Pompa paliwa podciśnieniowa?
Nie da się nie ma spirali grzewczej, to nagrzewnica podciśnieniowa bez pompy paliwa tak mi się wydaje.
Nigdy nie zagłębiałem się do tego modelu, muszę poszukać serwisówki. Czy nie powinien być akumulator 9 Ah, a nie 7 Ah? Pamiętam że w CBR był aku większy niż w skuterach. Wydaje mi się że masz problem ze zbyt dużym prądem rozrusznika, albo za dużą kompresją. Nie ma wyłącznika świateł? To wersja na jakiś określony rynek? Nie ma rozwiązania wyłączającego...
To tam na pompie powinien być podciśnieniowy zawór gaszący (taki blaszany "grzybek"), należałoby sprawdzić czy się nie zablokował.
Kup na alegro POMPA WYSYSARKA WODY OLEJU PALIWA pompka zasysarka za 299,99 zł. Sam używam.
Witam wszystkich Problem dotyczy CC 704 z gaźnikiem Aisan.Silnik pracując na biegu jałowym(bez znaczenia czy ciepły czy zimny)gaśnie po zdjęciu nogi z pedału gazu.Wymieniłem pompę paliwa,przewody podciśnieniowe,sprawdzone dysze i nic.Przy próbie wlewania paliwa przez gardziel gaźnika ,silnik staje się żwawszy i pracuje dalej. Pozdrawiam WaldekB
Odłącz przewód podciśnieniowy od regulatora ciśnienia paliwa i zobacz czy paliwo nie kapie po włączeniu zapłonu.
tandem niema tu żadnego znaczenia po pierwsze gdyby był uszkodzony byłby problem z twardym chamulcem Pompa tandemowa swoją nazwą wzięła z tąd, że jest to tandem dwu oddzielnych pomp we wspólnej obudowie: jedna to pompa podciśnieniowa (wakupompa), a druga to mechaniczna pompa paliwa zasilająca pompowtryski ropą pod ciśnieniem od 2 do 10 bar
Zacznijmy czy silnik jest zagazowany ? Reasumując Pb : Silnik krokowy , coś z pompa paliwa , Filtry paliwa , przewody podciśnieniowe jeżeli występują chyba również ... ? Lpg : problemy z parownikiem najprawdopodobniej również , lub standardowo filtr .
Do pompki paliwa od kolektora ssącego idzie wężyk podciśnieniowy. Sprawdził bym czy membrama szczelna przy pompie paliwa.
On nie miał nigdy pompy paliwa, w gaźnikach zazwyczaj paliwo spływa grawitacyjnie ze zbiornika, a pracujący silnik otwiera zawór podciśnieniowy pod zbiornikiem.
czyli trzeba uszczelnić tandempompę - czyli pompę paliwa i podciśnienia (w jednym) - każdy wyciek z niej to sygnał, że trzeba z nią zrobić porządek, w tym przypadku zamontowanie zaworu zwrotnego nic nie da dopóki nie usunie się przyczyny wycieku, w Passacie raczej nie ma dodatkowej pompy paliwa w baku ale różnice polegały na tym, iż od jakiegoś numeru...
Witam, mam problem z podłączeniem pompy paliwa w honda vf750f ponieważ zmieniłem silnik na hondy cb 500 w której powinien być kranik podciśnieniowy (którego nie mam ) Może wie ktoś pod co ta pompa jest podłączona? Z góry dziękuje za jakiekolwiek informacje lub widoczny schemat na którym jest pokazane podłączenie tej pompy .
Tak, tylko nie zamień rurek miejscami !!! (oznacz przed zdjęciem). Do filtra dochodzą trzy węże gumowe: jeden ze zbiornika, drugi z kolektora ssącego i trzeci ...z atmosfery. Przy kolektorze jest zawór pneumatyczny lub elektromagnetyczny, który opróżnia zbiornik par przez co następuje odpowietrzenie zbiornika. Powietrze w drugą stronę przepływa poprzez...
Np przez wężyk podciśnieniowy od reduktora.
TANDEMOWA i to są 2 pompy: podciśnieniowa (vacuum) do serwa i pompa łopatkowa do zwiększania ciśnienia paliwa w jednej obudowie. To wstyd żeby moderator posługiwał się nieprawidłową nazwą zaniżając tym samym poziom (i jeszcze strasząc ostrzeżeniem) zamiast poprawić nieprawidłowe nazewnictwo. Dodano po 19 Auto odpala i gaśnie, a potem trzeba piłować...
Jest to pompa podciśnieniowa (vacum) stosowana w systemach odzyskiwania oparów, na przykład paliwa.
Mam problem z rozszyfrowaniem sposobu zamykania i otwierania klapki wlewu paliwa w benzynowym Polo 6n2 z marca 2001. Auto pierwotnie miało pneumatyczny zamek centralny z pompą podciśnieniową w prawym, tylnym nadkolu. W drzwiach kierowcy jest sterowanie szybami, sterowanie lusterkami oraz dwa przyciski: - elektryczne otwarcie bagażnika - elektryczne...
