Na pompie wtryskowej może pojawić się olej silnikowy z pompy i regulatora obrotów. Pompa wtryskowa i regulator obrotów są zalewane olejem silnikowym osobno i być może dlatego jest on żółty, czysty bo nie ma kontaktu z pozostałym olejem w silniku, dużo go tam nie ma, ale jednak jest...
Paliwo się cofa do zbiornika, jeśli trzeba przepompować żeby zapalić. Wpierw do obejrzenia / wymiany pompka zasilająca, ta z tłoczkiem. Nie kapie rurką przelewową z pompy ? Regulator obrotów nie ma tu nic do rzeczy jeśli traktor gaśnie w trakcie pracy z wciśniętym gazem.
Pompa olejowa smarowana jest własnym olejem (nie z silnka). Olej (silnikowy) wlewa się do regulatora obrotów .
Pompa z zewnętrznym układem dawki rozruchowej na regulatorze obrotów. Były w c325, c328 i pierwszych c330.
Dawno temu na Youtubie był filmik w którym ktoś pokazał pilarkę tarczową napędzaną silnikiem spalinowym (turbodieslem). No ale pilarka łańcuchowa? Podobno są ze silnikiem czterosuwowym, ale z silnikiem Diesla? Problem polega na tym, że silnik o zapłonie samoczynnym wymaga wytrzymalszego wału korbowego, tłoka i kadłuba, co przekłada się na większy ciężar...
Nie próbuj nawet sam rozkręcać pompy. Ryzyko raz uszkodzenia (niedwracalnego) zespołu wysokiego ciśnienia, a dwa zniszczenia silnika w razie gdybyś zabłądził z naprawą w okolice regulatora obrotów.
Wygląda że regulator obrotów wyzionął ducha. Czyli pompa na stół.
No widzisz. Gdy w 4011 wyremontowałem pompę wtryskową też jakiś czas falowały obroty, potem przeszło. W ruskim regulacja dawki jest na zewnątrz pompy. Gdy ustawisz niską w momencie dodawania gazu obroty silnika falują, idzie jak star 200-ka. I to do tego stopnia że na biegu nie da się jechać. Podniesioesz dawkę i przechodzi. Faktycznie u ciebie może...
No i sprawa rozwiązana. Wczoraj silniczek odpalił elegancko już nie ma kosmicznych wahań obrotów. Wszystko działa jak należy. Najtrudniejsza sprawa to było odkręcenie tych 5 śrub, ale się udało. I tak jak mówię, wcześniej silnik gasł przy schodzeniu z obrotów i "wachlował" gdzieś o ok 200 obr. Teraz tyka elegancko. Dzięki wszystkim za pomoc. Jak ktoś...
wygląda to tak jak by ci zapłon przestawiło i nie funkcjonował w pompie regulator obrotów robił ktoś coś przy pompie?
Ale co chcesz przerabiać przy regulatorze?
Witam temat odnośnie pompy wtryskowej ursus c 360 a mianowicie regulatora obrotów jest tam taki ciężarek w zasadzie to dwa ciężarki no i chciałbym je wymienic na nowe bo ciągnik faluje na obrtorach i myśle ze to ma winę właśnie zeby je wyciagnać trzeba odkrecić śrubę z tego co widzę i moje pytanie jest takie czy jak odkręcić to cos przestawie w pompie...
Sorki nie czujnik tylko regulator ciśnienia paliwa na pompie. Sprawdź obroty silnika przy starcie. Pozdrowienia.
To nie jest żadna pompa, tylko regulator obrotów z łopatkami do smarowania rozbryzgowego.
Do sprawdzenia: - pompa paliwa, - regulator ciśnienia paliwa, - wtryskiwacze.
Czy ta pompa nie posiada instrukcji ani specyfikacji technicznej?
Czerwony korek na regulatorze obrotów, ewentualnie przez miarkę. :)
Tylko że tu nie chodzi o regulację obrotów pompy, a wentylatora. Podstawowa sprawa - jaki to konkretnie silnik? W zgadywanki się bawili nie będziemy.
