Czujnik temperatury, ciśnienie lub wydatek pompy paliwowej
Uszkodzony sterownik
Jak to się ma do tego, że w instalacji jest przekaźnik do zasilania pompy paliwowej
Pod tym ustrojstwem jest zwykły zawór(jak na 2 zdjęciu
Sprawdż bezpiecznik F20 podczas kręcenia rozrusznikiem.Czy sprawdziłeś przekażnik pompy paliwowej?
Dostęp do pompy od spodu to jest kombi :) niema rewizji pod siedzeniem
Weź sobie miernik i sprawdzaj na którym kablu pojawi się + po odpaleniu samochodu. Jeszcze jedno pytanie czy masz instalację gazową bo jak tak to trzeba temat rozwiązać troszkę innaczej. Napisz do mnie wtedy na pw.
Czy auto jest na gaz? Jeśli tak to sprawdzić czy przełącznik nie został przypadkowo przełączony z automatyki na ręczny (wymuszony) gaz. Wykręcić jedną świecę i zobaczyć czy jest mokra od benzyny. Jeśli jest to sprawdzić czy jest iskra - potrzebna druga osoba do zakręcenia rozrusznikiem. Jeśli jest sucha to pompa paliwowa może nie pracować.
zapłon czarny w wiązce stacyjki,pompa czerwono-niebieski w boczku-progu.
Nie to nie jest wina sterownika,albo nieszczelność układu paliwowego,albo pompa mechanicznie jakchcesz to zadzwoń do mnie to porozmawiamy.
dziekuje wszystkim samochód juz jest na chodzie uszkodzony byl przekaznik pompy paliwowej
padł mi sterownik pompy paliwowej w oplu astrze g 1.7dti ,poszukuje wiarygodnych ludzi którzy zajmują sie regeneracją sterowników
Sprawdź pompę paliwową
Witam Styk NC – ogólny symbol styku normalnie zamkniętego; styk rozwierny. Uruchomienie napędu rozwiera styk i nie ma przejścia między przyłączami Styk NO – ogólny SYMBOL styku normalnie otwartego; styk zwierny. Uruchomienie napędu (np, przyciskiem, cewką) zwiera styk i jest przejście między przyłączami Styk COM -wspólny Trzeba znaleść przewód...
podłacz pod komputer albo sterownik pompy lub imobilaizer
Przede wszystkim do sprawdzenia szczelność dolotu i sprawność pompy paliwowej.
W moim samochodzie została zamontowana przez poprzedniego właściciela blokada elektryczna na pompie paliwowej. Sama blokada odcinała dopływ prądu do pompy. Obok miejsca dla kierowcy został zamontowany guzik, który należało wcisnąć podczas startu silnika. Niestety instalacja została niezbyt dobrze wykonana a jej kable dosłownie skręcone. Doszło do zwarcia...
witam , mam problem z pompa paliwowa w opel astra h GTC 1.9 CDTI 150 KM z 2005r. po prostu pompa nie dostaje pradu (bezpieczniki sprawdzone , przekaźnik również ) może ktoś miał cos podobnego , proszeo porade . 9
dziękuje za pomoc jutro będę działał ,a to nie jest zadne zapowietrzenia ani pompa paliwowa??
Jedyne co znalazłem to trzaśnięty wężyk od powrotu bodajże, przy trójniku. W takim razie usuń usterkę i odpowietrz układ paliwowy.
A pompa paliwowa podaje paliwo?
Silnik stracił moc ? To może oznaczać że nie wszystkie cylindry pracują jak należy... sprawdź sobie iskrę na wszystkich świecach jeśli są takie jak należy to oznacza że masz pękniętą uszczelkę na kolektorze ssącym lub uszkodzony wtrysk paliwa / pompę paliwową...
Rozrząd cały.. Wtyczki przejrzałem. Orientujesz się który bezpiecznik jest od ECU? Bo nie mogę znaleźć nigdzie. Znajomy podpowiada że może cewka pompy paliwowej. Możliwe?
No to jeszcze do sprawdzenia pompa paliwowa i jej zasilanie.
