Jeżeli wiele lat nie był zmieniany płyn a po cofnięciu tłoczków, który zassał cały zabrudzony płyn, który to dostał się do pompy. Dlatego pompa nie daje ciśnienia. należało by pozbyć się całego starego płynu z układu i przeczyścić pompę. Ponieważ w układzie może płyn jest ale pompa nadal jest zapowietrzona bo jest zatkana i nie ma przepływu. https://youtu.be/51_JPNtDBRw
Rozumiem że masz układ ciśnieniowy.Czyszczenie filtra oczywiście przy zamkniętych zaworach przed i za pompką.Odpowietrzanie przy otwartych zaworach.Musisz poluzować śrubę w środku pompy-ale nie całkiem ją odkręcić.Jeśli jest zapowietrzona to oprócz płynu będą wypływać charakterystyczne bąble powietrza.Nie wiem jak to inaczej nazwać.Po prostu będziesz...
Według mnie pedał hamulca byłby twardy przy uszkodzonym,gdyby zaś płyn wyciekał z pompy do serwa płynu by ubywało.Może pompa ABS jest zapowietrzona lub przepuszcza płyn między sekcjami pompa hamulcowa ale tą już wymieniłeś na teoretycznie sprawną.Objawy wskazują na typowe zapowietrzenie.
Czy operację czyszczenia układu jak zaleca producent czyli puszkę ze środkiem połączyć bezpośrednio do pompy wysokiego ciśnienia, można przeprowadzić w warunkach amatorskich czy raczej oddać auto na warsztat? Czy gdybym chciał zrobić to samemu wystarczy rozpiąć szybkozłączki zaznaczone poniżej i tam dosztukować jakieś wężyki zalać je, zanurzyć w puszce...
To że masz układ zapowietrzony nie jest powodem blokowania zacisków i grzania się układu .Zazwyczaj powodem blokowania zacisku pomimo naprawy jest brak swobody przemieszczania zacisku na prowadnikach lub zużyte tarcze . Osobiście nie korzystam z tej procedury wystarczy że w czasie odpowietrzania uruchomię pompę aby przegoniła płyn hamulcowy i to wystarcza...
Najwyraźniej za mało płynu. Płyn spieniony świadczy o zapowietrzeniu. Poziom płynu z bąbelkami normalny, a bez bąbelków za mało go jest.
Czyli jak pompa była przechylona, to pompowała powietrze i się zapowietrzyła, czy jest też możliwość, że płyn się zagotował i czy może to być na przykład od wysprzęglika albo pompy, czy to jest od tego zapowietrzenia?
Tylko po co w ogóle dopuszczać do zapowietrzenia? Żeby ryzykować uszkodzenie pompy które i tak fabrycznie są wadliwe?
Czy to możliwe żeby po tylu próbach odpowietrzania i przepompowania 3 razy całego płynu w samochodzie pompa była dalej zapowietrzona? Próbowałem tym przyrządem jednak nie leci z niego płyn a jedynie pluje przez wężyk
Termostat jest przy silniku, puszcza płyn w górny wąż z chłodnicy. Jak masz zimno z nawiewów, to pompa lub brak płynu - zapowietrzona pusta nagrzewnica. Weź może dolej płynu, bo poziom w zbiorniczku może być złudny. Nagrzewnica przecież połączona jest stale z silnikiem w pierwszym obiegu, termostat załącza tylko chłodnicę - drugi obieg płynu. https://obrazki.elektroda.pl/1151767200_...
Tak ma większość samochodów. Niska wydajność pompy na biegu jałowym. Ale zdjolem węże z nagrzewnicy a tam znów pusto. Zapowietrzona. Z nagrzewnicy znów pocieklo może z 50ml . Znów zaleje płynem i zobaczymy.
Może masz zapowietrzony układ. Lub pompa wody ma za małą wydajność. Dolej płynu na maksa i na włączonym rozgrzanym silniku ściskaj i puszczaj wąż przy chłodnicy
Masz zapowietrzony układ albo kończy się pompa wody. Z każdego odpowietrznika ma lecieć płyn. To, że na rozgrzanym silniku płyn ze zbiorniczka uchodzi to normalne, co nie znaczy, że jest go właściwa ilość. Poziom płynu sprawdź na zimnym silniku z autem ustawionym na równym podłożu. Czy wentylator chłodnicy włącza się?
