Jak nie ma nigdzie nieszczelności, to pompa...podaj paliwo z bańki na pompę...
Spróbuj podpompowac pompa paliwo tzn przekrec stacyjke na pozycję testu kontrolek Tak by pompa paliwa podpompowała paliwo i tak kilkukrotnie jak po tym odpali bez problemu to masz nieszczelność w układzie albo zawor w pompie albo filtra nie działa
tandem-pompa (zintegrowana pompa paliwa z pompą podciśnienia) jest stricte mechaniczna... nie ma żadnego zasilania po stronie elektrycznej... napędzana jest mechanicznie z wałka rozrządu... jeśli pompa paliwa (elektryczna) która jest w baku podaje poprawnie paliwo, to tak jak już Ci pisałem... najprawdopodobniej tandem pompa do wymiany...
Witam tam niema pompy w baku paliwo zaciąga pompa wtryskowa przez smoka bezpośrednio ze zbiornika i właśnie temu bym się przyglądną może jest na samym dole smoka jakaś nieszczelność
Skoro komputer nie komunikuje się z pompą to znaczy, że to nie jest żaden mechanik tylko wymieniacz. Szkoda tylko Twojego czasu. Takich wymieniaczy cechuje to, że jak komputer mu nie "powie" weź wymień wentyl w lewym, tylnym kole to on nie ma pojęcia, że można poślinić palec i przyłożyć go do tego wentyla, aby sprawdzić czy lecą bąbelki, a sam nie wpadnie...
Wycieku nie będzie, bo tam masz podciśnienie. Pompa zasysa paliwo, a w razie nieszczelności powietrze.
Masz przypadłość 90 % procent diesli z tego rocznika czyli zapowietrzającą się pompę paliwa. Przeważnie gdzieś jest nieszczelność i paliwo z pompy spływa do filtra. Dla dokładniejszej diagnozy polecam zmienić na chwilę węże paliwowe pompa-filtr na przezroczyste. Wtedy widać czy pompa zaciąga powietrze czy przy odpalaniu musi wypluć z siebie bąbelki...
Żużyte pompowtryski, pompa tandem, pompa w zbiorniku paliwa, nieszczelność w układzie paliwowym. EGR, uszkodzenie sterowania turbo, nieszczelność w dolocie.
Pompa paliwa nie trzyma ciśnienia wewnątrz siebie i stąd problemy. Jesteś pewien że ta w baku pompuje do przodu a nie przelewa do kosza pompy w baku? Wydaje mi się że vp44 sama ciągnie paliwo.
Jeżeli chodzi o galaxy 2.O tdci w tym silniku nie ma pompy w zbiorniku paliwo zasysane jest przez sam silnik. Możesz mieć nieszczelność układu paliwowego i zasysa powietrze z zewnątrz
Kolego tak jak pisał "kmitki" przywróć do stanu pierwotnego bez żadnych trójników i kombinacji. Poszukaj może nieszczelność ma pompa paliwa!
Sprawdź czy przewodem paliwowym (z filtra paliwa do pompy) nie idą pęcherze powietrza? jak są, to znaczy ze jest nieszczelność i paliwo cofie z pompy - w 2.2CDI i 2.7CDI najczęściej na filtrze paliwa są nieszczelności - stare albo uszkodzone oringi gumowe
To jest USTERKA ZASILANIA OLEJEM NAPEDOWYM . Wynika z tego że masz niskie ciśnienie paliwa na filtrze . Przyczyna może być zapchany filtr lub smok . Zawór w głowicy . Pompa paliwa . Nieszczelność w układzie . Usterka samego czujnika . Na wolnych optymalnie powinno być około 3 bar . Usterka zapala się jeśli zasilanie spadnie poniżej 2 barów
Przyjmuje się że do prawidłowego odpalenia (napełnienia pompowtryskiwaczy) jest potrzebne 2 bary (absolutne minimum to 1,5 bar). Trzeba by sprawdzić czy to nieszczelność czy słaba pompa tandem. Czasem problem jest w pustych wężykach od filtra do pompy tandem. Dla diagnozy warto założyć przezroczyste i sprawdzić czy nie schodzi paliwo lub wracają bąbelki...
Pewnie się zapowietrza (paliwo cofa się do zbiornika) i zapala, na tej reszcie paliwa z pompy... Nawet nieszczelności na przewodach przelewowych na wtryskiwaczach może być przyczyną... Do sprawdzenia układ zasilania paliwem...