Witam Przed wymianą pompy było wszystko ok? poco wymieniałeś pompę ?
Pod tylną kanapę. Tam jest pompa plus wskaźnik poziomu paliwa
iskra na swiecach jest Dodano po 38 aha mysle ze to moze byc jeszcze pompa paliwowa .. mozliwe?
Nic się nie stało. Dalej szukam odpowiedzi ile powinna barów dać pompa paliwowa na silnik X14NZ
Zaczęłem tankować verve i tym podobne paliwa, i jest dobrze, raz na 2 tygodnie sie przydarzy żeby długo zapalał, a jak na próbe zatankowałem zwykłe paliwo to co drugi raz ciężko palił. Czy ta czułość na paliwo to oznaka ze pompa paliwowa do wymiany???
Mam problem z samochodem. Jest to astra 2 diesel 1.7 kombi. Samochód nie chce zapalić. Mechanicy którzy to sprawdzali powiedzieli że to pompa paliwowa nie działa. Chciałbym sie dowiedzieć ile kosztuje taka pompa i jej wymiana oraz ile kosztuje podłączenie samochodu do komputera? Pozdrawiam
Oczywiście, że szkodzi bo pewnie masz zapowietrzony układ paliwowy (co jest typową i nagminną usterką w tym silniku) i w ten sposób dobijasz pompę wtryskową. Miałem podobnie w Vectrze z tym silnikiem, na mrozie zesztywniały wężyki od przelewów i jeden zaczął łapać bańki powietrza. Ja obstawiam układ paliwowy, jak miałem pompę po regeneracji to paliła...
Wg mnie to nie wtryskiwacz. Gdyby coś było nie tak spalałby Ci za dużo paliwa i kopciłby z rury wydechowej, a o takim objawie nie wspomniałeś. Prędzej szukaj usterki w pompie paliwowej lub tak jak napisał rchm1 przylistwie paliwowej.
Taki opis to ja znam tylko czy aby napewno jest on właściwy? Poza tym w skrzynce pod maską mam tylko przekaźnik od pompy paliwowej i nic więcej.
Witam. Mam problem z dopływem paliwa. Otóż, mam Opla 92r 1,6 8V i wczoraj przestała chodzić pompa paliwowa. Sprawdziłem wtyczkę na pompie paliwowej i nie ma w niej prądu. Gdzie szukać przyczyny? Proszę o pomoc.
Dlaczego wymieniłeś pompę? Robiłeś diagnostykę? Sprawdziłeś cokolwiek, czy tylko to że nie odpala?
(at)zahir Konkretna odpowiedź abyś się w to nie pakował wystarczy. Zmiany są konkretne, od wymiany czy kodowania komponentów współpracujących z ECU, wiązki pod maską, sterownik silnika, układ paliwowy, smok, przewody, pompa paliwowa, filtr układ chłodzenia, osprzęt...
Na powrocie z przelewów (z wtrysków), to jest włączone w zasilanie pompy.
Witam. Nie jestem pewien czy w astrze też tak jest ale np w Toledo są dwie pompy paliwowe. Jedna jest pod podłogą i robi ciśnienie a druga zasysa paliwo z baku (jeszcze przed odpaleniem) Może poprostu ta w baku Ci się zaciera i nie podaje paliwa (odpala dopiero gdy ta druga zassie) Sprawdz dokładnie ten motyw ale powtarzam że nie wiem czy opel też to...
Możliwe ,że pompa paliwowa w zbiorniku wysiada lub jej zasilanie. Wymień wkład pompy i sprawdz przewody od zasilania , szczególnie masę
Hmmm, tylko głównie chciałbym ominąć warsztat, bo to bardzo droga wyprawka, a koszt turbosprężarki nawet po regeneracji to już z 800zł. Poza tym, ona chyba domyślnie jest wyłączona w samochodznie i załącza się turbo po przekroczeniu X obrotów (w moim ok. 2100-2200), zaś samochód dymi już po włączeniu na jasnoszaro-biało i śmierdzi spalenizną... Filtr...
