To tam na pompie powinien być podciśnieniowy zawór gaszący (taki blaszany "grzybek"), należałoby sprawdzić czy się nie zablokował.
Mierzyć to sie dosłownie nie da, najwyżej KTSem albo czyms jako wartość zmierzoną. Poniżej 200Barów ECU chyba nie zezwala na rozruch. nie jestem do końca pewien. W CDI częsko padają pompy wysokiego ciśnienia
Tzn. mogłem wejść w kilka bloków pomiarowych, wiadomo wszystko w ograniczonym zakresie. Na razie to nie mogę odpalić więc nawet nie myślę gdzie jechać. Analizuje schematy może do czegoś dojdę. Czy możesz mi powiedzieć co to za urządzenie piszczy po zamknięciu drzwi przed rozruchem jeśli to nie pompa paliwa?
2.2 z 2003 nie ma pompy
Pompa złom, zły montaż.
dzięki za odpowiedź natomiast u mnie wtryski ponoć były regenerowane. Pojawiła się u mnie kolejna zagadka i byc może też rozwiazanie problemu. Auto nie chce palić ale jak od spodu przywali się czymś w bak auto odpala wiec wnioskuje ze problem jest tu z pompa paliwa.
A nie ma czasem pompy paliwa w zbiorniku?
Mam nadzieje ze chodzi o czujnik ESP - on mierzy trochę wiecej parametrów niż tylko przyspieszenie boczne. Jest pod siedzeniem. Jeżeli adaptacja nie pomoże, to była informacja serwisowa na ten temat. Czujnik ten ma wspólna masę z pompą paliwa w baku. Pompa generuje impulsy napięcia które zakłócają prace czujnika. Masę czujnika trzeba przedłużyć i podłączyć...
W pompie wtryskowej.
To jest bezpiecznik zasilajacy przekaznik pompy paliwa i ecu.
Czym ty to czytałeś. Pompa do naprawy.
Jest pompa wstępna. Pod pompą wysokiego ciśnienia. pompa wstępnego doładowania paliwa Ja zapytam co to za pompa.
To czy ma rację to potwierdzi diagnostyka wtrysków, ale jak najbardziej wtryskiwacz który puszcza na przelew może powodować niskie ciśnienie w układzie CR. W tym silniku zwrócił bym też uwagę na pompę paliwa w zbiorniku.
Wymieniony filtr paliwa, szczelność sprawdzona filtr-pompa.
Pojechać na diagnostykę SD do kogoś co się zna na Mercedesach i potrafi więcej, niż odczytać błędy. To prosty silnik, jak budowa cepa. Kompresję ma? Na plaku odpala? Co si dyieje jak próbujesz go odpalać? Dymienie? Załapuje? Za mało danych by Ci pomóc. Zacząłbym od sprawdzenia, czy pompa ma dostateczną ilość paliwa.
To niby ustrojstwo załącza trzecią sekcję pompy jak przydusisz mocniej na gaz ,powoduje wzrost ciśnienia paliwa , później tego już nie montowali .
Temat nadal aktualny i boryka się nadal z tym problemem powyżej. Czy ktoś ma jakiś pomysł. Mam w planach wymianę pompy wysokiego ciśnienia bo tylko to nie było wymieniane.
Podejrzewam elektrozawór na pompie wysokiego ciśnienia Mprop valve.
Dobrze uszczelnij dopływ paliwa i odpowietrz. Spróbuj na samostarcie, by pompa paliwa obrotów dostała. Sprawdź przelew paliwa na wtryskach, może umarły.
Witam serdecznie! Mam problem ze sprinterem 2001r. 213 CDI. Przebieg 340.000km Samochód nie zapala za pierwszym razem. Czasem zapali za drugim, trzecim. Trzeba długo kręcić. Często zapala w momencie cofania kluczyków z zapłonu. Na zimnym i ciepłym dzieje się to samo. Ostatnio gaśnie też w czasie jazdy. Głównie na zimnym ale i na ciepły. Jeden dzień...