Pompa załanczana przez sterownik silnika poprzez podanie masy na przekaźnik pompy. Wydajność determinuje konstrukcja pompy. Ciśnienie paliwa jest regulowane przez regulator ciśnienia zamontowany na końcówce szyny paliwowej wtryskiwaczy. Regulator posiada korekcję podciśnieniową. Ilość paliwa dostarczanego do spalania jest regulowana czasem otwarcia...
Dalej podejrzewam pompę paliwa, a konkretnie uszkodzenie membrany. Niby: pompa paliwa jest cala, byla podłączona na przezroczystym wezyku (na przewodzie podciśnieniowym)i tamtędy nic nie cieknie ale sprawdził bym ją po zdemontowaniu z silnika i "zapodaniu" podciśnienia na membranę jakąś dużą strzykawą.
Ciśnienie mierzy się manometrem z trójnikiem wpiętym pomiędzy przewód z pompy a listwę wtryskową z regulatorem ciśnienia, jeśli paliwo nie wraca przewodem powrotnym, to ciśnienie jest za małe i pompa jest do wymiany, regulatory ciśnienia, psują się owszem, ale w inny sposób (pęka membrana i paliwo leje się wężykiem podciśnieniowym)
Witam, od jakichś 4 miesięcy borykam się z problemem z odpalaniem. Od początku, na wyjeździe następnego dnia gdy miałem wracać samochód zaczął kręcić, lecz nie odpalił. Próbowałem kilka razy, lecz nie mógł załapać, tylko kręcił. Dodam, że nigdy wcześniej nie było problemów z odpalaniem. Pierwszy mechanik odpowietrzył mi układ i stwierdził, że to z powodu...
A to ja tak chciałem zrobic od początku (poza dodatkowym zbiorniczkiem) tylko mnie zmylono i w 1 poście i ktoś napisał że to kranik paliwa otwierany podciśnieniem a nie pompa. A jak tak to serdeczne dzięki. Pompka do keewaya u mnie w nieście kosztuje 28 zł. :)
W x9 zbiornik paliwa jest pod podłogą, nie ma kranika tylko podciśnieniowa pompa, jeśli stan oleju jest taki że się wylewa, to zamęczyłeś już prawdopodobnie silnik. Rozrzedzony benzyną olej nie smaruje, a taka ilość dostała się przez pompę, rozbierz ją, to tylko 5-6 śrub
Ja bym obstawiał (tak na 90%) że jest zapowietrzony układ paliwowy. Te silniki, nie mają najmniejszych problemów z pełnym odpowietrzeniem układu wysokiego ciśnienia (czyli od pompy WC -> listrwa -> wtryski) Ale mają BAAAARDZO duże problemy z sytuacją gdy jest zapowietrzony układ od zbiornika paliwa -> filtr paliwa -> pompa wstępna (w pompie WC) ponieważ...
Stosując taki myk w tym silniku zarżniesz pompę. Jedyna rada - rozpinasz złącze powrotu paliwa przy grodzi po stronie pasażera, wciskasz tam pompkę podciśnieniową i pompujesz. Idzie ciężko, ale nie odpuszczasz. Gdy leci już więcej paliwa niż powietrza kręcisz rozrusznikiem przez 5-10 sekund i znów pompujesz. Powtarzasz do skutku.
Witam kolegów oraz proszę o pomoc. Clio 1,4 rok 1999, nierówna praca silnika na wolnych obrotach, jak dotąd wymieniłem podciśnieniowy regulator paliwa - na listwie wtryskowej, pompę paliwowa. Powodem wymiany było podejrzenie straty ciśnienia paliwa - po zaciśnięciu wężyka powrotu paliwa praca silnika wraca do normy oraz przepustnica zmienia położenie...
Sprawdź podciśnienia a w szczególności króciec pompy tandemowej, jeśli ma nagrzewnice paliwa, to koło filtra paliwa będzie gruszka podciśnieniowa od zaworka obiegu płynu.
Przecież to oczywiste, że czyszczenie gaźnika mogło "załatać przeciek". Oczywiście tylko wtedy gdy zbiornik paliwa jest wyżej niż gaźnik i paliwo dostaje się przy wyłączonym silniku. W innym przypadku to możliwe uszkodzenie podciśnieniowej pompy paliwa. Zaworek iglicowy i elektrozawór w gaźniku do sprawdzenia. Membranę pompy, czy nie jest nieszczelna,...
Teraz to palnałes. Cisnienie zmienia sie o 0,5 bar. To co to za wzbogacanie? Palnąć to ja dopiero mogę... A jeśli około 20% wzrost ciśnienia nie jest wzbogaceniem mieszanki to może trochę lektury. Twoje następne pytanie, jasno sygnalizuje, że nie bardzo wiesz jak funkcjonują poszczególne elementy układów wtryskowych. Pojawienie się układów bez powrotu,...
