To jest USTERKA ZASILANIA OLEJEM NAPEDOWYM . Wynika z tego że masz niskie ciśnienie paliwa na filtrze . Przyczyna może być zapchany filtr lub smok . Zawór w głowicy . Pompa paliwa . Nieszczelność w układzie . Usterka samego czujnika . Na wolnych optymalnie powinno być około 3 bar . Usterka zapala się jeśli zasilanie spadnie poniżej 2 barów
Sprawdzić gdzie jest nieszczelność ewentualnie założyć zawór zwrotna na zasilanie pompy.
Zdjęcia nie dam, bo test robiłem dużo wcześniej, ale wyszło tak na 4,5 minuty. 1. wtrysk 50 ml 2. wtrysk 68 ml 3. wtrysk 52 ml 4. wtrysk 16 ml Zastanawia mnie jedna rzecz: w przewodzie powrotnym z pompy jest dużo drobnego powietrza, pewnie jakieś nieszczelności z powrotu paliwa z wtrysków, bo skąd by się tam powietrze wzięło
Czujnik ciśnienia paliwa na listwie , regulator ciśnienia na pompie sprawne ? W tym aucie jak jest jakakolwiek nieszczelność w układzie paliwa na powrocie (z listwy czy z wtrysków) to będzie problem z odpalaniem . Przy pompie wysokiego ciśnienia jest pompka wstępna (wielkość jak pudełko zapałek) lubi się ukręcić ośka.
Mało danych by tak doradzić, sprawdzić manometrem jakie ciśnienie paliwa, pod obciążeniem też, byc może nieszczelność w układzie i pojawia się powietrze, można wykluczyć dając zbiornik, dwa węże i tak chwilę pojeździć albo przezroczysty wężyk w układ podłączyć
pojawiło mi się powietrze w rurce, która idzie od filtra do pompy. Skoro pojawia sie powietrze w rurce która idzie od filtra paliwa do pompy to musi być jakaś nieszczelność skoro zaciąga powietrze i prawdopodobnie dlatego cofa sie paliwo do zbiornika gdy silnik nie pracuje.Sprawdż zaciski na filtrze paliwa oraz przewody paliwowe oraz podłączenie przewodów...
W renault clio były stosowane pompy lucasa oraz boscha. Bosch duzo lepszy niż lucas. Najpierw spróbuj zlikwidować nieszczelności na trasie od zbiornika do pompy, może być gdzieś spłaszczony przewód, brudny filtr paliwa, niedokrecona opaska itp. Objawy podane przez ciebie wskazują na usterkę pompy lub problem z dawką paliwa.
Myślę kolego , że za taki stan może odpowiadać słabnąca pompa wstępna paliwa gdyż radzi sobie przy pełnym zbiorniku paliwa bo poziom cieczy jest równy z wysokością zamontowania pompy a gdy poziom paliwa opadnie to już bez plaka ani rusz. Dodano po 3 Jeżeli wina byłaby po stronie dziurawego smoka to nieszczelność nie pozwoliłaby na uruchomienie silnika.
Po zapaleniu silnika ,obroty czasem spadaj do 500 i mniej,na granicy zgaśniecia, po czym wyrównują do gdzieś 800 -900 i chodzi równouto jak zegarek. Sama pompa zapewne nie - odczułbyś dławienie się silnika gdy zużycie paliwa jest duże (dodanie gazu). Może być ucieczka paliwa z przewodów miedzy pompą a wtryskiwaczami (zapowietrzenie z powodu nieszczelności)....
Nie mam porady sam szukam bo mam z renio problem z niskim ciśnieniem paliwa Witaj Użytkowniku, Jeśli chodzi o problem z niskim ciśnieniem paliwa, może być to spowodowane kilkoma różnymi rzeczami. Oto kilka możliwych przyczyn, które należy sprawdzić: 1. Uszkodzony lub zablokowany filtr paliwa: Filtry paliwa są niezbędne do oczyszczania paliwa przed...
witam założony już zaworek jeden na powrocie paliwa wcześniej a drugi w tym tygodniu między filtrem a pompą aby wyeliminować ewentualną nieszczelność gruszki paliwo jest w przewodach rano wymieniałem również czujnik położenia wałka rozrządu bo wczesniej nie odpalał za pierwszym razem tylko za drugim
Problemy z brakiem mocy w dolnym zakresie obrotów w Renault Master 2.3 turbo mogą być związane z kilkoma czynnikami. Błędy DTC 226322 (zbyt niskie ciśnienie doładowania) i DTC 11301C (obwód czujnika składu mieszanki) wskazują na kilka potencjalnych problemów. 1. Mimo że nie masz zmiennej geometrii, turbosprężarka może być uszkodzona lub zanieczyszczona....