Najczęstszym źródłem przecieków jest pompka zasilająca ale nie wykluczone zużycie pompy wtryskowej. Jeśli ciągnik pracuje prawidłowo a przybywa paliwa w niezbyt dużym tempie zostaw w spokoju, jeśli szybko musisz rozważyć naprawę.
Rozwijam, pompa zasysa paliwo razem z powietrzem, nieszczelność korpusu. Ciśnienie na arterii ok, ale jest to w większości powietrze.
To że pompa była robiona nie znaczy o tym że wtryski nie leją chyba że one same też byłe robione. Na którym przewodzie masz założony zaworek?? na nadmiarze czy zasilającym. Wydaje mi się że problem jest z zasilaniem paliwem jakaś nieszczelność. A kiedy filtr był wymieniany??
juz o tej pompie sporo poczytałem. Zastanawia mnie tylko czemu z przelewów z wtrysków szlo paliwo z powietrzem. Nigdzie wycieku ropy ani nieszczelności nie widać i tak sie zastanawiam czy pompa wstępna może mieć z tym zwiazek
Jaka jest pompa wtryskowa (firma) może być nieszczelność i paliwo będzie schodzić.
Skup się na tym błędzie. Za bogata czyli za dużo paliwa za mało powietrza. Pompa paliwa, leją wtryskiwacze nieszczelności za przepustnica odma.
Sprawdz czy na pracującym silniku z pompy wtryskowej nie wychodzi paliwo z powietrzem (na zasilaniu czyste ) jeśli tak to uszczelniacz wałka pompy Masz na myśli jakieś nieszczelności na pompie wtryskowej (wałek pompy) przez które wychodzi paliwo i powietrze? Czy przelew?
Na szarpanie to możesz mieć od klap w dolocie - często się mechanizm wyrabiał. Co do większego spalania Fap jest na miejscu ? Egr pracuje prawidłowo ? W tym silniku to EGR i Klapy powodowały szarpanie lub nie równe obroty a także nieszczelności w zasianiu paliwem od filtra do pompy CR.
pojawiło mi się powietrze w rurce, która idzie od filtra do pompy. Skoro pojawia sie powietrze w rurce która idzie od filtra paliwa do pompy to musi być jakaś nieszczelność skoro zaciąga powietrze i prawdopodobnie dlatego cofa sie paliwo do zbiornika gdy silnik nie pracuje.Sprawdż zaciski na filtrze paliwa oraz przewody paliwowe oraz podłączenie przewodów...
Pompa paliwowa w moim Punto wywalała paliwo przez jakąś tajemniczą nieszczelność w górnej części, kupiłem na szrocie używaną, założyłem i niestety to już nie ten sam samochód. Po odpaleniu kopcił okropnie ale to mu już przeszło, ale nadal chodzi jak sieczkarnia, dusi się przy dodawaniu gazu, ciężko wchodzi na obroty, niestabilne obroty na biegu jałowym...
To było zrealizowane na zasadzie dyszy venturiego. Pompa pompuje paliwo z pierwszej komory a cześć tego paliwa wraca przez dyszę venturiego i przy okazji wysysa paliwo z drugiej komory. Jak pompa słaba albo są nieszczelności na przewodach to ten układ przestaje działać.
Przeceniacie ten termiczny regulator obrotów. On nie zmienia kąta początku wtrysku tylko zwiększa nieco dawkę paliwa, niemniej jak miałem Xsarę z tym silnikiem na pompie Lucasa to przez 3 lata jeździłem z niesprawnym tym regulatorkiem i samochód palił na dotyk nawet w mrozy. W końcu zmieniłem to na nowe "z nudów" i miałem zwiększone obroty na zimnym...
Trochę jednak ma, w pompie olej lubi być rozwadniany olejem napędowym, a jak się robi rzadszy olej to i byle słabszą uszczelką wydostaje się na zewnątrz, a tam ciepły nadmuch z cylindrów, część odparuje a sadza zostaje. To że czasem chodzi na jeden cylinder to jest przyczyna niewystarczającej ilości paliwa dostarczanej do pompy, przyczyn może być wiele,...
Albo schodzi paliwo albo pompa daje ciała.
zauważyłem że jak ściągnę węża paliwowego od pompy to paliwo zasysa do zbiornika i tu się nasuwa pytanie czy tak powinno być Układ paliwowy nie ma oddzielnej pompki podającej w zbiorniku, paliwo zasysa pompka skrzydełkowa w pompie wtryskowej. Czyli układ zasilania pracuje na podciśnieniu i jest to normalne, że kiedy go otworzysz, to paliwo cofa się...
do sprawdzenia pompa niskiego ciśnienia w baku a jak nie to na pompie wysokiego cisnienia
Nie to nie jest wina sterownika,albo nieszczelność układu paliwowego,albo pompa mechanicznie jakchcesz to zadzwoń do mnie to porozmawiamy.