Prawdopodobnie coś z pompą paliwa. Znajdź pompę w swoim skuterze, wykręć ją i przeczyść. Możliwe że są zapchane wężyki czy coś. Nie ma żadnej pompy paliwowej. Na chwilę obecną to nawet nie wiadomo co to za skuter, oprócz tego, że to dwusuw. Marka, model? Podciśnieniowa pompa paliwowa jest? Jak zrobisz podciśnienie puszcza paliwo? Gaźnik sprawny, czysty,...
Hmnn nie chce żeby ktoś brał mnie tu za jakiś wszech wiedzący absolut, który potrafi wskazać przyczynę usterki po kolorze auta :D. Tak jak kolega <owik> stwierdził możemy wskazać ci tylko ulice ale nr. domu musisz odszukać już sam. Zdjęcie przewodu z listwy niczego konstruktywnego w twoim przypadku nie spowoduje (poza tym że oblejesz silnik benzyną)....
Ja jednak jestem zwolennikiem dyszy rozpylającej za pomocą powietrza. Mam otwór 1mm a nie ileś mikron, zbytnio filtracją nie trzeba się przejmować, spala różne rodzaje paliwa. A kompresor choćby łopatkowy można zainstalować na osi silnika wentylatora w palniku zamiast pompy paliwa i świetnie się sprawdza. Czy nie wymieniliście ani jednej pompy paliwa,...
Witam wszystkich serdecznie. Bardzo proszę o pomoc w rozwiązaniu pewnej sprawy. Mam problem z moim tico. Niedawno na światłach stojąc samochód mi zgasł i do tej pory nie chce zapalić. Okazało się, że iskra jest na każdej świecy, paliwo silnik dostaje świece są mokre. Co może być przyczyną? W ramach informacji sprawdziłem między innymi: aparat zapłonowy...
nistety w w124 diesel pompa jest odcinana pneumatycznie więc żadne odcięcie nie ma racji bytu! wystarczy że zdejmiesz jeden z przewodów podciśnieniowych np.od sterowania wysokością świateł i już go nie zgasisz ( dla złodzieja to oczywiste rozszczelnienie układu)to samo jeżeli zdejmiesz wężyk pneumatyczny z zaworu pompy wtryskowej. jedynym rozwiązaniem...
Problem jest głębszy, bo jeśli w momencie kiedy pracuje na gazie wypniesz np. wtykę w baku od pompy paliwowej i auto nie pracuje na gazie, to znaczyłoby, że ktoś "ustawił" dawkę gazu już razem z paliwem, co jest praktycznie nie możliwe......coś robisz nie tak z tą diagnostyką Możesz też przełączyć na gaz i wtedy odłącz konektor od zaworu gazu na parowniku...
Polo z silnikiem 1.9D AEF, sporadycznie wchodzi na obroty około 2000 rpm lub nie chce zejść z obrotów podczas jazdy. Po chwili obroty spadają. Wymieniłem rozrząd, ustawiłem dokładnie pompę, wcześniej było na mazak, wymieniłem filtr paliwa, wyregulowałem urządzenie podciśnieniowe podnoszące obroty na zimnym silniku. Linka gazu jest sprawna, nie zacina...
włącza się dopiero po rozruchu silnika. Wczytałem się w instrukcję serwisowania VP44 i tam piszą, że pompka wstępna wcale nie zawsze występuje przy pompie VP44 (piszą, że tylko przy bardzo długich przewodach i dużej różnicy wysokości zasilania). Z tego wynika, że producent polega przede wszystkim na łopatkowej pompie przetłaczającej wewnątrz pompy...
Przyczyn może być kilka: pompa paliwa, filtr paliwa (pod samochodem koło baku) mógł strzelić w kolektor, spada wtedy rurka podciśnieniowa łącząca kolektor z regulatorem ciśnienia na listwie. Sprawdź czy nie rozszczelnił się kolektor łączący przepustnicę z przepływomierzem i czy na przeciwwybuchu nie zawinęła się guma.
Tak tam jest łańcuch - ja robię to w ten sposób ( znaczy robiłem bo to prehistoryczny silnik), otóż do starego łańcucha przynitowywałem nowy , przeciągałem za jego pomoćą nowy i nitowanie . Ale jeśli trzeba wymienić koła to na kole pasowym jest podziałka na bloku wskaznik OT, mają się zgrywać , na wałku na pierwszwj panewce jest nacięcie w formie V...
tak jak wspomniał kolega silnik (ukł. paliwowy) jest zapowietrzony. podejrzewam że nie masz pompki podciśnieniowej aby go odpowietrzyć- odpowietrzenie przez kręcenie rozrusznikiem może długo trwać i nie jest zbyt dobre dla pompy wtryskowej - pracuje na sucho skutkuje też w sytuacji awaryjnej jaka kolwiek pompka elektryczna o niezadużej wydajności ,...
