Jak na silniku masz gruszkę to pompy nie ma.
Pompa : (na zbiorniku paliwa pod tylną kanapą) – grubszy biały z niebieskim paskiem.
sprawdź czy na maksymalnych obrotach idzie paliwo z pompy powrotem do zbiornika. Niedobór paliwa powoduje powoduje biały dym i utratę mocy..
Ztego co opisujesz to winny za taki stan rzeczy bedzie prawdopodobnie układ zasilania silnika tzn pompa wtryskowa wtryskiwacze albo cos na drodze zbiornik paliwa-pompa wtryskowa(np. Filtr paliwa lub same przewody paliwowe)
Instalacja silnika ,sterownik oczywiście też przełożone?Przekażnik 109-przełożony?I mam nadzieję że pompa paliwa ze zbiornika wywalona i smok zmieniony.O tym że zatankowany dieslem to już nawet nie pytam.
To jeszcze spróbuj zakręcić rozrusznikiem. Pompa paliwa, jeśli występuje, będzie w zbiorniku paliwa. Poszukaj bezpiecznika i przekaźnika. https://obrazki.elektroda.pl/1641745900_...
2.0 TDCi nie ma pompy w zbiorniku paliwa, więc nie wiem co ty tam wymieniłeś, chyba że kosz czujnika poziomu paliwa. Wyłącznika bezwładnościowego diesel też nie posiada. Pompy paliwa elektryczne miały TDDi, ale tylko wersje 115 Ps i pompa była przy zbiorniku po prawej stronie. Napisz lepiej co niedomaga w Mondeasie to może spróbujemy pomóc.
w168 w dieslu nie mają pompy paliwa elektrycznej. Zaciaga ta główna od CR.
jak podawales mu paliwo z kanistra podawales mu je przez filtr czy bezposrednio do pompy?wystepowaly tam problemy z ta pompka serwisowa ktora sie wstepnie odpowietrza uklad paliwowy Dodano po 1 jeszcze sprawdz jakas wysysarka czy idzie paliwo ze zbiornika
Benzyna, diesel ?, w benzynowym masz pompę paliwa w zbiorniku, zasil "na krótko" i wypompuj przewodem doprowadzającym paliwo do silnika, w dieslu najprościej dmuchać kompresorem w powrót do zbiornika i spuszczać tą samą drogą co w benzynie
Rozumiem, że zagadnienie nieszczelności na przewodach zasilających i korozja korpusu filtra paliwa już nie wchodzą w grę. Pozostaje jeszcze filtr w zbiorniku paliwa lub zupełny brak napowietrzania zbiornika a następnie zaworek zwrotny gdzieś w filtrze plaliwa. I wreszcie to co już sugerowano czyli marny stan pompy wtryskowej.
dekiel zabezpieczający dostęp do pompy Przypominam, że diesle nie mają pompy paliwa w zbiorniku!
Vectra C z silnikiem diesla 3.0 isuzu i pompa podawcza w zbiorniku ?????????? ... Tam nie ma pompy podawczej .. To auto lubi się zapowietrzać na obudowie filtra paliwa lub zawory na pompie wtryskowej ...
Moze sie myle ale ta pompa w zbiorniku słuzy do mieszania paliwa pomiedzy komorami zbiornika a nie do podawania paliwa.
Na zdjęciach poniżej efekt tankowania samochodu na lokalnej stacji paliw przez kilka miesięcy. Wcześniej przez osiem lat nie było problemów z samochodem. Po tankowaniu na tej stacji uszkodzona pompa paliwa, zbiornik paliwa i obudowa pompy do czyszczenia. Diesel? Dlatego wolę Pb. Może i paliwo droższe ale eksploatacja wychodzi taniej.
Zobacz czy pompa podaje paliwo. Filtr paliwa kiedy wymieniany. Wlej do zbiornika jakiś depresator do ON w ostateczności do 10 %benzyny. Tankuj paliwo z pewnej stacji.
jak to diesel to moze pompa paliwa w zbiorniku
Nie wiem czy dobrze kojarzę ale chyba w tym aucie nie ma pompy elektrycznej paliwa a przynajmniej nie w zbiorniku paliwa. Dlaczego takie przypuszczenia? Szwagier ma Focusa 1.8 diesla i właśnie nie ma pompy co też go zdziwiło. Układ wtryskowy Bosch. Jeśli się mylę to proszę mnie poprawić. Pozdrawiam. To co ma w baku?
