Obniżyć obroty możesz np. regulatorem opartym na U2008b, tego na allegro jest cała masa. Zapowietrzenie może powstawać przy rozruchu pompy - podciśnienie. Układ reg. obrotów z softstartem (miękki rozruch) powinien problem wyeliminować.
Te cienkie przewody podciśnienia potrafią się zacisnąć lub zabrudzić. Często też gruszki przy turbo gniły i tam ucieka podciśnienie.
Mogło tak być, pompa mogła robić podciśnienie.
Sprawdz czy vacum pompa daje podciśnienie jak i szczelność układu, hamulce odpowietrzone ? plyn nie ucieka ?
Witam, masz uszkodzoną pompkę, podciśnienie powinno byś wyraźnie wyczuwalne, kontrolka silnika powinna się zapalać, ponieważ nie działa EGR jak pisałeś to pewnie u Ciebie się pali non stop.
Stabilność wartości podciśnienia nie jest potrzebna. Chodzi o to aby je utrzymywać na wystarczającym poziomie.(...) Wszystkie pompy o różnych mocach z jakimi eksperymentowałem były zasilane silnikami szczotkowymi DC o napięciu 12V. Czujniki analogowe są relatywnie drogie. Kilkakrotnie tańsze są proste czujniki przeznaczone dla konkretnej wartości podciśnienia....
Jak wyżej już napisano należy sprawdzić czy pompa się kręci. Ten kocioł ma hydrauliczne sterowanie które wykorzystuje nad i podciśnienie wytworzone przez pompę. Nie nadużywać przycisku kasowania blokady bo uszkodzimy moduł elektroniki.
Przewód ekranowy jest między silnikiem a falownikiem. RCD wywala na agregacie prądotwórczym. Falownik steruje pompą próżniową i utrzymuje stałe podciśnienie. Czy zacisk PE i oznaczony strzałką uziemienie to to samo?
Trzeba umieć rozróżnić ciśnienie od podciśnienia które też jest ciśnieniem ale mierzonym względem otoczenia. 550mmHg podciśnienia to jest ok -72kPa podciśnienia względem atmosfery czyli 28kPa ciśnienia bezwzględnego, w przeliczeniu ok 28kPa. Nowa pompa robi ci 2Pa ciśnienia bezwzględnego czyli -99,998kPa bara podciśnienia (jeśli nie pomyliłem liczby...
Pod podany VIN program serwisowy wyrzuca tylko jeden numer: A6510900005
To 16Ω jest główne czyli U1 U2.
myślałem ,że może jest to czujnik ''wstępnej'' próżni ,który steruje tą ostatnią To już powinien być czujnik próżni, a nie podciśnienia: podciśnienie, to o ile ciśnienie jest mniejsze od atmosferycznego - a taka pompa potrzebuje mieć na wylocie ciśnienie najwyżej kilka milibarów - to jakie to jest podciśnienie, skoro ciśnienie atmosferyczne waha się...
Ostatnio przerabiałem odkurzacz denny - oryginalne szczoteczki uległy wytarciu .Dokupiłem szczotkę do uszczelniania drzwi pod spodem -wys. 10 mm .Podczas pracy pompy podciśnienie było tak duże że nie dało się ruszyć odkurzaczem .Wyciąłem kilka otworów w szczotce - i teraz działa idealnie .Butelki przypięte opaskami mają za zadanie utrzymywać wąż na...
Vacum pompa stuka. Odepnij podciśnienie od serwa i zobacz czy przestanie, lub jak zacznie stukać pompuj pedałem hamulca bardzo szybko ( spadnie podciśnienie w serwie) i jak przestanie stukać to masz winowajcę.
Diagnozuję Delphi i jest problem, bo w tym samochodzie nie pokazuje mi żadnych parametrów silnika. Z vacum pompy podciśnienie koło 7 było, ale był moment, że z biornika ciśnienia wychodziło może z 4. Podpinałem też bezpośrednio z vacuum do zaworu turbo i nic to nie dało, może dlatego że wtedy nie pracowała przepustnica, która sterowana jest podciśnieniem....