Warto by sprawdzić olej . Po takim czasie to raczej z niego nic nie będzie . Dodatkowo trzeba sprawdzić olej w pompie wtryskowej i regulatorze obrotów . Bez oleju możesz uszkodzić pompę .
Moim zdaniem tylko sprawa w pompie (uszkdzony regulator obrotów) Pozdrawiam.
Zaślepiony jest tym korkiem koniec listwy zębatej regulacji dawki paliwa. Skoro silnik się rozbiegał to albo zacina się owa listwa albo uszkodzony jest regulator obrotów. Tak czy siak pompa na stół do pompiarza. Przy okazji wymieni uszkodzony korek.
TO jest przekrój zasadniczego bloku pompy - brak bloku regulatora obrotów.
Witam !!! Co to za scalak ze zdjęcia Siedzi w regulatorze obrotów pompy paliwa Może coś z PWM ? https://obrazki.elektroda.pl/6866302800_...
regulator ciśnienia na pompie....
Może spowodować złą pracę regulatora obrotów.
Mam do sprzedania pompę wtryskową z regulatorem obrotów do silnika S-60 (papaja 14 KM , charakterystyczne dla tego silnika to że wszystkie oryginalnie śrubki ma ma klucz 14 mm i dwa koła zamachowe ( chyba że ktoś jedno zdjął)) oraz wtryskiwacz . Wszystko sprawne.
Są takie silniki , bo takie jest dostępne napięcie . Np. w samochodach do napędu pomp hydraulicznych .
Wysokiej dokładności nie potrzebuje bo po co w takim zastosowaniu. W takim razie zrobię regulator na BD135. Dziękuje bardzo za pomoc. Dodano po 2 W pobliskim elektroniku nie było BD135 więc wziąłem BD137 myśle że nie powinno być różnicy.
Jest to pompa typowo odśrodkowa, najprostszy sposób regulacji wydajności to dławienie wyjścia. Zmniejszasz przepływ a co za tym idzie pobór mocy. A ten regulator to najprawdopodobniej regulator fazowy, dla tego silnika może być zabójczy w dłuższym czasie.
W tamtych czasach były różnice w pompach wtryskowych i kołach zamachowych. Pompy miały różne regulatory obrotów oraz różne sposoby włączania dawki rozruchowej (od strony rozrządu lub pod skosem na regulatorze obrotów). Natomiast koła zamachowe różniły się w zależności od typu pompy wtryskowej. Kołek na ustawianie początku wtrysku może być na 30° (normalna...
Witam, piszę ponieważ po długich poszukiwaniach nie odnalazłem odpowiedniego schematu. Potrzebuję zrobić kontroler do pompy EK Water Blocks EK-DCP 4.0 18W, 1.5A, napięcie startowe DC 8V. Zwykłe kontrolery obrotów do wentylatorów komputerowych są stanowczo za słabe. Szukam schematu regulatora obrotów który pozwoli płynnie regulować prędkość pracy pompy,...
Pompa jest połączona z regulatorem obrotów. Regulator odpowiada za prędkość obrotową. Sprawdź czy nie jest zacięty mechanizm dawkowania paliwa. W takich zabytkach to nie powinno nikogo dziwić.
Najlepiej by było gdybyś pokazał tę pompę co jest zamontowana, bo z czego się orientuje, (a Zetora mam nie jednego) te Zetory mają pompę z centralnym smarowaniem (z silnika). A jeżeli masz starszą pompę i chodzi Ci o ten bagnet na klucz bodajże 19, to jest to smarowanie regulatora obrotów i właśnie tam trzeba lać olej. Wlej taki, jaki masz w silniku....
Z opisu problemu jasno wynika, że silnik generatora nie pracuje "równo" tylko zmienia prędkość obrotową, czyli regulacja obrotów "nie nadąża" za zmianami obciążenia. A może zmienia bo ma zepsuty silnik, zapchany filtr paliwa, pompę, regulator obrotów albo co tam jeszcze. Przy takiej mocy generatora mało prawdopodobne są takie szybkie zmiany obciążenia...