Może to być spowodowane zapowietrzaniem się układu paliwowego - powietrze dostaje się do pompy, ale również może to byś początek końca pompy. A może po prostu wlał jakieś byle jakie paliwo i pompa nie pracuje jak należy.
zapchany/nieszczelny układ paliwowy najpierw wyczyść smok w baku potem sprawdź wszelkie połączenia, możesz podłączyć bańkę z ropą prosto pod pompę i odpowietrzyć i tak ma normalnie pracować
Powiedział, że to o jakąś skrzynkę chodzi...dla mnie to jakby gadał o czarnej magii...dużo rzeczy juz pojęłam z obsługi samochodu, ale tym razem nie wiem o czym facet mówił...w ogóle najpierw wymyślił, że to pompa paliwowa się zepsuła
Jeżeli to nie IMMO, to ukręcony wałek w pompie wtryskowej. U mnie przytarło pompę i urwało wałek.
Nie. Natomiast czesta usterka było lewe powietrze układu paliwowego, czego nastepstwem była padajaca pompa wtryskowa. Mozesz uszczelnic układ na poczatek i zobaczysz czy bedzie dobrze. Jak nie pomorze to pompa do roboty plus uszczelnienie.
miałem podobny problem z astrą 1.6. Brak masy na przekaźniku pompy (uszkodzony komp)
Mam opla Astre II z 98 roku 1.2 ecotec z gazem niby włoskim i w piatek nie odpalił mi samochód nie wiem co jest ale jak mnie rozciagneli to na gazie jechałem potem wyłaczyłem samochód i powtórnie odpaliłem na benzynie i odpalił bez problemu gdy postał w garazu dwie godziny za cholere nie palił nie wiem co to moze byc podejrzewam pompe paliwową bo przełączałem...
http://pl.scribd.com/doc/46481811/9/Odpo...
Cewkę moim zdaniem na razie możesz sobie odpuścić lepiej wymień świece i filtry. Sugerowałbym ci sprawdzić dokładnie sondę , chociaż jak piszesz wszystko sprawdzone. A sprawdzałeś pompę paliwową (ciśnienie) lub fałszywe powietrze.
mam do kolegów pytanie patrzebuję ustawic kąt wtrysku w mojej asterce z silnikiem x17dtl z 95 pompa bosch czy ktos może mi pomóc i przesłac jaki powinien byc pomiar na czujniku zegarowym kąt wtrysku dodam że pompa jest bez sterownika z góry dzieki
Jestem w fazie testów. Jutro postaram się jeździć z odłączoną pompą paliwową i zobaczymy co się okaże:)
W takim silniku psują się pewne rzeczy, które nie są diagnozowalne. Czujnik halla na module zapłonowym oraz mały modulik pod cewką zapłonową. Warto również zobaczyć czy pompa paliwowa pracuje przy rozruchu
Kolego, przecież ewidentnie uszkodzona pompa paliwowa. Tak ciężko ją wyjąć i sprawdzić dokładniej?
Nikt nie miał problemu bo to nie jest problem.Nie możesz wyciągnąć bo nie umiesz.Pompa trzyma się na 4 śrubach na klucz torx od strony rozrządu i na czterech z drugiej strony(wspornik).Od rozrządu trza zdemontować koło zewnętrzne torx 4x popuścić napinacze i odpowiednio ustawić wewnętrzne koło (otwory)żeby był dostęp do śrub pompy.Można użyć klucza...
Panowie, mam podobny problem. Astra 1.6 16v nie ma siły na benzynie do 2 tys obr/min, potem nagle ozywia sie i wszystko jest ok. Przy niskich obrotach po przelaczeniu na gaz też znacznie się ożywia. Pokazuje się blad p0230 ale na skutek przelaczenia na gaz, jesli silnik pracuje tylko na benzynie - bledu nie ma. Pytanie - czy to moze byc wina przekaznika...
Witam, przez ostatnie dni mój Opel Astra G 1.6 16V coraz bardziej nierówno chodził. Dzisiaj znacząco spadła moc i jazda jest bardzo utrudniona przez nierówną pracę. Pokazało błąd P0230, próbowałem wyjąć przekaźnik pompy paliwa, jednak nie udało mi się to, a po tej próbie samochód nie reaguje w żaden sposób na próbę włączenia silnika, brak reakcji rozrusznika....
