Jak założysz koło pasowe i dokręcisz to będzie OK. Np w peugeocie boxer z silnikiem DJ5 zdarzało się że zebatka napędzająca w pompie oleju była pęknięta przez wprasowany wałek. Zaglądnij do wnętrza pompy.
(at)januszkutno Jestem ciekawy kto w skrzyni DP0 potrafił wymienić olej metodą dynamiczną i co ważniejsze jak to zrobił??? NIE MA TAKIEJ MOŻLIWOŚCI!!!!! Co do problemu. Skoro ciśnienie skrzyni jest o połowę niższe niż żądane to albo jest uwalone coś w skrzyni ( pompa oleju, pęknięty jakiś pierścień i ciśnienie ucieka, itp... ) lub coś ze sterownikiem....
Potrzebuję nr oznaczenia tego przewodu do kupna nowego 4A0121101A
Nie skleisz tego niczym, jest jedyna szansa spróbować odtłuścić i klejem do montowania szyb samochodowych. Nie znam materiału, którego by się nie złapał. A na pewno masz pęknięty, czy też wycieka z miejsca łączenia z żelastwem?
1.2 bara przy 80 stopniach na wolnych 3,5-4 bar przy 3 tys obrotów. Jeśli masz stan oleju w normie, trzeba demontować miskę i sprawdzić pompę oleju. Nie zaszkodzi też wymiana filtra oleju dla pewności.
Albo jest pęknięta obudowa pompy oleju (to ta cała aluminiowa pokrywa) albo puściła jej uszczelka. To wszystko. Może się też lać z tego króćca od góry ale to by było zby łatwe. https://allegro.pl/oferta/pompa-oleju-op...
Witam Sprawdź czy dobrze daje olej na wywrot [ na wolnych obrotach powinno czuć lekkie obciążenie silnika ] , o ile jest słabe ciśnienie , wina leży w zużytej pompie oleju lub w ogóle w talerzu [ zawór ,przewody , pompa , sitko ] , no chyba że pękł przewód pomiędzy talerzem a podnośnikiem , ponieważ już miałem taki przypadek . Pozdrawiam
Więc tak poczytałem trochę i ogarnąłem, że prawdopodobnie albo jest pęknięta obudowa pompy oleju w miejscu gdzie wchodzi pompa wody, lub uszczelka pompy oleju. Teraz moje pytanie w co należy się zaopatrzyć przy wymianie takowej pompy/uszczelki zakładam ze nowe śruby i kilka uszczelek/elringow.
Też tak przypuszczam, ale to znajduje się raczej przy pompie oleju w misie.
https://www.youtube.com/watch?v=swwOEiQc... Takie ma obroty pompa oleju coby go nie grzała nadmiernie. W ukąłdzie jest czujnik jak by pękł wąż lub brakło ciśnienia wyłącza silnik kompresora.
Radze jak poprzednicy zmierzyć ciśnienie oleju .Główną przyczyną spadku ciśnienia w układzie smarowania jest zużycie czopów głównych na wale silnika,spory wydatek lepiej kupić cały silnik raczej jest to nie do naprawienia w tym modelu brak zestawów naprawczych. Proszę jeszcze zastosować inny filtr oleju. Dodano po 11 Jeszcze miałem podobny przypadek...
Problem cisnienia Oleju w XF105 jest jego jedná z najwiekszych boláczek. Najczesciej przyczyná slabego cisnienia oleju, ktore daje sie we znaki NA GORÁCYM SILNIKU to zapchany filterek cieczy chlodzácej w chlodnicy oleju.Po prostu plyn chlodzácy nie recyrkuluje przez chlodnice oleju i nie odbiera ciepla.Wynikiem tego jest przegrzewanie oleju, ktory w...
głowice ściągnie i zmierzy gmp tłoków ,czasami na oko widać .Jeszcze sprawdz kolor ropy w zbiorniku czy nie jest czarna z olejem ,jak jest to nie jest głowica pęknięta tylko tandem pompa do wywalenia . Tutaj w serwisach tak czytali technicial solution że ściągali głowice i dawali do sprawdzenia ,a problem był w tandem pompach o którym wszyscy wiedzą...
Minimalne ciśnienie to właśnie ok.2 bary na wolnych obrotach na gorącym silniku (C 330 rzadko ma problemy z ciśnieniem chyba, że jest skrajnie zużyty lub uszkodzona jest pompa olejowa,zatkany filtr, uszkodzony smok lub rurka pęknięta). Wszystko do weryfikacji po zdjęciu miski olejowej na początek wymiana filtru potem ewentualnie pompy.
