Pompa paliwa nie trzyma ciśnienia wewnątrz siebie i stąd problemy. Jesteś pewien że ta w baku pompuje do przodu a nie przelewa do kosza pompy w baku? Wydaje mi się że vp44 sama ciągnie paliwo.
W tym Quatro masz pewnie tak jakby dwa baki paliwa i z tej pompy idzie pewnie przewód do drogiej żeby tamtą pompa przelewała paliwo do tej komory gdzie masz tą główna pompę.
W passacie afn jej nie ma, w a6 1.9 tdi afn też jej niema, to jest pompa przelewowa, jak paliwa jest powyżej polowy zbiornika, to ona nie pracuje. Przelewa ona paliwo ze zbiornika do kosza w zbiorniku paliwa w którym jest smok ssący, którym zasysa paliwo pompa wtryskowa. Odnośnie przekaźnika, jak przejże dokumentacje, to dam znać.
Witam,samochod i problem tak jak w temacie-nie odpala.Po wlączeniu stacyjki pojawia sie napiecie na zaworku w pompie i slychac cykanie w momencie krecenia rozrusznikiem pompa zaciąga paliwo lecz na wtryski nic nie idzie,natomiast przelewem z pompy przelewa sie paliwo spowrotem do filtra paliwa.Jak mogę sprawdzic czy wina leży w pompie czy w immo? Czy...
Sprawdź pompę paliwa w baku, bak jest dwu komorowy, ta pompa przelewa paliwo z jednej komory do drugiej. Czy objaw nie odpalania występuje w połowie wskazania stanu paliwa na wskaźniku? Jeżeli tak to dolej 5 - 10 litrów paliwa i ponownie próbuj odpalić. Jak odpali to pompa w baku zdechła. Czujnik wałka pasuje od BMW, oznaczenie silnika M47, ja kupiłem...
Witam autko jak w temacie silnik 5 cyl. jak od lteka pompa wtryskowa z zaworkiem na który nie przychodzi 12v. Samochód zgasł w czasie jazdy prawdopodobnie z powodu braku paliwa ,paliwo nalane ale już nie odpalił.Podałem na krótko 12v na zaworek ,podałem z bańki paliwo na pompę wtryskową .Paliwo pompa wtryskowa ciągnie przelewa do zbiornika ale nie podaje...
Wyjmij pompę paliwa i przyjrzyj się środkowi zbiornika.Spotkałem się z czymś takim w Nexii.Jak skrecał gość w prawo i jak zjeżdżał przy tym skręcie z górki(zjazdy na autostrady i drogi ekspresowe),to mu gasnął.A jak miał około pół zbiornika paliwa to było ok.Okazało się,że w baku są takie przegródki,które zatrzymują paliwo wokół pompy,żeby silnik nie...
pompa paliwa jeśli spadnie ciśnienie robocze to silnik będzie muł ,pompa zawsze będzie przelewała paliwo ale jak podepniesz pod układ zasilania paliwa to padnie ,sprawdź jeszcze regulator ciśnienie paliwa jeśli jest uszkodzony to ciśnienie będzie za niskie . pozdrawiam.
Witam, Kupilem wladka w lipcu za grosze, problem taki ze sie zapowietrzal, co dziennie musialem go odpowietrzyc odkrecajac wtryski, pompujac pompka i krecic rozrusznikiem jak polecialo paliwo z sekcji to zapalil i na caly dzien spokuj, potem palil od reki. Jakis miesiac temu cos sie stalo ze dopiero jak ktos bedzie pompowal pampka a ja bede krecil rozrusznikiem...
Dzięki front247, to też bardzo pomocne jednak mam teraz problem dosyć głupi ale nie mogę tego rozwiązać Otóż jako że Seicento ucięte w połowie i bak osobno to mam nie wiem jak podłączyć paliwo żeby to odpalało. Po środku Seicenta pod spodem biegną dwa niebieskie przewody i do obydwu już podpinałem pompę paliwa którą umieściłem w wiaderku z paliwem...
Pompa jest załączana przez przekaźnik pompy paliwa. Styk roboczy jest zasilany osobnym bezpiecznikiem niż cewka tego przekaźnika. Brak zasilania cewki powodowałby więcej błędów min przepływomierz, elektrozawór turbiny oraz EGR. Sterowanie przekaźnika jest realizowane w masie przez ECU. Paliwo ma być w obu komorach zbiornika. pompka jest z prawej strony...
Ja zrobiłem wyłączanie pompy paliwy w lagunie 1,8 8v (zwykły lpg) tj. tj zrobiłem ręczne wyłączanie pompy za pomocą zwykłego wyłącznika i kawałka kabla który wlutowałem przd kostką na pompie. Auto o wiele lepije się sprawuje. Poza tym wyeliminowałem przypadłość mojego auta tj. pękające wężyki paliwa co było uporczywe i niebezpieczne gdy pękał wężyk...