Postukałem w zawór nadmiarowy na CR ale nic to nie dało. Po odkręceniu przewodów, przy wtryskiwaczach pod lupą nie widać żadnych opiłków metalu. Zawór SCV w pompie wymieniony w ramach "profilaktyki" Nadal nie ma ciśnienia paliwa. Kolejnym krokiem będzie wymiana listwy paliwowej CR razem z zaworem nadmiarowym i/lub pompy wysokiego ciśnienia..
Pisałem że lepiej odłączyć na gazie. Nie ma przeciwwskazań technicznych a pompa dłużej pochodzi. Zwłaszcza że te zamienne to dziadostwo.
Sprawdź złącza pompy paliwowej, przepływomierza oraz czujnik temperatury powietrza dolotowego.
Sprawdź np. żarówką czy pompa jest prawidłowo zasilana i czy przewody paliwowe są drożne.
Witajcie, potrzebuję pomocy. Mianowicie, mam dwa ople Vectrę i Astre obie z silnikami 1.7 Isuzu. Przełożyłem silnik z Astry do Vectry i nie mogę go uruchomić. W Astrze odpalał na dotyk! Czy może być to spowodowane tym, że w Vectrze do pompy paliwowej podchodzą 3 piny, a w Astrze 1? Nie wiem co mam robić, pomóżcie. :cry:
Zawór w pompie wtryskowej, nieszczelność przewodów paliwowych lub rozszczelnienie samej obudowy filtra paliwa.
miałem diagnostyke, to stwierdzono niby ze sterownik pompy paliwowej, czy to mozliwe?
Demontujesz listwę wtryskową podpinasz pompę paliwową 3 bar i sprawdzasz czy wtryski puszczają.
A sprawdzałeś czy paliwo leci z przewodu paliwowego?Np. zapchany filtr paliwa ,pęknięty przewód paliwowy .
Hola! Polecam! http://autokacik.pl/postlist.php?Cat=0&B... S.
Prawdopodobnie zapowietrza się układ paliwowy - wężyki przelewowe , uszczelki wtrysków lub ... niestety pompa wtryskowa .
Pasek się nie zerwał. Jeśli mógłby mi ktoś podpowiedzieć jak prawidłowo ustawić punkty, znaki paska rozrządu i pompy paliwowej byłbym bardzo wdzięczny.
Szukaj po kablach, a jak pamiętam w astrze podaje impuls dopiero przy rozruchu ( ale to trzeba sprawdzić), może wina leży po stronie układu paliwowego.
P0299 wskazuje, że turbosprężarka wykazuje zbyt niską wydajność. Kiedy ECU wykryje niższe doładowanie niż to, które jest uważane za normalny zakres, ustawi P0299 DTC. Nieszczelność lub blokada wlotu powietrza. Nieszczelność rury doładowania. Nieprawidłowo działający czujnik ciśnienia doładowania turbo. Nieprawidłowo działający regulator ciśnienia turbo...
Czym to było smarowane , olejem jadalnym? Sprawdzić / nie tylko na oko/ smok pompy , błoto na dnie baku , przewody paliwowe po pompie i jak wcześniej pisali - fitr paliwa.
Witam. Filter paliwa masz czysty? Ewentualnie pompa słaba. Albo masz nieszczelny układ paliwowy w okolicach wtrysku.
2 -służy do wkręcenia specjalnego zegara w celu ustawienia zapłpnu;wartość na dzwigni gazu.Ten zaworek ma troche inne zadanie niż w pompach bosch i innych, tu ciśnienie jest wytwarzane przez pompkę w głowicy tłoczącej (dekielek między przewodami wtryskowymi)i sterowane jest zaworem upustowym -sruba skosna z tyłu pompy . A co do braku pompki recznej...
jak zgaśnie i nie pali,to jak krecisz silnikiem,niech ktoś drugi sprawdzi na zaworze układu paliwowego czy podaje paliwo,wykluczysz pompę i przekaźnik
Nie wiem czy nie lepiej założyć nowy temat - pewnie więcej osób zajrzałoby tam. Z pod maski ktoś wyrzucił komputer i założył samą pompę z starego DTL, czy cały silnik?(prowadzenie węża od turbo górą czy z boku głowicy?) Pewnie całego sterowania zaworem u dołu pompy nie będzie w Astrze G Wentylator włączył się trochę za szybko powinien chyba powyżej...
