Na wejście do pompy wtryskowej. Tam często gruszka pada. Zobacz czy z pęcherzykami powietrza nie idzie paliwo. I na powrocie z pompy czy masz paliwo.
Witam wszystkich.Posiadam cytrynke po lifcie 1.1 z gazem. Od dłuższego czasu moje saxo spłata mi figla w postaci niemożności odpalenia go na benzynie gdy auto postoi, powiedzmy godzine na miescie. Wtedy można kręcic i kręcic, a saxol nie odpali. Sterownik bongo M umożliwia mi jedynie awaryjne odpalenie auta na gazie po trzymaniu włacznika gazu przez...
Witam. Od wczoraj mam problem z Saxo 1.1 na monowtrysku z 1996r. Odpaliłem go i przejechałem z 15km z jednym 1h postojem. Zaparkowałem go i po 8h już nie chciał zapalić. Zaświeciła się kontrolka "check engine". Iskra jest, pompa pompuje ponieważ słyszę ją po przekręceniu kluczyka w stacyjce i śmierdzi paliwem jak kręcę silnikiem. Jego komputer to BOSCH...
Pytania brzmią: Co wybrać ? Wkład do pompy paliwa firmy Expert Line (70zł) czy Acron Tech (140zł) ? Czy te zamienniki są godne polecenia ? Kolejny problem to nie działające wspomaganie kierownicy a właściwie to pewnego dnia wieczorem padło wspomaganie a rano auto nie odpaliło bo padła pompa, czy możliwe że silnik wspomagania robi zwarcie lub coś podobnego...
Witam! Jestem laikiem i potrzebuje kilku cennych rad ktore umozliwa podlaczenie modulu do domykania szyba oto pytania: 1.moduł firmy trackpro M 03-2/4 podłaczylem jak w instrukcji czerwony do + czarny do masy; otwieranie i zamykanie do centralnego poprawnie; i do zapłonu (+ po stacyjce) i tu pytanie mam dwa kable z modułu biały i brązowy (oczywiscie...
Witam. Posiadam citroena saxo 2002r, 1.5D, przebieg 150tyskm. Samochód zaczął słabnąć i tracić na mocy po czym całkowicie zgasł. Na jakieś 1-2 sekundy czasem zapałił i zgasł. Wymieniłem filtr paliwa i nadal to samo. Dałem paliwo bezpośrednio do pompy (bez filtra i zbiornika) i nadal nic. Po odkręceniu przewodów paliwowych z pompy bardzo słabo tryska...
Witam! Mam kilka pytań odnośnie Citroena saxo 1124 z 97 roku ze sterownikiem Bosch MA3.1. Wersja wyposażona w poduszkę kierowcy i immo na klawiatórce. Ma zakładany ekstra alarm (jeszcze z czasów kiedy takie auta kradziono), ale nie wiem jaki i po czym to identyfikować. Pytanie 1. Które piny trzeba zewrzeć we wtyczce pod sterownikiem aby uruchomić pompę...
Dzieki instalacje dziś wykonałem. Zastosowałem przekaźnik roboczy 40A. Przekaznik ten wysterowałem małym przekaźniczniem 5A Mały przekaźnik zasiliłem z zacisku alternatora, ale w związku,ze alternator trzymał plus jeszcze chwile po zgaszeniu auta to cewke przekaźnika roboczego zasiliłem dodatkowo z obwodu pompy paliwowej(równie dobrze mogłoby być z...
Witam wszystkich! W moim saxo standardowo były zamontowane nakręcane klemy na akumulator z których jedna uległa rozgwintowaniu. Wymieniłem stare klemy na nowe, standardowe (zdjąłem nabijany gwint na akumulator, założyłem wszystkie kable do nowych klem). Po tym zabiegu auto przestało odpalać. Klemy kontaktują dobrze. Rozrusznik kręci, radio, światła...
Witam, posiadam Citroena Saxo 2003 rok 1,1 benzyna. Wymieniałem uszkodzony alternator, po wymianie auto już nie odpala. Nie słychać pompy paliwa, więc podłączyłem na krótko - załącza się ide dalej, czyli przekaźnik, po kablu ide w okolicy podszybia lewej strony i mój trop ginie, pod kierownicą jest 6 przekaźników, jednak to nie te które szukam. Panowie...
W 106 jest kontrolka od immo? Szybciej bym powiedział że w Saxo, choć to bliźniacze modele to nie mają takich samych zegarów. Ale i w Saxo nie widzę wg instrukcji.