Jeśli paliwo przelewa sie do zbiornika to pompa paliwa jest ok. Musisz sprawdzić czy nie ma jakiegos syfu w układzie i czy nie ciągnie gdzieś powietrza. Wtryskiwacze raczej bym wykluczył choc też warto sprawdzić jak podają. Jeśli nic nie znajdziesz to pompa wtryskowa do regeneracji. Spróbuj też zasilic ciągnik z jakiejś bańki omijając filtr wstępny...
Witam, miałem podobny w problem TOLEDO 2.0 16V z LPG. Jak się okazało byl pęknięty wężyk przy pompie paliwa w zbiorniku paliwa . Pompa zamiast podawać paliwo do drugiej pompy (koło tylniego koła) większość przelewała z powrotem do baku. Dopiero za którymś razem samochód odpalał. Po wymianie wężyka problem zniknął . Pozdro:)
Sprawdź czy pompa wtryskowa nie przelewa paliwa (róże są regeneracje :-) ) zobacz na wskaźnik, czy trzyma poziom, czy przybywa. Miałem taką sytuację i poprzez simering na wałku pompy (nowy, ale jakiś kiepski) paliwo przez rozrząd wlewało się do oleju (miałem to w C-330).
Czy ktoś może potwierdzić kiedy się pompuje pompką ręczna to coraz ciężej idzie i w końcu staje pompka przy filtrze tak jak w innych ciężarowych.U mnie paliwo przy pompowaniu przelewa się na przelew w zbiorniku.
Gaźnik wyczyszczony, drożny. Ciśnienie pompy wzorcowe. Wygląda to tak jakby nie było wcale podciśnienia. Pompa podaje co kilka swkund i przelewa gaźnik, bo paliwo nie jest zasysane do cylindra.
Witam panowie co dotyczy tych pomp paliwowych to mogę podpowiedzieć odpowietrzenie jest trochę trudne ale u nas w serwisie VW jest to przerabiane i po przeróbce niema już kłopotu w zbiorniku jest pompa paliwa elektryczna służy do dopełniania smoka a jest to faktycznie pompa pompująca paliwo wkłada się zawór jedno kierunkowy za nim trójnik i ta pompa...
Witam zgadzam się z tobą kolego mkos1 , rzecz w tym żę wcześniej po przekręceniu kluczyka w stacyjce pompa pracowała przez około 3-4s a teraz pracuje non-stop (paliwo zaczyna sie przelewać przez przepustnice) coś musi sterować pompą i to pewnie się zepsuło tylko nie wiem co nią steruje
Przecież kolega tylko się pyta do czego ta śrubka o odpowietrzył przy sekcjach. To że ręczna podaję paliwo nie znaczy że zasilająca też. To dwie niezależne pompki. Odkręć przelew na pompie i zakręć silnikiem. Jeśli przelewa pompę to zasilająca jest ok. Odkręć pokrywę pompy i sprawdź czy wszystkie sekcje się poruszą.
CZyli stawiasz na awarię pompy wtryskowej. Bo raczej zapchana instalacja raczej nie może być, skoro jak pompuję pompką do paliwo się przelewa do zbiornika. Ssanie powietrza też można wykluczyć w takim przypadku. Pozostanie demontaż pompy i zakład.
Rocznik 2002, nie mam listwy tylko rozdzielacz, No i wszystko jasne, masz pierwszej generacji układu wtryskowego tdci i skoro na przelewa we wtryskiwaczu, leje paliwo w trakcie rozruchu to nie ma sensu już mierzyć, bo ciśnienie w trakcie rozruchu na pewno będziesz miał około 12 bar, czyli 12000kPa , to tyle, co pompa wtryskowa podaje paliwo i przelewa...
Są postępy paliwo już mam ale tylko 8 bar, sprawdzałem czy nie przelewają wtryski ale jest ok, podejrzewam pompę ale może być czujnik uszkodzony?
Sprawdzę dziś czy poprawnie mierzy. Po przekręceniu na zapłon pompa progowa nie nabija ciśnienia, paliwo się po prostu przelewa w kółko i pompuje maksymalną ilość czasu 60sek. W drugim sprawnym samochodzie pompuje 10sek po czym się wyłącza bo osiąga ciśnienie.
przewody ok świece też ,ładna iskra jest ale dla pewności włożyłem inne. w pewnym momencie zauważyłem ze nie słychać pompy paliwa. przekaźnik sprawdziłem jest ok wymontowałem pompę paliwa podłączyłem na krótko chodzi sprawdziłem filtr paliwa ,przelewa się zastanawia mnie tylko ta część http://images69.fotosik.pl/526/7fa5bb650... paliwo nie...
-Do goldwingera-iskra jest ale wlsnie przestala pracowac pompa,cos sie stalo z elekrtyka bo jak sam zetkne przekaznik to pompa chodzi daje paliwo az przelewa przez listwe do powrotu.Byl u mnie znajomy i mierzyl napiecie przy pompie i stwierdzil ze nie ma masy. -Do elektrona-ok sprawdze sprawdze te kostki(przypuszczam ze chodzi o te od sterownika) A...
