Rozumiem to w ten sposób że mam sprawdzić czy w gnieździe przekaźnika pompy jest napięcie ? W gnieździe przekaźnika sprawdzisz czy jest prąd na pinie 30. Jak jest,to można zrobic zworę do pinu 87 . Wtedy prąd popłynie na bezpiecznik pompy i pompę to sobie zobaczysz czy wtedy działa. Jak działa to uszkodzony przekaźnik albo jego sterowanie. Sterowanie...
W takim razie jeżeli pompa pracuje przy zwarciu przekaźnika to sprawdź czy tłoczy paliwo i sprawdź czy iskra jest.
Zalej pompę wtryskową paliwem przez otwór w który jest wkręcona śruba przelewowa od powrotu, na samej górze.
który przekaźnik byłby najlepszy? V277 to pompa paliwa Przekaźniki: J49 i J17 są odpowiedzialne za sterowanie pompą paliwa.
jest to drugi od lewej na samej gorze oznaczenieR5
Jeśli paliwo robi się czarne to pierwsze trzeba zrobić uszczelnienie na pompowtryskiwaczach. Warto zajrzeć do zbiornika paliwa i czy kosz pompy jest czysty.
Kolega również nie lubi Wujka Google ? Dla ułatwienia : http://www.skodaczesci.pl/porady/skoda/F...
Hmm... zaświtala mi taka myśl czy nie dolano benzyny do ropy i pompa dostała po d*** to może być coś z paliwem.
Do sprawdzenia poziom oleju na bagnecie, czy jest iskra na świecach , czy pompa paliwa podaje paliwo.
Witam mam problem z swoją skodą. tzn dziś nie działały mi światła mijania a ostatnio mi śmierdziało w samochodzie plastikiem i okazało sie że wina była płytki bezpieczników ścieżka sie wypaliła wiec zlutowałem. wszytsko było ok a po tym chciałem odpalić samochód i zapalił przez chwile i zgasł. i tak bez rezultatu. Sprawdziłem pompe paliwa na krótko...
Jest zasilany zawór odcięcia paliwa na pompie, instalacja jest odpowietrzona, zobacz czy paliwo wraca z pompy?
rozrząd niby ustawiony tak jak powinnien, 1 tłok or rozrządy w martwym pkt, "mechanik" ustawiał. ew moze kąt wtrysku jezeli to ma jakieś znaczenie, ale mi chodzi czemu po poluzowaniu tej nakrętki przy wtrysku(1) nie robi sie tam mokro? a w pompie paliwo jest.
Słychać pompę w zbiorniku ?, odłącz przewód zasilający z filtra, podstaw jakieś naczynie i zobacz czy leci paliwo
To nie jest żadna kostka stacyjki ani nic w tym stylu. Po prostu silnik daje za bogatą mieszankę w paliwo. Radziłbym sprawdzić zapłon i pompę paliwa.
Zobacz czy pompa podaje paliwo. Filtr paliwa kiedy wymieniany. Wlej do zbiornika jakiś depresator do ON w ostateczności do 10 %benzyny. Tankuj paliwo z pewnej stacji.
Witam. #15 pisałem o weryfikacji WN. Zauważ tylko że w tym momencie dłużej masz kluczyk w pozycji ON a dopiero potem kręcisz - pompa mogła podać i otrzymać paliwo. Zrób to samo ale wkładasz kluczyk czekasz 1 sekundę dosłownie i kręcisz. Pozdrawiam. Wesołych Świąt.
Jeżeli w tym silniku masz jeszcze gaźnik, to sprawdź pod kątem zanieczyszczeń i poziomu paliwa w komorze pływakowej. Jeżeli jest to wtrysk - to może być zatkany filtr paliwa, padająca pompa paliwowa, zanieczyszczenia w zbiorniku paliwa.