Wymieniłem filtr paliwa , odblokowałem czujnik ciśnienia paliwa na pompie ( w/g wskazań kompa) , nadal świeci EDC .
po włączeniu przycisku załanczającego webasto nie słychać aby pompa paliwa klikała. jak sprawdzałem świecę żarową to jest sprawna podając na nią bezpośrednio zasilanie. Gdzie znajduje się ta pompa paliwa pieca? Symbol na webato to DC-ZGS-002. w wężyku paliwa widać, że jest paliwo.
witam. gdy sprinter nie zapala to przeważnie jest: -regulator cisnienia paliwa, -uszkodzony wtryskiwacz
Zapytaj w serwisie o zestaw uszczelniający do pompy, do twojego typu powinien być z tego, co pamiętam, uszczelnisz starą pompę i po sprawie.
Witaj Kolego.Powodów gasnącego silnika jest b.dużo.Wpierw powinieneś udać sie na diagnostyke.Wtryski mogą nie być głównym powodem, może być to pompa wysokiego ciśniena lub pompa w zbiorniku paliwa jest dużo możliwosci.
Tak z ciekawości zapytam. Jak ma się dostać paliwo do webasto, jeśli pompa paliwa ssie paliwo ze zbiornika? Przecież będzie też zasysać z webasto.
niestety się okazało, że czujnik jest dostępny tylko z oryginału i kosztuje ok. 1800 zł razem z pompą paliwa - klient szuka sobie używki...
Czy się da? Tak, da się. Tylko nie licz na to, że pędzie to P&P. Od razu Ci powiem, że takie przekładki z reguły kosztują dwa razy więcej niż zaplanowałeś i prawie zawsze coś się zepsuje niedługo po swapie. Wychodzi najsłabsze ogniwo. Sprzęgło, hamulce, pompa paliwa... zawsze coś.
Pompa podaje określoną ilość paliwa. Opisana próba może być.
Witam. Poszukuje instalacji elektrycznej do mercedesa sprintera 312 2.9 tdi. a glownie chodzi mi o zasilanie pompy paliwa bo mi sie traci napiecie. Skad idzie ten kabelek bo bym go wymienil na nowy?????? Za pomoc z gory bardzo dziekuje. To moj meil grzesiek088(at)o2.pl
prawdopodobna przyczyna to układ paliwowy:) możliwe że nawala pompa paliwa
Pompa WC pewnie podaje, ale regulator ciśnienia nie trzyma...miałem tak w Sprinterze CDI
Pompa paliwa podaje, przy rozruchu ciśnienie ok. 180 bar. Troszkę za mało raczej.
Ja już gadałem z innym mechanikiem i stwierdził, że jeśli turbo stare, elektryka, sterownik, pompa paliwa i przełożyli wtryski to powinien dobrze pracować.
Spróbuj wyczyścić regulator dawki paliwa ten co jest przy pompie wysokiego ciśnienia najprawdopodobniej jest zabrudzony.
pierwsze przelewy na wtryskiwaczach drugi filtr paliwa trzeci oring na regulatorze ciśnienia CR pompa ? jeżeli zobaczysz opiłki na regulatorze ciśnienia
Ok regulator regulatorem ale co z synchronizacją jak ją wywala na plaka pali czyli rozrząd ok,on ma regulator na szynie, według schematu jest coś takiego jak odcinanie dopływu paliwa tylko nie wiem czy to jest w pompie Cr , naprawdę dzięki za podpowiedź bo chcę kumplowi pomóc ,a nie stoję przy tym aucie
Witam ponownie. Po wielu nieudanych próbach znalezienia winnego problemu poprostu go olałem. I tak Sprinter jezdzil czasami łapał tryb awaryjny az niedawno całkowicie stanął na trasie. Okazało się że żywot skończyła pompa wysokiego ciśnienia. Po wymianie na nową samochód od około 3 tygodni pracuje bez zarzutow i nie pojawiają się żadne błędy.
