Cała sprawa polega na tym że w momencie wypadku gaśnie silnik i pompa jest automatycznie wyłączana, zrządza tym sterownik silnika, czujnik położenia wału wyczuwa że silnik nie pracuje to pompa stop, inaczej paliwo wylewało by się na jezdnię i dodatkowe nieszczęście gotowe, do puki czujnik nie wykryje obrotu wału silnika sterownik nie uruchomi pompy...
Kolego bez żadnych kombinacji , załóż sterownik od sterowania pompy Co (na kotle na paliwo stałe) . Pozdrawiam
kogut117: no to skoro podciśnienie się nie zmienia no to albo kanał w przepustnicy przytkany (żadko), albo wężyk od mapsensora sparciały (zazwyczaj), albo sam mapsensor (nie zdażyło mi się) albo złączka/wiązka zgniła/przetarła się gdzieś Waldi: możesz mieć piękną iskrę i paliwo i powietrze a i tak nie zapali jak masz jeszcze np zapłon bardzo przestawiony...
Witam, podstawa to paliwo i iskra, skoro świece mokre to brak iskry. Silnik to pewnie 2.0 8v c20ne, Wykręć jedną świece , podłącz w przewód i połóż na bloku, zobacz czy iskra przeskakuje. Jak iskra będzie lub nie będziemy dalej szukać. A do kolegów wyżej , jak czasami macie się wymądrzać to lepiej już nic nie pisać bo robi się bałagan, i z 10 postów...
Przykro mi, ale ubiłeś sterownik wtrysku. W cylindrach jest już tyle benzyny, że rozrusznik nie może przekręcić wałem (pracująca non stop pompa paliwa + otwarte wtryskiwacze) Pozostaje wymiana sterownika oraz trzeba wykręcić świece i kręcić kluczem za śrubę wału tak, aby silnik "wypluł" paliwo (nie rób tego rozrusznikiem ! )
Może immobilizer a jeśli nie to trzeba by było połączyć się kompem z pompą(zakładam że się nie mylę że pompa ma sterownik na sobie). Sprawdź czy dobrze chodzi na plaku, czy w zbiorniku jest paliwo i czy dochodzi do pompy.
Iskra jest ? Paliwo pompa podaje ? Sterownik silnika obroty widzi ?
Altea 2009r silnik BXE 1,9 tdi wymieniłem.. pompka paliwa ,czujniki wału i walka,pompę podcisnienia(paliwo+hamulce )sterownik podcisnienia wyczyscilem turbine dalej to samo gasnie w czasie jazdy.dzisiaj jadąc zaczął mi przerywać jakby mu brakowało paliwa trzymałem to na biegu i po pewnym czasie odpalił..wypiłem filtr paliwa(nowy) do sprawdzenia czy...
To może dołożę motor 2.0dtl z Opla, padający EGR no i pompa w której zaciera się nastawnik i pali sterownik + uszczelnienia na wtryskach (czarne paliwo w zbiorniku)
https://obrazki.elektroda.pl/3849726800_...
Weź poki co żarówkę minimum 21W i sprawdź Zasilania tego sterownika.
16V jest nie do pomylenia z 8V, 16V ma dwa wałki w głowicy i zupełnie inaczej przez to wygląda "góra" silnika. Do wymiany jest pompa paliwa, sterownik silnika, centralka CODE oraz transpondery w kluczykach lub stacyjka i zamki.
Tak sprawdź wtryski. Następnie sprawdź również przekaźnik sterownika silnika. Paliwo z pompy się nie cofa? Na filtrze paliwa jest zaworek? Rozrząd poprawnie ustawiony?
Witam. Mam problem z sterownikiem pompy paliwa w Passat B7 1.8 TSI. W upały samochód potrafił mi zgasnąć, zauważyłem, że dzieje się to po dłuższym postoju na słońcu, kiedy wewnątrz jest wysoka temperatura. W załączniku stary czarny sterownik i nowy Vika. Cały problem w tym, że po wymianie pompa co jakieś 15 sek podpompowuje paliwo po zgaszeniu, a nie...