Kolego adamm666 zajmij sie energią odnawialną bo o autach bzdury piszesz.. W jednostkach PD paliwo bedzie sie przedostawało do oleju przez: -oringi pompek -pompę podwójną -pękniętą głowice( w 1.9 raczej nie)
Badanie wtrysków na przelew, nie znaczy że są dobre dawki. Druga sprawa, na czym polegała regeneracja pompy??? Bo jak dostaje się olej do paliwa to do wymiany jeest tylko pompa niskiego, jeżeli ropa do oleju to pęknięty jest korpus pompy przy sekcjach. Niestety kolego silnik o który pytasz tyle może palić a nawet więcej. Niestety ten silnik jest najczęściej...
Albo masz pękniętą rurkę smoka, albo nieszczelne połączenie kanału pomiędzy miską, a tym dużym bocznym deklem, gdzie znajduje się pompa. Stąd schodzi się chwilę, zanim zassie. Rzadko zdarza się pęknięty element wirnika pompy, bądź zwyczajnie wypracowana obudowa.
Moje typy są dwa: - pompa wspomagania - maglownica. Żeby przewód pękł, to by oleju nie było. Zgnieciony - by przelewało przez zbiorniczek.
Witam. Mam problem z silnikiem N42B20 143KM. Auto podczas dodawania gazu i trzymania go na obrotach (około 2000) wydaje cały czas metaliczny dźwięk dobiegający najprawdopodobniej od pompy oleju a na biegu jałowym co jakiś czas coś cyknie metalicznego. . Auto ma przejechane 205tyś jest po wymianie rozrządu, łańcucha oraz ślizgów pompy, pompy olejowej,...
Próbuj kleszczami, szpycami, ale nie używaj maksymum siły by korpus pompy nie pękł. Spróbuj choćby olejem naoliwić prowadnice jeśli płyn nie pomaga. Olej wlej do strzykawki lub użyj olejarki jeżeli takową posiadasz. Gdyby zabiegi nie były skuteczne to jedynie pozostanie demontaż pompy. Wtedy powinieneś stwierdzić co blokuje zakleszczony element.
Problemów może być sporo. Źle złożona dławica (brak pierścienia, odwrotnie założona), uchylona zaślepka na wale, uszkodzony zawór regulacji ciśnienia i dodatkowo głębokie rysy na przylgni wałka rozrządu, brak napędu pompy ciśnienia oleju (bywały przypadki, że zabierak umieszczony w drążeniu wałka rozrządu obracał się swobodnie), uszkodzona pompa, brak...
Najprawdopodobniej była dolewana woda na gorącym silniku jak miałeś ubytki ,albo gdzieś pękł jakiś wąż przepytaj kierowcę ale pewnie i tak się nie przyzna stał na parkingu i pewnie dolał wiadro zimnej wody do silnika i dlatego pękła tuleja jak piszesz ,tuleja są mokre w tych silnikach ,to nawet by się zgadzało bo uzupełniając wodę na początku ona dostaje...
Po wymianie dwóch przepływomierzy (pierwszy używany, drugi nówka oryginał). Czyszczeniu EGR z całą chlodniczką, zaślepianiu itp. Mycie wszystkich przewodów, katalizatora, kolektorów, intercoolera przyszedł czas na sprawdzenie luzów zaworowych i sprawdzenie głowicy bo samochód nadal był słaby, a na wolnych obrotach pracował równo. Problemem okazała się...
Pęknięty korpus pompy.
Witam! Kupiliśmy pompę spalinową do wody Kraft&Dele. Przy pierwszym użyciu pochodziła 1,5 min. i zacięła się na dobre. Olej był, paliwo też i wodę też zaciągnęła. Mam pytanie: czy możliwe byłoby uruchomienie silnika bez oleju ? Pompę oczywiście odesłaliśmy do relkamacji, natomiast sprzedawca twierdzi, że pękł tłok, bo w silniku nie było oleju. Szlag...
Witam. Stary temat ale jak można prosić to byłbym wdzięczny za podanie info na mail w jakiej firmie regeneruje Pan sprzęgła bo mam własnie pękniętą szyjkę na konwerterze.
Zmierz ciśnienie na cylindrach. Jak stosowałeś samostart to 2 i 3 tłok są popękane jak na zdjęciu, które zamieściłem wyżej. Nie kupuj tłoków w Agromie są tanie , mi wytrzymały w lecie 2 miesiące. Tłoki ściągałem z WSK Gorzyce i chodzą do dzisiaj cena jednego tłoka bez sworznia i pierścieni ok. 200 zł. W wózku pompa oleju wysokiego ciśnienia do hydrauliki...
witam dokładnie sprawdź pompo wtryski bo zdarza się ze pękają, jeżeli są sprawne i pompa tez to mogła niestety pęknąć glowica
Cześć mam taki problem wymieniałem turbo, złożylem wszystko odpalam silnik wszytko ładnie pracuje. Pochodził z minutę i sam zgasł jakby go kluczykiem zgasił nie poszedł żaden huk czy coś z tych rzeczy. Rozrusznik tylko cyka nie daje rady obrócić wałem. Założylem klucz na wał i stoi dęba co mogło się stać? Patrzyłem rozrząd jest w porządku Pękł łańcuch...
