Pompa paliwa-zawór zwrotny w pompie paliwa.Pompa do naprawy lub wymiany.
Ze styku 87 czerwonego przekaźnika nad sterownikiem wtrysku. Ten sam plus zasila pompę paliwa oraz zawór evap (pewnie nie posiadasz tego zaworu z pochłaniaczem oparów paliwa). Masz dwa przekaźniki w oryginalnej wiązce?
Zmierz ciśnienie paliwa wewnątrz pompy lub wykręć zawór regulacji i sprawdź czy nie jest zablokowany. Zawór jest obok wejścia paliwa do pompy, trójkątna śruba.
Jak się nie mylę to wystarczy wymienić. Myślę że "mądrzejsze głowy" napiszą jak jest w rzeczywistości.
Co ma do tego bezpiecznik 18? To nie benzyniak przecież. Jak już to nr 15. No i nie pompa paliwa tylko zawór na pompie wtryskowej. Dodano po 4 u mnie są inne przekaźniki niż w drugim passacie i na schemacie Na pewno to B3 a nie B4? Rocznik podaj.
Czyli elementy zasilane z przekaźnika który zasila pompę paliwa. Są to: wtryskiwacze, pompa paliwa, grzałka sondy lambda, zawór EVAP i zawór EGR.
Gaźnik,pompa paliwa,aparat zapłonowy,zawory,zapłon. I tak jak kol.napisał dziura w zbiorniku lub przewodach.
Połącz dwa grube czarne i spróbuj zapalić. Daj znać, czy rozrusznik kręci. Czy pracuje pompa paliwa, czy otwiera się zawór na pompie wtryskowej ? Bo dalej nie wiemy jaki masz motor... Czekam na zdjęcia płytki.
witam, chciałbym wznowić post. Mam identyczny problem, mam 2.0 tdi bmr 170 km. kręci jak na załączonym filmie. silnik długo się kręci, im mniejsza temperatura tym gorzej odpala. Jak nie rozładuje akumulatora to odpala i gaśnie. Jak zaskoczy to trzepie silnikiem. W samochodzie została wymieniona pompa vacum, sprawdzone pompowtryski i ciśnienie na cylindrach...
Vectra C z silnikiem diesla 3.0 isuzu i pompa podawcza w zbiorniku ?????????? ... Tam nie ma pompy podawczej .. To auto lubi się zapowietrzać na obudowie filtra paliwa lub zawory na pompie wtryskowej ...
Nigdy nie zagłębiałem się do tego modelu, muszę poszukać serwisówki. Czy nie powinien być akumulator 9 Ah, a nie 7 Ah? Pamiętam że w CBR był aku większy niż w skuterach. Wydaje mi się że masz problem ze zbyt dużym prądem rozrusznika, albo za dużą kompresją. Nie ma wyłącznika świateł? To wersja na jakiś określony rynek? Nie ma rozwiązania wyłączającego...
Witam, jak przeczytasz uważnie cały temat:[url=http://www.elektroda.pl/rtvfo... i nie znajdziesz odpowiedzi to dzwoń może pomogę. Pozdrawiam
zawór zwrotny paliwa na pompie Żadna pompa Lucasa nie posiada czegoś takiego.
Masz problem z ciśnieniem paliwa.....albo wtryski albo zawór albo pompa.....w tym aucie często zawór...
Ja mam odcięcie pompy paliwa przez przekaźnik zasilany z elektrozaworu na butli LPG. Jak kończy się gaz to nie ma problemu z przejściem na zasilanie benzyną. Silnik fiata SPI. Jeśli zawór zwrotny w pompie paliwa jest sprawny to nie ma bata i pompa po zasileniu momentalnie podaje paliwo do korpusu wtrysku.
