(...) dni - silnik kręci tak jakby się dławiąc, odpali po ok. 10 sekundach i puści biały dym z rury. Zdarza się rzadko ale zdarza. 4. Problem opisany w temacie pojawił się kilka dni temu, spalanie wzrosło o ponad 1l na 100,km, spadła moc i zaczął głośniej pracować i wibrować. 5. OBDocker z allegro za 20zl 🙃 Wstępna ocena dostępnych informacji Dziękuję...
Prawdopodobnie coś z pompą paliwa. Znajdź pompę w swoim skuterze, wykręć ją i przeczyść. Możliwe że są zapchane wężyki czy coś. Nie ma żadnej pompy paliwowej. Na chwilę obecną to nawet nie wiadomo co to za skuter, oprócz tego, że to dwusuw. Marka, model? Podciśnieniowa pompa paliwowa jest? Jak zrobisz podciśnienie puszcza paliwo? Gaźnik sprawny, czysty,...
Dzięki za wsparcie, dzisiaj się biorę do roboty i zobaczymy co wyjdzie. Odnośnie 1. czy paliwo leci ze zbiornika, kranik podciśnieniowy zapewne. Chyba nie mam kranika podciśnieniowego (albo nie wiem gdzie go szukać). Paliwo z pompy paliwowej leci prosto do gaźnika. Testowałem czy pompa działa w ten sposób, że kręciłem rozrusznikiem gdy przewód doprawadzający...
Witam wszystkich serdecznie. Bardzo proszę o pomoc w rozwiązaniu pewnej sprawy. Mam problem z moim tico. Niedawno na światłach stojąc samochód mi zgasł i do tej pory nie chce zapalić. Okazało się, że iskra jest na każdej świecy, paliwo silnik dostaje świece są mokre. Co może być przyczyną? W ramach informacji sprawdziłem między innymi: aparat zapłonowy...
poszukaj na necie jest o tym dużo. Nie wiem jaki masz tam typ tego EGR czy podciśnieniowy czy elektryczny. Tak pisał jakiś koleszka na forum opla: ''w 2,0 dti są dwa zawory egr jeden jest na podciśnienie wystarczy go wyciągnąć i wymyć a jeżeli chodzi o elektryczny to jest problem bo trzeba wyczyścić wejście do kolektora i sam egr trzeba zdjąć plastykową...
Pompa paliwa podciśnieniowa?
Nie da się nie ma spirali grzewczej, to nagrzewnica podciśnieniowa bez pompy paliwa tak mi się wydaje.
To tam na pompie powinien być podciśnieniowy zawór gaszący (taki blaszany "grzybek"), należałoby sprawdzić czy się nie zablokował.
Nigdy nie zagłębiałem się do tego modelu, muszę poszukać serwisówki. Czy nie powinien być akumulator 9 Ah, a nie 7 Ah? Pamiętam że w CBR był aku większy niż w skuterach. Wydaje mi się że masz problem ze zbyt dużym prądem rozrusznika, albo za dużą kompresją. Nie ma wyłącznika świateł? To wersja na jakiś określony rynek? Nie ma rozwiązania wyłączającego...
Odłącz przewód podciśnieniowy od regulatora ciśnienia paliwa i zobacz czy paliwo nie kapie po włączeniu zapłonu.
To raczej nie kwestia podciśnienia, tylko problem z dawkowaniem paliwa na pompie. Skoro po przytkaniu dolotu obroty spadają, to znaczy, że silnik dostaje zbyt dużo paliwa w stosunku do powietrza – czyli klasyczne „rozbieganie się” diesla w lekkiej formie. Najczęstsze przyczyny: – Zawieszony regulator obrotów w pompie wtryskowej (wewnątrz pompy, przy...
Kup na alegro POMPA WYSYSARKA WODY OLEJU PALIWA pompka zasysarka za 299,99 zł. Sam używam.
czyli trzeba uszczelnić tandempompę - czyli pompę paliwa i podciśnienia (w jednym) - każdy wyciek z niej to sygnał, że trzeba z nią zrobić porządek, w tym przypadku zamontowanie zaworu zwrotnego nic nie da dopóki nie usunie się przyczyny wycieku, w Passacie raczej nie ma dodatkowej pompy paliwa w baku ale różnice polegały na tym, iż od jakiegoś numeru...
Zdejmij korek wlewu paliwa i zrob jazde probna. Mozesz miec zatkany odpowietrznik i pompa nie ma sily zassac paliwa ze zbiornika (uklad jest podcisnieniowy a pompa podajaca jest w pompie wtryskowej).
