W pierwszej kolejności bezpieczniki i przekaźniki- skrzynka pod maską. Pompa w zbiorniku.
Witam Mam podobny problem kia sportage 2.0 crdi 2007r Mianowicie po nocy ciężko odpala i gaśnie po paru uruchomieniach zaczyna pracować. Ale nie ma reakcji na gaz .brak mocy nie jest w stanie ruszyć pod mała gureczke . Po nagrzaniu w miarę jedzie sprawdzone świece turbo zregenerowane egr wyczyszczony zaślepiony pompa paliwa w baku
Witam również posiadam Hyundaia Tucson 2.0. CRDi 2006 w moim aucie od jakiegoś czasu również pojawił się problem z odpalaniem ponadto zdarzyło mi się dwu krotnie, że zgasł mi w trakcie jazdy oraz przy gwałtownym zahamowaniu. Wymieniłem czujnik położenia wału i problem tak jak by się rozwiązał lecz nie do końca ponieważ po 3 tygodniach jazdy zgasiłem...
Dodam jeszcze na biegu neutralnym lub na parkingu można mu wcisnąć ile się da i nic się nie dzieje. Nie gaśnie macie jakieś pomysły bak czysty bo czyściłem co zauważyłem jeśli auto zgaśnie,włącza się stacyjek i pompa nie pompuje nie słychać jej trzeba chwile odczekać i działa. Co to może być co sprawdzić?
Witam. Czujnik z listwą został podmieniony na nowy, a błąd jak wyskakuje, tak wyskakuje. Pompa też podmieniona i nic. Pozdrawiam.
Pompa paliwa jest w zbiorniku. Zwróć uwagę na filtr wstepny pompy lubi byc zatkany .Hyundai /Kia miały problemy z odchodząca warstwą ochronną wewnątrz zbiornika
Ściągnijcie zbiornik paliwa,schodzi wewnątrz farba i zatyka pompę. Robiłem to w Tusconie.
Same czujniki zderzeniowe są ..chodzi o wyłącznik odcinający dopływ np prądu lub pompy paliwa... tego szukamy jeśli wogóle jest panie Pawle
Cześć Wszystkim. Tuson 2.0 140 CRDi 2006 GASNIE PO PRZEJECHANIU 20 km. Przekręcam kluczyk, odpalam i dalej jedzie, czasami 5 km i znowu nagle gaśnie... zbiornik wymyty... czujnik położenia wału wymieniony... przekaźniki czyste... pompa paliwa w zbiorniku wymieniona... czujniki i zawory na listwie wyczyszczone, brak błędów... co robić... ma ktoś pomysł?
Sprawdź sobie przekaźniki i bezpieczniki pod maską. W Hyundaiu często tam jest masakra. Śniedź i utlenione nóżki przekaźników i bezpieczników. Pewnie masz tam główny przekaźnik od pompy paliwa ittp. http://www.cklasapl.com/hyundai_i30-4775... Weź sobie je wyciągaj po jednym i oglądaj. Miałem z tym problem...
Egr, przepływka, rozrzad. Czestym przypadkiem jest odpadajaca farba w zbiorniku która zatyka pompe paliwa, filtr i przewody. Zmierz cisnienie paliwa przed pompa CR. Powinno byc ok 2 Bar.
Opiłki na 100% przedostały się po za filtr paliwa i pytanie czy od razu jechać na diagnostykę wtrysków czy mógłbym coś jeszcze przeczyscic? A pompa wysokiego to co ? I gdzie dane auta?
Mechanik jeszcze jedną rzecz sprawdził i już zmienił zdanie że to nie wtryski.. Otóż odkrecił rurki od listwy wtryskowej zaslepił otwory wychodzące do rurek paliwowych i zrobił próbe odpalenia samochodu. No i dalej 70-80barów przy rozruch. Czyli już brakuje ciśnienia na listwie a nie dopiero na tryskach... kurcze i nikt nie wie o co chodzi. Bak sprawdzony,...
Te 1500 to robocizna razem częściami. Dochodzi turbo pompa WC i intercooler . To jest diesel i po czterech latach bez awaryjnej pracy upomniał się o swoje .
Jest mały progres wstawiłem go do garażu prawdopodobnie odmarz i jak się mu wciśnie pełny gaz to działa normalnie co może być? Dodano po 2 Witam ponownie temat do zamknięcia może komuś się przyda, przyczyną w hyundaju był zapchany smok w pompie paliwa w baku po wyczyszczeniu jest o wiele inaczej.
Witaj. Jak dobrze poszukasz na forach bo widać nie chce ci się pogrzebać to znajdziesz odpowiedz na twój problem. Miedzy innymi Hyundai Tucson ma ten problem , podpowiem ZACZNIJ OD POMPY PALIWA W ZBIORNIKU . Dodano po 2 Matir19 czytaj dobrze to jest diesel serwo tam niema nic wspólnego z gaśnięciem.