Panowie mam taką pompe(12V DC)w moim ukladzie i śmiga .Zasilanie panelem amorficznym 100W,reguator,2 używane aku,i regulator obrotów pompy(przepływ cieczy).A pytanie mam co do sposobu montażu pompy ,czyli w poziomie czy w pionie powinien być wirnik.Przy pompach 230V ma to znaczenie,wirnik powinien być w poziomie jeśli się nie mylę.
Obniżyć obroty możesz np. regulatorem opartym na U2008b, tego na allegro jest cała masa. Zapowietrzenie może powstawać przy rozruchu pompy - podciśnienie. Układ reg. obrotów z softstartem (miękki rozruch) powinien problem wyeliminować.
Sprawdź dźwigienkę z regulatora obrotów na pompę wtryskową jest tam kołek fi 5 mm który się wyrabia.
To jest regulator na triaku, tym sobie możesz żarówkę trszkę ściemnić. Silnik się najzwyczajniej w świecie może spalić.
Brudne filtry-odstojnik, brak odpowietrzenia baku, pompa zasilająca siada, nieszczelności w układzie, zacinający się regulator obrotów w pompie wtryskowej. Próbowałeś odpompowywać go ręczną pompką? Olej w pompie wtryskowej zmieniasz?
Pompa/ regulator wydatku paliwa do weryfikacji. Jakie ciśnienie paliwa w momencie wystąpienia anomalii?
Miarki znaczy się, jedna jest od oleju i druga jedna w pompie druga w regulatorze obrotów. Odpowietrzaj po kolei najpierw filtry potem pompę. :D
Myślałem raczej o jakimś silniku krokowym zprzekładnia ślimakową ale nie mam pojecia jak tym sterować To się wiąże z mikrokontrolerami, algorytmem PID itp. Ten silnik z czego pochodzi, ma jakieś tabliczki ? Jeżeli to oryginalny silnik od agregatu to regulator stałej prędkości ma wewnątrz pompy wtryskowej.
czy to wina regulatora obrotów ? Przecież jest w pompie , tak to może być jego wina.
Proszę o poradę. Kupiłem regulator mocy/napięcia z płynną regulacją obrotów. Chciałem obniżyć przepływ pompy (basenowej) o połowę. Po podłączeniu pompa pracuje wolniej ale zwiększa się jej "buczenie". Czy nie jest to dla niej szkodliwe? Czy może lepiej zdławić ją zaworem? Pozdrawiam...
No cóż rzeczywiście daleko mi do mechanika , jestem raczej ciekawskim użytkownikiem. Wracając do tematu, wychodzi na to że mogę po zdjęciu zabezpieczenia spokojnie dokręcić te króćce a w razie gdyby to nie pomogło wykręcić i ponownie uszczelnić ? czy tak? Zapytam jeszcze w takim razie o ten grzybek odpowietrzający czy można go rozebrać i wyczyścić albo...
W tym silniku bylo stosowanych kilka pomp wtryskowych, dlatego mogę się mylić ale jeżeli ten drugi przewód dochodzi do elementu znajdującego się u dolu pompy po prawej stronie to dotyczy to regulatora podwyższobych obrotów na zimnym silniku.Przyczyną losowości rozruchu może być uszkodzenie zasilania świec żarowych,przekaźnik lub niepewny styk za nim...
Witam, potrzebuję sterownika do sterowania układem 5 regulatorów obrotów silnika (tukado.pl/produkt-21-Euroheat_VOLCANO_-... ,który będzie włączał pompę C.O. tylko wtedy jak któryś regulator się włączy. Nie jestem elektronikiem(mam małe pojęcie), ale to miało by wyglądać następująco: 1,2,3,4,5-...
zobcz tutaj http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic76...
