Pompa paliwa nie trzyma ciśnienia wewnątrz siebie i stąd problemy. Jesteś pewien że ta w baku pompuje do przodu a nie przelewa do kosza pompy w baku? Wydaje mi się że vp44 sama ciągnie paliwo.
Demontaż zbiornika paliwa. O ile ta pompa tam jest. A nawet jeśli jest to służy jedynie do przelewania paliwa aby wyrównać poziom paliwa w zbiorniku.
Musi przelewać inaczej pompa siada.
W passacie afn jej nie ma, w a6 1.9 tdi afn też jej niema, to jest pompa przelewowa, jak paliwa jest powyżej polowy zbiornika, to ona nie pracuje. Przelewa ona paliwo ze zbiornika do kosza w zbiorniku paliwa w którym jest smok ssący, którym zasysa paliwo pompa wtryskowa. Odnośnie przekaźnika, jak przejże dokumentacje, to dam znać.
Nie będzie to przeszkadzać, że ta pompa, którą wysłałeś, ma 4 bary i 155 l/h wydatku, bo w cienkim jest oryginalnie 1 bar i 95 l/h. Czy dalej nie będzie go przelewać?
Na pewno pompa ma bezpiecznik warto go poszukać. Albo odepnij kostkę
Z wykresu wynika, że brakuje ciśnienia paliwa przy dużej dawce. Pompa może mieć małą wydajność, lub wtryskiwacz (wtryskiwacze) przelewają pod obciążeniem. Sprawdź przelewy jeszcze raz, ale tym razem nie na biegu jałowym. Przejedź się z kompem i sprawdź ciśnienie jak silnik ciągnie z pełną mocą.
W tym Quatro masz pewnie tak jakby dwa baki paliwa i z tej pompy idzie pewnie przewód do drogiej żeby tamtą pompa przelewała paliwo do tej komory gdzie masz tą główna pompę.
Wyjmij pompę paliwa i przyjrzyj się środkowi zbiornika.Spotkałem się z czymś takim w Nexii.Jak skrecał gość w prawo i jak zjeżdżał przy tym skręcie z górki(zjazdy na autostrady i drogi ekspresowe),to mu gasnął.A jak miał około pół zbiornika paliwa to było ok.Okazało się,że w baku są takie przegródki,które zatrzymują paliwo wokół pompy,żeby silnik nie...
Sprawdź czy pompa wtryskowa nie przelewa paliwa (róże są regeneracje :-) ) zobacz na wskaźnik, czy trzyma poziom, czy przybywa. Miałem taką sytuację i poprzez simering na wałku pompy (nowy, ale jakiś kiepski) paliwo przez rozrząd wlewało się do oleju (miałem to w C-330).
Sprawdź pompę paliwa w baku, bak jest dwu komorowy, ta pompa przelewa paliwo z jednej komory do drugiej. Czy objaw nie odpalania występuje w połowie wskazania stanu paliwa na wskaźniku? Jeżeli tak to dolej 5 - 10 litrów paliwa i ponownie próbuj odpalić. Jak odpali to pompa w baku zdechła. Czujnik wałka pasuje od BMW, oznaczenie silnika M47, ja kupiłem...
Wie ktoś w którym miejscu znajduje się filtr paliwa w Clio II `98? "Macałem" mu okolice baku ale nic nie znalazłem... To nie macaj tylko pod niego wejdź. Przelewanie zbyteczne, pompa natychmiast go napełni
pompa paliwa jeśli spadnie ciśnienie robocze to silnik będzie muł ,pompa zawsze będzie przelewała paliwo ale jak podepniesz pod układ zasilania paliwa to padnie ,sprawdź jeszcze regulator ciśnienie paliwa jeśli jest uszkodzony to ciśnienie będzie za niskie . pozdrawiam.
Sprawdź, czy w tym silniku na szynie wysokiego ciśnienia występuje zawór bezpieczeństwa. Zwykle jest na końcu szyny, połączony z przewodem powrotnym. Często się blokują w pozycji otwartej i pompa nie jest w stanie nabić właściwego ciśnienia.
Pompa jest załączana przez przekaźnik pompy paliwa. Styk roboczy jest zasilany osobnym bezpiecznikiem niż cewka tego przekaźnika. Brak zasilania cewki powodowałby więcej błędów min przepływomierz, elektrozawór turbiny oraz EGR. Sterowanie przekaźnika jest realizowane w masie przez ECU. Paliwo ma być w obu komorach zbiornika. pompka jest z prawej strony...
przewody ok świece też ,ładna iskra jest ale dla pewności włożyłem inne. w pewnym momencie zauważyłem ze nie słychać pompy paliwa. przekaźnik sprawdziłem jest ok wymontowałem pompę paliwa podłączyłem na krótko chodzi sprawdziłem filtr paliwa ,przelewa się zastanawia mnie tylko ta część http://images69.fotosik.pl/526/7fa5bb650... paliwo nie...