Podobnie jak w temacie Sprinter 413 pierwsze przelewy na wtryskiwaczach drugi filtr paliwa trzeci oring na regulatorze ciśnienia CR pompa ? jeżeli zobaczysz opiłki na regulatorze ciśnienia
wymień filtr paliwa
Pompa paliwa z baku podaje na pompę wysokiego ciśnienia a to niestety nie podaje już dalej na listwę. Wymieniłem Pompę wysokiego ciśnienia wraz z zaworem na niej znajdującym się oraz zawór na listwie wtryskowej z tyłu i nadal nic. Czemu od razu tak poważny remont bez rozeznania, czy rzeczywiście chodzi o pompę wysokiego ciśnienia (pwc) z zaworem regulacyjnym?...
kolego karol, moze jakies wycieki na pompie paliwa lub z baku, popatrz na przewody paliwowe moze cos nie tak
Witam ponownie wszystkich kolegów i mam pytanie.Kupiłem tą pompę z immobilizerem i chciałbym go odkręcić ,ale mam problem.Jest on wkręcony w miejsce wlotu paliwa do pompy i próbując go odkręcić zauważyłem ,że górna cześć jego kręci się dookoła.Czy zna może ktoś z kolegów patent na odkręcenie tego immobilizera?
Sprawdziłem ten stary filterek paliwa pod względem opiłków i jak wylałem z niego ropę to znalazłem z 5-6 opiłków wielkości czubka szpilki. Ale to nic, pojechałem po tego sprintera na parking, bo zostawiłem go tam jak mi nie chciał zapalić, spróbowałem go zapalić i nic, ale jak założyliśmy linkę to z ciekawości spróbowałem go zapalić "z popychu" i zapalił...
Witam. Ogrzewanie wodne D5WS o nr 25 2091 jest agregatem dedykowanym do samochodu MB sprinter, oczywiście można je podłączyć do dowolnego samochodu z instalacją 12V i paliwem diesel. Diagnostyka może być w tym piecu dokonywana za pomocą wspomnianego przez Ciebie zegara bądź programu KD2000 lub Edith. Jeżeli wszystkie komponenty: - czujniki temp. płynu...
Jeśli chodzi o mój temat wyżej to powodem była pompa a tak naprawdę zapchana chłodnicza paliwa, mało paliwa dostawała i pracowała bez obciążenia - zaciągu powodując hałas tak jakby mocne grzechotanie łańcucha. Pozdrawiam
zapowietrza ci się układ paliwowy inaczej cofa się paliwo z powrotem do zbiornika . Odpala na chwile na tym co ma jeszcze w sobie pompa CR . Wymień wszystkie O-ringi na paliwowych przewodach plastikowych wraz z oringami na filtrze paliwa i sprawdź stan przewodów przelewowych i powinno pomóc.
Który rok tego auta?! pisz dokłdnie jak pytasz o takie rzeczy! jak przed 2003 to regulator jest na listwie Dodano po 3 istnieje możliwość wadliwej pracy regulatora ale rownie dobrze może być za małe ciśnienie z pompy, bądź za malo paliwa w zbiorniku i też będzie podobny efekt!
Pompa była naprawiana w autoryzowanej stacji bosch i tam ustawiana.Pali dobrze,ale nie ma przysłowiego kopa i jak pisałem max jego prędkość to 100 km na godzinę.Wcześniej przed naprawą pompy leciał nawet 130.Musiałem dać pompe do naprawy bo któregos razu zgasł i nie odpalał więcej.Filtr paliwa i powietrza nowy a auto jak nie idzie tak nie idzie.
Witam wszystkich i bardzo proszę o pomoc. Mam MB Sprinter 313 CDI 2003 r. przebieg 187000 Mimo,że bardzo dużo postów już napisano o problemach z nie odpalaniem sprinterów to po przeczytaniu ich i wykonaniu wielu manewrów nie udało mi się uruchomić mojego Sprintera. Zaczęło się od tego, że zgasł w czasie jazdy i zapaliła się kontrolka EDC. Nie chciał...
Witam, Mam problem z eberspacher d5ws w Mercedes Sprinter, problem polega na tym że po wciśnięciu guzika grzania na zegarze od eberspacher, pompki włączają się na jakieś 5 sekund i potem cisza, na zegarze normalnie odlicza czas i nic się więcej nie dzieje. Od razu napiszę co sprawdziłem: Wymieniłem całe urządzenie na nowe używane sprawne (to przy reflektorze...
Witam, Okazało się że pompa paliwa w baku nie pracowała w ogóle. Podłączyłem ją na krótko i zaskoczyła. Teraz po przekręceniu kluczyka słychać że działa jednak auto dalej nie odpala. Kolejnym etapem musi być zmierzenie ciśnienia na pompie wtryskowej bo na mój rozum jak nie dostawała paliwa to mogła się uszkodzić lub zatrzeć z pracowania na sucho.. W...