Jezeli jezdzisz na gazie i moze zapalasz na gazie, to moze nie masz benzyny w baku,musisz miec przynajmniej 5 litrow.Ja tak mialem ze bez benzyny zatarlem pompke,a z nie odlaczona pompka i benzyna w baku mozna jezdzic wtedy paliwo wraca przez powrot paliwa do baku i nic sie nie stanie,a pompka sie smaruje-najlepiej paliwo z dobrej stacji.
(at)pawel.roszak00 To nie pompa paliwa.
Wyglada to na problem z wiązką biegnącą do pompy paliwa/ wskaźnika poziomu paliwa. Dodano po 51 Wyglada to na problem z wiązką biegnącą do pompy paliwa/ wskaźnika poziomu paliwa.
Wymiana uszczelki pod głowicą lekiem na wszelkie zło :) A układ paliwowy w ogóle był sprawdzany? Filtry wymienione? Pompa nie ma obawień? Czy wtryskiwacze dobrze i równo podają paliwo?
Ale ciekawe jake ciśnienie wychodzi z pompy do wtrysków jak jest paliwo i sprężanie musi palić.
Najprawdopodobniej pompa paliwa podaje paliwo ale nie utrzymuje ciśnienia.
Dzień Dobry . Proszę o pomoc ze schematem instalacji pompy paliwa - brak plusa sterującego przekaźnikiem pompy paliwa skoda fabia 2 2011 rok 1,6 TDI. Czy ktoś dysponuje schematem elektrycznym ?
Nie, dopiero po waszej ingerencji. Podaj paliwo z bańki bezpośrednio do pompy.
Nie ma takiej możliwości - inaczej , za ciśnienie wewnętrzne tej pompy odpowiada zaworek , które reguluje się za pomocą wbijania trzpienia .Siłą rzeczy zaworek nie pozwoli na wzrost ciśnienia , bo po prostu przepuszcza paliwo .
A nie dasz rady przełożyć starego pływaka lub poskładać stary kosz z nową pompą? Generalnie wymienia się tylko wkład pompy ,tym bardziej że w 1,4 tdi jest pompa niskociśnieniowa (podaje tylko paliwo do filtra ).
pompa sprawdzona, paliwo dochodzi i prad takze, podmienie tego halla i sprobuje.
Witam na początek sprawdziłbym czy pompa daje paliwo , odłącz przewód paliwowy podający paliwo do zespołu wtryskowego z króćca pompy i uruchom silnik , pompa jesli jest sprawna powinna podać paliwo , jeśli tu jest ok to sprawdź filtr paliwa
Czy pod osłona ta pod kierownicą, jest jakiś bezpiecznik od pompy hamulcowej? i która to wiązka połączona jest z pompą hamulcową?
Nie wnikaj w luzy na pompie, dopóki się z niej nie leje paliwo. Kąt wtrysku ustawiamy vagiem/vcdsem po kliknięciu nastawy podstawowe lub basic settings. Ponadto dużym ułatwieniem jest tdi timing. Śrób pompy nie zabezpieczamy żadnym klejem, ani niczym, oprócz mocnego dociągnięcia kluczem.
Na początek jeśli masz iskrę to sprawdź ustawienie zapłonu, oraz czy silnik dostaje paliwo. Jeśli masz tam filtr paliwa, może po tak długim postoju to on jest przyczyną problemu. Możesz sprawdzić również pompę paliwa. Pozdrawiam
Może przekaźnik pompy paliwa?
Dzień dobry Jestem początkujący w mechanice. Proszę o podpowiedź Czy w Skodzie Fabii II kombi z silnikiem 1,6 TDi CR 90 konnym (CAYB) z 2011 roku, po wymianie filtra paliwa, trzeba odpowietrzać komputerem układ czy wystarczy zalać puszkę filtra paliwem i kilkanaście razy przekręcić kluczyk i sama pompa sobie poradzi z odpowietrzeniem układu? Coś mi...