A jak dawno zmieniałeś płyn hamulcowy, może masz zapowietrzoną pompę? i zmieniłem płyn :) i raz działa raz nie działa, niewiem pewnie coś nie łączy :)
Coś jest namotane z samą pompą. Prawdopodobnie ona sama jest teraz zapowietrzona. Gdy drożny odpowietrznik jest poluzowany to płyn ze zbiorniczka poprzez pompę powinien sam spływać. Gdy za dużo go spłynie to "wyssie" z danej sekcji(tył lub przód) pompy i wtedy trzeba kombinować z zalaniem powolnym pompy. Ja się poświęcałem i na poluzowanych odpowietrznikach...
nie zauważyłeś żeby płyn ci się pienił? jak jest mało to układ się zapowietrzy i wywala przez pompę - wlew.
Nie wiem co tam jest z tą instalacją, że tak się dzieje, bo trzeba by pewnie sprawdzić drożność instalacji, lub choćby jakie będą objawy, gdy pobiera się wodę w dwóch miejscach na raz, ale pojęcie "zapowietrzenie", to objaw gdy pompa hydroforowa, lub nawet paliwowa w samochodzie nie podaje płynu, bo gdzieś na ssaniu jest albo niski poziom płynu, albo...
Zapowietrzone hamulce.Sprawdź czy nie uchodzi płyn hamulcowy.Jakby to było servo to pedał hamulca byłby sztywny a nie miękki.Być może uszczelki w pompie hamulcowej.Sprawdź czy się nie poci.
Nic nie powinno wyciec. To właściwie dość prosta operacja, wykręca się przewody starej pompy (przydają się specjalne klucze płaskie bo zwykłymi można objechać końcówki) po czym wymienia się pompę na nową. Dobrze jeśli nowa jest zalana płynem przed wsadzeniem do auta - zmniejsza to poziom zapowietrzenia układu. Samej pompy szukałbym u osób sprzedających...
Jeśli faktycznie nie ma to może i termostat jak również pompa wody, nie napisałeś czy chłodnica ciepła, zakładam że zapowietrzony nie jest. pozdr
Odpowietrzanie z ABS powinno się zacząć od najbliższego ale przyznaje na warsztacie lecimy od tyłu pompą i zawsze jest ok. Jeżeli w zbiorniczku masz jeszcze płyn to nie zapowietrzyłeś pompy jak nie ma płynu to jest powietrze w pompie.
Zakładając, że płyn hamulcowy jest, mamy kilka przypuszczalnych odpowiedzi: - uszkodzenie któregoś cylinderka w którymś kole (brak ciśnienia w układzie); - uszkodzenie przewodu i wyciek płynu; - zapowietrzenie układu (jeśli po kilku szybkich naciśnięciach "pedał rośnie"); - uszkodzenie samej pompy (rzadko).
Zapowietrzony układ, za mało płynu, urwane łopatki pompy, zatkane przewody. Trzeba kolejno wykluczać kolejne przyczyny.
płyn chłodniczy w zbiorniczku trzyma stan czy ucieka ? Paski piszczą :-) visco trochę przyśpiesza ...... porównaj ciepłotę węży zaczynając od dołu silnika - Pompa -Głowica Nagrzewnica wtedy zlokalizujesz problem komputer pokazuje temperaturę 50 stopni ? o rozrząd mi nie chodzi jak o tą pompę Stawiam na pompę...... lub przytkany układ / zapowietrzony....
Ten amator w godzinę opanował by temat gdyby go miał na wieszaku. VCDS używam jak wymieniam pompę bo jeszcze nigdy nie udało mi się zapowietrzyć pompy przy zmianie płynu czy zacisku. Pytanie czy autor tak upuścił płynu że pompa zaciągnęła powietrza. Ale na odległość to sobie można. Co do citroena z elektrycznym ręcznym nie rozumiem po co ta wstawka.
W Tonero 50 pompy wody na oczy nie widziałem, więc nie wiem, czy tam jest jakiś odpowietrznik, a płyn wymieniałem ze trzy razy i nigdy nie było problemów z zapowietrzeniem... A w Tonero 50 siedzi nic innego jak nie 4Y. Ogólnie Toyota w manualu instruuje, by przy wymianie czy uzupełnianiu płynu chłodzenia rozgrzać silnik z odkręconym korkiem wlewu płynu,...