(...) mam ten problem ,auto po tamtej zimie przestało odpalać dopiero przy pomocy płakać wchodzi na obroty chodzi do 3 tyś obrotów max i zaraz pojawiają się kontrolki czerwony silniczek miga i gasnie po czym jak zimny odpali sam czasami ale i tak po jakimś czasie gasnie ręce mi opadają proszę expertow o pomoc Witam serdecznie na forum elektroda.pl,...
Z moich wiadomości pompa nr 4 nie posiada zaworka zwrotnego lecz zaworek awaryjny, który zabezpiecza pompę przed uszkodzeniem wyniku zablokowanego filtra lub przewodu wyjściowego paliwa. Natomiast pompka ręczna takie zaworki zwrotne posiada bo gdyby ich nie było nie pchnęła by paliwa lecz go mieszała w miejscu. Najprostszym sposobem wykluczającym ją...
Witam Spróbuj jeszcze staroświeckiej metody podania paliwa "na krótko" z bańki bezpośrednio do pompy, opadowo, wykluczysz wtedy nieszczelności układu zbiornik-pompa. "Cudów nima" jak mawiają starsi ludzie, gdzieś musi być dziura... No i jeszcze ECU zostaje do podmiany. Pozdrawiam
Tego niestety nie wiem. Wiem tylko , że gdy pompa paliwa pracuje przed zapłonem to słychać w okolicach za rozrządem syczenie tak jakby brał lewe powietrze. Autko odpala normalnie zima lato. Zimą falowanie mu ustało. Teraz gdy się zrobiło ciepło wróciło. W poniedziałek chce oddać go do mechanika na sprawdzenie tych rzeczy, ale wolę się poradzić dodatkowo....
Witam. Mama lagunę (1,9 dCi) z podobnymi objawami. Czasami się zadławi na 1, 2 i 3-cim biegu przy niewielkim obciążeniu i obrotach ok 2 tyś. Odczyt błędów nic nie wykazał, EGR OK. Jedynie co zauważyłem to niewielkie pęcherzyki powietrza wychodzące z filtra paliwa. Dopływ do filtra ok. Wygląda na nieszczelność w połąceniach filtr-wężyki. Mam w związku...
o jakiej kontrolce mówisz? znajomy sugeruje mi,ze moze tez to byc brudna przepustnica..inne kontrolki poza swiecami nie paliły sie, auto muli czasem przy 2ce, nie wiem jak teraz..moze jutro zrobie wyjazd na ulice :( Dodano po 1 Bezpośrednia odpowiedź na pytanie – „Kontrolka świec” w benzynowym Scenicu 2.0 16 V (N7Q) wcale nie dotyczy świec żarowych...
Komentarze nieco zabawne ale być moze w dobrej wierze. Komentujący mylą kontrolką rezrwy paliwa z tzw komputerem pokładowym i kombinują. W twoim przypadku jest to zwyczajne zużycie paliwa (możliwe, ze dzięki nieszczelności układu). Weź sobie pod uwagę, że do przełączenia zasilania na gaz konieczne jest rozgrzanie silnika do temperatury min 20 st C A...
kolego u mnie na warsztacie po otrzymaniu kluczyków do takiego auta zrobił bym tak 1. DIAGNOZA komputerowa jeśli nie osiąga 23 barów na listwie w trakcie rozruchu krok 2 2. test szczelności wtryskiwaczy wystarczy kilka szpitalnych wężyków przezroczystych i strzykawek 20 bez tłoków zakładam że nie masz profesjonalnego sprzętu do takich badań więc to...
Witam. Pozwolę sobie trochę odgrzebać ten temat. Mianowicie jeżdzę Renault Megane 98r z motorem 1.9 D Eco 64 KM. Układ wtryskowy na pompie rozdzielaczowej Bosch EP/VE. Problem dotyczy rozruchu na zimnym silniku. Po przekręceniu kluczyka ciężko odpala i szarpie prze kilkanascie sekund po czym pracuje równomiernie. Po zgaszeniu go i powtórnym odpaleniu...
czujnik na pompie sprawdzony. jest ok Dodano po 2 Dodam że dużo wcześniej obroty lekko falowały ale naprawdę bardzo nieznacznie. Ciężko było zauważyć. Dodano po 10 a czy jakieś nieszczelności mogą to powodować ?? Czyszczone były kolektory, wymieniony filtr paliwa. Dodam że użyłem kiedyś jakiegoś środka do czyszczenia wtryskiwaczy itp ( dodatek do paliwa)...
