Zawór gaszący a zawór immobilizera to dwie różne rzeczy w tej pompie (wyjątkowo), rzeczywiście immobilizer może tam występować. Nie udało mi się znaleźć zdjęcia pompy z zaworem immobilizera. https://obrazki.elektroda.pl/8582523700_... Przy zaworze gaszącym jest dźwignia, po jej pozycji widać czy zawór się nie zablokował: u góry - praca,...
Pompa złom, zły montaż.
z tego 2 wtrysku na wolnych to kapie czy leci ciurkiem? moze to swiadczyc o jego uszkodzeniu jesli paliwa jest zbyt duzo - leci ciaglym strumieniem i przez to pompa nie moze osiagnac wlasciwego cisnienia i dlatego kuleje silnik. jak cos to daj znac
2.2 z 2003 nie ma pompy
Witam wszystkich, mam problem z ciężkim odpalaniem Mercedesa Sprintera 907, 2.0 CDI, rocznik 2021 OM654.920 . Silnik długo kręci zanim zapali. Po uruchomieniu pracuje równo, bez błędów w sterowniku i kontrolka „check engine” się nie świeci. Korekty wtryskiwaczy na xentry są bardzo dobre. Co zostało zrobione do tej pory: Wtryskiwacze zostały wyjęte i...
Jutro obejrzę jeszcze raz dokładnie pompę, ale wydaje mi się że zaworu nie ma, w pobliżu pompy, jest jeden wolny przewód z wtyczką do niczego nie podpięty, może to wtyczka od tego zaworu? Czy jest możliwe że ktoś wcześniej wymieniał pompę i i wstawił taką bez zaworu? W poprzednim modelu 2.7 cdi występowały pompy z zaworem i bez, jeśli pompa nie posiadała...
Turbina nie da większego ciśnienia w trybie awaryjnym dopiero jak wzrośnie dawka paliwa ciśnienie wzrośnie a tryb awaryjny może być wywołany złym wskazaniem przez czujnik ciśnienia lub uszkodzonym wtrysku sterującym ,czujnik położenia wału gdyby był uszkodzony to nie odpali i czujnik temperatury powietrza bo gdy ma przerwany obwód pokarze wysoką temperaturę...
Witam wszystkich i bardzo proszę o pomoc. Mam MB Sprinter 313 CDI 2003 r. przebieg 187000 Mimo,że bardzo dużo postów już napisano o problemach z nie odpalaniem sprinterów to po przeczytaniu ich i wykonaniu wielu manewrów nie udało mi się uruchomić mojego Sprintera. Zaczęło się od tego, że zgasł w czasie jazdy i zapaliła się kontrolka EDC. Nie chciał...
To niby ustrojstwo załącza trzecią sekcję pompy jak przydusisz mocniej na gaz ,powoduje wzrost ciśnienia paliwa , później tego już nie montowali .
Witam Mam prośbę szukam porady lub mechanika w okolicy Wrocławia. Sprinter 313 Cdi 2004 rok w trasie w Italii padła pompa wysokiego ciśnienia bez wtyczki. Nie było czasu, ładunek, itp. Zmienili w serwisie Mercedesa na pompę nową ale niestety na taką z wtyczką. Nie powiem ile kosztowało :-( , i kabel który był na wiązce nie używany podłączyli do jakiegoś...
Witam ponownie wszystkich kolegów i mam pytanie.Kupiłem tą pompę z immobilizerem i chciałbym go odkręcić ,ale mam problem.Jest on wkręcony w miejsce wlotu paliwa do pompy i próbując go odkręcić zauważyłem ,że górna cześć jego kręci się dookoła.Czy zna może ktoś z kolegów patent na odkręcenie tego immobilizera?
witam wszystkich ja miałem taki sam problem z moim sprinterem 311 cdi , po zrobieniu około 300 kilometrów zgasiłem auto i po 10 minutach próbowałem je odpalic i klapa dopiero po jakis 5-6 sekundach odpalał i tak było przez jakis miesiąc , na forach czytałem ze to najprawdopodobniej wtryskiwacze na przelewach bo cały układ miałem szczelny i nie łapał...
witam mam problem ze znalezieniem czujnika polozenia regulacji dawki paliwa jest to sprinter 212d z pompa boscha mam kilka pytań,mianowicie : gdzie znajduje sie ten czujnik w mojej pompie? czy da rade go wymienić gdy pompa jest w samochodzie? i czy ma kto wogule schemat takij pompy? bylbym bardzo wdzięczny
witam, mam mega zagadkę a mechanicy wskazują coraz ciekawsze rozwiązania oczywiście kosztowne a problem jak jest tak jest nadal, może ktoś z was panowie i panie wskaże przyczynę zanim wyląduje w psychiatryku :cry: autko to sprinter 311cdi z 2003r. silnik 2.2 problem: autko pali na dotyk zawsze, jednak gdy temperatura powietrza spada poniżej zera tak...