Bak wyczyszczony jeśli już odpali działa,wszystko bez zarzutów lecz przy mocnym dodaniu gazu i hamowaniu czasami gaśnie. A z tym przelewem paliwa nie powinno być tak że pompa ma napompować? A wszystko przelewa do baku chyba to jest logiczne ? Bo ciśnienia paliwa nie ma Dodano po 38 A po drugie wtryski regenerowane pompa również pozdrawiam
Bak był pełny nalany, pompka paliwa ma 2 miesiące wiec prawie nowa, jak pompuje do słychać jak do baku się przelewa.
Jeśli paliwo przelewa sie do zbiornika to pompa paliwa jest ok. Musisz sprawdzić czy nie ma jakiegos syfu w układzie i czy nie ciągnie gdzieś powietrza. Wtryskiwacze raczej bym wykluczył choc też warto sprawdzić jak podają. Jeśli nic nie znajdziesz to pompa wtryskowa do regeneracji. Spróbuj też zasilic ciągnik z jakiejś bańki omijając filtr wstępny...
Ja zrobiłem wyłączanie pompy paliwy w lagunie 1,8 8v (zwykły lpg) tj. tj zrobiłem ręczne wyłączanie pompy za pomocą zwykłego wyłącznika i kawałka kabla który wlutowałem przd kostką na pompie. Auto o wiele lepije się sprawuje. Poza tym wyeliminowałem przypadłość mojego auta tj. pękające wężyki paliwa co było uporczywe i niebezpieczne gdy pękał wężyk...
Witam, miałem podobny w problem TOLEDO 2.0 16V z LPG. Jak się okazało byl pęknięty wężyk przy pompie paliwa w zbiorniku paliwa . Pompa zamiast podawać paliwo do drugiej pompy (koło tylniego koła) większość przelewała z powrotem do baku. Dopiero za którymś razem samochód odpalał. Po wymianie wężyka problem zniknął . Pozdro:)
ktoś ma doswiadczenie z taka pompą: http://www.bass-tools.eu/pl/pompy-i-pomp... potrzebuje do przelewania pomiędzy zbiornikami Dodano po 18 oczywiście są różnych cen, zaczynają się od 330 zł, różne firmy ale producent pewnie ten sam
Czy ktoś może potwierdzić kiedy się pompuje pompką ręczna to coraz ciężej idzie i w końcu staje pompka przy filtrze tak jak w innych ciężarowych.U mnie paliwo przy pompowaniu przelewa się na przelew w zbiorniku.
witam - objawy zapchanego filtra paliwa lub juz pompy. zobacz czy przelewa na powrocie do zbiornika. pozdrawiam
Czasem warto sprawdzic czy nie jest uszkodzony taki krotki przewód gumowy w pompie paliwa (zapewne masz ja w zbiorniku) laczacy sama pompke elektryczna z kroccem dekla calej pompy. Czesto gnije i czesc paliwa przelewa sie z powrotem do baku a cisnienie na monowtrysk jest za slabe aby silnik mial wlasciwe osiagi. Nalezy go wymienic na specjalny paliwo/olejoodporny.
Raczej ECU zalacza pompke, gdy poziom paliwa spada to przelewa do drugiej komory. Pompa przelewowa.
Podejrzewam, że uszkodzony jest zawór zwrotny w tym zbiorniku wyrównawczym (biała bańka nad pompą), możliwe, że membrana sparciała ze starosci, lub od jakiegos dodatku do paliwa. Pompa działa poprawnie, bo przed odcięciem przez czujnik ciśnienia przelewa przez jakieś 2 sekundy. Nie będę kupował najtańszego zamiennika a z lepszym do zakupu mi nie spieszno,...
moim zdaniem jeżeli na zimny pali a na ciepłym nie jest to wina pompy.na rozgrzanej pompie sekcje tłoczące dostają zbyt dużego luzu i podczas próby uruchomienia silnika część paliwa przelewa się miedzy sekcjami pompy i nie stwarza wystarczającego ciśnienia potrzebnego do wtrysku.
Przecież kolega tylko się pyta do czego ta śrubka o odpowietrzył przy sekcjach. To że ręczna podaję paliwo nie znaczy że zasilająca też. To dwie niezależne pompki. Odkręć przelew na pompie i zakręć silnikiem. Jeśli przelewa pompę to zasilająca jest ok. Odkręć pokrywę pompy i sprawdź czy wszystkie sekcje się poruszą.