Witam serdecznie. Mam busa Sprintera który podczas jazdy po prostu gasnie i nie ma szans go odpalic z kluczyka. Z samostartem odpala. Diagnostyka komputerowa wykazała niewłaściwe ciśnienie paliwa. Pompa zostala sregenerowana, wtryski są ok, pompa niskiego ciśnienia wymieniona, filtr także oraz ten regulator także. I bez poprawy. Myśleliśmy ze syf w...
Witam. Błąd P2321, nie włącza rozrusznika ani pompy paliwa. Mimo ksywy nie grzebię z Mercami, jakieś pomysły?
to pukanie to pompa paliwa , powtarza się bo te ogrzewania po nieudanym starcie próbują jeszcze raz. napisz czy zaczyna odpalać(charakterystyczne huczenie płomienia) a potem gaśnie, czy wcale nie odpala i jeszcze jaki to jest dokładnie agregat.
Mam problem mianowicie zgasł i nie odpali nie podaje paliwa filtr wymieniony i przelany zewnętrzną pompką. Swiece grzeja błędów brak. Na podstawie mojej historii. Wszystko podejrzewałem, tylko nie to. Otóż po wyłączeniu silnika i odczekaniu, był problem z jego ponownym uruchomieniem. Okazało się, że w zbiorniku robiła się próżnia i pompa nie mogła...
Witam. Mam zagadke dla wtajemniczonych w tematy Pacjent: Sprinter 313 cdi 2012 silnik OM651 pojedyncza turbina przebieg 178tys miesiąc temu padła pompa wys cisnienia paliwa. W celu wymiany oczywiscie rozebrane pół osprzętu z prawej strony. Po złożeniu chodzi ładnie ,wszystko niby gra. Podczas przyspieszania pow 2200 obrotów traci moc , rozpędza sie...
W miejsce zaworu orginalnego podepnij jaki kolwiek inny o zbliżonej wartości "Ohm" Naprawdę myślisz, że inżyniery z Mercedesa wymyśliły coś tak prostego do obejścia? W zaworze jest układ elektroniczny i zawór jest zwalniany sygnałem kodowanym. Amatorsko tego nie obejdzie. Star Diagnoza też nie ma takiej możliwości. Po wykonaniu bezpośredniego podłączenia...
Turbina nie da większego ciśnienia w trybie awaryjnym dopiero jak wzrośnie dawka paliwa ciśnienie wzrośnie a tryb awaryjny może być wywołany złym wskazaniem przez czujnik ciśnienia lub uszkodzonym wtrysku sterującym ,czujnik położenia wału gdyby był uszkodzony to nie odpali i czujnik temperatury powietrza bo gdy ma przerwany obwód pokarze wysoką temperaturę...
Na komputerze wyszło jeszcze że jest problem z pompą wspomagania hamulca i czujnik temperatury płynu chłodzącego. Nie wiem czy któraś z tych usterek mogłaby wpływać na przerywanie podczas jazdy? Filtr paliwa był zmieniony na nowy.
Mamy u nas w firmie Sprintera z tym silnikiem, mieliśmy podobny przypadek, auto albo w losowych momentach gasło, albo w ogóle nie odpalało, oczywiście brak błędów po odczycie Xentry, kilku mechaników typowało pompę w zbiorniku, więc wymieniłem trzy, dwie używki w końcu poszła nowa, bez poprawy. W końcu udało mi się ustalić, że sterownik pompy rozłącza...
Witam Może komuś przyda się ta informacja. Usterka została usunięta :) Okazało się, że łańcuch rozrządu miał za duży luz, bo zjechane były zęby kółka napędzającego pompe paliwa (pompa paliwa ok, nie wiadomo czemu zęby zjechane). Po zrobieniu całego rozrządu i okolic auto śmiga jak nowe. Sprzedający mi samochód okazał się oszustem, bo silnik miał po...