Nadal upieram się przy zapowietrzonej pompie. Pompa musi się samoistnie odpowietrzyć poprzez zbiorniczek płynu i gwałtowne naciskanie pedału raczej temu nie pomaga. Przypuszczam, że mechanik odpowietrzał hamulce i podczas tej czynności albo zabrakło płynu w zbiorniczku, albo robił to zbyt szybko i świeży płyn ze zbiorniczka nie zdążył napływać w takiej...
Skoro pedał powoli opada to może pompa hamulcowa delikatnie przepuszcza. Na zapalonym silniku serwo wspomaga nacisk nogi, pompa trochę przepuszcza a pedał opada. Samo wciśnięcie tłoczka jeżeli nie było wycieków płynu nie powinno zapowietrzyć pompy.
Nie jestem silny z mechaniki, lecz miałem "prywatne" przeboje z płynem w Polo - to prawie to samo. Tu, w tym wypadku, prawdopodobnie zapowietrzony jest układ a dodatkowo mała wydajność pompy płynu (lepsza praca po dodaniu "gazu"!). Przy pracach z układem chłodzenia waże jest, by nie zapomnieć, że pokrętło ogrzewania MUSI być w pozycji pełnego otwarcia...
A skąd wiadomo że to nie UPG? Albo pompa albo przytkana chłodnica od środka albo z zewnątrz lamele zatkane, termostat może trzymać wymontuj na próbę. Albo po prostu układ zapowietrzony, trzeba odpowietrzać razem z nagrzewnica.
Witam. Z tego co piszesz to wskazuje na nieszczelność sekcji w pompie hamulcowej. Przy zapowietrzonym układzie pedał byłby "sprężysty". Przy powolnym opadaniu pedału płyn przechodzi za tłoczki pompy. Miałem tak kiedyś w Vectrze B.
Albo za niski stan płynu w układzie chłodniczym, układ zapowietrzony , problemy z pompą obiegu płynu w układzie chłodzenia , uszkodzony termostat.
Właśnie jestem po powrocie od mechanika i okazało się że rano jak silnik był zimny i chciałem spuścić nadmiar płynu to okazało się że jest 5 litrów za dużo. Następnie w drodze do warsztatu ok 8 km znowu temperatura poszła do góry do 117 stopni chwilowo wyświetlił komunikat o redukcji mocy z tego powodu, płyn w zbiorniku zimny. Po podniesieniu kabiny...
Skoro wymieniałe termostat (zakładam, że nowy) A przewody idące do nagrzewnicy są zimne, to albo są zapchane, albo zapowietrzone, albo idą wysoko i pompa nie ogarnia. Najpierw zrób tak: Włącz silnik poluzuj wężyk idący do nagrzewnicy tak żeby się odpowietrzył, niech ktoś go przegazuje, powinno troche płynu się wylać i powietrze uciec. Powinno pomóc.
Cały układ opróżniony to cały układ do odpowietrzenia. Zbiorniki płynu są podzielone na dwie komory. Jeśli opróżnisz jedną do końca,to w drugiej na dole część płynu zostanie właśnie po to żebyś jej nie zapowietrzył. Wtedy jedna sekcja pompy działa i jakieś tam hamulce w przypadku utraty płynu z jednego obwodu dalej są.
Zapowietrzona nagrzewnica , pompa ABS.
Jest dużo postów na ten temat, ale żaden nie pasuje do mojego przypadku, ewentualnie nie ma tam podanego odpowiedniego rozwiązania mojej usterki. Posiadam twingo 1994 r. W lato ogrzewanie nie sprawia problemów. Gorzej jak temperatura otoczenia spadnie poniżej 5 st. C. Ogrzewanie przy sile nawiewu ustawionej w pozycji 1 jest wystarczające, jak zacznę...
Wycieków nie ma, pedał stoi w górze, dopiero po odpaleniu wpada w podłogę. Czy może być tu problem przez wciśnięty pedał podczas wymiany zacisków? Wcisnąłem pedał, żeby zamknąć sekcje w pompie, żeby płyn nie ciekł, mógł się zapowietrzyć jakoś, może pompa abs się zapowietrzyła, tylko jak? Jutro spróbuję jeszcze raz odpowietrzyć cały układ.