Wyczyściłem geometrię na turbinie oraz zamontowałem zestaw naprawczy siłownika turbiny. Teraz śmiga aż miło (brak błędów). Jednak mam jeszcze jeno pytanie. Na zimnym silniku nie odpala, trzeb kręcić z 2 min, i dopiero zaczyna załapywać. Potem jeszcze kilka razy zgaśnie i znów odplam aż chodzi, jednak trzeba poczekać z 1 min. bo nie reaguje na gaz. Błędów...
Podobnie jak w temacie Sprinter 413 pierwsze przelewy na wtryskiwaczach drugi filtr paliwa trzeci oring na regulatorze ciśnienia CR pompa ? jeżeli zobaczysz opiłki na regulatorze ciśnienia
witam meczylem sie z moja 311 kilka miesiecy zanim jeden madry mechanik znalazl usterke objawy na poczatku byly taki pod gore predkosc spadala konieczna byla redukcja lub wyl stacyjki i restart- po czym szedl jak burza do momentu kiedy nie zdjalem nogi z gazu lub obroty spadly ponizej 3000. wymienilem turbo, nowe kable z kompa do vacumm (tym pod filtrem...
No i pojawia sie nowy błąd w postaci P0252 dawkowanie paliwa A pompa wtryskowa. Błąd wtrysku zniknął a pokazał się ten.
to pukanie to pompa paliwa , powtarza się bo te ogrzewania po nieudanym starcie próbują jeszcze raz. napisz czy zaczyna odpalać(charakterystyczne huczenie płomienia) a potem gaśnie, czy wcale nie odpala i jeszcze jaki to jest dokładnie agregat.
zapowietrza ci się układ paliwowy inaczej cofa się paliwo z powrotem do zbiornika . Odpala na chwile na tym co ma jeszcze w sobie pompa CR . Wymień wszystkie O-ringi na paliwowych przewodach plastikowych wraz z oringami na filtrze paliwa i sprawdź stan przewodów przelewowych i powinno pomóc.
Witaj Kolego.Powodów gasnącego silnika jest b.dużo.Wpierw powinieneś udać sie na diagnostyke.Wtryski mogą nie być głównym powodem, może być to pompa wysokiego ciśniena lub pompa w zbiorniku paliwa jest dużo możliwosci.
Kolego, wyjaśnił byś jeszcze raz problem , czy gaśnie i po ponownym włączeniu rozrusznika odpala? czy też gaśnie i nie da się go odpalić bo rozrusznik nie kręci? Pytam bo jest w tym temacie trochę za dużo nieprecyzyjnych informacji. Jak gaśnie podczas jazdy i nie odpala przez brak reakcji rozrusznika, to problem ewidentnie po stronie elektrycznej możliwe...
Dobrze uszczelnij dopływ paliwa i odpowietrz. Spróbuj na samostarcie, by pompa paliwa obrotów dostała. Sprawdź przelew paliwa na wtryskach, może umarły.
pierwsze przelewy na wtryskiwaczach drugi filtr paliwa trzeci oring na regulatorze ciśnienia CR pompa ? jeżeli zobaczysz opiłki na regulatorze ciśnienia
Witam, Okazało się że pompa paliwa w baku nie pracowała w ogóle. Podłączyłem ją na krótko i zaskoczyła. Teraz po przekręceniu kluczyka słychać że działa jednak auto dalej nie odpala. Kolejnym etapem musi być zmierzenie ciśnienia na pompie wtryskowej bo na mój rozum jak nie dostawała paliwa to mogła się uszkodzić lub zatrzeć z pracowania na sucho.. W...
Pompa była naprawiana w autoryzowanej stacji bosch i tam ustawiana.Pali dobrze,ale nie ma przysłowiego kopa i jak pisałem max jego prędkość to 100 km na godzinę.Wcześniej przed naprawą pompy leciał nawet 130.Musiałem dać pompe do naprawy bo któregos razu zgasł i nie odpalał więcej.Filtr paliwa i powietrza nowy a auto jak nie idzie tak nie idzie.
kolektor ssący teraz ma zdjęty egr też a pompa paliwa w zbiorniku daje aż wężyki przy filtrze prostuje.Teraz moje pytanie jeżeli mam rozebrany dolot to czy on mi odpali bez egr kolektora i intercooler rozpięty.Po wymianie kolektora na nowy poskładałem wsio odpalił na 15 sekund i zgasł.Auto do mnie przyjechało ponieważ pod kolektorem ssącym dmuchało...