Sprawdź przewody idące do pompy wtryskowej. Pompy paliwa jako takie z dieslu w zbiorniku nie będziesz miał, jeżeli się mylę to mnie poprawcie.
Witam serdecznie mam problem z citroen c4 2005 rocznik 1.6 diesel. Problem polega przy odpaleniu ponieważ nie podaje paliwa z początku myślałem że pompa która jest w zbiorniku jest winna i wymieniłem ale po wymianie dalej nic prąd dochodzi a pompka nie podaje paliwa próbowałem ręcznie pompować gruszka co jest pod maską ale nic nie daje nie leci paliwo...
Podobny problem mają setki właścicieli tego dziadowskiego 2.0 dti. Po pierwsze trzeba sprawdzić czy układ paliwowy jest szczelny, ale prawdopodobnie pada ci pompa paliwa.
W VB diesel DTI DTH nie ma pompy paliwowej. Pompa Wtryskowa Bosch VP 44 sama zasysa paliwo ze zbiornika. O zapowietrzeniu tych silników napisano mnóstwo postów na forum VKP. Możliwe najprostsze usterki to nieszczelne,stare przewody przelewowe,uszkodzony filtr paliwa lub jego uszczelka, nieszczelność na przewodach,zasyfiony zbiornik itd. Proponuje poczytać...
Masz tu mechaniczną usterkę, brak paliwa zasil go z bańki omijać filtr paliwa i zbiornik. Nie ma pompy elektrycznej, a pompa cr Denso jest bardzo wydajna i bardzo szybko jeśli jest sprawna pociągnie diesla.
To auto nie posiada pompy paliwa w zbiorniku. Trzeba zacząć od diagnozy komputerowej, odczyt parametrów tj ciśnienia paliwa i prędkości obrotowej silnika.
Jeśli to 2.0DI (Y20DTL) to w zbiorniku nie ma pompy (jest tylko pływak od wskaźnika poziomu paliwa), jedyną pompą w układzie jest mechaniczna pompa wtryskowa VP-44. W ASO mają specjalną pompkę do odpowietrzania tego układu (włączaną przy filtrze paliwa). Wyjechanie paliwa do 0 lub rozpięcie trawersów przy wtryskach = zapowietrzenie układu. Pompa wtryskowa...
tak kolego filtr paliwa wymieniony. regulator ciśnienia przy pompie CR wymieniony...pompa paliwa w zbiorniku wymieniona...na początku auto było w Diesel service i powiedzieli, że to raczej coś z elektryką.... tylko co ? już auto stoi chyba z miesiąc czasu i nie bardzo można go zdiagnozować...
Toyota Avensis 2,0 diesel 2011 aktualnie 18tys na blacie wyciek paliwa gdzieś z pompy auto stoi już 4 dzień na serwisie. Zbiornik paliwa popłynął ...
Przebieg 260 000 km. Tankowanie tylko on. Wcześniej zero jakichkolwiek symptomów wadliwej pracy silnika. Przed rozebraniem pompy wymieniłem filtr paliwa. O dziwo nie było widać śladów opiłków. Pompa, wtryski muszę wstawić drugie. Myślę że pompę w zbiorniku też wymienię
Pompa paliwa w zbiorniku niskociśnieniowa, a pod maska na grodzi wysokociśnieniowa. Koniecznie sprawdź obie.
Zholowane, paliwo spuszczone, zalany do pełna diesel, Filtr paliwa wymieniłeś? Po zalaniu benzyny nie odpalałeś, ale czy włączyłeś zapłon? Jeśli tak to elektryczne pompa w zbiorniku podała benzynę do układu paliwowego silnika, trzeba było wymienić filtr paliwa i "przelać" układ ropą.
W przypadku Boscha, masz jeszcze pompę w zbiorniku.
Odpowietrzenie zbiornika jest drożne? Możesz na próbę przejechać się bez korka zbiornika.
Panowie Jestem Mechaniorem ,,STARAM SIĘ'' i męczę właśnie taki temat i zamówiłem pokrywę filtra paliwa i chyba nie potrzebnie mo jak tak czytam to wszystko to stawiam na pompkę wstępną w pompie wysokiego ciśnienia, ponieważ w zbiorniku jej nie ma(TA ilość kabli do zbiornika to opcja ponieważ tylna część instalacji jest do wersji diesel oraz benzyna-w...