On nie miał nigdy pompy paliwa, w gaźnikach zazwyczaj paliwo spływa grawitacyjnie ze zbiornika, a pracujący silnik otwiera zawór podciśnieniowy pod zbiornikiem.
włącza się dopiero po rozruchu silnika. Wczytałem się w instrukcję serwisowania VP44 i tam piszą, że pompka wstępna wcale nie zawsze występuje przy pompie VP44 (piszą, że tylko przy bardzo długich przewodach i dużej różnicy wysokości zasilania). Z tego wynika, że producent polega przede wszystkim na łopatkowej pompie przetłaczającej wewnątrz pompy...
Witam wszystkich Problem dotyczy CC 704 z gaźnikiem Aisan.Silnik pracując na biegu jałowym(bez znaczenia czy ciepły czy zimny)gaśnie po zdjęciu nogi z pedału gazu.Wymieniłem pompę paliwa,przewody podciśnieniowe,sprawdzone dysze i nic.Przy próbie wlewania paliwa przez gardziel gaźnika ,silnik staje się żwawszy i pracuje dalej. Pozdrawiam WaldekB
tandem niema tu żadnego znaczenia po pierwsze gdyby był uszkodzony byłby problem z twardym chamulcem Pompa tandemowa swoją nazwą wzięła z tąd, że jest to tandem dwu oddzielnych pomp we wspólnej obudowie: jedna to pompa podciśnieniowa (wakupompa), a druga to mechaniczna pompa paliwa zasilająca pompowtryski ropą pod ciśnieniem od 2 do 10 bar
Do pompki paliwa od kolektora ssącego idzie wężyk podciśnieniowy. Sprawdził bym czy membrama szczelna przy pompie paliwa.
Zacznijmy czy silnik jest zagazowany ? Reasumując Pb : Silnik krokowy , coś z pompa paliwa , Filtry paliwa , przewody podciśnieniowe jeżeli występują chyba również ... ? Lpg : problemy z parownikiem najprawdopodobniej również , lub standardowo filtr .
Tak, tylko nie zamień rurek miejscami !!! (oznacz przed zdjęciem). Do filtra dochodzą trzy węże gumowe: jeden ze zbiornika, drugi z kolektora ssącego i trzeci ...z atmosfery. Przy kolektorze jest zawór pneumatyczny lub elektromagnetyczny, który opróżnia zbiornik par przez co następuje odpowietrzenie zbiornika. Powietrze w drugą stronę przepływa poprzez...
Teraz to palnałes. Cisnienie zmienia sie o 0,5 bar. To co to za wzbogacanie? Palnąć to ja dopiero mogę... A jeśli około 20% wzrost ciśnienia nie jest wzbogaceniem mieszanki to może trochę lektury. Twoje następne pytanie, jasno sygnalizuje, że nie bardzo wiesz jak funkcjonują poszczególne elementy układów wtryskowych. Pojawienie się układów bez powrotu,...
Dalej podejrzewam pompę paliwa, a konkretnie uszkodzenie membrany. Niby: pompa paliwa jest cala, byla podłączona na przezroczystym wezyku (na przewodzie podciśnieniowym)i tamtędy nic nie cieknie ale sprawdził bym ją po zdemontowaniu z silnika i "zapodaniu" podciśnienia na membranę jakąś dużą strzykawą.
Problem jest głębszy, bo jeśli w momencie kiedy pracuje na gazie wypniesz np. wtykę w baku od pompy paliwowej i auto nie pracuje na gazie, to znaczyłoby, że ktoś "ustawił" dawkę gazu już razem z paliwem, co jest praktycznie nie możliwe......coś robisz nie tak z tą diagnostyką Możesz też przełączyć na gaz i wtedy odłącz konektor od zaworu gazu na parowniku...
Ciśnienie mierzy się manometrem z trójnikiem wpiętym pomiędzy przewód z pompy a listwę wtryskową z regulatorem ciśnienia, jeśli paliwo nie wraca przewodem powrotnym, to ciśnienie jest za małe i pompa jest do wymiany, regulatory ciśnienia, psują się owszem, ale w inny sposób (pęka membrana i paliwo leje się wężykiem podciśnieniowym)
Zobacz to: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Mam problem z rozszyfrowaniem sposobu zamykania i otwierania klapki wlewu paliwa w benzynowym Polo 6n2 z marca 2001. Auto pierwotnie miało pneumatyczny zamek centralny z pompą podciśnieniową w prawym, tylnym nadkolu. W drzwiach kierowcy jest sterowanie szybami, sterowanie lusterkami oraz dwa przyciski: - elektryczne otwarcie bagażnika - elektryczne...