Kuleje pompa wtryskowa, do regeneracji. Nie ma się co rozdrabniać pompa czy regulator obrotów, na stole sprawdzą i wymienią wszystko co trzeba. Jak robić to raz a dobrze, przy okazji zabierz ze sobą wtryski do sprawdzenia. Gdyby była wina filtrów,zatkanych przewodów to nie wchodził by na wysokie obroty z braku odpowiedniej ilości paliwa.
Sprężarka jest napędzana pasami, przełożenie 3:1. Jak ustawie wymagane obroty na sprężarce bez ciśnienia, to przy ciśnieniu 8bar. obroty mocno spadną, kiedy ustawie obroty przy 8bar. to po załączeniu blokady ssania sprężarki silnik rozkręca się na duże obroty... Regulator obrotów w pompie wtryskowej nie ogarnia takich skoków obciążenia.
Witam. To bardziej takie luźne rozważania. Mechaniczny regulator kąta wtrysku powiązany z obrotami silnika. Czy da się coś takiego zbudować i zamontować przed pompą wtryskową, jakieś pomysły? Bo utknołem na budowie regulatora jak to powiązać z obrotami
Pompa LFP czarna 4m 3 biegowa zwykła... Czy przy takich silnikach można stosować regulatory napięcia ?? inaczej tez nazywane "REGULATOR OBROTÓW MOCY NAPIĘCIA SILNIKA" Pompa mi trochę "brzęczy" ma minimalne drgania i myślę ze te drgania są spowodowane uzwojeniem. I chciał bym spróbować obniżyć ich moc może była by cichsza...
Demontujesz zaślepkę i możesz założyć normalną pompkę paliwa. Może zostawić też tom elektryczną teraz pompka membranowa nie będzie pracowała jeżeli jest pełna paliwa. Powrót paliwa w tym silniku był tylko z wtryskiwacz tyle co igła puściła, pompa paliwa nigdy go nie miała. Kolejny element na zdjęciu to regulator obrotów silnika. I teraz powiedz mi gdzie...
Przyczyn takiego stanu rzeczy może być kilka; Nie wystarczająca ilość powietrza oraz paliwa dostarczonego do silnika podczas pracy, nieszczelność pomiędzy gaźnikiem a cylindrem, (ciągnie lewy powietrze po nagrzaniu) Nieszczelność przewodu impulsowego pompy paliwa, albo jej wydajność,jeżeli taką pompę posiada. Zatkany odpowietrznik w korku zbiornika...
Jest regulacja ale do rozwiązania jest wcześniej olej- mocno podejrzewam że klient (żeby nie płacić) chciał sam podnieść obroty i ją rozebrał. Są na pompie plomby?
Prawidłowy moment wtrysku, ustawiony wg. na kołek w kole zamachowym dodatkowo potwierdzony położeniem tłoka w momencie wtrysku. Brak luzów na sprzęgle pompy wtryskowej, Wymienione gumowe elementy przekazujące napęd na regulator obrotów w pompie wtryskowej. Silnik nie dymi do puki nie zaczynie nierówno pracować wtedy pojawia się dymienie, kolor ciemny,...
A gdzie jest w pompie ten Regulator obrotów Dodano po 3 silnik był robiony na jeśieni kompresji zegar jakos dziwnie bo pokazuje 2 albo 1,5 na rozgrzanym silniku ale to moze byc wina prze to ze był zalany superol
Witam! Tak jak w temacie Leon 2010r. silnik CAXC Wywala błąd P2293 - regulator ciśnienia paliwa (usterka mechaniczna). Po podpięciu pod kompa ciśnienie na biegu jałowym 130-140 bar. Po dodaniu gazu i przekroczeniu 1000 obrotów ciśnienie natychmiast spada poniżej 110 i pompa przestaje piszczeć. Wymieniłem już 2 pompy 2 nastawniki pompy(tulejka, szkalnak)...
To jest pompa, czy pompowtrysk? Czy kontrolka EDC gaśnie po odpaleniu? Wywołaj kody usterki nawet wtedy, kiedy jest nieaktywna. Dodano po 1 Gdy kontrolka gaśnie, to w przypadku silnika na pompie wtr. winny jest regulator obrotów - pompa do roboty. (podłe paliwo).
