Przekaznik R1 steruje układem wtrysku,bezpiecznik nr.10 -20A pompa paliwa.
Pompa nie przestaje działać ot tak sobie... Opiłki-wtryski.
Sprawdzić pompę paliwa
Nie posiadam schematow do renowki, ale dla mnie oczywiste ze szybciej sprawdze bezpieczniki i przekazniki recznie niz szukac tego jedynego po schematach, a przy okazji mozesz znalesc spalone bezpieczniki z przed roku/10lat, moze nawet przy sprawdzaniu sie czegos nauczysz, a wiedzy nigdy za malo wiem po sobie :D JA widzisz w 2-3 min znalazlem ze w 2.2...
To teraz pytanie czy nie zepsute co przy robocie? Np nie przestawione na rozrządzie synchro (koło pompy) i czy wtryski są otwierane przez ECM.
Jak odepnę czujnik cisnienia paliwa to rozrusznik kręcie ale pompa w baku nie dziala
Renault Master II generacji z silnikiem 2.5dci 84kw/115km posiada pompę niskociśnieniową w zbiorniku paliwa.Sprawdz czy dochodzi sterowanie do pompy.
Master 3 nie ma wstępnej pompy, jest gruszka przed filtrem.
najlepiej na pompie paliwa
pompa paliwa
Co może być przyczyną? Jeżeli napięcie dla pompy wychodzi ze skrzynki bezpiecznikowej, to możliwe są chyba tylko 2 opcje; 1. Uszkodzony przewód, lub kostka na zbiorniku, 2. Uszkodzona pompa.
pompa paliwa wymieniona i po problemie .
Na powrocie z wtryskiwaczy i pompy. Szara wtyczka (okolice pokrywy, nad alternatorem, pompą wspomagania).
W miejscu gruszki zamontuj pompę paliwa elektryczną.
Zasila + wszystko to co miałeś w błędach.
Niestety ropa nie tryska jak szalona po przekręceniu zapłonu. Gdzie to ustrojstwo na schowana pompę paliwa? P.S Renowka Master to 2,5 ropniak dCi 120 2009 rok
Witam.Bardzo możliwe że pompa paliwa opiłkuje i zatyka wtryskiwacze.Trzeba by było zrobić próbę przelewów lub logi dynamiczne.
Ten opis naprawy przedstawiony przez kierbedz4 dotyczy naprawy nagrzewnic z pompą wysokociśnieniową, a nagrzewnica B35 CED jest nagrzewnicą z pompą powietrzną i zasysaniem paliwa na podciśnieniu.
Witam, mam problem z Masterm 2.3 2016. 163km Wymieniłem wtryski pompę wtryskowa, błąd mam następujący, DF644 obwód regulatora przepływu paliwa, auto nie odpala, rozrusznik kreci, bezpieczniki posprawdzane, na placu zachowuje się tak jakby chciał odpalić, ale bez plakat gaśnie. Proszę o pomóc, już nie mam sił, pompa wtryskowa nie pompuje paliwa niestety...
Panowie, potrzebne wsparcie, bo rozkładamy ręce. Master III 2017 170 KM Pompa paliwa w zbiorniku nie włącza się. Podanie prądu na plus do pompy zaraz za modułem uruchamia ją bez problemu. Nie ma wyjścia + z modułu. Przekaźniki i bezpieczniki wszystkie sprawdzone i podmieniane z drugiego auta. Łącznie z modułem. Ba, nawet komputer z zestawem był przekładany....
Ustawiony rozrząd. Koło pompy paliwa obrucone o 180.
Witam mam problem z masterem,ponieważ nie podaje paliwa pompa wtryskowa jest po regeneracji sprawdzona,wtryski dobre,wymieniono zawór regulacji ciśnienia.Problem prawdopodobnie tkwi w elektronice,ponieważ jak wyciągnąłem bezpiecznik 25A to zaczął podawać paliwo i przestał się świecić błąd STOP,ale zaczęło coś tykać w okolicy zaworu EGR i nadal nie odpala...
