ale chyba na powrocie trzeba zamontować zawór ciśnieniowy Są obudowy posiadające na powrocie odpowiedni zawór. Ciśnienie zasilania np.3,5 bara.
Skoro po podmianie pompy faluje ci ciśnienie to albo problem z zasilaniem samej pompy w paliwo, albo masz wciek paliwa na wytryskach. Ewentualnie coś z wiązką . Nie steruje dobrze pompa. Jak i sam pomiar ciśnienia może być zafałszowany.
Cześć !!! Może mi ktoś z kolegów wytłumaczyć sterowanie zaworami VB1(4) VB2(5) w sterowniku LOA 22 Po łączeniu palnika po pewnym czasie otwiera paliwo na VB1 Teraz jest taka sytuacja że pompa na elektrozawór odcinający paliwo i za pompą przed dyszą zamontowany jest dodatkowy zawór odcinający Jak tym sterować tzn żeby po ruszeniu na pompie chilę odciąć...
Nie doczytałem ostatniego Twojego zdania i dlatego wyżej rozpisałem się o paliwie. Jeżeli podłącze napięcie bezpośrednio z klemy akumulatora do pompy wtryskowej auto pali bez problemu. Oczywiście problem masz w sterowaniu zaworkiem odcinajacym paliwo w pompie wtrysk. Sorki i pozdr.
Pompa wtryskowa, zawór sterujący paliwem lub jej sterowanie .
Sprawdź przekaźnik pompy. Tam można zrobić zworę i sprawdzić czy idzie paliwo i czy odpala. Można sprawdzić zasilanie jak i to czy jest sterowanie. NIe wiem czy wyciągałeś pompę z baku. Ale przy wytartym komutatorze nawet przez lekkie wstrząśnięcie może wrócić na chwilę do życia i jest to fałszywy trop.
Kolego bez żadnych kombinacji , załóż sterownik od sterowania pompy Co (na kotle na paliwo stałe) . Pozdrawiam
Bo mechaniczny wtrysk ma dawkę wolnych obrotów i zawsze dawkuje paliwo. Dopiero cięgno gaszące odcina paliwo. W pompach sterowanych elektronicznie czy CR tak jak w benzynie na elektronicznym wtrysku paliwo nie jest podawane.
Sprawdzić z schematem co steruję pompą paliwa - np przekaźnik i sprawdzić czy jest sterowany lub czy w ogóle jest sprawny. Elektryk potrzebny.
Dokladnie jak pisze kol.malek,sterownik pompy paliwa steruje jednoczesnie wentylami chlodnic.Zasilanie przekaznikow ze skrzynki pod kierownica a sterowanie z modulu GEM po lewej stronie przy konsoli centralnej(czarne plastikowe pudelko z trzema wtykami)sprawdz jeszcze zabezp.glowne w skrzynce pod maska i bezp.pod kierownica.Zrob mostek na przekazniku...
który przekaźnik byłby najlepszy? V277 to pompa paliwa Przekaźniki: J49 i J17 są odpowiedzialne za sterowanie pompą paliwa.
Teraz już rozumiem . Pompa paliwa jest w zbiorniku paliwa. Najprawdopodobniej jest uszkodzenie w układzie zasilania paliwem czyli jest cos że sterowaniem pompy albo sama pompa jest uszkodzona. Pompa jest załączania przekaźnikiem i po na pompowaniu odpowiedniego ciśnienia sama się wyłącza jak silnik odpala to wtedy pracuje cały czas. Propozycja trzeba...
znalazłem ten schemat powinno być tak według twojego rysunku to 6-według schematu pusty 5-regulacja silnika 3-przekaźnik płynu chłodzącego-duża moc grzewcza 2-przekaźnik płynu chłodzącego-mała moc grzewcza 1-przekaźnik silnika pompy chłodzącej paliwo 4-przekaźnik sterowania silnika według mnie powinieneś mieć pod spodem jeszcze cztery bezpieczniki tj:od...
Witam Problem przy odpalaniu zimnego silnika. Jak ciepły odpala odrazu.Swiece zaplonowe wymienione.po przekreceniu zaplonu nie ma paliwa na listwie wtryskowej.Brak też charakterystycznego brzęczenia pompy paliwa. Paliwo pojawia sie po dłuższym kręceniu rozrusznikiem.Przekaźnik pompy sterowany jest masą .Ale masa pojawia się dopiero w momencie krecenia...