Trochę zaszalales z tymi ośmioma litrami. Prawdopodobnie zaciągnął syfu z dna zbiornika i zawalił filtr lub pompę wstępna ( kojarzę ze jest). Zalej więcej paliwa i wymień filtr jak nie chcesz zarwz mieć więcej kosztów. Rozumiem ze paliwo drogie ale mając auto za naście tysięcy i ciągła jazda na rezerwie to jakoś nie pasuje. Systemy cr nie lubią takiego...
Też w starszych VW co miały po 2 pompy to te w zbiorniku pracowały przy 0,3 bara, ale nadmiar to upuszczał zaworek w zbiorniku pośrednim, tam gdzie druga pompa siedzi.
Oj kol. podczas zimy paliwo powrotem wraca do zbiornika-jest podgrzane-. Rano stygnie- podciśnienie-brak paliwa w pompie-? (miałem to w ,,sierce")
Tylko jak porządnie odpowietrzyć jak nie zasysa paliwa..? Rozpinasz powrót, zakładasz gruszkę i pompujesz aż pojawi się paliwo. Sama pompa nie jest w stanie pociągnąć paliwa ze zbiornika jak się zapowietrzyła.
Nic nie kosztuje bo jej nie ma w zbiorniku, pompa paliwa jest integralnym elementem pompy wtryskowej
Napisałeś wcześniej; "Wymieniłem zapobiegawczo filtr paliwa, oraz filtr i uszczelki wstępnego filtrowania. Sprawdziłem szczelność przewodów - nic nie cieknie, przewody suchutkie. Wymieniłem przewody przelewowe wtrysków na nowe." A teraz, "że przewód paliwowy między filtrem, a głównym przewodem, jest łączony w bardzo prosty i podejrzany sposób." To jest...
Początkowo (jak jeszcze pompowała z puszki) wyglądało to na typową nieszczelność układu paliwowego. Teraz na uszkodzenie pompy paliwa. Określony przez Ciebie "zawór zwrotny" w rzeczywistości jest kompensatorem ciśnienia i jego ewentualne uszkodzenie wewnętrzne skutkuje co najwyżej nierównym spalaniem. Wysokości pompy względem zbiornika itd. w podanych...
Są do kupienia pompki elektryczne do paliwa , bezpieczniej będzie niż kompresorem. I przepłukać możesz benzyną - chyba lepiej niż ropą.
Jeżeli w zbiorniku siedzi to co w oryginale to jest to pływak do poziomu paliwa, a nie pompa paliwa. Naucz się budowy silnika i pompy diesla. To nie jest ComonRail że jest potrzebna pompa w zbiorniku (HDI), tylko stary klasyczny diesel. Jak stare TDI w Audi czy VW. A jak siedzi pompa, to masz wydumkę tak jak wyżej piszą. Sklep wszystko sprzeda żeby...
Witam, Jeżeli zbiornik jest poniżej silnika to paliwo cofa się przez nieszczelne zaworki pompy zasilającej.
No i jeszcze kwestia parkowania pod chmurką - minus 20°C i chłodniej i może być podieslowane. Kiedy Ty ostatnio miałeś -20*C, takie zimy już nie wrócą. Tankuję na TESCO i problem miałem raz, jak przyszły mrozy nagle i miałem letnie paliwo w zbiorniku. Od tego czasu leję 40ml Diesel Skydd na zbiornik paliwa i problem ani razu już się nie powtórzył....
Teraz jakiś optymistyczny akcent Co do zegarów to i tak bym wymieniał żeby kontrolka była na zegarach Chłodnice też mi się wydaje że bym zostawił również wydech miałem wątpliwości co do półosi zbiornik w sumie nie majątek bo za głupia pompę paliwa którą mam w baku zapłacić trzeba około 100 zł a zbiornik diesla kupi już od 50 zł
Kolego BizU, obawiam sie, ze jednak sie mylisz i w twoim silniku jest powrot paliwa z pompy do zbiornika (jak zreszta w kazdym silniku diesla). Prosze, obejrzyj dokladnie ten uklad. Paliwo w pompie ITCI 20 smaruje, chlodzi i wykonuje prace uruchamiajac wewnetrzne elementy pompy w rodzaju np. przestawiacza kata wtrysku. To wszystko wymaga dosc sporego...