Regulator na pompie zamyka dopływ jak jest za duże ciśnienie, więc odłącz go nabij gruche na kamień i próbuj zapalić jak będzie brak chwilowego ciśnienia to niestety pompa . Sprawdz też czy jest ok z zasilaniem paliwa, jak wykręcisz regulator z pompy i będziesz pompował gruszką to ma tryskać ciśnienie. Możesz też troszke poluzować regulator i wtedy...
Witam pacjent renault master 2.3 dCi 150 km 2013 rok Zgasł w trakcie jazdy, pompa na silniku nie podaje paliwa Listwa sprawna, bezpieczniki wszystkie sprawne, pompa była w regeneracji, czujnik położenia wału wymieniony i nadal nic. Na płaski odpali ale po chwili gaśnie a bez plaka tylko kręci Już nie wiem co z tym autem zrobić
Pompa paliwa niskiego ciśnienia znajduje sie po prawej stronie od spodu można powiedzieć na wysokości pasażera często końcówki na złączach oxydują i pompa nie podaje dośc paliwa
Na plaka to prawie wszystko pali. Ewidentnie układ CR do sprawdzenia. Odpal na plaka sprawdź przelewy, podstawa diagnozy układu CR. Podłącz jakiegoś diaga i sprawdź parametry, co się dzieje z ciśnieniem paliwa przy dawaniu gazu i przy obciążeniu. Wtedy już dojdziesz że to prawdopodobnie pompa CR
Zakładam że pompa padła śmiercią naturalna, albo naprawa byłą nie wystarczająco hermetyczna. Pompa nie pracuje, jeszcze do niej nie zaglądałem. Gdzieś w innym wątku wyczytałem że najlepsza metoda wlutować się w piny. Nie pomogło albo coś poszło nie tak, aczkolwiek jakieś sześc miesięcy pochodziła. Pompę montowałeś oryginalną czy zamiennik? Wtyczkę sicma...
Witam. Renault Master 2.3, 125 koni. Gdy uruchomię, nie reaguje na gaz. Po chwili, około 5 minut, jest ok. Dopóki turbo się nie załączy, nie ma mocy, nie chce jechać. Komputer pokazuje, że niskie ciśnienie paliwa. Pompa jest ok, była sprawdzana. Kto pomoże?
Według schematu też wychodzi,że ma być 12V. Bezpiecznik 18 Elektrozawór pompy paliwa Regulacja turbosprężarki Miernik masowego przepływu powietrza Elektrozawór recyrkulacji gazów spalinowych Czujnik tlenu Wtryskiwacz Pompa cieczy chłodzącej układu recyrkulacji spalin Pompa cieczy chłodzącej turbo Czujnik identyfikacji cylindra Czujnik odwadniacza 15A
Przelewy do sprawdzenia koniecznie. Dojście paliwa do pompy do sprawdzenia.
Zatkany smok pompy w zbiorniku
Jeśli niema zewnętrznego czujnika musi byś rezystor R1 (klucz) 620 ohm zaznaczony na schemacie ,inaczej sterownik rozpoznaje uszkodzenie czujnika zewnętrznego, Do uruchomienia potrzebujesz podłączyć plus-minus ,pompa paliwa i sterowanie przez zieloną diodę led i nic więcej ,regulacja temperatury nie musi być podłączona ,będzie grzało na maxa
Sprawdź moduł sterowania pompy paliwa jest umieszczony na zbiorniku paliwa zobacz czy przez piny z kostek nie dostała się woda a najlepiej rozbierz. Nowa część w renault to niecałe 900zł. Jest tam system START/ STOP ??
Jakie parametry masz w ukladzie zasilania paliwem? Wartość zadana cisnienia paliwa a rzeczywista? Wartosc mprop w procentach zaworu na pompie paliwa? Jakie wartosci na wtryskach? Inaczej to wrozenie z fusow.
