Odlacz czujnik cisnienia klimy i spróbuj odpalić To nie w tym modelu . Parę lat młodszy . Pompa napewno daje paliwo? Też bym zaczął od tego przed kopaniem w rozrządzie , tym bardziej że jest prosty sposób - ściągnąć przewód paliwowy z rampy , zatkać kciukiem i włączyć zasilanie . Jak nie utrzyma ciśnienia palcem to znaczy że pompa sprawna . :D Jak...
1) czy zasilasz cewkę 17d podczas pracy i po wyłączeniu pompy? czy po odkręceniu nakrętki trzymającej cewkę da się przesunąć suwak? 2) czy po wyłączeniu pompy i opadaniu rampy obraca się silnik? 3) czy na wylocie B jest zamontowana dysza 0,7mm, może wypadła?
czym rampy i lamele w silniku Rampy startu i hamowania to czas rozpędzania się i zwalniania silnika od prędkości zero, do prędkości roboczej. Są to podstawowe parametry zaprogramowania falownika. Lamele, to elementy tej pompy - takie łopatki, często grafitowe ,,zagarniające" powietrze wewnątrz cylindrycznej komory i osadzone w wirniku pompy. Częstotliwość...
A ja bym zaczął od kontroli przelewów wtryskiwaczy i zaworu rampy CR + zasilenie opadowe układu z pominięciem filtra paliwa . Po co od razu pchać sie w koszta i zlecać kontrolę wtryskiwaczy skoro nie wiadomo czy to wtryski :?: Tak przynajmniej będzie wiadomo czy leje wtryskiwacz , rampa , czy sprawny jest układ niskiego ciśnienia i czy to czasami nie...
przed samą pompą jest 5 bar ciśnienia wtryskiwacze nie przepuszczają bo musiały by lać do cylindra a to sprawdziłem. były wyjęte i podłączone do rampy wtryskowej-czyt. wyżej.
sekcję tloczoca paliwo do silnika co to jest ? "Tłoczeniem" paliwa " do silnika" zajmuje sie elektryczna pompa paliwowa w zbiorniku i to wszystko . Jesli to jest " twoja" sekcja to w przypadku pompy z dwoma króćcami regulator ciśnienia paliwa znajdował się na rampie wtryskiwaczy , na silniku, a w przypadku pompy z jednym króćcem - regulator ciśnienia...
Na pompie nie ma regulatora, jedynie zawór stop. regulator jest na rampie CR. Zdejmij wtyczkę z czujnika ciśnienia z rampy i odpal z plaka. Jak się wtedy zachowuje? Łapie od razu, czy ma problemy dalej?
To nie jest common rail i nie ma możliwości sprawdzenia ciśnienia na rampie. Natomiast pompę wtryskową można diagnozować, trzeba się tylko podpiąć bezpośrednio do jej wtyczki (linia K nie jest nigdzie wyprowadzona) [url=http://pl.diagwiki.com/bosch-vp44-p...
Zamiast się upierać, posłuchaj stanisława. 2,2kW to spoko na dom z podlewaniem. Pomijam sens wylewania cennej słodkiej wody na trawnik, to osobny temat. Bez podlewania nawet 2,2 to za dużo. 4kW jest bez sensu, ale oczywiście nikt nie zabroni... twoje koszty - twoja sprawa :) Marka pompy też ma znaczenie. Załóż Espa i zapomnij o problemach. Jednofazową,...
Dobrze rozumujesz musisz dać max 300Hz dla 6p w tym przypadku, sam przez to przechodziłem, gmcc podaje to pokrętnie ja miałem w tabelce zamiast rps to Hz i zgłupiałem, ale obliczyłem że dla danej pojemności cm3 sprężarce to podana moc przy tych Hz jest nie realna. Da radę ci kręcić ten falo z tą sprężarką?, ja musiałem przerabiać DC1 by był w stanie...
Panie "eljarkos", jeśli nie czuje się pan urażony to po co kolejny pana komentarz, bicie piany i odwoływanie się do regulaminu. Zacytuję powiedzenie " Uderz w stół a nożyce się otworzą". Nie pan jest autorem tego postu i jeśli jego założyciel mnie o to poprosi to oczywiście nie będę brał w nim udziału. Ponownie proszę o niekomentowanie moich wypowiedzi...