Witam serdecznie. Auto jak w temacie, Passat Variant. Konfiguracja auta: -1.9 TDI AHU -wtryski 0.216 Fratelli Bosio 220/300 -pompa wtryskowa na tłokorozdzielaczu z Renault 11mm -turbosprężarka z silnika CAHA -Program Do tej pory auto mieściło się w 6.5L przy mocniejszym pałowaniu, ale nie ciągłym ucie w podłodze. Z dnia na dzień zauważałem szybsze opadanie...
Kolego zobacz gdzie masz nieszczelnośc i ciągnie wiatry. W tym aucie jest cyrkulacja paliwa, sprawdz czy nie masz przytkanego baku.
Próbowałeś podać paliwo bez pośrednio z bańki, żeby wykluczyć nieszczelność na odcinku pompa zbiornik. Jeśli tak no to padła pompa.
Witam Zacznę od tego ze po wymianie ostatnich wtrysków auto osłabło trzęsienie nie ustąpiło a mechanik rozkładał ręce jego tester nic złego Nie pokazywał wiec wizyta w Reno myślę, no i tam stwierdzili że za cenę Regeneracji pompy wsadzili by mi nową ( trudno) powiedzieli ze egr do wymiany i poduszka silnika ale o czujniku na listwie nie wspomnieli!...
Witam wszystkich, Mam problem z autem z którym walczę już od dłuższego czasu ... Scenic '99 2.0 8v PB + LPG Auto ma wielkie problemy z odpaleniem po dłuższej przerwie ... 3-4 godziny postoju w aktualnych temp. i autko odmawia posłuszeństwa. Po kręceniu 6-10 razy odpala, przy czym gaz trzeba trzymać w podłodze. Gdy już odpali i ustabilizuje obroty można...
Trzeba sprawdzić czy przy porannym rozruchu wtryskiwacze od razu tryskają paliwem, jeżeli nie to należy szukać nieszczelności w układzie paliwowym.
A nawet nie wiem,jaka to pompa,ale sprawdze jutro. A filtr mam z Harta niestety :/ Dzisiaj założyłem zawór zwrotny między bakiem, a filtrem paliwa. Samochód pali lepiej i nie dusi się. Czy pompy wtryskowe w Renault miały swoje zawory zwrotne,czy nie?
Zbliża się sezon letni i z pewnością wszyscy użytkownicy samochodów zaczną częściej korzystać z klimatyzacji i pojawią się w warsztacie. Należy jednak pamiętać, że sprawność tego układu zależy od jego poprawnej obsługi oraz regularnej konserwacji. Jako producent szerokiej gamy profesjonalnych stacji obsługi klimatyzacji oraz centrum Call Center przyjmujące...
Witam wszystkich poszukuję wszystkich możliwych kodów usterek P,B,C,U, w języku polskim. Na innych forach są owszem ale albo wszystkie po angielsku albo po polsku nie wszystkie. Łącznie wszystkich jest ok. 3200 Dziękuję za pomoc. Poniżej wklejam te co mam: jak widać nie ma litery U, a np spodkałem się z blędem w renault master 2001r, 2,5 "P068" B0100,"Poduszka...
Witam wszystkich poszukuję wszystkich możliwych kodów usterek P,B,C,U, w języku polskim. Na innych forach są owszem ale albo wszystkie po angielsku albo po polsku nie wszystkie. Łącznie wszystkich jest ok. 3200 Dziękuję za pomoc. Poniżej wklejam te co mam: jak widać nie ma litery U, a np spodkałem się z blędem w renault master 2001r, 2,5 "P068" B0100,"Poduszka...
pompa paliwa nieszczelność nieszczelność pompa pompa paliwo nieszczelność renault
cieknie pojemnika proszek przeciążenie bezpiecznik regulacja obrót szlifierka
samozamykacz furtka sztuka elektroniki
Mercedes AIRMATIC – silnik gaśnie podczas pracy zawieszenia pneumatycznego Yamaha FZR 600 1992 – schemat podłączenia cewek zapłonowych, kolory przewodów, układ 1-4 i 2-3