Odkręcasz kolektor wydechowy i widzisz z którego czym dmucha. A w temacie. Trzeba ustalić, czy to zaolejenie jest od oleju, czy z niespalonego paliwa. Jeśli od paliwa, to do sprawdzenia wtryski, po wykręceniu ich zmierzenie ciśnienia sprężania, dalej pompa wtryskowa. Jeśli rzeczywiście od oleju, to zużyte/pęknięte/zapieczone pierścienie i w konsekwencji...
Oczywiście że membrana pompy paliwowej dziurawa :) Dodano po 4 Oczywiście że pęknięta membrana pompy paliwowej :)
Przyznam szczerze że nie wiem od czego pochodzi pulsowanie ciśnienia, tym bardziej jeśli pochodzi z dwóch różnych pomp. Czy na manometrze jest ono widoczne czy tylko domyślasz się że ono pulsuje po pulsującym płomieniu? Nie widzę żadnego powodu dla którego mogłoby pulsować ciśnienie. Przychodzi mi do głowy tylko wyłamany ząbek w pompie ale to praktycznie...
Przed wymianą oleju było w porządku? Pompa zasysa powietrze na uszczelnieniu swojego wałka napędowego bądź na przewodzie ssącym ze zbiornika, lubią pęknąć. Sparcieć o-ring na króćcu przy pompie. Hydraulika działa bez problemu na Hipolu jak i na olejach hydraulicznych, tylko przy zmianie typu oleju trzeba układ dobrze przepłukać. W siłowniku i rozdzielaczu...
Jeśli nie ma wody w oleju i blok cały to zaślepki w głowicy do wymiany. W moim C-330 dodatkowo pękł blok nad pompą wtryskową i rozszczelniły się tuleje. Zaślepki zabite, blok pospawany, oringi na tulejach wymienione i jest OK.
Mogą. Inne wycieki na tłoku podnośnika, zaworach przelewowych, pęknięta rurka idąca od pompy, padnięta pompa, rozdzielacz, mało oleju. Sprawdz ciśnienie na wyjściu zewnętrznym. Parę możliwości wykluczysz.
Wiem, że może to być problem DPF-u, gdyż przybywa mi stan oleju. Raczej DPF nie ma tu nic do rzeczy. Na zwiększający się stan oleju przyczyn może być kilka. jak przykładowo nieszczelność układu tłok - cylinder ( zapieczony, pęknięty pierścień ) czy nieszczelny układ chłodzenia ( uszczelka pod głowicą, pompa cieczy itd ) Sprawdź dokładnie czym jest...
Takich zaworów to jest kilka.. Ale ich się nie reguluje. Ten który jest w twoim zasięgu jest umieszczony w pompie oleju kulka i sprężynka- czasem lubi się podwiesić, lub pęknąć sprężyna. Na ciśnienie oleju zasadniczy wpływ ma zużycie właśnie wałka rozrządu i jego panewki, potem jest wał i jego panewki. Teraz kolego musisz zdemontować pompę oleju i ją...
Procz pompy paliwowej to jedyne miejsce gdzie olej napędowy może mieć kontakt z olejem silnikowym. Ewentualnie pęknięta któraś z głowic.
także problemem może być pompa, Ale jeśli dobrze myślę, to jeśli pompa byłaby zużyta to problem z ciśnieniem powinien być w każdej pozycji ciągnika a nie tylko przy przechyle w jedną stronę? Z innej strony na mój chłopski rozum - problem powinien być po stronie ssącej pompy, gdyż gdyby był np. pęknięty przewód od strony ciśnieniowej pompy to problem...
wymieniając co trzeba na czas można się ustrzec awarii Raczej odwlec ją tylko o kolejne kilometry. Wiesz dobrze, że w tym silniku wymienisz napęd pompy oleju a może Ci pęknąć głowica. O turbach i wtryskach to już nawet nie wspominam bo to po prostu eksploatacja. Sam odradzasz ludziom szukającym okazji na forum kupno danego auta najtaniej jak się da...
Membrany rozmroziło ? Raczej nie jeżeli już to głowica któraś, jest pęknięta, i olej przedostaje się do wody.
Witam, powie mi ktoś co to za korek i czy jest możliwość by z niego sączył się olej? patrząc z kanału wisiała na nim kropla oleju która kapie na wydech i czuć zapach palonego oleju. Odrazu mówię uszczelki pompy vacum są nowe, oraz pokrywa zaworów nie jest pęknięta, również założona jest nowa uszczelka dodatkowo wklejona na silikon. https://obrazki.elektroda.pl/3810447900_...
