Pompy LUCAS są wrażliwe na podciśnienia. Cały układ zasilania paliwem dobrze odpowietrzony? Nie ma bąbli powietrza?
Ciągnik pewnie się zapowietrza. Do wymiany zaworek przelewowy - koszt ok 6 zł i powinien palić na dotyk. Tak jak poprzednik napisał - odkręcić przewód paliwowy od któregoś wtryskiwacza i zakręcić rozrusznikiem - prawidłowo pracująca i odpowietrzona pompa poda paliwo przez ten przewód.
Luzujesz pół obrotu nakrętkę przewodu na wtrysku i w czasie kręcenia przy odpowietrzonej pompie paliwo tryska co najmniej na pól metra , jeżeli tylko moczy to coś z pompą . Do regulacji początku wtrysku musisz wyposażyć się w czujnik zegarowy z odpowiednim adapterem i regulować zgodnie z kodem silnika i numerami pompy , tak ustawione musi dobrze pracować...
Ta pompa sama się nie odpowietrzy. Musisz jej dać paliwo pod małym ciśnieniem. Na przykład dokładając ręczną pompkę lub kompresor do zbiornika.
Jak dodałeś gazu a nadal nie leci paliwo na wtrysk to pewnie nie trafiłeś pompą w listwę i masz dawkę na "0".
Jak odpowietrzacz ręczna pompka, to przelewem w zbiorniku leciało paliwo? Najpierw odpowietrzyłeś filtry paliwowe, następnie pompę?
Jak wyczyścisz "gaźnik" to na pewno zapali :). A tak na poważnie wymiana filtrów na pewno nie zaszkodzi. Wyciągnij wtryskiwacze daj do sprawdzenia. W miedzy czasie wlej np. nafty do cylindrów. Jak ściągniesz kolektory będziesz widział co się dzieje z zaworami. Po zalaniu naftą odczekaj chwilkę i pokręć silnikiem. Paliwo na początek podaj z banki. Spróbuj...
Najlepiej zalać pompę wtryskową paliwem. Odkręcamy śrubę na klucz 17 od powrotu z napisem OUT i strzykawką wlewamy paliwo do pompy.
Pewnie pompa się skończyła. Tam wystarczy 2 razy kluczykiem przekręcić i paliwo na listwie już jest. Ile zalałeś? Pytam ile litrów, bo złotówki to nie jednostka objętości.
Witam co może być przyczyną przedostawania się paliwa do części napędzania pompy paliwowej w moim Władku. Co jakiś czas muszę spuścić wymieszany olej z paliwem i zalać świeżym olejem bo inaczej pluje paliwem przez odpowietrzenie pompy.
Jest zasilany zawór odcięcia paliwa na pompie, instalacja jest odpowietrzona, zobacz czy paliwo wraca z pompy?
Na filtrze paliwa powinna być ręczna pompa - sprawdzałeś, czy jej użycie dopompowuje paliwo do pompy głównej? Musisz dobrze odpowietrzyć układ paliwowy.
Palnik Bla. Długo z tym walczyłem. W moim przypadku najpierw zauważyłem, że przewody paliwowe są delikatnie wilgotne, tzn. że przepuszczały paliwo. Wymieniłem przewody na nowe. Jednak piec dalej włączał się sam raz na cztery razy. Trzeba było walczyć z resetem. Sprawdziłem, iskra była ok. I kiedy byłem dość sfrustrowany całą sytuacją, zacząłem interesować...
chodzi mi o odpowietrzenie pompy wtryskowej bo filtry są zalane paliwem i odpowietrzone ale dalej nie chce odpalić
Musisz bardzo starannie odpowietrzyć układ, to pompa LUKAS i one są bardzo wrażliwe i za razem ciężkie do jakiejkolwiek naprawy. Cyka prawdopodobnie zawór odcinający paliwo.
Mam podobny problem Wjechałem do garżu zgasiłem i tyle a po dwóch latach okazuje się ze pompa nie podaje paliwa na wtryski. Odpowietrzyłem śrubką która do tego służy i dalej paliwo n wtryski nie idzie. Co może być?
pompa sama zasysa paliwo z baku ale _musi_ byc odpowietrzona! chyba najpewniejszym sposobem odpowietrzenia jest: - zalacz zaplon(zeby otwarl sie elektrozawor na pompie - zdajmij waz przelewowy z pompy(powrot) - za pomoca prozniowej pompki(lub ust:-)) ssij az poleci paliwo bez powietrza. - szybko naloz wezyk na pompe i odpal samochod, chwile pochodzi...