Samochód odpalił. Wyczyszczona dokładnie skrzynka bezpieczników i przekaźników pod maską ze sniedzi,wymienione przekaźniki od pompy, główny i zapłonu. Czyli problem był pod maską.
W 2.0crdi zwykle blokuje się lub nie domyka zawór EGR w pozycji otwartej lub zapycha się sitko pompy paliwa w baku (wtedy w filtrze paliwa jest szary osad). Pozdrawiam
Zbiornik dwukomorowy. Zasysa paliwo z komory w której jest pompa a nie zasysa z drugiej komory. Z drugiej komory zasysa na zasadzie pompy strumieniowej.
Witam jeśli się nie uporałeś z tym problemem to ja bym zaczął sprawdzić czy pompa paliwa z baku dostarcza je do filtra wiec odkręć wężyk zasilający niech ktoś włączy zapłon o zobaczysz czy się paliwo leje bo jest taka możliwość że pompę w baku albo chyciło w co wątpię lub się spaliła w trakcie albo jest już zużyta i nie potrafi wygenerować takiego ciśnienia...
Osobiście szukałbym faktycznie podciśnień . Dodatkowo sprawdź czy nie widać błędów w komputerze . Użytkownicy tych aut mają podobne problemy czemu winne są takie jak " uszkodzona pompa abs , czujnik wału , zapchane sitko w zbiorniku - ile masz paliwa ???? , i np tu cytat z forum zaprzyjaźnionego ''Miałem ten sam problem, gasł przy każdym mocniejszym...
Nie odpala na mrozie? Zgasł w trasie i nie chce odpalić? Przyczyn może być kilka, ale warto zacząć od filtra paliwa :). Objawy w moim Tucsonie w lato były takie, że jakby dostawał czasami kilka dodatkowych koni. Jak temperatura w zimę spadła do -10 st. nie chciał już odpalić pomimo dobrego akumulatora. Wymieniłem więc filtr i co? Odpalił od strzała....
Zbiornik został sprawdzony jest czysty.. filtr paliwa wymieniam zawsze regularnie w granicach 10-12 tyś km. Jak mówiłem pompa została sprawdzona i wymieniona gdyż nikt nie chciał się podjąć jej regeneracji że wzgłedu na rdze wtrysku dałem do sprawdzenia gdyż mogły tam przedostać się opiłki oraz przemysłem listwę, by ten odcinek był czysty. Czyli obstawiamy...
Witam, posiadam dosyć duży problem z Hyundai Tucson. Ne wiem gdzie dalej szukać usterki bo praktycznie 99% rzeczy związane z ciężkim paleniem zostało wykluczone. Proszę o pomoc. Problem zaczął się od 2 miesięcy. Klient na lawecie przywiózł swojego Hyundaia Tucsona ( 2005 rok, 2.0crdi, automat, 140km), który nie chciał zapalić. Dopiero odpalając go na...
Witam serdecznie Ostatnio mam problem z Tucson-em, po uruchomieniu silnika nie wchodzi na obroty, dusi się i dymi, jakby brakowało paliwa. Czy miał już ktoś podobny problem? Ja myślę, że padła pompa paliwa w zbiorniku lub EGR. Proszę o pomoc, każda z sugestii jest dla mnie istotna.
Witam, po kolei, wymieniłem pompę paliwa w zbiorniku, pompę wysokiego ciśnienia, wtryskiwacze, czujnik ciśnienia paliwa na listwie i zawór scv. Problem nie znikł. Następnie wyczyściłem Dpf. To samo, tryb awaryjny 3 tys.obr. gaśnięcie silnika. Wkurzyłem się wymieniłem na starą pompę w baku, stary czujnik ciśnienia paliwa i scv. Jedyną rzeczą którą zrobiłem...
O pompie paliwa w zbiorniku mówili mi w Bosch żebym sprawdził. Napięcia też mnie zastanawiają. Bo przy włączonym zapłonie są "książkowe", a przy rozruchu ich nie sprawdzałem bp sam nie dał bym rady zbytnio. Po niedzieli ogarnę temat. PS odpalany był z kluczyka "użytkowego" i z zapasowego i jak był po świeżym zgaszeniu odpalał tak samo na tych kluczykach,...
Sprawdzie czy ropa nie leje się z pompy wysokiego ciśnienia - dokładnie spod trzech dekielków na pompie. Są tam uszczelki które puszczają paliwo na zimno i nie tylko.
hyundai tucson pompa paliwa hyundai tucson pompa tucson pompa paliwa
polskiej telewizor produkcja minidisc instrukcja czujniki wabco
polar przeciwwaga przeciwwaga polar
Onkyo A-35 z Altus 140 - Czy to dobre połączenie? Brak wyświetleń na podliczniku trójfazowym S 238-8 po zaniku zasilania