Zakładam że sprawdziłeś całą instalację od sterownika silnika do czujników/el. wykonawczych, również przypuszczając że immo go nie blokuje to robi się ciekawie. Popuść przewody paliwowe na wtryskach i zobacz czy przy kręceniu rozrusznikiem pompa podaje paliwo - może to wina pompy, lub paliwo nie dochodzi. Sprawdź czujnik położenia wału
Najlepiej ściągnąć obudowę z przekaźnika i obserwować jego styk. Można też sprawdzić czy na bezpieczniku nr 18 jest napięcie przez te 2 sekundy po włączeniu zapłonu. Ten przekaźnik zasila bezpiecznik nr 18 więc jak jest napięcie przez 2 sekundy na tym bezpieczniku po włączeniu zapłonu to przekaźnik jest sprawny i poprawnie wysterowany i na wtyczce pompy...
mialem podobny problem uszkodzony sterownik do naprawy
Paliwo dostaje ? Może pompa nie daje ciśnienia.
Pompa żle zregenerowana, podaje paliwo za póżno. Chyba masz VP-37?.
Gasnie przed zatrzymaniem, ciezko odpala, od czasu do czasu szarpie na cieplym, duzo pali i smierdzi benzyna - cordoba SX 1,8 16v silik ADL 129KM + LPG. Szarpanie rowniez na lpg ale spalanie gazu w normie. Paliwa ubywa bardzo szybko, nalalem za 50zl i starczylo na 3-4 dni samego odpalania... Czuc paliwo podczas odpalania i trzeba odczekac zanim zapali,...
Witam. Posiadam Seata Cordobę rocznik 2004, silnik 1,4 75km benzyna. Bez gazu. I mam następujący problem. Gdy robi się chłodno - temperatura oscyluje w granicach 0 stopni i niżej, to gdy odpalam silnik, to on zaczyna się dusić i gaśnie. Wygląda to mianowicie tak: Odpalam silnik, zostawiam auto na luzie. Silnik popracuje około 40-50 sekund i zaczyna...
Wszystko to wcześniej przerabiałem . Napięcie jest podane w treści . Mój problem polega na tym, że nie mam WN wychodzącego z cewki. Przewody niskiego napięcia podają prąd do cewki i do aparatu. Usterka moja jest związana ze środkowym kablem niskiego napięcia, który idzie od wtyczki cewki do wtyczki aparatu zapłonowego.[zieono żółty kabel]. Jest uszkodzony...
Witam mam problem z Seatem Cordoba 1.9 tdi 90km 2001r. mianowicie stała ok tygodnia po odpaleniu trzymała obroty ok 1500 przejechala ok 1km i zgasla wymieniony filtr paliwa odpaliła przejechala znowu ok 1km i zgasła i juz wgl nie odpalila. Na plaku chodzi, pompa wtryskowa paliwo na wtryski daje, nie działa obrotomierz i pali sie kontrolka od ciśnienia...
pewien na 100%nie jestem, ale kiedys w cordobie z 1999r z takim silnikiem sultra nie znalazłem, jako element filtrujący była tylko siatka w pompie paliwa.
Powód remontu to obecność paliwa w układzie olejowym Moze to byc wina pompy wtryskowej. Pompa wtryskowa jest tam smarowana centralnie czy ma swoj wlasny olej dolewany?
Możliwe że problem w skrzynce bezpieczników, może złącze okrągłe z przodu silnika. Miernik w rękę i jazda. Jeżeli masz skrzynkę bezpiecznikowa tak jak w golfie 3 to gdzieś na forum jest rozpiska do skrzynki która ułatwi Ci pracę. Zobacz przewód czerwono-biały ze złącza białego G1/8 (8 pin) w skrzynce bezpiecznikowej. Złącze czarne M2 (2 pin), przewód...
Tylko elektryka silnika Pozdr Radek
moim zdaniem uszkodzony jest nastawnik w pompie paliwa
Może być nawet cud. Dlaczego twierdzisz, że to pompa? Jak to sprawdzasz? Przepraszam, ty wcale nie sprawdzasz, ty tylko jedziesz do warsztatu. To pewnie czujnik Hall'a ci odcina pompę.