Odkręć przewód między pompą a rampą (przy samej pompie), i patrz czy podczas kręcenia pojawi się paliwo. A paliwo jest? Filtr drożny? Ile koni ten motor ma? 110 czy 90? Jeśli 90, to w okolicach podłużnicy - ściany grodziowej jest elektryczna pompka paliwa.
Pytanie co dokładnie zostało wymienione : czy zawór na pompie czy na rampie ? Jeśli mnie pamięć nie myli to ten na pompie to zawór regulacji wydatku a ten na rampie to zawór regulacji ciśnienia . Tak czy siak niedomaganie jednego czy drugiego powoduję błąd ciśnienia
Witam, ciśnienia sprawdzone, na wolnych obr. ciś. pompy-260 bar na rampie 240bar, przy 3000tyś obr. na pompie i rampie ok.380bar. Podczas jazdy kiedy auto gaśnie na pompie 490 bar na listwie 190 bar. Co do wtryskiwaczy wydatek na wolnych 1wt. 0,6, 2wt. 2,70, 3wt.0,8, 4wt. 1,2 Przy 2000tys/obr. 1wt. 0,01, 2wt. 2,24, 3wt. 1,13 4wt. 1,14. Próba przelewowa...
A jakie ciśnienie na rampie/pompie wysokiego ciśnienia? Jakie ciśnienie widzi sterownik?
Przelewy na wtryskiwaczach 1 i 2 w normie. Na 3 i 4 przekroczone ale nieznacznie. Jest problem z ubytkiem ciśnienia paliwa lub zbyt słabym zasilaniem układu. Mało paliwa dostaje. Może być jeszcze problem w zbiorniku ( zatkany/ nieszczelny smok) Problem z elastycznymi przewodami paliwowymi ( załamane / wsadzone zwężki/ podłączone webasto) , Problem z...
Tam jest pompa CR listwa(rampa) i wtryski CR.
Zakładaj od razu "nową" pompę.
temat zamykam zacięty zaworek w pompie CR
Kolego ten typ tak ma ;-) Silnik od mascota nie może jeżdzić na biodieslu (pytałem w serwisie) Żeby pozbyć się całkiem problemu musisz sprawdzić rampę paliwa, pompę wysokiego ciśnienia a dokładniej ten zawór który jest przy pompie no i wtryski. Za rampę w serwisie śpiewają koło 1 800 pln cena regeneracji nieraz przewyższa cenę nowej. Za ten czujnik...
O ile sie nie myle, masz tutaj system wtrysku Siemens SID801, bez pompy w zbiorniku. Jest to system dosc trudny do odpowietrzenia, szczegolnie jesli rampa byla oprozniona. Jesli tak, to nie spiesz sie z podmianami. Skup sie na dobrym odpowietrzeniu i podlacz diag na odczyt parametrow biezacych aby zobaczyc, co wlasciwie sie dzieje (ma wrazenie, ze...
Napięcie do czujnika położenia wału dochodzi. Wrzuciłem stary czujnik jest to samo. Obroty podczas kręcenia na PLAKU podnoszą się do ok. 500 obr/min. Do pompy wysokiego ciśnienia z filtra paliwo dochodzi, zaś z pompy na rampę ciśnienia brak. Ktoś coś??
Albo ja czegoś nie rozumiem, albo nie umiesz tego opisać. Masz problem z temp. paliwa w zbiorniku? Chcesz ją zmniejszyć poprzez zmniejszenie przepływu? Tam gdzie ja się uczyłem, tłumaczone było jasno, jak największy przepływ paliwa przez rampy w celu chłodzenia wtryskiwaczy. Rampy przelotowe, regulator jak najdalej od silnika. Chłodzenie możesz zrobić...
Witam. Sprawdź wszystkie połączenia elektryczne w okolicy rampy wtryskowej auto wiekowe to może coś po prostu nie łączy przez przypadek, drugie skoro trzeba kilka razy podpompować paliwo to może za małe ciśnienie pompa podaje lub za mała średnica zastosowanych przewodów paliwowych i tu może być problem. Sprawdź może czy się uda odpalić na autostarcie...
Ja mam inne doświadczenia: najpierw ustaw tak aby falownik był szybszy od regulatora czyli rampa narastania max 10 sek(na początek) i rampa opadania tyle samo czyli 10 sek. I zacznij od początkowych nastaw PI.Nie może być sytuacji że falownik jest wolniejszy niż regulator bo zawsze będą oscylacje. Jeśli falownik będzie nadal opóźniał się względem regulatora...