Nie pytam o silnik tylko o osprzęt. Do pompy paliwo dociera ? Jeśli układ paliwowy szczelny i odpowietrzony uszkodzona pompa wysokiego ciśnienia.
Witam, auto jak w temacie 2.0 tdci zgasło i nie zapala. Brak ciśnienia na listwie układ wtryskowy siemensa generacja 3. Chciałem zapytać po co jest ten zaworek/ wentylek(1 na foto) na przewodzie którym pompa zaciąga paliwo, do odpowietrzenia ? Zawory na pompie regulacyjny i wydatku (2-3) mają jakieś oporności mieć ? Jeśli tak to jakie ? https://obrazki.elektroda.pl/7242442500_...
Wymieniłem pompę i nie chce zapalić. Pompa zalana paliwem i raczej dobrze odpowietrzona. Pompę regenerowałem w serwisie Bosch. Autko zgasło i już nie zapaliło. Przewody przelewowe nowe. Filtr paliwa nowy, paliwo nowe. Rozrząd ok.
Przed filtrem mam przezroczysty przewód i jak kręcę stacyjką paliwo nie dochodzi nawet do filtra. To teraz poczytaj o odpowietrzeniu pompy wtryskowej.
Jak ręcznie zaciągnąłeś paliwo do filtra? Posiadasz pompę do odpowietrzania układu olejowego? Pytanie czy paliwo jest poniżej pompy? Brudne filtry+ filtr na pompie pytanie czy do niego zaglądałeś? Możesz poluzować wąż odpowietrzający / przelewający i załączyć palnik, troszkę paliwa powinno się przelać i odpowietrzyć. Co do wymiany dyszy, jeżeli sam...
Tu są wtryskiwacze http://img16.tablica.pl/images_tablicapl... Dodano po 8 "pompka zasilająca podaje paliwo pompa odpowietrzona"- czy aby na pewno? Regulator zalany paliwem, i sekcje?
Witam, odpowietrz dokładnie pompę, wykręć wtryskiwacze i zobacz czy oba podają paliwo.
Trzeba jeszcze odpowietrzyć filtry. Tak jak napisałem, na rurce paliwowej zasilającej pompę wtryskową paliwo leci całym przekrojem rurki. To jest konieczne?
Zastanawiam się właśnie nad tą blokadą< nie wiem jak się za to zabrać, myślałem już nad tym aby do odpalenia silnika dać napięcie z akumulatora. Problem polega na tym że pompa paliwo ma, jest odpowietrzona a nie daje na wtryski. Gdy sprawdzałem to zaciąga z filtra i podaje powrotem do zbiornika.
Według mojej wiedzy pompa wtryskowa (VP44) zaciąga paliwo sama. Przyznam, że nie rozbierałem tego kosza pompy w baku, ale z tego co wiem ta elektryczna pompa ma za zadanie doprowadzić paliwo do miejsca (zbiorniczka w tym koszu) z którego już pompa wtryskowa zasysa sama. Jeśli się mylę to może ktoś mnie poprawi. Odpalałem taki silnik z bańki i normalnie...
Pompa moim zdaniem odpowietrzona, bo po odkręceniu przewodu d o listwy paliwo się pojawia.
A dlaczego nie chce odpalić jeśli "daje" mu paliwo bezpośrednio do pompy? Wiesz może jak go odpowietrzyć?
witam ,popuść rurki na wtryskiwaczach ,pokręć rozrusznikiem do momentu aż pojawi się paliwo
Jak pisali wcześniej pompa ręczna do paliwa założyć i przepompować ile się da ile wlezie. Jak się nie da już ściskać pompę ręczna to jest ok i odpowietrzyć układ paliwowy koniecznie nie może być nawet bąbelek malutki widoczne okiem. Niby przesada ale takie jest prawo fizyki silnika diesla układu paliwowego. Ja kiedy widzę że jest bąbelek powietrza to...