Czy to może być wina sterownika pompy lub całej pompy , że czasem podaje paliwo a czasem nie ?
Panowie, jak wygląda ten elektrozawór na pompie?, czyżby to chodziło o ten na którym puszcza często paliwo przez piny.
(Tylko nie wiem po co ta szyna i te wężyki, skoro wtryski są z przodu i wężyk zaopatruje je w ropę.) To właśnie ta szyna zasila wtryski paliwem pod ciśnieniem, a wężyki to tzw. przelew. Tak to działa w systemie CommonRail który masz w tym silniku. Pompa wysokiego ciśnienia napędzana z paska rozrządu zasila paliwem wtryski przez wspólną listwę (stąd...
Witam, mam następujący problem z autem Rover 45 2000r 2L itd. Auto miało już kiedyś regenerowaną pompe paliwową, co nie wiem, bo buraki nigdy nie powiedzą tylko kasę zabierają. Ostatnio samochód znów stanął. Wykluczamy głupie powody typu paliwo, filtr i inne ceregiele. Obejrzałem sterownik pompy, VP30, nie wygląda na spalony. Wkurzyłem się i żeby nie...
To też o to właśnie chodzi jak przebija wtryski to kombinuj z ustawieniem a jak sika tyle o ile to problem w pompie. Kiedyś V6 odpowietrzałem cudowałem paliwo sikało na plaka łapał. Po dokręceniu wtrysku cisza .
Pompa daje Ci za dużą dawkę paliwa, stąd falowanie. Uspokaja się pod obciążeniem czyli światła, klima, bo zapotrzebowanie na paliwo odpowiada wtedy rzeczywistości. A podczas falowania sterownik wysyła duży prąd do zaworu SPV i stąd spalenie elementu. Chyba masz po prostu nadmiernie zużytą pompę, bo nie wiem czy jest tam możliwość regulacji dawki.
Albo pompa padła albo zaworek na pompie który puszcza paliwo na wtryski u ciebie znajduje się on pod sterownikiem immo na pompie
+ spod bezpiecznika pompy paliwa, masa sterownik pin 20. Od 0-12 wartość taktowana.
Szukaj po kabelkach gdzie ginie, sprawdź sterownik od gazu. Napiecie na wtryskach musi pojawiać razem z pracą pompy paliwa, a sterownik silnika otwiera je podając masę.
Jeśli pracuje na dwóch paliwach to uwalony sterownik LPG i nie odcina wtrysku benzyny. Możesz na próbę zdjąć wtyczkę z pompy paliwa i sprawdzić czy praca silnika stabilizuje się.
Według mojej wiedzy pompa wtryskowa (VP44) zaciąga paliwo sama. Przyznam, że nie rozbierałem tego kosza pompy w baku, ale z tego co wiem ta elektryczna pompa ma za zadanie doprowadzić paliwo do miejsca (zbiorniczka w tym koszu) z którego już pompa wtryskowa zasysa sama. Jeśli się mylę to może ktoś mnie poprawi. Odpalałem taki silnik z bańki i normalnie...
W tym 2 odpuść sobie wiązkę i sterownik a szukaj dlaczego jest za małe. Czujnik FPR, zawór FPR, zasilanie paliwem (pompa wstępna, filtr) i czego nie życzę, też prawdopodobne, sama pompa CR. Czym czytałeś?
Sprawdź pompkę paliwa czy podaje paliwo. Zdejmij na chwilkę przewód paliwowy i niech ktoś przekręci kluczykiem. Instalacji lpg wpięta jest pomiędzy wtryski. Sprawdź w momencie rozruchu silnika na benzynie czy masz zasilanie na nich.
Może być EGR ale zakładamy że zaślepiony,a przewody doprowadzające paliwo? Ewentualnie sterownik pompy...