Podaj dokładnie co to za defekt np "df205 1.def" Bo może być błąd czujnika, a dokładnie nieodpowiednie ciśnienie na rampie. A przyczyny trzeba wtedy szukać w rampie, wtryskiwaczach lub pompie ciśnieniowej. Może być również zapchany filtr paliwa, co bym sprawdził w pierwszej kolejności. Pozdrawiam.
Jak w temacie sprinter 316 2.1 cdi 2011r po wymianie nowego kolektora dolotowego nie chce zapalić ,podpięty pod komputer bosch w trakcie kręcenia obroty są na poziomie 250, synchro rozrządu pokazuje ok. Cisnienie wolno ale narasta i oscyluje na poziomie od 24000 do 30000 .Na plaka odpala i tylko na nim pracuje. Zawór na pompie i na rampie podmieniony...
ewidentnie problem z pompą Albo z kołem zapasowym. po podpięciu pod komputer nie wyświetla żadnego błędu Jaki to " komputer" ? Jak wspomniano wyżej parametry. Ciśnienie rampy, obroty wału. odkręcając jeden przewód metalowy od wtrysku i przy rozruchu nic się nie dzieje Tak to się w ursusie sprawdzało.
Do sprawdzenia też elektrozawory sterowania turbo i klapy gaszącej, zawór w pompie WC i czujnik na rampie + obecność opiłków w filtrze paliwa.
Pompa, regulator ciśnienia, czujnik w rampie lub żaby w zbiorniku.
Toś kupę kasy w błoto wywalił. Na razie komputer bez odpalania auta. Kody usterek i tak dotyczyły będą ciśnienia paliwa na rampie... Po diagnostyce zawieziesz wtryskiem i pompę do roboty i dokładnie wypluczesz CAŁY układ paliwowy. Tanio nie będzie.
Witam wszystkich.Od jakiegoś czasu walczę z 0191.Wywala błąd na ciepłym silniku podczas mocnego dodania gazu,samochód wchodzi w tryb awaryjny i traci moc,ale nie gaśnie. Mam dostęp do części samochodowych wiec to co miałem pod ręka powymieniałem (zaworek na pompie CR,czujnik ciśnienia paliwa z rampy,a i wtryski poleciały na maszynę). Części były używane...
Na plaku też nie nabije więcej. Na wejściu do pompy ma 2bary i nie widać powietrza a powrotem idzie piana (widać bo przewody przezroczyste) . No i z pompy CR na wyjściu na rampę też idzie paliwo jak el.pompa tłoczy.
Witam, mam problem z odcinającą mocą przy 3 tys. obrotach. Błąd - P008800 za wysokie ciśnienie w rampie/stałe Pompa i wtryski niedawno sprawdzane. Regulator ciśnienia na listwie nic nie zmienił. Czujnik ciśnienia na listwie nic nie zmienił. Regulator ciśnienia na pompie, odcina go przy 3.5 tys. Cały czas wyskakuje błąd. Proszę o pomoc, Pozdrawiam
Kierowca ciężarówki :) Juz mam schemat działania opracowany. W poniedziałek odbieram z warsztatu i działam. Odcinam przewód z lewej strony rampy, Jak poleci chociaż kropelka,to zawor nowy zalozyc i powinien zacząć palić. Kolo 250 300 musi w rampie być przy rozruchu z tego co się dowiedziałem. Jak niema to kolejno. 1zawor max na rampie puszcza 2 wtryski...
Cały czas do d...y zasilanie paliwem, od zbiornika począwszy, na rampie raila skończywszy. Najprawdopodobniej pompa do wymiany, pomimo że na biegu jałowym jeszcze tłoczy.
(at)Daniel_GSM jeżeli falownik jest zabezpieczeniem silnika to ten schemat przedstawia taniochę i badziew. (at)vorlog kolega już napisał co o tym sądzi, ale doprecyzuję na wyjściu falownika stosuje się zabezpieczania, asymetrii faz, prądu, pojemności uzwojeń, zabezpieczeń termicznych, nagłego wzrostu dociążenia, czasu narastania prądu. Stosując takie...
Skoro skacze Ciśnienie na rampie to albo pompa wysokiego ciśnienia albo tak jak mówisz problem ze wstępną.