(at)brathanki Przestań, proszę. W skodzie pompa paliwa sterowana jest canem i nawet windows 95 pokaże jej usterkę.
Z rozrządem jest wszystko ok. Może pompa paliwa?
Jak byś montował to za filtrem w kierunku silnika a nie przed, chodzi mi o to żeby paliwo przechodziło już czyste do zaworka bo jak dasz przed filtrem, to z baku mogą być zanieczyszczenia i mogą zablokować zaworek
Witam . Mam pytanie jakie ciśnienie powinna dawac pompa paliwa w skodzie Fabii 1,4 MPI
Ale w jaki sposób sprawdzić cisnienie jakie daje pompa paliwa.
Potrzebuję pomocy, jak idzie kabel, który zasila pompę paliwa w Skodzie Felicji 1.3 MPI 1999 r. Chodzi mi z, której kostki bezpieczników wychodzi zasilanie do pompy, bo przerabiam instalację i odciąłem o jeden kabel za dużo i muszę zrobić nowy i szukam, skąd mam go wziąć. Z góry dziękuję😀
Czy samochód jest zagazowany?Objawy na gazie czy benzynie?Jeżeli na benzynie to sprawdź ciśnienie i wydajność pompy paliwa.
generalnie jak odcina to paliwo i iskre
paliwo dochodzi do wtrysków a samochód nie odpala Iskra?
Ładujesz diesla do tematu benzyny? Ale no dobra u ciebie. Jest 1.4 Tdi na Pd. Pierwsze sprawdzenie komputerem czy czujnik wałka rozrządu działa (nie pojawia się błąd - częsta usterka wtedy odpala zawsze z opóźnieniem). Dwa nieszczęsne pompowtryski czyli uszczelnienia na nich jak gniazdo rozjechane to nawet nowe oringi nie pomagają. Dwa wycieki z tandem...
Podaj wartość z grupy 001 pola trzeciego, parametr odczytaj vagiem. Wczoraj robiłem passata z silnikiem AFN, po zatankowaniu w znanej stacji O****, auto po zgaszeniu już nie odpaliło, nastawnik stał na 1.120v, auto przyjechało z błędem nastawnika, wału, zaworu wyprzedzenia wtrysku i odcinającego paliwo, okazało się, że pompa stanęła na amen, po rozebraniu,...
Na pompę nie wygląda,sprawdziłbym masę silnika,sterownika itd.Dobrze by było posłuchać czy po przekręceniu kluczyka słychać pompę paliwa.
Kolory przewodu zasilającego pompę są... różne: :) - od głównej listwy zasilającej do przekaźnika - czerwony - od przekaźnika do bezpiecznika (nr 61) - niebieski - od bezpiecznika do pompy - niebiesko-biały - od pompy do masy - brązowy
Jak sprawdzić wtryskiwacze koledzy już ci pisali w temacie który wylądował a koszu . Trzeba sprawdzić czy dochodzi napięcie kiedy kręcisz rozrusznikiem jakimś miernikiem . Jeśli nie masz miernika można sprawdzić metodą na słuch , bierzesz śrubokręt przykładasz do wtryskiwacza do rączki śrubokręta przykładasz ucho i słuchasz .Jeśli wtryski pracują będzie...
Bzdura, dajcie spokój temu immobilizerowi. Gdzieś paliwo opada albo z powodu nieszczelności, albo z powodu zużycia pompki. Po kilkukrotnym przekręceniu kluczyka pompa w zbiorniku dobija wystarczającą ilość paliwa i tyle.
Mechanik chciał się dostać do wtrysków i musiał ściągnąć pompę paliwa i się okazało że po niej leci paliwo także znalazł się prawdopodobnie winowajca 🫣🫣🫣
Diagnostyka: Na przekaźniku jest 12 V Bezpiecznik jest 12V Pompa - przewód czerwony 12 V - tutaj nie wiem jak powinno być w przypadku pozostałych ale nie ma na nich 12V. Z tego by wynikało, że 12 V dochodzi na pompę. Zastanawiam się jak jest z masą tzn. wiadomo - masą jest obudowa samochodu ale czy w przypadku pompy może być ona doprowadzona przewodem?...
