Popatrz na bezpiecznik pompy , od jego wartości odejmij 20%.
Najlepiej odłącz klemę od plusa i podłącz prostownik bo trzeba go teraz naładować. Dodano po 1 Jeśli przy takim poborze akumulator pada do rana to jest cieniutki .
To wg. mnie analogowe ogrzewanie postojowe, przyczyną braku reakcji po podaniu +12V na pin 1 może być właśnie brak pompy obiegowej w złączu X5, sterownik kontroluje pobór prądu na wyjściach pompy paliwa i pompy obiegowej. Płytka powinna dać zdiagnozować się Thermotestem.
Witam potrzebuje zebatki lub pompę paliwa do sirroco zużycie paliwa 1.1 l/h
Sprawdziłem pobór po ponad godzinie, a auto nie chce wejść w tryb uśpienia i cały czas pobiera 4.8A. Dopiero po wyciągnięciu bezpiecznika 29 obdairbag i 30 systemu ogrzewania/klimatyzacji, stopień wyjściowy pompy paliwa, przekaźnik pompy paliwa, auto przechodzi w tryb uśpienia.
Jak masz czym to sprawdź jeszcze pobór prądu przez tą pompę.
Witam, Citroen C4 b7 2014 1,4 VTI. Silnik odpala i gaśnie W BSM słychać buczenie. Pompa paliwa chodzi cały czas. Duży pobór prądu. BSM był wysłany do naprawy, ale nie było żadnych uszkodzeń. Buczenie przed i po zapłonie. Trzeba odłączać akumulator. Podobno jest drugi przekaźnik pompy paliwowej, oprócz tego w BSM, tylko nie wiem gdzie. Może miał ktoś...
Miałem klientkę - właścicielkę szkoły nauki jazdy, w ciągu tygodnia wymieniłem 3 pompy paliwa w 3 L-kach. Klientka znalazła gdzieś pod Krakowem tanią stację paliwową i tam tankowała samochody. W jednym pompa zatarła się "na dębowo", w 2 pozostałych pompy paliły bezpiecznik, miały ponad 15 A poboru prądu. Po wymianie pomp na nowe (paliwa również, oczywiście)...
Zbyt duży pobór prądu. Uszkodzona wiązka lub pompa paliwa. Nie ma modułu przy samej pompie?
Zrobiłem. Alarm rozłączał pompe. Zmostkowałem. A tego co ten alarm montował to chętnie bym okrzyczał. Dostęp masakryczny. Kabelki co do milimetra docinane. Chodź może tak ma być 🤔 Robiłem pomiar ile prądu pobiera pompa. Na wyjściu przekaźnika był pobór około 5A.
Dzięki bardzo za odp. U mnie na razie jest pobór 1,5A ale to chwilowo, na sucho bez paliwa. Jutro sprawdzę jaki jest pobór kiedy będzie pompować. Pozdrawiam
Gdyby ten przekaźnik się załączał to jest ciągła [praca pompy - coś pomyliłeś. Na przewodzie od rozrusznika , to nic innego jak stały plus akumulatora. Dodatkowo zależny jest od włączenia pierwszego / pin 7 i 14 cewka/. Po wyłączeniu kluczyka sprawdź czy masz napięcie / +12V/ na pinie 14! Napięcie to podawane jest z kostki stacyjki. Dodatkowo drugi...
Amperomierz w ręke i sprawdż pobór prądu przez pompe
Mnie też się nie uśmiecha teraz mierzyć prąd, ale powiem Ci że u mnie w Oplu wisi ona sama jedna na bezpieczniku 20A, tak że możesz mieć trochę mało te 10A. Ale poczekaj, może jeszcze coś znajdę odnośnie poboru prądu przez pompę.
Wywala błąd pompy paliwa i dlatego pytam czy musi być z oryginału bo może więcej lub mniej poboru prądu,
pompki CO Porównujesz zużycie paliwa przez auto osobowe do okrętu... Co m pompka obiegowa CO do pompy głębinowej, bo jedna jak i druga pracuje przy wodzie. To tak jak i auto i okręt pracują pobierając paliwo.
Przekaźnik od pompy paliwa, oraz od wentylatora chłodnicy.
Może i powrót nadąży, tylko nie potrzebny znacznie większy pobór prądu i obieg paliwa.
Okablowanie plusowe cewek zapłonowych, wtryskiwacza itp. Może gdzieś kabel jest naderwany i dotknął do masy. Bezpiecznik 20A sam z siebie się nie spalił. Możliwe że również pompa paliwa się zaciera i ma większy pobór prądu. To by też miało sens ten kangurek - wtedy wyszło by to w badaniu ciśnienia paliwa - manometrem. U mechanika ze 20 zł . Ale bezpiecznik...