Podpinam się do tematu. Chciał bym zmniejszyć dawkę max, bo dymi zanim wejdzie na obroty.
Zdało by to egzamin? Nie. Musisz posiadać pompę z wbudowanym regulatorem obrotów (mocy), ściemniacz nie nadaje się do regulowania tych silników.
Idzie zima, a ja rozpocząłem grzanie kominkiem. Że nie przynosiło mi efektu, postanowiłem testować grzanie. Tak więc rezultat pojawił się odrazu jak pompę pomiędzy kominkiem, a wymiennikiem załączyłem na stałe, a pompę na grzejniki sterowaną, z regulatora. Obie pompy na minimalnych obrotach. Efekt natychmiastowy. Teraz buduje sterowanie pomp na regulatorach...
Pewnie że się da. Dobre pompy to grundfos. Najlepiej z automatycznym regulatorem mocy. Pompa sama dobiera obroty w zależności od potrzeb, co daje też oszczędności w zużyciu energii. Koszt jakieś 400-700 zł. Opcja inna to krajowa pompa z Leszna firmy LFP. Moc 100W (cena jakieś max 140 zł) jest dla większości układów z zapasem. Pompa ta ma mechaniczny...
Miałem u siebie w Meganie 1.9d ten sam problem . Ponieważ pompa jest podobna (Bosch VE) to i przyczyna może być ta sama ,ale u mnie po paru dniach jeżdżenia samo się na prawiło. Podejrzewam zaciągnięty brud do pompy lub zła praca regulatora obrotów w pompie. Jestem ciekaw co u ciebie szwankuje oczywiście mój samochód nie kopcił. Jak naprawisz to napisz....
A czemu benzynowy silnik? Jest tyla fajnych starszych wysokoprężnych wolnossących i doładowanych które z elektryki mają zasilany tylko wyłącznik w pompie "stop". Jeśli napęd będzie przekazywane przez dwie skrzynie to masz biegów masę, wykorzystujesz najbardziej ekonomiczne obroty silnika a prędkość w czasie pracy zmieniasz tylko biegami. Pompy wtryskowe...
podmieniałem regulator ze starej pompy. objaw pozostał z tym że na podmienionym regulatorze delikatnie faluja obroty. Auto przez ponad pol roku stało, po remoncie pompy i wtrysków nie bylo zatankowane wiecej niz kilka litrów. Czy moze byc przyczyną zasyfiona pompka w baku? czy w ogole taka tam jest?
Czy silnik wyposażony jest w odśrodkowy regulator obrotów?
Może to nie regulator się blokuje a bardziej dźwigienka idąca do pompy lub sama pompa wtryskowa? Takie silniki często latami stoją pod chmurką więc warto zacząć od wymiany oleju.
Sprawdź regulator ciśnienia na pompie.
Pompa wtryskowa, a dokładnie to regulator odśrodkowy w pompie wtryskowej. Od niego zależą obroty silnika.
Nie rozumiem po co chcesz regulować obroty pompy głębinowej ? Zmieniając obroty prędkość zmienisz jej charakterystykę . do jednofazowych silników są inne regulatory ,ale spróbuj podłączyć do tego może nie zobaczy asymetrii na odbiorze choć wątpię ale spróbuj .
Witam. Mam następujący problem z tym silnikiem. Podczas kręcenia rozrusznikiem cewka gaszenia jest cały czas w pozycji stop listwa pomp też stoi nieruchomo w pozycji zgaszenia regulator obrotów jest elektroniczny . Myślę że podczas uruchamiania cewka powinna się chyba cofnąć i dać miejsce regulatorowi na poruszanie listwą. Listwę ręcznie sprawdzałem...
Tam prawdopodobnie nie siedzi żaden paproch tylko piasek przez nią wciągany spowodował powycieranie elementów. Pamiętaj że pompa wtryskowa musi być bardzo precyzyjnie dopasowana żeby mogła dać odpowiednie ciśnienie. Nie wiadomo też czy regulator obrotów się nie zatarł.