Jak pompą na lnikę to otworzyć zawór paliwa, zagrzać świece i pali
Może być wiele przyczyn, słabe ciśnienie na listwie paliwa, zawór w pompie paliwa CR, zawór egr, czujnik temperatury oszukuje, teraz jest ciepłej ale świece żarowe mogą nie grzać
Układ paliwowy bosch? Dodano po 14 Oba elementy to zawory. Jeden (ten mniejszy) odcina jedną z sekcji pompy w momencie, gdy nie ma zapotrzebowania na duże ilości paliwa pod ciśnieniem roboczym. Drugi ten większy to zawór regulacji ciśnienia na listwie. Oba zawory mają cewki, więc możesz sprawdzić ciągłość cewki (przerwa lub zwarcie) i to tyle. Pamiętaj,...
A ta pompa nie jest czasem na zewnątrz zbiornika?Jak np smok w zbiorniku niema jakiegoś zaworka to musi być on w pompie.Warto jeszcze sprawdzić odpowietrzenie zbiornika.Czy np po odkręceniu korka wlewu niema podciśnienia.
Zawór odcięcia paliwa na pompie, miałem ten przypadek w 1Z.
Nic nie trzeba zamawiać. Pod plastykiem jest normalny zawór stopu.
Jest to slinik 1.9D.
Początkowo (jak jeszcze pompowała z puszki) wyglądało to na typową nieszczelność układu paliwowego. Teraz na uszkodzenie pompy paliwa. Określony przez Ciebie "zawór zwrotny" w rzeczywistości jest kompensatorem ciśnienia i jego ewentualne uszkodzenie wewnętrzne skutkuje co najwyżej nierównym spalaniem. Wysokości pompy względem zbiornika itd. w podanych...
To jest pompa do wersji z turbodoładowaniem. Wskazany element to siłownik ciśnieniowy korygujący dawkę paliwa zależnie od wartości ciśnienia w dolocie silnika.
Witam mam problem ze Scanią. Ma duże spalanie na poziomie 40l/100km, wymieniono na serwisie pompę paliwa, zawór EGR, przeregulowano pompowtryski oraz zawory, wymieniony czujnik doładowania. wyczyszczono smok nowe filtry sprawy intercooler Spalanie bez zmian, troszkę się poprawiło, ale niewiele. Czy ktoś może coś doradzić.
Zawór SCV, padające wtryskiwacze lub pompa ciśnienia paliwa. Na już nowy filtr paliwa i czyszczenie układu wtryskowego (takie coś co omija układ paliwa np. Tec2000 czy Fotre).
Zamontuj przed pompą paliwa na przewodzie zasilającym. (między filtrem a pompą)
Zasilane jeszcze jest przepływomierz,pompa paliwa,zawór włączający kolektora wlotowego, solenoid regulujący ciśnienie paliwa,jednostka sterująca układem zasilania wyjście ze sterownika B F2iF3,sterowanie egr B G1.
Pompa paliwa sprawna, zawór w pompie też. komp obroty widzi, wiązki całe sprawdzone. W momencie kiedy auto nie odpala, kręci się rozrusznikiem a drugi gość rozpina czujnik wału i zepnie auto zaskakuje. :/ Mam 3 czujniki i na trzech jest to samo.
Jeżeli w momencie falowania obrotów silnik nie dymi to moim zdaniem coś się przycina w pompie paliwa. Gdyby zawór lub wtrysk się zawieszał to by zadymił.
I pompy regenerują i zawory regulacyjne, wiele razy robiłem Laguny i Citroeny...lepiej od fabryki
Występowanie kontrolki EDC, powoduje zamrożenie ramki z konkretnym błędem lub błędami. Więc diagnostyka komputerowa musi wykazać elementy stanowiące problem, o ile była robiona. Problem, może leżeć po stronie: pompka wstępna ,pompa paliwa ,zawór Cvt, czujnik ciśnienia paliwa, wtryskiwacze, filtr paliwa.
Tylko że nie wiem w jaki sposób mamy pomóc komuś, kto nie posiada żadnych narzędzi ani wiedzy. Czy słychać działanie pompy w baku? Po włączeniu zapłonu powinna dość długo pracować. Przyczyn może być wiele, od braku paliwa - przypominam że są dwie komory w baku, i w jednej może być paliwo a w drugiej nie - przez uszkodzoną pompę elektryczną, moduł pompy,...