Przyczyn może być wiele, np.: górne mocowania amortyzatorów (łożyska) zapieczone itp., pęknięta sprężyna amortyzatora, przekładnia kierownicza, kolumna kierownicza, krzyżaki (przeguby), brak oleju w układzie wspomagania, pompa wspomagania układu kierowniczego i pewnie jeszcze kilka bym znalazł... Coś sprawdziłeś już? Masz jakieś pojęcie o tym co napisałem?
DJCHUCKY masz rację. Wiem z własnego doświadczenia że nie ma co oszczędzać samochodu ale nie można też przesadzać. Przykład: kiedy kupiłem nowy samochód to Poloneza '90 oddałem bratu. Ten jako że niemiał pracy i jeżdził sporadycznie, miał ciągle problemy, aż w końcu padły hamulce w taki sposób, że nie chciały się odhamować. Teraz ma chłopak pracę, jeździ...
Widziałek kilka mrozowników. Jak woda leci do oleju to pęknięcie w środku obok tulei. Raczej nienaprawialne. Jak ucieka na zewnątrz to pęka za pompą wtryskową. Tak czy sial lepiej kupić blok i przełożyc bebechy. I zalać płynem.!!!!!!!!!!!
Witam------ z tego opisu moje prognozy: rozrusznik nie chciał obracać silnikiem bo na tłoku zebrał się płyn chłodniczy który swoją objętością nie pozwolił obrócić wałem , ,,,jeżeli w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego ubyło , to może znajdować się w oleju w silniku (na miarce będzie wskazywać podwyższony stan ) ,,,,,jeżeli zamarzalność płynu...
Tyle tylko że tam nie ma wariatora albo jest wyciągnięty łańcuch albo napinacz nie trzyma albo któraś łyżwa pęknięta rozbiórka weryfikacja wymiana wszystko. Zresztą ten zestaw jest bardzo tani kółka łańcuch napinacz łyżwy kosztują 300 parę złotych a jak jeszcze się zdecydujesz na pompę oleju to 500 parę złotych. Autor po prostu liczy na to że ktoś mu...
Witam U mnie przyczyną był zagięty wąż płynu chłodzącego, który idzie od chłodnicy oleju do króćca w bloku z tyłu silnika przed ścianką grodziową zaraz pod pompą paliwa. Kilka lat jeździłem z tym bulgotaniem. Dopiero gdy pękł wąż przy wymianie zobaczyłem że jest całkiem zagięty. Po wymianie cisza. Dodam że autko to passat b5 1.9 tdi 130 km 2001r
Zanim wymienisz pompę, sprawdź regulator ciśnienia (zawór przelewowy). Mógł się zawiesić, lub mogła pęknąć sprężyna.
Silnik DJ5 ma wadliwie skonstruowaną pompę oleju. Wciśnięto ośkę w zębatkę pompy i powstaje pęknięcie pomiędzy zębami. Po czasie ośka się kręci, zębatka stoi i nie ma ciśnienia oleju. Dobry jest silnik z Fiata Ducato 2,8 musisz ze skrzynią szukać.
Posiadam Golfa 5 z silnikiem 2.0 TDI 16V o kodzie BKD. Kupiłem go 3 lata temu z przebiegiem 155tyś km, z książką serwisową w Niemczech osobiście, bez handlarza, z domu... Dziś ma 230tys km i nie robiłem NIC... Żadnej pękniętej głowicy, wtryski ok, turbina ok, pompa oleju ok, dwumas ok... Świetne auto, świetny, mocny silnik... Mój egzemplarz nie sprawił...
Problem wygląda na pękniętą głowicę, możliwe że przy wymianie pompy wody, układ został źle odpowietrzony i doszło do przegrzania silnika, a w takim przypadku zawsze pierwsza obrywa głowica.
To masz DPF zawalony, sprawdź zapełnienie i ew. regeneracja lub trasa i wyższe obroty.Silnik po remoncie bo ... tłok pękł czy szpilka od napinacza zrobiła swoje :) Ew.miałeś pogięte korby lub pompa oleju ?
Na razie będę badać "nowe" sprzęgło. To uszkodzone jest w aucie. Niezła masakra, żeby je wydłubać bo trzeba zwalać całą skrzynię a może i całość. Mam ciasny garaż i kanał w którym nie mogę wyprostować się pod autem. Podlewarować też nie da rady bo stop jest za niski... ;-) Muszę mieć co najmniej jedna osobę do pomocy bo ta skrzynia waży tyle co dwie...