Zaworek wtedy trzyma i w pompie nie trzeba naprawiać. Pompkę ręczną trzeba zdemontować i najlepiej dmuchnąć w jedną i drugą stronę. W jedną pójdzie, w drugą nie. Przyczyną zapowietrzenia może być przytkany gdzieś układ paliwowy- np. mocno zatkany filtr paliwa, ale to się rzadko zdarza, zgięty przewód, itp. Wtedy pompa paliwowa ssie paliwo, którego nie...
Co prawda nie sprawdzałem ciśnienia paliwa, zrobię to w najbliższych dniach, ale przy odkrecaniu przewodu zasilającego listwę, widzę że ciśnienie jest i to nie małe. Auto jest wyposażone w czasowy wyłącznik pompy paliwa, jak wyłączy pompę to silnik gaśnie. Na listwie jest podciśnieniowy regulator ciśnienia, jest na nim napis 3,0 bar. Rozumiem że jest...
Sprawdź przewody podciśnieniowe, zawór n75, egr, drożnosć wydechu(katalizator) wymień filtr paliwa. Bo następne pomysły to turbina i pompa.
Nie wiem tego.. Pompa paliwa nowa ponoć trzyma 5 barów, natomiast po odpaleniu samochód wchodzi na obroty około 1200-1300 i spadają po paru minutach do 700. Miesiąc temu wymieniałem też pompę paliwa i po 3 tygodniach padla- niby miała ciśnienie 2,2 bara i wężyk na podciśnieniowe był źle zamontowany, dlatego padła - tak sądzi mechanik który wymienił...
Brak ifo jaki to silnik ? Błąd P0400 oznacza, że ilość gazów spalinowych wchodzących do cylindra jest niewystarczająca 1. niesprawne układy sterujące otwieraniem zaworu EGR stare poprzecierane wężyki podciśnieniowe. 2. niesprawny sam zawór EGR np. zapieczony, pracujący nieprecyzyjnie. 3. błędny pomiar ilości powietrza przez przepływomierz (podobno objawia...
Pompa miesza paliwo między komorami Prawda. Jak padnie pojawia się problem z odpalaniem jak jest mało Paliwa. Po przekreceniu kluczyka chodzi dość długo bo z 30sekund. Prawda. Ale ta pompa tylko pompuje z lewej do prawej komory nie ma nic do odpalania. Jest to układ podciśnieniowy, jak zapowietrzysz to kręcisz ok 30 sekund aż pompa zassie ON i odpala.
Z tego co wiem na listwie mam tylko czujnik i on jest sprawny. Pompki wstępnej w baku brak - ta pod maską ciągnie podciśnieniowo. Zbiornik paliwa, hmmm. Smok jest już ok, dziś czyściłem. W serwisie będzie standard: "winna pompa, wymieniamy. oj, to jednak nie pompa..."
Witam, Od końca ale na początek to ta kostka od regulatora aż się prosi o wymianę. Najlepsze dla przepływu prądu było by to polutować to Ci się więcej kostka nie spali. Brak oporu to dobry znak a ile volt przy odpalonym tak jak Ci pisałem ? ( Jeśli boisz się pomiaru mów śmiało, nie ma tu co kozaczyć ) Akumulator, jak chcesz to wymień tylko nie bardzo...
No nowe prawa odkrywasz. Nadciśnienie zasysa podciśnieniowo powietrze. Może przestań kłamać w żywe oczy. Może ktoś się wtedy zlituje i pomoże?
Bo i dobrze Cię uczyli - odcina faktycznie, tylko moim zdaniem głupotą jest żeby przy jeździe na LPG bez potrzeby chodził obieg benzyny. Ponieważ: odpalając tylko na LPG w pierwszej fazie jest puszczana dawka paliwa, stojąca pompa statystycznie wcześniej się zepsuje niż pracująca, suche przewody paliwowe parcieją i pękają to samo podciśnieniowy regulator...
Przyczyn może byś kilka. Jest to znany wszystkim diesel więc powinno pomóc zwiększenie dawki rozruchowej. Pomoże ale... Przyczyn takiego stanu może być kilka a zwiększeniem dawki nie naprawisz problemu tylko go "przypudrujesz" Ciężkie palenie na ciepłym silniku może oznaczać że kończy się pompa paliwa. Zwiększając dawkę rozruchową przedłużysz jej śmierć...
Tylko że tam silnika krokowego nie ma :lol: Dwa-niekoniecznie sprężynki i kamienie, w tych uno notorycznie była przedziurawiona membrama podciśnieniowego przyśpieszacza zapłonu. No chyba że tam już ma Digiplexa.
Jeśli pompa paliwa jest sprawna i podaje odpowiednią ilość paliwa ,w gażniku jest drożna dysza paliwa oraz prawidłowy poziom paliwa, to pozostaje przełącznik podciśnieniowy i jego połączenia z kolektorem ssącym (drożność ,szczelność) oraz połączenia elektryczne przełącznika z modułem zapłonowym. Ostateczność to uszkodzony moduł ,co objawia się brakiem...