Więc zacznę od początku. Rozsypała sie rolka napinacza paska rozrządu. Niestety wygięło delikatnie zawory i zerwało klin na wałku rozrządu. Po regeneracji głowicy, złożeniu rozrządu, wymianie wszystkich filtrów samochód zapalił. Niestety po zgaszeniu już nie "odezwał". Diagnoza pompa (BOSCH) nie daje ciśnienia na listwę. Usterka- zacięty zaworek zwrotny...
taki falowniczek ma wszystko a nawet więcej niż potrzebujesz, iu jest przy okazji dosc trwały. kierunek obrotów, prędkość, stop , hamowanie silnikiem chyba tez - ogółemn wszystkie standartowe funkcje plus do tego jogi czyli masz np dodatkowy przycisk który naciskasz i trzymasz to wtedy silnik kręci sie z ustawioną preędkością nie reagując na inne sygnał...
witam posiadam scenika 2000r 1.9 dci była wymieniana pompa wysokiego ciśnienia oraz naprawiane wtryski sprawdzany czujnik na rampie zamieniany zawór ciśnienia w pompie i sytuacja jest taka że auto pali jeździ ale jak się zagrzeje to przerywa i po podłączeniu kompa pokazuje skoki ciśnienia na rampie co może być
Kolega miał podobnie sprawdziliśmy co się dało winna była pompa wysokiego ciśnienia.Regulator masz właśnie w pompie koszt około 340zł.Ja mam rocznik 2002 i jest regulator paliwa w pompie.
Miałem taką gangrene, odpalał i gasł, tracił ciśnienie na rampie cr, problemem było sterowanie zaworu w pompie cr, wymiana tranzystora w IDM i przelut obwodu sterowania tegoż zaworu nie przyniosła rezultatu (tak, rozlutowałem go, choć teraz wolałbym ciąć plastik), dopiero wymiana IDM'a i dopisanie wtrysków rozwiązała problem, i coś mi świta, że przed...
Co ma pompa do tego? Skoro ciśnienie idzie na rampę, i tam jest "dzielone" paliwo? Jak były sprawdzone te wtryskiwacze? Test wysokiego ciśnienia wykonany? Przelewy sprawdzone?
Zwykle robocze jest w przedziale 3-3.5 na rampie. Sprawdź sam wydatek pompy przed układem. Moto odpala teraz?
Witam, Jesli rzeczywiscie macie problemy z opilkami w ukladzie, to jedynym rozsadnym rozwiazaniem jest wymiana calego ukladu (pompy, wtryskiwacze, rampa, przewody, zbiornik). Wszelkie proby czyszczenia, czy wymiany poszczegolnych elementow wczesniej czy pozniej doprowadza do ponownej awarii, ponownych kosztow i przekonania, ze lwy sa do kitu. Tak naprawde,...
musze coś jeszcze ustawiać? Napięcie silnika Częstotliwość pracy max i min, Rampy, kierunek obrotów Wiem że trzeba ustawić jakoś wartoś zadaną (ciśnienia PID) zastanawiam jakie parametry trzeba ustawić i proszę o pomoc w tym zagadnieniu. Może ten falownik ma autotuning i sam wstępnie dobierze parametry PIDa.
1. co do rezystorów przed bramkami to początkowo dałem 10R ale wszystko się grzało więc zwiększyłem do 33R i jest ok (tranzystory IRFR825) wszystkie zbocza pionowe 2. co ciekawe po awarii jeden opornik górnego tranzystora się zjarał (wzrosła rezystancja) i uwierzcie zdiagnozowanie tego zajęło większą część czasu naprawy 3. diod faktycznie nie ma ale...
Podczas kręcenia rozrusznikiem ten błąd już się pojawia. Czy to oznacza, że ciśnienie jest np na minimalnym progu już od samego początku i pokazuje błąd? Nie, to oznacza tylko, że różnica pomiędzy wyliczonym przez sterownik wtrysku prądem wysterowania pompy a rzeczywistym potrzebnym do osiągnięcia zadanego ciśnienia na rampie występuje już w momencie...
Zasadniczo to fajnie jak byś umieścił zdjęcie tabliczki znamionowej silnika. Fanie jak byś też opisał jaki to kompresor. Czy się da? A no da się, sam ma tak zrobione. Choć w garażu mam 3 fazy, to nie bardzo lubię bawić się z instalacjam 3 fazowymi. Więc mój kompresor DIY leci na silniku Siemens 1,1kW, choć producent pompy zaleca silnik 1,5kW, to taki...