Jak nie ma ciepła w kabinie to nie krąży płyn. Albo jeszcze zapowietrzony albo pompa wodna się skończyła.
Korek zakręcony odkręcić wszystkie odpowietrzniki dopóki nie zacznie lecieć płyn. Bzdura! słychać tak jak by zapowietrzoną pompę wody Chciałbym to usłyszeć..... Lejesz płyn, odkręcasz odpowietrzniki po kolei, zalewasz trochę ponad max, zakręcasz korek, odpalasz i zagrzewasz auto.
Odpowietrz pompę. Możesz litry płynu przelać na odpowietrzaniu, a i tak gąbka będzie.
Rozgrzej silnik i dodaj gazu na postoju. Wtedy zobacz czy wtedy powietrze będzie ciepłe. Jak tak to może być mało płynu, albo zapowietrzona nagrzewnica. Ewentualnie coś z pompą.
P.S. Ukręcony wirnik... Nie uważasz że jak by wirnik był ukręcony i wcale się nie kręcił to silnik by się szybko zagotował? Mógłbyś mi wytłumaczyć dlaczego tak myślisz? Może ja się myle. Kolego, może ja się mylę. Moim zdaniem do tej usterki może właśnie prowadzić brak wymuszonego obiegu. W Oplu, szczególnie tym się nie zagotuje. Ale ja się nie znam,...
Pompę zostaw na razie w spokoju, sprawdź ciągłość przewodu między czujnikami w kołach a wtyczką przy sterowniku ABS. Rurki od pompy to przewody hamulcowe, jak je odkręcisz to wyleje się trochę płynu i zapowietrzy się pompa.
Problem polegał na zatkaniu otworu przepuszczającego płyn ze zbiorniczka do pompy. Objawy to stałe zapowietrzenie układu, brak pojawiania się płynu w zaworze odpowietrzającym. Rozwiązanie to powiększenie otworu(znajdującego się w dolocie płynu do pompy) lub odetkanie za pomocą sprężonego powietrza. Odpowietrzenie - najlepiej poprzez wstrzyknięcie płynu...
Witam Czasami pęka sprężyna powrotna , stary płyn powoduje zatarcia w pompie . Kiedy wymieniałeś płyn? Może układ jest zapowietrzony . Możliwości jest wiele , a to już musisz sam posprawdzać bo wirtualnie się nie da . Pozdrawiam
"Odkręcić przewody i czekać aż płyn samoczynnie pocieknie". Rozumiem, że odkręcamy przewody od pompy. Czy nie zapowietrzymy przewodów hamulcowych ? U mnie przewody idą najpierw lekko w górę, później w dół i na boki. Czy po odkręceniu nie ma zagrożenia, że część płynu wypłynie z przewodów ? PS. Mam możliwość wypożyczenia urządzenia diagnostycznego "Delphi"....
U mnie to było tak, mechanik, taki brudny rozumiesz za szybko lał płyn, tak się zapowietrzyło, że nawet na forum tego się nie da odpowietrzyć. Sitko, kolejny dogmat elektrody...
Jeśli czuć płyn w samochodzie to prawdopodobnie nagrzewnica cieknie, przy zapowietrzonym układzie nawet podczas pracy silnika pompa na wolnych obrotach nie jest wstanie zrobić prawidłowego obiegu, bądź też masz zawaloną nagrzewnice i na wolnych obrotach ci płynu nie przepchnie. Poziom płynu powinien być widoczny w zbiorniku wyrównawczym.
Stan płynu rozumiem że prawidłowy? Wygląda na brak obiegu albo zapowietrzony. Uszkodzona np pompa albo napęd.
Obracając kołem kierownicy w skrajne położenia, pompa wspomagania wytwarza coraz większe ciśnienie, stawiając tym samym zwiększony opór silnikowi. Opisywane objawy mogą być przyczyną: niskiego stanu płynu w zbiorniczku (zapowietrzenie pompy), zacierających się łopatek pompy, uszkodzonego łożyska. Sprawdź poziom płynu w zbiorniczku. Po kilkunastu obrotach...