Toś kupę kasy w błoto wywalił. Na razie komputer bez odpalania auta. Kody usterek i tak dotyczyły będą ciśnienia paliwa na rampie... Po diagnostyce zawieziesz wtryskiem i pompę do roboty i dokładnie wypluczesz CAŁY układ paliwowy. Tanio nie będzie.
dzisiaj startuje do Niemiec czyścic cały układ jednak znalazłem sporo opiłków które wróciły do pompy paliwa w baku,mam też nowe wtryski. Znajdę gdzieś momenty dokręcenia stopek od wtrysków i samej pompy CR ?
opiłki paliwa sugerowały by pompe a pompa była sprawdzana
Witam.Renault master 2.5 dci cisnienie na listwie skacze od 250 bar do 450 bar.Następnie zaczyna spadać do 150 ,130 bar i gaśnie.Na clipie wywala za niskie cisnienie na listwie wtryskowej.Filtr paliwa nowy,została wymieniona cała listwa wtryskowa z drugiego mastera(pojazd sprawny cały czas w uźyciu).Czy winny morze być regulator cisnienia paliwa ten...
Podejrzewałbym rozszczelnienie pompy wtryskowej- "samo zapowietrzanie". Efekt wtedy jest identyczny. W oczy niesamowicie szczypie, samochód szarpie wraz ze wzrostem obciążenie, kopci jak opisałeś. Powinno być lepiej po nagrzaniu silnika a dokładnie pompy paliwa. Na próbę można zamontować jakąkolwiek bańkę z paliwem z tym że wyżej jak pompa paliwa-wtryskowa....
Witam wszystkich, trafił do mnie Master 3 z 2011 2.3 dci 125km. Błędy czujnika położenia wałka rozrządu regolator ciśnienia paliwa, czujnik ciśnienia na listwie paliwowej, zawór regulacji ciśnienia doładowania przepływomierz powietrza . Rozrząd spr., czujniki podmienione, pompa cr druga wstepna pompa w zbiorniku nowa. Sterownik też drugi, i nic.
Witam wszystkich bardzo serdecznie. Bardzo pilnie potrzebuję schemat (rysunek) rozrządu w masterze 2,5 D 1999r. nie mogę znaleźć znaku na pompie paliwa a nie chcę czegoś zepsuć. Z góry bardzo dziękuję.
Dodam, że brakuje mocy w aucie, natomiast czasami slnik ożyje, ni z gruszki ni z pietruszki dostaje kopa. Czy to dzieje się niezależnie od ilości paliwa w baku (poziom wysoki, średni, niski)? Jaki stan filtra paliwa? Może przytkany wlot na pompie paliwa w koszu i się zapowietrza? Czy na pewno syczenie a nie brzęczenie, może zawieszony regulator, czy...
Witam potrzebuję szybkiej pomocy mam ten sam problem podmieniłem sterowniki pompę paliwa steruje ale ..nie steruje zaworem od turbo ??
Witam mam podobny problem cieknie z oski a ze tak powiem ktos wspomnial o ustawienie dawki i pytabie jak to zrobic ? Czy to chodzi o ustawienie oski z wieloklinem do lapki przy ptorej jest zaczepiona linka ? Tak. A dawkę paliwa reguluje się śrubą z tyłu pompy.
Witam. W masterze bolączką są wtryskiwacze i niedomagania układu wtryskowego. Przy objawach jakie opisujecie i błędach kontroli ciśnienia Rail zacząć należy od próby przelewowej wtryskiwaczy. Jeśli wtryskiwacze są sprawne ( przelewy szczelne- niewielki ilości paliwa na odpływie) Szyna rail sprawna, pozostaje sprawdzenie wydatku pompy ciśnieniowej CR.
brak ciśnienia na Listwie pompa wysokiego ciśnienia do wymiany po wymianie wszystko działa
Witam.Szukam informacji:Czy ustawienie kół napędu pompy paliwa common rail ma wpływ na problem z odpaleniem silnika.(na kole jest czujnik)Silnik składany po rozbiórce.
Potrzebuję schematu układu elektrycznego Renault Master III 2.3 diesel 165KM 2015 rok. Nie dochodzi prąd do pompy paliwa, prawdopodobnie problem z przekaźnikiem, niestety nie mogę zlokalizować, który to będzie przekaźnik, a nie chciałbym spalić. Bardzo proszę o pomoc sprawa pilna!