Wężyk filtr paliwa pompa wys. ciś. wymieniony (bo miał uszkodzoną wtyczkę), ale nie on był powodem. A tak dużym problemem okazał się mały koreczek, ten od spuszczania wody we filterze, który na nieszczęście ogromnie nie jest dołączany do filtrów, bo kosztuje bagatela 6 zet eł w Mercedesie! Problem rozwiązany, przynajmniej na czas tych mrozów, czas zimy,...
Witam Problem z sprinterem 2.9 TD. Auto zapali na wolnych chodzi, ale jak się jedzie, czy też na luzie przekroczy strzelam 3 tyś obrotów(nie ma obrotomierza) to zapala się czerwona kontrolka EDC i silnik gaśnie, po odpaleniu jest to samo. Sterownik wyłącza zasilanie na elektrozawór pompy wtryskowej tylko dlaczego?? Błąd jaki się pojawia to 1622-Elektrozawór...
Ja już gadałem z innym mechanikiem i stwierdził, że jeśli turbo stare, elektryka, sterownik, pompa paliwa i przełożyli wtryski to powinien dobrze pracować.
Jeśli chodzi o mój temat wyżej to powodem była pompa a tak naprawdę zapchana chłodnicza paliwa, mało paliwa dostawała i pracowała bez obciążenia - zaciągu powodując hałas tak jakby mocne grzechotanie łańcucha. Pozdrawiam
witam wszystkich jestem posiadaczem od ponad 3 lat sprintera 316 silnki 2,7 cdi przebieg auta 390 000 rok 2001 przez te 3 lata z autem nie miałem żadnych problemów aż do teraz po wymianie filtra paliwa i przejechaniu około 1000 km zapaliła mi sie kontrolka edc i auto zgasło po jakiś 3-4 minutach próby odpalenia zapalił i było niby wszystko ok ale po...
Witam, Mam problem ze sprinterem 2.2 CDI z 2007r, po powrocie z trasy po zgaszeniu już nie odpala nawet z "samostartu". Pompa paliwa z baku podaje na pompę wysokiego ciśnienia a to niestety nie podaje już dalej na listwę. Wymieniłem Pompę wysokiego ciśnienia wraz z zaworem na niej znajdującym się oraz zawór na listwie wtryskowej z tyłu i nadal nic....
Witam, chodzi o Sprintera 208CDI 2.2 2002r. Auto jak jest ciepłe bardzo długo musi kręcić żeby zapaliło. W tej chwili jest w serwisie. Serwisant mówi że w komp. nie ma żadnych błędów, mówi że mierzył też napięcie na regulatorze ciśnienia na listwie i że jak kręci silnik to jest na poziomie od 0,3V i powoli rośnie do 0,7V, a jak samochód już zaskoczy...
hmm pompa powinna być ok bo rok temu była robiona też o tym myślałem sprawdzę rano kompresje po ciemku nie będę robił auto idzie na sprzedaż jak najmniejszym kosztem chce zrobić Dodano po 15 spr kompresje nabija ponad 25 wiec jest ok podłączyłem kompa wyskoczyło 10 błędów p1223 czujnik położenia zębatki regulacyjnej paliwa p1351 początkowa regulacja...
Sprawdziłem ten stary filterek paliwa pod względem opiłków i jak wylałem z niego ropę to znalazłem z 5-6 opiłków wielkości czubka szpilki. Ale to nic, pojechałem po tego sprintera na parking, bo zostawiłem go tam jak mi nie chciał zapalić, spróbowałem go zapalić i nic, ale jak założyliśmy linkę to z ciekawości spróbowałem go zapalić "z popychu" i zapalił...
Witam! Mam problem ze Sprinterem 316CDI 2.7CDI. Samochód zgasł w czasie jazdy i nie pali -Wymieniony filtr paliwa - wyjęte i sprawdzone wtryski - wyjęta i sprawdzona pompa wysokiego ciśnienia na stole daje okolo 1000bar - podstawiony czujnik wału, wałka rozrządu (nowe) - podstawiony regulator ciśnienia na listwie CR (nowy) - nowy czujnik ciśnienia na...