Nic nie zmierzysz mierząc pobór prądu pompy paliwa ponieważ pompa ma cały czas taką samą wydajność. Najczęściej komputerki pokładowe biorą sygnał z jednego z wtryskiwaczy. Spalasz znaną ilość benzyny i liczysz ile potrzeba na to impulsów wtryskiwacza. A w przypadku czujnika prędkości (enkodera) nie mierzysz częstotliwości tylko wyznaczasz ile metrów...
Problem to stały pobór prądu na bezpieczniku opisanym jako ECU B+ (pompa paliwa i ECM generator).Pobór jest w okolicy 0,5 A, co powoduje szybkie rozładowanie akumulatora stojacego auta. Dodano po 49 Prosze o pomoc lub jakies wskazowki....
Niestety w nowszych autach pobór prądu przez pompę jest monitorowany przez ECU i jej odcięcie spowoduje sygnalizację usterki silnika. To prawda. W takich autach nie ma sensu odcinać pompy. Jeśli jednak pompa uruchamiana jest poprzez przekaźnik to sterownik się nie połapie. To, że w instrukcjach montażu nie wspomina się o odłączaniu pompy niewiele dla...
Sprawdzić pobór prądu na postoju, to da pewne pojęcie. A gdzie ten osad z paliwa jest? Pompa to przypadkiem nie jakaś podróba za 5 zł?
Zlokalizować przewód pompy paliwa i zrobić na nim odcięcie. Błąd nie powinien wyskakiwać, bo brak ciśnienia w przewodzie paliwowym może być spowodowany brakiem paliwa. Ale nie mogę zaręczyć, że obwód pompy nie jest monitorowany na pobór prądu.
Nie wiem jaki masz silnik, jeśli monowtrysk to odkręcasz 3 srubki od pokrywy w bagażniku/pod tylną kanapą( nie wiem gdzie jest w kombi) zdejmujesz wtyczkę od zespołu pływak/pompa w zbiorniku i patrzysz czy pali bezpiecznik, jeśli nie to na 100% padła (zatarła się/stopiła) pompa. W przypadku wielopunktowego wtrysku pompa znajduje się pod autem i wtyczkę...
Najprostszym sposobem jest wpięcie Amperomierza szeregowo tak jak kolega wyżej pisał i obserwować pobór prądu przez pompę paliwa. A tak na łopatologicznie tłumacząc załóż przy samej pompie dodatkowy bezpiecznik na zasilanie pompy w tym celu załóż taki jak masz przy skrzynce bezp ( bodajże 15A ) a w skrzynce włóż o 5A większy. W ten sposób jeśli coś...
Kto to będzie kradł?, nie obraź się ale są lepsze samochody dla amatorów cudzej własności. Odcinaniem akumulatora to tylko problemów sobie narobisz, odetnij pompę paliwa lub jakieś zasilanie cewek np. Dodatkowy przekaźnik ukryty pod maską i tyle.
SR 50 ditech to specyficzny skuter, jako jeden z niewielu w Warszawie umiem je naprawić, tam wtrysk paliwa jest sterowany sprężarką powietrza na wale korbowym, oczywiście jednocześnie z elektromagnetycznym wtryskiwaczem sterowanym komputerem. Samochodowa pompa od jednopunktowego wtrysku mogła by podejść, aby tylko wtryskiwacz nie lał. Problemem może...
Dodge charger z 2008r cały czas (po uśpieniu około 1 min) pobiera 150 mA. Pobór jest na lini bezpiecznika nr 8 w bagażniku bezpiecznik 815A Złącze Data Link, System Klasyfikacji Pasażerów (lewa strona), Stacyjka (Moduł Sterowania Silnika (Diesel), Moduł Sterowania Układem Napędowym, Moduł Blokady Kolumny Kierownicy (prawy), Przekaźnik Pompy Paliwa (benzyna),...
Potrzebuję przekażnik w układzie 2P z cewką na 12V i stykami o obciążalności przynajmniej 15A, który na dodatek nie będzie dzielnie znosił trudy pracy w samochodzie. Myślałem o przekaźnikach z Relpolu (łatwo dostępne w mojej okolicy) - niestety modele RM94 i RM84, które mają właściwy układ styków przewidziane są do pracy przy prądach max. 8A. Nie wiem...
Po kilku dniach analizy widzę że problemem tkwi najprawdopodobniej w samej pompie paliwa - zawiesza się czasami i nie słychać jej po przekręceniu kluczyka (silnik pompy nie pracuje). Czyli do diagnozy zostaje mi cały obwód zasilania silnika pompy (przekaźnik, bezpiecznik, przewody, spadki napięcia na konektorach pompy) oraz po tym dopiero diagnoza samej...