Tylko że regulacja jest w przypadku ,gdy został przestawiony. A taka sytuacja nie jest możliwa bez ingerencji kogoś lub czegoś. no chyba że masz luźne śruby ale wtedy by ciekło paliwo. Raczej nastawnik do wymiany.
Przede wszystkim diagnostyka jakie występują błędy. Nie podano czy LPG to symulacja czy wtrysk. Przy LPG ważną istotną rzeczą są kable WN. Po postoju powinien odpalać na paliwie więc czy dostateczne jest ciśnienie paliwa ,kontrola ciśnienia ,pompy i filtra paliwa i czy paliwo się nie cofa. Największy błąd użytkowników LPG to niski poziom paliwa w baku...
przekaźnik raczej dobry,podmieniłem z R4 z R5 i to samo jest przecież jak na bezpieczniku F4 jest napięcie 12V (gdy jest zwarty przekaźnik) to znaczy że przekaźnik spełnia swoją funkcję gdy wyciągnę bezpiecznik F4 to napięcie 4,5V na wtryskiwaczu,dalej się utrzymuje dodam jeszcze że w tej chwili napięcie jest tylko na jednym wtryskiwaczu(wcześniej było...
Romoo ma rację, wiele razy spuszczałem paliwo w ten sposób. Pomysł z wyjeżdżeniem syfnego paliwa jest głupi, bo nie wiadomo co stanie się z pompą
Po mojemu to tylko bym się skupił na zasilaniu paliwem. A sprawdzałeś ciśnienie paliwa? Rano po przekręceniu zapłonu słychać pompę paliwa? Ma jakąś blokadę (alarm,odcięcie zasilania...)?
jak zaleje swiece to i godzina nie pomoze bo nie bedzie iskry jest wiele przyczyn np. silnik krokowy,zapieczony wrysk paliwa ,zanieczyszczona przepustnica pow., z twojego opisu wynika ze jest problem po stronie zasilania w paliwo i tu szukaj przyczyny moze pompa paliwa a moze brudny filtr???
Raczej nieszczelności układu paliwowego. Najczęściej to problem jest w wężach filt -pompa tandem ,filtr-bak. Jest to BXE a więc wszystkie bolączki PD-ków. Czyli: -wycierające się wałki i szklanki (było zaglądane?) -wycierające się gniazda pompek ( gniazdo robi się luźne pompka jeszcze bardziej w nim tańczy i wyciera jeszcze bardziej w ekstremalnych...
Brak błędu sugeruje problem z paliwem. Weryfikacja stanu filtra paliwa i pompy - smoka w baku, potem pompą tandem i w najgorszym przypadku stan pompowtrysków i ich uszczelnień.
grala1 podsunął pomysł odnośnie weryfikacji instalacji paliwowej. Usterka okazałą się bardziej prozaiczna ponieważ w smoku który w skodzie składa się z dwóch puszek zrobiła się galaretka i ta w zależności od okazji i ułożenia samochodu czasami zakrywała sitko w ssaku co powodowało zwiększenie podciśnienia w instalacji i pompa mimo że zaciągała paliwo...
Bezpieczniki całe już sprawdziłem, słychać pompę paliwową, nawet się do niej dostałem i sprawdziłem czy podaje paliwo i podaje.
Witam, Pojawił się u mnie następujący problem. Skoda Felicia 1.3 95r nie odpala. Zacznę od początku. Chciałem odpalić samochód ale nic z tego. Akumulator padł więc spróbowaliśmy na kable ale też się nie udało. Dzisiaj posprawdzałem co mi przyszło do głowy: - Dostaje paliwo - Iskra na świecach jest - Przewody podają prąd - Rozrusznik obraca - Pompa podaje...