Witam auto jak w temacie nie pali w ecu błąd P1517 -usterka imobilaisera .W parametrach bsi widzi klucze zgoda na start jest .W parametrach silnika synchronizacja walu i walka jest obroty widzi natomiast nie ma cisnienia na rampie .Pompa podająca podaje dobre ciśnienie .Czy blokada immo powoduje że regulator na pompie odetnie ciśnienie na pompę ?.Pamieć...
Nie nie sprawdzałem czy jest zasilanie bo nie bardzo wiem jak to sprawdzić profesjonalnie a błędy mam od przepustnicy EGR i zbyt niskie ciśnienie na rampie
Astra H 2005 1,7CDTI Pompa CP3 nie buduje ciśnienia na rampie, przez co samochód nie odpala, ale gdy odepnę wtyczkę od zaworu regulującego wydatek pompy, to ciśnienie szybko mija wymagane 24MPa i szybuje do ok. 80MPa. Od razu po przekręceniu kluczyka, ECU wysterowuje zawór wydatku na ok 33% (patrz oscylogram). Czy tak powinno być? Dodam, że w tym silniku...
Są też z rampą hamującą. Nie napisałeś 1 czy 3F
W prezentowanych przez Kolegów kompresorach brakuje mi jednej, a istotnej rzeczy - zaworu bezpieczeństwa. Co się stanie jeżeli "skleją" się styki wyłącznika ciśnieniowego? MarkII To jest niemal niemożliwe. Silnik tak małej mocy, jaki jest potrzebny do tak małego komp. nie pobiera aż tak dużego prądu, by miały skleić się styki. Poza tym to jest prąd...
Zakupiony piec jest moją własnością, nikt nie ma prawa mnie ograniczać w dostępie do funkcji. Kod do menu serwisowego zeus victrix i superior to 472 (wchodzi na 80% urządzeń). Możesz sobie zmienić prędkość pompy, ale jak zminiłem sobie dT na 6C i rampę rozruchową na 60sek to prze zpoerwsze 30 min pompa ciągle na trójce (w trybie auto). Zależało mi na...
nic nie rozłączone ani nie myte i po podstawieni czujnika to samo! Po podstawieniu czujnika ciś. na rampie? Czy regulatora ciś. w pompie?
Najpierw ciezko bylo zapalac na cieplym silniku , pozniej pojawil sie zanik mocy , teraz na zimnym tez ma problemy z zapalaniem. Byly 3x podmieniane wtryski , wymieniona pompa cisneinia , reduktor cisnienia w pompie , reduktor cisnienia na rampie , podmieniony czujnik polozenia walu , nowa przepływka , wyczyszczony zbiorkik paliwa , wymieniony filtr...
sprawdziłem go na akumulatorze i pokazało 18V,więc multimetr poszedł na śmietnik. Dobre :D Moim zdaniem szukasz nie tam gdzie trzeba. Czujnik ciśnienia wymieniasz, a cokolwiek na rampę dociera? Pompa paliwo zaciąga? W poprzednim temacie (który zamknąłem) piszesz że z przelewów nic nie leci, nie daje Ci do myślenia? Podczas kręcenia musi coś kapać z...
przepływające paliwo przez listwę chłodzi jej elementy. można bardziej dokładnie o jakie elementy chodzi? i co robić użytkownikom aut gdzie rurki powrotu niema?a zaworek jest tuż przy pompie w baku.poprostu w rampie jest ciśnienie i tyle.bezyna nie krąrzy. a jeżeli chodzi o VOLVO ,to tak czy innaczej bez emulatora ciśnienia nie będzie
Witam niech dokladnie sprawdza cisnienie na rampie paliwowej pod obciazeniem bo prawdopodobnie niewyrabia pompa przy obciazeniu
Rozkładam już ręce. Najpierw w aucie padł CAN nie palił. Po wymianie EDC niby wszystko o.k. ale auto później zaczęło gasnąć w czasie jazdy lub też krótko po odpaleniu. Ciężko lub wcale też nie palił na zimno. Tester texa odczytywał całą litanię błędów m.innymi "monitoring ciśnienia rail". Wtryski zregenerowane, nowy zawór na rampie. Pompa CR też wymieniona....