Jak założyłeś gaźnik, to zamontuj aparat zapłonowy z silnika gaźnikowego VW, będzie miał regulatory wyprzedzenia zapłonu, np z silnika MH. Do tego moduł zapłonowy TSZ-H, [url=http://www.biat.uni-flensburg.de/ms... Pozostaje jeszcze problem pompy paliwa, chyba, że zasilisz gaźnik grawitacyjnie
Może zamarza paliwo, filtr paliwa zabrudzony, zatankuj porządnego drogiego paliwa może tu jest pies pogrzebany , lub drobna nieszczelność w układzie paliwowym. Usterka która pojawia się raz na 20 razy jest trudna do diagnozy, może wtedy akurat nie ostaje paliwa, dostaje powietrze lub któryś czujnik się kończy. Może, może, może..... Może prędzej byś...
Niema co się licytować, trzeba całą elektrykę gruntownie sprawdzić, bo może być wszystko, czujnik temperatury, przepustnica, czujnik podciśnienia, pompa paliwa.
Jakby nie było stopu to migałaby kontrolka od świec żarowych ale normalnie by palił :} Dziwna sprawa, przyczyn trzeba szukać albo w sterowaniu albo w pompie paliwa...
Prawdopodobnie masz dokładany immo.Może on odcinać rozrusznik pompę paliwa i zapłon . Były dwu- były i trzy obwodowe.Trzeba odszukać centralkę i po kablach dojść ,który przekażnik odpowiada za zapłon.
Może coś z pompą paliwa ,spróbuj odpalić na plaku (prysnąć w kolektor dolotowy) jeżeli odpali bez problemu to znaczy że układ paliwowy jest do przejrzenia. Pompa paliwa, filtr paliwa, przewody paliwowe, zawór zwrotny
Witam. Jadę sobie dzisiaj Seatem i nagle zaczęło nim szarpać, samochód gasł. Po wsłuchaniu się, mogłem usłyszeć cykanie przekaźnika pompy paliwa. Auto traciło obroty, przekaźnik cyknął parę razy i samochód gasł. Zarówno na benzynie jak i na gazie. Dodam też, że przekaźnik jest cały czas sklejony nawet jeżeli samochód chodzi na lpg. Gdy go rozłączę,...
Auto zgaslo, caly bak paliwa. Nowa pompa, nowy filtr. Iskra jest, paliwo podaje do listwy... nie otwieraja sie wtryski. Pomocy
Odpala i po niecałej sekundzie gaśnie. Przy odpaleniu dosyć mocno kopci. Pompa paliwa jest dobra.
A może pompa nie teges, lub kosz źle osadzony.
Do sprawdzenia pompa paliwa w baku. Pozdrawiam.
witam ponownie, po wymianie pompy okazalo sie ze akumulator byl rozladowany dlatego nie chcial komputer zalaczac pompy co jest w tym wypadku dziwne, badz co badz moge nie wiedziec wszystkiego o tych modelach ale po naladowaniu akumulatora samochod odpalil i wszystko gra, dzieki wszystkim za pomoc. temat uwazam za zamkniety
Przekaźnik sterowania który przełącza zasilanie do układu paliwa dopóki otrzymuje on impulsy z systemu zapłonu lub rozrusznika.P
Zamiast pompy podłącz żarówkę H1 w miejscu złącza pompy i wtedy sprawdź czy po zwarciu 87 i 30 żarówka się zapali i jakie jest napięcie.
Pompa paliwa do wymiany. Nie utrzymuje ciśnienia.
Są dwie szkoły z tym odcinaniem jedna mówi odcinać druga nie. Poszukaj na forum wątek był poruszany. Jak chcesz pójść na łatwiznę to masz tutaj linka na gotowy automat. Najlepiej poszukaj bezpiecznika od pompy i tam odetnij.
ostanio takie cos mialem w cordobie i tam pompa paliwa sie konczyla
Podłącz na krótko i zobaczysz czy chodzi
czujnik w baku jest trzeba dostać się do baku wyjąć pompę i dostajesz się do czujnika. jak to wygląda to masz na allegro pokazane No to pomogłeś koledze.Otwórz lewe tylne drzwi podnieś wykładzine pod spodem będzie czarna okrągła blacha przykręcona na trzy śrubki.Pod nią masz dojście do zbiornika.:D
co może za to odpowiadać ? Najpierw bezpieczniki potem przekaźniki.