Zacznij od sprawdzenia: - czy wyłączona jest regulacja siłowa ( mała dźwigienka pod siedzeniem z prawej strony) - czy rurka od cylindra do rozdzielacza nie jest pęknięta - czy zawór przeciążeniowy mocujący rurkę (wkręcony w cylinder) nie jest zablokowany
Pompa w Scani jest z reguły dość głośna, ciśnienie jest dobre. Jesteś pewien, że to pompa? bo druga turbina też potrafi się tłuc na zębach, lub wypracowane łożyska- trzeba je wymieniać, bo pęknięty wałek turbiny potrafi sprawić masę kłopotu w trasie, a zdarza się to.
witam ostatniej zimy zapomniałem spuścić wody z majora3011 wyskoczył jeden brok przy okazji wymieniłem pierścienie panewki pompa wtryskowa do regeneracji, uszczelki pod głowicą zalalem nowym olejem i po kilku godzinach poszła woda do oleju okazuje się pęknięcie za popychaczami zakleilem to poxykina ale dalej ubywa wody w chłodnicy chce go zalać płynem...
Witam, Proszę o pomoc, mianowicie po zrobieniu remontu silnika (pęknięty wał) orginalny wał po I szlifie u nas nowe panewki, pierścienie na tłokach uszczelka ciśnienie oleju na silniku około 2,8 bara nie wzrasta ani nie spada po dodaniu gazu. Czy to dobre ciśnienie? Jeśli nie proszę o info gdzie można i czy można podkręcić pompę oleju w silniku. Kiedyś...
tak czy inaczej -pompę trzeba wyjąć -odkręć - sprawdz uszczelniacz czy nie wybity i luz na wałku koła zębatego - oraz czy nie jest pęknięty wąż od smoka i ten co dokręcasz do bloku
Już znam przyczynę czemu tak się działo, przyczyną był zawór w pompie olejowej odpowiedzialny od zbijania ciśnienia oleju, był zaciety. Po prostu kiedyś komuś pękł pasek rozrządu i pobiło szklanki, ktoś je wymienił ale nie jest mozliwością wszystkiego wyjąć i kawałek poszedł w pompę olejowa i zacieło zaworek ciśnienie na zimnym było 12 bar a powinno...
Nie zdarzała się pęknięta głowica w cienkim. Jak szedł płyn w olej to albo walnięta uszczelka albo simmerning na pompie oleju, wspólna jeżeli chodzi o napęd z pomp a wody.
Witam posiadam jeepa compassa z 2008r. Silnik 2.0 crd 140kM. (Vw) W oleju silnika pojawił sie olej napedowy. Pompowtryskiwacze sprawdzone w serwisie są w porządku. Zmieniona uszczelka na pompie vacum( tandem). Gdzie mogę szukać dalszych przyczyn? Może być pęknięta głowica? Auto fabrycznie bez DPF nie kopci. Płynu chłodniczego nie pobiera. Twarda praca...
Witam. Mieliśmy podobny problem w volvo fh12 z 04 roku. Pod uwagę braliśmy chłodniczkę oleju, pompę wody i coś jeszcze czego nie pamiętam ;p Jednak okazała się pęknięta tuleja cylindra i to był cały problem. Po wymianie tulei wszystko wróciło do normy. Najlepiej sprawdzić na początku pompę wody, później sprawdzenie ciśnienia na cylindrach. Pozdrawiam....
Dajcie na luz już z dbaniem o myjke nie ma wiele zachodu, oczywiście filtr i nie przemrożenie to podstawa. O domowo myjkę czy to karchera czy innej firmy poza czasem pracy, dobrą przedłużka elektryczną użytkownik nie ma jak zadbać. Nie zmieni oleju nie nasmaruje zaworu regulacyjnego bo wymaga to rozebrania urządzenia. Profesjonalne co innego ""DBANIE""...
Tak są jeszcze inne miejsca gdzie mógłby gubić ciśnienie. Miałem niedawno do czynienia z silnikiem gdzie nie było zaślepki kanału od strony rozrządu . Równie dobrze może być pęknięty blok [ czysto teoretycznie ] . Jak zdejmiesz miskę , to w kanał olejowy od pompy olejowej wdmuchnij powietrze a nóż może coś pokaże . Pozdrawiam Zbigniew
Jak mu sie lampka zapaliła i samochód już grzechocze (cyt. chodzi jak diesel) to wymiana filtra niewiele już pomoże. Trzeba bebeszyć silnik, dopuki jest szansa że można go jeszcze uratować. To może byc wszystko - pęknięty wał, obrócona lub wytopiona panewka, wypluty brok, urwany smok pompy oleju. Stawiam na dwie pierwsze możliwośći.
No to ciśnienie na wyższych wydaje mi się dość wysokie. Wygląda jak zawieszony zawór w pompie oleju, ale nie mam żadnych danych żeby porównać, więc nie chcę w błąd wprowadzać.