Naprawione :D Przy montażu cały kosz pompy zwyczajnie się przechylił w baku i podczas jazdy gdy paliwo się przelewało otwór ssący pompy był nad lustrem cieczy i łapał powietrze :D Po dolaniu paliwa było go zwyczajnie więcej więc usterka mijała. Zostało to naprawione i wszystko jest okej. Mam za to drugie pytanie a nie widzę sensu w zakładaniu drugiego...
Witam Ciekawi mnie temat filtrowania. Mam dyszę Pablo i jedyny filtr w moim zestawie to sitko w smoku pompy i nigdy nie zdarzyła się awaria z powodu zatkania dyszy. Ostatnio trafiłem chyba trochę płynu do chłodnic albo wody i .....nic działa jak działał tylko w podgrzewaczu trochę skwierczy , ale żadnej z tego powodu awarii. Jeśli miał bym wymieniać...
Starą uszczelkę widziałem , była trochę zniszczona .pisałem o tym wcześniej . Zamontowali nową uszczelkę i nowe śruby . Przed wizytą auto nie brało oleju a kopciło na biało Olej jest normalny nie pieni się , ale dla pewności jutro jeszcze zobaczę . O wężach nie wiem . Odnośnie pęcherzyków to paliwo jest czyste , nic się nie przelewa . 2 tygodnie wcześniej...
W tych autach często pęka przewód od pompy paliwa do dekla zbiornika - taki perforowany z plastiku i wtedy pompe słychać jak przelewa paliwo w zbiorniku.
krecąc dłuzej cisnienie jeszcze rosnie z odpietym regulatorem, ale nie miałem potrzeby sprawdzac dalej. z zapietym regulatorem paliwo idzie nadmiarem pompy, wtryski suche i nadmiar z listwy tez suchy. z odpietym nigdzie nie przelewa jeszcze jedna dzwina rzecz, jak mam odpiety wezyk od nadmiarów i zatkam palcem od strony wtrysków to auto gasnie.
To PD i nie ma wtryskiwacza sterującego. Problem przeładowania nie ma nic wspólnego z zapalaniem. Turbina gdyby się rozleciała to byś o tym na pewno wiedział a nawet gdyby stała ( w co wątpię) to silnik dało by się uruchomić. Brak reakcji przy kręceniu to albo brak paliwa na pompowtryskach albo brak sterowania przez ECU co jest mało prawdopodobne dało...
Witam, Jestem szczęśliwym posiadaczem BMW E39 525 tds tourig ale niestety auto zaniemogło potrzebuję fachowej pomocy auto nie odpala ,rozrusznik kręci,pompka paliwa działa,elektro zawór działa,paliwo nie dochodzi na wtryski jak i również nie przelewa zaworem przelewowym na pompie co może być przyczyną awarii czy to może być pompa wtryskowa pozdrawiam...
Czasem warto sprawdzic czy nie jest uszkodzony taki krotki przewód gumowy w pompie paliwa (zapewne masz ja w zbiorniku) laczacy sama pompke elektryczna z kroccem dekla calej pompy. Czesto gnije i czesc paliwa przelewa sie z powrotem do baku a cisnienie na monowtrysk jest za slabe aby silnik mial wlasciwe osiagi. Nalezy go wymienic na specjalny paliwo/olejoodporny.
Mniej lub więcej paliwa zawsze pojawia się na listwie? Regulator bez względu na współczynnik wypełnienia czy 0 czy 100% będzie przelewał jakąś ilość paliwa. Więc jeżeli za pompą nie pojawia się " nic " to musi być problem w zasilaniu paliwem lub w pompie. pompki nie mam w zbiorniku tyko sam pływak a własnie nie podaje paliwa z pompy wysokiego ciśnienia...
A zawór sterujący dawki sprawdzałeś? Bo skoro po podpięciu rezystora w kostkę czujnika komputer wykrywa ciśnienie zależne od rezystora, to można przypuszczać że jest w porządku. Po odpięciu wtyczki od tego zaworu (ten brązowy na pompie) ciśnienie podczas kręcenia rozrusznikiem powinno rosnąć do kilkuset bar. Edit a sorry na samym początku pisałeś że...
Wielkie dzieki bede to sprawdzał tylko jeszcze mam pytanie gdzie jest ten czujnik bede starał sie go znajść i odłączyć pompa paliwa chyba jest dobra bo słychać jak paliwo przelewa sie do zbiornika powrotem po załączeniu zapłonu a co do gazu sprawdze czy da sie tak odpalić na samym gazie i napisze pozdrawiam wszystkich zainteresowanych tym tematem pozdrawiam
Jak pompa paliwowa miałby w/g Ciebie chłodzić wtryski skoro one nie pracuje i paliwo przez nie nie przepływa? W starszych samochodach z układem paliwowym "z powrotem" paliwo chociaż przepływało przez listwę, w nowszych w układach "bez powrotu" paliwo stoi w przewodach od pompy po wtryski (kiedy te nie pracują). Całość paliwa przelewa się wtedy przez...