Ja bym obstawiał (tak na 90%) że jest zapowietrzony układ paliwowy. Te silniki, nie mają najmniejszych problemów z pełnym odpowietrzeniem układu wysokiego ciśnienia (czyli od pompy WC -> listrwa -> wtryski) Ale mają BAAAARDZO duże problemy z sytuacją gdy jest zapowietrzony układ od zbiornika paliwa -> filtr paliwa -> pompa wstępna (w pompie WC) ponieważ...
Np przez wężyk podciśnieniowy od reduktora.
tak jak wspomniał kolega silnik (ukł. paliwowy) jest zapowietrzony. podejrzewam że nie masz pompki podciśnieniowej aby go odpowietrzyć- odpowietrzenie przez kręcenie rozrusznikiem może długo trwać i nie jest zbyt dobre dla pompy wtryskowej - pracuje na sucho skutkuje też w sytuacji awaryjnej jaka kolwiek pompka elektryczna o niezadużej wydajności ,...
Hmnn nie chce żeby ktoś brał mnie tu za jakiś wszech wiedzący absolut, który potrafi wskazać przyczynę usterki po kolorze auta :D. Tak jak kolega <owik> stwierdził możemy wskazać ci tylko ulice ale nr. domu musisz odszukać już sam. Zdjęcie przewodu z listwy niczego konstruktywnego w twoim przypadku nie spowoduje (poza tym że oblejesz silnik benzyną)....
Pompa załanczana przez sterownik silnika poprzez podanie masy na przekaźnik pompy. Wydajność determinuje konstrukcja pompy. Ciśnienie paliwa jest regulowane przez regulator ciśnienia zamontowany na końcówce szyny paliwowej wtryskiwaczy. Regulator posiada korekcję podciśnieniową. Ilość paliwa dostarczanego do spalania jest regulowana czasem otwarcia...
Jest to pompa podciśnieniowa (vacum) stosowana w systemach odzyskiwania oparów, na przykład paliwa.
Ja jednak jestem zwolennikiem dyszy rozpylającej za pomocą powietrza. Mam otwór 1mm a nie ileś mikron, zbytnio filtracją nie trzeba się przejmować, spala różne rodzaje paliwa. A kompresor choćby łopatkowy można zainstalować na osi silnika wentylatora w palniku zamiast pompy paliwa i świetnie się sprawdza. Czy nie wymieniliście ani jednej pompy paliwa,...
TANDEMOWA i to są 2 pompy: podciśnieniowa (vacuum) do serwa i pompa łopatkowa do zwiększania ciśnienia paliwa w jednej obudowie. To wstyd żeby moderator posługiwał się nieprawidłową nazwą zaniżając tym samym poziom (i jeszcze strasząc ostrzeżeniem) zamiast poprawić nieprawidłowe nazewnictwo. Dodano po 19 Auto odpala i gaśnie, a potem trzeba piłować...
Tak tam jest łańcuch - ja robię to w ten sposób ( znaczy robiłem bo to prehistoryczny silnik), otóż do starego łańcucha przynitowywałem nowy , przeciągałem za jego pomoćą nowy i nitowanie . Ale jeśli trzeba wymienić koła to na kole pasowym jest podziałka na bloku wskaznik OT, mają się zgrywać , na wałku na pierwszwj panewce jest nacięcie w formie V...
Brak ifo jaki to silnik ? Błąd P0400 oznacza, że ilość gazów spalinowych wchodzących do cylindra jest niewystarczająca 1. niesprawne układy sterujące otwieraniem zaworu EGR stare poprzecierane wężyki podciśnieniowe. 2. niesprawny sam zawór EGR np. zapieczony, pracujący nieprecyzyjnie. 3. błędny pomiar ilości powietrza przez przepływomierz (podobno objawia...
Stosując taki myk w tym silniku zarżniesz pompę. Jedyna rada - rozpinasz złącze powrotu paliwa przy grodzi po stronie pasażera, wciskasz tam pompkę podciśnieniową i pompujesz. Idzie ciężko, ale nie odpuszczasz. Gdy leci już więcej paliwa niż powietrza kręcisz rozrusznikiem przez 5-10 sekund i znów pompujesz. Powtarzasz do skutku.
Witam kolegów oraz proszę o pomoc. Clio 1,4 rok 1999, nierówna praca silnika na wolnych obrotach, jak dotąd wymieniłem podciśnieniowy regulator paliwa - na listwie wtryskowej, pompę paliwowa. Powodem wymiany było podejrzenie straty ciśnienia paliwa - po zaciśnięciu wężyka powrotu paliwa praca silnika wraca do normy oraz przepustnica zmienia położenie...