O ile wiem to w TDI jest pompa elektryczna w zbiorniku. żeczywiście powinien się sam odpowietrzyć może tego nie zrobić jeżeli ktoś ruszał korpus pompy(przesunolgo zabardzo w lewo). Jak wspomniano na początku najlepiej jest popuścić rurki wys. ciśnienia ja to robie przy wtryskach i stedy widać czy leci paliwo. Pozatym dobrze jest odkręcić regulator ciśnienia(przykrecony...
Silnik dobrze poskładałeś??,Pompa wtryskowa dobrze ustawiona na silniku??? . Rozumiem że te wtryskiwacze to były regulowane na stole razem z pompa wtryskową... . Układ zasilania paliwem odpowietrzony, szczelny???? Dobrze by było jeszcze zrobić pomiar ciśnienia sprężania .... . Weż jeszcze poczytaj co piszą na forum ciagników zabytkowych , tam są tematy...
Paliwo do świecy płomieniowej podawane jest z dekla pompy bezpośrednio lub przez trójnik powrotu paliwa. Aby poszło tędy paliwo musi być dobrze odpowietrzona pompa, dlatego po dłuższym postoju ( lub gdy się zapowietrza) musisz dźwignią na pompce wstępnej pompować, aż wyczujesz że już nie stawia oporu - czyli masz pełne ciśnienie na zasilaniu pompy wtryskowej....
mam renault kangoo 1.5 dci i mam problem.Nie mogę odpalić auta po mrozach ostatniej nocy,słyszałem że można pompę paliwa odpowietrzyć .Jeśli ktoś może niech pomoże i podpowie jak i gdzie jest ten''odpowietrznik"
Zapnij jakąś pompkę paliwa na zasilaniu na przewodach. Poluzuj przewody wysokiego ciśnienia na wtryskiwaczach. Włącz pompkę. Powinno po chwili polecieć paliwo z którejś rurki. Zakręć rurkę pod włączoną pompką i lecącym paliwem. Przekręć wałem by odpowietrzyć następny. Lepiej tego nie da się zrobić, a i tak trzeba trochę pokręcić, żeby zagadał. Przy...
Perkinsa z pompą rotacyjną nie powinno się odpowietrzać przez ciągnięcie bo jak wiecie Panowie pompa ta jest smarowana paliwem i przy kręceniu rozrusznikiem by ja odpowietrzyć można ja uszkodzić. Jest to częsta przyczynia nie uznania gwarancji po regeneracji pompy wtryskowej.
Kolego myslę że twój pierwszy post można było skrócić do 3 zdań, nie widzę sensu opisywania stanu prawno-majątkowego ciągnika czy jego aktualnych/poprzednich właścicieli. Odpowietrzenie tego silnika jest banalne, wystarczy pompować pompką i popuścić najpierw śrubke na klucz 8 na głowicy a następnie na kopułce. Po odpowietrzeniu ciągnik odpala a jeśli...
Załóż węże przezroczyste jak kolega radzi albo podłącz paliwo z bańki bezpośrednio do pompy. Odpowietrz ,odpal ,a potem zostaw na noc. Zobaczysz jaki będzie fekt. Jak masz czas na takie eksperymenty.
jest kulka ze sprężynką i ponadto panowie mam problem z odpaleniem go niby jest odpowietrzony bo paliwo bije do pompy jak podpompuje. Ale mimo wszystko nie odpali, po odkręceniu rurek na wtryskach nie podaje paliwa. Nadmienie że pompa jest po regeneracji.
Pompa paliwowa w moim Punto wywalała paliwo przez jakąś tajemniczą nieszczelność w górnej części, kupiłem na szrocie używaną, założyłem i niestety to już nie ten sam samochód. Po odpaleniu kopcił okropnie ale to mu już przeszło, ale nadal chodzi jak sieczkarnia, dusi się przy dodawaniu gazu, ciężko wchodzi na obroty, niestabilne obroty na biegu jałowym...
Odkręcić przewód doprowadzający paliwo ten przy pompie i zaciągać nim paliwo . Tym co zaciągniesz zalewać pompę do puki nie zacznie pokazywać się w przelewie paliwo. Poskręcać wsio do kupy, popuścić rurki przy wtryskach zakręci kilka razy paliwo musi się pokazać. Nie jest wskazane aby pompa chodziła na sucho i nie zawsze chce zaciągnąć sama paliwo.
