentylator chodzi, w normalnej jeździe wszystko jest ok, wczoraj jeździłem z kompem podłączonym zero błędów, może czujnik temperatury się zawiesza, bo niemożliwe żeby z 11 kresek spadło na 7 w ciągu 5 sekund. No tak szybko się płyn nie schłodzi. Moje podejrzenie w dalszym ciągu pada na chłodniczkę...
Przecież tam powinien być klin więc nie ma opcji by założyć koło inaczej na wał. Koło ma tylko jeden okrągły otwór. Otwór ma być na godzinie 12 i przez niego wkładasz blokadę 5mm w która w chodzi w obudowę pompy oleju. Klina na wale jest wtedy chyba na godzinie 3. Zobacz tutaj https://www.youtube.com/watch?v=iuOECxVY...
Teraz takie pompy są ogólnie dostępne , ale w początkach lat dziewięćdziesiątych było z nimi trudniej i drogo. Wtedy opłacało sie je "naprawiać". Zobacz czy jest przejście na pinach pompy -= omomierzem , zanurz ją całą w oleju napędowym /ropie/ i podłącz zasilanie , może się odezwie.
Witam jestem po wymianie silnika urwało się koło na wałku rozrządu... . Zakupiłem drugi silnik niby z niskim przebiegiem został zamontowany ale brak w nim cisnienia oleju kompresja idealna wymieniony olej rozrząd wszystko co potrzebne pompa oleju sprawna ale podczas kręcenia na manometrze 0 po kreceniu przynajmniej 20 min nic .Pomocy
Uważaj na 1.4 na łańcuchu z BMW te same co w Mini. Brat niedawno kupił 1.4 KFU 65KW 88KM czyli ten stary na pasku. Głowica była wymieniana bo pękła. Podobno ktoś jeździł bez płynu ale wyszło że pompa oleju również na ciepłym silniku nie dawała ciśnienia. Jak masz jak podłączyć komputer jakiś lepszy niż elm to możesz sprawdzić.
Witam wszystkich, mam problem z ubywającym płynem chłodniczym w Peugeot 207, 2007, 1.4 KFU 88 KM. Płynu ucieka całkiem sporo, ok. 150 ml na 100 km. Uszczelka pod głowicą była robiona ok. 7000 km temu z powodu cieknięcia oleju z rogu bloku. Robiłem test CO2 na UPG i nic nie wykazał. Wlałem dodatek UV oraz przepatrzyłem cały układ z zewnątrz i nic nie...
Brak kontrolki silnika, oleju. Nie ma kierunkowskazów, wycieraczek i dmuchawy. Silnik nie chce się uruchomić. Nie chodzi pompa, rozrusznik kręci, centralny działa z kluczyka. Samochód jeździł do końca. Bezpieczniki wszystkie ok. Podstawiałem drugą skrzynkę bezpieczników przy akumulatorze. Co może być zepsute? Pozdrawiam.
Nie wiem jak jest w tym silniku, ale w niektórych dało się wykręcić całą rurkę prowadzącą bagnet. Jak by tak było to sprawę masz prostą. Jak rurka jest na stałe to raczej tylko zdjęcie misy. Jak wpadną te końcówki do misy to nie powinno się nic stać, bo smok od pompy ma sitko które nie puści takich rzeczy do pompy. Wiadomo, lepiej jakby nic w misie...
Witam kupiłem niedawno auto i po kilku miesiącach zaczął jeść olej po dolaniu litra ponownie wyskakiwał alarm niskie ciśnienie oleju i kolejny litr oleju. Okazało się że Pierścień pękł na tloku i uszkodził głowice. Mechanik załatwił nowy silnik ale 1,2 ale problem ten sam co poprzednio. Przy ciepłym silniku auto nie ma mocy przy 2500 obrotów a jak dojdzie...
Kolego jak bym sie znał to bym nie szukał pomocy tylko bym sam naprawił. A o wlew oleju i bagnet to bede pisał do ciebie gdzie sie znajduje
Jak to ktoś pompy oleju zapomniał :D Pewnie masz dwusuwowy silnik, do niego trzeba lać mieszankę paliwa z mixolem w celu zapewnienia smarowania.