Spróbuj zalać pompę ręcznie, ręczną pompką podciśnieniową zaciągnij też paliwo do węża. Może nie może zassać, jak ma w sobie powietrze. Sprawdż, czy przewód paliwowy do pompy nie jest dziurawy i nie bierze lewego powietrza -sprawdż, jakie podciśnienie wytwarza pompka. Naczynie z olejem postaw wyżej, aby spływał do pompy grawitacyjnie. pozdrawiam
Zaworek wtedy trzyma i w pompie nie trzeba naprawiać. Pompkę ręczną trzeba zdemontować i najlepiej dmuchnąć w jedną i drugą stronę. W jedną pójdzie, w drugą nie. Przyczyną zapowietrzenia może być przytkany gdzieś układ paliwowy- np. mocno zatkany filtr paliwa, ale to się rzadko zdarza, zgięty przewód, itp. Wtedy pompa paliwowa ssie paliwo, którego nie...
Jak masz tam płomieniówkę to sprawdź czy nie przecieka. Przy cieknącej będzie łapał powietrze na postoju, na próbę możesz go zaślepić. Sprawny silnik bez płomieniówki też zaskoczy bez problemu. Chyba ma też ta pompa podciśnieniowy przyśpieszacz kąta?
Sprawdź podciśnienia a w szczególności króciec pompy tandemowej, jeśli ma nagrzewnice paliwa, to koło filtra paliwa będzie gruszka podciśnieniowa od zaworka obiegu płynu.
Witam A co z zaworem podciśnieniowym jak jedziemy szybko na gazie to podciśnienie z dolotu zamyka zawór by było odpowiednie ciśnienie na wtryskach (tak mi się wydaje) i pompa pompuje a paliwo jest blokowane przez zawór no i przez wyłączone wtryskiwacze. Mam instalke Lpg w lanosie 110 tysięcy zrobionych na gazie pompa jeszcze działa ale zaczyna kuleć...
Bo i dobrze Cię uczyli - odcina faktycznie, tylko moim zdaniem głupotą jest żeby przy jeździe na LPG bez potrzeby chodził obieg benzyny. Ponieważ: odpalając tylko na LPG w pierwszej fazie jest puszczana dawka paliwa, stojąca pompa statystycznie wcześniej się zepsuje niż pracująca, suche przewody paliwowe parcieją i pękają to samo podciśnieniowy regulator...
W x9 zbiornik paliwa jest pod podłogą, nie ma kranika tylko podciśnieniowa pompa, jeśli stan oleju jest taki że się wylewa, to zamęczyłeś już prawdopodobnie silnik. Rozrzedzony benzyną olej nie smaruje, a taka ilość dostała się przez pompę, rozbierz ją, to tylko 5-6 śrub
Pompa miesza paliwo między komorami Prawda. Jak padnie pojawia się problem z odpalaniem jak jest mało Paliwa. Po przekreceniu kluczyka chodzi dość długo bo z 30sekund. Prawda. Ale ta pompa tylko pompuje z lewej do prawej komory nie ma nic do odpalania. Jest to układ podciśnieniowy, jak zapowietrzysz to kręcisz ok 30 sekund aż pompa zassie ON i odpala.
Przecież to oczywiste, że czyszczenie gaźnika mogło "załatać przeciek". Oczywiście tylko wtedy gdy zbiornik paliwa jest wyżej niż gaźnik i paliwo dostaje się przy wyłączonym silniku. W innym przypadku to możliwe uszkodzenie podciśnieniowej pompy paliwa. Zaworek iglicowy i elektrozawór w gaźniku do sprawdzenia. Membranę pompy, czy nie jest nieszczelna,...
nistety w w124 diesel pompa jest odcinana pneumatycznie więc żadne odcięcie nie ma racji bytu! wystarczy że zdejmiesz jeden z przewodów podciśnieniowych np.od sterowania wysokością świateł i już go nie zgasisz ( dla złodzieja to oczywiste rozszczelnienie układu)to samo jeżeli zdejmiesz wężyk pneumatyczny z zaworu pompy wtryskowej. jedynym rozwiązaniem...
Przyczyn może byś kilka. Jest to znany wszystkim diesel więc powinno pomóc zwiększenie dawki rozruchowej. Pomoże ale... Przyczyn takiego stanu może być kilka a zwiększeniem dawki nie naprawisz problemu tylko go "przypudrujesz" Ciężkie palenie na ciepłym silniku może oznaczać że kończy się pompa paliwa. Zwiększając dawkę rozruchową przedłużysz jej śmierć...
podciśnieniowy pompa pompa podciśnieniowy pompka paliwo podciśnieniowy
accord bezpieczniki uncorrectable error suszarka zatrzymywać
Skoda Fabia 1.6 TDI 2014 – lokalizacja czujnika położenia kierownicy G85 Telewizor Blaupunkt gubi kanały DVB-T2 – niestabilny sygnał, wzmacniacz antenowy, autoaktualizacja