Witam Samochód Opel astra 1.7 Diesel Nie odpala ze stacyjki , nie ma wolnych obrotów , chodzi jak " Traktor " Wymienione wtryski i pompa paliwowa . Nie wiem co mam dalej robić ? Czy mam wymienić cały silnik ? Proszę o wskazówki .
Ja bym wstawił auto na podnośnik i jeszcze raz posprawdzał dokładnie przewody. Paliwowe oraz bak i wyjścia przewodów z baku ,czy aby lewego powietrza gdzieś nie dostaje?.Posprawdzaj szybko złączki przy filtrze paliwa:)
Wymień wężyki powrotne z wtrysków i ten przy pompie ,jak dalej kiepsko to musisz wytężyć słuch i słuchać po wyłączeniu motoru syczenia w połączeniach ukł. paliwowego.
po zrobionej blacharce podłączyłem akumulator i okazało się że na tablicy rozdzielczej palą się wszystkie kontrolki.Oczywiście sprawdziłem przewody czy nie są uszkodzone ani nadpalone.Przy próbie urochomienia silnika rozrusznik działa ale pompa paliwowa nie dostaje napięcia. Tylko że przekaźnik jest dobry.
Więc, po pierwsze to radziłbym podłączyć na "krótko" dajmy na to bańke z olejem napedowym, toteż sprawdzisz czy pompa pobiera paliwo. następnym krokiem jest sprawdzenie napięć na sterowniku pompy sprawdzenie czujnika, odpowiedzialnego za '"gaszenie silnika" często spotykanym problemem jest zapowietrzający się filtr paliwowy, jak wspomnialem zacząłbym...
słychać pompę? może być woda w zbiorniku lub układzie paliwowym, stoi w garażu?
Zholowane, paliwo spuszczone, zalany do pełna diesel, Filtr paliwa wymieniłeś? Po zalaniu benzyny nie odpalałeś, ale czy włączyłeś zapłon? Jeśli tak to elektryczne pompa w zbiorniku podała benzynę do układu paliwowego silnika, trzeba było wymienić filtr paliwa i "przelać" układ ropą.
Wiedzę że odpowiedzi brak ale napisze rozwiazanie problemu dla potomnych. Regeneracja pompy wtryskowej żeby zlikwidować P1220. Apropo jakby ktoś miał problem ze sterownikiem lub pompą to piszcie śmiało. Poznałem ten układ paliwowy w 100% i mozna powiedzieć że znam go na pamięć :)
Trochę o Zafirze jest, poza tym montuje się tak jak do Astry II więc kolory Astry będą pasować.
Masz kolego powietrze w układzie paliwowym i wszystko w temacie. Wsadź przewód zasilający do butelki i zobaczysz jak będzie bomblowało. Albo źle założona pompa w koszu albo sama pompa tani uszkodzony zamiennik.
Sprawdzić czy podczas kręcenia dochodzi napięcie do pompy paliwowej - nawet jak jej nie słychać . Może być zacierająca się pompa paliwa lub jak nie dochodzi napięcie to przekaźnik pompy . Neonówka w dłoń i sprawdzić .
Chyba żle sprawdziłeś. Słychać pompę paliwową jak przekręcisz kluczyk w pierwszą pozycję?. Sprawdż czy jest iskra na świecach.
Pompa pompą ale najpierw trzeba wymienić gumki na przelewach bo nieszczelność na nich powoduje zapowietrzanie instalacji paliwowej.