No to mogę ci powiedzieć że te wyjścia z wężykami to będą od podciśnienia jeden np. może być do zaworu paliwa jeżeli masz otwierany podciśnieniowo a nie zwykły kranik tak że kręcisz nim i masz zamknięte otwarte albo rezerwę jeżeli masz zwykły kranik to możesz zatkać ten wężyk albo jeżeli do niczego ci to nie potrzebne to jednym wężykiem połączyć oba...
Ciśnienie sprawdzamy manometrem z zakresem pomiarowym do 5 barów. Na szynie paliwowej jest zakrętka z tworzywa pod nią zaworek. Jak nie masz oryginalnej złączki to wykręć zaworek i dopasuj wężyk.Pomiar powinien obejmować -ciśnienie robocze (praca silnika na wolnych i wysokich obrotach). - ciśnienie w trakcie przyspieszania lub le ściągniętym przewodem...
Witam. proszę o pomoc!!! Mój golf ma problemy na benzynie gdy jest zimny. Objawy są takie: chodzi jak na trzy cylindry, jest słaby szarpie i mocno dymi z rury. jak się nagrzeje to chodzi ok tylko że za dużo pali bo w cyklu miejskim potrafi 16l benzyny na 100km. posiada instalacje gazową. na gazie chodzi dobrze mogę go palić nawet w mrozy i trzyma obroty....
Nie ma tam żadnej pompki wstępnej. Jest pompa wtryskowa z sekcją wstępną. Weź zbiornik z ropą, zasil pompę i sprawdź. Jak masz baniak wyżej i chodzi to nie ruszaj pompy. Nie zapominaj, że to układ podciśnieniowy a dymanie tego grzyba na filtrze świadczy o jednym. Że się nie ma pojęcia, co się robi.
nie mam pojazdu przed soba ale umieszczony jest gdzies na pompie elektrozawor , i jezeli jest on uszkodzony to sie nie wylaczy bo nie odcina doplywu paliwa i nie gasnie
Najpierw jest przekaźnik ,bezpiecznik i pompa mam schematy do Uno ok 3 Mb w zipie Po załączeniu zapłonu na chwilę powinna załączyć się pompa i wyłączyć co steruje przekaźnikiem niewiem ,bo nie mogę odszukać rysunków w układzie jest na pewno urządzenie gdzieś na przewodach (wężach) do gaźnika podciśnieniowe które włącza pompę na stałe podczas jazdy
Dzięki za wsparcie, dzisiaj się biorę do roboty i zobaczymy co wyjdzie. Odnośnie 1. czy paliwo leci ze zbiornika, kranik podciśnieniowy zapewne. Chyba nie mam kranika podciśnieniowego (albo nie wiem gdzie go szukać). Paliwo z pompy paliwowej leci prosto do gaźnika. Testowałem czy pompa działa w ten sposób, że kręciłem rozrusznikiem gdy przewód doprawadzający...
Skoro nie było czuć paliwa z wydechu to obstawiam: pompa paliwa (zawiesza się i nie startuje silniczek a jak się odwiesi to już pracuje normalnie), regulator ciśnienia paliwa (ten na listwie - sprawdź przewód podciśnieniowy, za wysokie lub za niskie ciśnienie i dupa - ma być chyba 3.0 bara). Jeszcze jedno: nie wiem czy masz tam taki gadżet jak elektroniczny...
Cisnienie na cylindrach: 1-29, 2 i 3 - 28.5, 4- 30 bar czyli ok. Pompa na zimnym na początku nie wytwarzała ciśnienia dzisiaj ale zapomniałem dodać, że układ zasilania od zbiornika strasznie bomblue więc prawdopodobnie pompa ma problem wytworzyc cisnienie jak układ się zapowietrza. Zaraz biore się za pomijanie układu zasilania i powrotu od zbiornika...
Witam, U mnie problem był z uruchomieniem silnika, kręcił bardzo słabo, tak jak w opisie i nie odpalał. Pierwsza sprawa to rozrusznik, jeżeli silnik nie odpala to szukamy przyczyny i wtedy czyścimy gaźnik itp. Kręcimy tym silnikiem bardzo dużo razy, a i tak silnik nie zaskoczy. W tym momencie bardzo zużywa się rozrusznik, a dokładniej luty na komutatorze...
Widze że niektórzy nie czytają uważnie wiec wytłumacze pare rzeczy . Więc tak stanowisko ma zawierać : -4 wtryskiwacze -menzurki pomiarowe z zaworami na dole -pompa paliwa z regulatorem ciśnienia (2-4 bar) -regulator podciśnieniowy na listwie -UKŁAD STEROWANIA Pieszę poraz kolejny że chce to zrobić z zestawu startowego z mikrokontrolerem z wyświetlaczem...
Należy znaleźć przyczynę dlaczego bierze paliwo a nie odcinac pompę. Musisz zlokalizować dlaczego i gdzie pobiera paliwo. Np: cieknący wtryskiwacz, sterownik nie rozłącza wtryskiwacza, regulator ciśnienia jeżeli jest podciśnieniowy.. Zasada jest prosta trzeba mieć min 1/3 zbiornika benzyny sprawny układ benzynowy i ma być wszystko ok. Jak ci tak mówi...