Cześć, mam problem z 1.1 2000 rok. Auto nie odpala, pompa podaje paliwo, wtryski pracują, iskra jest, bo z plaka pali a mimo to kręci i nie odpala. Nie łączy się z żadnym modułem ani ABS, ani poduszki, tym bardziej że sterownikiem silnika. Miał ktoś podobny problem ?
tak, auto nie odpala. Pompa jest w 100% sprawna ponieważ została naprawiona. Musze tylko sobie ten sterownik zrobić i będzie dobrze.. Paliwo jest podawane na wtryski ale ze zbyt małym ciśnieniem.
Witam panowie co dotyczy tych pomp paliwowych to mogę podpowiedzieć odpowietrzenie jest trochę trudne ale u nas w serwisie VW jest to przerabiane i po przeróbce niema już kłopotu w zbiorniku jest pompa paliwa elektryczna służy do dopełniania smoka a jest to faktycznie pompa pompująca paliwo wkłada się zawór jedno kierunkowy za nim trójnik i ta pompa...
Na starych silnikach PD chmurka chwile po odpleniu oraz lekkie zająkanie (szczególnie po nocy) to norma. Niestety stary układ paliwowy się zapowietrza mniej lub bardziej co powoduje spadki ciśnienia na pompie tandem (stąd dym i lekkie zająknięcie czy falowanie). Usunięcie tej niedogodności jest trudne i kosztowne (jak to w starym dieslu). Gdzieś widziałem...
nes421 napisał: Czy instalacja gazowa może mieć coś z tym wspólnego? Pozdrawiam A jak sobie wyobrażasz żeby pracowała pompa paliwa i gaz do przepustnicy się dostawała? Na logikę można przyjąć że jest odcinka pompy paliwa przez sterownik gazu. http://www.diaaut.home.pl/r12441c8_pliki... Schemat tak dla zasady.
To zależy czy sterownik gazu odłącza pompę paliwa, a jeżeli przekaźnika nie słychać to możliwe że sterownik gazu nie ingeruje w obwód pompy paliwa.
Oryginalny alarm odcina rozrusznik, a sterownik LPG nie ma wyjść na pompę paliwa. Przyczyna jak wyżej - sterownik silnika.
paliwo wraca normalnie do zbiornika tylko ze nie wiem co z ta pompa. wszedzie paliwo dochodzi i wraca. sterownik edc15c2 zostal przeprogramowany tak by nie mial immo, i po podaniu paliwa pompa elektryczna podlaczona na stale auto odpalilo. Wada po odpaleniu byl fakt ze auto krecilo sie tylko do 2000 obrotow ale chodzilo. Teraz juz wogole nie odpala...
Witam.Temat jakich wiele ale na identyczny problem nie trafiłem. Jak w temacie,Astra G 2.0 DTL 99 rok kombi.Przebieg 247 tyś (przebieg autentyczny) u mnie od 7 lat a autko znam od nowości.Zero jakichkolwiek większych napraw jak do tej pory.(jesienią przelewy i trójniki) Wróciłem do domu normalnie,zgasiłem i rano już nie odpaliła.Pierwsza myśl zapowietrzył...
A np takie, czy pompa ciagnie paliwo, czy skaka obrotomierz, poza tym tam są dwa sterowniki....
Powietrze na powrocie z wtrysków jest rzeczą normalną. Niestety "powietrze" na powrocie z wtrysków nie jest rzeczą normalną ,a na pewno nie w przypadku 1.5 dci DELPHI. Jest to oznaka uszkodzenia wtryskiwaczy i zmora w przypadku MEGANE II z powodu konstrukcji filtra paliwa. Paliwo z powrotu miesza się z paliwem zasilającym co powoduje po zgaszeniu silnika...
Zamienia się na E , H i J
Przepraszam, że tyle się nie odzywałem. Nie spodziewałem się, że ktoś wróci do tematu. Ale do rzeczy. Z mojego doświadczenia nie ma potrzeby podłączania komputera i dodatkowych regulacji po wymianie pompy. Tak jak pisał kakibara ustawienie rozrządu (oczywista oczywistość) i odpowietrzenie układu. To faktycznie istotne. Polecam sposób z odkręceniem przewodów...