Jedne co źle zrobiłeś to: dolałem 50ml specyfiku do paliwa żeby nie zamarzało na 20l diesla. Napisz teraz, jaki specyfik użyłeś? (Podaj nazwę.). Natomiast, podłącz wszystkie przewody paliwowe na swoje miejsce i dokładnie odpowietrzyć układ paliwowy, bo może się okazać, że podczas wymiany filtra paliwa nie odpowietrzyłeś i Tobie się zapowietrzył układ...
Wziąłem się za remont drugiego ursusa 360, wał po szlifie nowe korwobody tuleje i tłoki, głowice po regeneracji, wtryski rozpylały więc ich nie dawałem, mam problem z pompa wtryskową zamontowałem ją z powrotem tylko że, na tulejce napędu pompy był z piłowany jeden ząbek i nie mogę wcale ciągnika odpalić przestawiałem o ząb do przodu i do tyłu, pompę...
Demontaż zbiornika paliwa. O ile ta pompa tam jest. A nawet jeśli jest to służy jedynie do przelewania paliwa aby wyrównać poziom paliwa w zbiorniku.
Rezerwa to zazwyczaj 3-7l paliwa. Jeśli kosz pompy jest nieszczelny lub pęknięty może zasysać powietrze w okolicach rezerwy. Paliwo w zbiorniku się przelewa i jeśli jest mniej niż te 10-15 litrów a rezerwowy zasobnik w koszu nie utrzymuje odpowiedniego poziomu paliwa to będzie taki objaw. Niemniej dobra przypominajka, że najwyższa pora zatankować.
Witam mam problem z peugeot expert 1.6hdi. Na zimnym silniku pali, jeździ. Jak się rozgrzeje paliwo, wyskakuje błąd niskie ciśnienie paliwa. Wymieniłem wtryski - przelewały, filtr paliwa ,błąd się pali nadal. Mechanik obstawił pompę wtryskową - wymieniona. Nadal jak się rozgrzeje to samo. Wymieniony czujnik ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej - nie...
Oczywiście na powrocie . Płuczesz duża ilością wody, trzeba zrobić podejście ze ze szlaufem i zaworem ( 3/4-1"), bo typowy dopust z reguły jest na małej średnicy 1/2" i przepływ będzie słaby. Najlepiej pozamykać wszystkie grzejniki oprócz jednego i po kolei każdy przelewać dużą ilością wody metoda zamknij-otwórz. W tym czasie dobrze przepłuczą się...
Jak ręcznie zaciągnąłeś paliwo do filtra? Posiadasz pompę do odpowietrzania układu olejowego? Pytanie czy paliwo jest poniżej pompy? Brudne filtry+ filtr na pompie pytanie czy do niego zaglądałeś? Możesz poluzować wąż odpowietrzający / przelewający i załączyć palnik, troszkę paliwa powinno się przelać i odpowietrzyć. Co do wymiany dyszy, jeżeli sam...
układ został oczyszczony cały, łącznie z bakiem, przewodami i pompą paliwa. Założony jest dodatkowy filtr. Regeneracja była robiona 4 tyś km temu. przelewali nawet metalowe rurki z paliwem. Poza tym - nie wiem jaki to ma związek z tym że auto odpala po ruszeniu nim na rozruszniku.
Przed chwilą naładowałem akumulator p[ponownie i spróbowałem odpalić. Auto odpala ale jak się je przytrzyma na kluczyku i i jak się wciska szybko pulsacyjne gaz, w końcu załapuje i silnik działa. Działa nawet chwilę równo jednak po chwili 1-3 min. nagle się dusi i gaśnie, nie raz jak się zdąży wcisnąć mocno gaz w chwili jak uciekają obroty to uda się...
Albo pompa paliwa(lub filtr). Albo źle ustawiony gaz i się komputer od pb rozjechał. Jak zostawisz na kilka minut na PB jest lepiej czy to samo. Podepnij pompę na krótko, i zobacz ile l przelewa na min. Ewentualnie powinno być w listwie paliwowej miejsce na manometr. Równie dobrze regulator cisnienia paliwa mogło też już trafic i mimo dobrej pompy paliwo...
mam podobny problem wszystko sprawdzone pompka w baku przelewa paliwo świece dobre zaworki zwrotne zamontowane filtr paliwa wymioniony nawet na nowym jest jeszcze gorzej czyli chyba zostaje pompa wtryskowa?
Udało mi się rozruszać sekcje, i teraz obie chodzą płynnie ale paliwo i tak nie dociera do wtrysków. Pompa jest odpowietrzona i przy ręcznym pompowaniu przelewa się do baku. Wiem że nadaje się do regeneracji jednak robię to czysto hobbistycznie, mam dostęp do traktora kilka razy w miesiącu i chciałbym go odpalić jak najmniejszym kosztem. Co może blokować...