17536 - „za ubogi”. – sprawdzić regulator ciśnienia paliwa i utrzymywane ciśnienie paliwa – sprawdzić pompę paliwa – sprawdzić zawory wtryskowe Grupa 115 MAF zadany i rzeczywisty w miarę zbieżny, zaczął bym od pompy paliwa
pompka paliwa napędzana ciśnieniem ze skrzyni korbowej, I dlatego nie ma wężyka powrotnego. Zawór z pływakiem w gaźniku był silniejszy od ciśnienia dopływu paliwa. Wszystkie pompy paliwa napędzane mechanicznie mają wężyk powrotu.
To tam na pompie powinien być podciśnieniowy zawór gaszący (taki blaszany "grzybek"), należałoby sprawdzić czy się nie zablokował.
W silnikach 2,0l o mocy 75KM (D3FA) i o mocy 85KM (F3FA) były pompy VP30, w silniku 100KM (ABFA) były pompy VP44. Samych pomp VP nie dotykałem, więc niestety nie pomogę...
Sprawdź niskie ciśnienie manometrem. Pompa paliwa lub zawór zmniejszenia nie działa.
Miałem podobny problem z moją toyota silnik 2.0 d4d walczyło z nim milion mechaników co wymienilem: 1. Filtr paliwa 2. Sprawdzona pompa paliwa, zawory scv 3. Wyczyszczony egr 4. Zregenerowana turbina 5. Wymieniony intercoler I to nic nie dało przyczyną była banalna wilgotna instalacja elektryczna. Farelka pod maską uratowała mi portfel ☺
Ale zauważyłem że otwieranie i zamykanie drzwi działa b.wolno nawet za którymś razem wogule. Układ podciśnioeniowy centralnego zamka jest całkowicie oddzielony od układu podciśnienia silnika. Jedyna wspólna przyczyna wolnego zamykania i niedziałania rozrusznika to może być bardzo niskie napięcie na akumulatorze. zawór w pompie uruchamiany elektrycznie...
Witam wszystkich obserwujących, byłem w warsztacie podłączyli do komputera i stwierdzono imobilaiser padł. Dziękuję wszystkim za trud, zamykam temat.
Nie tyle pompa w baku, co pompa CR. Na boku pompy masz zawór na dwa torxy, chyba T30. Czasami się zacina. Czyszczenie często pomaga, ale w beznadziejnych przypadkach (czyt, przebiegach) trzeba wymienić. P0230 to obwód pierwotny zasilania pompy paliwa/zawór elab Sprawdź czy masz przekaźnik pompy paliwa, czy masz wstawioną zworkę. Potem sprawdź, ewentualnie...
Musisz wymienić ten przykręcany zawór - bańkę, to na dwa impusy to zawór wydatku pompy lub zawór ilościowy paliwa.
Objawy takie jakby odcinał ci paliwo powyżej 3 tyś lub po prostu go brakowało. Może to być uszkodzony zawór regulacji ciśnienia paliwa w pompie wysokiego ciśnienia.
u mnie to samo w mondeo mk3 tdci z 2002 roku problem prawdopodobnie z zaworkiem zwrotnym na pompie przynajmniej u mnie schodziło paliwo z pompy , założyłem zawór zwrotny między pompą a filtrem paliwa
Faktycznie z tą elektryką do diesla to nie jest tak źle w drugą stronę byłoby gorzej. Czujniki oleju(kabelki już są) , pompa paliwa(zawór odcinający), czujnik temp(jest). i najtrudniejsze podgrzewanie wstępne(czujnik temp, świece żarowe, przekaźnik) czy to jest dużo jak kto uważa.