Jest możliwe jakieś zapowietrzenie lub coś w tym rodzaju ? Może po wlaniu nowego oleju powinienem wykonać jakieś procedury Dokładnie ! Zapowietrzona pompa paliwa nie może zassać oleju ze zbiornika . Podobnie się dzieje w wielu silnikach diesla po zapowietrzeniu układu paliwowego .
To diesel a mamy zimę zatem przyczyn moze być wiele: - filtr paliwa - jakość paliwa - przestawiony rozrząd - zatkany syfem i farfoclami smok w zbiorniku paliwa - początki problemów z pompą wtryskową lub wtryskami ale to najczarniejszy scenariusz. Proponuję zacząć od pierwszych czterech bo to najczęstsze przyczyny
Należy wymontować czujnik poziomu paliwa ze zbiornika. W to miejsce wkładamy pompę paliwa dodatkowo wyposażoną w wężyk, zasilaną osobnym kablem z akumulatora.Drugi koniec wężyka umieszczamy w kanisterku. Po wypompowaniu benzyny lub diesla, ponownie montujemy czujnik poziomu paliwa. Następnie przez wlew paliwa nalewamy z kanisterka diesel.
W pompowtryskach jak jest nieszczelne to nie ma co czyścić jak zjadło oringi. Na jakiej podstawie to twierdzisz -on nie zdiagnozował nieszczelności układu paliwowego. Znalazł nieszczelność pompy Vacum i dalej dopiero po sprawdzeniu układu paliwowego i po tym jak się silnik dalej będzie zachowywał, może dopiero stwierdzić że ma niesprawne uszczelnienia...
Witam czyli nic innego nie da się z tym zrobić ale do rezerwy nie dopuszcza kuzyn on twierdzi że jak ma jeszcze w zbiorniku około 15 do 20 litrów to właśnie to mu się dzieje jak doleje paliwa jest ok. Pozdrawiam.
Mam ten sam problem i ten sam samochod (diesel). Co można bezpiecznie odciąć, aby nie wyskakwały komunikaty na desce? Nie mam pompy paliwa w zbiorniku :-(. Pozdrawiam.
Nie ma pompy w zbiorniku, jak jest gruszka przy filtrze paliwa, to wystarczy kawałek wężyka, ważne żeby kanister do którego się spuszcza był niżej niż bak w samochodzie, poleci wtedy grawitacyjnie
Auto już letnie, więc w zbiorniku paliwa pewnie dużo szlamu. Tankuj jednorazowo większe ilości paliwa a unikniesz zapowietrzenia układu paliwowego, uszkodzenia pompy i wtryskiwaczy. Dieslem nie opłaci się jeździć na tzw. "oparach" paliwa.
Witaj. Jak dobrze poszukasz na forach bo widać nie chce ci się pogrzebać to znajdziesz odpowiedz na twój problem. Miedzy innymi Hyundai Tucson ma ten problem , podpowiem ZACZNIJ OD POMPY PALIWA W ZBIORNIKU . Dodano po 2 Matir19 czytaj dobrze to jest diesel serwo tam niema nic wspólnego z gaśnięciem.
Witam Mam problem z mercedesem W210 2.2 diesel z roku 1998 na pompie Lucas,mianowicie zapchany był zbiornik paliwa i spowodowało to prawdopodobnie uszkodzenie pompy wtryskowej poniewaz podczas jazdy zapala siężółta kontrolka EPC,auto traci moc,zaczyna szarpać i strasznie kopcić,w czym może leżeć przyczyna?prosze o podpowiedz i z góry dzięki
Witan. Nie radze takiego zabezpieczenia.Po stacyjce zasilane sa inne obwody i plyna duze prady. Lepszym rozwiazaniem jest odcinac bezposrednio zasilanie zaworu na pompie paliwa.Jednak te sposoby sa latwe do obejscia.Najlepszym rozwiazaniem jest dodanie dodatkowego elektromagnetycznego zaworu i zamnntowanie go w trudno dostepnym miejscu na przewodzie...
Bardzo chetnie podjadę do "prawdziwego" warsztatu w okolicach Krakowa lecz takiego który zna sie na dieselach, a nie jak w większości jedyna rada to albo wymienimy panu połowę samochodu lub niech pan przyjedzie jak całkiem się zepsuje to my to wtedy naprawimy, bo jak jeździ to ciężko powiedzieć - może być wszystko. Peugeot partner 1,9 diesel nie ma...