Dzięki za info o AB-QM. Nie kupuję "projektu wykonawczego" po to by potem był niezgodny ze stanem realnym. Co do sprawdzonych rozwiązań buderus w przykładowych instalacjach zawsze daje dodatkowa pompę przy obiegu grzejników ściennych. Moim zdaniem w tym projekcie jest błąd ale chce się jeszcze upewnić przed zgłoszeniem wszelkich uwag. 6. Czy ktoś dokonywał...
Kupiłem sterownik silnika od identycznego samochodu, przerzuciłem tylko pamięć 95160 z IMMO i jest bez zmian. Pompa CP3 nie buduje ciśnienia a gdy odepnę wtyczkę od zaworu regulacyjnego, to ciśnienie rośnie błyskawicznie i mija wymagane 240bar szybując do ok 700bar. Pytanie zasadnicze: dlaczego sterownik silnika, podczas rozruchu, zamyka paliwu drogę...
Witam, te pompy maja sterownik na pompie i chłodzony paliwem jak na sucho jechałeś to sie przegrzał i końcówka sterowania padła, nowy sterownik to około 1500zł, mógł sie też zawór zatrzeć , jak odpowietrzyć? ja używam do tych pomp zewnętrznej pompki i mimo że zalany filtr to około 10sek leci paliwo z powietrzem i po takim zabiegu zapala te pompy( ja...
witam, te pompy sa bardzo wyczulone na jakość paliwa i lubia sie przycierać jak paliwo złej jakośći, ponieważ sterownik jest na pompie chłodzony stopień sterujacy przepływajacym paliwem to efektem jest zonk sterownika( tranzystora sterujacego), nie wiem co sie pozacierało u ciebie ale kompletna regeneracja takiej pompy w Bydgoszczy z gwrancja na rok...
Kiepskie paliwo,zapchany wydech itd.Świece mokre iskra jest to raczej sterownik obroty widzi co?Jeszcze może być coś faktycznie w tym sprężaniem.
Jest zasilany zawór odcięcia paliwa na pompie, instalacja jest odpowietrzona, zobacz czy paliwo wraca z pompy?
Od tego czy świeca ci w ogóle grzeją przez jaki czas jaką temperaturę widzi sterownik czy paliwo ci nie schodzi. Może ci już pompa wtryskowa siada nastawni się zaciera.
Więc, po pierwsze to radziłbym podłączyć na "krótko" dajmy na to bańke z olejem napedowym, toteż sprawdzisz czy pompa pobiera paliwo. następnym krokiem jest sprawdzenie napięć na sterowniku pompy sprawdzenie czujnika, odpowiedzialnego za '"gaszenie silnika" często spotykanym problemem jest zapowietrzający się filtr paliwowy, jak wspomnialem zacząłbym...
Jak obroce kolo pompy o 180 stopni to przeciez bedzie podawal paliwo jakby pompa byla do gory nogami no nie...
Sprawdź przewody od sterownika pompy do zaworu przestawiacza. Ale raczej będzie tak jak kolega wyżej napisał pompa do naprawy.
Nie to nie jest wina sterownika,albo nieszczelność układu paliwowego,albo pompa mechanicznie jakchcesz to zadzwoń do mnie to porozmawiamy.
Dziękuje za wszelakie podpowiedzi był upalony sterownik pompy , nowy nastawnik zatarty , wymiana nastawnika i naprawa sterownika pomogła , prawdopodobna przyczyna to złej jakości paliwo.
250 tys. km bez najmniejszej usterki pompy, jak się nie kombinuje z paliwem to nie ma problemów z pompą - takie jest moje zdanie, a koło dwumasowe to rzeczywiście jest słabe w X20DTL bo go tam wcale nie ma. Silnik ISUZU jest bardzo prymitywny i ma niską kulturę pracy - jest głośny i ma spore wibracje na biegu jałowym i też ma poważną wadę (sposób zamontowania...