Pali bezpiecznik obwodu pompy i wg mnie od tego trzeba zacząć... Zmierzyć pobór prądu w obwodzie pompy (powinno być jak sądzę około 5-8 A) Sprawdzić ciśnienie paliwa w układzie. Wariant optymistyczny - niedrożny filtr paliwa (wymienić). Wariant pesymistyczny (jak pisano wcześniej) - uszkodzona pompa... Praca dla warsztatu, w warunkach amatorskich, domowych...
Nie mierz napięcia, tylko pobór prądu. Najpierw samej pompy, a potem w miejscu bezpiecznika.
Niestety schematu nie mam ale stawiam na błędne podłączenie przekażnika odcinającego zabezp. obwód. Po załączeniu alarmu jest on zasilany,znajdz to (prawdopodobnie blokada rozrusznika,zapłonu pompy paliwa ew. dodatkowy zawór paliwa) i odetnij , następnie sprawdź pobór prądu przez alarm i prawdopodobnie cała reszta wróci do normy.
Bezpiecznik 20A EFI ? Od systemu wtryskowo -zapłonowego . Masz LPG i może gdzieś dotyka jakaś wiązka do masy? np odcięcie obwodu elektrycznego wtryskiwacza paliwa - na pewno zaizolowane ale kto tam wie czy od ciepła izolacja nie puściła itp . Podmień przekaźniki w komorze silnika na te z kabiny ale kolorami - czerwony na czerwony i czarny na czarny...
Panowie, może ktoś dysponuje wiedzą jaki pobór prądu ma taka pompa dedykowana do sam. z gaźnikiem (ciśnienie- 0.2bara, wydajność ok. 95l/h)
Witam. Może zmierz pobór prądu na samej pompie, a potem w miejscu bezpiecznika.
Aż sobie policzyłem: 1,16Wh potrzeba aby podgrzać litr wody. zakładamy że mamy 2L wody. temperatura z -5 do 20'C Grzałka z dwóch świec żarowych 2*180W - pobór prądu około 30A żadnych strat nie liczę. 1,16Wh*2L*25C'=58Wh Grzałka da nam 360W 58Wh = 360W / 580s Wychodzi że temperatura zostanie osiągnięta w ciągu niecałych 10 minut. ps. Mata grzewcza z...
Ale jak ci napięcie spadało do 8V?? Jeżeli padnie alternator to prąd leci z akumulatora i wtedy napięcie przysiądzie ci do 11,0-11,8V.Jak silnik nie pracuje i zapalę światła ,radio to napięcie mam w tym przedziałe.Podczas pracy silnika wzrasta pobór prądu poprzez pompę paliwa (ok.2A),wtrysk i cewkę (silnik C14NZ).Mi podczas jazdy pękł pasek od alternatora...
Wymień przekaźnik. Pompka może mieć taki pobór prądu że skleja styki przekaźnika. Sprawdził bym też czy podczas wyłączenia zapłonu zostaje masa i zasilanie na cewkę przekaźnika .
Witam, samochód to Renault Master 2014 r 2.3, auto nie odpala, błędów brak, po włączeniu zaplo u nie słychać pompy w baku ale nie mam pewności że tam jest, bezpiecznik 10 20A jest, napięcie na nim po włączeniu zaplonu też, różnie piszą że pompa jest inni że nie ma, po podaniu napięcia na ten bezpiecznik brak poboru prądu, przy rozruchu niskie ciśnienie...
Witam forumowiczów, mam problem z samochodem Peugeot 206 1.4 benzyna, rok prod. 2000. Otóż po godzinie od wyłączenia silnika akumulator jest całkowicie rozładowany, powodem jest bardzo duży pobór prądu (3,5 A). Metodą eliminacji wyciągałem każdy z bezpieczników i winowajcą okazał się bezpiecznik nr. 26 w komorze silnika. Nie wiem co może być powodem...
Teraz to jest dramat. Mechanik podłączył stały + pod te bezpieczniki. Nie są one w żaden sposób zasilane z przekaźnika. Na gnieździe przekaźnika 167 powinien być stały + na pinie "30", a po przekręceniu stacyjki na pinie "87". Przekaźnik nie spełnia żadnej funkcji bo w gnieździe przekaźnika i tak jest cały czas stały + na obu pinach... Muszę podpiąć...
Licznik i ECU tez odłączałeś? Czy na pewno wyjąłeś wszystkie bezpieczniki (za wyjątkiem głównego) czy tylko rozłączałeś złącza? Stacyjka ma złącza na przewodach (gdzieś przy ramie). Za bezpiecznikiem głównym idzie przewód czerwony połączony ze stacyjką, regulatorem i trzeba bezpiecznikami (wentylator chłodnicy, licznik, pompa paliwa). Zawilgocenie styków...
mokre lepsze to może coś polecisz dobrego Raczej nic lepszego względem suchego nie ma. Do dużych silników, potrzebujesz piec o mocy >5kW. Zaraz zaraz, to moc pieca dobiera się do mocy silnika? Przecież to użytkownik ma mieć ciepło a nie silnik. Mokre to prawie same problemy; Dużo większy pobór prądu (oprócz dmuchawy pieca, pracuje pompa obiegowa płynu...