Rozumiem że skoro są to pełne ogrzewania to pompa cieczy jest na piecu i uruchamia się podczas startu, tak? Dokładnie obydwa piece posiadają pompy wody. eśli piec ma pracować, napięcie podajemy na stałe a nie na 2 sekundy, tak to tylko wzbudzasz piec a on się przedmuchuje zamiast odpalić. Dzięki serdeczne za podpowiedź. Wymagana jest pompka paliwa....
Witam. Po nocnym postoju auto długo kręci żeby odpalić. Objaw jest podobny do cofającego się paliwa z układu. Czy w tych autach jest pompka paliwa w zbiorniku? Czy taką pompkę słychać? Dodam że jest to Corolla z 2003r. 85kW . Pompa wtryskowa to DENSO 22100-0g010
2.0 diesel TDCi po liftingu. Problem polega na tym, że czasami podczas jazdy nagle zapala się rezerwa paliwa, podczas gdy wiem, że jest około połowy zbiornika. Potrafi też czasami wywalić błąd silnika albo wejść w tryb awaryjny. Dziś np. w baku było sporo paliwa, ale świeciła się rezerwa, a wskazówka od paliwa pokazywała totalne zero. Samochód został...
A co to ma do rzeczy jak w jednym i w drugim należy wymienić paliwo na świeże? Dodano po 6 Jak benzyna to świeżego paliwa tuż przed pompą, czyli wylać to co w zbiorniku a diesel to przed filtrem podłączasz się baniaczkiem 5 litrowym i ładnie zassie, stare paliwo z węży odda na powrót i co to za filozofia, nie wiem po co Ci typ silnika. Po co tyle filozofii.......
tam do zbiornika dochodzą cztery przewody ale w żadnym nie ma napięcia , pompa CR jest jak na zdjęciu i między zbiornikiem jest gumowa gruszka czy jeżeli w koszu zanurzonym w zbiorniku nie ma pompki zasilającej ( wstępnej ) to czy w tym silniku paliwo zasysa ta pompa wysokiego ciśnienia CR to dla mnie jest trochę dziwne gdyż w większości silników diesla...
jak długo stało to może wody trochę w zbiorniku się wytrąciło-zatankuj do pełna świeżego paliwa,a dopiero potem będziemy myśleć o ustawieniu kątów wtrysku na pompie
Dokładnie G Vitara 2.0 l XL-7 diesel, rok produkcji 2005 silnik Peugeota HDI Jak w temacie, gdzie szukać?, samochód znajomego na drugim końcu Polski, i prosi o podpowiedź. Takie autko z silnikiem benzynowym posiada filtr zintegrowany z pompą, umieszczone to w zbiorniku paliwa, z dieslem jak jest nie wiem.
w Golfie z pompą VP nie ma żadnych pomp w zbiorniku paliwa. Dodano po 54 wyjaśnienie przyczyn trudnego uruchamiania ciepłego silnika diesla na pompie VP sterowanej elektronicznie: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=...
W dawnych dieslach to oznaczało uboga mieszanka. Zapchane przewody paliwowe : sitko w zbiorniku , filtry paliwa lub zapowietrzanie się układu paliwowego a to już jest poezja któryś uszczelniacz na pompie lub przewód. Jeżeli w tym modelu nie ma pompki elektrycznej w zbiorniku to w akcie desperacji przed filtrem można założyć taką tzw. gaźnikową 0,6 BAR.
Stary Thermotop C to chyba wersja z zbiornikiem paliwa wewnątrz i pompką paliwa,pewnie ma dwa kroćce do zasilania,montuje się to na powrocie(nadmiar)paliwa i podczas pracy silnika zbiorniczek jest napełniany. Nie siedzę zbytnio w tym typie może ktoś bardziej zorientowany pomoże. Daj fotki całego urządzenia to może coś więcej mi przyjdzie do głowy.Czy...
Witam mam problem z mazda 6 2.0 diesel. Auto nie odpala chodź wszystko było dobrze nie gasłn. Nie przerywalo. Lecz na drugi dzień samochodu nie da się odpalić. co może być przyczyną skoro samochód odpala tylko na plaku. Mechanicy stwierdzili ze paliwo dochodzi do wtryskiwaczow a układ jest odpowietrzony. Również czujniki są ok. Nie pokazuje żadnych...