Po pracy przed odpaleniem wyciagne podgrzewacz z filtra i zobaczę czy będzie pelny. Ale zaworek mam zaraz przed filtrem takze pompa musiała by mieć nieszczelność i wyciągnąć paliwo z filtra no albo sam filtr ale założony byl nowy jakies 3 tygodnie temu. A tak to juz nie mam pomysłów gdzie szukać i co jeszcze moge sprawdzic
Prawdopodobnie jakaś nieszczelność układu,ta pompa jest bardzo wrażliwa nawet na małe ilości powietrza.Jeśli podnosił sterownik może być tam nieszczelność oraz powroty z wtryskiwaczy bo podłączone są pod zasilanie pompy w paliwo.
Piszesz wcześniej, że jak pomożesz pompką ręczną to odpali - czyli jest problem w obwodzie zasilania paliwem przed pompami sekcyjnymi. Jeśli z początku pompka ręczna chodzi "pusto - lekko" jakby nie miała paliwa, znaczyło by to że paliwo cofnęło się do zbiornika. Właśnie ta pompka ma zaworki w kierunku do pompy zasilającej mechanicznej i one powinny...
witam założony już zaworek jeden na powrocie paliwa wcześniej a drugi w tym tygodniu między filtrem a pompą aby wyeliminować ewentualną nieszczelność gruszki paliwo jest w przewodach rano wymieniałem również czujnik położenia wałka rozrządu bo wczesniej nie odpalał za pierwszym razem tylko za drugim
Włóż przewody tak żeby były zanurzone, odpal i niech przez chwilkę pochodzi. Zgaś i zobacz czy rano zeszło paliwo, jeżeli tak to gdzieś na odcinku pompa-wtryskiwacze masz nieszczelność , a jeżeli odpali rano normalnie to masz nieszczelność na odcinku pompa wtryskowa- bak.Tylko pamiętaj żeby bańka z paliwem byłą czysta jak łza, najlepiej jak na przewodzie...
Wszystkie usterki wpływają na nadmierne nagrzewanie się pilarki - trzeba wszystkie nieszczelności zlikwidować, wymienić pierścień tłoka i wyregulować prawidłowo gaźnik przy zbyt bogatej mieszance piła będzie się nadmiernie nagrzewać, przy tępym łańcuchu będzie podobnie ;) Pilarka przepracowana większość części porządnie wyeksploatowana do nowej jej...
Witam, kilkakrotnie sprawdzane wtryskiwacze, przelew powrotu jest drożny, luzów ba rozrządzie nie (wymieniony wał, tłoki, cylindry, głowica, wałek rozrządu). Ciśnienie sprężania ok.28 atm. ciśnienie pompy zasilającej 2,5 atm (pompa wtryskowa po regeneracji wymieniona pompka zasilająca). Dodatkowy powrót paliwa przelewu z pompy i wtryskiwaczy podłączony...
Tak jak kolega napisał nieszczelność najprawdopodobniej na pompie i dlatego łapie powietrze ,a jak masz zaworek to on nie pozwala "pociągnąć" powietrza z nieszczelności na pompie.
Czyli tak jak myślałem, ciągnie gdzieś powietrze teraz będzie więcej zabawy, robisz tak odpinasz węże te przy filtrze, które idą z baku (są 2 zasilanie i powrót) nakladasz inne i wkładasz do banki z ropą, odpalasz czekasz 5-10min i sprawdzasz czy w przewodzie od filtra do pompy idzie powietrze, jak tak to nieszczelność na połączeniu z filtrem albo ten...
Witam. Przyczyną może być cofanie się paliwa do zbiornika( zacięty zaworek zwrotny na systemie zasysu, nieszczelność instalacji paliwowej).W ciągu dnia bieg jałowy pompy uzupełnia paliwo w obiegu, a po postoju nocnym pompa nie nadąża uzupełnić paliwa i wyskakuje brak płomienia. Sprawdź również ustawienie ilości powietrza podczas startu palnika. Start...
Palcem pewnie Sprawdziłeś(jeżeli dobrze pamiętam tam ma być 0,9 bar), jeżeli króciec nie jest luźny i nie ma nieszczelności na, wężykach to zapewne pompa paliwa, to by wyjaśniło paliwo w oleju.