MTZ920.4 common rail., rok 2012. Błąd 523470 fmi 4 (zwarcie czujnika w listwie wtryskowej / zbyt wysokie ciśnienie w listwie wtryskowej). Jest to oznaka niskiego ciśnienia w listwie paliwowej z pompy wysokiego ciśnienia. CPU zlicza błędy przekroczenia limitu ciśnienia. Błąd ten nie wpływa na ograniczenie mocy ciągnika, ale po naprawie należy go wykasować...
Nie będzie to przeszkadzać, że ta pompa, którą wysłałeś, ma 4 bary i 155 l/h wydatku, bo w cienkim jest oryginalnie 1 bar i 95 l/h. Czy dalej nie będzie go przelewać?
Tam w pompie są dwie komory -jedna którą paliwo jest doprowadzane do pompki -druga tzw przelew gdzie paliwo nie wtłoczone się przelewa , a że te pompki nie posiadają jako takiego przelewu [z utrzymaniem niskiego ciśnienia]do zbiornika , n kanałem następuje przelew do komory doprowadzającej paliwo i tak wkoło macieju . I teraz w momencie gdy ten przelew...
Do sprawdzenia: 0. poziom paliwa w zbiorniku 1. wlot powietrza do zbiornika paliwa (dziurka w korku) 2. Filtry paliwa, szczególnie jeśli paliwo było letnie. 3. odstojnik i wszelkie miejsca, w których mogło się zebrać coś, co zapcha przewód paliwowy. 4. Układ dolotu powietrza - mało prawdopodobne, że tam coś się zapchało, ale sprawdzić można. Pompka...
Witam. Z tego co napisałeś raczej silnik krokowy to nie jest, bo jeśli na gazie jest dobrze i wolne obroty są prawidłowe to nie to. Piszesz ze kopci, więc tak jak przypuszczasz może zalewać się paliwem a kiedy silnik jest ciepły benzyna odparowuje lepiej wzbogacając mieszankę jeszcze bardziej. Tu mogą być trzy przyczyny: -rzadko jeździsz na benzynie...
Witam ponownie nadal walczę z tym Dafem co prawda trochę na raty bo dodatkowych awarii nie brakuje ale to właśnie ten piękny DAF powoduje u mnie ból głowy. Manometr podpoiłem bezpośrednio do wy pompy i na pojedynczym kręceniu rozrusznikiem nie zbyt długo pokazała około 3 bary. Mam następujące pytanie czy pompka ręczna stanie się na tyle twarda że nie...
Przepraszam za nie stylistyczne opisanie problemu. Lanos nie pali po przekręcenia klucza w stacyjce. Tzn. W pierwszym etapie przekręcania kluczyka jest słyszalna pompa paliwa. Drugi etap słyszalna dobra praca prądnicy ( pod maską widać że kręci sprawnie i bez oporów całym układem kół związanych wałem silnika ) lecz nie ma zapłonu silnika. Natomiast...
To znany problem. Olej w przelewach w systemie Delphi występuje w dwóch przypadkach: 1. Jeżeli olej jest we wszystkich przelewach, to uszkodzony jest uszczelniacz na wałku pompy wysokiego ciśnienia od strony rozrządu. Wstępna pompa łopatkowa zasysa olej spod pokrywy napędu rozrządu (pompa łopatkowa pracuje na podciśnieniu). 2. Jeżeli olej jest tylko...
dzięki za zainteresowanie ale tak mi się wydaje że jak by zbiornik był brudny to w odstojniku miałbym syf albo pliwo by w nim nie było a cały czas jest, fakt czasem musiałem go wyczyścić to zaczne od zbiornika, i jeszcze jedno gdy pompuję pompką ręczną to nie słychać jak paliwo się przelewa a wydaje mi się że tak powinno być, olej w pompie wtryskowej...
no wreszcie udało się.znalazłem trochę czasu i rozebrałem tą pompę w drobny mak.na poszczególnych częściach żadnych widocznych uszkodzeń nie widać(rys,pęknięć czy zarysowań) tłoko rozdzielacz też nie wygląda na uszkodzony ale pasowany jest z dużą dokładnością i wizualnie nie da się go sprawdzić.po ponownym złożeniu pompy sprawdziłem jej działanie.ciśnienie...
Suche? Zatkana dzurka kalibrowana w srubie powrotu z pompy? Powrotem paliwo musi sie przelewac, chociaz troche.
Ja polecam Ci sprawdzić dwie proste do sprawdzenia rzeczy. Zakładam, że to moduł sterujący Abimex. Może auto z 1995? 1. Sprawdź napięcie ładowania akumulatora po podniesieniu obrotów. 2. Sprawdź, czy podczas pracy silnika, wężem powrotnym leci paliwo do baku (u mnie nie leciało - ciśnienie było zbyt niskie, by popchnąć membranę regulatora ciśnienia...
m2606: jeszcze nigdy nie widziałem takiej "pompy z dwoma sekcjami" po prostu w nowszych rozwiązaniach pompa jest w takim plastikowym "koszyku" a baku który ma małe dziurki na dole i jest otwarty na górze i cały powrót paliwa idzie też do koszyka a nie do baku, więc ten koszyk jest napełniony i jest takim "zbiornikiem retencyjnym" w baku i w nim siedzi...