Witam. Zacząłbym od sprawdzenia pompy paliwa. Pozdrawiam.
Co do pompy paliwa: w Skodzie Felicji klapa rewizyjna jest pod tylną kanapą. Pompa z klapą są w tym samym miejscu, ale wyjęcie pompy już takie proste nie jest. Okazało się - po ponad godzinie kombinowania - że całą pompę trzeba w określony (i tylko taki) sposób obrócić o konkretny kąt i odpowiednio przechylić żeby dała się wyjąć. Innej opcji NIE MA...
[quote="Pilara99"]Witam. Mam identyczny problem ze Skoda Felicja 1.6. Mechanik wymienił mi pompe paliwowa i problem po 3 dniach z odpalaniem powrocil. Akumlator jest nowy, rozrusznik kreci tylko nie chce zaskoczyc. Nieraz pali jak zegarek a nieraz wogole nie zaskoczy. Nie ma roznicy czy zimny czy cieply silnik. mam identyczny problem przy odpalaniu...
miałem podobną przypadłość i po wymianie czujników dalej było to samo okazało się że pompa paliwa świrowała .
No jak dla mnie to trzeba sprawdzić czy pompa dostaje zasilanie bo masz tam napisane że jest zwarcie przekaźnika który podaje napięcie na pompę paliwa. Jeśli pompa nie pracuje to samochód zadziałą ale tylko na chwilę bo wyciągnie całe paliwo z szyny paliwowej. Co do przepływki to też nie jest ok bo masz napisane że jest za duży sygnał czyli prawdopodobnie...
Skoro auto jezdzi na benzynie to nie polecam Ci Viki jako zamiennika- jak trafisz to pojezdzi a jak nie to pol roku i kolejna. Robota przy wymianie niefajna. Jak juz to minimum np. Magneti Marelli: https://allegro.pl/oferta/pompa-paliwa-a... - tylko sprawdz po numerach czy podpasuje. Montowalem taka w Leonie...
Filtron. Paliwo ściągałem. Niby jest okej, jak ściągnę przewód za filtrem pompa podaje po przekręceniu kluczyka. Przekaźnik sprawny. Ciśnienie za filtrem w momencie zgaśnięcia silnika tez jest. Wymieniłem teraz zaworek na filtrze, zobaczymy co dalej.
Witam Szanowni Panowie, A więc tak zacznę od początku : zawór elektromagnetyczny sprawdzony (działa), przewody paliwowe czyste tzn paliwo przepływa, wtryski wszystkie czyste, filtr paliwa nowy dziś założony, nie posiadam żadnego typu alarmów z odcięciem i co dalej?? auto jak nie odpalało tak nie odpala :( . Zastanawia mnie tylko gdy podczas kręcenia...
Wyjścia Dout lokalizatora nie powinieneś podłączać do żadnego istniejącego w aucie przekaźnika! Wolno Ci go użyć do rozłączania jakiegoś obwodu przy pomocy dołożonego przekaźnika, podłączonego w sposób pokazany na ilustracji. Przedstawiony przykład pokazuje rozcięcie obwodu sterowania rozrusznika i jest to jedyny obwód, jaki zgodnie z prawem można rozciąć,...
Witajcie, Mam ogromną prośbę o pomoc bo już szczerze mówiąc nie mam pomysłów na mój samochód i zaczyna mi działać na nerwy. Szukając na forach , można odnieść wrażenie, że to dość typowa usterka ale wszelkie możliwe rozwiązania nie zadziałały. Zaczęło się od drgania na postoju. Na początku delikatnie, później już regularne telepanie od momentu, kiedy...