Pompa stosowana w Leonie odpowietrza się samoczynnie. Jeśli masz problemy to świadczy to o nieszczelności układu zasilającego w paliwo lub o uwalonej pompie przetłaczającej. A tak na marginesie tam nie ma pompy elektrycznej.
Jeżeli to jest 1,9 td, to ustawienie rozrządu na ustalacze załatwia sprawę, bo resztę załatwia sterownik, (koło na pompie masz na fasolkach). Jeżeli cofa sę paliwo to przyczyna jest najczęściej w nieszczelnościach lub w zaworku zwrotnym w pompie.
P0170 wraca jak bumerang, to zmora gdyż oznacza szukanie igły w stogu siana i nie ma jednoznacznej diagnozy. P0170 „korekta paliwa- zakłócenie działania”. P0170 to jest albo lewe powietrze albo sonda sobie nie radzi Najpierw sprawdź to za co nie musisz płacić czyli lewe powietrze. Na dolocie od przepływomierza do przepustnicy + odma. Na wydechu od bloku...
Dziękuję za zainteresowanie. Układ zasilania paliwem jest BOSCH'a. Problem był tego typu, że odpaliłem auto normalnie. Chodził trochę głośno ( jak przy pierwszym odpaleniu rankiem w zimę ). W czasie jazdy przez chwile stracił reakcję na pedał gazu. Potem zaskoczył. Dojechałem do celu. Zgasiłem auto i koniec. Już nie odpalił. Sprawdziłem bezpieczniki....
Poczytaj o typowych bolączkach 1.9 TDi PD(na pompowtryskach). W tych silnikach jest problem z uszczelnieniem pompowtrysków. Dokładnie łapka trzyma pompowtrysk w głowicy tylko z jednej strony. Powoduje to kiwanie się pompki w głowicy w efekcie uszkadzanie uszczelnień (oringów) i wyrabianie gniazda oraz samego pompowtrysku. W zależności od stanu czasem...
Próbowałeś podać paliwo bez pośrednio z bańki, żeby wykluczyć nieszczelność na odcinku pompa zbiornik. Jeśli tak no to padła pompa.
sprawdziłem złącza przy czujniku ciśnienia na listwie i przy regulatorze ciśnienia, przy komputerze nie sprawdzałem ale to zrobię, nie sprawdzałem także przewodu paliwowego doprowadzającego paliwo do pompy wysokiego ciśnienia pod katem nieszczelności - też sprawdzę
Pompa pracuje i napełnia układ paliwa (masz tam ciśnienie uzyskane poprzez regulator ciśnienia paliwa) Pompa przestaje pracować, i te ciśnienie uchodzi razem z paliwem przez jakąś nieszczelność.
Tak sobie myślę, że wtłaczane paliwo szybciej napełnia sekcję, przez co szybciej osiąga ciśnienie wtrysku i tym samym wpływa na przyśpieszenie kąta początku wtrysku. Czy to logiczne i prawdziwe zjawisko? Wiadomo, że paliwo w sekcji niskiego cisnienia jest czynnikiem hydraulicznym (wykonawczym) dla nastawnika kąta wyprzedzenia wtrysku. Więc musi mieć...
Pompę to raczej tylko na stole sprawdzisz. N108 siedzi w pompie, ale on nie ma wpływu na odpalanie. Ale zanim zaczniesz ją wyciągać upewnij się, że jest dobrze zasilana w paliwo, czyli nie ma nieszczelności, nie łapie powietrza z paliwem i wszystko jest drożne, a także nic się nie zapowietrza. Aha, najważniejsze pytanie: czy z rury wydechowej dymi gdy...
Jeśli 2.2 to zapewne DTI z pompą vp44. Najczęściej problem leży po stronie pompy wtryskowej lub nieszczelności w układzie zasilania paliwem. Świece to ostatnia rzecz która się tam psuje a ten silnik powinien odpalać bez nich nawet przy minusowych temperaturach.
W VB diesel DTI DTH nie ma pompy paliwowej. Pompa Wtryskowa Bosch VP 44 sama zasysa paliwo ze zbiornika. O zapowietrzeniu tych silników napisano mnóstwo postów na forum VKP. Możliwe najprostsze usterki to nieszczelne,stare przewody przelewowe,uszkodzony filtr paliwa lub jego uszczelka, nieszczelność na przewodach,zasyfiony zbiornik itd. Proponuje poczytać...