1. UPS - zasilacz awaryjny zasilany baterią akumulatorów. Akumulatory najczęściej kwasowo ołowiowe z elektrolitem w postaci żelu. 2. Pobór mocy przy zapłonie 1kW, pobór energii 128Wh. Nie podałeś jaką moc mają pompy obiegowe, które też trzeba zasilać. Zasilacz musi mieć dość energii do ciągłego napędzania pomp i sporadycznego zapłonu paliwa w kotle....
Witam. Piszę tu bo już zabrakło mi pomysłów. Problem nastąpił wczoraj. Podczas jazy samochód stracił moc i zgasł. Okazało się, że zatarła się pompa paliwa i przepalił się bezpiecznik w obwodzie zasilania sterownika i pompy paliwa. Odłączyłem pompę paliwa wymieniłem bezpiecznik i wróciłem na LPG. Wymieniłem pompę paliwa i niestety problem jest nadal. Na...
A jeszcze chciałem się zapytać, jaki pobór prądu ma pompka benzyny, czy obciążalność prądowa 10A wyłącznika pompki i przewody 1,5mm² wystarczą ?
Mam kompromisowa propozycję. Moderator ma rację: brak zasilania w układzie wg. mojego pomysłu (lub jego uszkodzenie) spowoduje unieruchomienie pompy paliwa. Wady tej nie ma poniższy układ. Styki przekaźnika zastąpiłem tranzystorem (bipolarnym lub mosfet). Jeśli natomiast wyjście transoptora ma sterować wejściem komputera (tak pisałeś na początku) to...
Witam. Jeżeli już zacząłeś iść w stronę paliwa to sprawdź pompę paliwa-dosyć częsta usterka w tych modelach.Kłopot polega na tym że jest zamontowana w zbiorniku paliwa i do jej wymiany trzeba go opuścić.Bez zdejmowania możesz ją spr. na parę sposobów: "na słuch" ,pobór prądu,ciśnienie paliwa na listwie.Aha i czy po zgaśnięciu zaraz da się odpalić?Gdy...
A jaki tam silnik masz? Zwykły 1.6 niestety nie posiadam palnika ale kuchenke gazową w domu masz? Ew duzą zapalniczke. Zapalniczka by raczej nic nie dała, ale na kuchence spróbowałem - trochę to trwało, ale sonda dobiła do 0,6V, dalej jej nie grzałem, bo skoro napięcie rosło, to jest sprawna :). Myślałem, że się nie uda, ale jednak... Dzięki wszystkim...
Byłem u "znawcy" powiedział że mierzył napięcia w instalacji elektrycznej , przeczyścił styki przekaźników poprawił wtyczki przewody, dodał również że dzieję się dziwna rzecz z pompą paliwa tzn. mierzył jednocześnie napięcia na pompę i ciśnienie paliwa i w pewnym momencie samochód gaśnie- napięcie na pompę nadal jest jednak tu o dziwo ! spada pobór...
ten przekażnik z reguły jest gorący -szukasz dziury w całym nie do końca!!,warto sprawdzić pobór prądu przez pompę (być może dogorywa) pyt do adikos:jaki masz bezpiecznik na obwodzie pompy?
Witam Mam taki problem opel g silnik x16 po zgaszeniu samochodu pobiera 0,6 A jeśli rozłączę akumulator czyli zdejmę i założę biegun masy akumulatora wtedy pobór prądu spada do właściwego czyli ok 0,02 A Co może być powodem? sprawdziłem wszystkie bezpieczniki przy kierownicy i nic zauważyłem ze 60 A bezpiecznik przy silniku drugi od strony szyby po...
Witam. Piszesz że wyciągasz trzy bezpieczniki i pobór spada do zera? Po mojemu cewka zapłonowa i pompa paliwa i rozruch zimnego silnika są to obwody sterowane po kluczyku więc odpadają. Musisz skupić się no obwodach zasilanych na stałe. Mam nadzieje że szukając poboru prądu brałeś pod uwagę oświetlenie wnętrza i bagażnika, a mianowicie odłączenie czujników...
Przekaźnik pompy zasila bezpiecznik nr: - 28, 15A- pompa paliwa - 32, 10A - wtryskiwacze - 34, 10A - elektrozawór regulacji turbiny - 43,10A - przepływomierz, elektrozawór zbiornika z węglem, grzałkę sondy lambda. Skoro nie ma żadnych efektów tych błędów czyli one nie pojawiają się w czasie jazdy a w momencie odpalania auta. Jeżeli masz słaby akumulator...
