Oryginalnia pompa -na pierwszy montaż jest firmy VDO (i taką polecam)reszta to zamienniki...nie mowię ze są złe ale Mayle,maxgear'y,Vemo nie mówiąc o Topran wytrzymują ułamek tego co VDO
Witam Na pewno kiedy masz resztki paliwa(długo świecąca rezerwa) pompa nie będzie zbyt szczęśliwa. Ćwiartka zbiornika w zupełności wystarczy. A co do odłączania jej w trakcie pracy na gazie to nie ma sensu. Pompa jest przecież przystosowana do ciągłej pracy i nie ma dla niej różnicy czy paliwo jest "odbierane " przez wtryskiwacze czy nie(układ powrotu...
Zmierz ciśnienie paliwa wewnątrz pompy lub wykręć zawór regulacji i sprawdź czy nie jest zablokowany. Zawór jest obok wejścia paliwa do pompy, trójkątna śruba.
zamontowales vr6 jesli rozumie jaki miales wczesniej silnik ?A co z pompa paliwa w zbiorniku jaka jest ,jaki zbiornik jaki filter Dodano po 1 vr6 ma 6 cylindrow ,inna wydajnosc pompy paliwa .
Niektóre VW tak miały że przy otwarciu drzwi uruchamia pompę paliwa. Może u ciebie nie działa sygnalizacja otwartych drzwi?
Witam Sprawdz czujnik temperatury płynu chłodzącego. Ewentualnie ciśnienie pompy paliwa. Pozdrawiam
Zamiast przekaźnika pompy paliwa załóż zworkę, jeśli pompa zadziała prawidłowo to wymień przekaźnik, a jeśli nie to problem tkwi w okablowaniu.
Objawy wskazują na pompę paliwa-podaje za małe cisnienie
Spr czujnik temp ,pewny jestes ze nie staje pompa paliwa
Witam mam problem a mianowicie pompa paliwa ta w zbiorniku pompuje, ta druga pod autem też niby pompuje, lecz paliwo nie dociera do wtrysku. Przedmuchalem sprężarką ale jak dmucham ustami to jest dosyć ciężko. Czy tak powinno być czy mam zapchany przewód? Czy moze tam po drodze jest jeszcze jakiś filtr oprócz tego przy tej drugiem pompie?
czytalem podobne problemy i duzo ludzi mialo problem z przekaźnikiem pompy paliwa
Będą tylko pamiętaj w czasie wymiany zablokować również pompę paliwa.
Oryginalny alarm odcina rozrusznik, a sterownik LPG nie ma wyjść na pompę paliwa. Przyczyna jak wyżej - sterownik silnika.
Prawdopodobnie Masz spaloną pompę paliwa.
Wtryskiwacz-pompa paliwa.
nie ma opisu na desce po sciagnieciu deski od bezpieczników
Wstaw lepiej błędy niż opisy. Ciśnienie masz na myśli sprężania? Rozrząd ok? Jakie ciśnienie pompy paliwa?
Zmierz ciśnienie paliwa, może ci się kończyć pompa paliwa.
Jakie ciśnienie paliwa na pompie tandemowej przy kręceniu rozrusznikiem?
wada byla taka,że nie dochodził prąd od konsoli z bezpiecznikami do pompy paliwa.
To ściągnij wężyk przy przepustnicy i zobacz czy podaje paliwo jak włączysz zapłon. Pompa powinna działać przez jakieś 2 sek. po włączeniu zapłonu, później się wyłącza i zaczyna pracować dopiero jak kręci się silnik. Może być problem ze sterowaniem wtrysku. Gazownik pewnie założył przekaźnik który go odcina i tu może być problem. Do wtryskiwacza dochodzi...
Sprawdź regulator ciśnienia na szynie wtryskowej i cisnienie jakie daje pompa paliwa.
Moja rada miej zawsze paliwo w zbiorniku(ok. 10l.).Brak paliwa to zabójstwo dla twojwj pompy paliwa.
auto u mechanika, siadla pompa paliwa ale jest problem. w motoryzacyjnym zamowili mi pompe dokladnie taka http://allegro.pl/pompa-paliwa-vw-golf-i... z tym plastkiem ale niestety nie pasuje bo w polowce mam calkiem inny ten wklad, bez tego plastiku i teraz niby zamowili od golfa 4 bo wizualnie wyglada na taki...