Spróbuj zapalać inaczej niż dawka na maksa od razu. Kręć rozrusznikiem i pomału dodawaj gazu. Ja zrobiłem totalny remont w swojej 40-ce i to samo się działo... ale tylko wtedy jak zapalało się silnik na maksymalnej dawce paliwa. Pompa nie kręć na oko, usta na znaki tak jak ma być. To że nie ma podgrzewacza czy bezpośredni wtrysk nie znaczy że ma kiepsko...
Auto jak w temacie miało problemy z odpaleniem gdyż trzeba było dłużej kręcić i czasem lubił zgasnąć w czasie jazdy po odpuszczeniu gazu. PO wstępnych oględzinach okazało się że na przezroczystym wężu zasilającym silnik w paliwo w miejscu filtra paliwa po odpaleniu widać dużo bąbelków powietrza idących w kierunku silnika. po około minucie od odpalenia...
Przyczyną jest chyba pompa paliwa lub jakaś nieszczelność w układzie zasilającym. Kiedy jest ok.polowa paliwa w zbiorniku wszystko jest OK. Natomiast przy małej ilości paliwa, wygląda na to jakby paliwo się cofało i potem pompa musi dłużej pracować aby zasilić układ. Dodano po 1 aaa i jak uchylę okno to lekko waniajet benzynka, ale śladów wycieku nie...
Zawór w pompie wtryskowej, nieszczelność przewodów paliwowych lub rozszczelnienie samej obudowy filtra paliwa.
Cofanie paliwa może być, ale robiąc filtr powinien mieć jakieś podejrzenia. Jak nie nieszczelność na rureczkach, to na pompie. Zależnie od podwersji, 1.9 miewał ręczną pompkę, zintegrowaną z filtrem albo bez, i tam zaworek zwrotny. Bo zgaduję, niezależnie od pod-wersji 1.9D bez pompy elektrycznej w baku. Masz taką ręczną pompkę? Jak w zimny ranek podporządkujesz...
Witam. To że warsztaty podpinają od razu samochód pod komputer w celu sczytania błędów z sterownika (komputera) to jest jak najbardziej prawidłowe.Schody zaczynają się kiedy błędów nie ma (tak jak w Twoim przypadku).Jeśli Twoja Mazda odpala normalnie jak jest ciepła (często uruchamiany),a nie chce palić po postoju (tak jak piszesz po 2 godz.) to masz...
Wg mnie zapowietrzający się układ paliwowy To dlaczego na minimalnym "gazie" pali normalnie? Noga na gazie do oporu powoduje większe zapotrzebowanie pompy na paliwo zwiększa się podciśnienie w węzach zasilających pompę przy nieszczelnościach powoduje to większe zasysanie lewego powietrza idąc tym tropem można również przyczepić się do stanu technicznego...
Za brak ciśnienia wstępnego odpowiada wiele rzeczy takich jak: Zawór utrzymania ciśnienia nieszczelność układu dopływu paliwa do pompy, pompa paliwa wstępna, nieszczelności na pampach wysokociśnieniowych.
Nie ma czegoś takiego jak cofanie się paliwa -sam kombinowałem z zaworami na przewody to bzdurne rozwiązanie. Podstawą sprawdzenia jest sprawność akumulatora -najpierw sprawdzamy go. Na leniwca wystarczy podjechać do sklepu gdzie sprzedają akumulatory, sprawdzą za darmo. najlepiej sprawdzić u dwóch sprzedawców bo może któryś sprzedawca cię naciągnąć...
Spróbuj podać ręcznie paliwo na pompę CR może wstępna pompa jest już słaba lub jest gdzieś nieszczelność w układzie paliwowym i ciągnie powietrze. Ostatecznie sekcja wysokiego ciśnienia w pompie CR
Zanim wymontujesz pompę wtryskową: 1. Wymienić przewód zasilający między pompą, a filtrem paliwa na przeźroczysty (igielitowy). 2. Po dłuższym postoju przed uruchomieniem silnika podpompuj przez chwilę paliwo pompką przy filtrze paliwa. 3. Podaj na filtr paliwo z karnistra/butelki lub bezpośrednio na pompę podaj paliwo poprzez lejek. W/w "eksperymenty"...
Zmieniałem łączenia przewodów paliwowych z trójników na kolanka, od zbiornika do filtra. Miałem trudność z odpowietrzeniem, ale się udało. Dolewałem oleju do filtra strzykawką od strony przewodu paliwowego zasilającego i po zakręceniu przewodu włączałem piec, ale pompa nie zasysała paliwa ze zbiornika. Okazało się, że jest nieszczelność na zacisku końcówki...