Tylko widzisz tutaj pompy w zbiorniku raczej nie ma. Jak paliwo przepływa swobodnie ze zbiornika do pompy ,to zostaje sama pompa HP ,zawór na niej albo jego złe sterowanie.
Witajcie. Mam problem z swoim Oplem Astra. Po przekręceniu kluczyka na zapłon, pompa nie pracuje przez chwilę, przez co ma problem z odpalaniem. Zaczyna pracować dopiero jak jest kręcony zapłon. Dodam, że przekaźnik pompy paliwa wymieniony i nadal to samo. Co steruje pompą po przekręceniu na zapłon, żeby podawała paliwo przez chwilę? Komputer zepsuty?
Cześć! Myślę że jeżeli elektrozawór odcina paliwo to w tym samym momencie powinna być odcięta pompa elektrycznie lub pneumatycznie poprzez siłownik pneumatyczny sterowany elektrycznie.Przyglądnij się jaki jest osprzęd wokół pompy, co czym steruje i daj znać do czego doszedłeś to spróbóję Ci pomóć. Pozdrawiam!
Widziałem te schematy , ale to nie ten ECU. Potrzebuję taki , gdzie przekaźnik pompy paliwa sterowany jest z 20 pinu ECU.
Filtr paliwa do wymiany na początek póżniej sprawdzić pompę paliwa i jej sterowanie.
jest tam przy pompie taki elektrozawór z jednym przewodem co odcina paliwo sterowany jest po stacyjce +12V po właczeniu zapłonu
Prawdopodobnie nie jest podawane paliwo. Pompa działa? Wtrysk jest sterowany? Sprawdziłeś coś sam?
Jeśli niema zewnętrznego czujnika musi byś rezystor R1 (klucz) 620 ohm zaznaczony na schemacie ,inaczej sterownik rozpoznaje uszkodzenie czujnika zewnętrznego, Do uruchomienia potrzebujesz podłączyć plus-minus ,pompa paliwa i sterowanie przez zieloną diodę led i nic więcej ,regulacja temperatury nie musi być podłączona ,będzie grzało na maxa
Pompa paliwa załącza się samoczynnie po włączeniu zapłonu i dobija paliwo do odpowiedniego ciśnienia. Steruje nią przekaźnik pompy w skrzynce bezpieczników.
Witam! Mam pytanie czy znacie może jakiś sterownik który obsługiwał by 2 pompy co oraz nadmuch, a dokładnie chodzi mi o sterowanie pompy na obieg z grzejnikami oraz sterowanie pompą na obieg podłogówki oraz aby sterował nadmuchem w kotle na paliwo stałe. Mam też pytanie czy przypadkiem nie można by zastosować sterownika który obsługuje pompę co oraz...
Koncze plytke do piecyka termo top C, Wyrzycilem oryginalan a i robie od poczatku swoja. Dokladnie sterowanie polega na regulacji obrotow wentylatora i regulacji pompy dozujacej paliwo, kontrola temperatury wody. Rozbudowalem o sterowanie dmuchawa w algorytmie ze po osiagnieciu w kabinie 12 stopni wylacza dmuchawe i podgrzewa silnik do 50 st. Wszystko...
(Tylko nie wiem po co ta szyna i te wężyki, skoro wtryski są z przodu i wężyk zaopatruje je w ropę.) To właśnie ta szyna zasila wtryski paliwem pod ciśnieniem, a wężyki to tzw. przelew. Tak to działa w systemie CommonRail który masz w tym silniku. Pompa wysokiego ciśnienia napędzana z paska rozrządu zasila paliwem wtryski przez wspólną listwę (stąd...
Ja bym nie szukał już w czujniku położenia wału czy innych które sterują też zapłonem skoro na lpg jest dobrze. Problem masz w układzie zasilania paliwem czyli albo wtryskiem albo pompą paliwa. Osobiście bym sprawdził wtyczki i połączenia przy wtryskach.
Skąd przyszło ci do głowy że czujnik ma pokazywać 0? Ciśnienie przed pompą CR jakie? Sterowanie obu zaworów jest?