Dzięki front247, to też bardzo pomocne jednak mam teraz problem dosyć głupi ale nie mogę tego rozwiązać Otóż jako że Seicento ucięte w połowie i bak osobno to mam nie wiem jak podłączyć paliwo żeby to odpalało. Po środku Seicenta pod spodem biegną dwa niebieskie przewody i do obydwu już podpinałem pompę paliwa którą umieściłem w wiaderku z paliwem...
Po podłączeniu kompa wyskakuje błąd z problem cisnienia paliwa. Listwa sprawdzona, wtryski ok, pompa też ok z tego co mowi mechanik Czyli tak naprawdę nic nie sprawdzone. Pierwsze podejrzane wtryski - któryś przelewa nadmiernie.
Gaźnik wyczyszczony, drożny. Ciśnienie pompy wzorcowe. Wygląda to tak jakby nie było wcale podciśnienia. Pompa podaje co kilka swkund i przelewa gaźnik, bo paliwo nie jest zasysane do cylindra.
Witam autko jak w temacie silnik 5 cyl. jak od lteka pompa wtryskowa z zaworkiem na który nie przychodzi 12v. Samochód zgasł w czasie jazdy prawdopodobnie z powodu braku paliwa ,paliwo nalane ale już nie odpalił.Podałem na krótko 12v na zaworek ,podałem z bańki paliwo na pompę wtryskową .Paliwo pompa wtryskowa ciągnie przelewa do zbiornika ale nie podaje...
CZyli stawiasz na awarię pompy wtryskowej. Bo raczej zapchana instalacja raczej nie może być, skoro jak pompuję pompką do paliwo się przelewa do zbiornika. Ssanie powietrza też można wykluczyć w takim przypadku. Pozostanie demontaż pompy i zakład.
Witam, Potrzebuję waszej pomocy, czy jeżeli regulator na pompie wysokiego ciśnienia (0jak nie będzie zasilany) to będzie puszczał maksymalne ciśnienie na listwę ,czy odetnie na przelew, mam problem ponieważ pompa przelewa na powrót błędów w kompie brak ,ciśnienia na listwie też brak
Do sprawdzenia: 0. poziom paliwa w zbiorniku 1. wlot powietrza do zbiornika paliwa (dziurka w korku) 2. Filtry paliwa, szczególnie jeśli paliwo było letnie. 3. odstojnik i wszelkie miejsca, w których mogło się zebrać coś, co zapcha przewód paliwowy. 4. Układ dolotu powietrza - mało prawdopodobne, że tam coś się zapchało, ale sprawdzić można. Pompka...
Są postępy paliwo już mam ale tylko 8 bar, sprawdzałem czy nie przelewają wtryski ale jest ok, podejrzewam pompę ale może być czujnik uszkodzony?
Mniej lub więcej paliwa zawsze pojawia się na listwie? Regulator bez względu na współczynnik wypełnienia czy 0 czy 100% będzie przelewał jakąś ilość paliwa. Więc jeżeli za pompą nie pojawia się " nic " to musi być problem w zasilaniu paliwem lub w pompie. pompki nie mam w zbiorniku tyko sam pływak a własnie nie podaje paliwa z pompy wysokiego ciśnienia...
To znany problem. Olej w przelewach w systemie Delphi występuje w dwóch przypadkach: 1. Jeżeli olej jest we wszystkich przelewach, to uszkodzony jest uszczelniacz na wałku pompy wysokiego ciśnienia od strony rozrządu. Wstępna pompa łopatkowa zasysa olej spod pokrywy napędu rozrządu (pompa łopatkowa pracuje na podciśnieniu). 2. Jeżeli olej jest tylko...
Witam zgadzam się z tobą kolego mkos1 , rzecz w tym żę wcześniej po przekręceniu kluczyka w stacyjce pompa pracowała przez około 3-4s a teraz pracuje non-stop (paliwo zaczyna sie przelewać przez przepustnice) coś musi sterować pompą i to pewnie się zepsuło tylko nie wiem co nią steruje
czyli czas otwarcia dla osiągnięcia spodziewanego przyrostu prędkości musi być większy, jako że część doprowadzonego paliwa, które miało być wtryśnięte ucieka Moim zdaniem dopóki łączna wartość przelewania na wtryskach jest taka, że pompa i zawór regulacyjny potrafią je uzupełnić , zapewniając wymagane w danej chwili ciśnienie na szynie - układ pracuje...
W tej chwili mam mniej więcej takie ustawienia. Screen z danych bez podłączenia do auta - to co zostało w komputerze. Nie mam chwilowo możliwości podpięcia i pokazania map wtrysków. Pokrywają się z maksymalną rozbieżnością +/- 4% http://obrazki.elektroda.pl/7175157800_1... Nie widzę, ŻADNYCH opcji jakiś dotrysków, albo coś w tym rodzaju....