12V ma być przez cały czas po włączeniu zapłonu, a masa kluczowana impulsowo, mniej więcej w takt iskry. Jeśli silnik nie zostanie odpalony a jedynie kluczyk na MAR wówczas sterownik po kilku sekundach odłączy zasilanie plusem wtryskiwacz, cewki zapłonowe , pompę paliwa, zawór evap i podgrzewacz sondy lambda
Przyczyn takiego stanu rzeczy może być kilka; Nie wystarczająca ilość powietrza oraz paliwa dostarczonego do silnika podczas pracy, nieszczelność pomiędzy gaźnikiem a cylindrem, (ciągnie lewy powietrze po nagrzaniu) Nieszczelność przewodu impulsowego pompy paliwa, albo jej wydajność,jeżeli taką pompę posiada. Zatkany odpowietrznik w korku zbiornika...
U mnie w silniku D11 EURO VI najpierw pękł przewód powrotu paliwa z głowicy, i od tego momentu spadło ciśnienie paliwa do poziomu 51 kPa. Wymieniłem: filtry, przewód z zaworami, pompę paliwa, ręczną pompę paliwa. Pomogła zmiana śruby drążonej na powrocie z głowicy na zawór przelewowy 20450468 z odpowietrznikiem M10x1, jak do pomp wtryskowych. Ciśnienie...
W parametrach diagnostyki masz ciśnienie zasilanie przed filtrem i na listwie oraz PWM zaworu regulacji ciśnienia paliwa na listwie oraz błędy zapisane. Te parametry mogą być pomocne przy diagnozowaniu usterki. W innym wypadku możemy tylko zgadywać a ty możesz wydać dużo pieniędzy zanim usprawnisz samochód. Powodem takiego zachowania może być 1. Pompa...
Przy próbie odpalenia nie kopci. Zatem pompa wtryskowa nie dostaje paliwa lub zawór na pompie wtryskowej nie puszcza paliwa. Sprawdź czy rzeczywiście dochodzi napięcie do świec żarowych. Samo wstawienie przekaźnika nie potwierdza, że grzeją. No i kolejna kwestia to zawór stop na pompie sprawdziłeś? o jakich numerach tam pompa wtryskowa siedzi?
Najlepiej odcięcie przekażnika pompy paliwa , jego sterowanie z pinu nr.6 ECU. Przekażnik ten załącza pompę paliwa , wtryski , zawór wolnych obrotów i coś jeszcze.
Witam. Czytałem kilka forów na temat migającej spężynki w fordzie mondeo, jednakże w tych przypadkach winne były albo wtryski albo pompa. U mnie podczas jazdy zaczeła mrugać spężynka i auto zgasło jakby nie dostawało paliwa ale odpalało po czym gasło. Wtryski i pompa sprawdzone u mnie działają. co może być przyczyną. po podłączeniu komputera wskazuje...
Witaj. Zawór wrócił na miejsce. Poluzowane wyjście na wtryski i nic. Zapytuję o to odpowietrzanie, ponieważ pompa nie zaciąga paliwa. Objaw był taki, że silnik się momentami dławił. Dlatego odkręciłem zawór dostępny od góry pompy. Czy ktoś może powiedzieć jaki jest stan gdy nie jest zasilany? Domyślam się, że powinien umożliwiać powrót paliwa z pompy...
Moim zdaniem cofanie się paliwa i zapowietrzanie układu paliwowego. Pompa lub (jeśli jest) zawór zwrotny a jeśli nie to niedomykające się wtryski i zalanie świec.
Nie zmierzysz tych zaworów!! Wymień to o co prosi ECU! ''Zawór sterujący dawką paliwa'' To ten grubszy na pompie!
R - to po prostu oznaczenie urządzenia, które zostanie odłączone przez obwód immobilisera (pompa paliwa, cewka zapłonowa, zawór na pompie wtryskowej, obwód +15 ECU, itp, itd).