Zwykle to Regulator ciśnienia paliwa Lub Pompa wtryskowa Sprawdź wióry metalowe w filtrze i zawór na rampie https://obrazki.elektroda.pl/1508787700_...
Witam Chciałbym poprosić o pomoc z rozszyfrowaniem wartości dla wtryskiwaczy Bosch qashqai 2.0dci 150hp. bieg jałowy obroty 750!! cisnienie paliwa w rampie 254bar wtryskiwacz 1 -0,3mg/cp wtryskiwacz 2 0,3mg/cp wtryskiwacz 3 0,2mg/cp wtryskiwacz 4 -0,2mg/cp dawka paliwa 4,3mg/cp stan korekty wtrysku 5,7mg/cp Objaw- nieodpala na zimnym i ciepłym, pali...
Jak dokładnie podasz falownikowi dane silnika i rodzaj dołączonego obciążenia mechanicznego, to falownik sam dobierze prądy rozruchu. Jedynie ustawienie zbyt stromej rampy dla przyśpieszania może spowodować zgłoszenie błędu przekroczenia prądu rozruchu. Piszę o współczesnych falownikach, a nie jakiś dinozaurach. Nie rozumiem celu dywagacji na temat...
wymieniony zostal filtr paliwa, sprawdzałeś przy okazji czy wstępna pompa paliwa w baku działa poprawnie? Przestań pisać herezje. Podaje że na rampie ma 400 bar a Ty się pytasz o pompę w zbiorniku. Miałem podobny przypadek i jak się okazało musiało być zalane jakieś trefne paliwo bo stanęły wszystkie 4 wtryski ale tak je zapiekło że nawet na stole...
No tak, wystarczy że jeden leje i pompa nigdy nie dobije ciśnienia.
Bosch czy Siemens (układ wtryskowy)? Synchronizacja wtedy jest? pompa w baku jakie ma ciśnienie? jakie ciśnienie na rampie przy rozruchu?
Dzieki, winowajca byl zle dobrany zawor na pompie
Praca silnika po wylaczeniu stacyjki sugeruje problemy w systemie kontroli wysokiego cisnienia paliwa. Konkretnie na uszkodzenie regulatora wysokiego cisnienia na pompie badz czujnika cisnienia na rampie (lub okablowania samego czujnika). Fakt, ze po tej usterce silnik nie wchodzil na obroty mozna tlumaczyc jego wejsciem w tryb awaryjny. Rowniez falowanie...
Ciśnienie na rampie jest?
Tak silnik/pompa kręci. Tryb ręczny i automat OK. Ustawiona rampa up/down -OK Raz wyskoczył komunikat w czasie moich prób " Live zero Analog IN2"??? Ustawiłem też SLEEP na Enable, potem pompa rozpędza się do 25Hz i za 3 sek. zwalnia do zera. Dodano po 4 Przetwornik podłączam do AIN 2 według instrukcji. Tzn. Pin nr.3 do +24V Pin nr.1 do AIN 2
Witam Opisu nie posiadam,spróbuje tumaczenia. ale istnieją idionimy strona1. A/01 przekażnik ECAS........A/02 dioda sygnału inwalidy............ A03 przekażnik ECAS. A/04 przekażnik ECAS.............A/05 mostek A/06mostek.................A/07dioda E-GAS. A/08 dioda odblokowania zezwolenie jazdy...................................... A/10...
Witam Posiadam scenica 1.9 dci Silnik chodził normalnie zaczęły sie problemy z tym ze gasł na wolnych obrotach sprawdziłem na przelewach wszytko ok Wymieniłem zawór regulacji na pompie i czujnik ciśnienia na rampie poprawiło się zostawiłem go na 2-3 godziny sobie godził spokojnie wentylatory sie załączały było ok ,po zgaszeniu samochodu na następny...
Chodzi o wersję sterownika (Ty masz wybraną 6, prawy dolny róg na Twoim obrazie), nie urządzenia, w OBA5 nie ma PWM, bloczek PWM pojawił się w sterownikach w wersji 6, tak jak wyświetlacz LOGO! TD i pewnie inne funkcje. Masz racje tam jest 6 nawet nie zauważyłem że tak LOGO! się ustawia standardowo stąd zasugerowałem się że jest tam bloczek PWM pamiętam...