Płyny i inne materiały eksploatacyjne wymieniamy wg spacyfikacji producenta samochodu. Przykład - dla Kia wymiana płynu chłodniczego zalecana jest co 200 tys km, płynu hamulcowego max co 5 lat. To są tylko zalecenia i awarii raczej nie wyeliminują. Jaką masz pewność że za 500 km nie siądzie wtrysk, pompa paliwa, sterownik ? Jeździj i nie zawracaj sobie...
Koło akumulatora jest skrzynka z bezpiecznikami i przekaźnikami, sprawdź 2 mniejsze, jeden od zasilania sterownika, drugi od pompy paliwa
Witam. zamontowałem sterownik co i dmuchawę w drzwiczki od popielnika Napisz, jaki jest tam sterownik (marka / model), bo w tym linku nie ma za wiele informacji. chcę podłączy ten wentylator co jest za piecem który odpowiada za rozprowadzanie ciepła. Pod kanał pompy. Aby załączył się wentylator przy ustawionej temperaturze i wyłączył. Bardzo trafnie,...
Termostaty do sterowania pompą CO powinny mieć też bardzo potrzebną funkcję. Alarm po przekroczeniu ustawionej temperatury np 80°C . Chodzi o ostrzeżenie przed zagotowaniem wody w instalacji szczególnie z kotłami na paliwo stałe.
Cześć !!! Może mi ktoś z kolegów wytłumaczyć sterowanie zaworami VB1(4) VB2(5) w sterowniku LOA 22 Po łączeniu palnika po pewnym czasie otwiera paliwo na VB1 Teraz jest taka sytuacja że pompa na elektrozawór odcinający paliwo i za pompą przed dyszą zamontowany jest dodatkowy zawór odcinający Jak tym sterować tzn żeby po ruszeniu na pompie chilę odciąć...
ogrzewanie będzie pompą ciepła gruntową czyli paliwo to prąd 😉
a w jaki sposób to samodiagnostyka wykryje? Te astry cierpią w zasadzie na dwie usterki -układ krytyczny nr 1 -zasialnie w paliwo(sterownik,pompa) -układ krytyczny nr 2-zasilanie w powietrze i recylkulacja
Mówisz o zaworku odcinajacym paliwo na pompie czy mówisz o sterowniku ?
Pytałem Cię o paliwo, wyjaśniłeś sprawę? Masz na 100% pewne? Pompa wtryskowa ?? końcówki wtryskiwaczy to prawdopodobnie przyczyna Zawsze, kurcze, w każdym wątku się taki znajdzie... Przynajmniej powiedział Ci co masz robić. Może etat mu zaproponuj? Doradcy? Dodano po 38 Paliwo świeże Kurcze, nie doczytałem, to wychodzi, że jednak albo sterownik, albo...
Dokładnie tamto urządzenko, kod błedu pewnie P1622 lub coś takiego?
Rób jeden centralny, taniej łatwiej i mniej problemów. Tylko zamiast stałotemperaturowego dałabym trójdrogowyzawór mieszający, podobny do tego, który namalowałeś przed buforem, najlepiej z sterowaniem pogodowym. Natomiast przed buforem nie dawałbym mieszającego, bo tu, jeśli konieczne są oszczędności, sprawdzi się pompa z odpowiednim sterownikiem pilnującym...
Jest tak od 4 lat, To jest źle. Teraz się zemściło. Fachowiec zdiagnozuje komputerowo także samą pompę. Wydaje mi się, że ciągle masz nieszczelność w układzie i ciągnie powietrze zamiast paliwa. Paliwo w pompie sprawdzisz odkręcając sterownik. Ale tego nie rób, jeszcze taśmę urwiesz. Jak już, to podłącz gruszkę lub pompkę elektryczną i przepompuj paliwo.