Witam . Mam problem z masterem 2.3 165km wyskakuje błąd p 0087 1C .Pompa wysokiego ciśnienia została sprawdzona i jest ok . Ciśnienie podczas kręcenia wzrasta 50 bar A potem spada do 20
Witam mam problem z masterem 2,5 dci Auto odpalilo i jechalo normalnie i nagle na skrzyzowaniu przy ruszaniu stracil obroty, nie chcial sie wogole na nie wkrecic, po jakim czasie załapał. potem po zgaszeniu mial problem odpalic. odrazu wymieniłem filtr paliwa i odpalil normalnie. Nastepnego dnia znowu zapalil normalnie i po jakims czasie nie chcial...
Witam. Podpinam się pod temat. To samo auto tyle, że immobilizer pali mi się cały czas jak auto jest na chodzie, a mruga na wyłączonym silniku. Auto odpala normalnie. Czytałem, że może to być wina czujnika od immobilizera na pompie paliwa, podobno robiono obejścia tego immobilizera... Jakieś pomysł???
Widzę że kolega robi postępy. Diagnoza.Pompa ma za małą wydajność Szukaj na pompie wkręta z łbem imbusowym którym ustawia się dawkę paliwa.
Witam tak jak w temacie jak ustawić rozrząd w masterze w jakieś pozycji mają być te wszystkie wałki najbardziej interesuje mnie ustawienie napędu pompy wtryskowej.Rozrząd był źle wyregulowany i przestawiła się pompa,nie podaje paliwa w odpowiednim momencie wcześniej przed ustawianiem chodził normalnie.(Świece żarowe są mokre)
Fotokomórka nie jest zabrudzona? Czy ta elektronika posiada jakiś przekaźnik lub jakiś układ by po tych 7 sekundach ze styku 7 i 8 znikło napięcie? Jak dobrze pamiętam to są tam dwa triaki, jeden załącza wentylator (pompę paliwa) a drugi żarnik. Czasem steruje mikroprocesor lub inny układ (bywały różne wersje elektroniki).
A czy świece żarowe sprawdzałeś?? tak sprawdzone i nawet wymienione tak na wszelki wypadek. Dodano po 2 bylem jeszcze na kompie i przy kreceniu rozrusznikiem wolno narasta cisnienie paliwa czyli wszystko wskazywaloby na pompe ale nie raz odpali na dotyk czy pompa moglaby tak szwamkowac?
Wężyk i zielony pierścień to spływ ON. Zielony pierścień zapinasz na nakrętce przy pompie paliwa (rurka łącząca pompę z listwą). Wężyk zapinasz do tego pierścienia i do króćca wychodzącego z czapki głowicy. dłuższy odcinek idzie pod silnik. Wspornik to jakiś "podtrzymywacz" wiązki wtyczki. Moim zdaniem przykręcony do czapki głowicy od strony grodzi,...
Wymień filtr paliwa, jak nie pomoże pompa paliwa do wymiany, przypuszczam że pompa wstępnego ciśnienia nie dziala poprawnie a ona jest częścią calej pompy
ciśnienie na rampie wtrysku w chwili rozruchu powinno miec okolo 350bar(czujniki raczej nie siadają), sprawdz jeszcze czy na rampie z przelewu nie idzie paliwo(nie powinno),możesz jeszcze spróbować jeżeli poszedł regulator przepływu na pompie paliwa zdiąc zasilanie z niego i podłączyć żaróweczke 21W to oszuka ecu i auto powinno zapalić tylko bedzie...
Renault Master 2.5 dCi 115 km, brak mocy, max prędkość 100 km, nowe wtryski, pompa wtryskowa, regulator paliwa, map sensor, czujnik ciśnienia paliwa, zawór na szynie, czujnik położenia wału i wałka, nowy rozrząd zrobiony na blokadach, parametry podczas jazdy to paliwo 1340 bar, turbo 2.3 bar, żadnych błędów, brak kagańca, brak białego i czarnego dymu,...
Witam, wiem, że błąd opisywany często ale przeczytałem i zrobiłem już wiele a dalej jestem w punkcie wyjścia. Po kolei. Mój klient kupił Mastera II 2,5 dCi, wracał po zakupie i po włożeniu "4" zamiast "2" samochód zadławił się i złapał ww. błąd. Błąd po przekręceniu stacyjki znika ale w podobnych sytuacjach wraca i auto przechodzi w tryb awaryjny. A...