Witam. Mam następujący problem występujący podczas ponownego uruchamiania samochodu. Samochód odpala i w momencie jak się go zgasi i próbuje odpalić ponownie to rozrusznik kręci lecz niestety nie chce zapalić. Problem pojawił się po wymianie filtra paliwa (z powodu wytrącenia parafiny i zaklejenia całego filtra). Początkowo myślałem że to wina wtryskiwaczy...
Witam mam problem z peugeot expert 1.6hdi. Na zimnym silniku pali, jeździ. Jak się rozgrzeje paliwo, wyskakuje błąd niskie ciśnienie paliwa. Wymieniłem wtryski - przelewały, filtr paliwa ,błąd się pali nadal. Mechanik obstawił pompę wtryskową - wymieniona. Nadal jak się rozgrzeje to samo. Wymieniony czujnik ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej - nie...
skoro na plaku nie zapala to prędzej go przelewa niż ma za mało, albo rozrząd przeskoczony
Jak pompa paliwowa miałby w/g Ciebie chłodzić wtryski skoro one nie pracuje i paliwo przez nie nie przepływa? W starszych samochodach z układem paliwowym "z powrotem" paliwo chociaż przepływało przez listwę, w nowszych w układach "bez powrotu" paliwo stoi w przewodach od pompy po wtryski (kiedy te nie pracują). Całość paliwa przelewa się wtedy przez...
Witam. A jak tam odbywa się przelewanie paliwa z jednej do drugiej połowy- za wgłębieniem na wał? Do tej pory wszystko co spotkałem była dodatkowa pompa przelewowa albo 2 pompy działające w buforze - zasilające układ silnika. Pozdrawiam.
Witam panowie co dotyczy tych pomp paliwowych to mogę podpowiedzieć odpowietrzenie jest trochę trudne ale u nas w serwisie VW jest to przerabiane i po przeróbce niema już kłopotu w zbiorniku jest pompa paliwa elektryczna służy do dopełniania smoka a jest to faktycznie pompa pompująca paliwo wkłada się zawór jedno kierunkowy za nim trójnik i ta pompa...
Ford Kuga 2.0 TDCi problem z układem niskiego ciśnienia paliwa. Witam. Problem polega na tym, że pompka paliwa w zbiorniku nie jest w stanie nabić ciśnienia (min. 3,5 bar, tyle jest wymagane, żeby auto w ogóle kręciło), gdyż przelewa przez pompę wysokiego ciśnienia na powrót. Do filtra dochodzi ok. 6-7 bar, wychodzi tyle samo, ale nie jest w stanie...
"Pompka paliwa przelewa góra i robi sie twarda"-nie wiem czy mnie dobrze zrozumiałeś ale ja miałem na myśli pompkę mechaniczną ,a ty chyba miałeś na myśli ręczna(podawczą) Dodano po 7 Taką pompę miałem na myśli:
W tych autach często pęka przewód od pompy paliwa do dekla zbiornika - taki perforowany z plastiku i wtedy pompe słychać jak przelewa paliwo w zbiorniku.
no wreszcie udało się.znalazłem trochę czasu i rozebrałem tą pompę w drobny mak.na poszczególnych częściach żadnych widocznych uszkodzeń nie widać(rys,pęknięć czy zarysowań) tłoko rozdzielacz też nie wygląda na uszkodzony ale pasowany jest z dużą dokładnością i wizualnie nie da się go sprawdzić.po ponownym złożeniu pompy sprawdziłem jej działanie.ciśnienie...
m2606: jeszcze nigdy nie widziałem takiej "pompy z dwoma sekcjami" po prostu w nowszych rozwiązaniach pompa jest w takim plastikowym "koszyku" a baku który ma małe dziurki na dole i jest otwarty na górze i cały powrót paliwa idzie też do koszyka a nie do baku, więc ten koszyk jest napełniony i jest takim "zbiornikiem retencyjnym" w baku i w nim siedzi...
Witam,samochod i problem tak jak w temacie-nie odpala.Po wlączeniu stacyjki pojawia sie napiecie na zaworku w pompie i slychac cykanie w momencie krecenia rozrusznikiem pompa zaciąga paliwo lecz na wtryski nic nie idzie,natomiast przelewem z pompy przelewa sie paliwo spowrotem do filtra paliwa.Jak mogę sprawdzic czy wina leży w pompie czy w immo? Czy...
Czyli wychodzi na to, że jest najlepszy a i tak każe Ci szukać w necie??? Będziesz musiał przejechać się gdzieś dalej ,bo to nie jest temat dla ,,Czytacza kodów błędów". Ja bym zaczął od obserwacji ciśnienia paliwa na listwie, i %wysterowania regulatora ciśnienia paliwa. Może któryś wtrysk przelewa i pompa nie daje rady utrzymać ciśnienia, ale to tylko...