Zawsze wszyscy w takiej sytuacji robią przelewające za dużo wtryski - tymczasem jeżeli pompa jest w idealnym stanie, wtryski mogą przelewać nawet dosyć mocno, a układ i tak nie wejdzie w tryb awaryjny. Miałem przypadek, że wtrysk przelewał tak, że trzeba było przerwać próbę, bo paliwo po 20 sekundach lało się na ziemię. Ale pompa była świeżo zrobiona...
Witam Meriva 2006 1.3 CDTi -Zero błędów na kompie -Świeże paliwo -Wtryski działają, nie przelewają, robią mgłę z ropy -Dobrze kręci -Świece grzeją -Czujnik ciśnienia i zawór regulacji ciśnienia podmieniane. -Pompa w baku działa, (na zapłonie paliwo aż sika na szybe). -pompa wysokiego ciśnienia podmieniana -Czujniki położenia wału i wałka podmieniane...
Renault Mascott 3.0 130DXI 150 km odpala tylko na Plak, gaśnie, przelewa paliwo do zbiornika już po samym przekręceniu kluczyka zapłonu. Pompka pracuje długo, za długo, ponieważ przez przelew wraca paliwo do baku. Problem polega na tym, że auto już ma sprawdzoną pompę paliwową, wytwarza ciśnienie, wyświetla się błąd Położenia wałka rozrządu, błąd sterownika,...
Witam kolegów : Trafił do mnie samochód jak w temacie. Pompa Delphi Problem przedstawia się następująco: W samochodzie waliły wtryski przelewały totalnie. Klient stwierdził ze tylko je poczyści i do sprzedaży autko.Na powrocie z pompy wychodziła piana. Na chwile pomogło ale trochę kopcił. To klient zaczął bawić się siłownikiem niskiego ciśnienia na...
To ty też... :-) Nooooo :D Ja 3 dni temu musiałem wymienić pompę główną. Pękła na bloku. Wy... ło mi chyba z połowę oleju w pole. Mnie nie przebijesz, w moim jak zjeżdżałem z lawety zaraz po zakupie rozsypało się sprzęgło i otworzyła puszka pandory. Planowałem tym ostrówkiem porobić u siebie ze 200 godzin a porobiłem może z 10 a ze 300 już przy nim...
Witam, posiadam almere n16 z silnikiem 2.2Di i nieszczęsną pompą VP44, auto ma przebieg 150000km, pół roku temu została przeprowadzona tradycyjna regeneracja w serwisie Bosha- elektronika + jakaś część mechaniczna, dokładnie nie wiem jaka bo zajmował się tym pośrednio mój mechanik. Po pół roku pompa zaczęła głośno pracować i pokazał się "check", okazało...
Musi przelewać inaczej pompa siada.
Może przekaźnik nie działa, może filtr, a może trzeba urok odczynić ;) Wymień przekaźnik, wymień filtr paliwa i wtedy sprawdzaj. Z racji wieku Twojego samochodu kilka nowych cześci się należy. Podstawa to czy jest prąd na zasilaniu przekaźnika i czy ma dobrą masę. Jak jest ok patrzysz dalej do pompy. Pompę sprawdza sie ile l przelewa na min i jakie...
Witam. Jak Podłączyć ręcznie pompkę paliwa z "toyota Camry (diesel)". Chce ją przerobić żeby przelewać paliwo z karnista prosto do baku. Mam tam 6 kabli (po 2 w wiązce) ale nie wiec jak to podłączyć pod akumulator. Dziękuje z góry.
Generalnie za tryb awaryjny przy błędach bliźniakach P0251 i/lub P1211 odpowiadają nie tylko wypracowane wtryskiwacze, ale przede wszystkim wypracowana pompa wtryskowa. Jeżeli pompa jest absolutnie sprawna, to nawet bardzo mocne przelewy nie spowodują trybu awaryjnego. Ja niedawno robiłem próbę przelewową i trzeba było ją przerwać, bo jeden wtryskiwacz...
Pompa ciągnie do sprawdzałem na krótko (wężyk do butelki),ciągnie ale nie daje na wtryski tylko przelewa się z powrotem do filtra paliwa,odkręcałem wtryski i jedynie dosłownie kapie z nich paliwo -filtr paliwa nowy wymieniłem.Bezpośrednio z baku tez pobiera paliwo bo widać to przez przeźroczysty wężyk zasilający Dodano po 2 czyli które przekaźniki (jakie...
jak to nie? wystarczy że jeden wtrysk padnie i nie zapali nie zrobi ciśnienia , zrób próbę przelewową Nie wyjdzie poza tolerancję wyłączenia silnika - co najwyżej - przy wypracowanej pompie, wejdzie w tryb awaryjny. Czyli silnik odpali - a właśnie o to chyba tu chodzi, że nie odpala. Zresztą wytłumacz - jak ma zrobić próbę przelewową, skoro silnik...