Mam ten sam problem ale tylko po zatankowaniu do pełna i tylko przez pierwsze MAX 100 km. Potem idzie w miarę normalnie . A jak już zapali się rezerwa to muszę szukać czym prędzej stacji bo więcej jak 20km nie zrobię. Póki co czasu nie było się tym zająć. Ale pierwsze co to wymontuje pompę z pływakiem i wyczyszcze elementy pływaka odpowiadające za wskazanie...
Witam mam problem z moim saxo 1.0 50km 2000r samochód stał odpalony za chwile zaczął przerywać i zgasł. Na następny dzień próbowałem odpalic i zapał się check engine i gasł w tym momencie co się zapałał to załączyła się pompa paliwa teraz nie swieci check engine i nie załącza się pompa ani zapłon
wydawało mi się że już pisałem iż wraz z załączeniem sie przekaźnika drugiego na parę sekund pracuje pompa paliwa i jest napięcie +12v na cewce, a masy(-akumulatora a karoserią,silnikiem czy też obud. kompa) przy rozruchu spadek 4 dziesiąte oma to chyba ok
U mnie w saxo chodzi przez chwilkę słychać dwa cyknięcia i cisza, myślę, ze pompa cały czas pompuje, bo ciśnienie paliwa jest za małe
trza pompę paliwa rozkręcić i tam usunąć elektrykę, to częsta awaria w saxach..... tylko tyle wiem w temacie
Z opisu wynika że zatkany jest filtr paliwa, albo pompa podaje za mało paliwa.
A sprawdzał ktoś pompę paliwa ? Może pompa siadła i nie podaje benzyny ?
Ale jak masz lampkę zieloną od kodu to znaczy że immo puściło, a samochód może nie odpalać bo iskry nie ma albo pompa paliwa zdechła. Możliwości wiele. Immo to teraz zostaw w spokoju.
Bo to robiło jako przekaźnik pompy paliwa w 106, starych 206 bez CAN, starej 406, Xsarze, Saxo, starych Berlingo... 307 ( z BSI i BSM) to inna bajka.
Dzień dobry, Problem z saxo 1.1 97r. Brak iskry. Sprawdziłem czujnik położenia wału - odczyt stały 380Ω, odczyt w ruchu - po wyciągnięciu czujnika (machnięcie śrubokrętem) jest reakcja w zakresie 1000 - 380Ω Podmieniałem cewkę (dochodzi zasilanie na sekundę podczas przekręcania stacyjki 12,3V i znika, ponoć tak ma być) Sprawdziłem wszystkie...
Po roku to paliwo wypadałoby wymienić. Nie tyle wymienić, bo się nie "zepsuło", co sprawdzić, czy dopływa do ( nie jestem pewny, co tam u Ciebie jest) gaźnika( pompy wtryskowej).
Szanowni! Pacjent: Saxo 1.5 D 1997. Problem jest taki, że jak temperatura spadnie do zera albo niżej, to żeby odpalił „ładnie” trzeba 2 razy podgrzać świeczki. Jeśli podgrzewa się tylko raz, też odpala, pokrztusi się trochę i gaśnie. Po ponownym przekręceniu już pali normalnie. Sytuacja nie występuje, kiedy auto stoi w garażu, gdzie jest...
Witam kolegów uklad paliwowy sprawdziłem i ok dodam ze auto odpali na zimnym silniku jak juz pochodzi i go zgasze to nie do odpalenia podłaczyłem kompa i zero błedów. Napisze co sprawdzilem. Podmienilem czujnik połozenia wału. rozrząd .układ paliwowy. Podlączyłem komputer. Sprawdziłem instalacje elektryczna zawor odcinajacy wtryski ten na głowicy pompy...
Kurczę, a ja właśnie lubię Stilacza za jego niską awaryjność i tanie naprawy. Wcześniej jeździłem Saxo 1.1 i przy 240 000 km był wyeksploatowany i od spodu zdrowo przerdzewiały. Stilo ma już 310 000 i korozji nie widać, a poza akumulatorem i wspomnianymi problemami z pompą wtryskową nigdy mnie nie zawiódł:) Naprawy są też dużo tańsze niż Saxo. MM
Witajcie :) Potrzebuję waszej pomocy. Mianowicie zaczęło się od sytuacji którą opisałem w tym temacie: Napięcie doprowadziłem na zawór i auto odpaliło. Przy kolejnej próbie odpalenia auto nie zagadało. Po sprawdzeniu okazało się że pompa nie podaję paliwa na wtryski. Bardzo proszę o waszą pomoc. Dodam że zasilanie na pompie jest.