Ten silnik ma tylko pompę wtryskową i to ona ma zasysać paliwo (tobie najłatwiej będzie dać wężyk z paliwem jak najbliżej pompy bo szybciej się odpowietrzy, i nie zapomnij przewodu powrotnego pompy (tego na górze pompy) włożyć do zbiorniczka z którego będziesz czerpał paliwo (najlepiej żeby te był w paliwie zanurzony). zapowietrzony silnik będzie chwilę...
Tek - napięcie jest , pompa odpowietrzona, paliwo niby do wtrysków dochodzi, mam zdjętą pokrywę zaworów i pojawiają się spaliny ale z silnika a nie z wydechu. Brak nawet chęci zeby zapalił,Żeby chociaż kichnął , ale nic. Te spaliny to jakiś tam dymek z silnika czy zapłon[pompa] może sam się przestawić?znalazłem znaki na kołach rozrządu ale nie widzę...
Wg. logów N108 pracuje OK. Proponuję sprawdzić jedną rzecz a mianowicie jeśli obroty spadną i silnik zgaśnie to nie przekręcając kluczyka w stacyjce sprawdź czy na elektrozawór N109 (ten w linku http://obrazki.elektroda.net/46_12418806... dochodzi napięcie 12V - jeśli napięcie będzie to raczej wychodzi na to, że masz problem z układem zasilania...
Ręczną pompką paliwową , to możesz tylko odpowietrzyć układ zasilania niskiego ciśnienia i nie ma prawa podawać wtrysku paliwa do cylindrów . Od tego jest pompa wtryskowa wysokiego ciśnienia . Odpowietrz najpierw układ paliwowy poprzez filtry , odstojnik i pompe wtryskową . A jak odpowietrzyc pompę,wszędzie paliwo jest tylko w ogòle nie idzie...
Wszystko tak jak pisałem wcześniej, ustaw sobie pompę z wałem, głowicy nie zakładaj, wrzuć sam blok a głowicę założysz sobie na samochodzie. Jeszcze raz: wał na 0 na tym kole pasowym z przodu, a pompę ustaw na początek tłoczenia na pierwszym cylindrze, wyczujesz opór pod ręką i przy odkręconych rurkach widać na który cylinder podawane jest paliwo (pompę...
Pompujesz ręczną pompkę i po kolei odkręcasz korki odpowietrzające od pompki zaś. do wtryskowej. Pompujesz aż do wypływania czystego paliwa bez powietrza. Przewody na wtryskach możesz popuścić i zobaczyć czy pompa tłoczy do nich paliwo. Jeśli tłoczy to musi zapalić.
Pompa paliwa odpowietrzona, wtrysk paliwa jest w odpowiednim położeniu tłoka.
Wywal automatyczny odpowietrznik z drabinki i odpowietrz przy wyłączonej pompie. Pompa pcha wode do zbiornika a zasysa powietrze przez odpowietrznik drabinki. Pex 20 do zbiornika przy piecu na paliwo stałe to szczyt geniuszu. To jest do przerobienia bo jest spartaczone, rura do zbiornika musi iść prosto z pieca co najmniej 1 cal , a nie przez układ...
Ja zawsze popuszczałem wtrysk i chwilkę pokręcić aż paliwo pojawi się i po problemie.Wypatrzyłem też na necie że silniki 2.5 td po lewej stronie mają wtyczkę którą należy zewrzeć ale ja tak nigdy nie robiłem.
Kolega Zbigniew125 dobrze pisze możliwe ze jest zacięta listwa. Tylko że najczęściej się zacina przez to że sekcje są zapieczone. Co do zapiekania się tych elementów nie było by tego gdyby ciągnik był użytkowany systematycznie, lub przynajmniej dwa razy w miesiącu odpalony, i troszkę było nim po jeżdżone. Pompę dobrze odpowietrzyłeś? Podaje paliwo z...
cześć...z tego co piszesz to paliwo dochodzi do pompy wtryskowej ale pompa nie pompuje......więc jak odkręciłeś przewód wchodzący do wtryskiwacza ,kręcąc korbą i nie pojawiło się paliwo to samo za siebie mówi że pompa nie podaje...biorąc pod uwagę że jest ona odpowietrzona...