Jak w temacie Opel Omega B silnik 2.5 diesel Sprawdzona została pompa w zbiorniku -podaje paliwo , błędy również sprawdzone -brak . Co koledzy poradzą sprawdzić . Podmiana przekaźników również nie dała efektu dodam że na pinie 39 jest napięcie po włączeniu kluczyka . Podejrzenie pada na pompę wtryskową i może jest sposób by ją sprawdzić bez specjalistycznego...
Witam mam mega problem z autem Land Rover Freelander 2.0diesel td4(bmw) Nie chce odpalić jak postoi kilka godzin. Jak odpalę go z plack-a to potem pali na strzał. wydaje mi się że spływa paliwo. uszkodzona była pompa paliwa w zbiorniku więc została wymieniona druga elektryczna na filtrze działa. filtr wymieniony. Co można jeszcze zrobić by się to paliwo...
Pompa org. z oo, tylko nadmiar nie do zbiornika, a wewnątrz pompy. Olej podgrzewa się do ok. 40 *C przez rurkę miedzianą ( kilka zwojów na rurze wylotowej). Jednak zanim rura się rozgrzeje, palnik też działa dobrze. Olej przelewa się przez sitko do lakierów 190 mikronów, następnie przez filtr z diesla, a przy kotle jest aktualnie kl 60 . Nie wiem właściwie,...
Peugeot 406 2,1 td , XUD9SD, pompa LUCAS EPIC??, prawdopodobnie z katalizatorem ("Diesel turbo catalyst")(uchowałby się jeszcze?). Powinien mieć w komorze silnika pompkę ręczną paliwa co pozwala na sprawdzenie zasilania od strony zbiornika. batman10napisał: "Pierwszy mechanik stwierdził konieczność regeneracji pompy i wtrysków" "Niestety po kilku tygodniach...
Wszystko się da, tyle że koszt takiej operacji przewyższa wartość samochodu. W miarę bezproblemowo możesz przełożyć silnik na tak, który był stosowany w danym modelu samochodu. Taki "przeszczep" wiąże się oczywiście również z wymianą skrzyni biegów, sterownika silnika, układu chłodzenia, często układu wydechowego, pompy paliwa w zbiorniku i zegarów...
Posprawdzaj układ paliwowy. Na jakiej stacji tankujesz ? Może woda jest w zbiorniku i układzie paliwowym ? Przy niskiej temperaturze robi się może kaszka jak w dieslu. Zmień stację na próbę. Jak masz możliwość to sprawdź endoskopem co jest w zbiorniku lub upuść wężykiem... Sprawdź pompę paliwa maże zasyfiona.. filtr paliwa. Kiedyś znajomy zatankował...
Pompa się skończyła albo wtryski . Zazwyczaj wygląda to tak że pompa zużywa się mechanicznie w wyniku czego nie jest na tyle szczelna by moc osiągnąć wymagane ciśnienie podczas rozruchu . Jak silnik odpali i pracuje obroty są na tyle wysokie że pompa utrzymuje już ciśnienie ale przy rozruchu gdy silnik kręci się wolno pompa już nie osiąga wymaganych...
Witam serdecznie wszystkich, mam Peugeota 3008 rocznik 2018 - 2 l diesel - jak większość użytkowników mam problem ze zbiornikiem od AdBlue. Zdemontowałem zbiornik, rozkręciłem całą elektronikę i pomierzyłem parametry. W części nie rozbieralnej, wstawiłem rezystor 10kohm na przewodach żółtych od płytki podgrzewania. Reszta po zmierzeniu parametrów wydaje...
Mam problemy z uruchamianiem samochodu. Do zbiornika cofa sie paliwo z filtra i w przewodach paliwowych tworza sie pecherzyki powietrza miedzy pompą paliwowa a filtrem paliwa...
Witam serdecznie. Po raz kolejny mam problem z moim Fiatem. Auto odpala od strzału ale pracuje jakby nie równo.Tak jakby jeden cylinder nie zawsze pracował. Podczas jazdy czuć takie szarpnięcie jakby przez ułamek sekundy nie dostawał paliwa. Dodam że wymieniłem filtr, wyczyściłem układ paliwowy, zbiornik paliwa. Paliwo tankuje na BP - diesel ultimate....