A do czego potrzebujesz podciśnienie?
Podciśnienie pompy vacum sprawdź. Geometria luźno chodzi?
Ja mam podobny problem w passacie 2,5 TDI V6. Do sprawdzenia: szczelność układu paliwowego (lewe powietrze) nadciśnienie i podciśnienie, pompa wtryskowa (czy sprawna i czy szczelna)
Sprawdź czy podciśnienie z pompy jest właściwe. Pompa nie powinna pluć olejem.
Panowie, jak piszę-czujnik podciśnienia stwierdził za małe podciśnienie z pompy.
To jest GDI więc podciśnienie do wspomagania jest brane z pompy podciśnienia, jak w dieslu. Jak bieg jest zapięty i koła się obracają to i pompa pracuje. Poza tym podciśnienia w zasobniku powinno wystarczyć na 2-3 wciśnięcia pedału hamulca. Niemniej i przy utracie podciśnienia hamulce działają, tylko jak ktoś nigdy nie jechał samochodem bez wspomagania...
Szukaj takiego urządzenia http://obrazki.elektroda.pl/1355845500_1... schemat http://obrazki.elektroda.pl/2818512500_1...
Najlepiej posługiwać się wakuometrem , wpinasz się poprzez trójnik . Warto sprawdzić podciśnienie samej pompy wacu i dopinać kolejne układy podciśnienia , książkowo powinno być - 900 mb , w praktyce jak jest -700 mb jest jeszcze dobrze .
Boki wirnika masz nieszczelne, nie spasowane z deklami, możliwe że i uszczelnienia przepuszczają. Czyli innymi słowy przepuszcza na czołach wirnika. Alfy nie rozbierałem, ale większość pomp rotacyjnych jest podobnie zbudowana. Ghost666, 3 mm to jest pomiędzy metalowym wałem a ścianą roboczą komory, nie pomiędzy łopatkami. Łopatki muszą trzeć o nią.
Prawo Pascala w szkole było ?? Możesz zrobić jeszcze tak, że metodą szambiarek - gównowozów, wytworzyć jakąś pompą podciśnienie w beczce.
napinacz wg. infotecha 20 Nm,dolne koło pasowe 25Nm śruby imbusowe,wałek rozrządu 45Nm
Naciśnij hamulec z podłączonym wakuometrem do cienkiego króćca na wężu podciśnieniowym, zobacz o ile spada i jak szybko pompa "robi" z powrotem podciśnienie
Zawór różnicowy montuje się razem z pompką po to ,aby w przypadku braku zasilania w energię elektryczną woda zasilała CO grawitacyjnie . Przy pracy pompy ta wytwarza podciśnienie i zamyka zawór różnicowy umożliwiając przpływ wymuszony.
Starowanie turbiną lub sama turbiną Do sprawdzenia podciśnienie z vacum pompy Wszystkie wężyki podciśnienia. Zawór sterowania turbiną orz gruszka turbiny. Na zostaje sama turbina czyli zmienna geometria
Tam 9 na 10 pada pompa vac i słabe podciśnienie idzie na zawory wykonawcze. Jeśli oczywiście membrany egr i siłownika kolektora tudzież węże podciśnieniowe są ok. To pierwsza kolejność sprawdzenia/naprawy.
Czyżby pompa robiła duże podciśnienie i nieszczelność wpuszcza powietrze. Pompa jest nowa, przed wymianą było to samo.
Vacum pompa inaczej pompa wytwarzająca podciśnienie, resztę doczytaj. Lepiej było wymienić oring niż pchać silikon.
Serwo szczelne a przewód do waku pompy musi być drożny i również szczelny (tam panuje podciśnienie wytwarzane przez waku pompę i dzieki temu masz wspomaganie hamulca, pedał nie jest twardy).
Witam. Kolego odkręć dekiel na zbiorniku oleju, ten z korkiem wlewu i smokiem zasilającym pompę wspomagania ukł.kier. Następnie wyczyść smok. Prawdopodobnie zapchany smok powoduje powstawanie podciśnienie na pompie, co z kolei jest przyczyną zasysania oleju przez ową pompę za skrzyni. Pozdrawiam.