Po przejechaniu 50 km lublin zgasł w czasie jazdy i nie odpala. Zatankowałem wymieniłem filtr paliwa. Pomka paliwa podaje paliwo na pompe wtryskową. Po odpowietrzeniu pompy wtryskowej poluzowałem przewód na wtrysku ikręciłem silnikiem lecz paliwo nie tryska. Czy pompa wtryskowa nawaliła? Jeśli tak to co w niej mogło paść i jak to naprawić? Odpalałem...
Czasem jak pacjent naprawde oporny to banka z paliwem plux pompka reczna i podlaczenie do zasilania pompy pomaga, napewno nie zaszkodzi bo pompa wtryskowa bedzie miala wymuszony obieg paliwa ktorym jest smarowana tez
Przekaźnik pompy paliwa jest nad nogami kierowcy, wymień go Układ paliwowy jest zapowietrzony przez nie działającą pompę w zbiorniku, bardzo długo potrwa zanim się odpowietrzy (pomiędzy tandem-pompą a PD), do filtra pompa przetłoczy paliwo w momencie. Dlatego dobrze naładuj akumulator i odpalaj na plaku https://obrazki.elektroda.pl/4559983400_...
Zasyfonowanie? Jak w odpływie umywalki? Segmentowo - ja widze to tak zamykam 6 z 7 nitek podłogówki i właczam pompę, następnie otwieram druga nitkę zamykając poprzednią, potem właczam pompe zasobnik -piec, na końcu grzejniki na piętrze? Układ zamkniety - czy jest to dobry pomysl przy piecu na paliwo stałe?
wiem, kreciłem dośc gługo i układ jest odpowietrzony. paliwo do pompy też dochodzi.. wykręcałem juz wczensiej i próbowałem zapalic bez tego króćca.. ale to nic nie dawało.
Pompy nie da się tak łatwo odpowietrzyć odkręcając śrubkę - to nie kaloryfer :D By ją odpowietrzyć paliwo musi być na podobnym poziomie co pompa. Pompy w palnikach olejowych mają siłę same się odpowietrzać, ale muszą popracować dłużej. Niestety nie pozwala jej na to układ sterujący, który "widzi" brak płomienia. Pompa wyłącza się, a paliwo znów się...
Może byc uszkodzony zawór w pompie dawkujący (on przepuszcza paliwo z pompy zasilającej do pompy wysokiego ciśnienia)
może nie trzeba tego adoptować?jaki kod silnika? Dodano po 3 jaką masz pompe teraz?skąd wiesz że dobra?jakie błędy w silniku?czy paliwo jest w pompie ?omin zbiornik i podaj paliwo z zasobnika jakiegoś .odpowietrz układ.sprawdz błędy w immo i w silniku
Pewnie urwało głowicę hydrauliczną w pompie. Sprawdź czy dochodzi prąd na elektrozawór na pompie. Jeśli dochodzi, pompa odpowietrzona i nie podaje to pozostaje tylko urwana głowica
Wtryskiwacze są na pewno sprawne (po regeneracji). Pompa wyjąłem ze zbiornika i zmierzyłem jej ciśnienie zatykając wyjście za zegarem, podaje ciśnienie 5 bar (może pompa była zapowietrzona), żeby pompa pociągnęła musiałem zassać paliwo. Jak ją odpowietrzyć? Wracając do poprzedniego, to zegar wpięty za pompą pokazywał ciśnienie 3 bar przez kilka sek.,...
Tego nie robi się na czas tylko do momentu aż do tej odsysarki zacznie lecieć paliwo bez powietrza.
M57 D1 E46/E39 Wymieniłem silnik w E46, przed wymianą silnik odpalał, było ok. Przekładałem sam silnik, wiązka została na samochodzie. Po zapłonie nie startuje mi pompa w baku ani pompa progowa, dobrałem się do przekaźnika i ręcznie go wcisnąłem, paliwo idzie. Odpowietrzyłem układ. Nawet na tak wciśniętym przekaźniku wtryski nie podają paliwa. Ok, może...