Pod maską go nie ma. Przewody od pompy i z przelewu idą bezpośrednio w kierunku zbiornika. Od strony prawej części zbiornika też go nie potrafiłem zlokalizować. Chyba, ze jest pod jakąś osłoną w okolicy prawego tylnego koła.
grawitacyjny czyli do dołu? Myślałem jeszcze żeby na powrotach od sprężarek do zbiorniczka dać jakieś filtry np. paliwa od malucha. Da to coś? Tak , odpływ musi być swobodny do dołu. Filtr oleju powinien być między pompą oleju, a sprężarką czyli na tej samej zasadzie co w silniku spalinowym. W żadnym wypadku nie wolno dawać filtra na odpływie ze sprężarki...
Tylko że ten "czujnik na pompę to ma być właśnie przepływomierz, w miejscu gdzie paliwo nie idzie na powrót do zbiornika. Jesli to zwykła pompa. Przepływomierz kiedyś sam robiłem (turbinka, LED i fotodioda) Potrzebujesz jeszcze czujnik przebytej drogi (mogą być impulsy te co do licznika.
Nie będzie pasowało. Wałek sprzeglowy jest inny, pomijając temat korpus. Jak chcesz zrobić swapa mając tylko silnik? Nawet jak byś jakimś cudem połączył go ze skrzynią to gdzie reszta? Oprócz całej masy pracy mechanicznej pozostaje jeszcze elektryka, bez kompletnej wiązki, komputera sterującego tematu nie przeskoczysz. Do tego zasilanie paliwem, zmiana...
Tak, zdarza się. To się wiąże z zapchanym filtrem węglowym, a to przeważnie jest następstwem niedziałającego zaworka EVAP. Więcej na ten temat: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic14... Dodam że to dotyczy tylko benzyniaków. Diesle mają po prostu nieszczelny korek wlewu.
A zaraz mnie pewnie ochrzanicie, ale co tam. Wychodzi na to, ze ma problemy z paliwem i to najczesciej po przejechaniu jakiegos dystansu. Czy probowales pojezdzic z odkreconym korkiem zbiornika paliwa? Wiecie , czasami warto sprawdzic najbardziej przyziemne sprawy, niz od razu grzebac we wryskiwaczac, pompie paliwa, czy glowicy.
zapomniałem dodać ze samochód stał cala zimę na dworze nie odpalany. W zbiorniku nie było dużo paliwa (około 10l.). Słyszałem ze jak diesel stoi nie odpalany zima to w zbiorniku może wytwarzać się parafina, albo woda się skraplać, nie wiem czy to prawda. Jutro wyciągnę filtr paliwa i go obejrzę. Pompy w zbiorniku nie sprawdzałem. Jak można sprawdzić...
Tylko jedno pytanie - czy jazda samochodem to tylko oszczędności, a gdzie przyjemność z jazdy i pewność jazdy ? Nie widze żadnej różnicy w przyjemności jazdy autem z LPG lub bez niego.Ale znam przyjemnoś cjazdy autem prawie 300KM w cenie diesla z silnikiem 1,6-2,0 bez DPF-ów, EGR-ów , zablokowaniajazdy bez ostrzerzenia z powodu Ad blue , lęku o jakośc...
Za dużo tej elektryki w dieslu nie było, więc z tym luz. Jedynie pociągnięcie zasilania na pompę, no i grzanie świec. Chłodnicę z wentylatorem mam, zbiornik paliwa też, mocowanie z gwintem na filtr paliwa również. Z tą pompą wspomagania-faktycznie będę musiał przełożyć. Mocny, dieslowski alternator z kadetta mam, jedynie zmienie w nim koło pasowe na...
Jak pisali wcześniej pompa ręczna do paliwa założyć i przepompować ile się da ile wlezie. Jak się nie da już ściskać pompę ręczna to jest ok i odpowietrzyć układ paliwowy koniecznie nie może być nawet bąbelek malutki widoczne okiem. Niby przesada ale takie jest prawo fizyki silnika diesla układu paliwowego. Ja kiedy widzę że jest bąbelek powietrza to...
Witam, skad wiem ze wtryskiwacze sa zablokowane? z tego wzgledu ze sciaglem tlumnik z przodu ktory znajduje sie przy Silniku(to nie jest katalizator!) i krecilem silnikiem wogule nawet dymek nie idzie, nawet nie czuć paliwa, po trysnieciu plaka w sprezarke odrazu auto zapala..., druga sprawa jak pisalem okdrecalem rurke ktora idzie do rozdzielacza od...