Tak na szybko z wujka google: P12A6 Możliwe przyczyny Wadliwy moduł sterujący sterownika pompy paliwa Wiązka przewodów modułu sterującego sterownika pompy paliwa jest przerwana lub zwarta Obwód modułu sterującego sterownika pompy paliwa słabe połączenie elektryczne Wadliwy moduł sterujący silnika (ECM)
Paliwo chłodzi się do chłodzenia pompowtrysków. Paliwo chłodzi się na powrocie do baku by nie uszkodzić dość czułych czujników w baku a nie pompowtrysków (jak słusznie zauważył kolega jorge83 ) bo przy PD gdzie paliwo jest podawane do komór spalania pod wysokim ciśnieniem jego temperatura gwałtownie wzrasta, tak samo jest przy pompach VP44 gdzie sterownik...
Witam Czy dobrze zrozumiałem miałeś na myśli czujnik tcv w pompie paliwowej? Z niego Ci ciekło?. Gdy z niego cieknie to po przewodach elektrycznych podpiętych do niego paliwo sączy się i dostaje się do wiązki elektrycznej podpiętej miedzy innymi do sterownika pompy. Najgorsze w tym wszystkich jest to że następnie paliwo z tych przewodów i wiązki kapie...
Artiii, nieuważnie czytałeś początek. To jest druga pompa. Pierwsza nie podawała paliwa i mechanik zdiagnozował awarię pompy. Po sprawdzeniu sterownika wymieniłem pompę na wyjętą z jeżdżącego auta. Odkręciłem przewody przy wtryskiwaczach i podawałem nawet paliwo bezpośrednio z kanistra aby wyeliminować problemy na ssaniu. I nic.
Witam ponownie wszystkich zmieniłem uszczelniacze i jak nareazie bez skutku pompa podaje paliwo rurkami ale bardzo słabe cisnienie po podłaczeniu opel tech2 wyskakuje błąd 1630 i 1635 czyzby sterowanie pompa padło(sterownik pompy wtryskowej) jak by ktos podpowiedział to będę wdzięczny.pozdrawiam
Kiedy zdjąłeś sterownik, pompa się rozszczelniła, paliwo z filtra wróciło do zbiornika, odtykając sito. Jest taka opcja.
a jak beda je miec ? to co pompa poszla? Dodano po 1 widze ze nie napiszesz naprawy sterwonika wiec ile by kosztowala naprawa? Dodano po 1 a to ze pompa pobiera paliwo to dobry znak?jak wlewam paliwo do wezyka zasilajcego to idzie paliwo
Zasilanie w paliwo wykluczasz, wiec zostaje pompa , wiązki lub sterownik.
Witam mam problem z brakiem ciśnienia paliwa w Vw t6 2.0 TDI 150km A mianowicie nie generuje ciśnienia wogole na listwie brak ciśnienia coś tam leci jak pompa wstępna podaje paliwo w rzeczywistych ciśnienie pokazuje 2-5bar . Co sprawdzone : Pompa wstępna podaje paliwo Filtr drożny Rozrząd na swoim miejscu Podmieniony zawor na pompie I listwie Brak opiłków...
Dodatkowe informacje. Kostka 6-pinowa ma wyprowadzone 2 kable, pin 2-diagnostyczny i pin 6- do pompy dozującej paliwo. Pompa paliwa też sprawna, sprawdzona. Czy w obu sterownikach jest identyczny schemat podłączenia? Moduły różnią się tylko 4pinowym złączem do zdalnego uruchamiania, poza tym wszystkie elementy wydają mi się być takie same. Oznaczenia...
Dla potomnych jesli jest taki objaw to z przodu auta jest pod przekaznikami skrzyneczka z bezpiecznikami nie widac jej ale jest tam bezpiecznik czerwony 10 A i on byl uszkodzony odpowiada za pompke paliwa niech zostanie dla potomnych
Mało informacji, aby udzielić odpowiedzi. Jest tam zawór mieszający 3-drogowy termostatyczny, z siłownikiem elektrycznym sterowany automatyką, zawory RTL, bez niczego, czy jeszcze inne rozwiązanie? Są belki z rotametrami, zaworami, itp.? Czy to jest jedyne ogrzewanie, czy też są grzejniki? Jakie źródło ciepła, kocioł gazowy, na paliwo stałe, pompa ciepła,...