Strasznie dużo pytań. 1. Nie musisz wymieniać bębnów przy każdej wymianie okładzin (no chyba że są zużyte) 1 mm rantu to niewiele więc mogą zostać. 2. Stary płyn nie ma większego wpływu na siłę hamowania. 3. Nie musisz zakładać wężyka na odpowietrzniki , ale jak nie założysz to schlapiesz płynem wszystko w okolicy co grozi korozją (nawet farba schodzi...
też stawiam na zapowietrzony układ. Podobna sytuacja się dzieje gdy pompa wody jest na umarciu i słabo pompuje, w bloku silnika wtedy woda wrze a rurki przy chłodnicy są ledwo letnie. Odkręć korek od zbiornika i rozgrzej silnik do momentu gdy otworzy się duży obieg. Wtedy powinien zacząć wlewać się płyn do zbiornika wyrównawczego i sam się odpowietrzyć.
Sprawdz kolego zaciski bo możliwe ze przy wymianie uszczelek cos poszło nie tak, nie ma wycieku płynu? Tak jak kolega wcześniej pisał dobrze go odpowietrzyc, możliwe ze sama pompa jest zapowietrzona.
Witam wszystkich. Mam problem z ABS-em w Acura Legend mianowicie gość wymienił sobie pompę bo była uszkodzona ale kontrolka mu nie gasła więc mu skasowałem błąd no i się naprawiło błędu nie było do momentu jak przejechał 100 m więc sprawdziłem błąd był 1 przerwa 1 przerwa 1 przerwa 1 i zgasła kontrolka a wg opisu jaki mam to jest błąd pompy ABS. Sprawdziłem...
Żeby w przyszłości nie mieć problemów z hamulcami należy wymienić pompę hamulcową razem ze zbiorniczkiem. Zaczęło się od tego, że nie można odpowietrzyć układu potem dojdzie blokowanie hamulców po przekątnej najczęściej prawy przód lewy tył. Przetłaczanie płynu z olejem do odpowietrzników to tragiczny pomysł.
Przy wymianie klocków i wciskaniu/wkręcaniu tłoczków luzuje się odpowietrznik by płyn przez niego wyleciał. W przeciwnym razie ten płyn z zacisku wraca do zbiornika. W zacisku dość często jest coś w formie szlamu i przetłaczanie tego do zbiorniczka to nie jest najlepszy pomysł. Wymień płyn w układzie i odpowietrz jeszcze raz, odpowietrzaj tak długo...
Jeszcze nic nie rozebrałem a przy niższych temperaturach otoczenia problemu nie ma:) Pompa wspomagania nie ma wycieków , a przewody są zdrowe i wtyki również nie mają śladów nadpalenia itd. Coś tu się przegrzewa:) Czy w tych pompach jest jakiś wskaźnik płynu? Ile wchodzi do niej płynu i czy np może się zapowietrzyć w takim układzie? Co steruje stopniowaniem...
A dlaczego LP ? Zablokowana była cała lewa strona . Przewodu nie zaciskałem tylko założyłem na niego gumę (palec rękawiczki ) ,ale i tak zeszło mi dużo płynu i zapowietrzyła się chyba też pompa ABS, dlatego odpowietrzałem Lexią . Dodano po 3 A dźwigienka ręcznego odbija do końca? Jak składałem do wszystko chodziło bardzo dobrze . Koło popuściło jak...
Czy remont wykonałeś z części dedykowanych do Twojego pojazdu, czy z tanich wiadomego pochodzenia. Jeśli nie chcesz inwestować, to korzystaj z silnika na ok. 90 % jego mocy. Przypuszczam, że nie "docierałeś" silnika po remoncie i jeździsz na max. obrotów i takie mogą być tego efekty. Sprawdź, czy silnik jest właściwie chłodzony tj. czy ma zalecaną ilość...
Najprościej po uruchomieniu silnika( jak jest zimny) sprawdzasz czy przewód/odma od silnika do chłodnicy jest tak samo ciepła jak przewód ogrzewający parownik , jeśli odma będzie miała taką samą temp wina termostatu, jeżeli termostat działa poprawnie to spróbuj podłączyć parownik szeregowo i wtedy nie ma możliwości żeby nie przeszło przez nagrzewnice,...