Należy sprawdzić czy pompa hamulcowa serwo jest szczelna. Dodatkowo poziom płynu hamulcowego, podciśnienie pompy vacum, szczelność układu.
Drugi koniec plastikowego wężyka trafia do elektrozaworu EGR, stamtąd do okolic kolektora ssącego, tam też brak podciśnienia. Wężyk powinien być podłączony do króćca na kolektorze ssącym i na pracującym silniku powinno być w nim podciśnienie odpowiadające podciśnieniu w kolektorze ssącym. Tam się nie ma co zepsuć, pompy podciśnienia tam nie ma.
Analiza wartości rzeczywistych w czasie jazdy to podstawa! Do tego co kolega napisał warto dodatkowo sprawdzić szczelność kolektora dolotowego, podciśnienie z pompy vacuum, zmienną geometrię turbiny. Powodzenia w wymienianiu;)
https://botland.com.pl/pompy/1995-pompa-... Powinien wystarczyć. W rozlutownicach są podobne i wielkością i napięciem... ;) Tak czy inaczej trzeba by najpierw sprawdzić jakie podciśnienie wytwarza - nie tyle powiedzmy w czasie , ale w kilka chwil od włączenia zasilania (wydajność) - sama wartość podciśnienia wcale nie jest duża. Pamiętaj...
Witam, jakie powinno być podciśnienie w układzie hamulcowym w Focusie MK2 1.8 TDCI?
Całkiem możliwe że pompa wytwarza duże podciśnienie, w związku z czym zasysa powietrze wraz z wodą. Tworzy coś w rodzaju wiru, i dlatego się zapowietrza.
Masz słabe podciśnienie w układzie i efektem tego jest to, że turbo nie może się zebrać z dołu. Właściwe ciśnienie uzyskuje dopiero przy 3170 obrotów lecz dalej przeładowuje aż do 3820 obrotów. Możesz spróbować podłączyć podciśnienie na "krótko" kawałkiem wężyka bezpośrednio z trójnika na wężyku pomiędzy pompą podciśnienia a serwem hamulców z siłownikiem...
Witam. Gdy zawory grzejnikowe są przymknięte, (a pompy bardzo wydajne) wtedy pompy zasysają wodę przez powrót i robią podciśnienie w grzejnikach. Prawdopodobnie to jest tego przyczyną. Zmniejsz wydajność pomp, niektóre mają regulację.
To napisz jeszcze, co chcesz osiągnąć... Nie ma zbiornika i nie będzie mieć? A ma wyłącznik ciśnieniowy, czy nie jest planowany wzrost ciśnienia na wyjściu (otwarty wylew)? Pompa raczej sama nie zaciągnie wody, ale warto to sprawdzić przed zakupem zaworu zwrotnego do kosza ssawnego i trójnika z zaworem do zalewania (bo jak zaciągnie - to nie ma potrzeby...
Wymień i zapomnisz o problemie. Gdyby było za małe podciśnienie z pompy vacum, hamulec byłby twardy przy drugim naciśnięciu. Zapewniam, że mielibyśmy temat o słabych hamulcach. W pompie nic się nie dzieje i nie ma tam co regulować.
Raczej uszkodzony uszczelniacz na wałku pompy. Podciśnienie w pompie powoduje że zaciąga tamtędy powietrze. Nie musi cieknąc olej.
Nie koniecznie, te wtryski potrafiły i 500tys zrobić - no chyba że auto ma tyle :) . Zobacz na komputerze co się dzieje, sprawdź błędy i ciśnienia, filtr paliwa. Zobacz też czy nie ma problemów z odpowietrznikiem w zbiorniku bo robi się podciśnienie i pompa nie daje rady uciągnąć - pomaga delikatnie popuszczony korek wlewu.
U góry można założyć trójnik do zalania rury w kierunku studni. Co ma się zapowietrzać? Układ musi być szczelny, żeby pompa wytworzyła podciśnienie. Na dole studni trzymać będzie zawór zwrotny i nie powinno być powietrza w układzie od strony zasysania. Na jakiej głębokości jest lustro wody ?