Przekażnik pompy paliwa,po prawej stronie na dole wstaw mostek i spróbój uruchomić./w miejsce grubych styków,będziesz słyszał pompę paliwa./
Uszkodzona okazała się pompa paliwa. Temat zamykam.
Witam, tak przekaźnik wymieniony na nowy. Sprubuje tak jak napisałeś polutuje plus po stacyjce i minus z ecu. Sprawdze tesz przewody elektryczne idące z skrzynki przekaźnikowej do pompy paliwa
Miałem niedawno przypadek z takimi objawami . zamienione przewody paliwowe na silnik Niebieski z Białym . Podawał zasilanie paliwa na powrót pompy tandemowej .
carrot, ta dioda to nie transil. To zwykła 1N4007
Jedź prosto do "pompiarza" i zrobi od ręki. Najszybsza opcja.
A przekaźnik pompy paliwa kolega sprawdzał???
A tak właściwie to jakie jest to zużycie ??? Myślę ze cyklu miejskim do 8 litrów to powinno być normalne. I jeszcze jedno - jeśli jest duże zuzycie to może wtryski podlewają lub złe dawkowanie pompy. Pozdrawiam..
Ja odcinam +15 (po stacyjce) na EDC jeśli to diesel, a jak benzyna owszem, pompa paliwa ewentualnie rozrusznik.
Kolego cardoctor ja nawet wykręciłem ten czujnik i przytykałem go do silnika tak jakby się silnik kręcił i pompa się załącza. podmieniłem też jeszcze na nowy na który nie reagowała pompa. spróbuje zamówić jeszcze jeden czujnik i sprawdze instalacje. Skończyły mi się już pomysły. Pytanie: ile czasu po włączeniu zapłonu powinna pracować pompa paliwa?
Witam, jednak to wina bezpiecznika. Dziękuję za pomoc
w ktorym miejscu znajduje sie pompa paliwa w golfie III??
Przykro mi, ale ubiłeś sterownik wtrysku. W cylindrach jest już tyle benzyny, że rozrusznik nie może przekręcić wałem (pracująca non stop pompa paliwa + otwarte wtryskiwacze) Pozostaje wymiana sterownika oraz trzeba wykręcić świece i kręcić kluczem za śrubę wału tak, aby silnik "wypluł" paliwo (nie rób tego rozrusznikiem ! )
Kolego sprawdź dobrze czy wyciek z okolicy wtryskiwacza, na przelewach czy z pompy ja tego nie widzę. Podpowiem że pompę najłatwiej pod ciśnieniem :)
miałes awarie jakąs wczesiniej
Skoro auto jezdzi na benzynie to nie polecam Ci Viki jako zamiennika- jak trafisz to pojezdzi a jak nie to pol roku i kolejna. Robota przy wymianie niefajna. Jak juz to minimum np. Magneti Marelli: https://allegro.pl/oferta/pompa-paliwa-a... - tylko sprawdz po numerach czy podpasuje. Montowalem taka w Leonie...
Wymienia się przewód odmy na taki z grzałką, kwestia podciągnięcia kawałka instalacji np od przekaźnika pompy paliwa [url=http://autoczesci-jbt.pl/odma/31130...
A pompa paliwa w zbiorniku jest, działa.
Witam, Dzięki za odpowiedzi. Wiadome że chodzi o zwarcie ale na razie nie bardzo rozumiem dlaczego dzieje się to w przypadkowych momentach. Nie wiem też co oznacza czujnik N79 a co do niego mam największe podejrzenia. Poniżej schemat mojego silnika. Może ktoś będzie wiedział OCB z tym czujnikiem. http://obrazki.elektroda.pl/6640464300_1...
BINGO Przekaźnik w oryginalnym alarmie. Gdy się przegrzał po prostu puszczał i silnik gasł. Po ostygnięciu znowu trzymał. Czasami potrafił też puścić gdy włączyłem jakiś odbiornik elektryczny i był skok napięcia. Taki chochlik od WV w prezencie. Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat może być pomocny innym. Nagradzamy "Pomógł".
Filtr i pompa paliwa do sprawdzenia.
Powód: Zapchany filtr paliwa Nie trzymające gumki pompowtryskiwaczy(lub złe ustawienie) Pompa próżniowa/paliwowa która sobie nie radzi.
Proszę pomóżcie. Może w tym silniku nie powinno być pompy paliwa w baku?
