Witam. Mam problem z układem paliwowym w moim samochodzie Toyota Corolla Verso 2.2 d4d, a mianowicie ostatnimi czasy seryjnie uszkadzają się wtryskiwacze. Przy ich regeneracji stwierdzono że problemem są mikroskopijne drobinki metalu, które dostały się do wtryskiwaczy razem z paliwem. Podejrzewam,...
Witam, strazak102 czy udało Ci się rozwiązać ten problem? Od jakiegoś czasu mam podobną sytuację. 9 miesięcy temu założyłem instalację gazową do mojej Toyoty Corolli 1.4 vvti 2002. Od miesiąca męczę się z odpalaniem: -po nocy lub dłuższej przerwie (8h) nie odpala mi na pierwszym razem. Przeważnie...
Witam. Po aplikacji środka do czyszczenia wtryskiwaczy, wymianie filtra paliwa, odpowietrzeniu układu silnik odpala, jednak działa tylko do czasu, aż (ciężko mi to wytłumaczyć) zassa pompkę do ręcznego pompowania paliwa po czym zgaśnie bo nie może zaciągnąć świeżego paliwa z baku - widać jak wciąga grzybek...
to nie jest filtr paliwa, to pochłaniacz par paliwa, Po co to wymieniać? w tym aucie nie ma typowego filtra paliwa, jest tylko siatkowy filtr w pompie w zbiorniku.
Witam. W toyocie mojej byłej szefowej a dokładnien w land cruiser D4D w automacie był podobny problem. Jak zimny silnik to odpalała ale czasami z trudem, a jak ciepły to niejednokrotnie nie było szans na odpalenie. Po odstawieniu do servisu najpierw wyjęto zbiornik majacnadzieję że jest syf na dnie nie...
Corolla Verso 2,0 d4d z 2002r. dławienie silnika spowodowane spadającym ciśnieniem na listwie CR. Do około 500 barów wszystko ok ciśnienie rośnie liniowo. Po przekroczeniu 500 barów ciśnienie spada rośnie spada rośnie a nawet potrafi zaniknąć-silnik gaśnie. Na razie nie mam pomysłu na tę usterkę....
heretapawel : Zakłócenia ciśnienia paliwa (różny wydatek pompy) przekłada się na "oszukiwanie" komputera (podobnie jak rozkalibrowane wtryski). Jak to działa pisałem wcześniej.
Witam ponownie, a wiec tak po podłączeniu do komputera wyszło że traci cisnienie i mechanik strwierdził że może to być regulator cisnienia paliwa, wrtyski lub pompa paliwa. Regulator został wymieniony i niestety brak poprawy, a wrecz przeciwnie wydaje mi się że dużo bardziej kopci. To zostają wtryski...
No to teraz przyczyn może być mnóstwo. Paliwo, pompa, i wszystko co w układzie zasilania. Zaczął bym od sprawdzenia paliwa. Weź odciag trochę z baku do np. Słoika i zostaw na polu będziesz widzieć czy parafina się wytraci. Mozesz mieć też problem z rozrusznikiem. Nwm czy u ciebie też tak będzie ale...
Kolego sprwadz może po przewodach paliwowych. Do silnika dokładnie do pompy paliwowej muszą dochodzić 2 przewody paliwowe, dojście i powrót sprawdzaj po kawałku może natkniesz się na niego.
Może jakieś syfy przeszły to pompy podczas wymiany? I ico to znaczy ciężko pali, ciepły , zimny?
Ok, Bardzo dziękuje. Mechanik ostatnio sprawdzał mi świece, ale spróbuje tak zrobić jak mówisz. Paliwo tankowałem cały czas na Statoil , później zmieniłem na BP. Rozrusznik kręci, a świece działają, zaraz posprawdzam. Dziękuje Panowie Dodano po 3 Czy ktoś wymieniał już zawory SCV na pompie paliwa?...
Diagnostyka ż podglądem parametrów. Sterownik zgłasza "nieszczelność " więc pewnie niskie ciśnienie paliwa. F.paliwa ? Pompa wstępna tam jest ?
W dieslach tak się zdarza, gdy jest syf w układzie paliwowym albo stary i zapchany filtr paliwa. Albo pompa już się kończy i nie umie utrzymać ciśnienia w układzie.
Przewody powkładane. Kolejność przewodów była taka: brązowy, zielony , pin zaślepiony. biały , niebieski. Przewody zasilające pompę są grubsze od tych od czujnika. Dodano po 11 Przewody powkładane. Kolejność przewodów była taka: brązowy, zielony , pin zaślepiony. biały , niebieski. Przewody zasilające...