A taki pomysł mi przyszedł do głowy jak by włączyć pompę i przez ten otwór wlewać wodę Ano właśnie, tylko w tym celu warto zamiast tego korka umiescić tam redukcję i zawór (3/4 cala). Ciągłe doleanie wody w trakcie pracy pompy pozwoli wytworzyć podciśnienie (pompa może pompować wodę i mieszaninę powietrza z wodą, samego powietrza nie) i zaciągnąć wodę...
Podciśnienie mierzę na wyjściu z pompy, aby wyeliminować jakąś nieszczelność przewodów. Po nagrzaniu silnika wystarczy, że wcisnę hamulec 2 razy i już pedał jest twardy. Kiedy silnik już tak konkretnie się rozgrzeje to po napompowaniu hamulca i trzymaniu nie spada w dół. Dopiero przy trzymaniu silnika na ok 3000 obrotów zaczyna powoli spadać. Co do...
Sprawdz węzykiem i ustami czy masz szczelną membranę EGR i siłownika kolektora. Jak masz wakuometr czy masz odpowiednie podciśnienie z króćca pompy vac.
Trzeba sprawdzić stan i ciśnienie pracy. A po co sprawdzać ciśnienie pracy jak tam będzie podciśnienie?
Masz prawdopodobnie niedrożny przewód wyrównujący ciśnienie w baku z atmosferycznycm. Jest w nim zaworek zapobiegający wylaniu się benzyny w przypadku wywrotki i on może być zacięty lub sam wylot zatkany i w miarę jak ubywa paliwa powstaje podciśnienie, którego pompa nie jest w stanie pokonać.
Podepnij wakuometr i zmierz podciśnienie z pompy vacum. Założę się że na wolnych obrotach nie ma podciśnienia bo jest vacumpompa przytarta. A dopiero od 2000obr/min zaczyna wytwarzać podciśnienie i zaciągnąć geometrię turbiny.
http://obrazki.elektroda.net/93_12649362... 1 - zaworek zwrotny 2 - elektrozawór N18 3 - elektrozawór N239 4 - siłownik kąta nachylenia łopatek zmiennej geometrii turbosprężarki 5 - do pompy podciśnienia (pompy tandem) 6 - siłownik klapy dławiącej 7 - siłownik zaworu EGR 8 - akumulator podciśnienia 9 - elektrozawór N75
To normalne że woda w rurze bezpieczeństwa jest zimna - w naczyniu nie ma obiegu wody. Poprzednio naczynie było ciepłe bo gdy było za nisko pompa wyrzucała do niego wodę. Bulgotanie/dalsze zapowietrzenie grzejników może być spowodowane odpowietrznikami automatycznymi - przy pompie na powrocie w instalacji jest podciśnienie które zasysa powietrze przez...
W kolektorze ssącym masz ciśnienie, a nie podciśnienie. Ciśnienie dodaje paliwa w pompie wtryskowej.
tandem-pompa (zintegrowana pompa paliwa z pompą podciśnienia) jest stricte mechaniczna... nie ma żadnego zasilania po stronie elektrycznej... napędzana jest mechanicznie z wałka rozrządu... jeśli pompa paliwa (elektryczna) która jest w baku podaje poprawnie paliwo, to tak jak już Ci pisałem... najprawdopodobniej tandem pompa do wymiany...
Witam. Najpierw sprawdziłem w instalacji, a później bezpośrednio na pompie. Wskazówka drży jednakowo.
wywierć otworek w kolektorze, wkręć króciec i nie ma problemu. podciśnienie wróciło
Zasada jest jedna vacum robi się po to aby z układy wyciągnąć resztki gazu , powietrza i wilgoci , zalecany czas robienia próżni pompą 2 stopniową to około 25min, co do szczelnośći układu to vacum może służyć do pokazania na manometrze czy takowa szczelnośc jest ale to różnie z tym bywa. Test szczelnośći prawidłowy jest wykonywany azotem. A co do nabijania...
Pompa wytwarza podciśnienie? Zmierz vakoumetrem.
