Witam, Układ paliwowy odpowietrzony ? Kąt wtrysku ustawiony prawidłowo ?
Olej był. Układ paliwowy raczej drożny jedyne co to pompa nie była czyszczona. Powrót paliwa drożny bo ropa przy pompowaniu wraca do baku.
W swoim t25 miałem tak samo gdy odpaliłem go po zimie, próbuj go utrzymywać jak najdłużej na chodzie jeżeli to nie ustąpi to pewnie będzie wina pompy paliwowej.
Witam Mam problem z pompą paliwową w Władimirec T-25. Otóż zwiększyłem mu dawkę paliwa i stracił moc. Nie może dać sobie rady w polu, na obroty wchodzi. Gdy miałem podczepioną talerzówkę i robiłem w polu na 2 biegu, to tak jakby brakowało mu mocy. Idzie całą siłą, aż słychać, że ma opór. Nie wiem, co mam zrobić, żeby mu się zwiększyła moc.
Tłoki i pierścienie były wymieniane 2 lata temu także to na 100% nie jest to,bo 2 dni temu ciągnik chodził jak igła bez żadnych problemów.Stało się to nagle, podejrzewam że to może być coś z układem paliwowym tylko nie wiem co czy pompa paliwowa czy pompa wtryskowa ?
Ja tym sprzetem "bawiłem" sie ok 10 lat temu i pamiętam że problem zawsze tkwił w zapowietrzającym się układzie paliwowym. Po wymianie pompki wstępnej i ominięciu tego odstojnika przeszło. Pompka wstępna jest (na 90%) połączona z pompką ręczną tak więc masz ułatwione zadanie. Zwróć uwagę czy w przewodach paliwowych dochodzących do pompy wtryskowej nie...
odkręc przewody paliwowe i śruby mocujace pompę do obudowy niema potrzeby ani koniecznosci odkrecania śruby na kole rozżądu ,w celu zamontowania pompy pomocne będzieodkrecenie mechanizmu napędu licznika aby latwiej popaść sprzęgielko na wałek pompy Dodano po 2 J23-LUB montowałes kiedykolwiek pompę paliwową w T-25?
T25 na chwilę odpali i zgaśnie . Przestaje podawać paliwo na wtryski . Znowu jak się jakiś czas pokręci ręczna pompka to nabierze ciśnienia i znowu przez chwilę zacznie podawać paliwo na wtryski i odpali . Jeżeli po napompowaniu pompką ręczna zapala i za chwilę gaśnie to zapewne pompa paliwowa właściwa nie podaje paliwa.
Nie poradzisz sobie z tym bo sekcje przypuszczają do środka pompy. Tylko pełna regeneracja da pożądany efekt
Witam :) Mam takie pytanko odnoście palenia t-25. Jak postoi dzień czasu to ciągnik odpali mi idealnie i zaraz gaśnie. Co może być tego przyczyną ? Wymieniłem zaworek zwrotny przy pompie paliwowej i nic to nie pomogło. Gdzie mogę szukac przyczyny ?
Ale to nie jest samochód i pompiarz ma racje, bo pompa jest smarowana osobnym olejem a nie jak w przypadku samochodowych ropą. Gdyby doszło gdzieś do nieszczelności kanału paliwowego w pompie nadmiar by poszedł odpowietrznikiem pompy.
To właśnie jest kombinowanie i dołożenie roboty. Do ustawienia na mijankę silnikiem trzeba kręcić tak samo jak odkręcając przewody z tym że jest mniej roboty a zamiast dodatkowego klucza wystarczy rysik do zrobienia śladu na kole pasowym. Po ostawieniu odpalasz a nie bawisz się w piłowanie na zapowietrzonych przewodach paliwowych i pompa jest suchutka...