Co jest na siatce pompy paliwa ? Może być zaklejona.
zapłon ustawiony i dalej takie same objawy teraz zauwazyłem inny problem z bęzyna tzn podczas jazdy jak by go dławiło i trzesie silnikiem a dojezdzajac do skrzyzowania potrafi zgasnac pompa paliwa nowa
To by było wróżenie. Bez pomiaru ciśnienia się nie obejdzie. Nawet gdyby zaworek nie trzymał ,to i tak ta pompa się chyba włącza po zapłonie na chwilę. Więc gdybyś włączył zapłon kilka razy to by nabiło. Druga sprawa to rozjechane korekty, gaz w dolocie po nocnym postoju itd. Zostaje ci podłączyć manometr, odłączyć aku przed odpaleniem ,albo sprawdzić...
Dzięki za informacje kod silnika to BLS ,też myślałem nad pompą paliwa w baku
Sam kod błędu wskazuje na usterkę regulatora ciśnienia, który jest w pompie wysokiego ciśnienia. Trzeba zobaczyć stan krzywek na wałku i popychacz (chyba miałeś go na myśli pisząc tłoczek), czy nie ma opiłków. Ciśnienie paliwa na biegu jałowym ma być ok. 40 bar, pompa w zbiorniku w zależności od sterowania daje 4-7 bar. Z doświadczenia, nie zakładaj...
Witam kolego.Silniczek 1Z nie jest na pompowtryskach tylko na zwykłej pompie rozdzielaczowej,na bezpośrednim wtrysku.Dwusprężynowe wtryskiwacze zamknięte w specjalnej konstrukcji,zapewniają dwu etapowy wtrysk paliwa,niby nie regulowane ręcznie i nie naprawialne.
Które piny Cię interesują? Nie ukrywam, że chciałbym całą rozpiskę. Aczkolwiek będę zadowolony z wszystkich zasilań - zarówno stąłych jak i po zapłonie oraz wszystkie masy. Sterowanie pompą paliwa oraz wtryskiwaczami.
Witam, jest mi ktoś w stanie powiedzieć, jak diagnozować nastawnik pompy paliwa z 1.9 TDI? Jeśli chodzi o napięcie na tych 7 stykach w nastawniku, to już mierzyłem, na 5 stykach było 12 V, a na 2 było 1,5 V i 3 V. Jak zmierzyć tutaj oporność, w sensie który pin z którym sprawdzać i jakie mają być wartości? Jakie jeszcze inne czynności można wykonać...
Tzn ciśnienia na listwie nie sprawdzałem ale tam chyba prosto z pompy jest ( była podmieniana do sprawdzenia ) Bezpośrednio z pompy poprzez filtr paliwa.
Mam jeszcze pytanie Do którego przewodu w instalacji Golfa podpiąć się aby zkrosować zasilanie elektrozaworu pompy paliwa?
Możesz przeciąć ten przewód (poniżej podłączenia niebieskiego ze swojej blokady) i podłączyć do wyprowadzeń 40A w blokadzie. Możesz odłączyć pompę paliwa - czerwono-żółty w wiązce progowej z lewej strony, bądź za bezpiecznikami.
Pompa paliwa pewnie się kończy.
... Udało mi się odpalić auto dopiero na pych. (...) Każde auto można odpalać na pych, tylko niektóre jeden raz. W TDI nie należy odcinać pompy paliwa bez odcięcia rozrusznika.
Golf 4 nie ma modułu centralnej elektroniki. Czy widać obroty silnika podczas próby odpalenia w blokach pomiarowych? Czy pompa paliwa działa? Czy iskra jest?
No nie wiem jak z tymi pompami. Bo pod nadwoziem jest ta pompa w obudowę plus filtr, idą normalnie do niej przewody paliwowe i słychać jak buczy po przekręceniu zapłonu. Poniżej zdjęcie: http://obrazki.elektroda.pl/2880622700_1... Natomiast ta w bagażniku pod tą czarną klapką wygląda tak: http://obrazki.elektroda.pl/1150046300_1...
Witam, bardzo proszę o pomoc a więc mam problem z przekaźnikiem 167 który podaje prąd na pompę paliwa. Głównie chodzi o to gdy załączę przekaźnik palcem pompa działa a gdy przekręcam kluczyk nie reaguje. Wymieniałem stacyjkę, pompę paliwa i dalej nic, proszę o pomoc. VW golf 3 94r 1.8 benz gaz.
Sprawdzany był. Po założeniu turbiny nie skręcany był wydech z turbo i podczas jazdy to samo. Dodam że podczas dodania gazu na postoju widać bąble powietrza w przewodzie paliwowym od filtra paliwa do pompy.