Ok sprawdzę kopułkę , ale z tego co pamiętam nic się tam nie rusza i wygląda na dobre nie ma żadnych uszkodzeń , a lpg nie mam i ogólnie nic nie robiłem przy zapłonie już tak miał jak kupiłem auto ,a pompa paliwa jest dobra bo przy gaźniku jak się ściągnie przewód paliwowy i zakręci to od razu wali paliwo wiec pompa podaje paliwo .
No to kolega zaoszczędził...na początek czyszczenie układu paliwowego jak nie pomoże to wymiana pompy i wtryskiwaczy -to nie są tanie rzeczy...
sprawdz układ paliwowy ,czyli szczlnośc i drożnośc. Dodano po 1 sprawdz układ paliwowy ,czyli szczlnośc i drożnośc.Lub sama pompa do naprawy.
Gdy jest przestawiony rożrząd minimalnie (o jeden ząbek )to zauważalną różnice zauważ się szczególnie na wolnych obrotach . To jest oczywiście też mocno zależne co względem czego będzie przestawione (wał ,wałki rożrządu wględem siebie itd) . Nie muszę chyba pisać że przy większym przestawieniu nastąpiłoby uszkodzenie silnika . To tak na marginesie ....
Moje auto cierpi na to samo. Astra z 94r silnik oplowski. Akumulator daje rade, dobrze kręci. Dodam że ma 72ah jestem z niego zadowolony, nie kosztował wiele. Firma Jenox. Mój problem polega na tym że przy lekkim mrozie (-3) nie mogę odpalić auta. Kręci, kręci i nic z tego. Do paliwa dodałem uszlachetniacza na którym jeździ mój ojciec i nie ma problemu...
Witam Zrobiłem dzisiaj sekcję zwłok pompy. Diagnoza: zawieszona jedna szczotka. Pompa wypełniona benzyną. Myślę że rozłączanie pompy nie powinno jej zaszkodzić. Problemem może tylko być, szybki powrót z gazu na benzynę. Muszę jeszcze sprawdzić jak długo utrzymuje się ciśnienie po wyłączeniu pompy. Co do chłodzenia wtryskiwaczy, to benzyna w moim silniku...
sprawdz czy przewody paliwowe nie są gdzieś przełamane {zagiete}wtedy pompa paliwa ci niezadziała sprawdż też powrót
Co to znaczy ok? Jakie ciśnienia ma pompa? Jakie parametry na sondzie lambda? Skoro na gazie hasa, to znaczy że coś z układem paliwowym. Na ciepłym na benzynie tez kuleje?
To jest pompa LUCASA? ;jak tak to poprostu masz gdzieś nieszczelny przewód paliwowy między zbiornikiem a pompą -lucasy tak reagują na powietrze w paliwie i wchodzą na wysokie obroty i po chwili obroty spadają
Nie ma raczej sensu na tym etapie dolewać doktorów. Raczej wyjąć listwę, podłączyć pod nią kompresor lub układ paliwowy, na wtryski podawać napięcie i patrzeć czy rozpylają czy nie. Jeśli będą lały dużymi kroplami itp to do wymiany. Przy okazji jak już będziesz miał wyjęte można próbować je czyścić. Pozdrawiam. ale najpierw oczywiście sprawdź ciśnienie...
Zakładam że jest to Astra rocznik ok.97 to przekażnik pompy paliwowej jest koloru fioletowego za skrzynką biespiecznikową . Oznaczenie kontaktów na przekażniku czerwony 12V+ czarny sygnał z komputera na cewke przekażnika +12V brązowy sygnał na cewkę - 12V czerwono-niebieski sygnał do pmpy paliwa +12V w razie innych pytań proszę pisać
Np. problem z pompą paliwową albo uszkodzona sonda. Przy wolniejszej jeździe mniejsze zapotrzebowanie na paliwo, czy układ wydechowy szczelny?
astra pompa paliwowa ursus pompa paliwowa corsa pompa paliwowa
samsung ue42f5000aw termistor oznaczenie antena lesie
Błąd P17F0 w Nissan Qashqai J11 - powaga usterki Licznik i nawigacja w Citroën C4 Picasso - diagnostyka i naprawa