Jeśli układ paliwowy jest drożny(sprawdziłbym jeszcze czy w baku się nic nie przytkało) to do sprawdzenia pozostaje pompa wtryskowa i wtryskiwacze. W jakiej kondycji jest silnik?
dymi na biało to późny zapłon. pompę się odpowietrza odkręcając śrubę w pompie między rurkami od sekcji. zgadzam się ,że czasem jak się zapowietrzy to tragedia, ale jak dymi to paliwo powinno być , Spróbuj na zaciąg też tak kilka razy musiałem robić po rozbiórce układu paliwowego w tym ciągniku.
Ręczną pompką paliwową , to możesz tylko odpowietrzyć układ zasilania niskiego ciśnienia i nie ma prawa podawać wtrysku paliwa do cylindrów . Od tego jest pompa wtryskowa wysokiego ciśnienia . Odpowietrz najpierw układ paliwowy poprzez filtry , odstojnik i pompe wtryskową .
Więc sprawdź to co napisałem wyżej. Odkręć także śrubkę na filtrach u góry(M8) która trzyma przewód z powrotu do wtryskiwaczy, w sumie to jest powrót do zbiornika. Ta śrubka ma mieć otworek o małym fi chyba 0,1mm. Z tyłu pompy od strony bloku pod jednym z przewodów paliwowych (chyba dolny) jest zaworek w króćcu, wykręć sprawdź czy cały.
Witam, Najważniejsza sprawa to odpowietrzyć układ paliwowy. Kiedyś przyglądałem się wymianie pompy wtryskowej w T25, którą przeprowadzał "rutyniarz". Wyglądało to mniej więcej tak: - w pierwszej kolejności facet odpowietrzył pompę luzując śrubę jednego z dwóch przewodów paliwowych z tyłu pompy (od strony bloku silnika) - dalej odpowietrzył filtry paliwa....
Lecąc po kolei dla pewności ustawia się silnik. czyli zawory i kat wtrysku paliwa. Sprawdzasz drożność układu zasilania powietrzem i czystość układu paliwowego. Potem można myśleć dalej. Główną przyczyną czarnego dymu są lejące końcówki ale skoro wymieniałeś pompę to możliwe że jest kiepsko ustawiona. Nie było by to nic dziwnego przy nowych ruskich...
Zbiornik został zdemontowany, umyty, wlane świeże paliwo, filtr wstępny wyczyszczony, przewody przedmuchane. Problem pozostał z tą różnicą, że nie zgasł natychmiast, ale stopniowo, tak jakbym ujmował "gazu". Po wystygnięciu odpalił, ale nie reaguje na gaz. Pompa wtryskowa została wymieniona na nową jesienią ubiegłego roku. Problem pukania rozwiązany...
Bardzo dziękuję za podpowiedź Co prawda filtrów nie sprawdzałem ostatnio. Nie mniej powinno być z nimi wszystko w porządku. W ubiegłym roku robiłem kapitalny remont całej góry silnika i wymieniłem wszystkie filtry, instalacje, elektrykę, zregenerowałem wtryski, pompę paliwową. Od tego okresu zrobiłem około 10 motogodzin. Praktycznie wszystkie jest nowe...
Po co czekać. Odpal władka i niech pochodzi ze 20-30 minut i olej się zagrzeje. Nie wiem czy coś by dał farelek ze skierowanym strumieniem powietrza na zbiornik oleju. Ale można spróbować. Pompy lepiej nie przypiekać. Ja w zeszłym roku przy -25 podgrzewałem tak z wyczuciem filtry paliwowe, na pompe i dalej szło zawsze troche cieplejsze paliwo przy odpalaniu....
Filtry wymieniane były w lato paliwowe. Filtr powietrza jest wyczyszczony zalany nowy olej ale tych dwóch gąbek nie mam tych okrągłych nawet nie wiedziałem ze tam idą nie dawno się o nich dowiedziałem. Kąt wtrysku nie ustawiałem jak zakładałem pompę po regeneracji. Bo nie umiem tego robić. Pompko pompuje zawsze przed odpalaniem stawia opór ale po długim...