Tylko że wtedy nie byłoby problemu z połączeniem do diagnozy z ECU. Brak odpowiedzi ze sterownika to przeważnie zawsze brak zasilania.
na awari elektroniki w wyniku zacierania się pompy to ok Dokładnie o tym piszę, jazda na dziwnych paliwach, nie koniecznie świadomie lanych do baku i są problemy. Zauważyłeś, że te sterowniki robi się falowo, nie ma i nagle masz trzy, cztery do zrobienia... Co do całej reszty pełna zgoda. Dodano po 1 Zauważ jeszcze, że tu ponownie uszkodzony sterownik...
powinno wywalić błąd zaworu-coś w stylu sygnał za słaby lub za silny. Całkowicie się mylisz. Wymiana tranzystora często jest pudrowaniem usterki. Tak naprawdę naprawy wymaga pompa. Jednym z wyjątków jest sytuacja, gdzie układ się zapowietrza i sterownik nie jest właściwie chłodzony paliwem. Drugi wyjątek, to złej jakości paliwo.
witam auto zgaslo i nie odpala w parametrach nawet nie drgna obroty pompy czy to na bank uszkodzenie wlasnie pompy?? po pierwszym zczytaniu wystapil błąd sterownika pompy i immo, po kolejnym odczytaniu nie było zadnych błędów. Wykluczam immo poniewaz kontrolka silnika gasnie i istotnym jest chyba to iz pompa podaje paliwo do wtrysków tylko ze zbyt niskim...
Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 1998r ECU: MD355869 5869 E2T68375 Auto zarzuciło odpalanie. Brak iskry. Czujnik położenia wału zmieniony - brak efektu. Instalacja sprawdzona. Sygnał z czujnika położenia wału sprawdzony oscyloskopem przy samym sterowniku. Sygnał wygląda na poprawny na obu czujnikach. Co Ciekawe auto potrafi raz na jakiś czas odpalić. Pompa...
Planuje przekładkę silnika z Forda Transit mk4 2.5 TD do innego auta. Silnik pracował, jednak po wyciągnięciu i przełożeniu wraz z wiązka elektryczną kręci, ale jest brak reakcji pompy wtryskowej (paliwo dochodzi na pompę wtryskową). Moim zdaniem sterownik nie dostaje zasilania. Jak to sprawdzić? Może ktoś ma schemat? 853150
Dziękuję za cierpliwość , zastanawiam się tylko skąd sterownik wie o uszkodzeniu Lucasa jeśli nawet nie chce dopuścić , żeby zawór dostarczający paliwo sie otworzył.Inna sytuacja była by jakby pompa miała paliwo próbowała zaskoczyć , ale ze względu na uszkodzenia sterownik po otrzymaniu informacji odcinał by paliwo.Zeby te informacje mógł otrzymać powinna...
Jednak bez schematu hydr można spowodować problemy z przegrzewaniem kotła. Czy między kotłem a buforem jest pompa inna niż na obieg co? Nie można wyłączyć pompy między kotłem a buforem. Dodano po 1 kocioł na drewno zagazowane plus bufor plus zasobnik CWU , sterownik obsługuje dwie pompy jedną na CO a drugą na CWU . Schemat wyjaśni jak masz zasilany...
Witam Wszystkich. honda HR-V 1.6 1.6v 105KM 2001r. Autko nie wiadomo po czym nie chce palić nic nie było robione :/ Miga zielony kluczyk, immo . Ale dlaczego? Mam tylko dwa czarne kluczyki i na dwóch nie działa , iskra jest , pompa podaje paliwo na sterowniku błędów brak +12v na wtryskiwaczach jest tylko nie ma impulsu ze sterownika. Kod EKA nie działa....