Witam Problem polega na tym że przepala bezpiecznik numer 18 10A i robi się gorący przekaźnik parzy w palec przekaźnik i bezpiecznik jest od pompy paliwa, nie ma czasówki paliwa zrobiłem pomiar ale nie wiem czy dobrze po wyciągnięciu bezpiecznika pobór prądy wynosi 3.82 V i po przekręceniu stacyjki czy taki pomiar jest ok? przy pomierzę drugim na A...
Jak rozumiem jest poldek z elektryczną pompką paliwa? Miałem podobny problem - nie chciał palić na benzynie, na gazie odpalał. Pompa paliwa pracowała - ale jak się okazało, dawała zbyt małe ciśnienie paliwa. Najprościej sprawdzić czy paliwo dodchodzi - to zdjąć przewód doprowadzający paliwo do wtrysku - tak samo jak ciśnienie paliwa, przez trójnik do...
Razem z kolegą dyskutowaliśmy nad wstępnym podgrzewaniem wody do domu, wykorzystując do tego ciepło ścieków. Wstępny pomysł to rura w rurze wykonana z miedzi długości ok. 1 metra. Układ byłby najbardziej wydajny zimą, temperatura wody w zimie to +5’C, a woda z prysznica która odpływa +35’C. Pomysł prosty z założenia i nie wymaga dodatkowego...
10A nie jest "śmiesznie niskim prądem ładowania", jest praktycznie nieosiągalnym prądem ładowania przy napięciu 13,8 V. Przy takim napięciu ładowania, po kilkunastu sekundach, prąd spadnie do wartości 3-4 A (zwłaszcza jak akumulator jest już trochę zasiarczony i ma podwyższoną rezystancję wewnętrzną). Sam proces ładowania też nie ma 100% sprawności....
Zaworek w pompie - sprawdź pobór prądu przy biegu jałowym i podczas dodawania gazu. On dość dużo pobiera i usterki instalacji mogą zaburzać jego pracę. Co mówi diagnostyka ? Podobny problem przechodziłem po zalaniu kiepskiego paliwa. Winowajca zawór regulacyjny w pompie.
Witam, Po 2 dniowym postoju mam problem z odpaleniem auta (Vectra C GTS 1.9CDTI 120KM 2007r). Auto pali za 2 razem w lato, w zimie pali tylko przy użyciu urządzenia rozruchowego lub drugiego akumulatora. Po odpaleniu mogę wyłączyć silnik i pali następnym razem bez problemu. Diagnostyka samochodu nie wykazała żadnych błędów oprócz jednej przepalonej...
Zmierzony pobór sugeruje że po wyłączeniu alarmu jest zasilany jakiś przekaźnik(standartowy przekaźnik pobiera ok 110mA)-może alarm posiada funkcję confort albo tak dziwnie podpięte jest odcięcie zapłonu.Sprawdź pobór przy rozpiętym alarmie. dzięki za odp, alarm nie jest z funkcją domykania szyb itp. alarm jest stary, chyba firmy Proxima, piloty zniszczone,...
Spręż jest. Te silniki tak dziwnie kręcą bez paliwa,na pusto. Trochę hard cor, ale może na plaka spróbuj. Czy równo złapie. Świece żarowe do sprawdzenia. Czy dochodzi napięcie, czy mają pobór prądu. Moje dawne Tdi przy trzech uszkodzonych palił. Kulał trochę na zimnym ale palił.
1. Każdy system układu grzewczego powinien posiadać sterownik elektroniczny, który reguluje przepływ w układzie, działa to na zasadzie czujnika ciśnienia i temperatury, który odcina podajnik paliwa ( w tym przypadku np. węgla lub ekogroszku lub innych paliw w postaci stałych), co do zapowietrzania się kaloryferów powinien być zawór odpowietrzający przy...
Sprawdziłem bezpieczniki. Multimetr wpiąłem pomiędzy klemą + a biegunem + akumulator i wystawiłem za szybę przy wycieraczkach, zacząłem wypinać bezpieczniki po kolei przy załączonej stacyjce - pozycja kluczyka 1. Po wyciągnięciu bezpicznika o onaczeniu F1 i wartości 15A pobór prądu z ok. 7A spadł do 0.81A. Bezpiecznik ten wg. ksiązki zabezpiecza: światła...
Cześć Potrzebny schemat przekaźnika pompy i opis jaki przekaźnik powinien być. Klient ma pobór prądu przez zły przekaźnik. Miał namieszane w instalacji przekaźnika. Po zamnieniałem przewody ale na przekaźniku z dioda ''buzuje'' cały czas. Na przekaźniku z opornikiem jest ok, ale po zapłonie pompa jest cały czas załączona. Poratuje ktoś schematem lub...