Podciśnienie masz tylko w jednym przewodzie. Pompa vaccum wytwarza podciśnienie, te zależnie od ilości odbiorników jest kumulowane w akumulatorze, lub nie. Z akumulatora podciśnienie jest podawane na odbiorniki JEDNYM przewodem I jest rozdzielane trójnikami.
W mojej stacji do rozlutownicy od kilku lat mam włożoną pompę podciśnienia hamulców od skoda/vw/audi. Pompa łopatkowa duże podciśnienie i wydajność. Pobór prądu około 5-6A. Pomimo dłuższej pracy nie nagrzewa się i pracuje dosyć cicho. https://obrazki.elektroda.pl/4249514700_...
Zmierz podciśnienie na pompie vacum. Poszukaj wzrokowo uszkodzeń przewodu serwa itp.
Niestety mam ten sam problem z corsach 1.3 diesel , maksymalna prędkość to 120 i 3 tys obr, mam tez od czasu do czasu problem z odpaleniem, na chłodno dobrze kręci a jak jest ciepły to musi się trochę podusić. Czy udało się Panu zidentyfikować przyczynę takiej usterki ? Dodano po 2 Niestety mam ten sam problem z corsach 1.3 diesel , maksymalna prędkość...
Żeby sterować pompą próżniową potrzebny jest "Presostat na podciśnienie"
Jeśli będzie luźna, to będzie strata podciśnienia, tym samym będzie "twardy" i mniej skuteczny hamulec (serwo mniej wydajne). Ponadto podciśnienie wytworzone przez pompę vacum steruje pracą turbiny, od której zależy m.in. moc silnika. Aby usunąć usterkę jedni uszczelniają klejem (lepiszczem) a inni wymieniają to połączenie. Ma być szczelne (ciasno wciśnięte).
Doładowanie raz jest raz nie ma coś mi to pachnie słabą pompą podciśnienia albo dziurą w wężykach. Przepływomierz też do sprawdzenia bo coś słabe ma wartości.
Zawór zwrotny może być przy samej pompie, ale ciężko będzie Ci napełnić taki układ wodą (można próbować pompą podciśnienia, u mnie zadziałało aż za dobrze :-) ).
Sprawdź przewody podciśnienia (zdejmij wężyk z zaworu EGR i zobaczy czy jest w wężyku podciśnienie.
Normalnie w dwa piny, jeden to stałe zasilanie po zapłonie a drugi to PWM ze sterownika silnika. Dolny lewy wężyk idzie do gruchy turbosprężarki, zassij tam ustami i sprawdz czy jest szczelność i powinna sie ruszyć sztanga na turbinie. W górnym masz podciśnienie z pompy vacum.
Tam ma być podciśnienie czyli ma zasysać powietrze. Trzeba by spawdzić czy podciśnienie dochdzi do zaworòw. Mogą też być dziury w wężykach, serwie hamulca i podciśnienie ucieka. Możliwe również że pompa pociśnienia powiedziała papa.
Jesteś w błędzie , jeden układ to podciśnienia to sterowanie CZ układ zasilany elektrycznie / pompka / , oraz drugi podciśnienie wytwarzane przez pompę wspomagania / wakum pompa/ Podciśnienie wytwarzane podczas pracy silnika steruje podnośnikami reflektorów i równolegle obsługuje magistralę podciśnień silnika między innymi system gaszenia silnika /...
Turbo nie jest w stanie utrzymywać stabilnego ciśnienia (do sprawdzenia sterowanie turbo jak i samo turbo, pompa podciśnienia i wężyki). Dwa BIP-y na - wszystkie plus szarpanie czyli pompa tandem (paliwa plus podciśnienia) do weryfikacji ciśnienie na pompie. Jaki przebieg? Oringi na pompkach były robione?
1. Odpowietrznik nie może zaciągnąć powietrza gdy panuje nadciśnienie ale może takie zjawisko wystąpić przy źle zrobionej instalacji gdzie niepoprawnie zamontowano układ pomp względem odpowietrzników lub są przykręcone zawory odcinające które stwarzają na jakimś odcinku chwilowe podciśnienie gdy załączana jest pompa. 2. Osobiście polecam zawory automatyczne...