Witam. Mam problem z uruchomienimem silnika.Została zregenerowana pompa wysokiego ciśnienia i wtryski.Brak ciśnienia na wtryski,zawór wysokiego ciśnienia na rampie również został wymieniony. PROSZĘ O POMOC. RENO MASCOTTE 2006r. 3.0
Za niskie ciśnienie w tym Masterku: Słaba wydajność pompy elektrycznej w zbiorniku Niedrożny filtr ON Zbyt duże przelewy z wtrysków Brak wydatku pompy HP Uszkodzenie zaworu dozującego i regulacji ciśnienia na rampie
A ja od sprawdzenia obrotów na rozruchu i powiązania tego z narastaniem ciśnienia na rampie. to mogą sprawdzić sami. Potrzebny tylko dobry tester Czytałeś może co napisałeś ? Kolego to nie jest tester ciążowy który kosztuje 30 pln w aptece w kiosku i markecie go nie kupisz , równie dobrze mogłeś napisać że potrzebny dobry warsztat z testerem . I nawet...
1/2 obrotu wału daje 1/3 obrotu pompy paliwa to wynika z tego z punktu widzenia maksymalnego wykorzystania wydajności pompy może GMP jednoego z tłoczków pompy ma być razem z GMP jednego z tłoków, To bez znaczenia bo ciśnienie na rampie jest niezależne od ustawienia tłoczków. Jeśli na kole pompy nie ma czujnika to nic się nie dzieje złego.
Jakie ciśnienie na rampie widzi sterownik? Nie jestem w stanie ustalić na ten moment - przyjechał znajomy z launchem i nie dało rady zobaczyć - launch nie pokazał wartości rzeczywistych w tym aucie. Dodano po 3 mi to wygląda na brak synchro ,podaj te ciśnienie podczas kręcenia rozrusznikiem Podczas kręcenia rozrusznikiem około 85barów Dodano po 6 Na...
Pompę paliwa oceniasz pod kontem wydajności i ciśnienia tłoczenia, a nie wymieniasz w ciemno. Płukanie wielokrotne układu, plus diagnoza w czasie jazdy. Sprawdź uszczelnienia regulatora ciśnienia i czy jest czysto w rampie.
Witam :) sprawdz czy jest paliwo jezeli tak to podlaczyc pod komputer diagnostyczny jakis konkretny blad musi pokazac komputer,czy podaje cisnienie z pompy w baku, czy jest cisnienie paliwa na rampie zasilajacej.Pozdrawiam Dodano po 1 Witam i zmien elektryka jak lubi grac w kosci
A co tam słychać w parametrach, jakie ciśnienie na rampie?
DF 027 Obwód sterowania wtrysku cylindra 2, DF 054 Funkcja regulacji ciśnienia w rampie Jaki kontekst tych defektów? Paliwo dochodzi do pompy? Test przelewowy.
Ja podmienilbym jeszcze regulator cisnienia na pompie, jak nic to nie da to pompa i wytryski out do sprawdzenia
jeżeli nie chodzi elektryczna pompka paliwa w zbiorniku to normalne że wyrzuci ci czujnik ciśnienia paliwa, bo sterownik silnika nie widzi ciśnienia na rampie. Zaczął bym od naprawy tej pompki, żeby podawała paliwo na pompę wysokiego ciśnienia.
Witam, posiadam forda fusion 1.4 tdci. Auto po nocy przestało odpalać. Błędów brak, paliwo na rampie 1bar. Po odkręceniu nakrętek od wtrysków jest susza. Pompa wtryskowa paliwo pobiera ale to paliwo dalej wraca się powrotem do baku. Elektrozawory podmienione i jest to samo. Prąd do elektrozaworów dochodzi po zapłonie i podczas kręcenia ok 8v. Synchronizacja...
jedyne co pokazuje to nie prawidłowe ciśnienie paliwa Podaj kod błędu. To zwykły Bosch CR, regulator ciśnienia jest przy pompie WC Jest mały niuans pomiędzy pompą WC silnika o mocy 75KM a 90KM. Jedna ma zawór M-PROP na pompie druga nie. Jeden i drugi wariant w rampie ma czujnik ciśnienia i regulator ciśnienia.