Są pompy które tolerują wynalazki, i takie, które ich nie tolerują. VP44 jest słabym obiektem do eksperymentów. Teraz wylać paliwo, wypłukać układ, wymienić filtr i porządnie odpowietrzyć pompę. Do wynalazków proponuję Mercedesa w124.
Tak właśnie sprawdzałem. I podczas odpalanie na rozruszniku paliwo ledwo szło. A jak pompowalem ręcznie to zapiernicza
Witam, Najważniejsza sprawa to odpowietrzyć układ paliwowy. Kiedyś przyglądałem się wymianie pompy wtryskowej w T25, którą przeprowadzał "rutyniarz". Wyglądało to mniej więcej tak: - w pierwszej kolejności facet odpowietrzył pompę luzując śrubę jednego z dwóch przewodów paliwowych z tyłu pompy (od strony bloku silnika) - dalej odpowietrzył filtry paliwa....
Przewody odpinałem. A powiedz czy od tego pompa która jest w zbiorniku przestała by podawać paliwo. Ewentualnie jak odpowietrzyć przewody
Witam, jestem posiadaczem pojazdu Iveco 35-10 1994r, który nie chce odpalić po mrozach jakie były. Samochód przed mrozami odpalał na dotyk. Wymieniłem filtr paliwa, pozakładałem nowe rurki, paliwo na pompę i wtryski jest podawane, układ odpowietrzony, pompa była wymieniana jakieś 5 miesięcy temu. Na plaku odpala ale bez niego gaśnie. Co może być tego...
Odpowietrzenie możesz zrobić na pompie o ile masz łatwy dostęp, bądź bezpośrednio na wtryskach. Ja to robię jednak inaczej. Najpierw odpowietrzam filtr paliwa, później drogę FILTR > POMPA a na koniec drogę POMPA > WTRYSKI. Jest to proste. Odpalasz silnik i zostawiasz na luzie: 1. luzujesz przewód doprowadzający paliwo do filtra wstępnego, i czekasz...
Najlepsze jest to, że jak wyciągne tłoczek pompy do siebie to paliwo ubywa z rurki w strone pompy do połowy wężyka, a jak wcisne to paliwo się cofa do filtra wstępnego.
Sam powinna się odpowietrzyć,sprawdź czy te paliwo dochodzi to tej pompy.
te silniki z reguły odpowietrzają się same i to bardzo szybko , troche się kręciło i zawsze poszedł Dokładnie tak jak kolega sugeruje !!! Tylko najpierw trzeba mieć wszystko sprawne i sprawdzone ;) przyczyna moich kłopotów to zesztywniałe przewody nadmiarów na wtryskach !!! sam w to nie mogę uwierzyć !!! konstrukcja trochę nietypowa w tym silniku,...
Filtry paliwa - jak mróz, to zapycha parafina. Czasem podejrzane paliwo ma w sobie coś, co zapycha filtry. Jeśli u Ciebie nie ma mrozu, paliwo pewne, to możesz przeskoczyć grzebanie w filtrze do pompki. Masz ustalić czy dochodzi powietrze do zbiornika (można odkręcić korek), czy paliwo dociera do pompy wtryskowej i czy działa pompa wtryskowa oraz dalej...
Tę pompe da się na chama odpowietrzyć tylko nie ma kto Ci tego zrobić. Pompa sama sobie ssie to paliwo przez filtr. Wiec usterke pompy w baku wykluczamy. Pompa niskiego ciśnienia sama w sobie ssie paliwo (jak już) i nie wiadomo co z tym paliwem dalej się dzieje. Jaki był sens rycia w układzie wysokiego ciśnienia jak nie wiadomo czy ona ma paliwo w sobie....
Witam,potrzebuje porady może ktoś miał podobny problem, silnik nie był palony prawie 10 lat, brak paliwa co wiązało sie z zapowietrzeniem układu, po odpowietrzeniu pompa paliwa nie tłoczy, po odkręceniu kroćca z zaworem zwrotnym paliwo niby się pojawia z pompy, ale bez ciśnienia. Przy próbie wyciągnięcia pompy coś tam haczy. Jak wyciagnac pompe? https://obrazki.elektroda.pl/8383999100_...