W tym typie Webasta pompa paliwa podaje paliwo cały czas - jest napędzana silnikiem wentylatora. Dopiero elektrozawór otwiera dopływ paliwa. Po włączeniu pieca powinno być słychać cykanie, jak zawór otworzy się - cykanie cichnie. Sprawdź elektrozawór - zdemontuj/sprawdź/wyczyść. Impulsowo jest zasilana pompa (zewnętrzna), ale w Thermo Top C.
Jak pompę podpinasz na krótko , to z wpiętą wtyczką w instalacje? Jeżeli tak robisz i samochód pali to nie masz sterowania (zapina masę) z pinu7 ECU na podwójny przekaźnik lub nawalony jeden z przekaźników. Jeżeli jest inaczej (odpięta wtyczka pompy z instalacji) , to sprawdź przejście przewodu pomiędzy pinem 13 podwójnego przekaźnika a wyłącznikiem...
Witam. Czy orientuje się ktoś gdzie znajduje się pompa paliwa a konkretnie zawór ciśnienia paliwa. I czy dostanę sie do niego bez kanału?
Zawór ciśnienia? Pompa paliwa?
Ten bezpiecznik zasila : przepływomierz, czujnik wody w paliwie, regulator ciśnienia paliwa, zawór doładowania, zawór przełączania kolektora, czujnik wałka, EGR i sam sterownik....
Pompa paliwa podaje 4 bary - potrzeba min. 250, żeby zapalił. Układ paliwowy zapowietrzony lub uszkodzony zawór CR.
Wymieniłem pompę wysokiego ciśnienia oraz zawór ciśnienia paliwa i jest już ok.Dziękuje za wszelkie podpowiedzi. Dodano po 2 Wymiana pompy wysokiego ciśnienia i zawór ciśnienia paliwa załatwił temat.
Był tu na forum temat: autor 3 razy ściągał głowicę w silniku seicento 900, blokowało zawory ssące w prowadnicach i dostawały w łeb tłokami, pompy paliwa były tez tam wymieniane. Winne było właśnie stare, zwietrzałe paliwo w zbiorniku
No wreszcie, ale 27 to za mało. Ma być min 200 i tym sie zajmij na początek. A więc dopływ paliwa do pompy, zawór na pompie i jego wysterowanie. Pompa załóżmy że teoretycznie ok jak podmieniana. Jak to ok, to ucieka przez wtryski albo zawór przelewowy na listwie. Pościągaj przelewy kręci jeden drugi patrzy.
Jak odma jest podłączona do kolektora ssącego to sprawdził bym drożność, czy nie jest zakitowany nagarem. Pompa wyjątkowo wrażliwa na paliwo, Na wejściu paliwa do pompy jest zawór regulujący wewnętrzne ciśnienie w pompie i sitko. Czy zatkany powrót paliwa z pompy mógłby być powodem dużego dawkowania, warto to sprawdzić. Angielskie silniki Perkinsa robione...
Witam Niedawno wymieniałem silnik w mojej Viki, po odebraniu wszystko było ok ale na drugi dzień silnik zaczął szarpać i zgasł teraz nie odpala. Odczytałem błąd 1405 zawór EGR i 0230 przekaźnik pompy paliwa, zawór zaślepiłem a nawet wymieniałem od starego silnika efekt był taki ze odpalał na kilka sekund i gasł potem nie startował. Czy może to być wina...
Witam mam problem z cytryną. Nie odpala, napięcie na zaworze ciśnienia paliwa to 1.5 V. Na obu pinach, zawór przy pompie ma 8.5 V . Paliwo nie wychodzi z pompy, na listwę paliwo dochodzi do pompy . Podłączyłem na krótko zawór i dalej nie idzie paliwo na listwę. Nie mam kompa aby sczytać błędy . Zauważyłem, że paliwo które dochodzi do pompy ma wystarczające...