Przekażnikiem steruje komputer,może kleją się styki,spróbój wymienić przekażnik.Pompa paliwa przegrzana,przy jazdach na oparach. Spróbój sam uruchomić go po nocy,czyli na zimno.
Proponuję przede wszystkim sprawdzić wyłącznik bezwładnościowy to właśnie za jego sprawą nie działa pompa paliwa.
Witam, jest to mój pierwszy post więc proszę o wyrozumiałość. Tydzień temu podczas delikatnego deszczu wyjeżdżałem ze stacji benzynowej, gdy auto nagle zgasło bez żadnych szarpnięć (tak jakbym wyjął po prostu kluczyk), kolejne próby odpalenia auta nie przyniosły żadnych efektów. Zabrałem się za sprawdzanie elementów odpowiedzialnych za odpalanie więc...
no właśnie ja juz tez byłem u dwóch elektryków i dalej nic. ..u mnie jak zgaśnie to nie słychać pompy paliwowej ani przekażników po przekrecaniu stacyjki no i ten kluczyk mruga?? ale po godzince zapali na chwile bez problemu??
Google znajduje od razu przykład zadzwoń, zapytaj.
Witam Jestem właścicielką skarbonki brat zrobił mi już całe podwozie kosztowało to ponad 1300zł i ciągle coś się sypie ostatnio jak jechałam zabrakło gazu i przełączyło się na benzynę ale w tym samym czasie straciłam wspomagani (ponoć było podłączone do pompy paliwowej i było zwarcie bo mam poprzerywany przewód do wspomaganie ) byliśmy u elektryka ale...
Może pompa nie tłoczy odpowiedniego ciśnienia? to, że niedawno była u regeneracji nie świadczy de facto o jej sprawności. Można by mu nalać jakiegoś środku do czyszczenia układu paliwowego.
Immo jest w komputerze. Tak jak pisze kolega wyżej, sprawdź bezpieczniki. Gdyby immo w czasie jazdy padło to by auto nie zgasło. Pod maską masz też przekaźnik podwójny on odpowiada za zasilanie pompy paliwa. Ale masa na niego jest wysterowana przez komputer po odpuszczeniu immo.
Immo jest oryginalne. Do pompy wtryskowej dochodzą 3 kabelki (na schemacie widać 4?) Czyli trzeba zmienić zawór jak dobrze rozumiem elektromagnetyczny odcinający dopływ paliwa w pompie na zwykły? czy takowy jest ogólnie dostępny?
Witam wszystkich Panowie mam problem z Saxo 2001r benzyna 1.1 problem polega na tym iż przy próbie odpalenia na desce miga kluczyk podejrzewam immo dodam iż posiadam tylko jeden klucz ,nie słychać pompy (po przekręceniu kluczyka) . Sprawdzałem paliwo nie dochodzi ale rozrusznik kreci stad moja prośba czy jest ktoś w stanie rozwiązać mój problem oczywiście...
Jak w temacie, saxo 1,5D nie zapala. Po popuszczeniu przewodów do wtryskiwaczy, nie tryska ropa. Na pompie wtryskowej jest zawór, do którego dochodzą trzy przewody. Jaka ma być prawidłowa rezystancja zaworu i jakie napięcia mają go zasilać?
Auto było już u dwóch mechaników z długim stażem w tym zawodzie. Jeden z nich podpinał pod komputer i nic. Spróbuję jeszcze z tym katem i tą pompą paliwa. Dodano po 2 Chyba że ktoś ma jeszcze jakiś pomysł?
jeszcze raz ponownie zamontowalem pompe od saxo i lipa nie chce zapalic tak jakby paliwo nie dochodzilo do pompy podpieta zostala czarna kosta 2piny i niebieska 2 piny i nie pali czy ktos wie co trzeba jescze podłaczyc Dodano po 1 dodam ze rozrzad ustawiny na 100%
Drobny update - dzisiaj ponownie podłączyłem aku i o dziwo auto kręciło. Rozrusznik pięknie kręcił, niemniej jednak wygląda na to że pompa nie podaje paliwa (jest to całkiem prawdopodobne biorąc pod uwagę fakt że gdy nastąpiło zwarcie (przy zamykaniu szyb) zgasł silnik - zupełnie tak jakby zostało odcięte paliwo). Poprzednio takie odcięcie autko miało...