Warto sprawdzić szczelność całego układu paliwowego. Jeśli gdzieś zasysa powietrze to juz nie ma siły na paliwo. pozdr adam
Musisz uszczelnic ukad paliwowy pompy i wtryskiwaczy. Tam na nieszczescie powrót z wtryskiwaczy jest polaczony z zasilaniem pompy. Powoduje to zapowietrzanie pompy. Jest dostepny zestaw naprawczy. Wymien go i dobrze odpowietrz pompe. Najlepiej przeciagnij paliwo przez pompe. Zapowietrzona pompa moze sie uszkodzic dosc latwo.
a nie cofa ci się paliwo z filtra paliwa? jak odpalisz rano nie kuleje na którymś cylindrze Dodano po 6 byc może jest tak że wam paliwo sie cofa z filtra do zbiornika i jak rano odp[alasz to kuleje i kopci a jak już się pompa odpowietrzy to jest oki. podstaw bańkę 5l z paliwem odpowietrz cały układ paliwowy i zostaw na noc tak żeby nie wyciągać przewodów...
Poluzuj na korpusie filtrów przewód który idzie z filtrów na pompę i wtedy pompuj pompką ręczną aż zacznie paliwo lecieć. Wtedy nie zaprzestając pompować dokręć śrubę.
Zobacz czy podaje paliwo na wtryski (odkręć na pompie jeden wtrysk powinno na 2 m psikać paliwem, jak nie to trzeba odpowietrzyć, jak paliwo ok to trzeba zgrać 1 wtrysk z 1 cylindrem, i ustawić tak2 góra 3 stopnie przed GMP i będzie dobrze )
Wymień filtry paliwa, koszt niewielki , odpowietrz układ paliwowy. W którym miejscu sączy się paliwo po pompie zrób zdjęcie i zaznacz. Polecałbym również zmierzyć ciśnienie sprężania. Spróbuj odpalić na "Plaka".
kolego, sprawdż zaworek zwrotny(jeden jest na pompie z tego co pamiętam), jest mozliwe ze paliwo przez noc schodzi do zbiornika, pomimo tego że pompa poda po włączeniu stacyjki wtrysk nie zdąży się odpowietrzyć P.S. kto wykasowal moja poprzednia wypowiedz ;-(
Przede wszystkim czy po przekręceniu stacyjki słychać jak załącza się pompa paliwa ? Jeśli nie to sprawdzić przekaźnik i bezpiecznik Może być niesłyszalna a to chociażby z względu na to, że w baku może być jedynie sam pływak a pompką paliwa jest pompa wtryskowa co było często stosowane w pojazdach starszych. Nie wiem czy w tym silniku jest pompka paliwowa...
Jeżeli wyjechałeś paliwo należałoby odpowietrzyć układ paliwowy, skasować wszystkie błędy i dopiero próbować odpalać. Jeżeli nie pomoże odpowietrzenie to pompa paliwowa może być do wymiany, zniszczyłeś ją gdy pracowała bez paliwa.
nie autko jest bez lpg,paliwo non stop na połowie baku,dzis wymieniłem na inna pompe uzywaną ale orginał i to samo.Dodam ze gdzies na forum podają że rozwiązaniem jest filtr wegla aktywnego i odczepienie jednego z przewodów,ale narazie tego nie robie,chce porady od kogoś znającego temat.Dlatego pytam was.
Z twojego opisu wynika, ze masz pompę wtryskową Boscha. Tanie zamienniki pompki podającej mogą być od początku wadliwe - ich zaworki nie trzymają paliwa i podczas dłuższego postoju paliwo cofa się do zbiornika zapowietrzając układ wtryskowy. Generalnie nawet przy nieszczelnych zaworkach pompki wstępnej, paliwo nie powinno się cofać jeżeli układ jest...
Witam. Mam pytanie do" vvaldek" jeśli kręcę rozrusznikiem a pompa wciąż nie podaje to jaka może być przyczyna? Sp.jest paliwo w pompie bo zrobiłem tak jak mówiłeś. Auto stoi na dworze jest ciągle na minusie. Pozdrawiam.
Kup na szrocie zbiornik od pryskaczek,powieś go nad silnikiem ,połącz wężem z pompą wtryskową i nalej paliwa do niego.Popuść nakrętki na wtryskiwaczach aby odpowietrzyć zakręć rozrusznikiem,jak paliwo wycieknie przed wtryskami przez popuszczone nakrętki - dokręć je i powinien zapalić jak reszta jest dobra
To teraz pytanko czy poza ręcznym pompowaniem z baku oczywiście przy odpowietrzeniu przy filtrze paliwa można jeszcze jakoś wspomóc pompę , żeby zassała ?