Jeśli po wstrząsach pompa działa to raczej jest uszkodzona. Bardzo częsty przypadek w grupie vw.
Zmierz ciśnienie pompy tandem. I nie czytaj tych bajek o sprzęgle i kole dwumasowym. Masz za mało dostarczonego paliwa do pompowtryskiwaczy i masz szarpajewa.
owszem,ale pompa paliwa też była podmieniana o czy nie napisałem,przepraszam na 3 barową uniwersalną,po za tym ta pompa paliwa pochodzi z silnika PF 1.8 8V GTI i wszędzie gdzie się dowiadywałem to było napisane że ta pompa paliwa wystarczy w zupełności
witam mam problem z golfem 3 1.9 diesel a dokładnie z pompa paliwa która cieknie z prawej strony u dolu pod tymi metalowymi rurkami co ida do wtryskow czy da się to uszczelnić bez jakiegoś wielkiego rozbierania pompy i ponownego ustawiania jej ???
A czy przypadkiem + na wtryski i grzałkę sondy nie był brany z przekaźnika pompy paliwa?
Pompy są połączone równolegle więc chodzą razem albo wcale.P
Witam. Zwróciło moją uwagę wartość ciśnienia pompy spiętrzającej, u mnie w A4 2.0 TDI wynosi ona 1,3 bar. Z opisu objawów wychodzi na to, że raczej pompki trzymają, zaś paliwo urywa się po pierwszym odpaleniu. Co bym jeszcze zrobił: na początek wyrwał smok z baku, wyczyścił (to jest akurat ważne), następnie wymienił ori przewody czarne na przezroczyste...
Z tego co kojarzę, któryś golf IV uruchamiał pompę po otwarciu drzwi, jeszcze bez zapłonu
Trudno powiedzieć co tam namłodzone skoro w - ce jest VR6, podaj chociaż kod silnika bo ich jest 11 typów. Poza tym bezpiecznik pompy paliwa to zazwyczaj 15A.
Sprawdziłem instrukcje bezpiecznik nr 47 na pompe paliwa i nie ma tam napięcia. Pompa paliwa nowa. Co może być przyczyną? Jeszcze nie działa mi zapalniczka. Dodano po 1 Może mi ktoś powiedzieć gdzie znajduje się przekaźnik pompy paliwa? Bo nie mogę nigdzie znaleźć
ale skoro pompiarz ją zrobił to chyba ten elektrozawór musiał działać dobrze Nawet se nie wyobrażasz jacy "pompiarze " biorą się za pompy,niektórzy nie mają zielonego pojęcia o robocie.Sprawdź sam zaworek,sprawdź jeszcze raz rozrząd no i samo doprowadzenie paliwa do pompy i jego jakość.
Grzałka sondy zasilana jest z przekaźnika pompy paliwa. Masa jest z karoserii. Z tego przekaźnika zasilany też jest wtryskiwacz (chodzi o plus bo masa na wtryskiwacz idzie z ECU).
Spróbuj znaleźć bezpiecznik odcinający pompę paliwa w razie wypadku duży guzik z czerwona gumka na górze czasem przy wstrząsie lubi wyskoczyć i wtedy pompa nie będzie działać W samochodach koncernu VW NIE ma "dużego guzika z czerwona gumka" Reg. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy...
Witam! Pytanie dotyczy pompy paliwa w samochodzie VW Golf IV 1.4 Chodzi o to kiedy dokładnie pojawia się tam plus i kiedy gaśnie? Czy pojawia się kiedy kluczyk jest w pozycji zapłon? Czy pojawia się kiedy kluczyk jest w pozycji rozruch? Czy jest caly czas podczas pracy silnika? Kiedy znika plus? Bardzo proszę o odpowiedz
Raczej za niskie ciśnienie.Sprawdź ciśnienie paliwa i będziesz wszystko wiedział,z kryształowej kuli się tego nie dowiesz.
możesz wymusić na centralce LPG aby uruchomić auto od razu na gazie? pompę paliwa sprawdzałeś bo o tym nie wspomniałeś.
Ja tak miałem w passacie b5 , okazało się ,niby czujnik temperatury paliwa w pompie lecz po wymianie nadal tak było , po czym koleś ustawił od nowa rozrząd i jest ok, ponoć pompa była przestawiona.
Stacyjkę sprawdź.