Odpowietrzać od najdalszego koła od pompy do najbliższego wszystkie 4 koła, cały czas maximum płynu, czynność powtórzyć dwa razy.
Mieliście kiedyś przypadek by to pompa abs powodowała taki problem ? (W takim wspaniałym 20letnim dieslu które ma oczywiście 220tys km na liczniku ;D) Tak, miałem. Powodem takiej sytuacji była zapowietrzona pompa ABS. Z kolei w drugim przypadku była ona uszkodzona. Do uruchomienia pompy potrzebujesz VCDS.
Od końca, :) radiatory-żeberka chłodnicy i intercoolera, czy nie są pozatykane brudem. Przedmuchaj sprężonym powietrzem, tak by tych blaszek między kanałami nie rozwalić. Sprawdziłbym termostat czy się nie zablokował, czy pompa wodna jest sprawna. Po uruchomieniu silnika powinien być widoczny wyraźny przepływ płynu w zbiorniczku przy sprawnej pompie....
W jaki sposób odpowietrza się układy hamulcowe z zapowietrzoną pompą ABS? Pacjent Audi A4 99r quattro, pedał na pracującym silniku powoli wpada w podłogę, istnieje duże prawdopodobieństwo że została zapowietrzony blok ABS. Zwykłe pompowanie pedałem i spuszczanie płyny nic nie pomaga, odpowietrzanie za pomocą VCDS'a też nic nie pomaga. Myślałem nad metodą...
Sprawdzałeś czy przypadkiem nie są zapowietrzone lub czy któryś zacisk nie puszcza płynu??
1 )Pomiń reduktor złączką 2 )Sprawdź czy wentylatory silnika pracują na wysokich i niskich obrotach 3)Jeżeli efekt "zapowietrzonego" układu będzie nadal występował , pozostanie , sprawdzenie pompy płynu chłodzącego. 4) do zdjęcia głowica i dokładna weryfikacja pod kątem spękań.
co wy piep....cie, ku...wa ,żygać sie chce,zapowietrzony i pompa miesza płyn między sekcjami masz do holery powietrza w układzie-uporaj sie z tym idopiero szukaj????
Presostat niskiego ciśnienia może wybijać jak: dolne źródło nie daje ciepła z odwiertów na wymiennik , może filtr zabrudzony , może układ zapowietrzony, czy za mało płynu, może pompa obiegowa nie startuje , zabrudzony wymiennik ... Glikol z wodą ciężko się odpowietrza , do tego musisz w nim mieć dodatki uszlachetniające, bo pompa obiegowa zatrze się...
Taka sytuacja jak opisujesz ma miejsce jak zapowietrzysz pompę ABS, na przykład przy wymianie płynu.
Cześć Mam problem, grzejące się koła przednie. Do takiego stopnia że samochód nie miał siły. Gotowała się woda. Auto mało używane. Ostatnio odbyłem podróż ok 100 km po za tym że pod górę nie miał siły - dojechał. Później 30 km w korku i zaczęło się - koła z przodu gorące, brak siły aż się zagrzał. Postanowiłem się z tym rozprawić powymieniałem tył tłoczki,...
Zrób tak - uzupełniasz zbiorniczek z płynem na full i przepompowywujesz płyn w każdym kole (uważaj aby nie zabrakło płynu w zbiorniczku. W każdym kole przestajesz pompować wtedy gdy w wężyku zobaczysz nowy płyn. Tak zrobię. Rozumiem, że w tej sytuacji kolejność kół nie ma żadnego znaczenia i zapłon nie musi być włączony. Zapłon musi być włączony w...
Podczas wymiany pompy mogły ci się przewody zapowietrzyć. Albo jakiś brud się dostał do środka i tłumi przepływ płynu.
Pompa myjąca napędza obydwa śmigła jednocześnie . Jak jest zapowietrzona pompa przez pianę to nie ma wody która robi odrzut no i warstwa piany też skutecznie wyhamuje śmigło . No dziwne ... Sprawdz jeszcze ten swój nabłyszczacz , bo to jedyny płyn który wlewa się do zmywarki . Masz możliwość całkowitego zamknięcia dozowania nabłyszczacza ? Coś trzeba...