Tak na szybko z wujka google: P12A6 Możliwe przyczyny Wadliwy moduł sterujący sterownika pompy paliwa Wiązka przewodów modułu sterującego sterownika pompy paliwa jest przerwana lub zwarta Obwód modułu sterującego sterownika pompy paliwa słabe połączenie elektryczne Wadliwy moduł sterujący silnika (ECM)
Jednakże mam pytanie za 100 punktów jak będzie wyłączony dopływ prądu do sterownika to czy przy próbie odpalenia auta nie ulegnie zniszczeniu jakaś część . Bo pompa paliwa będzie podawać paliwo a nie będzie zapłonu? nie ulegnie zniszczeniu, bo odciecie komputera rownier unieruchamia rozne czujniki sterowane z komputera (m.in. pompa paliwa nie bedzie...
A co ma hall do tego? Masy na sterownik sprawdziłeś? Zobacz przy samym sterowniku czy wystawia masę
Witam zgadzam się z tobą kolego mkos1 , rzecz w tym żę wcześniej po przekręceniu kluczyka w stacyjce pompa pracowała przez około 3-4s a teraz pracuje non-stop (paliwo zaczyna sie przelewać przez przepustnice) coś musi sterować pompą i to pewnie się zepsuło tylko nie wiem co nią steruje
Cewka, sterownik,czujnik położenia wału, wałka rozrządu, pompa paliwa, sterowanie pompą, przekaźnik, ukryte odcięcie itd. Jakaś diagnostyka była robiona?
Witam, wiem, że temat wielokrotnie wałkowany, ale wczoraj padł mi sterownik TAN (oczywiście problem z masą) - ciągła praca pompy paliwa. Wymieniłem tranzystory i diody, teraz nie steruje pompą wcale. Jak sprawdzić czy sterownik w ogóle działa? Czy ma ktoś dobry schemat instalacji tej wersji (88 r.), bo w tych które znalazłem, Haynes i jakiś niemiecki,...
W di sa dwa zawory na pompie. Czerwony i zielony i to one sterują paliwem. Zaslep egr i sprawdź czy Ci przejdzie. Wg mnie tu leży Twój problem. Zasyfiony egr. Zrób zaslepke z blachy od szpachelki i porównaj efekt.
Sterowanie paliwem pompa wtryskiwacze do sprawdzenia. Poszedł tak bo działało ssanie automatyczne 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika.
Na 90% nie ma takiego przewodu, sygnał leci w postaci cyfrowej.
Sprawdz zasilanie na przekaźniku pompy i jego sterowanie z ecu. Błędy i test elementów vagiem jest oczywisty.
Wedle schematu to przekaźnik pompy palia zasila też wtryskiwacze,pompę wtórnego powietrza,przewietrzanie zbiornika.Myślę że temu przekaźnikowi styki się upaliły.Ewentualnie jego sterowanie bądź zasilanie styku.
Kia ceed 1.4 cvvt nie odpalą Witam. Proszę o poradę lub kawałek schematu. Kia ceed przestała nagle odpalać. Po sprawdzeniu wtyczek jest taki problem ze dostaje tylko 6v na sterowanie przekaźnika pompy paliwa. Mimo zworki pod przekaźnikien auto i tak nie odpalą. Iskra jest , paliwo ( jak zworka też jest) żadnych błędów w ECU. Immobiliser gaśnie . Już...
Witam potrzebuję szybkiej pomocy mam ten sam problem podmieniłem sterowniki pompę paliwa steruje ale ..nie steruje zaworem od turbo ??
A przekaźnik pompy paliwa sterowany jest z "komputera" wtrysku.
Witam! Przekaźnik pompy paliwa sterowany jest masą z urządzenia sterujacego. I na tym przewodzie znajduje się wyłącznik bezwładnościowy. Podaj dokładny kod silnika, to podam Ci z którego pinu urządzenia sterującego sterowany jest przekaźnik pompy paliwa. Napisz też z czym masz problem, czy nie działa Ci pompa paliwa? Pozdrawiam
jest to perkins 4 cylindrowy w ładowarce massey ferguson 9407s i teraz po dokładnym przyjrzeniu się w ogóle paliwo nie idzie do wtrysków silnik kręci manualna pompa doprowadza paliwo do pompy i dalej nie idzie Dodano po 2 pompa jest mechaniczna ale wtryskami steruje komputer
Pompa jest załączana przez przekaźnik pompy paliwa. Styk roboczy jest zasilany osobnym bezpiecznikiem niż cewka tego przekaźnika. Brak zasilania cewki powodowałby więcej błędów min przepływomierz, elektrozawór turbiny oraz EGR. Sterowanie przekaźnika jest realizowane w masie przez ECU. Paliwo ma być w obu komorach zbiornika. pompka jest z prawej strony...