Nie pali na plaka po odłączeniu pompy, wtryskow. Paliwo jest dobre. Jak wyjąłem listę to całkiem wysoko wtryski dają. Nie wiem, nie mam już pomysłu
Dzień dobry. Mam podobny problem z uruchomieniem silnika skody fabia 1. Po włączeniu zapłonu brak napięcia na pompie paliwa. Po ponownym przekręceniu kluczyka pojawia się ale nie za każdym razem. Który przekaźnik wymieniłeś w mojej skodzie są trzy ?
Pompa paliwa lub ciśnienie paliwa. Odczytywałeś błędy VAGiem?
Kombinowałem z zaworkiem wstecznym na przewodzie doprowadzającym paliwo. Pomogło ale tylko delikatnie. Po prostu mniej się zapowietrzał a zaworek wstawiłem - aby dowiedzieć się, gdzie się zapowietrzał no i dowiedziałem się, pompa wtryskowa była winna. Wymieniłem na używaną i problem zniknął lecz zanim używana okazała się lepsza doszło aż do dwóch zwrotów....
moze kto powiedziec jaki typ-marka-producent pompy paliwa zastosowano w fabiance?
Jest to coś takiego na obudowie filtra. https://motoplatforma.com/p429,zaworek-z... Wiem, że jest. Ominę całkiem układ zasilania pojazdu i podam paliwo bezpośrednio do pompy.
Witam mam skodę 1,3 MPI na wielopunktowym wtrysku rok 96 Problem polega na tym ze nie odpala oczywiście już trochę posprawdzałem a mianowicie pompa cisnie paliwo wtryski otwieraja konkretni dostaja impuls ze sterownika Iskra na swiecach jest na calej listwie a samochod dalej nie odpala :/
Aby wróciła do żywych jak napisałeś sprawdż czy dochodzi paliwo( po włączeniu zapłonu powinno być slychać jak pracuje pompa benzynowa) i jak to wypadnie pomyślnie to czy jest iskra na przewodach WN.....
zrób jakieś foto ,bo wyglada że obydwie pompy są z tej samej parti produkcji ze śladami łez chińskich dzieci :-))
Witam. Sprawdź czy dochodzi paliwo na listwę wtryskową (zdejmij wąż zasilający z listwy, włóż do butelki i przekręć zapłon (w tym momencie pompa już pompuje paliwo) i sprawdź czy w ogóle leci bo może gdzieś coś się do listwy przytkało np. filtr (niektóre wersje miały))
Układ paliwowy. Pompa wysokiego/niskiego cisnienia, filtr paliwa, albo powietrze w układzie. To obstawiam. Bo plak jest tłusty i przez chwilę jest powiedzmy "paliwem obcym" i dlatego tylko odpala... ;)
...moze Ci rozrzad przeskoczyl i to moze byc przyczyna totalnego zamulenia fury... jest to najbardziej prawdopodobny scenariusz, zwłaszcza jeśli masz tam silnik starszej generacji czyli 1Z, AHU, ALE lub AFN. Kąt wtrysku oczywiście maksymalnie przyspieszony a podanie paliwa na "krótko" z kanistra wyklucza zapowietrzenie układu zasilania - chyba, że...
Znalazł się winowajca problemów, uszkodzony króciec w obudowie filtra paliwa, w układ szło nie filtrowane paliwo, zapychając sitka i zawory. Zmieniłem obudowę filtra paliwa i oddałem zaworek na pompie, zawór i czujnik na listwie do czyszczenia w myjce ultradźwiękowej + wyczyściłem cały układ paliwowy i pomogło.
Tak masz racje silnik z CR:) Czyli może pompa paliwa źle ustawiona?
Idzie zima więc wypadało by wymienić filtr paliwa. Zapewne tam jest nieszczelność (uszczelka i przewody) i paliwo schodzi do zbiornika. Silnik zapala na paliwie z pompy, następnie zapowietrza się zaciągając powietrze z filtra. Jeśli masz przewody paliwowe przezroczyste to łatwo zauważyć płynące w nich paliwo z powietrzem.