Witam. Eberspacher D5WZ na stole z podpietym zamknietym ukladem chlodzenia.Zasilany akumulatorem 12,7 v. Po wciśnieciu przycisku start na zegarze(29.2100.71.0007) po dwóch sekundach startuje dmuchawa i grzanie swiecy (pobór pradu 14 A) Po okolo 5-8 sekundach wylącza sie dmuchawa a po kolejnych 15 sekundach spada pobór prądu do zera,nie uruchamia się...
BMW x5 e70 3.0d 2007r gaśnie po chwili, odłącza pompę paliwa, brakuje wysterowania i mam odczyt z DIS v57 FFFF CANSYS: Communication fault kts540 krzyczy o ciśnieniu że ma brak wysokiego a że na pompie brak błędów, dopiero dis odczytał braki wysterowania, (kts540 "brak prądu") sterownik pompy dostaje napięcie, ktoś miał podobny problem z wysterowaniem,...
Przekaźnik jest normalnie zamknięty. Po uruchomieniu alarmu się otwiera. Sprawdzałem przez przekręcenie kluczyka w stacyjce od czego może być. Wyszło na to, że przy włączonym alarmie lub jego wyciągnięciu nie ma podanego zasilania na pompę paliwa (brak charakterystycznego 1-2s dźwięku podawania paliwa po przekręceniu kluczyka w stacyjce). Chciałem...
W hydraulicznym pompa chodzi non stop ale jak nie kręcisz kierownicą to olej idzie w przelew z powrotem do zbiorniczka nie stawiając oporu pompie hydraulicznej . W elektrycznym pobór prądu jest duży ale tylko po czas skręcania . W hybrydach natomiast jest to widoczne po przygasających światłach w niektórych modelach szczególnie jak chcemy skręcić w...
Gaśnie w czasie jazdy nagle za chwilę odpalam go normalnie jedzie dalej Aparat wymieniony nowy Czujnik położenia wału nowy Alarm wypięty Przewody od świec nowe Jeden mechanik samochodowy powiedział że robił pomiary , i zauważył ze napięcie na pompke jest cały czas a w pewnym momencie pobór prądu maleje i pompka nie działa . Ogólnie samochód był u sześciu...
po pierwsze ,myślisz że te agregaty są tanie bo co ,,,, kolor się komuś nie podoba ,nie bo są sterowane cyfrowo i nie odpalisz go poza pojazdem z taką siecią ,następnie to bilans energii, agregat ,pompa obiegowa ,wentylator nagrzewnicy zjedzą baterie szybciej niż myślisz ,poza tym ilość paliwa jaką zje przez noc . Zdecydowanie polecił bym ogrzewanie...
Wydawałoby sie, ze temat prosty, ale niestety problem polega na tym, ze instalacja w aucie nie do konca zgada sie ze schematami w autodacie. bezpiecznik pali bardzo rzadko i mozna powiedziec ze losowo, nigdy specjalnie nie udało mi sie wywołac spalenia bezpiecznika. czasem spali sie 2 razy dziennie a czasem raz na 2 miesiace. Pompa wyjeta, niema nadmiernego...
Jaki piec masz, jaką automatykę, to ma znaczenie. Jeśli automatyka załącz/wyłącz z termostatem pokojowym to starego typu pompa, ja polecałbym nawet jakąś używkę typu Grundfoss UPS25-40, w 98% przypadków będzie dużo dłużej działać niż nowe pompy no name, czy nawet Wilo. Pompę elektroniczną mogę polecić do nowych instalacji i nowych kotłów kondensacyjnych,...
Pacjent Iveco Daily 2,3 2007r, objaw jest taki, że po rozgrzaniu się silnika do ok 50 stopni silnik gaśnie przy gwałtownym dodaniu gazu. Błąd 251 - ciśnienie paliwa, odchyłka dodatnia, powyżej maksymalnej wartości progowej. Wymienione: - czujnik ciśnienia na listwie CR - regulator ciśnienia w pompie - wtyczka pompy elektrycznej w baku Sprawdzone: -...
Miernik normalnie pokazuje 14.2-14.3 V ale w chwili zapadu spada do 10-11V. Rozumiem, że pomiar napięcia i obserwacja jego spadków dokonywane są zgodnie ze sztuką, czyli na zaciskach baterii. Jeśli tak jest, to zwarcie/pobór prądu powodujący aż czterowoltowy (sic!) spadek napięcia akumulatora musi występować w obwodzie wysokoamperowym. Alternator został...
Z tego, co piszesz, problem może tkwić w kilku miejscach, więc spróbujmy krok po kroku przejrzeć inne opcje: Zasilanie sterownika – Jeżeli nie świeci się kontrolka CHECK ENGINE, to może być to znak, że sterownik nie dostaje odpowiedniego zasilania. Zrób dokładnie pomiary napięcia na wtyczkach sterownika – szczególnie te odpowiadające za zasilanie. Sprawdź...
mając minimum urządzeń pomiarowych i wiedzy z zakresu elektrotechniki możesz przy odłączonej wtyczce od EKPS dokonać pomiaru poboru prądu przez samą pompę. jeżeli wynik będzie w zakresie 2-8A to można przyjąć że jest OK. same moduły EKPS bywają kapryśne. podlegają kodowaniu przy wymianie.