Zdejmij korek wlewu paliwa i zrob jazde probna. Mozesz miec zatkany odpowietrznik i pompa nie ma sily zassac paliwa ze zbiornika (uklad jest podcisnieniowy a pompa podajaca jest w pompie wtryskowej).
Okazało się że membrama która steruje sprężarką zardzewiała i ciężko się przesuwała. Mechanik przeczyścił i jest dobrze. Ale co do klekotu to jakim cudem pompa sama się przestawiła? Mam wrażenie że usterka jeszcze powróci. W tddi jest zawór upustowy spalin, sterowany gruchą ("membraną") podciśnieniową, a ta elektrozaworem. Przyciera się sam zawór na...
Diesla nie zalejesz sprawdz EGR może sie nie zamyka po dodaniu gazu(zdejmij przewód podciśnieniowy na próbę).Na boosterze wykręcając zmniejszyłeś ciśnienie z jakim turbina oddziaływuje na pompę (większa dawka paliwa lecz mniejsze ciśnienie doładowania :-( kopeć na czarno) Dodano po 1 Może sie jeszcze przypowietrzać (podgrzewacz)
Dobry pomysł ze strony autora wykorzystując turbosprężarkę ze zmienną geometrią. Dobrze wysterowana taka geometria zwiększa moment obrotowy w szerszym zakresie obrotów, niż w przypadku zwykłej turbosprężarki na wastegate. Lepszy przyrost około 8 km z ładna charakterystyką silnika niż 15 km, gdzie najwyższa wartość momentu będzie się zaczynała np od...
Jak silnik zaskoczy to szarpie i kopci na biało przez jakieś 2-3 minuty na wolnych obrotach. Ale żeby temu zapobiec zaraz po odpaleniu popuszczam wtrysk na sekundę i silnik sie stabilizuje i przestaje kopcić. Parę razy zauważyłem tak jakby zmianę głosu silnika ale spowodowane było to działaniem podciśnieniowego siłownika zwiększającego dawkę paliwa...
Wrzucę filmik wieczorem. Co do drgań to poczekajmy jak bedzie wyglądać praca po zmianie poduszek. Egr akurat założony używany, ale z samochodu w którym nie było żadnych objawów. Gniazda...tak sprawdzone, są idealne. Kolizja owszem była(poprzedniego właścicielowi strzelił rozrząd) jednak po naprawie silnik chodził idealnie, zaczął tak pracować ok 1.5...
Witam co może być przyczyną cieknącego gaźnika delorto PHVB 20.5 z zaznaczonego miejsca ? https://obrazki.elektroda.pl/6768672200_... (at)ElektrodaBot Szybka odpowiedź Paliwo wycieka z dolnego króćca przelewowego (oznaczonego na zdjęciu), bo poziom paliwa w komorze pływakowej jest zbyt wysoki. Najczęstsze przyczyny: 1. Nieszczelny lub zabrudzony...
Z tego co pamiętam oryginalnie nie było zaworu w pompie uruchamianego elektrycznie. Jaki zawór? Paliwa czy podciśnienia? Zawór paliwa był w tzw. "alarmie Zasady Gerri, było jedno i drugie, napsuło mi ostatnio krwi. 124 z Om605 z fabryczną irdą, alarmem i czujnikiem odholowania (przycisk na konsoli z piktogramem samochodu i strzałkami). Jest przekaźnik...
Jestem po operacji wiec opisze może komuś się przyda. Znalazłem opis czynności na forum mondeo ale był dość ciężki do zrozumienia. Ściągamy przewody podciśnieniowe z elektrozaworów oraz z egr, następnie odkręcamy zaworki widoczne na przodzie , klucz 10. Wyciągamy akumulator i odkręcamy puszkę od filtra powietrza (tylko dla lepszego dostępu) Odkręcamy...
uszczelkę wymieniłem ale to nic nie dało , paliwa do pompki nie podaje przewody sprawdziłem podciśnieniowe i są dobre ,przewód powietrza który idzie do pompki jest podciśnienie ale słabe bo jak zatkam gaźnik to podciśnienie jest większe proszę o pomoc z góry dziękuję
Jakieś trzy miesiące temu wymieniona została uszczelka pod głowicą,szklanki,rozrząd z pompą wody,filtr paliwa i powietrza,kopułka rozdzielacza,przewody i świece(wszystko górna półka).Wczoraj wymieniłem przewody podciśnieniowe,umyłem gaznik i odmę.Sondę lambda sprawdzałem miernikem i jest raczej ok.Już nie mam tołku...Czy naprawdę to może być wina tego...
Witam Problem jak w temacie. Autko czasem zapali a po (nawet lekkim) dodaniu gazu gaśnie i lubi sobie przy tym strzelić w filtr powietrza. Świece wymienione, podobnie jak filtr paliwa, pompa paliwowa działa prawidłowo, dysza w gaźniku wyczyszczona, czujnik na kole pasowym sprawdzony, wszystkie przewody podciśnieniowe również. Pozdrawiam i z góry dzięki...