Jezeli jest gruszka do pompowania przy filtrze to pompy wstepnej nie ma. Czesto pekaly obudowy filtra paliwa i moze tam zaciagac powietrze zamiast diesla.
Renault Master 2 2,5 dci 2006 r. Witajcie. Znów potrzebuję porady. Auto po wymianie pompy paliwa...odpalone, jeździ, lecz gdy wjeżdżam pod dużą górę i muszę mocniej wcisnąć pedał gazu, auto zaczyna stukać i to coraz głośniej. Po puszczeniu gazu, wszystko ok, obroty nie falują, jedzie dobrze i przyspiesza bez zarzutu. Gdzie szukać problemu, bo już ręce...
Zwykle to Regulator ciśnienia paliwa Lub Pompa wtryskowa Sprawdź wióry metalowe w filtrze i zawór na rampie https://obrazki.elektroda.pl/1508787700_...
Witam , wymiana radia to zbieg okoliczności... Zalał się modol pompy paliwa który znajduje się na zbiorniku.. po wymianie nawet radio zagrało:)) dzieki pozdrawiam
Dokładnie to co pisałem wcześniej ciśnienie paliwa względem pracy zaworu regulacyjnego poza specyfikacją (odchyłka na plus lub na minus). Dodając do tego fakt że nie chce odpalać i problem z mocą na obrotach to raczej nie osiąga zadanego ciśnienia. Kroki naprawcze to: 1. Wartości rzeczywiste i potwierdzenie przypuszczeń o za niskim ciśnieniu . 2. Test...
Witam mam ten sam problem wtryski grają jak by były nie zakodowane. Prowadzę warsztat i naprawiam Masterki ale z jednym autem nie mogę sobie poradzić założone zostały nowe wtryski dalej grają mam jeszcze używki z 7 kompletów podmieniałem zaznaczę wszystkie sprawdzone. Podmieniona pompa wtryskowa podmieniony regulator na pompie, czujnik na listwie, listwa...
witaj kolego, a sprawdziłeś zawóór regulacyjny pomy. często do nas przejeżdzają na serwis z takimi usterkami jak twoja, czyli ze gasnie podczas jazdy. w 70 procentach jest to zawór regulacyjny na pompie w 10% powietrze doładowania a w 20% filtry paliwa
sprawdź napięcie (żarówką np od migacza) na elektrozaworku gaszenia pompy wtryskowej, często się utryndala od niego kabelek w środku przy oczku, izolacja jest OK i tego nie widać, a nie łączy i trzeba skrócić, zalutować do oczka albo po prostu odizolować i pod tą nakrętkę podłożyć i przypiąć trytkami żeby się nie trząsł i jest ok :) u mnie w Masterze...
miałem analogiczną sytuację... Też miałeś aluminiowe opiłki po uszkodzonej pompie zębatej, brud w paliwie i zasyfiony czarną mazią filtr paliwa? Pzdr KotBury2
Cisnienie na cylindrach: 1-29, 2 i 3 - 28.5, 4- 30 bar czyli ok. Pompa na zimnym na początku nie wytwarzała ciśnienia dzisiaj ale zapomniałem dodać, że układ zasilania od zbiornika strasznie bomblue więc prawdopodobnie pompa ma problem wytworzyc cisnienie jak układ się zapowietrza. Zaraz biore się za pomijanie układu zasilania i powrotu od zbiornika...
Witam. Mam problem z Masterem III 2010r 2.3 dci 125KM. Oznaki bylu takie. Zaczal dluzej krecic (jakby sie rozpedzal i w końcu zalapywal) zrobiony test przelewowy. Wyszło slabo. https://obrazki.elektroda.pl/4012149700_... Założone nowe wtryski. Zakodowane numery do ECU. Dalej klekocze jak przed wymiana. Kreci tak samo zanim odpali. Cisnienie...
Generalnie trzeba silnik obciążyć, czyli przejechać się i zwiększać obroty. Na początku może brakować mocy. Komputer spalania będzie automatycznie ustawiać fazy rozrządu i dawki paliwa aż dobierze optymalne. No i ten rozruch to pewnie wina braku paliwa, do samego filtra wchodzi 0,5 litra. Nawet przy wymianie filtra trzeba kilkukrotnie przekręcić kluczyk...