Termostat odpada bo układ chlod,enia pracuje prawidłowo. Jeżeli jest prosty termostat, to tak, ale jeżeli jest z dodatkowym 'talerzykiem' na końcu, to już nie jest tak prosto - przy zamkniętym termostacie jednocześnie jest otwarty 'skrót', czyli powrót płynu do pompy, omijający nagrzewnicę (łączy we i wy nie tylko nagrzewnicy, ale też chłodniczki oleju,...
Po zdjęciu zderzaka i optycznemu sprawdzeniu pompy nic nie widać żeby przewody przy niej puszczały itd. Po wypięciu kostek zasilających widać smar na stykach, jest go dużo w głównych przewodach zasilania. Natomiast po odkręceniu bezpieczników na bezpieczniku 70A widać było trochę oleju , tzn zalany był cały bezpiecznik i sąsiednie obok. Na jednym z...
Używki pewnie będą w podobnym stanie jak twoja. Zaklejanie parcianą izolacją tez bez sensu ( zdjęcie). Jak nie chcesz wywalić tych 280 zł to kup odpowiednią koszulkę termokurczliwą RPK ( taka z klejem w środku-do napraw kabli, do kuienia w każdym sklepie elektrycznym) i naciągnij odpowiedni odcinek na ta uszkodzona rurke i podgrzewając opalarką lub...
Witam Błędy pojawiły mi się tylko raz gdy samochód stał długo na parkingu DS5 1,6THP 200KM. Dotyczą powolnego lub nieprawidłowego poruszania się silnika elektrycznego systemu otwarcia zaworów dolotowych Velvetronic w tym wałka systemu Velvetronic lub usterki czujnika który w moim przypadku jest w silniku. Ze względu, że samochód ma włączone opcje palenia...
RFN - 2.0 16v 136 KM W związku z tym, że w zimę po uruchomieniu miał straszne drgawki, zanim się rozgrzał chciałem, po przejrzeniu forum, oddać go do wymiany szklanek, bo podobno kanaliki lubią się zapychać, ale ostatecznie mi odradzili w warsztacie (warsztatu nie polecam z innych powodów). Z kolei jak się zrobiło ciepło pojawił się ostatnio znów antipollution...
A tak dla wyjaśnienia do bardzo starych citroenów np BX XM zalewany był LHM[zielony] Natomiast do ciut młodszych z pompą wspomagania napędzana paskiem osprzętu np 306 206 berlingo był zalewany atf Myślę ze w temacie oleju do wspomagania zostało powiedziane już chyba wszystko
To znaczy ze inny silnik nie może mieć problemu z tlokiem? Tuleja czy lejac wtryskiem? Inne 1.6 nie pobieraja oleju - nie będziemy się tu sprzeczac i porównywać - jak z tymi telewizorami chciałem pokazać przekrój a nie wchodzić w klotnie czy TCL to potentat i komu sprzedaje matrycę np. Samsungowi. Pali na 4 cylindry - zmień lub napraw blok, nowy rozrząd,...
witam, mam problem z peugeotem 206 1.9d 2001 r,pompa lucasa, kopci na siwo jak kamaz,kopci i trzęsie silnikiem cały czas czy zimny czy ciepły, pali na dotyk, rozrząd sprawdzony jest ok,oleju ani płynu nie ubywa,w zbiorniczku wyrównawczym nie bulgocze,rezystancja wtrysku sterującego 102 ohm, cewki korektora kąta wtrysku 12 ohm, kąta wtrysku nie sprawdzałem...
Posiadam Peugeota 206 1.4 kierownica działa bardzo opornie,brak charakterystycznego spadku obrotów podczas max.skręconych kół,nie ma wycieków.Jak mogę sprawdzić czy pompa wspomagania działa? Gdy silnik pracuje po otwarciu korka wlewu oleju do pompy nic się tam nie dzieje (to normalne),z kolei po przejechaniu kilkunastu kilometrów i zgaszeniu silnika...