Witam Problem z sprinterem 2.9 TD. Auto zapali na wolnych chodzi, ale jak się jedzie, czy też na luzie przekroczy strzelam 3 tyś obrotów(nie ma obrotomierza) to zapala się czerwona kontrolka EDC i silnik gaśnie, po odpaleniu jest to samo. Sterownik wyłącza zasilanie na elektrozawór pompy wtryskowej tylko dlaczego?? Błąd jaki się pojawia to 1622-Elektrozawór...
Witam! Mam problem ze Sprinterem 316CDI 2.7CDI. Samochód zgasł w czasie jazdy i nie pali -Wymieniony filtr paliwa - wyjęte i sprawdzone wtryski - wyjęta i sprawdzona pompa wysokiego ciśnienia na stole daje okolo 1000bar - podstawiony czujnik wału, wałka rozrządu (nowe) - podstawiony regulator ciśnienia na listwie CR (nowy) - nowy czujnik ciśnienia na...
Po 100 km dopiero wystąpiła usterka adblue i znów komp do diagnostyki w czasie drogi wyszło że EGR przestawał działać wymieniliśmy EGR i samochód wrócił do klienta przeszło tydzień przejeździł i znów to samo usterka adblue diagnostyka wykazała że korekty są w złej kondycji a ostatnio mam środki chemiczne datacool dolałem do paliwa i miał wyjeździć cały...
Auto było podłanczane u 2 mechaników i tylko u jednego wyszło że wtrysk leje to go wymienił. A poza tym nic sie nie dopatrzył. Dzisiaj jak zagasiłem auto to natychmiast w rurce pomiędzy filtrem a pompą wysokiego ciśnienia pojawiło sie powietrze które cofało ropę z powrotem do filtra. Kabli narazie nie sprawdzałem gdyż za bardzo nie wiem od czego zacząć....
Kolego, wyjaśnił byś jeszcze raz problem , czy gaśnie i po ponownym włączeniu rozrusznika odpala? czy też gaśnie i nie da się go odpalić bo rozrusznik nie kręci? Pytam bo jest w tym temacie trochę za dużo nieprecyzyjnych informacji. Jak gaśnie podczas jazdy i nie odpala przez brak reakcji rozrusznika, to problem ewidentnie po stronie elektrycznej możliwe...
kolektor ssący teraz ma zdjęty egr też a pompa paliwa w zbiorniku daje aż wężyki przy filtrze prostuje.Teraz moje pytanie jeżeli mam rozebrany dolot to czy on mi odpali bez egr kolektora i intercooler rozpięty.Po wymianie kolektora na nowy poskładałem wsio odpalił na 15 sekund i zgasł.Auto do mnie przyjechało ponieważ pod kolektorem ssącym dmuchało...
witam meczylem sie z moja 311 kilka miesiecy zanim jeden madry mechanik znalazl usterke objawy na poczatku byly taki pod gore predkosc spadala konieczna byla redukcja lub wyl stacyjki i restart- po czym szedl jak burza do momentu kiedy nie zdjalem nogi z gazu lub obroty spadly ponizej 3000. wymienilem turbo, nowe kable z kompa do vacumm (tym pod filtrem...
Witam.Chciałem zapytać co ile kilometrów należy wymienić pompę paliwa? Mam najechane 400 tyś.km. Pod pompą pojawił się delikatny wyciek oleju napędowego.Mechanik wymienił uszczelkę pod pompą .wycieku żadnego już nie ma auto jeździ bez zarzutów.Mechanik powiedział mi że pompa ma wytarte tuleje i łyżki i nie wie ile będę na niej jeździł może 200 tyś a...
Caly silnik jest wymieniony wraz z ukladem wtryskowym oraz pompa. Problem powstal po spaleniu komputera wczesniej bylo wszystko ok. Filtr paliwa wymieniony uklad paliwowy ok wszystko sprawdzone. Komputer noe pokazuje zadnych bledow tylko zapala sie blad jak gasnie. Sprawdzone juz dwa inne komputery jest to samo.
Czy ktos moze mi udzielic informacji na temat ..ustawienia zaplonu Mercedes Sprinter 208 D .....silnik 2,3 80KM 1 .Jak odpowietrzyc pompe wtryskowa 2.W ktorym momencie ,jakim ukladzie blokuje sie pompe ???pompa jest przestawiona i nie moge jej ustawic wg znakow na wale ....na co mam zwrocic uwage zeby pompe w odpowiednim momencie zablokowac ...... 3Po...