W tym silniku, to w zasadzie wszytko :D Ale jeśli ścigasz głowicę, to stan gniazd i czy nie są obluzowane. W maluchu potrafiły wypaść :D czy głowica nie jest popękana. Często jest pęknięta w najcieńszym miejscu miedzy gniazdami. Ale akurat to nie jest usterka dyskwalifikująca. Stan zaworów, czy nie wyklepane. Jeśli już zdjąłeś głowicę i zawory, to dobrze...
za dużo mi nie pomogłeś ale no i tak będę musiał go zdjac drugi raz i zobaczyć gdzie jest ten luz na czym podnośnika nie rozerwie bo ja nie podnosze do góry na max tylko na tryle aby nie wyła pompa i nie pompowała oleju dalej albo uzywam regulacji pozycyjnej na której pompa nie wyje i jest dobrze . Dodano po 1 drążek był wymieniony na nwoy więc jest...
Pomocy! Więc od początku... Od pewnego czasu samochód powyżej 3 tys obrotów zaczynał drgać, na zakrętach zaświecała się kontrolka oleju, chociaż był dolewany. Wczoraj w trasie temperatura poszła w górę wiec od razu na pobocze, pękł pojemnik na płyn, z nadmuchu zimne powietrze więc od razu laweta. W domu podczas rozkręcania i próby wymiany pompy wody...
W poniedziałek przy pompie padło łożysko i pękł uszczelniacz, co spowodowało wyciek oleju. Na szczęście tego samego dnia listonosz przyniósł paczkę z nową. Wczoraj pompa została założona. Jak na razie działa bez zarzutów, skręca się bez problemów, nic nie szarpie i jest cicho. Dla zainteresowanych załączam kilka zdjęć nowej pompy: http://obrazki.elektroda.net/11_12386195...
Trzeba w pierwszej kolejności zwolnić hamulec (pociągając za rączkę hamulca). Nie jestem pewien czy taśma hamulca jest pęknięta, czy to jego końce. Zdjęcie jakby odwrócone, to pod tym plastikiem powinien być mechanizm hamulca. Pod nim jest minięcie końców taśmy hamulca. Przy zakładaniu bębna trzeba jeszcze ustawić go wycięciem w stronę drutu napędzającego...
Ciężko coś wywróżyć. Od wytartego wałka rozrządu po pęknięty tłok lub dziurę w tłoku. Parametry sprawdź przy odpalaniu: obroty, korektę wtrysków, temperaturę silnika, ciśnienie paliwa. A zacznij od podania kodu silnika, bo jedne mają, a inne nie, pompę w zbiorniku paliwa. I jakiś teoretyczny przebieg z licznika.
Brzmi trochę ( chód odsłuchane z telefonu w halasie) jak 3p który po osiowaniu bloku miał zbyt ciasno spasowane koła rozrządu. Podobnie brzmiało też w 3p jak pękło z jednej strony mocowanie pompy oleju i źle sie zazębiały koła. Tu że dźwięk sie występuje bardziej w różnych chwilach, to może koło pośrednie napędzające rozrząd ma uszkodzone zęby, albo...
Sam jestem w trakcie kapitalnego remontu silnika D6B z 2001 powód - pęknięta tuleja. Chętnie wymienię się informacjami. Ale do kolegi wyżej, albo pompa wody puszcza albo któraś tuleja ma wżer który prędzej czy później puści konkretnie lub oring uszczelniający gdzieś puszcza. Sam chciałem bawić się w wymianę silnika na używany ale z racji ich wieku zdecydowałem...
Jeżeli jest automat to 1000000% że to ze skrzyni biegów. Tak, to automat. Skrzynia DSG. Chyba masz rację. VW PASSAT B6 CC CHŁODNICA OLEJU 3C0317019C 3C0317801E automatycznej skrzyni biegów 3C0 317 019 C 3C0 317 801 E https://obrazki.elektroda.pl/4611295500_... Po naprawie uszkodzonej rurki konieczna będzie wymiana oleju dynamiczna,...
Jeśli nie byłeś jeszcze u fachowca z autem to przyczyną złej pracy może być: niesprawna pompa wtryskowa (mało prawdopodobne bo pozostałe cylindry pracują) poluzuj przewód pierwszego wtryskiwacza- powinno wypływać paliwo, a silnik powinien przestać dymić na niebiesko bo do wydechu nie idzie niespalone paliwo- jeśli tak to niewykluczone że pompa jest...
Ludzie, tam nie ma żadnej uszczelki. Na misce ma być cienka warstwa silikonu i tyle. Jeśli miska będzie krzywa, to po jej zdjęciu będzie widać gdzie nie dolega, gdzie nie wyszedł/odbił się silikon. Jeśli silikon odbija się równomiernie, to znaczy, że albo nie leci z miski, albo coś gdzieś jest pęknięte, chociaż pewnie to wina tego pierwszego. Kanał...