Witam Mam ten sam problem w E 90 3.0 xd auto dzień wcześniej jeździło a rano nie odpaliło. Wymieniłem zawór sterujący w pompie CR ale to nie pomogło. Paliwo dociera do pompy CR ale cały czas otwarty jest przelew. Podejrzewam uszkodzenie pompy CR lub sterowanie zaworem. Czy ktoś poradził sobie z tym problemem ? Pozdrawiam
witam chciałbym obniżyć prędkość pompy paliwa w aucie. pompa ma sporo większy wydatek niż faktycznie potrzebuje podczas normalnej codziennej jazdy. nie chodzi mi o obniżenie ciśnienia tylko o to aby pompa bez sensu nie pompowała nadmiernej ilości paliwa kiedy nie jest to potrzebne używam megasquirta3 do sterowania pracą silnika od niedawna może on sterować...
Dzień Dobry . Proszę o pomoc ze schematem instalacji pompy paliwa - brak plusa sterującego przekaźnikiem pompy paliwa skoda fabia 2 2011 rok 1,6 TDI. Czy ktoś dysponuje schematem elektrycznym ?
a w sterowniku masz jakieś DTC? wygląda jakby go jednak immo trzymało... pompą paliwa steruje ?
z reguły czarny to masa, czerwony to plus. Sterowanie idzie z przekaźnika pompy, który dostaje sygnał z "czujnika" ciśnienia paliwa. Namierz przekaźnik wyjmij go i zrób zworę między "grubymi" stykami. Pompa powinna pracować wtedy na okrągło (tylko do testów). Przekaźnik powinien klapnąć na sekundę po włączeniu zapłonu aby pompa uzupełniła paliwo przed...
Wtryskiwacze paliwa są zazwyczaj zasilane z + po przekaźniku sterowanym przez ECU. Wtryskiwacze są sterowane od strony masy. Przy common rail wtryskiwacze są zasilane ze specjalnego układu zasilającego w ECU, który generuje wysokie napięcie potrzebne do uzyskania szybkiego narastania prądu w cewkach, lub do otwarcia stosów piezo. Tutaj przy wtrysku...
Naładuj akumulator!!! Jeżeli chcesz ominąć odcięcie alarmu to połącz 2 przewody z górnej części schematu opisane jako "np. przewód sterujący pompą paliwa"
jak sobie przypominam to system wtryskowy MAZDY EGI MFI-i sterowanie pompy paliwa na jasnozielonym przewodzie wychodzącym ze sterownika silnika
Dzieki. Sory nie napisałem jaki silnik. Jest to 1.6 Polski silnik z wielopunktowym wtrystkiem. Mnie się tez wydaje że ten przewód masowy na cewkę przekażnika od pompy jest sterowany z komputera. Jest kabel żółty z czarnym paskiem. Chyba coś w komputerze się spaliło bo jest brak tej masy więc podałem na stałe i auto chodzi. Oczywiście sąsiad zaraz zauważył...
nie wydaje mi się, aby zwarcie na zasilaniu mogło coś dalej rozwalić Oj, mogło mogło, np sterowanie pompy paliwa.
W przypadku pompy rotacyjnej powrót paliwa do baku jest i z pompy i z wtryskiwaczy, najczęściej łączą się gdzieś po wyjściu na trójniku i potem jeden przewód wraca do baku. Pompy rotacyjne sterowane elektronicznie mają spory przelew, ponieważ pracują całkowicie zalane paliwem pod ciśnieniem, a ich nastawniki dawki i kąta wtrysku wykorzystują do pracy...
Wyklucz brak paliwa w pompie - pompka-gruszka i paliwo z bańki, przecież ten XUD to prawie jak ursus - typowy, mechanicznie sterowany diesel.
Na pewno sprawdziłeś czy przekaźnik zwiera styki robocze po przełączeniu na benzynę? Przekaźnik wyłącza zasilanie (+12v) na wtryski i sterownik "nie protestuje"? Przekaźnik pompy paliwa sterowany (jego cewka) jest masą ze sterownika , druga strona cewki po 15!