W instalacji ma być caly czas 2 bary Tak, i nie martw się. Instalacja wytrzyma dużo więcej. W momencie włączenia pompy, jak sam zauważyłeś spada ciśnienie bo pompa pracując wytwarza podciśnienie. Gdybyś miał niskie ciśnienie w instalacji, a pompa wytworzyła większe podciśnienie to poprzez odpowietrzniki na powrocie zassałaby do instalacji powietrze....
Przewody są podpięte do reflektorów. No to niestety konieczny będzie miernik podciśnienia (wakuometr) i sprawdzenie podciśnienia w układzie. Nie musi być to specjalistyczne narzędzie. Wystarczy np. tzw. "ekonomizer". Nie wiem, ile masz lat, ale kiedyś w dużych Fiatach i Maluchach można sobie było założyć dodatkowo taki wskaźnik na desce rozdzielczej...
Witam, Przepraszam za mały off-top ale widzę że mamy tu specjalistę. Mam problem z windą załadowczą ze głównie podczas domykania, wypycha olej ze zbiornika przez zaślepkę która służy do dolewania go, a olej się pieni i mętnieje. Co może być przyczyną? Słyszałem że to kwestia któryś zaworów i że się podciśnienie wytwarza ...
Nie wiem co tam powinno być podłączone. Generalnie jeśli chodzi o pedał to są trzy opcje: -Nie szczelny układ podciśnienia. -Kończąca się pompa vacum. -Uszkodzone serwo. Sprawdź jakie masz podciśnienie w układzie z odbiornikami podciśnienia i bez. Przy krućcu pompu vacum to - 0,75 bara po maksymalnie 5 sekundach od odpalenia auta.
Kolego do serwa idzie wąż z podciśnieniem wyciągnij go i sprawdź czy vacum pompa tworzy podciśnienie jak jest ok to możesz teraz sprawdzić na jeździe próbnej czy jest różnica powinien być bardzo twardy i słaby bez tego podciśnienia później wsadź go i zobacz powinien być miękki i bardzo skuteczny ;). Jeśli nie będzie różnicy to SERWO jeśli nie robi się...
Może ktoś napisać w którym miejscu znajduje się elektryczna pompa dająca podciśnienie do hamulców oraz akumulator próżni ??
Sprawdź podciśnienie pompy VAcum i wszystkie wężyki podciśnienia. Potem napisz. Czekamy.
Może: filtr do wymiany, zbiornik przytkany (wytwarza się niepotrzebne podciśnienie), pompa do uszczelnienia, wtryski do sprawdzenia, przewód od filtra do pompy bo więcej chyba już nic nie może się stac. Piszę tak bo mam 1z ale na pompie mechanic
Pompa vacum robi tylko podciśnienie, a podciśnieniem jest sterowane turbo i serwo hamulcowe. Na przewodach / króćcach trzeba szukać nieszczelnosci. Do serwa hamulcowego jest felerny plastikowy przewód.
Zdarzało się w tych silnikach że tłukła się pompa podciśnienia vacu napędzana z wałka rozrządu. Czy po zciągnięciu przewodu podciśnienia, tego grubego też słychać tłuczenie
Maksymalny moment obrotowy dla danego silnika jest podany czasem nawet jest wykres momentu nic nie trzeba wyliczać. Co do momentu hamowania silnikiem wystarczy porównać przyspieszenie przy rozpędzaniu na danym biegu z przyspieszeniem (zwalnianiem) przy hamowaniu silnikiem. W automatach jest tzw żeglowanie. Czyli właśnie nie odłączanie silnika by spalanie...
do pompy jest doprowadzony przewód ssawny- zobacz czy tworzy sie podciśnienie po odpaleniu ciągnika.
VAC to pompy podciśnienia, OUT do siłownika (EGR), ATM wolne. Sprawdź czy pompa podciśnienia daje jakikolwiek podciśnienie, lub czy obwód podciśnienia nie jest rozszczelniony (pęknięty wężyk, zamienione końcówki na innym elektrozaworze).