Ja się tykałem tylko kilku osobówek, nie mam doświadczenia w ciężarówkach, ale czy 97 stopni to za dużo? W układach zamkniętych na glikol jeszcze nic złego przy takiej nie działo. No i jeszcze uszczelka pod głowicą tudzież inna droga spalin do płynu potrafiła dawać objawy zapowietrzenia i przegrzewania.
Zapowietrzony układ. Bańka powietrzna w pompie wody nie pozwoliła na obieg cieczy.
Co to za urządzenie o którym piszesz a ja słyszałem tylko - jakiś specjalny komputer czy funkcja w aucie? To nie funkcja w aucie tylko komputer do diagnostyki, nie wszystkie ale dużo diagnoskopów ma funkcję odpowietrzania pompy ABS. Pompa jest dosłownie załączana na chwilę kilka sekund, to cała filozofia odpowietrzania pompy. Żeby zapowietrzyć pompę...
po powrocie do domu wszystko było ok A rankiem następnego dnia,po wejściu do samochodu zobaczyłem że pedał sprzęgła jest jest wciśnięty do samego końca Mechanik stwierdził że był niski stan płynu i zassał powietrze Hm... Ciekawe. Myślę że po powrocie sprzęgło było już lekko zapowietrzone , na tyle że pedał przeszedł granicę bezwładności i generował...
1.uszczelka pod glowicol 2.glowica 3.pompa wodna 4.zapowietrzony uklad chlodniczy 5. termostad
Trzy rzeczy ja znam przez które się woda gotuje . pompa wody (ale masz wymienioną ) termostat ( tez masz wymieniony ) i zapowietrzony układ. Jeżeli masz zapowietrzony układ to z ciąg jakiegoś węża który jest najwyżej (jeżeli na wężu nie ma oryginalnego odpowietrznika) i lej płyn aż zacznie wylatywać tym wężykiem, następnie załóż go z powrotem dolej...
Jeśli nie pompa to zapowietrzone jest albo szczęki daleko od bębnów. Żeby odpowietrzyć trzeba zasymulować max obciążenie osi bo korektor może nie puszczac płynu.
Witam, w piątek postanowiłem wymienić zbiornik płynu hamulcowego i wymienić stare przewody w Passacie, w związku z czym odkręciłem korek zbiorniczka i przez poluzowany odpowietrznik zacisku prawego tylnego pompką odessałem cały płyn z układu, po czym przystąpiłem do dalszych prac. Po wszystkich wymianach nalałem płynu i postanowiłem odpowietrzyć układ....
Dasz radę ;). Daję opis z forum BMW http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=... - proszę moderatora o nieusuwanie linka :). Dodam, że robiłem to już 2 razy i sposób działa w 100% Prawie we wszystkich BM-kach, wcześniej, czy później pojawiają się problemy z układem chłodzenia. Jego niedomagania objawiają się ogólnie przegrzewaniem lub niedogrzewaniem,...
Witam, szukałem ale za bardzo nie mogę znaleźć lub nie wiem jak to szukać pod jaka nazwa, mam problem bo kręciłem kołami w lewo i w prawo i wywaliło mi płyn przez korek, czy to jakaś usterka czy co. bo wspomaganie działa, bo jak koła na maxa skręcę to pompę słychać. czy wystarczy dolać płyn czy coś poważniejszego, może się zagotował lub zapowietrzył
KOLEGO KIEDYŚ SCIAGLEM SOBIE OBSŁUGĘ ODPOWIETRZENIA ABS ALE JESZCZE NIE KORZYSTAŁEM MOŻE CI TO POMOŻE. MI JESZCZE NIGDY NIE ZAPOWIETRZYŁA SIE POMPA :idea::idea::idea:
No super, tylko że nie zadałeś pytania. ;-) Prawdopodobnie nadal zapowietrzone hamulce. Ja bym zlecił wymianę płynu/odpowietrzenie na maszynie u mechanika.