Dzień dobry. Mam problem z luparką hydrauliczna poziomą Grasshopper LD9001. Wymienilem pękniętą oslonę silnika, zalalem olejem, nic nie cieknie, silnik pracuje i wszystko działa. Popychacz dochodzi do szczapy i staje. Nie ma mocy nic rozłupać. Jakby nie było odpowiedniego ciśnienia. Łuparka jest jak nowa raptem po 1 godzinie łupania. Uszczelki tłoka...
No widzisz i od tego trzeba było zacząć. Jak widać instalacja wykonana jest prawidłowo. Jest kocioł gazowy, prawdopodobnie kominek z płaszczem wodnym lub dodatkowo kocioł na paliwo stałe, jest sprzegło hydrauliczne, są oddzielne pompy obiegowe dla podłogówki oraz grzejników. Jest moduł rozszerzający do kotła Vaillant sterujący pompami oraz zaworem mieszającym...
Po pierwsze to wycieki se sprawdz,może z pompy wody lać z nagrzewnicy z pękniętego węża chłodnicy itp.olej to pierścienie uszczelniacze i też wycieki na początek,w najgorzszym wypadku to uszczelka głowicy ale kto to wie ,sam nic nie sprawdziłeś, nie dymi na biało?
Witam Państwa. To mój pierwszy post na tym forum, jak do tej pory udawało mi sie odnajdywać części zamienne/ podzespoły na własną rękę, a forum to słynie z posiadania wiedzy wszelakiej technicznej i liczę, że uda mi sie tutaj uzyskać jakaś odpowiedz która rozwiąże mój problem :D Problemem jest pęknięta pokrywa Skrzyni korbowej przy wlewie oleju w kompresorze...
Witam! Wspólnie ze znajomym mechanikiem amatorem wykonaliśmy remont kapitalny w T25. Jest nowy nominalny wał korbowy z panewkami, regenerowane korbowody pod nowe nominalne cylindry, tłoki i pierścienie, blok wyosiowany, nie pęknięty i z wymienionymi tulejkami kół zębatych i wałków - można by powiedzieć, że silnik jak z fabryki. Wszystko dobrze złożone,...
Czyli powinno działać bez tego regulatora.Kupiłem nową pompę (bo miałem większą)nowy przewód z rozdzielacza do pompy po czym jak zalałem olejem przy samym kręceniu rozrusznikiem ten oto nawy przewód pękł. W rozdzielaczu prawdopodobnie zawór mam przestawiony i czy jest możliwość jego wymiany?? Po za tym mój rozdzielacz nie jest jak inne R80 tylko P75...
Witam kupiłem niedawno auto i po kilku miesiącach zaczął jeść olej po dolaniu litra ponownie wyskakiwał alarm niskie ciśnienie oleju i kolejny litr oleju. Okazało się że Pierścień pękł na tloku i uszkodził głowice. Mechanik załatwił nowy silnik ale 1,2 ale problem ten sam co poprzednio. Przy ciepłym silniku auto nie ma mocy przy 2500 obrotów a jak dojdzie...
.Witam Jakiś czas temu wymieniałem pompkę olejową ponieważ jakiś mały element dostał się do środka tej pompy i pracując między trybami w pompie a obudową zrobił dziurę pomiędzy trybami a obudową, wymieniłem pompkę ponieważ ciśnienie uciekało przez tą wyrobioną dziurkę w pompie i w silniku nie było ciśnienia oleju. Kupiłem nową pompkę wymieniłem i niby...
Witam. Kupiłem myjkę, w której okazało się, że była pęknięta głowica pompy. Pęknięcie przebiegało między dwoma otworami na zawory. W najwęższym miejscu, między gwintami. Kupiłem z erpatechu głowicę. Zamontowałem, złożyłem, zalałem nowego oleju i działała jak trzeba. Umyłem ze dwa razy samochód i znów pękło w identycznym miejscu. Woda tryska spod tej...
Jeśli nie pompowtryski, nie pęknięta głowica to jest możliwość też pompą paliwową? Czy to jest pompa paliwa, która jest przy sprężarce i pompie wspomagania?
Witaj Na pewno nie możesz jeździć i uruchamiać silnika bo skończy sie remontem...ja kiedyś po takiej awarii Taki olej zatrze panewki na wale , pierścienie tłokowe na głowicach i remont masz jak w banku.., nie wiem czy nie będziesz musiał rozebrać całego silnika ,aby dokonać smarowania panewek wału , bo taka mieszanka paliwowo olejowa zmniejszy na pewno...
Tak, uszczelki za każdym razem przylegają na całej płaszczyźnie. Zawsze pęka chłodniczka. Nawet zrobiłem sobie zaślepkę i króciec na szybkozłącze do testowania chłodniczek, już przy 2bar w zimnej wodzie bombelkuje. Jutro rozbieram trzecią. Będę szukał problemu w podstawie i zaworze, wezmę nową podstawę filtra oraz chłodniczkę gdyż nic więcej mi nie...