W sytuacji opiłków zleca się płukanie zbiornika wymianę filtra rampę wtryskową no i niestety wtryskiwacze wraz z pompą. No ale Ty na razie masz inny problem. wcześniej pytałem jak zachowuje się kontrolka Immobilizer. To ważne by ustalić gdzie zatrzymała się procedura włączania zapłonu.
posłuchaj pawel wawa, odczytanie błędów to jest nic, trzepa odczytać parametry. przy rozruchu np ciśnienie na rampie wtrysku itd. w tych samochodach często podały wtryski, ale nie koniecznie, czasem pompa a czasem cały układ zasilający był do wymiany. niech ktoś ci sprawdzi wartości przelewów na powrotach i ciśnienie na rampie , a czujnik położenia...
Czy ktoś autocomem zaadoptował ten zawór? U mnie procedura startuje ale brak komunikatu o końcu procesu, muszę zamykać ręcznie i nie wiem czy zawór zaadoptowany czy nie. Chodzi o niestabilne obroty/wachania cisnienia na rampie.
Zauważyliście, że internet jest pełen błagania o pomoc, pełen próśb o rozwiązanie problemu ?? A zauważyliście może, że 95 na 100 przypadków pozostaje bez rozwiązania ?? W zasadzie to zapewne są rozwiązane ale zadowolony z rozwiązania użytkownik forum ma gdzieś, że może informacja o tym jak sprawa się zakończyła może pomóc w przyszłości innym... Dobra,...
kostkę czujnika ciśnienia na rampie. Czy chodzi o czujnik na pompie wtryskowej ? zostaw to auto bo popsujesz bardziej
Witam wszystkich, proszę o pomoc z moim AUDI q7 3.0 tdi silnik bug, problem jest taki, miesiąc temu z rana córkę odwiozłem do szkoły i zaparkowałem na 5 minut, po powrocie nagłe miga spirala i nie odpadła, laweta i do warsztatu mojego brata, po podłączeniu kompa wyskoczył kod błędu p 0700 modul sterowania skrzyni biegów, cały dzień sprawdzenia i nic...
Pisałeś o podrzucenie jakiegoś schematu więc podaję fotki uszkodzonej pompy cp gdzie uległ wytarciu wałek.Ciśnienie na rampie ma być 250-1350bar.Pozdrawiam http://obrazki.elektroda.pl/5810764700_1... http://obrazki.elektroda.pl/9640344000_1... http://obrazki.elektroda.pl/4786716000_1... http://obrazki.elektroda.pl/8772660100_1...
Brak paliwa, ukrecony wałek pompy, może któryś wtrysk wali w przelew. Dopóki nie zbudujesz powyżej 200 bar na rampie w czasie kręcenia to nie odpali
Pozostaje przetwornica, idea jak np. Danfoss Aqua Drive z rampą startową i hamującą. W pełni rozwiąże Twój problem, pozostaje cena?.
To co widać na zdjęciu to są korekcje wtryskiwaczy i są prawidłowe.Problem jest tego typu że ciśnienie paliwa w rampie jest zbyt niskie podczas kręcenia rozrusznikiem. Po pryśnięciu plakiem silnik wchodzi na wyższe obroty co skutkuje zwiększeniem ciśnienia na pompie i wtedy auto odpala.Powodem tego stanu jest najczęściej uszkodzenie wtryskiwacza lub...
Witam !!! Czy może ktoś orientuje się dlaczego moja cytryna po nocy nie odpala. Chyba tylko wróżka. Komputer nie pokazuje żadnego błędu, Czym robiona diagnostyka? świece sprawdzone, Jak to zrobiłeś? pompa paliwa działa. , Jakie ciśnienie na rampie podczas odpalania? Ratujcie panowie bo nikt nie wie co go boli !!!! To oddaj do dobrego specjalisty a...
Wziołem na plaka i na plaku chodził silnik i wyskoczyły błedy P0087Cisnienie w rampie paliwa-za niskie.Według mnie jest wina pompy albo tego zaworka regulacji ciśnienia paliwa na pompie. Moje pytanie czy ten zaworek gdy dmuchnę w dziurkę (czerowona strzałka) bez oporu wylatuje sitkiem (zielona strzałka). Czy tak powinno byc czy powinien trzymać powietrze?...
sterownik rampy wymaga rampy generator rampy
schemat zasilacz antenowy sonda paliwa wyłączenie dioda świetlówka
piezoelektryczna zapalniczka radio hobby zestaw
Prądnica Honda GCV 520 – budowa, schemat, ładowanie akumulatora, regulator MOSFET Winkler piec piekarniczy – brak parowania, diagnostyka, typowe usterki, serwis