Witam serdecznie, mam problem z Sprinter 312d z 99r. Dwa lata temu miałem awarie tego samochodu, po ponad 2 miesiącach odwiedzania różnego rodzaju magików okazało się że padł immobilizer co powodowało że samochód nie chciał odpalić. Immo zostało usunięte. Samochód odpalał. Oczywiście wszystkie teorie że pompa, nastawnik itp zostały obalone. Po tym incydencie...
Sprinter 416 cdi 2003r ,5 cylindrow. Przy pelnym obciazeniu silnik gasnie,blad to za niskie cisnienia paliwa na szynie. Usterka nastepuje przy max obciazeniu silnika,cisnienie spada do 900 bar,a na niskim cisnieniu 4.5 bar. Usterka nastepuje niezaleznie od temperatury silnika. Wymienione : Regulator cisnienia czujnik cisnienia na szynie i niskiego cisnienia...
Witam Mój problem z D5wz polega również na braku impulsów na pompie paliwa, po starcie wentylator przedmuchu się załącza na kilka sekund,po chwili zwalnia i znowu przedmuchuje, świeca zaczyna grzać parę sekund i się wyłącza urzadzenie, zamiast podawać paliwo. Pompka paliwa jest sprawna bo jak daje napięcie to cyka, świeca pięknie grzeje. A jak nie pod...
Witam forumowiczów zakupiłem sprintera z silnikiem 2.9td,silnik rano zapala z lekkim opóznieniem tzn trzeba go kręcić kilka sekund póżniej zapala od strzała,silnik po zapaleniu lekko dymi na niebiesko po dodaniu gazu niebieska chmura jest taka,że nic z tyłu nie widać i wkręca sie maksymalnie na 2600 obrotów jak mu odepne siwą kostke której przewód idzie...
Pompa okazała się dobra.Zmienili regulator ciśnienia paliwa po raz drugi. Może trochę lepiej pali, ale mocy jak nie miał tak nie ma. Zabrałem go z serwisu Bosch, bo elektryk powiedział, że go nie zrobi. Błędów nie ma i na komputerze nic nie pokazuje. Dziękuję za rady. Sam to sprawdzam. Przewód wizualnie wygląda OK.Po rozłączeniu przy czujniku jest 8,40V....
Mercedes Sprinter 315Cdi 2008R Biturbo (150KM) Witam, sprinter po przekładce silnika od E-klasy, podzespoły z oryginalnego silnika 315Cdi. Po pierwszym odpaleniu okazało się, że kopci, brak mocy i ciśnienie szyny za niskie. Części które założyłem nowe to: Wtryski- 4sztuki po regeneracji Czujnik ciśnienia paliwa (przedni na listwie) Regulator ciśnienia...
Czyli problem z zasilaniem pompy wtryskowej w paliwo. Tego diagnoza nie wykryje.
witam wszystkich jestem posiadaczem od ponad 3 lat sprintera 316 silnki 2,7 cdi przebieg auta 390 000 rok 2001 przez te 3 lata z autem nie miałem żadnych problemów aż do teraz po wymianie filtra paliwa i przejechaniu około 1000 km zapaliła mi sie kontrolka edc i auto zgasło po jakiś 3-4 minutach próby odpalenia zapalił i było niby wszystko ok ale po...
P0685 - Elektryczna usterka lub obwód przerwany na wyjsciu dla przekaźnika obwodu 87.Auto zapala kiedy ma ochote z tym bledem lub bez niego. Czesto przekrecenie kluczyka skutkuje zapaleniem kontrolek na zegarach ( bez sprezynki ), wtedy nie kreci rozruch.Po skasowaniu błędu jest ok do następnego przekręcenia nawet jak sprężynka się zaświeci i słychać...