W Twoim samochodzie 3 główne usterki: Schodzi paliwo do baku, a ten układ jest bardzo wrażliwy na nieszczelności. Padnięty wtryskiwacz lub wtryskiwacze. Hasło: test przelewów wtryskiwaczy CR Usterka pompy wysokiego ciśnienia lub czujnika ciśnienia paliwa na listwie. Zaczął bym od pk 2 :) Pozdrawiam.
Paliwo cofa do baku, filtr jest suchy. Musi być gdzieś nieszczelność - nie powstaje podciśnienie niepozwalające cofać się paliwu. Wchodzi powietrze i paliwo się cofa. Trzeba sprawdzić na szczelność wszystkie przewody paliwowe, także przelewowe z wtryskiwaczy, bo one nie idą do zbiornika, ale do pompy wtryskowej. To jest przyczyną, że w czasie robienia...
Silnik na pompowtryskach ma dwie pompy jedna w baku tylko by podać paliwo do filtra i druga tzw tandem pompa czyli pompa vacum i pompa paliwa w jednym zamontowana na kancu wałka. Pompa ta wytwarza cisnienie potrzebne do szybkiego napełnienia pompowtryskiwaczy. Na wolnych cisnienie powinno być ok 2 min 1.5 bara a przy 2000 ok 8 bar. Przyczyn niskiego...
Panowie w tym aucie pompa ma dwa wirniki jeden(dolny) do uzupełniania misy z pompą i drugi (ten właściwy do podawania paliwa na wtrysk) i usterka jest albo w dolnym wirniku(pękł i spad) lub w nieszczelności pompy w misie z której pompka pobiera paliwo. http://obrazki.elektroda.pl/3310630600_1...
Możliwe że już wiadomo co daje taki objawy, sprawdzałem ciśnienie na listwie wtryskowej. Odkręcam wentylek a tam benzynowa piana i syk powietrza z paliwem. Jak myślicie nieszczelność na którymś łączniku paliwa czy pompa? Skąd tyle piany. Pozdrawiam
zdejmowałem fajki i zaczyna" kuleć" jednakowo więc chyba pali ok.... No chyba tak. Gdyby lał któryś wtrysk to pewno taki cylinder tez by inaczej pracował (chyba, że to jeden wtrysk wspólny). Czy na pewno to paliwo wydostaje się ze spalinami? Może cieknie sobie po kolumnie - jakieś nieszczelności instalacji - wężyki, pompa, filtr paliwa. Albo kapie...
Podłącz przewód bezpośrednio do pompy wtryskowej a drugi jego koniec włóż do butelki z paliwem która stoi na ziemi i pokręć rozrusznikiem. Pompa powinna zaciągnąć paliwo. Dobrze jak przewód jest przezroczysty wtedy widać czy paliwo się podnosi. Jak nie zaciągnie to żeby wykluczyć elektronikę podłącz przewód z bańką z paliwem tak aby paliwo spływało...
Zapowietrzanie to niekoniecznie wina pompy, równie dobrze może być mała nieszczelność w przewodzie paliwowym. Co do wtryskiwaczy: u mnie w okolicy sprawdzają w sklepie z częściami do maszyn rolniczych, nie wiem jak u Was. Wtryskiwacze trzeba zdemontować i poszukać miejsca, gdzie je sprawdzą. Tak jak poprzednicy wspomnieli: niebieski dym bierze się ze...
Jest tak od 4 lat, To jest źle. Teraz się zemściło. Fachowiec zdiagnozuje komputerowo także samą pompę. Wydaje mi się, że ciągle masz nieszczelność w układzie i ciągnie powietrze zamiast paliwa. Paliwo w pompie sprawdzisz odkręcając sterownik. Ale tego nie rób, jeszcze taśmę urwiesz. Jak już, to podłącz gruszkę lub pompkę elektryczną i przepompuj paliwo.
Przakaźnik wcale nie musi być uruchamiany po włączeniu zapłonu....tak po prostu jest We wszystkich autach jakie mam (Golf IV-ten sam rocznik,Audi A6 C6) i miałem pompa dobijała ciśnienie po przekręceniu na zapłon. No chyba że ten modal ma inaczej? Ciężko powiedzieć jak było wcześniej, nie zwróciłem uwagi - auto mam od kilku dni. Ewedentnie wyglada...