Witam. Jak Podłączyć ręcznie pompkę paliwa z "toyota Camry (diesel)". Chce ją przerobić żeby przelewać paliwo z karnista prosto do baku. Mam tam 6 kabli (po 2 w wiązce) ale nie wiec jak to podłączyć pod akumulator. Dziękuje z góry.
witam sprawdź czy wtryski nie leją i wymień przy pompie regulator ciśnienia paliwa Wtryski nie przelewają , regulator wymieniony na nowy dalej to samo gaśnie
Przepraszam za nie stylistyczne opisanie problemu. Lanos nie pali po przekręcenia klucza w stacyjce. Tzn. W pierwszym etapie przekręcania kluczyka jest słyszalna pompa paliwa. Drugi etap słyszalna dobra praca prądnicy ( pod maską widać że kręci sprawnie i bez oporów całym układem kół związanych wałem silnika ) lecz nie ma zapłonu silnika. Natomiast...
Objawy jak przy fizycznym niedoborze paliwa. Przy max obrotach i pełnym obciążeniu brakuje go. Na jedynce idzie, bo wystarcza "zapas" wewnątrz pompy. Wydajność pompy wstępnej się nie zmieniła. Jeśli nie ma jakiegoś sitka, pisałeś że z butelki jest tak samo, to może przelewa pod obciążeniem? Przy zbyt niskim ciśnieniu nie daje sygnału na wtryskiwacz....
witam. pompa wysokiego ciśnienia swoją drogą, ale najpierw należy dokładnie sprawdzić szczelność układu paliwowego (nie może być żadnych baniek powietrza w tych przeźroczystych przewodach). Należy zwrócić uwagę na stan o-ringów, szczególnie na końcach magistrali rail i przy filtrze paliwa. Jak przelewają wtryskiwacze? Jakie jest ciśnienie na magistrali?
Albo pompa paliwa(lub filtr). Albo źle ustawiony gaz i się komputer od pb rozjechał. Jak zostawisz na kilka minut na PB jest lepiej czy to samo. Podepnij pompę na krótko, i zobacz ile l przelewa na min. Ewentualnie powinno być w listwie paliwowej miejsce na manometr. Równie dobrze regulator cisnienia paliwa mogło też już trafic i mimo dobrej pompy paliwo...
Wielkie dzieki bede to sprawdzał tylko jeszcze mam pytanie gdzie jest ten czujnik bede starał sie go znajść i odłączyć pompa paliwa chyba jest dobra bo słychać jak paliwo przelewa sie do zbiornika powrotem po załączeniu zapłonu a co do gazu sprawdze czy da sie tak odpalić na samym gazie i napisze pozdrawiam wszystkich zainteresowanych tym tematem pozdrawiam
Rocznik 2002, nie mam listwy tylko rozdzielacz, No i wszystko jasne, masz pierwszej generacji układu wtryskowego tdci i skoro na przelewa we wtryskiwaczu, leje paliwo w trakcie rozruchu to nie ma sensu już mierzyć, bo ciśnienie w trakcie rozruchu na pewno będziesz miał około 12 bar, czyli 12000kPa , to tyle, co pompa wtryskowa podaje paliwo i przelewa...
Ja polecam Ci sprawdzić dwie proste do sprawdzenia rzeczy. Zakładam, że to moduł sterujący Abimex. Może auto z 1995? 1. Sprawdź napięcie ładowania akumulatora po podniesieniu obrotów. 2. Sprawdź, czy podczas pracy silnika, wężem powrotnym leci paliwo do baku (u mnie nie leciało - ciśnienie było zbyt niskie, by popchnąć membranę regulatora ciśnienia...
Trochę mało danych wygląda na zapowietrzone wtryski ale miałem przypadek "wypalone tłoki" . Zakładamy menzurki na przelew i ile paliwa przelewa ewentualnie sprawdzamy ciśnienie sprężania. Jak przelewa dużo to tłumaczy dlaczego pompa nie utrzymuje ciśnienia.Jak jest w miarę na przelewie no to zapowietrzone wtryski albo niestety wtryski za długo jeździły...
MTZ920.4 common rail., rok 2012. Błąd 523470 fmi 4 (zwarcie czujnika w listwie wtryskowej / zbyt wysokie ciśnienie w listwie wtryskowej). Jest to oznaka niskiego ciśnienia w listwie paliwowej z pompy wysokiego ciśnienia. CPU zlicza błędy przekroczenia limitu ciśnienia. Błąd ten nie wpływa na ograniczenie mocy ciągnika, ale po naprawie należy go wykasować...