Cześć, mam problem z pompą wtryskową w ciągniku Ursus C-330. Pompa była kiedyś regenerowana, ale po tej regeneracji popracowała może z 20 motogodzin, a potem stała 10 lat z paliwem w środku. Ostatnio podjąłem próbę uruchomienia silnika i po odkręceniu rurek przy wtryskach nic nie leci. Wymieniłem filtry, pompkę zasilającą oraz odpowietrzyłem. Przy kręceniu...
To znaczy powrót z silnika do filtra paliwa? Ja chciałem montować między filtrem paliwa a zbiornikiem (powrót do zbiornika po filtrze paliwa). U mnie brak wszelkich błędów może się odpowietrzył. Czyli zwiewa paliwo z pompy silnika (przy silniku) do filtra paliwa -mając szczelne połączenie to po filtrze paliwa też mogę zamontować czy jestem w błędzie?
Wygląda to na zapowietrzoną pompe, paliwo na pierwszym i czwartym wtrysku. Podaj paliwo wężykiem z bańki w i wtedy próbuj odpowietrzyć pompę. Rozumiem że nowy filtr przed montażem zalany paliwem? Kontrolka ciśnienia oleju będzie migać a dźwięk będzie z braku ciśnienia oleju, bo obroty silnika są a ciśnienie zbyt małe na rozruszniku.
Witam Mam problem z fokusem 1.8 tdci 2007 auto po wymianie rozrządu, pompy oraz wtryskow nie odpala😕 Przez pompę nie przechodzi paliwo, filtr został zalany, pompa również została zalana na stole, układ odpowietrzony,i dalej nic, wtryski i pompę wymieniałem przez opilki .rozrusznik kręci a auto nie daje znaku zycia Z góry dzięki za pomoc Pozdrawiam
Kolego Proboszcz 30 podałeś bardzo mało informacji a oczekujesz by ktoś naprawił autko poprzez forum. Przede wszystkim nie napisałeś w jakich okolicznościach auto nie odpala (po nocy, w czasie jazdy czy może po jakieś drobnej naprawie). Nie wiadomo. Szukasz schematu a może przyczyna tkwi w układzie zasilania paliwem, czy auto jest odpowietrzone, sprawdzona...
Może zatkać jakoś powrót i sprawdzić czy odpali ponieważ po odpowietrzeniu układ jest pełny i trzyma po kręceniu układ jest pusty paliwo gdzieś ucieka wtryski zostały sprawdzone na maszynie oraz pompa cr
Do dzisiaj sprinter nie odpalił na plaku chodzi lecz bez plaka nic,paliwo dochodzi do wtryskow lecz wtryski nie puszczają paliwa jaki to może być powód.
Witam, Po przerwie zimowej, zabrałem się za uruchomienie agregatu chłodniczego SUPRA 544 MICRO (załącznik 1). Po załączeniu sterowania na tryb spalinowy silnik kreci się (wydaje się, że dość leniwie) lecz nie uruchamia się i wyskakuje błąd "low battery". W celu wyeliminowania problemów z akumulatorem, został podłączony inny akumulator centry 61 AH 600A....
Zanim pójdziesz w koszty (wymiana pompy) spróbuj wymienić pompkę podającą. Przyczyn może być dużo, także sterownik może być uszkodzony. Ale po objawach wszystko wskazuje na cofanie się paliwa, i prawdopodobnie powietrze pojawia się we wtryskiwaczach lub na przewodach wysokiego ciśnienia. Ponieważ pompa wtryskowa jest jeszcze zalana paliwem, to po podaniu...
odpowietrzyć pompa paliwo odpowietrzyć paliwo pompa paliwo odpowietrzyć układ
wentylator skraplacza sterowanie rolet zewnętrznych junkers samoczynnie
Renault Kangoo I 2006 – lokalizacja pompy wspomagania EPHS i hydraulicznej Komatsu PW160 – brak jazdy, diagnostyka, kody E20/E247, zawór FNR, hydraulika