To wszystko prawda, dopiero 10.2009 te silniki poprawiono, ale to już CR i oznaczenie składa się z 4 liter. Czy aby na pewno, jak od 2008 roku szło B8 z silnikami CR? Ja miałem B7Q z końca produkcji (2008) i przy 150kkm wał pękł :) Nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem, nie wiem jaki masz przebieg, ale zacznij od pompy oleju i większość problemów powinna...
Witam Już pisałem o tym problemie z silnikiem 1.3 jtd myślałem że się rozwiązał lecz jeszcze nie po złożeniu silnika po pękniętym łańcuch tracił ciśnienie na 3 i 4 cylindrze. Po ponownym rozebraniu założyłem nową pompę oleju nowe samoregulatory nowe wałki z silnika który chodził do samego końca i silnik chodził równo ale poskładałem silnik do końca...
W takim przypadku nie ma innej możliwości jak to że gdzieś jest nieszczelność i płyn wypływa. Może gdzieś wąż pęknięty, może spod pompy wodnej, spod obudowy termostatu itd. no i jeszcze istnieje możliwość że do oleju lub idzie wszystko w wydech dzięki uszkodzonej uszczelce pod głowicą. Możliwości wiele. Sprawdź olej a jak będzie ok do nalej chociażby...
Witam. Dziś udało się ściągnąć głowicę z silnika co wbrew pozorom nie było łatwe bo nie chciała zejść z szpilek no ale po 1 godzinie meczarni zeszła. Cylindry te znajdujące się najdalej od pompy wody w stanie idealnym, cylinder ten najbliżesz pompy centralnie w środkowym położeniu i stoi a w nim woda pomieszana z olejem. Wyczyszczenie, wydmuchanie,...
A w jakich miejscach może zalegać? Silnik został dogrzany do 90 st.C Aż do otwarcia termostatu. I to kilka razy. Mam podejrzenia że może blok być pęknięty. Dodatkowo pompa wtryskowa może powoli się kończyć. Tylko czy to nie za dużo dla silnika o przebiegu 148 tys km? Głowica szczelna. powierzchnia bloku bez skazy. Jeżeli blok pęknięty to chyba w takim...
Wtryski leją. Też podejrzewam wtryski. A możliwe że kończy się pompa wtryskowa i nie podaje już odpowiedniego ciśnienia? Boję się trochę o koszta, a mechanicy mówią też o uszczelniaczach zaworowych, a nawet o pękniętych pierścieniach. Ilu mechaników, tyle teorii, a żaden z nich nie wspomina o wtryskach. Im więcej się dowiem, tym dla mnie lepiej, bo...
A tam olej. Powinieneś sprawdzić jeszcze zawory przelewowe czy nie mają wypłukanych iglic bo się zdarza, wymienić oringi w rozdzielaczu i upewnić się że połączenia rurek są skręcone jak należy. Jeśli to jest ok to zostanie ci pompa. Chociaż spodkałem się już z takimi objawami przy pękniętym cylindże siłownika lub rurce idącej od pompy do plecaka. Pompe...
wygdybajcie co jeszcze trzeba zrobić. Tak dla funu. - "Klapki zawirowujące" - wg uznania do demontażu. - EGR wg uznania, minimum wyczyścić. - Wyczyścić DPF (Espace chyba po 2007). - Pompa oleju + łańcuszek - wymienić. - Zainstalować: Oil catch tank. W F4R podwójny. - Sprawdzić powrót oleju z turbiny. - F4R połączenie plastikowych rur z turbiną - trzeba...
Tu gdzie są zębatki to na pewno nic jej nie brakuje bo ciśnienie robi aż za duże☺ rozchodzi się o ten zawór. To co lata to tłoczek. Za nim jest sprężyna (dość mocna) ta z kolei opiera sie o jakąś podkładkę, tulejkę czy coś takiego co jest zagniecione w obudowie żeby nie wypadło. Normalnie działa to tak że olej dusi na tłoczek, ten się odsuwa zgniatając...
Samochód został naprawiony. Dla zainteresowanych napiszę ,że przyczyną braku smarowania na wałku rozrządu był uszkodzony zaworek ciśnienia oleju który znajduje się w kielichu wkładu filtra oleju od przodu .Usterkę namierzono poprzez weryfikację pracy pompy olejowej i układu smarowania .Zdemontowano ta podstawkę i defekt został naprawiony .Przy okazji...
pompa pęknięty pęknięty bagnet oleju pęknięty membrana pompa
kodowanie kluczyka pestki gaznik zalewa silnik zatkany wydech
wentylator łazienka mikrokomputer cobra1
Wzrost obrotów do 980 i włączenie Webasto Problemy z odtwarzaniem filmów w Zorin OS