Witam. Mam problem z Władkiem, nie mogę napełnić układu paliwowego za pomocą ręcznej pompki. Wcześniej dało się to zrobić, wyczuwalne było zwiększające się ciśnienie. W tej chwili pompka zasysa i wpycha spowrotem do baku paliwo z powietrzem. Czy jest tam jakiś zawór zwrotny? Co może być przyczyną? Pompa wtryskowa była regenerowana kilka miesięcy temu...
jeśli chciałbyś smarować przekładnię smarem stałym to musiałbyś ją rozebrać i nasmarować łożyska, a że wszystkie są odkryte to skuteczność takiego zabiegu może się okazać różna :) a do tego w oleju przekładnia pracuje lżej co ma znaczenie przy niezbyt przyjaźnie pracującym układzie kierowniczym T25. Na pompie paliwowej masz korki na boku obudowy pod...
Prawidłowo powinieneś ją oddać do regeneracji . Tam trzeba wymienić tylko oring ale sam tego nie rozbierzesz. Ale z własnego doświadczenia to mam ropę też i wystarczy zmiana oleju w pompie często. Jak najczęściej zalewaj olejem pompę a ropę spuszczaj . Ja to robię co 30-50 mtg. 20 lat chodzi od kiedy pojawiła się ropa w pompie a wcześniej to nawet nie...
Oryginalną pompę wtryskową od Władimirca regeneruje się bez odkręcania jej od silnika. Jeżeli paliwo przedostaje się do oleju to są dwie możliwości, albo pompka zasilająca albo tlokorozdzielacz do wymiany i filtr paliwa. Części nie są drogie dlatego proponuję zacząć od wymiany pompki zasilającej i filtra. Tłokorozdzielacz wymienić to trzeba już mieć...
Witam Jeżeli ciągnik nie był używany przez tak długi czas to ja zacząłbym od demontażu głowic, wtedy widać co i jak z cylindrami i tłokami. Jeżeli coś nie tak to (jeżeli to oryginały) to szlif i głowice do regeneracji, nowych nie polecam. Dalej wymiana oleju w silniku pompie paliwowej i filtrze powietrza ewentualnie nowy wkład (stary mógł zarosnąć),...
Ja miałem u siebie to samo, i jakoś dziwnym cudem doznało samo naprawienia :D Raz trzeba było mi go zapalić to pół kilometra mnie sąsiad ciągnął ale załapał w końcu :) A ręcznie co się pompowało to nie wspomnę .
witam szukam opisu lub schematu do pompy wtryskowej ciągnika władimiriec t-25A2--głównie chodzi mi o sruby regulacyjne na pompie --dzięki --ciągnik ma obroty falujace uklad paliwowy czysty szczelny jeśli ktoś by miała proszę o podesłanie lub prosty opis która sruba do czego słuzy --
Odkręć te cztery śrubki z boku pompy. Pod tą pokrywką jest dźwignia zobacz czy przy dodawaniu gazu ona zmienia swoje położenie. Były przypadki że się zawieszała a pompy trafiały do regeneracji.
Witam czy mógłbyś mi napisać stasiak64 jak ustawia się dawkę paliwa Dawkę paliwa ustawia się taką skośną śrubą regulacyjną na tylnej pokrywie pompy. Odkręcasz nakrętkę kapturową klucz 22, luzujesz nakrętkę kontrującą klucz 22 i możesz pokręcić całą śrubą.Jest w niej wkręt na śrubokręt-jego nie trzeba ruszać. Dodam że pół obrotu tej śruby to duża zmiana...
władimirec pompa pompa władimirec iveco pompa paliwowy
wymienić gniazdo procesora kondensator mniejszy zasilacz miernik pomiar dioda
sterowanie napięciem sieciowym
Czy warto kupić Dysk Hybrydowy 500GB SSHD do starszych laptopów? Wybrzuszona osłona parownika w lodówce Beko - przyczyny i naprawa