Cześć, Mam problem z Masterem 2,5 DCI 115KM (84KW). Auto odpala na 1s i gaśnie, CLIP odczytuje błąd "zawór EGR w pozycji otwartej". Ciśnienie paliwa 300 bar obroty 800 na plaku, bez plaka gaśnie. Zawór EGR zaślepiony, opór czujnika wału 225 Ohm, czujnik Halla przy pompie paliwa sprawdzony (dioda mruga przy kreceniu rozrusznikiem), nowy regulator ciśnienia...
Tradycyjnie dla układu common rail, czyli wtryskiwacze na przelew, wyczyścić regulator ciśnienia paliwa oraz zasilić pompę wtryskowa przez bańkę 5l. Zdarzają się awarie i wtryskiwaczy i pomp wtryskowych. Gruszką podpompuj gdy gaśnie lub rano ciężko zapala.
Witam, samochód to Renault Master 2014 r 2.3, auto nie odpala, błędów brak, po włączeniu zaplo u nie słychać pompy w baku ale nie mam pewności że tam jest, bezpiecznik 10 20A jest, napięcie na nim po włączeniu zaplonu też, różnie piszą że pompa jest inni że nie ma, po podaniu napięcia na ten bezpiecznik brak poboru prądu, przy rozruchu niskie ciśnienie...
Witam. Miałem kiedyś podobne objawy. Okazało się, że padł czujnik ciśnienia paliwa. Auto kupione niedawno. Była zakładana pompa po regeneracji i nowy czujnik w listwie bo był w serwisie renault w pile własnie na ten problem z przerywaniem.
No więc: po tygodniu zabawy sytuacja jest taka jak była. Przyjechał b. kompetentny Pan, posiadający Renault Clipa, zrobiliśmy pare km na live dacie i co się okazało-nie ma żadnego ogranicznika i nie ma błędów. Jest tylko jeden problem, mianowicie pompa daje zbyt małe ciśnienie (nie pamiętam dokładnych danych, ale braki są spore). Więc standardowo: wymiana...
Oj. Panie moderatorze . Trzeba trochę poczytać na temat pomp jedno-sekcyjnych BOSCH CP4.1 a potem pisać . Nie ma czujnika obrotów ale ustawienie jet ważne z powodu tętnień ciśnienia paliwa . I zauważalne jest złe ustawienie . Twarda praca silnika .
Witam wszystkich. Proszę o jakąś dobrą radę w sprawie nagrzewnicy olejowej Master BV 290. Problem jest taki, że odpala za każdym razem, pracuje 3, czasem 5, czasem 10 minut i gaśnie. Potem reset i cała sytuacja się powtarza! Mam 3 nagrzewniki Master i od kilku kilkunastu lat zawsze sobie z nimi radziłem, teraz nie mogę dojść do ładu! Dodam, że dysza...
wszystko zostało sprawdzone jeszcze raz. Zauważyłem że nie słychać po przekręceniu kluczyka żeby załączała się pompa i wskazówka pokazująca obroty silnika lekko drga przy próbie odpalenia Wprowadzenie Dziękuję za dodatkowe informacje. Brak dźwięku pompy paliwa po przekręceniu kluczyka oraz drganie wskazówki obrotomierza to istotne symptomy, które mogą...
Witam mam następujący problem .Nagrzewnica 20 kW firmy Master po włączeniu urządzenia przechodzi cykl startu odpala płomień lampka kontrolna miga następnie zaświeca się na stałe, po czym nagrzewnica wyłącza się.dopiero po zdjęciu zasilania nagrzewnica ponownie startuje i pracuje od kilku do kilkudziesięciu sekund zanim się wyłączy.Filtr paliwa sprawdzony,...
http://archiwumallegro.pl/pompa_wtryskow... tutaj miniaturka pompy a tutaj filtr paliwa: http://allegro.pl/filtr-paliwa-pm844-xm-... Dodano po 7 zasil bespośrednio z butelki .czyszczenie nieominie cie.ciepły garaż napewno pomoże Czyli nawet jak doleje depresantów, a paliwo...