Mam problem mianowicie zgasł i nie odpali nie podaje paliwa filtr wymieniony i przelany zewnętrzną pompką. Swiece grzeja błędów brak. Na podstawie mojej historii. Wszystko podejrzewałem, tylko nie to. Otóż po wyłączeniu silnika i odczekaniu, był problem z jego ponownym uruchomieniem. Okazało się, że w zbiorniku robiła się próżnia i pompa nie mogła...
Auto było podłanczane u 2 mechaników i tylko u jednego wyszło że wtrysk leje to go wymienił. A poza tym nic sie nie dopatrzył. Dzisiaj jak zagasiłem auto to natychmiast w rurce pomiędzy filtrem a pompą wysokiego ciśnienia pojawiło sie powietrze które cofało ropę z powrotem do filtra. Kabli narazie nie sprawdzałem gdyż za bardzo nie wiem od czego zacząć....
Sprinter 416 cdi 2003r ,5 cylindrow. Przy pelnym obciazeniu silnik gasnie,blad to za niskie cisnienia paliwa na szynie. Usterka nastepuje przy max obciazeniu silnika,cisnienie spada do 900 bar,a na niskim cisnieniu 4.5 bar. Usterka nastepuje niezaleznie od temperatury silnika. Wymienione : Regulator cisnienia czujnik cisnienia na szynie i niskiego cisnienia...
Moze pompa wstepna.... a jak nie... poki co podejrzewam raczej zawor cisnienia paliwa?? (mozna go jakos sprawdzic??) na kts nie ma zadnych bledow, predkosc rozruchowa (wg kts ok. 245rpm i cisnienie paliwa 12 mpa) osiaga to dosc dlugim "kreceniu" rozrusznikiem i wtedy zapala, na wolnych obrotach cisnienie paliwa wzrasta do 36 mpa a "po dodaniu gazu"...
Pompa okazała się dobra.Zmienili regulator ciśnienia paliwa po raz drugi. Może trochę lepiej pali, ale mocy jak nie miał tak nie ma. Zabrałem go z serwisu Bosch, bo elektryk powiedział, że go nie zrobi. Błędów nie ma i na komputerze nic nie pokazuje. Dziękuję za rady. Sam to sprawdzam. Przewód wizualnie wygląda OK.Po rozłączeniu przy czujniku jest 8,40V....
Witam jestem elektrykiem samochodowym ale nie chodzi mi o naprawy cudzych aut tylko mojego sportowego poloneza :) nie dawno założyłem ze szrotu nową pompe paliwa jest sprawna i ciśnie 6 barów :) ale to tak na marginesie, pewnego dnia jechałem do roboty na gazie bo regulowałem gaz i chciałem sprawdzić ile spali noi gaz się skończył przełączyłem na benzyne...
Witam ....z ¨¨SamoStart-tem ¨¨ tez probowalem ,nie bez rezultatu ....dymi tylko ..... czy moze byc np glowica uszkodzona ? ......regenerowali mi ja 2 razy ..za pierwszym po zlozeniu nie bylo kompresji bardzo lekko wal sie krecil bez zadnego oporu .....nie sprawdzili szczelnosci ..///....oddalem ponownie do regeneracji ,powymieniali zawory i podobno...
Mam nadzieje ze chodzi o czujnik ESP - on mierzy trochę wiecej parametrów niż tylko przyspieszenie boczne. Jest pod siedzeniem. Jeżeli adaptacja nie pomoże, to była informacja serwisowa na ten temat. Czujnik ten ma wspólna masę z pompą paliwa w baku. Pompa generuje impulsy napięcia które zakłócają prace czujnika. Masę czujnika trzeba przedłużyć i podłączyć...
Tzn. mogłem wejść w kilka bloków pomiarowych, wiadomo wszystko w ograniczonym zakresie. Na razie to nie mogę odpalić więc nawet nie myślę gdzie jechać. Analizuje schematy może do czegoś dojdę. Czy możesz mi powiedzieć co to za urządzenie piszczy po zamknięciu drzwi przed rozruchem jeśli to nie pompa paliwa?
Jest pompa wstępna. Pod pompą wysokiego ciśnienia. pompa wstępnego doładowania paliwa Ja zapytam co to za pompa.
prawdopodobna przyczyna to układ paliwowy:) możliwe że nawala pompa paliwa
A nie ma czasem pompy paliwa w zbiorniku?
W pompie wtryskowej.
sprinter pompa paliwa pompa paliwa mercedes sprinter mercedes sprinter pompa paliwa
techbite sterowniki kolumny aktywne klipsch konwerter analog
LG VC8716 nie czyta płyt - diagnostyka i naprawa Fiat Panda II 1.1 2004 – rodzaje pasków rozrządu i gwinty świec vs 1.2 8V