Witam ponownie Temat rozwiązałem następująco: -na zasilaniu pompy zaworek zwrotny między filtrem a pompą -na przewodzie przelewowym elektrozawór paliwowy normalnie zamknięty, sterowanie poprzez przekaźnik z elektrozaworu pompy wtryskowej. Po zgaszeniu silnika paliwo nie ma możliwości cofnąć się zasilaniem, ani przelewem. Furka pali bezproblemowo. Koszt...
Dalej pompa nie działa, przekaźnik jest sprawny poza tym ten przekaźnik nie steruje pompą paliwa(sterował w modelach do 86r.)Na pompie jest odpowiednie napięcie, a prąd jest rzędu setnych części mA.Co się mogło stać?
Jeżeli jest sterownik Digifant , to nad kasetą bezpiecvzników jest dodatkowy przekaznik opóznionej pracy pompy paliwa , sterowany czujnikiem cisnienia paliwa 1,2 bara.
nie ma przekaznika pompy paliwa (wstepnej) sterowanie pompy wytryskowej jest z ECU. Jak Ci sie zapowietrza znaczy nieszczelnosc (w tym modelu najczesciej pod obudowa filtra powietrza byla na to nawet jakas akcja serwisowa)
Podzielę się z wami moim doświadczeniem w sprawie wyłączania pompy paliwa podczas jazdy na gazie. Instalację gazową Landi Renzo OMEGAZ mam w aucie już 5,5 roku. W tym czasie przejechałem na gazie 115000km. Przy przebiegu ok. 40000km (10000km - LPG) padła w moim Oplu pompa paliwa. "Sekcja zwłok" wykazała przetarcie się styków komutatora!!! Marna jakość...
ogrzewanie będzie pompą ciepła gruntową czyli paliwo to prąd 😉 W takim wypadku paliwem są pierwiastki przechodzące reakcję jądrowe. Prąd jest tylko czynnikiem roboczy :D No to pytanie czy chcesz sterować pompami w pompie ciepła, czy tylko pozostałymi rzeczami?
Na początek sprawdź czy, po przekręceniu stacyjki, jest plus na bezpiecznikach (cztery obok siebie). Jeżeli nie będzie to sprawdź bezpiecznik przy przekaźniku rozrusznika. jeżeli wszystko będzie ok to... Ten przekaźnik (starting circuit cut off relay) o którym piszesz to jest "zabezpieczenie". musisz sprawdzić czujnik poziomu oleju- czyli czy dochodzi...
Witam ponownie wszystkich zmieniłem uszczelniacze i jak nareazie bez skutku pompa podaje paliwo rurkami ale bardzo słabe cisnienie po podłaczeniu opel tech2 wyskakuje błąd 1630 i 1635 czyzby sterowanie pompa padło(sterownik pompy wtryskowej) jak by ktos podpowiedział to będę wdzięczny.pozdrawiam
Znaczy, wpiołeś sie pod sterowanie orginalne palnika z podgrzewaczem paliwa?!pomysłowo!hehe a jak zrobic takie coś z palnikiem bez pogrzewacza?!i zonk?!hehe to proste należy podgrzewać paliwo doprowadzone do dyszy palnika można to zrealizować poprzez zamontowanie grzałki z termostatem na rurce doprowadzającej paliwo z pompy do dyszy
po wlączeniu stacyjki w twojm poldku powinno byc słychać dwa załanczające się przekażniki jeden to pompa paliwa drugi to sterowanie silnika.często w poldku zdaża się ze do tych przekażników dostaje się woda
Piszesz że wszystko zaczęło się od tego, że silnik przestał odpalać. To nie jest typowa pompa paliwa jak w silniku z wtryskiem paliwa, że jak nie działa to silnik nie ma prawa działać. W takim przypadku należy zalać komorę pływakową gaźnika paliwem z kroplówki i wtedy spróbować odpalić. Jeżeli nadal nie odpala, to możliwe że gaźnik wymaga wyczyszczenia...
BINGO Przekaźnik w oryginalnym alarmie. Gdy się przegrzał po prostu puszczał i silnik gasł. Po ostygnięciu znowu trzymał. Czasami potrafił też puścić gdy włączyłem jakiś odbiornik elektryczny i był skok napięcia. Taki chochlik od WV w prezencie. Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat może być pomocny innym. Nagradzamy "Pomógł".