Witam, chodzi o Sprintera 208CDI 2.2 2002r. Auto jak jest ciepłe bardzo długo musi kręcić żeby zapaliło. W tej chwili jest w serwisie. Serwisant mówi że w komp. nie ma żadnych błędów, mówi że mierzył też napięcie na regulatorze ciśnienia na listwie i że jak kręci silnik to jest na poziomie od 0,3V i powoli rośnie do 0,7V, a jak samochód już zaskoczy...
hmm pompa powinna być ok bo rok temu była robiona też o tym myślałem sprawdzę rano kompresje po ciemku nie będę robił auto idzie na sprzedaż jak najmniejszym kosztem chce zrobić Dodano po 15 spr kompresje nabija ponad 25 wiec jest ok podłączyłem kompa wyskoczyło 10 błędów p1223 czujnik położenia zębatki regulacyjnej paliwa p1351 początkowa regulacja...
Witam. Od czego by tu zacząć.... Mam sprintera 902 2,2 cdi 80kw z 2005r i problem z odpalaniem sprintera jak jest ciepły. Bardzo długo kręci. W ostatnich miesiącach zostały zregenerowane wtryski, pompka wstępna, oringi układu paliwowego, zawór regulacji ciśnienia, termostat wraz z czujnikiem temperatury płynu chłodzącego, rozrusznik i nowy aku. Po podłączeniu...
Okey, masz rację. Jednakże ze spływem oleju z filtra to tak nie jestem do końca przekonany, że to źle. Wydaje się, że to tylko pompa jest po drodze spływu. Powiem Ci więcej, za każdym razem kiedy wymieniam olej to nigdy go w puszce nie było, więc? Przebieg mojego OM651 170KM to 270 i nic się nie dzieje. Przy 200tu wymieniłem: wspomniany wcześniej zestaw...
Witam jestem elektrykiem samochodowym ale nie chodzi mi o naprawy cudzych aut tylko mojego sportowego poloneza :) nie dawno założyłem ze szrotu nową pompe paliwa jest sprawna i ciśnie 6 barów :) ale to tak na marginesie, pewnego dnia jechałem do roboty na gazie bo regulowałem gaz i chciałem sprawdzić ile spali noi gaz się skończył przełączyłem na benzyne...
Witam. Mam problem z moim sprinterem. Podczas jazdy zapalila się kontrolka EDC i auto zgaslo. Podłączyłem pod komputer błędów było dużo. Po skasowaniu auto odpala ale po ok 15sekundowym kręceniu. Żadnych błędów teraz nie wywala. Ciśnienie na listwie na wolnych obrotach waha się w granicy 330-360 bar. Wymieniłem oringi na regulatorze ciśnienia na listwie....
Moze pompa wstepna.... a jak nie... poki co podejrzewam raczej zawor cisnienia paliwa?? (mozna go jakos sprawdzic??) na kts nie ma zadnych bledow, predkosc rozruchowa (wg kts ok. 245rpm i cisnienie paliwa 12 mpa) osiaga to dosc dlugim "kreceniu" rozrusznikiem i wtedy zapala, na wolnych obrotach cisnienie paliwa wzrasta do 36 mpa a "po dodaniu gazu"...
W tej ofercie sprzedający oferuje piec i pompę paliwa, brakuje do szczęścia faktycznie pompy obiegowej, dodatkowo potrzebować będziesz trochę elktryki: sugeruję orginalną wiązkę - posiada konetktory hermetyczne - co przy zabudowie w komorze silnikowej da nam pewność sprawności instalacji elektrycznej. Do tego pieca musisz podciągnąć paliwo - będziesz...
Jakie ty tam chcesz mieć ECU do tego historyka? :) Lampka żarzenia jest jednocześnie kontrolką immobilizera (jeżeli on jest w aucie). Jeżeli lampka świeci - to immobilizer jest aktywny. Cała elektronika jest umieszczona w zaworze przykręconym na wejściu paliwa do pompy. https://obrazki.elektroda.pl/7015748400_... Wykręć widoczną zrywalną...
Więc tak, auto zostało przewiezione lawetą do serwisu, tam po podłączeniu pod komputer pokazało kilka błędów (niestety nie wiem jakie dokładnie), potem tamtejszy mechanik bawił sie z nim z 3 godziny, auto odpaliło i zgasło, po kolejnej godzinie odpalało ale przy ok 3000 obrotów gasł, mówił cos o wtryskach, potem o pompie paliwa, na końcu o złym ciśnieniu...
tym tez launchem sprawdzałem dziś ciśnienie paliwa ale nie wiem czy z listwy czy z czujnika na pompie zczytuje- bo nie znam się. Mój specjalista w tej dziedzinie jest dziś nieosiągalny, w każdym razie przy opisie-"rail pressure" ciśnienie na wolnych obrotach to ok 250bar na wysokich ponad 1000bar w załączniku zdjecie na wolnych, mam tez filmik z pracy...