Ok. Wymieniłem pompkę paliwa w baku i auto odpala. Widocznie pompka paliwa dawała za małe ciśnienie na wejście do pompy CR. Obecnie auto wchodzi w tryb awaryjny lub gaśnie tylko podczas mocnego przyśpieszania w okolicy 2500-3000 obrotów. http://obrazki.elektroda.pl/9171098600_1... Błąd P0091 pojawia się gdy auto wejdzie w tryb awaryjny....
Motopompy są do przelewania dużych ilości cieczy, podlewanie będzie trudne. Za 1xxzł kupisz pompę elektryczną, na aku 7Ah działa godzinę http://www.grand-master.pl/?53,pompka-po...
dobrze sprawdzę te napięcia jak sugerujesz,mam info-techa ale tam niestety nie mam schematu sterowania tego silnika.Nadmienię że Czek się nie pali.Niestety teraz nie podam kodu silnika ale chyba w tym roczniku z oznaczeniem di d nie było ich dużo.Chcę spytać czy w tych modelach występowała pompa paliwa niskiego ciśnienia?Autko posiada gruszkę do pompowania...
Witam. Czy rozwiązałes problem? Mam podobny... i tak i nie. Problem braku paliwa na powrocie okazał się prostszy niż się wydawało - to jednoprzewodowy układ bo jest tam filtr z regulatorem ciśnienia i powrót jest tylko na odcinku filtr- zbiornik a filtr jest pod autem obok zbiornika. Wymieniłem pompę paliwa no i filtr bo byl chyba jeszcze fabryczny...
Naprawione :D Przy montażu cały kosz pompy zwyczajnie się przechylił w baku i podczas jazdy gdy paliwo się przelewało otwór ssący pompy był nad lustrem cieczy i łapał powietrze :D Po dolaniu paliwa było go zwyczajnie więcej więc usterka mijała. Zostało to naprawione i wszystko jest okej. Mam za to drugie pytanie a nie widzę sensu w zakładaniu drugiego...
układ został oczyszczony cały, łącznie z bakiem, przewodami i pompą paliwa. Założony jest dodatkowy filtr. Regeneracja była robiona 4 tyś km temu. przelewali nawet metalowe rurki z paliwem. Poza tym - nie wiem jaki to ma związek z tym że auto odpala po ruszeniu nim na rozruszniku.
Jesli autko chodzi na LPG wrecz zalecane jest odłaczenie pomy ale nie tak jak to robia niektórzy allegrowicze oferujac ludziom układy po bezpiecznik.Podlaczenie przekaznika wykonac bezposrednio do pompy.Co do wtryskiwaczy to nie pracuja bo sa odłaczone i dlaczego maja sie zapiekac.Z drugiej strony nasza bezyna która sie nie spala bo jak,jesli auto chodzi...
Powiedzieli, że podczas uszczelniania nie sprawdzają reszty pompy, tylko zakładają nowe uszczelnienia Zgadza się, jeśli zlecenie dotyczy uszczelnienia pompy, to nie ma potrzeby rozbierać pompy w drobny mak. stwierdzili że pompa uszkodzona Skoro nie można jej zregenerować to zapewne uszkodzona jest mechanicznie. W takim wypadku opiłki metali ze ścierających...
Rezerwa to zazwyczaj 3-7l paliwa. Jeśli kosz pompy jest nieszczelny lub pęknięty może zasysać powietrze w okolicach rezerwy. Paliwo w zbiorniku się przelewa i jeśli jest mniej niż te 10-15 litrów a rezerwowy zasobnik w koszu nie utrzymuje odpowiedniego poziomu paliwa to będzie taki objaw. Niemniej dobra przypominajka, że najwyższa pora zatankować.
Witam, Jestem szczęśliwym posiadaczem BMW E39 525 tds tourig ale niestety auto zaniemogło potrzebuję fachowej pomocy auto nie odpala ,rozrusznik kręci,pompka paliwa działa,elektro zawór działa,paliwo nie dochodzi na wtryski jak i również nie przelewa zaworem przelewowym na pompie co może być przyczyną awarii czy to może być pompa wtryskowa pozdrawiam...
Jak ręcznie zaciągnąłeś paliwo do filtra? Posiadasz pompę do odpowietrzania układu olejowego? Pytanie czy paliwo jest poniżej pompy? Brudne filtry+ filtr na pompie pytanie czy do niego zaglądałeś? Możesz poluzować wąż odpowietrzający / przelewający i załączyć palnik, troszkę paliwa powinno się przelać i odpowietrzyć. Co do wymiany dyszy, jeżeli sam...