Witam, mam Peugeota Boxera 2.2 hdi 130 KM silnik ford Euro 5 rok 2012 . Auto zrobiło ok 250 tys. i rozsypała się pompa oleju (wysypały się łopatki ) i zatarł się silnik oraz turbina . Czy miał ktoś taki problem ? Słyszałem , że na przełomie 2012 i 2013 r była akcia wymiany pomp olejowych wadliwych . Czy ktoś miał wezwanie do wymiany i jakie viny były...
usterka naprawiona winne byly uszczelki i jazda na wodzie kamien prawie calkowicie zatkal kanaliki miedzy glowica a blokiem.Lecz to nie koniec mojej udreki peugeot po odpaleniu pracowal okolo 30 min az skonczylo sie paliwo i zdechl zlanie 30l ropy nic nie dalo kreci i nie pali na plaku lapie ma ktos jakis pomysl z ktorej strony to teraz ugryzdz Na...
Dla pewności wykręcić wszystkie świece i obracać silnik rozrusznikiem, jeśli stuk jest bez obciążenia, można wstępnie wykluczyć panewki, rozrząd, zawory, układ korbowy...pozostają peryferie, sprzęgło, pompa oleju, wody itd, warto zdjąć paski klinowe aby odłączyć możliwie dużo "dodatków" Podobnie jak kolega adam7009 widzę sporo niekonsekwencji w Twoich...
Witam, Po odpaleniu pracuje troszke nierówno. Po wrzuceniu 2 biegu gaśnie. Oczywiście silnik zimny. Opis usterki z ust kobiety... Sam z jazdy tym autem zauważyłem że szarpie przy 2000 obr. Mam go 2 miesiace. Po zakupie zmiana rozrządu, oleju i filtrów... Podejrzewam powietrze w układzie paliwowym... badź elektrozawór na pompie paliwa... pomóżcie
Witam ponownie, jest ktoś, kto będzie miał schemat tych wtyczek? Może opiszę problem: samochód został rozebrany do konserwacji, włącznie z wyciągnięciem silnika (międzyczasie została wysłana do regeneracji pompa ABS-u ze względu na jej błąd). Po zakończeniu został poskładany i przy próbie odpalenia brak jakichkolwiek oznak działania rozrusznika. Brak...
Jak mocne drgania odczuwałem to już pisałem. Po wizycie u mistrza Automatów dowiedziałem się, iż w skrzyni brakowało 2 l oleju.... Moje pierwsze przypuszczenia się potwierdziły. Za drgania najprawdopodobniej odpowiadała skrzynia lub bardziej brak odpowiedniej ilości oleju(może komp szalał?) Oczywiście Pan skasował liczne błędy i o dziwo drgania ustały......
Witam od niedawna mam problem z moja 407-ka na postoju i podczas jazdy występuje blokowanie kierownicy dodam ze poziom oleju jest ponad max i nie ma problemu z pienieniem oleju. Podczas jazdy gdy zaczyna blokować kierownice zapala się kontrolka czerwonej kierownicy i STOP po tym pompa przestaje pracować i nie ma wspomagania całkowicie po wciśnięciu...
Sterownik dachu sprawdza 2 rzeczy, żeby upewnić się, że operacja zamykania/otwierania dachu działa ok: - zmiana stanu mikrostyków w odpowiedniej kolejności - czas operacji między zmianami styków E8AC jest wywołany tym, że któryś z mikrostyków nie zmienił stanu w wymaganym czasie. Może być to spowodowane albo błędnym działaniem styku albo niedomagającą...
Przepraszam kolego że cały czas zadaje pytania ale nie jestem jakoś nad wyraz rozwinięty manualnie i nie wiem jak ten zaworek w środku wygląda. Pomyślałem o wymianie całej tej gruszki na coś takiego: http://allegro.pl/reczna-pompka-pompa-pa... Jeżeli wymiana całej gruchy jest zbędna to czy możesz kolego napisać...
Koledzy to na 100 procent zapchany smok od pompy oleju, czysciłem to nie raz, niektóre były tak przytkane że rozpuszczalnik ledwo co się przedostawał, tylko kapało po woli ze smoka, dla mnie główna przyczyną moim zdaniem są wymiany oleju robione co 20 lub 30 tyś.km., sprawdźcie też sobie sitko w przewodzie olejowym zasilającym turbinę, w c-maxie 1.6...
peugeot pompa oleju pompa ciśnienia oleju peugeot peugeot pompa oleju wymiana
instrukcje manual technics prowadnica piła stołowy schemat migacz tranzystor
Jak zdjąć mieszacze w pralce Hanseatic? Przycisk ustawień radia Renault Trafic II - gdzie kupić?