Do mersedesa 313 włożyłem silnik 311 samochód odpalił tylko chodzi w trybie awaryjnym. Komputer odczytuje brak czujnika temperatury paliwa, eletryczne zawór odcinający i zawór wyłączenia sekcji pompy wysokiego ciśnienia. Po prostu tego nie ma przy temu silniku w jaki sposób wyeliminować te elementy żeby komputer ich nie odczytywał i nie wchodził w tryb...
Dogrzewacz: Eberspacher Hydronic D5W S, DC-ZGS-003 Samochód: Mercedes Sprinter (fabrycznie założone) Włączam ogrzewanie: włącza się dmuchawa powietrza w środku, słychać jedno cyknięcie przekaźnika pod fotelem. Ogrzewacz nie daje oznak życia. Nie próbuje startować. Po kilku sekundach wyłącza się dmuchawa w środku. Pompka paliwa spięta na krótko działa....
1.Przyczyny mogą być różne - elektryczne , lub mechaniczne , jeśli wymienione świece , sterownik na zimnym silniku grzeje świece , to znaczy , że paliwo nie dochodzi - lub jest zapowietrzony dolot - sprawdź wszystkie przewody paliwowe od zbiornika paliwa do pompy - może być zagięty , uszkodzony , a ropa to takie cuś , że powietrze wciągnie , a kropelki...
Witam.Doczytałem się że w silniku 611980 siedzą inne wtryskiwacze które różnią się kształtem strumienia i dawką paliwa.Nie chcę zakładać wtrysków od starego silnika (611981)żeby nie wypaliło mi przypadkiem tłoków.Jeszcze jedna sprawa która mnie zastanawia to pompa wysokiego ciśnienia.Założyłem tą ze starego silnika(pompa bez żadnego zaworka)a przykręcona...
Witam. Mam problem w samochodzie sprinter po przekręceniu kluczyka pompka w baku lekko da paliwo i się wyłącza. Pompę włączę testerem i działa. Dodam że samochód ma wymieniony silnik. Pomoże ktoś?
Dzisiaj mialem czas na zabawa z samochodem zatem napisze cos... Czujnik ciśnienia na pompie zamieniony. Kontrolka jak migala ta miga. Czujnik temp paliwa również sprawdzony. Przepustnica zamienione. Filtr paliwa również dzisiaj wymienilem. Kontrolka wciaz miga... Brak bledow :/ Teraz pytanie czy to mogą byc wtryaki? Robilem probe przelewowa kilka tygodni...
Blad pierwszy pochodzi najprawdopodobniej od czujnika hamulca nad pedałem. Sprawdzić w pamięci sterownika ABS, sprawdzić również w wartościach rzeczywistych. Czujnik ma dwie sekcja: jedna przy naciśnięciu zamyka, druga otwiera (na przemian) Blad drugi: zawór odcinający na pompie wysokiego ciśnienia. Sprawdzić bezpieczniki F16 i F17. Sprawdzić oporność...
dziekuje za podpowiedz .....wlasnie .....po ustawieniu tego wszystkiego ....krople paliwa wyrzucalo z wezyka w momencie kiedy mijaly sie znaki na walku rozrzadu ....wydawaloby sie ze wszystko robie ok .......a mimo to samochod nie chce zapalic .....momentami bardzo kopci ....odkrecilem kolektor i okazalo sie ,ze na 3 tloku wypala ...a na pozostalych...
sprinter pompa paliwa pompa paliwa mercedes sprinter mercedes sprinter pompa paliwa
opornik dmuchawy citroen mikrofalówka klawiatura zabezpieczenie spawarka
dewalt dcb107 kodowanie wtryskiwaczy
Partner P145107HRB Briggs & Stratton 14,5 HP – gaśnie na małym gazie, czyszczenie gaźnika, filtr paliwa PEUGEOT Partner Tepee – światło STOP na drzwiach nie gaśnie po naciśnięciu hamulca