Do sprawdzenia ciśnienie paliwa (ma być 4bar), a zwłaszcza zawór jednokierunkowy w pompie
Co z mocą auta? sprawdziłbym czy pracuje na wszystkich cylindrach, wystarczy zakręcić rozrusznikiem z odłączoną pompą paliwa, nie chcę prorokować ale prawdopodobnie urwał się zawór i uszkodził głowicę, oczywiście to tylko sugestia trzeba troszkę posprawdzać
A sprawdziłeś jakie ciśnienie wytwarza pompa paliwa, jeśli pompa będzie zepsuta, lub zawór ciśnienia paliwa, to zbyt niskie ciśnienie paliwa poniżej 0,9 bar może powodować podobne objawy.
Gazownicy odłączają pompę paliwa i zawór odpowietrzania zbiornika paliwa zamiast wtryskiwaczy. Klijent się skarży na ubytek paliwa w zbiorniku[wcale mu się nie dziwię] co o tym myślą Forumowicze i Fachowcy ?.
To jest USTERKA ZASILANIA OLEJEM NAPEDOWYM . Wynika z tego że masz niskie ciśnienie paliwa na filtrze . Przyczyna może być zapchany filtr lub smok . Zawór w głowicy . Pompa paliwa . Nieszczelność w układzie . Usterka samego czujnika . Na wolnych optymalnie powinno być około 3 bar . Usterka zapala się jeśli zasilanie spadnie poniżej 2 barów
Jeśli chodzi o pompę wstępna to chodzi słychać ja, na pewno też pompuje paliwo bo nie raz zalało mi komorę silnika przy sprawdzaniu. A zawór sterujący ciśnieniem? To nie ma znaczenia czy chodzi czy nie chodzi. Trzeba sprawdzić jakie daje ciśnienie. Jak ok to pompa CR do roboty. Oczywiście sprawdzić wcześniej zawór ciśnienia ,jego wysterowanie i np...
zapewne elektronika na pompie nie zgrywa się z immo w samochodzie wtedy nie otworzy się zawór na pompie paliwa
Witam. Jeżeli na końcu węża jest coś w stylu pistoletu z zaworem, można założyć na ten zawór krańcówkę załączającą pompę przy całkowitym jego otwarciu.
ale chyba na powrocie trzeba zamontować zawór ciśnieniowy Są obudowy posiadające na powrocie odpowiedni zawór. Ciśnienie zasilania np.3,5 bara.
W pompie paliwa jest zawór jednokierunkowy, który powinien utrzymywać ciśnienie w listwie po wyłączeniu silnika, powodem może być również nieszczelny wężyk łączący pompę z deklem zbiornika
Podzielę się z wami moim doświadczeniem w sprawie wyłączania pompy paliwa podczas jazdy na gazie. Instalację gazową Landi Renzo OMEGAZ mam w aucie już 5,5 roku. W tym czasie przejechałem na gazie 115000km. Przy przebiegu ok. 40000km (10000km - LPG) padła w moim Oplu pompa paliwa. "Sekcja zwłok" wykazała przetarcie się styków komutatora!!! Marna jakość...
opóźnić zapłon sprawdz olej ,pompę paliwa ,gaźnik, przewody, zawory, i ma chodzić
Jak nie zapala bo ma za małe ciśnienie w układzie to sprawdź przelew na zaworze zwrotnym na listwie. To bolączka tego modelu. Jak leci cokolwiek podczas krecenia rozrusznikiem to zawór do wymiany.
Czy coś a'la grzybek na przewodzie powrotnym z pompy w TDDI to zawór zwrotny?
Nad sterownikiem silnika znajduje się czerwony przekaźnik który zasila plusem pompę paliwa oraz cewki zapłonowe, wtryskiwacz, zawór evap i podgrzewacz sondy lambda. Jeśli jest uszkodzony to sterownik zgłosi błąd cewek wtryskiwacza i evap-u. Zobacz czy po wyjęciu przekaźnika z gniazda i zwarciu grubym drutem większych wejść w gnieździe pompa wystartuje....
Miałem ten sam problem na warsztacie który po ciężkich walkach udało się rozwiązać. Błąd p0002 , rozepchniety filtr paliwa. Wymieniliśmy pompę w zbiorniku, filtr paliwa oraz regulator ciśnienia paliwa , podmieniony zawór na listwie oraz czujnik. Przyczyną okazala się pompa wysokiego ciśnienia a dokładnie sitko pod króćcem wejścia do pompy było zapchane...