Witam. Koledzy może coś pomożecie? Jestem tu nowy ale szukam już wszędzie wsparcia. Pacjent Master 2020 z sid321 Cały czas wywala błąd egr pompy paliwa. Po komunikacie skontroluj układ pomocy podjazdu pod gore dochodzą jeszcze błędy wtrysków. Błędy załączam w zdjęciach. Może ktoś coś wymyśli? Dodam ze scr wyemulowany a teraz pokazuje żeby dolać za 2400km.....
Witam złożyłem w majówkę silnik G9u 2.5dci od Masters. Silnik był składany na Bloku 2.2 szlifnietym do 2.5. Auto pali trzyma obroty nie kopci. Jednak od 800 do 2000/2500 tys ma brak mocy, na biegu jałowym normalnie się wkręci na obroty ale podczas jazdy. Gdy np przy 50km/h na czwórce depne do dechy to dopiero auto idzie jak będzie miało około 3000obr....
Witam Mam problem z samochodem Renalut Master 2 rocznik 2007, 2,5 dci. Podczas wymiany końcówki wahacza został wybity czujnik uderzeniowy. Po wciśnięciu czujnika auto odpaliło. Jednak po złożeniu wszystkiego problem ponownie się pojawił. Auto po włączeniu zapłonu nie pokazuje poziomu paliwa, nie grzeje świec żarowych, dodatkowo słychać 3 piknięcia w...
Sprawdź stabilność zasilań. Trzyma diagnozę podczas kręcenia? jakie obroty osiąga starter? O jakiej pomie mówisz? master DCI nie ma pompki wstępnej. Grzałki nurnikowe senso stricte nie są objęte diagnozą. Przekaźniki je zasilające - już tak.
zacznij jeszcze raz diagnostyke od poczatku jak wyglada ciśnienie w listwie w trkcie krecenia rozrusznikiem? czy wtryski nie przelewają? czy nie jest gdzies zapchany przewod palowowy (smok i dalej wstrone filtra, pompy) czy układ został oczyszczony po wymianie pompy ( pewnie zostało pełno opiłków metalowych jak poprzednia sie uszkodziła)
Sęk w tym,że ja nie mam ani jednego mastera,dlatego chcę go założyć. A o resztę pytam z ciekawości,żeby poznać jak to działa.Głównie chodzi mi o to coś co jest z lewej strony cewek przekaźników.Jakbym wiedział co to jest i jak działa,to praktycznie zrozumiałbym całą zasadę działania tego ustrojstwa.No i jeszcze ten Central Lock Switch mnie męczy. Jedno...
Kolego co wymieniłeś pompę wysokiego ciśnienia to powiem Ci że ja przez Mastera prawie się wykończyłem nerwowo ale mam już pewne doświadczenie dlatego Ci podpowiem co nie co 1. podstawowa sprawa to wtryski a nie pompa jak gaśnie podczas jazdy lub ciężko odpala na ciepłym i zimnym. 2. czujnik ciś. na listwie commonrail niby mówią że często pada gówno...
No na wałkach mając blokady nie chybisz z rozrządem wał przestawiając o 180° nie trafisz z blokadą. Teraz pytanie na kole pompy wtryskowej jest wypustka do czujnika Halla, gdy tłok jest w GMP wypustka musi być zaraz przed czujnikiem? Oraz na pompie dłuższa kreska do odniesienia na obudowie musi być na dole? Dodano po 3 Kręci jak szalony obroty silnika...
Witam serdecznie. Pacjentem jest Renault Master II 2004 2.5 120 dci, autobus z pneumatyka z tyłu. Na desce zawsze się palą kontrolki od poduszki, stop i service -- ale to standard i tym się nie przejmuję. Podjechałem pod dom i tam już został, nie odpala, aku wiecznie naładowane, bo mam panel PV na dachu i regulator, rozrusznik pięknie kręci, jak długo...