Przkroczony czas regulacji pompowtrysków wiże sie z ze słabą wydajnością układu zasilania paliwem pompek. Przyczyn może być kilka: 1. nieszczelność (uszkodzone oringi) na połączeniu pompowtrysk głowica 2. zbyt małe ciśnienie paliwa na pompie tandemowej (wypadało by sprawdzić to ciśnienie 3. nie działa pompa zasilająca w zbiorniku jeśli to silnik ATJ...
Rozumiem, ze masz zwykłego wolnossącego na pompie Boscha. Prawdopodobnie zapowietrza się i stąd twoje problemy. Pompa podająca paliwo (pod kolektorem wydechowym) ma zaworki, które pełnią także rolę zaworków zwrotnych. Zaworki po dłuższej pracy są wypracowane i nie trzymają dokładnie paliwa. Przy dynamicznej pracy pompa jeszcze podaje, po dłuższym postoju...
po zgaszeniu silnika nie ma ciśnienia w przewodzie i paliwo cofa się do baku czy pompy... o ile mam rację Moim zdaniem możesz mieć rację. Przede wszystkim znajdź przyczyny nieszczelności.
W parametrach diagnostyki masz ciśnienie zasilanie przed filtrem i na listwie oraz PWM zaworu regulacji ciśnienia paliwa na listwie oraz błędy zapisane. Te parametry mogą być pomocne przy diagnozowaniu usterki. W innym wypadku możemy tylko zgadywać a ty możesz wydać dużo pieniędzy zanim usprawnisz samochód. Powodem takiego zachowania może być 1. Pompa...
Podczas pracy spróbuj popuścić śrubę odpowietrzającą na pompie paliwa. Powinno wyciekać czyste paliwo. Jeżeli masz bańki powietrza i paliwo, szukać nieszczelności.
Sądzę że się zapowietrza na filtrze paliwa - i cofa się paliwo. Niestety, ten nowy filtr - jeśli podejrzewamy nieszczelność uszczelki - jest już do wyrzucenia, przed założeniem nowego (napełnionego paliwem na maksa) wyczyść szmatką z benzyną ekstrakcyjną we wsporniku powierzchnię przylegania uszczelki filtra, gumkę posmaruj lekko olejem silnikowym -...
wg AD -polaczenia elektryczne silnik bateria -pompa paliwa -nieszczelnosc w ukladzie dolotowym -czujnik temperatury silnika -czujnik polozenia przepustnicy -czuj. temperatury powietrza -wtryskiwacze -cisnienie paliwa sonda λ (a moze ma za wolne oscylacje ?) -uklad wydechowy przed sonda nieszczelny -katalizator moze to cos pomoze. powodzenia ps....
Świece wymienione na nowe boscha i były sprawdzane czy dochodzi prąd i wszystko okej jest. Paliwo schodzi po nocy z filtra 😕 No to masz gdzieś nieszczelność pomiędzy bakiem paliwa a pompą wtryskową i w tym kierunku musisz szukać.
Gdzieś jest nieszczelność w układzie zasilania paliwem. Najczęściej zapowietrza się na odstojniku, ale do sprawdzenia jest wszystko od zbiornika do pompy wtryskowej.
Albo problem elektryczny albo paliwowy. Elektryczny to możliwe że gubi zasilanie. W tym przypadku to np.przekaźnik ,kostka stacyjki. Jak nie pali, przyłóż probówkę na zawór na pompie i sprawdź czy świeci podczas kręcenia. Sprawdź układ paliwowy ,przelewy,nieszczelności,czy nie schodzi paliwo itp.
Pompa podająca paliwo http://ford-sklep.pl/pompa-paliwa-_mecha... spełnia rolę zaworu zwrotnego. Jeżeli ma sprawne zaworki (dwa) to nie puści paliwa do zbiornika. Wymieńcie pompkę, to nie jest skomplikowane, dobry zamiennik nie jest drogi. To typowe uszkodzenie po większym przebiegu. Niezależnie od tego musi być gdzieś...
Witam Każdy przypadek jest indywidualny i trudno zdiagnozować na odległość, a Ty na dodatek nie podajesz roku prod. auta. Rozumiem, że to model produkowany od 2001-2005, natomiast Twój to 2003r 1.9di. W tym modelu pompa w baku (pompa niskiego cisnienia) jest złączana tylko po załączeniu zapłonu i to na kilka sekund dalej sama pompa CR(pompa wysokiego...