Pompa paliwowa jest sprawna , pompa wtryskowa też. To dlaczego na krućcach nie ma paliwa ? Moim zdaniem to sterowanie listwą.
AVE ciekawe jak by ktoś podłączył te cudo miedzy pompę paliwowe a wtrysk zasilanie to jak ma paliwo pobrać skoro pompa nie pracuje, ona nie pozwoli pobrać paliwa to tak jak by napompować pełen zbiornik paliwa, pompa nie pracuje to nie ma przepływu paliwa, tak jak pisał przed mówca oddzielne zasilanie paliwa czyli dodatkowy przewód paliwowy plus jakiś...
1 i 3 to "sterowanie" czyli np. 1 - masa 3 - plus (np. z przekaźnika od pompy paliwa) 2 i 4 obwód którym sterujesz = w tym wypadku światła dzienne.
ewentualnie elektrozawór, który steruje wydatkiem pompy, lub całkowitym przekierowaniem paliwa na powrót. Masz pompę CP1?
Kolejne pytanie dot Webasto. Podając paliwo ręcznie strzykawka działa aż miło. Jeśli zaś podawać ma pompa nie daje rady. I tu pytanie. Czy ta pompa działając bo cyka i podaje paliwo może mieć jakiś problem z wydajnoscia? Pompa sterowana ręcznie za pomocą kabla radzi sobie całkiem spoko natomiast sterowana normalnie jakoś słabo pompuje. Macie jakieś...
No to skoro jesteś pewny że masz iskrę i paliwo w listwie a nie odpala to zostaje tylko sterowanie wtryskami, bądź nie działająca pompa podczas pracy rozrusznika.
Bezpiecznik 15 Regulator ciśnienia paliwa Miernik masowego przepływu powietrza Jednostka sterująca pracą silnika Pompa wtryskowa Podgrzewacz paliwa Układ wstępnego podgrzewania (typ ze świecami żarowymi) 30A Na razie znalazłem tylko taką informację,może to cię naprowadzi.
Np.: Brązowo/szary przewód w złączu stacyjki, Niebiesko/zielony przewód w czarno/niebieskim złączu skrzynki bezpieczników w kabinie, ECU - pin 58 - +12V po stacyjce [15], ECU - pin 13 - sterowanie głównego przekaźnika zasilania, ECU - pin 24 - sterowanie przekaźnika pompy paliwa, ...
Takie efekty może powodować też nieprawidłowy przepływ paliwka do silnika - patrz. zapchany filtr paliwa, uszkodzona pompa paliwa, uszkodzone sterowanie pompą paliwa czy układu podawania paliwka do cylindrów, itd.
A co to delphi ? :D Opiłki możliwe. Nie wiadomo tez czy steruje wtryskami ,wiemy że paliwo dochodzi.
Tipo na monowtrysku. Auto odpala i po chwili gaśnie, obojętnie czy na wolnych obrotach czy przy wciśniętym pedale gazu. Na pewno jest to problem z paliwem. Nie posiadam schematu i nie potrafię sprawdzić czy traci sterowanie pompa paliwa czy może związane jest to z nieprawidłową pracą systemu odcinania dopływu paliwa podczas hamowania silnikiem (cut-off)....
Skoro iskra jest to należałoby sprawdzić czy do listwy wtryskowej dociera paliwo kiedy kręcisz rozrusznikiem. Jeżeli nie to trzeba sprawdzić czy pompa paliwa ma zasilanie. Jeżeli paliwo dociera to trzeba sprawdzić czy wtryski mają zasilanie i czy jest ich sterowanie.
pompą paliwa raczej steruje ecu?!
Sondy wydają się pracować prawidłowo. Druga sonda w przypadku sprawnego katalizatora tak właśnie powinna pracować. Przy jeździe i hamowaniu silnikiem napięcie na niej powinno spadać prawie do 0V. Grzałki są realizowane w tej sposób: napięcie 12V pozyskiwane jest z przekaźnika pompy paliwa, natomiast sterowanie masą idzie że sterownika silnika.