Zastanawiam się właśnie nad tą blokadą< nie wiem jak się za to zabrać, myślałem już nad tym aby do odpalenia silnika dać napięcie z akumulatora. Problem polega na tym że pompa paliwo ma, jest odpowietrzona a nie daje na wtryski. Gdy sprawdzałem to zaciąga z filtra i podaje powrotem do zbiornika.
Po włączeniu kluczyka słychać pompę paliwa w zbiorniku ?
Nie stosuj wtrysku od benzynowego silnika bo się zatrze. Wtryski benzynowe są smarowane paliwem. Tak samo jak diesla zalejesz kerozyny to się zatrze pompa, albo wtryski, bo jest "sucha".
Ja miałem problemy podobne do twoich i przyczyną była nie całkowicie sprawna pompa paliwa i wtyczka do niej . Po wymianie pomogło.
Kurcze w tamtym miesiącu kiedy kolega ze swojej Skody Fabii 1.9 TDI PD chciał spuścić paliwo przed sprzedażą jego skoda na PD musiała być odpalona by elektryczna tłoczyła paliwo do kanistra ze zbiornika. Podpięliśmy wcześniej do tego samego węża inna pompę elektryczną i nie tłoczyła paliwa przez tą pompę w zbiorniku(samochód nie odpalony) i jej zawory...
Ewentualnie pompa paliwa kończy żywot
Zasilanie w paliwo (ciśnienie z pompy) i wydech czy drożny? Procedura adaptacji nie przejdzie jeśli są błędy w sterowniku. Wartości otwarcia przepustnicy prawidłowe?
Witam nie proponuję odłączać ani cewek ani sterownika wtrysku bo bez odpowiednich schematów można doprowadzić do tego, że sterownik będzie łapał błędy.Moja propozycja to zamontowac wyłącznik na przewodzie znajdującym się za przekaznikiem pompy paliwa(zasilanie pompy ). Pozdrawiam.
Wiec tak wreszcie moja skoda odpaliła zrobiłem jak radził sztomel ze słoika pompa pociągła i z oporami auto zapaliło wymieniłem filtr i zobaczę jak na razie to z obserwacji w wężyku za filtrem nie ma pęcherza z powietrzem ale widać na zapalonym silniku ze takie bardzo drobne pęcherzyki idą z paliwem czy tak ma być czy powinno iść samo paliwo a i jeszcze...
Jeśli chodzi o ten zaworek wkładany w filtr na spinkę to nie jest zawór zwrotny tylko zawór służący do ogrzewania paliwa, czyli jak zimno ciepłe paliwo wracające z pompy trafia do filtra jak ciepło wraca do baku żeby się schłodzić. Dołóż zwykły zawór zwrotny na zasilaniu.
Pompa paliwa w zbiorniku działa? Filtr paliwa czysty? Co pokazuje przepływomierz?
Kolega Rustin udzielił Ci już odpowiedzi - szukaj nieszczelności w wężykach paliwowych w okolicy filtra paliwa i doprowadzających paliwo do pompy. W przewodach tych nie mogą być pęcherzyki powietrza ( świadczą one o cofaniu się paliwa do zbiornika ), gdyż utrudniają one uruchomienie silnika.
O składzie mieszanki decyduje gaźnik a nie pompa; poziom paliwa w komorze pływakowej i ogólny stan gaźnika pompa ma za zadanie podać paliwo do gaźnika jeśli nie poda odpowiedniej ilości to są problemy ale na pewno nie odpowiada za skład mieszanki Zimny silnik kolego barthezz odpalamy wciskając raz pedał do oporu nie dwa (można i 15 ale automat ssania...
skoda pompa paliwo skoda felicja pompa paliwo skoda felicia pompa paliwo
rejestrator trasy nissan qashqai zasila kamera unifi
jacuzzi dmuchane jacuzzi dmuchane
Sygnały dźwiękowe w telefonie - co oznaczają? Thomson 19HW4323 - specyfikacja i wsady EEPROM