Ok, Bardzo dziękuje. Mechanik ostatnio sprawdzał mi świece, ale spróbuje tak zrobić jak mówisz. Paliwo tankowałem cały czas na Statoil , później zmieniłem na BP. Rozrusznik kręci, a świece działają, zaraz posprawdzam. Dziękuje Panowie Dodano po 3 Czy ktoś wymieniał już zawory SCV na pompie paliwa? Czy były tego efekty?
Kolego sprwadz może po przewodach paliwowych. Do silnika dokładnie do pompy paliwowej muszą dochodzić 2 przewody paliwowe, dojście i powrót sprawdzaj po kawałku może natkniesz się na niego.
Witam. No to czeka cię troszkę wydatków. No to od początku demontaż pompy i wtryskiwaczy, oddać je znów do regeneracji oddanie samej pompy już nic nie da, oczywiście wymiana filtra i w najlepszym wypadku czyszczenie całego układu spuszczenie starego paliwa wymycie zbiornika o ile się da jak nie to inny wypłukanie przewodów paliwowych, i zalanie nowym...
Witam. Jestem posiadaczem Toyoty Corolli Verso 2.0 diesel, rocznik 2001. Od pewnego czasu samochód szwankuje a mianowicie rozrusznik "kręci", ale auto nie odpala. Zregenerowane zostały wtryski oraz została wymieniona pompa wtryskowa. Mimo to, problem nadal nie został rozwiązany. Auto tankuję cały czas na jednej stacji. Poza tym czyszczony był cały układ...
P0093-dedekcja przeciekóww układzie paliwowym. Rozpoznano dużą nieszczelność." Zawory na pompie.
Witam. W toyocie mojej byłej szefowej a dokładnien w land cruiser D4D w automacie był podobny problem. Jak zimny silnik to odpalała ale czasami z trudem, a jak ciepły to niejednokrotnie nie było szans na odpalenie. Po odstawieniu do servisu najpierw wyjęto zbiornik majacnadzieję że jest syf na dnie nie pomogło, jak równiez wymiana filtrów itd nie pomogła....
Witam. Po aplikacji środka do czyszczenia wtryskiwaczy, wymianie filtra paliwa, odpowietrzeniu układu silnik odpala, jednak działa tylko do czasu, aż (ciężko mi to wytłumaczyć) zassa pompkę do ręcznego pompowania paliwa po czym zgaśnie bo nie może zaciągnąć świeżego paliwa z baku - widać jak wciąga grzybek od pompki i gaśnie. Aby odpalić ponownie trzeba...
Corolla Verso 2,0 d4d z 2002r. dławienie silnika spowodowane spadającym ciśnieniem na listwie CR. Do około 500 barów wszystko ok ciśnienie rośnie liniowo. Po przekroczeniu 500 barów ciśnienie spada rośnie spada rośnie a nawet potrafi zaniknąć-silnik gaśnie. Na razie nie mam pomysłu na tę usterkę. Brak usterek w sterowniku silnika. Układ paliwowy sprawdzony,...
W dieslach tak się zdarza, gdy jest syf w układzie paliwowym albo stary i zapchany filtr paliwa. Albo pompa już się kończy i nie umie utrzymać ciśnienia w układzie.
były wadliwe pompy paliwa paliwo schodziło najlepiej podłczyc zegar przy listwie toyota nie dopompowuje paliwa po przekreceniu paliwa dopiero podczas krecenia rozrusznikiem
toyota corolla witam samochód nie odpala za pierwszym razem brak mi już pomysłów rozrusznik zrobiony szczelność układu paliwowego sprawdzona zaworek na pompie wygląda ok może coś elektryczne brak błędów
to nie jest filtr paliwa, to pochłaniacz par paliwa, Po co to wymieniać? w tym aucie nie ma typowego filtra paliwa, jest tylko siatkowy filtr w pompie w zbiorniku.
heretapawel : Zakłócenia ciśnienia paliwa (różny wydatek pompy) przekłada się na "oszukiwanie" komputera (podobnie jak rozkalibrowane wtryski). Jak to działa pisałem wcześniej.
Poinformuj nas o ustaleniach mechanika bo problem jest ciekawy. To po prostu fajny temat i warto go opanować. Nie inwestuj bez określenia trafnej diagnozy wytłumaczalnej logicznie. Jak nie masz błędów w historii to musisz przeprowadzić diagnoze z komputerem co się wtedy dzieje podczas spadku mocy czy przepływomierz podaje inne wartości czy jakis czujnik...
No to teraz przyczyn może być mnóstwo. Paliwo, pompa, i wszystko co w układzie zasilania. Zaczął bym od sprawdzenia paliwa. Weź odciag trochę z baku do np. Słoika i zostaw na polu będziesz widzieć czy parafina się wytraci. Mozesz mieć też problem z rozrusznikiem. Nwm czy u ciebie też tak będzie ale jest coś takiego że wtrysk paliwa podczas rozruchu...
Witam. Toyota corolla verso 1.8 Podczas wyciągania baku wyrwałem przewody z wtyczki. Przewodów jest 4 i nie wiem który gdzie podłączyć. Poproszę o podpowiedż kolory przewodów to: biały, brązowy, zielony, niebieski.
Zawór SCV, padające wtryskiwacze lub pompa ciśnienia paliwa. Na już nowy filtr paliwa i czyszczenie układu wtryskowego (takie coś co omija układ paliwa np. Tec2000 czy Fotre).
Może jakieś syfy przeszły to pompy podczas wymiany? I ico to znaczy ciężko pali, ciepły , zimny?
Diagnostyka ż podglądem parametrów. Sterownik zgłasza "nieszczelność " więc pewnie niskie ciśnienie paliwa. F.paliwa ? Pompa wstępna tam jest ?
Pompy comon rail mają bardzo male wydatki jeśli pojawią się paliwo na przewodach to nie będzie lało się strumieniami .Dokrec najpierw te najdalsze( choć niby wszystkie mają tę samą długość ) a potem kręć az zapali