Tak racja, doktorr ma racje, zmierz ciśnienie paliwa na dojściu do listwy wtryskowej. powinno się utrzymywać w miare równe w całym zakresie prędkości obrotowej. Jeżli tak nie jest to regulator ciśnienia albo pompa. Wcześniej wymień filtr paliwa
Sprawdziłem manometrem. Pompa paliwa praktycznie nie daje cisnienia bo nie daje nawet 0,5 bara a powinna dawać 3. Wymienię pompę i napiszę czy pomogło. Winna była pompa paliwa. Na nowej nie ma problemów. Pozdrawiam
Auto do warsztatu po mojemu, ani wiedzy ani umiejetności.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Tutaj masz opisane jak postępować podczas sprawdzania pompy paliwa w bliźniaczym samochodzie - VW Polo.
Mam nstępujący problem : w Cordobie 1.4 2000r. brak zasilania na pompę paliwa i wtryski, a dokładniej brak sterowania na przekaźnik pompy paliwa, po wysterowaniu przekaźnika bocznikiem auto pali, ale występuje dziwny objaw - licznik i obrotomierz pracują równolegle - tzn. obydwa pokazują obroty. Co sugerujecie ? Po zbocznikowaniu sterowania na przekaźnik...
A może warto podłączyć laptopa i sprawdzić błędy sterownika silnika.Proponuje sprawdzić także(jeżeli jest iskra na świecy)czy pompa podaje paliwo,czy wtryskiwacze się otwierają.Pozdrawiam.Robert
Skrzynka jest taka sama dla benzyny i diesla, różnica jest chyba tylko w przekaźniku nr 3 (sterowanie ECU/EDC) i nr 12 (przekaźnik pompy paliwa/świec żarowych). Ciebie interesuje czy na wyjściu skrzynki w kostce G1 pin 7 pojawia się masa w momencie kręcenia rozrusznikiem (ona załącza ten przekaźnik) oraz czy w tym samym momencie jest na tej samej wtyczce...
Jeśli nie masz VCDS'a to zleć naprawe, za jego pomocą można ustawić prawidłowo napięcie z czujnika RSW oraz dawkę paliwa.
Zaznaczam że nie mam pojęcia o konstrukcji tego samochodu ale nurtuje mnie pytanko czy nie ma w nim wyłącznika zderzeniowego? Może wyskoczył? Jeśli głupotę palnąłem to z góry przepraszam. Wyłącznik odcina z reguły pompę paliwa, iskra powinna być.
nie wchodzi wogole tak jakby sie dusił a nawet zgaśnie Dodano po 1 pompa paliwa w zbiorniku paliwa pracuje poprawnie
jeśli to benzyna to czerwony z żóltym paskiem ze skrzynki bezpiecznikowej jest od pompy paliwa(wiązka idąca do tyłu)
Który rok tej cordoby i jaki kod silnika? W kółko na wale jest ok? Choć piszesz że paliwo słabo idzie przy wtryskach to może i coś z pompą albo immo.Na plaku gada?
Jest to pompa Marki Bosch umieszczona w zbiorniku paliwa. Na zdjęciu jest wyraźnie przedstawione wieko pompy oraz kable zasilające w niej silnik. Gdzie miałoby lecieć te paliwo?? Nie odczuwałeś zapachu benzyny w kabinie?? Jestem przekonany, że ta dziura powoduje to, że pompa daje słabe ciśnienie. Bardziej mi to przypomina rodzaj zapalnika w tej bombie.
Powodów może być kilka: zużyte pierścienie, uszkodzenie regulatora ciśnienia paliwa, pompy paliwa, lejące wtryskiwacze,częste jazdy na krótkich trasach przy zimnym silniku, wtedy to przedostawanie się paliwa do komory silnika jest naturalne. Daj wtryskiwacze do sprawdzenia, sprawdź ciśnienie paliwa.
Pompka paliwa wysiadła, ostatnio robiłem Seata Ibize z identycznym silnikiem i mimo że pompa pracowała nie podawała paliwa, nie przepalona PB to słabe ciśnienie paliwa lub jego kiepska jakość.
cordoba pompa paliwo cordoba paliwo cordoba pompa
słaby mikrofon głośniki modecom buczą automatyczny regulator
Parametry transformatora dla wzmacniacza EL34 25W Projekt transformatora głośnikowego push-pull dla lamp 6P3C