A co tam chcesz odpowietrzac? Jak idzie paliwo na pompę bez powietrza a wychodzi z powietrzem to albo pompa lipa albo jakieś nieszczelności. Regulator ciśnienia sprawny? Oring nie uszkodzony? Jakie parametry cisnienia paliwa podczas pracy?
Silnik D ???, czyli niestety pompa Lucas, bo silniki SDI mają Boscha takiego jak stare poczciwe TDI-ki. Oj lepiej żeby okazało się że to tylko nieszczelność w układzie i paliwo się "cofa" bo ewentualna diagnoza i naprawa tej Twojej pompy to niezłe wyzwanie. Z tego co piszesz to oznaczenie kodowe silnika tej Twojej wersji to byłoby pewnie AEF ???????
Jak na moje oko to masz problem z nieszczelnością układu paliwowego po stronie niskiego ciśnienia (zapowietrza się), tym bardziej, że jak podpompujesz ręczną pompką to odpala bez zarzutu. Zrób taki sprawdzian, po postoju co najmniej 24h zobacz czy w przewodzie zasilającym od filtra do pompy wysokiego ciśnienia (taki przezroczysty) występują pęcherze...
Żaden zawór tu nic nie pomoże, trzeba znaleść nieszczelność. Zawór zwrotny jest fabrycznie zamontowany w pompie na powrocie. Paliwo może ci się cofać przez filter albo trawersy a może przelewy. Musisz poszukać.
Bzdura, dajcie spokój temu immobilizerowi. Gdzieś paliwo opada albo z powodu nieszczelności, albo z powodu zużycia pompki. Po kilkukrotnym przekręceniu kluczyka pompa w zbiorniku dobija wystarczającą ilość paliwa i tyle.
włącza się dopiero po rozruchu silnika. Wczytałem się w instrukcję serwisowania VP44 i tam piszą, że pompka wstępna wcale nie zawsze występuje przy pompie VP44 (piszą, że tylko przy bardzo długich przewodach i dużej różnicy wysokości zasilania). Z tego wynika, że producent polega przede wszystkim na łopatkowej pompie przetłaczającej wewnątrz pompy...
Nie masz pompy w baku . Wypadało by zassac przewód do filtra i szukać nieszczelności gdzie paliwo się cofa . Chyba ze miałeś skrajnie mało paliwa i się zapowietrzyl .
Andy i co w związku z tym? Podałeś link do twojego tematu, ale nie doczytałem tam odpowiedzi twojej, czy ustaliłeś przyczynę, czy nie. Tutaj piszesz: "/lektura mi pomogła/" Co wyszło u ciebie? Nieszczelności, zawór na pompie, wtrysk? Czy słabej jakości paliwo? Bo z tego co się orientuje to najczęstsze przyczyny. A może pompa paliwa w zbiorniku miała...
Zapowietrza sie podczas jazdy TDCI MONDEO 02r O co chodzi? Ten układ nie ma oddzielnej pompy podającej paliwo, pompa wysokiego ciśnienia ma wbudowaną łopatkową pompę niskiego ciśnienia. W związku z tym na całym odcinku przewodu od zbiornika do pompy panuje podciśnienie i jakakolwiek nieszczelność skutkuje zapowietrzeniem. Najczęściej układ zapowietrza...
Weź pod uwagę to, że jeżeli pompa jest zapowietrzona, a powrót z pompy częściowo idzie do filtra, to będziesz widział wtedy powietrze w przewodzie z filtra do pompy po odpaleniu silnika - wcale nie musi być winny (nieszczelny) przewód ze zbiornika do filtra... Na postoju paliwo nie może cofać się z pompy do filtra - to świadczy o nieszczelności, albo...
Jak napisał Kol. Emeryt2, najprawdopodobniej pali tylko na wtrysku rozruchowym. Srebrny przekaźnik, ani czujnik temp. silnika nie ma nic do rzeczy. Skoro mostkowałeś piny (30 i 87) w podstawce przekaźnika pompy i nie pomogło, do sprawdzenia gumy pod rozdzielaczem paliwa. Możesz jeszcze odkręcić jeden z przewodów paliwowych wtrysków i zobaczyć, czy podczas...
nieszczelność pompa paliwo pompa paliwo nieszczelność renault nieszczelność pompa
iveco schemat instalacji elektrycznej tarcie paska automatyczna skrzynia biegów naprawa
lodówka haier a3fe742cmj schemat elektryczny
Kod błędu P0300 w Oplu DTC - przyczyny i diagnostyka Przyczyny wysokiego ciśnienia w układzie chłodzenia samochodu