Jeżeli obroty silnika wychodzą poza skalę obrotomierza, to na 99% trzeba zawieść pompę wtryskową do naprawy. Wszystko wskazuje na uszkodzony regulator odśrodkowy.
pracują non stop gdy maszyna jest włączona Nie, nie pracują non-stop. Są uruchamiane w odpowiednim przedziale czasowym (cykl włączenia i przerwy) zależnie gdzie pracują. Ich medium roboczym nie jest "olej smarny", a specjalny smar o dobranej konsystencji (jest rzadszy od typowych smarów lecz nie jest to olej). Ostatnio jak robiłem sterowanie do palnika...
Jaka pompa? Bosch czy Lucas.Może są za wysokie wolne obroty i regulator nie odpuszcza
Ten model z tego roku jeszcze nie posiada komputera ale rozniesiona już znalazłem poszła pompa wtryskowa a dokładnie regulator obrotów.
Oddaj im samochód skoro zapłaciłeś a go nie naprawili. Jeżeli pracuje do 2,5 tyś obrotów to komputer przeszedł w tryb awaryjny. Praca przez kilka sekund po wyłączeniu zapłonu to typowy objaw dla regulatora ciśnienia paliwa na pompie WC. Ale regulator może być nieuszkodzony, a pompa która może się łuszczyć i zabija sitko które jest w regulatorze. Zapłaciłeś...
Witam. Problemem prawdopodobnie jest regulator obrotów w pompie, proszę sprawdzić czy jest olej i jego prawidłowa ilość, może jest uszkodzony (zatarty, pęknięta sprężyna itp). Miałem przypadek, że poluzowała się wkręcana tuleja z listwy wtryskowej, (w innej marce) i wiór z tej tulei blokował listwę. Pozdrawiam.
Na początek to proponuję wykręcić i przeczyścić regulator ciśnienia paliwa jest na pompie 2 lub 3 śrubki torx 25
TAK masz problem z regulatorem w pompie.
Witam ,kolego jeśli masz pompę paliwa Lucas to częstą przyczyną takich objawów było mechaniczne uszkodzenie regulatora obrotów w pompie,naprawa tylko po wymontowaniu pompy u pompiarzy, koszt dość spory.
Witam, Ja mam podobny problem. Choć obroty nie wariują jak na filmie. To ciśnienie na listwie skacze . Dodatkowym objawem są stosunkowo wysokie korekcje na wtryskach. Potrafi pokazać nawet około 1.7 z tym że jak dodam gazu i odpuszczę to korekcje z 1 wszego cylindra wędrują na 4 lub odwrotnie. Zastanawiam sie czy może być to właśnie regulator ciśnienia...
Pompa jaki rodzaj silnika posiada ? Komutatorowy na 230V AC ? Jak tak to można zastosować regulator mocy jak w odkurzaczu :)
Coś mi się wydaję że ciągniki są wyposażone w samo regulator obrotów i utrzymują zadane obroty. Regulatory obrotów w pompach sekcyjnych służą do regulacji dawki paliwa przy danych obrotach (tzn. zapobiegają "rozbieganiu" się silnika), nie jest to na tej zasadzie że pompa sobie sama "dodaje gazu" gdy spadną obroty. Gdyby się tak zastanowić to rozwiązanie...
Jest to pompa hydrauliczna wielotłoczkowa o zmiennej wydajności, regulowanej hydraulicznie. Podłączenie przewodów tłocznych i ssawnych uzależnione jest od kierunku obrotów (w prawo albo w lewo). Fabrycznie - kierunek obrotów powinien być zaznaczony na korpusie, od strony napędu, prawdopodobnie będzie "w prawo". Do prawidłowe j pracy pompy potrzebny...
Ke-jetronic,wymieniałeś rozdzielacz z regulatorem ciśnienia paliwa? Dolot szczelny? Ciśnienie pompy paliwa? Czujnik sygnalizuje położenie biegu jałowego?