Filtry zostały już wymienione, myślę mu dolać jeszcze mixol do paliwa. Znam kilka przypadków gdzie właśnie po wyminie filtra paliwa w D20 leciały wtryski.Dzieje się to wtedy gdy w pierwszej kolejności odkręca się sam filtr a nie motylek którym spuszcza się zanieczyszczenia zgromadzone na spodzie obudowy filtra.Zanieczyszczenia te w momencie wysunięcia...
Starą uszczelkę widziałem , była trochę zniszczona .pisałem o tym wcześniej . Zamontowali nową uszczelkę i nowe śruby . Przed wizytą auto nie brało oleju a kopciło na biało Olej jest normalny nie pieni się , ale dla pewności jutro jeszcze zobaczę . O wężach nie wiem . Odnośnie pęcherzyków to paliwo jest czyste , nic się nie przelewa . 2 tygodnie wcześniej...
mam podobny problem wszystko sprawdzone pompka w baku przelewa paliwo świece dobre zaworki zwrotne zamontowane filtr paliwa wymioniony nawet na nowym jest jeszcze gorzej czyli chyba zostaje pompa wtryskowa?
Jedne co źle zrobiłeś to: dolałem 50ml specyfiku do paliwa żeby nie zamarzało na 20l diesla. Napisz teraz, jaki specyfik użyłeś? (Podaj nazwę.). Natomiast, podłącz wszystkie przewody paliwowe na swoje miejsce i dokładnie odpowietrzyć układ paliwowy, bo może się okazać, że podczas wymiany filtra paliwa nie odpowietrzyłeś i Tobie się zapowietrzył układ...
Witam, pacjent DAF XF E6 (F7_BH Series) 2017-... Objaw: podczas jazdy przy rozgrzaniu i prędkości około 80 km/h bez naczepy wyskakuje błąd P228D Sterowanie ciśnieniem szyny. Wartość ważna, ale poniżej normalnego zakresu działania. Filtr paliwa + sitko wymienione, widoczny olej. Pompa niskiego ciśnienia wymieniona, ciśnienie na niskim obwodzie ok. Zwór...
(...) mam ten problem ,auto po tamtej zimie przestało odpalać dopiero przy pomocy płakać wchodzi na obroty chodzi do 3 tyś obrotów max i zaraz pojawiają się kontrolki czerwony silniczek miga i gasnie po czym jak zimny odpali sam czasami ale i tak po jakimś czasie gasnie ręce mi opadają proszę expertow o pomoc Witam serdecznie na forum elektroda.pl,...
Witam. Z tego co napisałeś raczej silnik krokowy to nie jest, bo jeśli na gazie jest dobrze i wolne obroty są prawidłowe to nie to. Piszesz ze kopci, więc tak jak przypuszczasz może zalewać się paliwem a kiedy silnik jest ciepły benzyna odparowuje lepiej wzbogacając mieszankę jeszcze bardziej. Tu mogą być trzy przyczyny: -rzadko jeździsz na benzynie...
A można jakąś instrukcje dostać ? Bo ja troche zielony jestem a nie chciałbym czegoś zepsuć. Wiem jak dobrac sie do pompy paliwa bo wymieniałem oring pod pokrywa. Przy pełnym baku był problem i troche sie przelewało. Po wymianie okk.
Były jakieś opilki metalu w filtrze paliwa? Wyjmij czujnik ciśnienia z pompy cr, zobacz czy nie ma opilków metalu, czy nie ma powietrza w przewodach. Sprawdź zawór na szynie czy nie przelewa przy rozruchu. Wypadało by też sprawdzić, jakie ciśnienie widzi komputer na szynie jak nie chce zapalic
A jaką wydajność mają te pompki. Ja mam taką pompę elektryczną ale nie wiem od czego. Wyglądem przypomina taką jak mechaniczna paliwa tylko jest wyższa. Raczej nie nadaje się do przelewania cieczy bo jej wydajność to ok. 0.3 - 0.4 l/min. Za jej pomocą to kanister napełniło by się w ok. godzinę.
Prawdopodobnie zaciera Ci sie pompa paliwa kolego albo zaleznie od konstrukcji chwytu zobzcz czy nie masz wgniecionego zbiornika od spodu bo to pierdola a potrafi uprzykrzyc zycie (ponizej polowy nie przelewa przez chwyt a zasysa tylko z dolu) i moze miec za malo
Udało mi się rozruszać sekcje, i teraz obie chodzą płynnie ale paliwo i tak nie dociera do wtrysków. Pompa jest odpowietrzona i przy ręcznym pompowaniu przelewa się do baku. Wiem że nadaje się do regeneracji jednak robię to czysto hobbistycznie, mam dostęp do traktora kilka razy w miesiącu i chciałbym go odpalić jak najmniejszym kosztem. Co może blokować...