Skoro to wszystko co napisałeś zrobiłeś prawidłowo to pozostało ci tylko ustawić kont synchronizacji. Zajrzyj do filtra paliwa mimo wszystko . Będziesz wiedział czy pompa Vacum szczelna skoro pompowtryski uszczelnione. Nawet filtr paliwa źle włożony i lipa. Ja bym dał większy kont na popychaczach więcej niż 180 stopni -to moje zdanie. Osobiście mam...
Ten sposób sprawdzania jest do przyjęcia, ale ma dwie wady: 1. W przypadku gdy nastąpi zwiększenie rezystancji elementu (np. słabe połączenie) pomiar wykaże ok, a urządzenie nie zadziała. 2. Starałem się zminimalizować pobór prądu w stanie czuwania. Stale włączone dzielniki pomiarowe będą mi pogarszać ten parametr. Wyłączanie ich komplikuje układ. Napięcie...
Witam wszystkich. Mam problem z polonezem caro 94r. 1,6 gli Abimex. Już dawno temu w samochodzie uległa uszkodzeniu pompa paliwa w taki sposób, że podaje tylko pierwszą dawkę paliwa do rozruchu a potem już nic. Samochód posiada instalację gazową brc (bez elektronicznego sterownika) dlatego odpalany był w ten sposób, że gdy spalił podaną dawkę benzyny...
Dzień dobry, zamierzam zakupić agregat prądotwórczy jako awaryjne zasilanie lodówki, zamrażarki, pompy c.o., ew. innych urządzeń "pilnej potrzeby" (zasilacz laptopa, modem, prostownik do samochodu). Głównymi biorcami prądu będą jednak urządzenia chłodzące. Rozejrzałem się trochę w temacie i wyciągnąłem pewne wnioski, które chciałbym jednak skonsultować...
przy zimnym silniku jest większy pobór prądu przez rozrusznik co powoduje spadek napięcia na centralce od gazu i powoduje przełączenie na benzynę trzeba podłączyć do centralki stabilniejszy plus po zapłonie
Witam grupowiczòw mam problem z odpaleniem silnika andoria SW266kreci i nie moze zlapać na zaciąg załapie ale zaraz gasnie o co w tym moze chodzić (at)ElektrodaBot AI: Robiles cos ostatnio przy silniku ... Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Najczęściej winny jest układ paliwowy: po 4 latach postoju w zbiorniku i przewodach znajduje się zdegradowany...
Witam. Wiemy że autor tematu ma pompy UPS 25-60 marki Grundfos, oraz Wilo. Są to pompy zwykłe (nie elektroniczne), z silnikami klatkowymi, i rozruchem z fazą rozruchową pojemnościową, więc przebieg zasilania musi być sinusoidalny. Pompa Grundfos 25-60 ma parametry elektryczne: 1 bieg 0,21A 50W 2 bieg 0,25A 55W 3 bieg 0,28A 60W Taka sama pompa w starszym...
Pompę paliwa odłączam od zasilania po przejściu na gaz już dawno. Powodem jest krótka żywotność pompy w moim Oplu. Pierwsza wytrzymała 40000km. Obieg paliwa nie zawsze chłodzi zamknięte wtryskiwacze. Nieznaczne chłodzenie uzyskuje się w układach z przewodem powrotnym. Jeśli takiego nie ma to pompa tłoczy z baku do baku przez regulator ciśnienia zabudowany...
Jest wiele silnikow na szrotach ktore w takim agregacie popracuja pare lat, wiec dla wiekszosci mechanikow to koszt samego alternatora. Nadmiar energii wcale nie musi byc oddawany do sieci, (nie ma takiego wymogu) wiec nie ma kosztow przylacza sieci i zadnych specjalnych odbiorow. Odpowiednia moc alternatora i w zimowym okresie grzewczym mozna nadmiar...
uszkodzenia w takim sterowniku to cytuję : Pompa DELCO 1.7L EDU 8971891360 16267710 Lista części i zamienniki. Opis części Funkcja Zamiennik Datenblatt SMD Tranzystor oznaczony "SD" N Kanal FET BSS 138 - SMD Tranzystor oznaczony "M02" N Kanal FET BSS 138 - SMD Tranzystor oznaczony "AK" NPN Trans. BCX 70K - SO IC 8 pinowy dolny rząd"34629" Stabilizator...
No właśnie, a wydajność alternatora to 50 - 70A; trochę brakuje, prawda? Z tym, że te 5A przepustowości to dopuszczalna dla trwałości i bezpieczeństwa. To nie jest tak, że większy prąd "nie przejdzie". Może jednak nastąpić nagrzewanie się przewodu, do wartości nawet niebezpiecznych. Może też być spory spadek napięcia na akumulatorze. Te objawy wystąpią...