Zmierz ciśnienie paliwa jakie dostarcza pompa do listwy wtryskowej, może już się kończyć pompa, albo zawór ciśnienia paliwa upuszcza zbyt wcześnie paliwo.
Witam, Silnik zetec 2.0 16v benzyna-gaz.Czytam na różnych forach i jedni piszą, że objawem z ciężkim odpaleniem silnika jak jest ciepły, może byc silniczek krokowy sterownik pompy paliwa, zawory. Objaw jest taki, że jak silnik po nocy, czy też jak pochodzi i trochę ostygnie odpala bez żadnego ale...Natomiast jak próbuję już go odpalić , po chwilowym...
j a bym pierwsze sprawdził szczelność układu paliwowego od baku po sam silnik a dopiero pużniej pompka i zawór
To zawór przeciążeniowy (bezpieczeństwa)... Wymień na nową i zakończ temat...
Trzeba podłączyć manometr i sprawdzić co się dzieje z ciśnieniem paliwa. W pompie jest zawór zwrotny, jak się zatnie, to po wyłączeniu silnika paliwo cofa się do zbiornika i pompa dopiero po chwili jest w stanie wytworzyć ciśnienie robocze (3,5 bar)
Sprawdź układ powrotny paliwa czy nie jest gdzieś załamany lub zapchany, uszkodzony może być zawór regulacyjny paliwa na pompie.
Zewnętrzna pompa ? A w jaki sposób jest ustalane ciśnienie paliwa ? W oryginale jest zawór zwrotny a na tej zewnętrznej ?
To był zawór zwrotny, ktoś go wybebeszył.
Zanieczyszczenia paliwa blokujące rzeczony zawór Uszkodzone wtryski Błędne wskazania lub uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa Nieszczelne zasilanie w paliwo pompy Przytkany przewód w zbiorniku Niedrożny odpowietrznik zbiornika No ale książki nie będziemy pisać
Może coś z pompą paliwa ,spróbuj odpalić na plaku (prysnąć w kolektor dolotowy) jeżeli odpali bez problemu to znaczy że układ paliwowy jest do przejrzenia. Pompa paliwa, filtr paliwa, przewody paliwowe, zawór zwrotny
Witam posiadam peugeota 206 1.9D 2000r nie odpala wymieniłem filtr paliwa odpowietrzyłem i nic z tego.Po wykręceniu rurki pierwszego wtrysku i sprawdzeniu czy pompa podaje okazało się że ropa nie dostaje się do niego.Czy jest na pompie zawór który odcina dopływ paliwa?
Odnowienie tematu. Po wyżej opisanej naprawie po około pół roku padł zawór wysokiego ciśnienia na pompie paliwa. Zawór został wymieniony. Niby miało być wszystko ok lecz silnik zaczął nierówno pracować jak by palił na 3 cylindry, oraz problemy z odpalaniem. Około 2 miesiące temu postanowiłem zaprowadzić go do mechanika tym razem innego. Zaczęło się...
Zawór odciecia paliwa jest na pompie wtryskowej.
Kiepski filtr paliwa może blokować przepływ paliwa. Tu nie masz pompy elektrycznej w baku
Zawór przelewowy regulowany, lub wyłącznik elektryczny ciśnieniowy regulowany do wyłączenia pompy po przekroczeniu danego ciśnienia.
zawór paliwa pompa bosch zawór zwrotny pompa paliwa pompa paliwa zawór zwrotny
amplituner instrukcja taśma sygnałowy zestaw naprawczy pompa
MX25U12872F Quad SPI – maksymalne napięcie zasilania, granice VCC, ochrona przed uszkodzeniem MX25U12872F Quad SPI 1,8V – programowanie CH347F, kompatybilność, adaptery, NeoProgrammer