Czytałem też właśnie o pompie... pompa pompuje cały czas i przelewa przez przelew w baku... Miarodajne odnośnie wydajności pompy byłoby podłączenie manometru w obwód z wtryskiem i sprawdzenie ciśnienia pod obciążeniem( jazda lub hamownia), że przelewa to nic nie znaczy .Co dzieje się na trzecim biegu? Przy większym obciążeniu (biegu) może pompa się...
moje pytanie gdzie sprawdzić czy są opiłki, u mnie tez wyskoczyły błędy p1211, oraz p0251, Te błędy nie są od razu równoznaczne z wystąpieniem opiłków w układzie paliwowym. Tym niemniej opiłki produkuje pompa wtryskowa, wędrują do wtrysków i przelewami oraz powrotem paliwa wracają do zbiornika samochodu,a stamtąd wędrują do filtra paliwa. Więc najprostsze...
Ta pompka nie jest pompką wstępną tylko przelewa z jednej strony zbiornika do drugiej a tam z kosza ciąhnie już pompa wtryskowa więc kolego stasio1969 nie pisz bzdur jak niewiesz jest tak jak pisze brandy-p połowa zbiornika i nic się bez niej nie dzieje A co się z tą pompką dzieje?
To PD i nie ma wtryskiwacza sterującego. Problem przeładowania nie ma nic wspólnego z zapalaniem. Turbina gdyby się rozleciała to byś o tym na pewno wiedział a nawet gdyby stała ( w co wątpię) to silnik dało by się uruchomić. Brak reakcji przy kręceniu to albo brak paliwa na pompowtryskach albo brak sterowania przez ECU co jest mało prawdopodobne dało...
ciśnienie podczas kręcenia jest zbyt małe, błąd jest nieznany, (robione na Clipie). Pompe zawiozłem do Boscha na sprawdzenie i według ich oceny na tej pompie auto powinno bezproblemowo działać. regulator sprawdzony, układ był wyczyszczony od zbiornika po pompę nowy filtr paliwa. Wtryski troszke przelewaja ale według mnie to nie dużo. Tylko w jakiej...
Próba przelewowa może wykazać niedomagania wtryskiwaczy ponieważ polega ona na porównywaniu ilości przelewanego paliwa. To najprostrzy test wtrysków bez konieczności demontażu. W ten sposób usterki pompy nie stwierdzimy, chyba że mamy dokładne dane na temat jej wydatku w funkcji obrotów. Objawy wskazują na możliwość uszkodzenia jednego lub kilku wtrysków....
Suche? Zatkana dzurka kalibrowana w srubie powrotu z pompy? Powrotem paliwo musi sie przelewac, chociaz troche.
Pompa ciągnie do sprawdzałem na krótko (wężyk do butelki),ciągnie ale nie daje na wtryski tylko przelewa się z powrotem do filtra paliwa,odkręcałem wtryski i jedynie dosłownie kapie z nich paliwo -filtr paliwa nowy wymieniłem.Bezpośrednio z baku tez pobiera paliwo bo widać to przez przeźroczysty wężyk zasilający Dodano po 2 czyli które przekaźniki (jakie...
Witam. Od 2 lat coraz bardziej smoli mi w widocznym miejscu. Na zdjęciu to ja widzę okopcenie z dziurawego wydechu (uszczelka między kolektorem a tłumnikiem). Normalnie śmiga, pali od strzała. tylko ostatnio na wolnych obrotach czasami przygasał. A teraz jak zaczołem drapać coraz mniej siły miałem i wrażenie że nie pali na jeden tłok. Ustawiałeś zawory?...
Witam wszystkich serdecznie Mam podobny problem z moin 307 HDI 110 2005 rok przebieg 49500km. Pozdrawiam, kolego i na poczatek kilka uwag natury technicznej: - Twoja usterka nic nie ma wspolnego z tematem watku - demontazem i usterkami filtra FAP, wiec powinienes zalozyc osobny temat. Moze popros, ktoregos z moderatorow na PW, by wydzielil ten post...
Ja bym zaczął od sprawdzenia filtra i pompy paliwa, następnie regulacja poziomu paliwa w gaźniku (sprawdzić pływak i szczelność igły zaworu!) - niebieskie kopcenie może być spowodowane przelewaniem paliwa w gaźniku. Następnie sprawdzić/ustawić kąt wyprzedzenia zapłonu i powinien ożyć. Reszta działań tak jak napisał Błażej. A wymiany silniczka krokowego...
przelewa paliwa przelewa paliwa mercedes wtryskiwacz przelewa
spawanie ciągłe satelita astra hotbird ustawić radio kondensator trzeszcz
wykrywacz metali wykrywacz metali
Skoda Yeti 1.8 TSI 4x4 2012 - Kierownica multimedialna nie działa po wymianie radia na Android Znaki na kole zamachowym silnika Andoria 1CA90