Problem leży w podciśnieniowym sterowaniu gaszenia tego silnika. Zdejmij wężyk podciśnieniowy z pompy wtryskowej i zobaczysz, że po wyłączeniu stacyjki nie pojawi się na nim podciśnienie. Musisz poszukać nieszczelności. Zasilanie w podciśnienie idzie z przewodu łączącego serwo z pompą podciśnienia, Zdejmij przewód z serwa i zobacz czy pompa pracuje...
Podciśnienie do sprawdzenia. Pompa wakum i wężyki.
Na obrotach wyższych i małych masz podciśnienie ? może jest zbyt małe ,załatw vakuometr i sprawdź jakie i w jakim czasie pompa wytwarza podciśnienie , moze poprostu padła vacum pompa
Pompa pada,podciśnienie za małe.Naprawa max 30min,bo to standardowa usterka.Ale ,musisz sprawdzic też elementy wykonawcze a dokładniej ich membrany .Musisz sprawdzić też czy wężykach nie ma oleju,jak ich poprawność połaczeń i stan .
Sytuacja tak jakby pompa podciśnienia (silnik diesel) wytwarzała zbyt duże podciśnienie i servo samo ciśnie pompę hamulcową - oczywiście to nie możliwe żeby podciśnienie było zbyt wysokie, pisze tak żeby opisać lepiej jak się zachowuje układ hamulcowy. W serwie i/lub przy pedale hamulca jest regulacja. Prawdopodobnie trzpień jest źle ustawiony, i serwo...
Wycieku nie będzie, bo tam masz podciśnienie. Pompa zasysa paliwo, a w razie nieszczelności powietrze.
Miałem kiedyś przypadek podobny.Usterki:słabszy hamulec główny i problemy z mocą silnika.Podciśnienia wyglądały dobrze.Wszystko działało. lecz po założeniu zegara vacum podciśnienie wyniosło 0,3. Przyczyną był poluzowany króciec pompy vacum.(wyjście) Po uszczelnieniu pompy podciśnienie podniosło się do 0,7. Autko dostało kopa i hamulec się poprawił....
Nic nie słychać według mnie. Może to ta pompa robi zbyt słabe podciśnienie? Będę w stanie ją sprawdzić wakuometrem za 40 zł z portalu aukcyjnego?
Albo przewody, albo padła ci tak zwana "gruszka" co porusza łopatki turbiny. Weź sobie kogoś do pomocy niech wsiądzie do samochodu dodaje gazu a ty w tym czasie patrz pod pokrywą silnika czy gruszka się w ogóle porusza i czy podciśnienie dochodzi. Jeżeli brak będzie podciśnienia to albo przewód jest gdzieś dziurawy albo pompa nie tworzy podciśnienia.
Witam, Sprawdźcie czy po krótkim odkręceniu korka od wlewu paliwa usłyszycie psssssyk... Jeżeli tak to znaczy, że macie odpowietrznik baku uszkodzony i się robi w nim podciśnienie. Pompa wtedy ciężej chodzi i może generować więcej zakłóceń na antenę. Pozdr.
Na rysunku zamontowany na rurze do rozdzielaczy odpowietrznik automatyczny(?) jest w nieodpowiednim miejscu. Odpowietrznik nie może być przed pompą bo przy każdym uruchomieniu pompy C.O robi się podciśnienie i odpowietrznik może zasysać powietrze do układu. kolejne błędy: na górnym rozdzielaczu nie ma pompy. Rura zasilająca C.W.U jest tak podpięta że...
Winna była pompa Vacum. Generowała tylko podciśnienie na serwo, natomiast nie była zbyt wydajna aby zaciągnąć cięgno od sztangi turbiny.
pompa podciśnienie vacum pompa podciśnienie paliwo pompa membranowy podciśnienie
atmega8 zliczanie impulsow prędkość nagrywania magnetofon szpulowy bramy hormann programowanie
piotr2608 electrolux zasilanie świetlówki
Błąd DC1 na bieżni - przyczyny i rozwiązania Niedokręcona żyła miedziana a sygnał DVB-T2