Ja stawiam na układ sterowania pracą wentylatora chłodnicy i pompy paliwa sterowany czujnikiem przy kolektorze ssącym ,przerabiałem temat w passacie. Prześledź sobie schematy auta i sprawdź czy u ciebie jest taka funkcja a pod maska poznać można po dodatkowym czujniku koło kolektora ssącego
Ja też robiłem, ale widocznie w moim Uno była jakaś prymitywniejsza wersja regulatora napięcia i bez akumulatora napięcie skakało w granicach paru woltów, od napięcia znamionowego. Jedna nie miało to żadnego wpływu na pracę silnika czy czegokolwiek. Z drugiej zaś strony, jakie ma znaczenie ten akumulator, skoro gdy jest w 100% naładowany, to płynie...
Wymień filtr paliwa,a jak nie poskutkuje to pompe paliwa w zbiorniku-zbyt małe ciśnienie. Dwa pytania: 1. Jaki jest zalecany czasookres wymiany filtra? Zmieniałem jakieś 40kkm temu. 2. Czy pomimo prawidłowego poboru prądu (5,7A - na biegu jałowym silnika) pompa może nie dawać rady? Czy jest jakiś sposób, poza pomiarem wydajności, na jej sprawdzenie?...
http://obrazki.elektroda.pl/8865551600_1... Witam, Jest to mój pierwszy projekt wstawiony na forum elektroda, które czytam już od dawna. W związku z tym, że posiadam dosyć spory garaż wolnostojący i co nieco "dłubię" przy samochodach zdecydowałem że w zimie nie będę już więcej marzł... Mój pomysł (inspirowany min. tematami na elektrodzie...
pompa działa OK, podawałem napięcie na bezpiecznik w komorze silnika i pompa ładnie pompuje 3,5 A poboru prądu. Wywalam instalacje i po koleij dotarłem do tego że w wtyczce od przekaźnika dwu funkcyjnego jest coś nie tak. http://obrazki.elektroda.net/45_12883843... z schematu wynika że pin 8 i 9 są od siebie oddzielone, a w moim przypadku przy pomiarze...
witam mam problem ze swoim lokalizatorem xexun tk103 pobiera mi za dużo prądu i gdy nie jeżdżę autem 1 dzień nie mogę potem odpalić auta. Pomierzyłem prąd i tak: - przy odłączonym lokalizatorze auto zamknięte centralnym zamkiem z zabezpieczeń dodatkowych to autoalarm AmpioCan i odcięcie zapłonu multiblock pobór prądu: 0,05A (50mA) czyli wartość dopuszczalna...
No i fajnie, alarm został odłączony, ale czy wyjęty fizycznie z samochodu? Zawsze jest możliwość, że po odłączeniu zasilania centralka zaczęła pobierać prąd inną drogą, czy to przez awaryjne, czy przez jakiś czujnik... Tak czy siak, weź pod uwagę, że na zestaw alarmowy składa się nie tylko syrenka, ale i centralka, czujnik wstrząsowy, czujnik ultradźwiękowy......
Dobry pomysł ale na początek trzeba przekazać to co jest PC. PC ""Pompa ciepła kondensuje otrzymaną energię cieplną np. z powietrza czy z gleby, by oddać ciepło otoczeniu. Aby pompa mogła zadziałać, jedyne, czego potrzebuje, to prąd. Eliminuje to konieczność podłączania do domu instalacji gazowej czy innego źródła paliwa stałego czy ciekłego. W związku...
Witam. Mam problem z Focusem 1.8 TDDI 90KM 2000r. Samochód chodząc na wolnych obrotach sam zgasł po czym normalnie odpalił ale po jakiś 10min ponownie zgasł ale niestety już nie odpalił. W focusie był naprawiamy sterownik pompy po czym uległ ponownemu uszkodzeniu. Po tym została wymieniona pompa wtryskowa na inną używaną z innego samochodu. Sprawa immo...
Witam :) z krzywej wykresu prądu alternatora względem obrotów wynika jasno i wyraźnie, że na biegu jałowym samochodu <ok850br> nie jest on w stanie oddać pełnej swojej mocy. alternatory najlepiej pracują przy obrotach 3000-5000obr, co przez stosunek przekładni paska klinowego można wyliczyć jakie są potrzebne obroty silnika by zapewnić alternatorowi...
pompa pobór prądu pompa ciepła pobór prądu berlingo pobór prądu
autorun pendrive kwarc owertonowy potencjometr przepustnica peugeot
radio wanda samsung ue50tu8002
Gniazda elektryczne w Star 660: typy i zastosowanie Cieknący zawór trójdrogowy w Junkers ZW 14-2