Ja sądze że układ jest nie drożny bo nawet przy zapowietrzonym układzie jakieś szczątkowe ogrzewanie by było i parownik by nie zamarzał , przecież pompa wymusza cyrkulacje płynu
Albo układ jest zapowietrzony lub jest niedrożny Zbiornik od płynu wspomagania wraz z płynem może być ciepły gdyż pompa wspomagania pracuje i olej siłą rzeczy się nagrzewa
mysle ze gdzies sie zapowietrz uklad jak sie nagrzeje ,bo spienienie swiadczy o tym ze wukladie jest powierze
Nie może być to wina czujnika kąta skrętu, bo błędach zaraz by to było. Nie może być to wina braku ciśnienia w oponie, dlatego, że zaraz ABS zastrajkował by jako czujnik ABS niewiarygodne wskazania-inny obwód toczny opony. Dalej twierdzę, że problem z obiegiem płynu hamulcowego. Sugerujesz o problemie w pompie a nie jakimś zapowietrzonym układzie bo...
Ciśnienie płynu w układzie hamulcowym jest generowane na końcu tłoka wraz z jego uszczelnieniem, chodzi o część najbardziej oddaloną od klamki. Drugi otworek (ten bliżej klamki) tak jak pisałem wcześniej służy do wyrównania ciśnień, inaczej uszczelnienie końcowe pracowałoby w niekorzystnych warunkach, które mogłyby doprowadzić do wycieków lub zaciągania...
Zapowietrzyłeś pompe hamulcową i abs odpowietrz najpierw pompe jak nie ma odpowietrzników na pompie popuszczając rurki idące do abs W ten sposób nie odpowietrzy pompy nawet wiadrem płynu.
Czyli masz z wersji 318, bo ten miał 118 KM. Mechanicznie powinno wszystko pasować, nie wiem jak ze sterownikiem (chyba, że kupiłeś uzbrojony), ale ogarnięty mechanik nie powinien mieć z tym problemu. Co do układu chłodzenia, już Cię wcześniej pytałem o kontrolki. Dlaczego? Bo jak zaświeci kontrolka niskiego poziomu płynu to znaczy, że poziom już nie...
Pewnie źle poskładałeś do kupy. Jakie masz zaciski. Ja walczyłem z zaciskiem Boscha ale odkręcałem tylko dźwigienkę i smarowałem ośkę. Pomogło choć nie wiem na jak długo. Rozbierać nie odważyłem się choć i tak nie miałem klucz pięciokątnego. Może wyciekł ci płyn hamulcowy i zapowietrzyłeś pompę-rozdzielacz ABS. Z tym trzeba do ASO.
Zapowietrzony układ ąlbo nie masz płynu.
Chcesz ciepły zbiornik to nagrzej go do 90 zatrzymaj auto i jak po trzymasz nogę na gazie na 3 tys obrotów z 10-15min to ci puści 1.6 hdi słabo się grzeje widzę że nie bardzo to ogarniasz gdyby pompa nie ciągła to nie miałbyś ciepła w aucie bo jak zapowietrzysz układ to po odpowietrzeniu łapie ciepły płyn tak porównaj poziom zbiornika a węży co idą...
Zapchana chłodnica, zapowietrzony układ, niedrożne węże do obiegu płynu chłodzącego. W ostateczności pompa.
Witam Dodam ze jak popuszczę rurki przy pompie to brak ciśnienia efekt taki jak by zapowietrzony i brakowało płynu!!! Dobrze zrozumiałem? Po odkręceniu przewodów przy pompie nie pojawia się na wyjściu ciśnienie przy wciskaniu pedału? Jeśli tak jest to wyreguluj trzpień wciskający tłoczek pompy, być może cały czas jest lekko wciśnięty.
Jeśli masz LPG to prawdopodobnie parownik jest podłączony równolegle z nagrzewnicą. Opory przepływu w nagrzewnicy są większe niż przez parownik i mniej gorącego płynu przepływa przez nią. Sprawdź, czy jeśli zamkniesz przepływ przez parownik poprawi się grzanie(sprawdź na Pb żeby parownik nie zamarzł). Być może też jest to wina pompy płynu chłodzącego....
Są wibracje podczas jazdy? Na kole kierownicy i całą budą samochodu? Jeżeli tak to pompa ABS do wymiany, jeżeli nie to zapowietrzony, albo stary płyn i woda się w nim zebrała.
pompa zapowietrzona zapowietrzona pompa zapowietrzona pompa wtryskowa
polar demontaż bezawaryjna pralka wymienne łożyska odinstalować spyhunter
kablówka skrzynka matryca lsc320an02
Zmiana jasności wyświetlacza w Blaupunkt Tokio 110 System zużycia klocków w Iveco Eurocargo 2011