Samochód to vw golf 4 1.9TDI 90 KM
a wymieniałes kiedys filtr paliwa ? warto od tego zaczac jak nie pomoze to zwruc uwage czy pompa sie włancza jak nie chce odpalic moze przekaznik pompy paliwa albo sama ponpa nie domagaja
Witam. Mam problem z VW Golf 1.4 a mianowicie podczas jazdy samochód zaczyna przerywać i słychać jak pracuje przekaźnik 409 (chyba od pompy paliwa) ma ktoś pomysł co to może się dziać?? Pozdrawiam
u góry wtrysku jest wtyczka na 4 kable, jeden z nich jest przeciety i wpiety w intsalację LPg, zwykle w dodatkowy przekaźnik albo prosto w przełącznik w kabinie. To jest układ odcinajacy zasilanie wtryskiwacza podczas pracy na LPG i mógł się zepsuć, może nie kontaktowac dobrze, szybciutko to wykluczysz łacząc przecięty kabelek na chwilę z powrotem....
pompka sie odzywa Odzywa się nastawnik przesłony wstępnej (ssanie), pompa paliwa to tam jest mechaniczna.
Pomiar mógłby odbywać się na wężyku idącym do gaźnika. Powrót paliwa do zbiornika następuje w rozdzielaczu za pompą. Samochód to VW Golf II 1985 r. 1,3 benzyna.
Z tego bezpiecznika zasilana jest chyba również lambda, odepnij kabel , żeby sprawdzić czy nie przywiera. Mógł się przetrzeć też gdzieś kabel lub sama pompa się przyciera.
Sprawdź ciśnienie paliwa
Wymiieniłem monowtrysk, pompę paliwa, przekaźnik, ecu i nie pomogło. Mam go gdzieś, wyciągam przekaźnik od pompy paliwa i zakładam gaz bo mam akurat instalację w garażu. Nie wiem, co go może boleć ale na gazie będzie chodził;) Wie ktoś może, gdzie jest w takim golfie regulator ciśnienia paliwa?
jest bardzo szybki sposob sprawdzenia czy hal /modul pod kostke aparatu ...+..0..- .. zero wsunac kawalek kabla wysunac przewod z kopolki zaplonowej przewod sirodkowy ,,cewki.. wlozyc wprzewod swiece zaplonowa przylozyc ja do masy ........... wlaczyc zaplon ,przewodem co jest wlozony do kostki aparatu krutkimi i szybkimi ruchami dotykac do masy ,jesli...
Pod maską jak jest właczony zapłon to coś tak cyka co to jest? Zauważyłem też takie plastikowe lekkie "pudełko" i taki przewód jest podłaczony i to leży bezwładnie na silniku. W moim silniku jest pompa paliwa? I jak ona się spali to auto nie odpali jak benzyna? Wiem że w starych dieslach nie było żadnej elektrycznej pompy paliwa, a ja mam ?
Jeśli chodziła to po co, pewnie się forów na czytałeś i na którymś była cała CzekLista do sprawdzenia jak w samolocie przed startem i na niej była pompa paliwa w zbiorniku Po to by wyeliminować np spadki cisnienia z pompy...
Non stop ciśnie paliwo i wszystko zalewa .
A co jeszcze może być? Może pompa paliwa spalona? Czy tam na rozrządzie jest?
Ogólnie to radziłbym sprawdzić ciśnienie jakie daje pompa paliwa. Często przy zanieczyszczonym paliwie zatyka się sitko przez które pompa zasysa paliwo w baku lub zużywa się sama pompa.
Tak, W filtrze paliwa wpiąłem wężyk - tam gdzie wchodzi na pompę wysokiego ciśnienia. Aktywacja pompy wstępnej w VCDS na niepracującym silniku.
Odetnij zasilanie sterownika silnika ( +15 ) i pompę paliwa. Nie przecinaj lini CAN !!! Jackkk
Różne dziwne dźwięki z pompy wysokiego ciśnienia to w sumie norma. Jeżeli krzywka wałka pod pompą i zabierak pompy są ok, to raczej nie ma się czym przejmować.
pompa paliwa paliwa xsara pompa paliwa zawiesza avensis pompa paliwa
trzeszczy sopran wyłączyć klawiatura numeryczny 10w40 bierze
magazyn energii klimatyzacja berlingo
Czy myjka Titan 1,8 kW pobiera wodę z beczki? Wiatrak generuje napięcie, ale akumulator nie ładuje się