Do HenrykK3. To nie ma żadnego znaczenia. Do pompy jest w tej chwili doprowadzone napięcie 230V 50Hz z gniazdka. Jeżeli ustawię pompę na 4 to jej obroty są 100%, jeżeli na 1 to 25%. Ja chcę aby regulator sterował obrotami pompy w pełnym jej zakresie 0-100%, w sposób ciągły w zależności od obrotów dmuchawy, czyli ustawiam na 4, a napięcie do pompy daję...
Do sprawdzenia wtryski i pompa wlacznie z regulatorem cisnienia
Witam dziękuje za poradę, po wyczyszczeniu pompy, posmarowałem silikonem, włozylem nową uszczelkę i wszystko się udało już nie cieknie. natomiast po załączeniu pompy zaczęło kapać przy regulatorze obrotów. Tak to wygląda na filmie. https://youtu.be/whUSvSsdAoM Czy to już koniec pompy, nie chcę by kogoś prąd poraził.
Widełki na pewno trafione ponieważ pompa była montowana przed pokrywa rozrządu. Aby właśnie wyeliminować taka pomyłkę. Lewo prawo tez nie pomaga. Zwłaszcza że przed demontazem zrobiłem znaki na pompie i na bloku. A mogą byc przyczyną sprężynki? Albo regulator obrotów? Możliwe że podczas domentazu koła żebatego wału korbowego przykrzywilem jakiś element...
Witam. Mam może i durne pytanie, ale zapytam. Mam pompę glebinową ( w sumie to miałem), IBO SDM 3-15 1,1 KW. Silnik pompy zaczął mi wybijać rożnicowke, wymieniłem przewód - nic nie pomogło, wymieniłem silnik- pomogło do czasu wystąpienia ponownie tego problemu. Doszedłem do wniosku że mam za mocną pompę do instalacji. Pompa się męczy bo nie może wypchać...
Witam, wróciłem z warsztatu, jest jakiś postęp ale dalej nie wiem co robić. Potrzebuje znowu porady biegłego fachowca od starych diesli. Do rzeczy: zakupiłem zestaw uszczelnień do pompy, wymieniłem podstawowe o-ringi. Nie demontowałem całej pompy tylko tyle ile było konieczne do dojścia do dużego o-ringu głowiczki. Elementy pompki podającej zamontowałem...
Takie zachowanie występuje we większości samochodów z silnikiem Diesla, także tymi na mechanicznych pompach wtryskowych. Po prostu regulatory obrotów nie działają tak jak w ciągnikach, że obroty silnika można ustawiać ręczną dźwignią gazu. Możesz ewentualnie sprawdzić czy sterownik silnika widzi prawidłowo położenie pedału sprzęgła i prędkość pojazdu,...
Witam, czy można gdzies kupic nowy lub używany regulator obrotów do tej pompy? albo podłączyć tą pompe bez regulatora? silnik jest dośc dziwny bo posiada 6 końcó uzwojeń... ma ktoś jakis pomysł na to?
kolego listwa się zawiesza pompa trzeba dać na stół sam tego nie zrobisz
To siedzi pompa wtryskowa lub brak paliwa do niej. Bez regulatora po 3-4 obrotach silnika ciśnienie dobije do 500bar.
Być może regulator obrotów na pompie wariuje, sprawdzałeś czy masz szczelny dopływ paliwa, brak powietrza w od filtra do pompy?
W czasie tych falujących obrotów trzeba by sprawdzić na komputerze ciśnienie paliwa, może być to spowodowane regulatorem ciśnienia w pompie.
pompa paliwa zdechła. I przez to kopci? I wraca moc przy wyższych obrotach? Bzdura. To wygląda na nadmiar paliwa. Regulator ciśnienia, może wtryskiwacz.
regulator obrotów pompa regulator obrotów obrotów wentylatora deutz regulator obrotów
pl2303 ft232 sterownik astra delco citroen xsara paliwo
watson radio rower elektryczny
Trzeszczący mikrofon Samson Q7 - przyczyny i rozwiązania Diagram and Components of a Bluetooth Speaker Player