Cześć, ok autko pali. Pseudo mechanicy zrobili mi brzydkiego psikusa, wypinając mi konektor elektryczny od pompy paliwa. Przepsikałem kontaktem wszystkie konektory pod maską, podpiąłem elm327. Scan master elm, odczytał kod usterki- błąd czujnika poziomu paliwa, zajrzałem do pompy... bingo. Mam inny problem teraz, auto jest prawdopodobne źle poskładane,...
Witam Mam podobny problem objawy takie same P0089 tyle tylko,że mój MASTER przeszedł już przez wiele rąk a ja dostałem go z diagnozą ASO (wiązka silnika , wymienić) no to wymieniłem i? nic. Postanowiłem go pomęczyć i stwierdziłem , że na wolnych obrotach ciśnienie paliwa waha się ok 800bar, myślę sobie regulator? więc właściciel załatwił pompę (używka),...
miałem podobnie w Masterze 1.9dti (ta sama pompa VP37 co w TDI) tylko u mnie się urwał kabelek od tego zaworka (francuska elektryka....) a że mój zaworek jest niezbyt szczelny, to nie gaśnie wtedy, ale traci całkiem moc i są tylko wolne obroty. w zasadzie można z tego zaworka wyjąć tą iglicę i wkręcić go bez, wtedy nie będzie odcinać paliwa, a gaszenie...
No dobrze ale to jest pompa powietrza? Znajduje się za silnikiem od wentylatora i kręci się równo z nim. Tylko jeden wąż z niej wychodzi i idzie prosto do dyszy. Pompy paliwa ten układ raczej niema. Filtra paliwa raczej też niema, no chyba, że gdzieś w zbiorniku? Filtry powietrza są czyściutkie jak nowe z racji tego, że to naprawdę mało używany sprzęt.....
Panowie, w gruszce jest zaworek zwrotny ale nie jestem pewny czy ma on znaczenie jeśli auto pali i nie jest zapowietrzone. Napiszę dlaczego tak myślę. Miałem teraz trafica 2,0 DCI 115KM z uszkodzonym zaworkiem w gruszce. Nie można go było odpowietrzyć. Gruszka non stop miękka. Filtr paliwa nowy. Jak zdjąłem przewód paliwowy nie przepompowywała paliwa...
Witam, podlaczylem do kompa i bład P1882-odchylenia cisnienia paliwa, wymienilem czujnik cisnienia na pompie i pomoglo, tzn nie gasnie ale jest mułowaty! czujnik dzialal przez 2 miesiace i znowu to samo, wymienie filtr paliwa i zobaczymy czy cos sie poprawi
Problemy z brakiem mocy w dolnym zakresie obrotów w Renault Master 2.3 turbo mogą być związane z kilkoma czynnikami. Błędy DTC 226322 (zbyt niskie ciśnienie doładowania) i DTC 11301C (obwód czujnika składu mieszanki) wskazują na kilka potencjalnych problemów. 1. Mimo że nie masz zmiennej geometrii, turbosprężarka może być uszkodzona lub zanieczyszczona....
Witam. Mam problem, zgubiłem kluczyk Reno Master 2.5 D. Auto posiada immobilaizer. Czytałem podobny temat, zrobiłem jak było podane tzn. podałem plus po zapłonie na pompę wtryskową, pompa reaguje, ale w dalszym ciągu nie chce odpalić, nawet na plaku. Dodam, że też nie świeci się kontrola świec żarowych, po przekręceniu stacyjki (założona druga stacyjka)....
Koledzy mieliśmy nie dawno taki przypadek ale w movano 2015 z systemem start/stop. Po długich diagnozach doszliśmy do usterki okazał się sterownik pompy paliwa który znajduje się na zbiorniku dostała się do niego woda przez jeden z pinów. Na pierwszym foto w górnym prawym rogu po umyciu odpadło dodatkowo kilka elementów :) . https://obrazki.elektroda.pl/6538373500_...
master pompa paliwa renault master pompa paliwa pompa paliwa renault master
wodomierz magnes pralka blokada polar hamulec grzać
odkurzacz pionowy porażony prądem
HP DeskJet brudzi kartkę po prawej stronie – smugi na krawędzi, czyszczenie stacji serwisowej Zamiennik cylinder tłok Husqvarna 40 – Meteor, Nevada, Proline, AIP – średnica 40 mm, opinie