jak sobie przypominam to system wtryskowy MAZDY EGI MFI-i sterowanie pompy paliwa na jasnozielonym przewodzie wychodzącym ze sterownika silnika
Rozebrałem "połowę" samochodu i chyba znalazłem przewody od zasilania pompy paliwa. Kolory takie same jak we wtyczce na pompie paliwa, jak wyciągnę tą wtyczkę ze sterownika pompy paliwa (na zdjęciu), to samochód nie odpala. 1247352
Witam! Mam pytanie czy znacie może jakiś sterownik który obsługiwał by 2 pompy co oraz nadmuch, a dokładnie chodzi mi o sterowanie pompy na obieg z grzejnikami oraz sterowanie pompą na obieg podłogówki oraz aby sterował nadmuchem w kotle na paliwo stałe. Mam też pytanie czy przypadkiem nie można by zastosować sterownika który obsługuje pompę co oraz...
Auto jak w temacie. Iskra jest na wszystkich czterech świecach, wtryski chodzą, są impulsy, paliwo jest podawane, bo po chwili kręcenia śmierdzi paliwem.Świece mokre. Pompa chodzi. Sprężanie na garach około 9 kg/cm2. Immo się dezaktywuje. Auto kręci rozrusznikiem i nic. Po chwili kręcenia czuć paliwo, ale nawet na moment nie zapali. Auto staneło nagle....
jak koledzy mówia, prawdopodobna usterka pompy lub sterownika podepnij ktsa do sterownika pompy. jestes pewien ze pompa wtryskowa ma paliwo? pompa w zbiorniku nie słuzy do podawania paliwa do silnika słuzy tylko do mieszania paliwa pomiedzy komorami zbiornika. kto zobaczy zbiornik zrozumie.
Jak w temacie. DTC pokazuje błąd P0231 Fuel Pump Secondary Circuit Low , silnik uruchamia się, ale po 10 sek gaśnie. To błąd pompy, czy sterownika? na czym skoncentrować się przy szukaniu usterki? Mondeo '02
Przepływomierz, turbina, zaopatrzenie w paliwo(pompa filtr). Błędy jakieś są w sterowniku silnika?
:sm9: Chce samemu zbudować sterownik pieca CO na paliwo stałe <mial> do pompy i wentylatora. Czy ktoś moze mi przesłąć schemat plytki i spis potrzebnych elementów do jego zbudowania? POMÓŻCIE
Dokładne objawy: Po otworzeniu drzwi kierowcy słychać pracującą przez chwilę pompę paliwa, po przekręceniu stacyjki silnik odpala i pracuje chwilę i gaśnie jakby brakowało paliwa. Na gazie uruchamiając awaryjnie skodzinka pracuje normalnie(czyli układ zapłonowy odpada). Około 2 miesiące temu miałem takie same objawy ale po kilku minutach wszystko ustało....
Za mało informacji żeby podać konkretne rozwiązanie. Jaki to jest piec ( gazowy czy na paliwo stałe ). Potrzebny producent i model. Jeżeli na paliwo stałe to nazwa, model sterownika. Raczej nie ingeruje się w obwód czujnika temperatury, bo sterowniki dla bezpieczeństwa mają kontrolę czujników temperatury i wyłapią błąd czujnika. Grzanie zasobnika realizuje...
POMOCY!!!!szukam sterownika oczywiscie sprawnego do d1l
To nie jest przekaźnik pompy paliwa, a sterownik dodatku do paliwa
Jestem na etapie projektowania sterownika do pieca, który jako paliwo wykorzystuje oleje przepracowane. Sterownik miał by zbierać informacje o temperaturze cieczy w kotle i na jej podstawie sterować pompą CO i elektrozaworem który pełnił by rolę zabezpieczenia przed zalaniem kotłowni olejem w przypadku zgaśnięcia płomienia. Dwa tryby pracy ręczny służący...
sterownik pompa paliwo sprawdzi sterownik pompa paliwo sterownik pompa paliwo laguna
podłączyć telewizor philips router sterowanie rolet zewnętrznych honda civic termostat
pomiar indukcyjności pomiar indukcyjności
Lampa cofania nie świeci w Polonezie - przyczyny i rozwiązania Jak naprawić obejmę fartucha pralki? Koszty i porady