Sprawdziłem, był błąd wału, wymieniłem czujnik i błąd ciśnienia wtrysku. Okazało się że paliwo wróciło również do baku, zapowietrzony układ. Odpowietrzylem go i odpalił bez problemu. Zrobiłem test przelewu i 3 wtrysk przelewa mega dużo. Ogólnie sprawa wygląda teraz tak, jeżeli odpalam codziennie samochód, działa bez zarzutu. Jeżeli nie odpalę 2-3 dni...
Więc tak z bańki podawałem paliwo i nic dałem przez pompkę też nic , Wyjęłam 2 wtryski i podłączyłem na zewnątrz nie idzie paliwa do nich nie rozpylają czyli co pompa ukręciła się, czy sekcja tłocząca padła Dodano po 1 Jeszcze tak się zastanawiam nad zaworkiem zwrotnym tylko nie wiem gdzie jest może on przelewa czy mało prawdopodobne
Można poszukać z 1,5m węża i wylać wodę tak jak się przelewa paliwo z baku do kanistra lub też wąż cały położyć na ziemi i wodę z pralki zlać do niskiego naczynia po trochu. Jak już cała woda zleci to rozebrać filtr w pompie i sprawdzić czy coś nie wpadło do pompy i nie blokuje.
2-3 bary bo tyle mniej więcej wytwarza pompka. Wykręciłem dzisiaj i udało się sprawdzić - na wyjście znalazłem śrubę i wkręciłem na pakuły a na wejściu podpiąłem pompkę rowerową z manometrem w miarę dokładnym. Sprawdzałem mydlinami przy 4 barach - nic nie puszczało :( Wiem, teoretycznie to dobrze, ale jakby uciekało to bym przynajmniej szybko i łatwo...
Kolego miałem ten sam problem , nie chce straszyć ale u mnie padł modół pompy wtryskowej ja regenerowałem całą pompę bo vp44 robią 200tyś i padają. Drugie ze nie pali rano wymień uszczelniacze wtryskiwaczy takie obrączki metalowo gumowe, oringi i podkładki miedziane pod wtryskami i będzie gadała viki koszt takiej zabawy ok 130zł + robocizna mi mechanik...
Sprawdź ciśnienie paliwa przy rozruchu na zimno, w 90% przypadków chodzi o ciśnienie paliwa ( przelewające wtryski, powietrze w paliwie, niedomaganie pompy wysokiego ciśnienia lub uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa na listwie CR) ECU nie zezwoli na start dopóki nie uzyska odpowiedniego ciśnienia. Sprawa będzie banalnie prosta do rozwiązania jeżeli...
Witam. Czy rozwiązałes problem? Mam podobny... i tak i nie. Problem braku paliwa na powrocie okazał się prostszy niż się wydawało - to jednoprzewodowy układ bo jest tam filtr z regulatorem ciśnienia i powrót jest tylko na odcinku filtr- zbiornik a filtr jest pod autem obok zbiornika. Wymieniłem pompę paliwa no i filtr bo byl chyba jeszcze fabryczny...
bo jak jest na wysokim biegu np na 5 i dasz gaz do dechy to co z tego że z wtrysków leje 10x więcej paliwa skoro całe auto jest ciężkie i zanim się rozpędzi to potrwa, więc obroty nie wzrastają zabardzo (wciśnij sprzęgło to zobaczysz jak wzrosną od razu), więc to paliwo zamienia się głównie w chmurę czarnego dymu (to właśnie oznacza dużo za dużo ropy)...
witam - objawy zapchanego filtra paliwa lub juz pompy. zobacz czy przelewa na powrocie do zbiornika. pozdrawiam
Witam! Auto podczas jazdy nagle zgasło i nie można go uruchomić. Paliwo z baku jest podawane 4,5bar, tyle samo jest na wyjściu pompy wysokiego ciśnienia, podejrzewałem regulator ale zaślepiłem przelew pompy i dalej nic nie pojawia się na wtrysku, czy to wskazuje na uszkodzenie mechaniczne pompy czy można ją jakoś inaczej sprawdzić bez specjalistycznego...
Wie ktoś w którym miejscu znajduje się filtr paliwa w Clio II `98? "Macałem" mu okolice baku ale nic nie znalazłem... To nie macaj tylko pod niego wejdź. Przelewanie zbyteczne, pompa natychmiast go napełni
Chyba że zamiast paliwa to jest tam powietrze i pokazuje 380 bar? Nie wiem -czy jak wstępna pompka pompuje a jeszcze nie kręcę rozrusznika - to paliwo powinno swobodnie lecieć na powrót do filtra bo tak jest jakby się przelewało - może ten regulator ciśnienia na szynie jest cały czas otwarty i jak tylko wyłączam rozruch to ciśnienie w momencie spada...
Podczas rozruchu max.ciśnienie to 60bar.Po zapłonie i podczas kręcenia w parametrze wysterowania zaw. regulacji w pompie cały czas 5%. Na przelewach po 20sek kręcenia paliwo podniesie się o 5mm. Ustawienie rozrządu ok. Obroty 250obr/min. Błędów brak. Mam pytanie czy sterownik musi zobaczyć wyższe ciśnienie aby zaczął sterować zaworem czy od razu przymyka...