Problem z uruchomieniem silnika. Prośba o sugestie. Przedstawię historie problemu. [ 2015-04-10 ] Zauważam, że przez rurkę podciśnienia łączącą regulator ciśnienia paliwa na listwie zasilania wtryskiwaczy z kolektorem dolotowym dostaje się do kolektora ssącego benzyna, które zalewa cały kolektor, a dalej ścieka do kolektorów ssących na zawory ssące....
Na podstawie opisu objawów (szarpanie na zimnym silniku jak przy braku paliwa, lżejsze na ciepłym, błąd P1167, cofanie się paliwa po zgaszeniu i powstawanie bąbla przed pompą), problem wydaje się związany z układem paliwowym, konkretnie z wprowadzaniem powietrza do systemu niskiego ciśnienia. To powoduje niestabilne ciśnienie paliwa, co ECU wykrywa...
Witam, mam następujący problem z suzuki vitara: Iskra jest, paliwa nie podaje, pompa działa po włączeniu zapłonu cały czas i nie przestaje a powinna, bezpieczniki ok, przekaźnik główny ecu sprawny, przekaźnik pompy sprawny, zawory podciśnieniowe, na silniku cały czas strzelają. Rozebrałem ecu i po obejrzeniu okazało się że kondensator wybuchł, to go...
Witam A co z zaworem podciśnieniowym jak jedziemy szybko na gazie to podciśnienie z dolotu zamyka zawór by było odpowiednie ciśnienie na wtryskach (tak mi się wydaje) i pompa pompuje a paliwo jest blokowane przez zawór no i przez wyłączone wtryskiwacze. Mam instalke Lpg w lanosie 110 tysięcy zrobionych na gazie pompa jeszcze działa ale zaczyna kuleć...
Na takie trasy to samochód powinien być przede wszystkim odpowiednio przygotowany. Opony, zawieszenie i układ kierowniczy. Geometria zawieszenia. Układ hamulcowy, przewody elastyczne wymienione, a sztywne skontrolować/wymienione. Zaciski hamulcowe sprawne. Silnik sprawny mechanicznie z nowym olejem, filtrami, świecami żarowymi/zapłonowymi. Zlikwidowanymi...
Jestem użytkownikiem AUDI 80 1.8 S z 1988r. z silnikiem PM monowtrysk. W grudniu 2007 samochód kilka razy dostał obrotów między 3000 a 4000, gdy stałem z włączonym silnikiem np. na skrzyżowaniu. Gdy wyskoczyły mrozy w Wigilię nie odpalił zupełnie. W drugi dzień Świąt zapalił na chwilę, podymił na biało, dostał 4 tysiące obrotów i pojawił się czarny...
Luzy i jeszcze o ile mnie pamięć nie myli, pompę paliwa i przekaźnik pompy... Sprawdź luzy na zaworach. Luzy na zaworach skoro ciśnienie sprężania jest w normie? Jaki przekaźnik pompki jak tam nie ma przekaźnika pompki. Pompka jest podciśnieniowa.
Dziś musiałem wymienić zestaw tłumików, nie było od mojego, ale prawie pasował od silnika ,,1.0'' po kilku małych dopasowaniach i wstawkach, zawisł na swoim miejscu, wyjechałem na wypróbowanie... jakież było moje zaskoczenie że................ niewiele się zmieniło , okazało się że poza tłumikiem jeszcze zachorował na łącznik elastyczny, przed katalizatorem......
automat do gaszenia w stanie spoczynku jest włączony. Tam jest klasyczny dla starych mercedesów podciśnieniowy układ, i elektro zawór "zasysa" powietrze z membrany od wyłącznika gaszącego. niemniej jednak dzisiaj walcząc z tym silnikiem próbowałem i tym poruszać żeby zobaczyc czy to cos zmieni. Niestety nie zmienilo :(
Witam wszystkich poruszających ten wątek.W swoim Golfie4TDI mam lub już miałem ten sam problem.Auto traciło moc po wyłączeniu i włączeniu wszystko niby wracało do normy lecz później wracały te same objawy.Przed swoim urlopem (wyjazd do Chorwacji) byłem bardzo przerażony stanem auta.Wymieniłem przewód podciśnieniowy pomiędzy pompą Vacum a serwem hamulcowym...
Witam, problem polega na tym że była czyszczona zmienna geometria, teraz samochód wcale nie ma siły i wyskakuje taki błąd. Czy jest to możliwe że zatkany jest katalizator i na tej podstawie jest ten błąd ? Znalazłam takie odpowiedzi, jednak chciałbym wypowiedz kogoś kto już miał do czynienia z tym dokładnie silnikiem. Oto podpowiedzi: Problem z przerwą...