Witam grupowiczòw mam problem z odpaleniem silnika andoria SW266kreci i nie moze zlapać na zaciąg załapie ale zaraz gasnie o co w tym moze chodzić (at)ElektrodaBot AI: Robiles cos ostatnio przy silniku ... Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Najczęściej winny jest układ paliwowy: po 4 latach postoju w zbiorniku i przewodach znajduje się zdegradowany...
Mam podobny problem, auto nagle zgaśnie i nie mogę go uruchomić. Nie miałem takich objawów jak praca silnika po wyłączeniu zapłonu.Przeczytałem na forach, że dobry skutek daje dodawanie do paliwa oleju Mixol lub podobny półsyntetyk 2T w ilości 100 gr na zbiornik 60 l. powoduje to poprawę smarowania wszystkich elementów układu wtryskowego, również regulatora...
Powrót dajesz nie do zbiornika a do wejścia podgrzewacza. Wtedy mała ilość oleju krąży przez pompę i podgrzewacz więc powinna się szybko nagrzać a zimnego dostaje się tyle co silnik spala. Żeby mógł się jakoś sam odpowietrzać (jelli w ogóle to tak zadziała) powrót z pompy możesz połączyć z powrotem do zbiornika kryzując przewód do zbiornika. Ogólnie...
pompka paliwa w zbiorniku - ciśnienie i zasilanie podczas kręcenia Jaka pompa paliwa w zbiorniku .1.7 dt-x- nigdy nie miały pompy paliwa w zbiorniku!! Dodano po 1 - zgoda na start czyli synchronizacja - jak to widzi ecu jak odpali na popych to jest. Dodano po 2 mechanik stwierdził że trzeba wyczyścić dpf więc go sam wyczyściłem Jak ty wyczyściłeś tego...
Kolega ma takie Clio i mówi ze słychać pompę w zbiorniku, zresztą do pompy dochodzą cztery przewody. Nie wiem czy jest uderzeniowy w dieslu ale w benzynie nie ma. bezpieczniki patrzyłem -raczej wszystko ok .
W chłodne dni KIA PREGIO VAN 2,7 l diesel przerywa a nawet gaśnie jak ruszam w chłodne dni nim się rozgrzeje. Instalacja paliwa wraz ze zbiornikiem wypłukana. Mechanik proponuje dodatkową elektryczna pompę zainstalować przed wtryskową. Mam obawy bo fabrycznie nie ma czy nie "rozjedzie" sie to wszystko i czy nie zaszkodzi? Nie znam sie na samochodach...
Mam problem z mercedes 124 2,0 diesel. Tankuje paliwo na stacji i po przejechaniu paru kilometrów spuszczam paliwo i jest czarne. Czyściłem zbiornik wstawiałem drugi wymieniałem filtry regenerowałem pompkę, która jest przy pompie paliwa i dalej brudzi paliwo.Co może być przyczyna.
Witam. Sprawdziłem. Twoje auto nie ma pompy paliwowej jak na diesla przystało, tylko pompe wtryskową, a w niej jest pompa ssąca oraz cztery sekcje pomp podające paliwo na wtryski. Jeżeli zastosujesz zawór odcinający paliwo pomiędzy zbiornik, a pompe wtryskową to nic się nie stanie przy kręceniu, ponieważ w pompie wtryskowej będzie reszta paliwa, która...
Nie jestem fachowcem z zakresu silników diesla. Widzę powietrze w wężykach niskiego ciśnienia, więc podejrzewam, że coś jest nie tak w układzie dostarczającym paliwo do pompy wysokiego ciśnienia. "Naczytałem się" i wszyscy zalecają szukanie informacji w internecie, więc szukałem. Nie znam przeznaczenia tej części, dlatego o to pytałem. Już poza tematem...
Odkręć korek wlewu oleju na zapalonym silniku i będzie wiadomo jakie ma przedmuchy. Jak paliłeś silnik samostartem to mogą być tłoki popękane. Silnik zużywa się stopniowo a stare diesle trzymają się dobrze do pierwszych mrozów. Mała dawka wtryskiwanego paliwa też powoduje jasny dym i kłopoty z paleniem. Sprawdź czy paliwo z pompy idzie na powrót do...
volvo pompa paliwa zbiorniku diesel pompa paliwa pompa paliwa diesel
poziom sygnału telewizji naziemnej tętnienia napięcia przetwornicy czarny ekran toshiba
fiatt freemont gramofon daniel obroty
Podłączenie falownika SAJ 3kW przez Modbus RTU Jak wygenerować hasło w rejestratorze BCS?