Na pewno pompa ma bezpiecznik warto go poszukać. Albo odepnij kostkę
Tak 2.0 bara było na początku pompa wymieniona filtr też teraz ciśnienie jest tak 3.5 , 3,8 czyli prawidłowe przy rozruchu, silniczek krokowy swoją drogą. Teraz doszły nowe objawy przelewa chyba paliwo przez wtryski bo z tłumika wali jak z cpn-u śmierdzi paliwem dalej szarpie i nie ważne czy zimny czy ciepły obroty tak jakby cały czas na ssaniu i potrafi...
Witam , ja bym proponował sprawdzic czy po włączeniu zapłonu rusza pompa w baku. Najlepiej jest to stwierdzic po przez zdjecie przewodu z przelewu (za pompą wysokiego cisnienia) i załaczyc zaplon - paliwo musi sie przelewac wtedy jest ok jesli nie to układ pompy jest nie sprawny. Moze ona działac ale nie pompowac lub jej przekażnik itp.
Z wykresu wynika, że brakuje ciśnienia paliwa przy dużej dawce. Pompa może mieć małą wydajność, lub wtryskiwacz (wtryskiwacze) przelewają pod obciążeniem. Sprawdź przelewy jeszcze raz, ale tym razem nie na biegu jałowym. Przejedź się z kompem i sprawdź ciśnienie jak silnik ciągnie z pełną mocą.
Bak był pełny nalany, pompka paliwa ma 2 miesiące wiec prawie nowa, jak pompuje do słychać jak do baku się przelewa.
Witam, silnik jak wiadomo przechodzi w tryb awaryjny, zrobiłem test przelewowy i praktycznie wszystkie wtryski tak samo przelewają. Po ok 5 min miałem 50-70ml ropy na przelewach. Następnego dnia chciałem sprawdzić jeszcze raz i po 10sek silnik zgasł. Odpaliłem go jak podałem paliwo bezpośrednio do pompy. Filtr paliwa był praktycznie pusty (otworzyłem...
moim zdaniem jeżeli na zimny pali a na ciepłym nie jest to wina pompy.na rozgrzanej pompie sekcje tłoczące dostają zbyt dużego luzu i podczas próby uruchomienia silnika część paliwa przelewa się miedzy sekcjami pompy i nie stwarza wystarczającego ciśnienia potrzebnego do wtrysku.
Witam w ciągniku rolniczym Lamborghini Formula 115km z silnikiem Deutz ostatnio rozjechałem go ponieważ robiłem skrzynię biegów, oraz wymiana docisków i tarczy sprzęgłowej. Po zjechaniu i skręceniu traktora nie mogę go odpalić spędziłem juz 2 dni na odpowietrzaniu ciągnika i nic. cały czas w odpowietrznikach przy filtrach wychodzą podczas pompowania...
Witam poniownie cału układ paliwowy został sprawdzony paliwo przelewa sie prze zpompe wraca , po sciagnieciu filtra powietrz ,, silnik nie wciaga powietrza tak jak trzeba,, odkrecilem obudowe od rozrzadu i przeskoczyl pasek rozrzadu bo był za luzny iteraz jest pytanie w silniku nic nie stuka anie nie puka czy jak ustawie wszystko na znakach silnik odpali....
(-) wtyczka naprawiona i myślałem że był to strzał w 10-tke. Samochód pracował całkiem długo a nawet przejechałem nim znacznie dłuższy dystans niż zwykle do momentu aż usterka powróciła. Zaciekawiony, tym iż mogłem trochę przejechać postanowiłem odczytać parametry z komputera podczas jazdy. (-) Ponoć był przypadek, że wina leżała po stronie listwy...
Bak wyczyszczony jeśli już odpali działa,wszystko bez zarzutów lecz przy mocnym dodaniu gazu i hamowaniu czasami gaśnie. A z tym przelewem paliwa nie powinno być tak że pompa ma napompować? A wszystko przelewa do baku chyba to jest logiczne ? Bo ciśnienia paliwa nie ma Dodano po 38 A po drugie wtryski regenerowane pompa również pozdrawiam
macie koledzy racje, tam bedzie wszystko dobrze tylko trzeba odpowietrzyc układ typowe dla 2,5 pompa VP 44. ja zawsze robie to tak ze odkrecam plastik pod kierownice zwieram przekaznik pompki paliwa,zeby wbijała w zbirniczek czy jak to nazwac, bo ona nie wytwarza cisnienia w przewodach,przelewa w zbiorniczek a potem juz zasysanie jak w standardowym...
przelewać paliwo paliwo przelewać amica przelewać
windows becker huawei gniazdo naprawa indukcyjność łuku
sharan alarm schemat tomtom przywracanie
Electrolux suszarka: brak wody w pojemniku, pompa i czujnik sprawne Pomarańczowa kontrolka w kuchence elektrycznej - przyczyny i rozwiązania