Witam mam dane z sond lambda proszę o pomoc w interpretacji : 1 tylna: przewody szary czarny 0,44 v nie przemiata, wynika że sterownik przyjął ( tryb awaryjny) stałą wartość bo nie mogł doregulować. grzałka- białe przewody 0,1 - 6v niestabilne napięcie, mimo trybu awaryjnego sondy chyba napięcie powinno być normalne w granicach 14 V? ,rezystancja 9.6...
Dodam jeszcze do tego,że wszystkie przewody podciśnieniowe i powrotne do wtrysku zostały wymienione. Jest zamontowany nowy przepływonierz, czujnik w kolektorze ssącym,filtr paliwa, wyczyszczono w zbiorniku sitko,była podmianka czujnika wału korbowego,3 zaworów podcisnieniowych ale efekt jest ten sam P1220. Ten co regenerował tą pompę twierdzi,że ją...
pytanie jak byście podłączyli podciśnienia w silniku i jak zwiększyć moc takiego czegoś Nijak, bo nie mają tam już racji bytu. jak zwiększyć moc takiego czegoś Dokładając paliwa na pompie i ciśnienia na turbinie. Ogólnie trzeba by zrobić sterowanie LDA i cisnieniem turbiny jak było w AAZ, czyli Przewód od kolektora ssącego do LDA, a drugi z muszli...
Poza kanałem podciśnieniowym można podejrzewać: membranę pompy paliwowej( sztywna- mało prawdopodobne), zaworki pompy, nieszczelna linia paliwowa między zbiornikiem a pompą. Jeśli kanał podciśnienia będzie niedrożny lub nieszczelny to pulsacje ciśnienia z kartera silnika nie dotrą do membrany pompy i nie wprawią jej w ruch, jeśli membrana będzie zbyt...
Dzięki sztomel za foto. U mnie wężyk nr 10 idzie z kolektora dolotowego bezpośrednio do pompy i jest w nim ciśnienie które prze na membramę w pompie i zwiększa dawkę paliwa. Znajomy ma wersje GTD i ma tak samo podłączone ale nie ma tych zaworków no i co się z tym wiąże EGRa i nie mam opcji aby podejrzeć jak to ma w końcu być. A według ETKI z tego co...
Witam , mam wielki problem z moim escortem mianowicie dane : silnik 1,6 16 V zetec 90 KM Problem polega na tym , iż falują obroty zaraz po odpaleniu spadają do 200 i zaraz gaśnie można go odpalać aż do śmierci i będzie gasł cały czas zaraz po odpaleniu . Wymienione zostały na nowe : przewody WN , świece , zawór bocznikowy regulacji biegu jałowego ,...
A ktory to jest i jak go sprawdzic To patrząc pod maskę pierwszy z lewej wtrysk, sprawdzamy omomierzem. Inne możliwe usterki to: -błędy w komputerze do wykasowania tylko w ASO, -uszkodzony lub przerwa wtrysku sterującego, -uszkodzony lub przerwa elektrozaworu otwierającego dodatkową dawkę paliwa w pompie wtryskowej, znajduje się od spodu pompy i złącze...
Hdi? Piszesz chaotycznie do tego stopnia, że można tylko zrozumieć tyle, że nie chodzi. 1.4hdi nie ma pompy paliwa, ma tylko kosz w zbiorniku, gruszke i pompe wysokiego ciśnienia. I teraz tak, pod maską po prawej stronie lecą przewody paliwowe, które odłączając w łatwy sposób możesz sprawdzić szczelność kosza w zbiorniku i przewodów aż do komory silnika....
2,0 tdci nie ma pompy podajacej paliwo do filtra. Jeżeli rozpinałeś na dłużej układ paliwowy, paliwo mogło się cofnąć do zbiornika i układ się zapowietrzył i pompa wysokiego ciśnienia nie może zassać paliwa. I kapota. Zerknij do filtra czy jest paliwo... Odpowietrzenie tdci jest trudne, trzeba to robić pod ciśnieniem... Sama wymiana turbiny nie ma na...
Identyczne objawy jak moje. Na początek pompa paliwa do sprawdzenia. Zobacz czy masz grzanie sondy lamba i czy masz odczyty z czujnika podciśnienia. U mnie stoi to to na 40% i się nie zmienia. Zanim zaczniesz coś sprawdzać to odczytaj błędy i sprawdź jak zmieniają się parametry dynamiczne. Jeśli chodzi o gaz to mam instalacje podciśnieniową i spalanie...
To jest schemat 1 ukł. podciśnieniowy i 2 EGR http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?... http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?... W tej chwili obstawiam filtr paliwa lub pompę oraz jakiś z zaworów 15 lub 13 na 1 rys.
podciśnieniowa pompa pompka paliwa podciśnieniowa pompa paliwowa podciśnieniowa
aceton nitro radio zagranicy wymiana zawiesi koszt
sterownik roweru elektrycznego prędkość roomba bateria
Czy zakrętarki Hilti są dostępne w innych kolorach niż czerwono-czarny? Pasek napędu tacki w Panasonic DVD-S49: wymiana i konserwacja