CO TO JEST ZAWÓR M-PROP? Jednostka dozująca paliwo zamontowana na pompie wysokiego ciśnienia,służy do regulacji ciśnienia, sterowany jest poprzez regulacje PWM i nie można go sprawdzać podaniem napięcia np. z akumulatora.
zastanawia mnie jedno: czy gdy nawinę te kilka zwojów na 6 przewodów idących do każdej świecy , czy nie będą na wzajem się zakłócać. Ewentualnie jak najlepiej to zrobić aby się nie zakłócały. Pytanie czy układ będzie na tyle szybki aby zdołał generować poprawnie impulsy przy dużych prędkościach obrotowych silnika (około 6500 obr/min) ? Masz okrągłe...
Ja stawiam na układ sterowania pracą wentylatora chłodnicy i pompy paliwa sterowany czujnikiem przy kolektorze ssącym ,przerabiałem temat w passacie. Prześledź sobie schematy auta i sprawdź czy u ciebie jest taka funkcja a pod maska poznać można po dodatkowym czujniku koło kolektora ssącego
Dochodzi napięcie do pompy? Z pod bezpieczników na kable idzie napięcie sterujące pompy?
Przekaźniki pod maską. Zasilanie tego przekaźnika brane ze styku przekaźnika załączającego pompę paliwa. Sterowanie masą z ECU http://obrazki.elektroda.pl/4641274700_1...
Co chcesz diagnozować Ty masz K-Jetronic wtrysk mechaniczny i bez wiedzy o tym systemie lepiej nic nie ruszaj bo go rozregulujesz K-Jetronic to układ wtryskowy sterowany mechanicznie, zapewniający stałe dostarczanie paliwa. K-Jetronic jest skonstruowany w taki sposób, by spełniał następujące funkcje: - mierzył ilość zasysanego przez silnik powietrza;...
Nie jestem fachowcem w tej dziedzinie,ale wiem że ogrzewanie podłogowe podłączają pod obwód z grzejnikami.Temperatura na podłogówce ma mieć 20 stopni i ciśnienie 1,5 atm.No i przy piecach z paliwem stałym stosują mieszalniki.
Wiesz moze jak jest pompa w tym samochodzie? Jezeli jest to pompa z elektronicznym nastawnikiem dawki paliwa to sprawdz czy nie upalil sie jakis przewod do sterowania pompa.
W tych golfach jest przekaźnik nr 18, ale pompą paliwa steruje przekaźnik nr 30 i z tego co słyszałem to zdarzało się że akurat te się psuły, co skutkowało niespodziewanym gaśnięciem auta. Nowy kosztuje ok 30zł, ale jak masz możliwość to spróbuj podmienić od kogoś.
witam, podpinam się pod temat, czy sterowanie pompy paliwa w baku jest przez jakiś bezpiecznik/przekaźnik? Pozdrawiam i dzięki za ewentualne odpowiedzi
Sprawdź filtr paliwa, skoro chodzi na samostarcie to nie dostaje paliwa albo nie steruje pompy. świece płomieniową znajdziesz wkręconą w do aluminiowej rury kolektora, przychodzi do niej jeden przewód przykręcany z góry oraz z boku metalowa rurka z paliwem.
Procedura jest następująca: Ustawiasz napęd pompy wtryskowej na znakach wybitych na kołach zębatych. Następnie obracasz wałem korbowym (zgodnie z kierunkiem pracy silnika) tak, aby ustawić tłok pierwszego cylindra w GMP. Znak na kole zamachowym powinien się pokryć ze znakiem na bloku silnika. Następnie cofasz trochę koło zamachowe aby odnaleźć drugi...
Zrobione, porszak śmiga.
Zanikło zasilanie we wtyczce od sterowania pompą wtryskową i na elektrozawór odcinający paliwo. Gdzie szukać przyczyny? ZATARTA POMPA PALIWA
Sterownik wysyła minus na przekaźnik pompy paliwa. Pozdrawiam.
Na samym początku zaczął bym od zebrania informacji jakim dokładnie piecem będzie się sterowało oraz jak dokładnie wygląda cała instalacja CO. Gdyby to był prawdziwy obiekt za chwilkę jak byś zaczął analizować to mogło by się okazać, że masz zbiornik buforowy 5000litrów i palisz paliwem stałym a na początku oczywiście klient o tym by nie wspomniał....
sterować pompa paliwo obwód sterować pompa paliwo sterować silnik pompa paliwo
volvo check honda biegi odpowietrzenie tuszu
Naprawa zepsutej diody w czajniku elektrycznym Przestrojenie radia Unitra Diana Stereo DST-301