Czy jest jakiś sposób, aby to rozstrzygnąć? Tak. Jeśli wyciek jest duży to zdejmujesz pompę paliwa i pokrywę zaworów i dmuchasz sprężonym powietrzem w otwór powrotny paliwa w głowicy. Zauważysz ruch przy nieszczelnym wtryskiwaczu.
Przytarta pompa tandemowa.
To wszystko co było napisane to tylko przypuszczenia. Diagnoza polega na pomiarze ciśnienia na tandem i kontroli grup 13.18.23. A do tego kontroli sprężania, stanu wałka i popychaczy. Nikt ci nie napisze to NA PEWNO to.
tata BLS posiada filtr DPF :) przy dużych miejskich przebiegach One są na tyle zapchane że procedura dopalania jest bardzo częsta a przy takiej procedurze kapkę paliwa którego nie idzie spalić (silnik mocno podlewa żeby uzyskać wysokie EGT) przeciskane jest przez pierścienie właśnie do skrzyni korbowej i miesza się z olejem :) jeżeli po postoju 2 dni...
Może pompa tandemowa dogorywa, albo wyrobiony krócieć na pompie tandemowej (typowa przypadłośc), albo rozleziona przelotka na grodzi podszybia
Witam jest taka opcja że padła pompa tandemowa ,albo uszczelnienie pompek ,pozdrawiam
Inny kod silnika, ale w ostatnim poście są screeny jak przebiega pomiar ciśnienia na tandemie. https://a4-klub.pl/topic/429757-b7-brb-j...
Jakbyś rzeczywiście poczytał na forach to doczytałbyś się że najczęstszą przyczyną jest częstotliwość regeneracji filtra DPF. Podjedź do kogoś na diagnostykę, kto Ci rzetelnie sprawdzi DPF (rzetelnie to znaczy nie tylko błędy ale i parametry w blokach pomiarowych), bo tu nie ma co zgadywać. Nie wiem, co by miała mieć do tego pompa tandemowa.
Dodałem zaworek zwrotny za filtrem czyli przed pompa tandemowa więc chyba nie ma szans na cofkę do filtra
Rozepnij wydech przed katem. A wałek się wytarł że robiłeś? Jeśli tak to może być przytarta pompa tandemowa i nie wytwarza podcienienia przy wyższych obrotach.
Temat zamknięty - pompa tandemowa padnięta.
bo po co była by ta pompa tandemowa na dwie pompy no chyba nie Jest po to,żeby pompa tandemowa dostawała szybciej paliwo ze zbiornika. śruby od pompek dokręcałem jak w instrukcji 12 i 270stopni A pompki ustawione prawidłowo???
Czy auto do sprzedania :D ?
Przede wszystkim, to nikt nie wie co to za silnik i w jakim stanie. Bo pewnie nie jest to nowy z ASO. Nic nie pisze aby miał kłopoty z rozruchem na zimnym/ciepłym silniku, więc przyjmujemy, że silnik, wtryskiwacze, pompa tandemowa jest w dobrej kondycji.
Mam takie samo auto. Moje odpala bardzo dobrze aż sam jestem zdziwiony. Sprawdź w sterowniku jaką temperaturę widzi. Ponadto do sprawdzenia szczelność uszczelniaczy pompowtryskiwaczy. Zrób to tak: Po zgaszeniu silnika zaciśnij (ściskiem ) gumowe węże paliwowe na odcinku pompa tandemowa> filtr paliwa. Następnego dnia przed odpaleniem zaciski zdejmij....
Pompka wstępna,przepustnica do sprawdzenia czy się nie zacina, uszczelniacze na pompkach, podstawy takie jak filtr paliwa, pompa tandemowa,pompki, ogólnie może być dużo rzeczy.
myslalem ze piszesz o pompie podciśnienia powietrza do systemów sterowania. Dobrze myślałeś, tam występuje jak autor słusznie napisał pompa TANDEMOWA co za tym idzie dwie pompy w jednej.
Problem z odpalaniem samochodu. Pacjent VW Passat B5 1.9 TDi 101km (kod silnika AVB) 2003 rok. Jeśli zostawię auto przodem wyżej niż tyłem to po nocy odpali od strzała pochodzi jakieś dwie sekundy po czym gaśnie. Potem już można kręcić, aż do rozładowania akumulatora. Psiknę mu samostart czy środek do pielęgnacji wnętrza to odpala i już chodzi normalnie....
Podmieniona pompa tandemowa.
Pompa tandemowa
Ciśnienie pompy podającej to 0,5-0,7bar-a, pompa tandemowa przy obrotach 1400 obr/min powinna mieć ciśnienie nie mniejsze jak 3,5 bara. Podczas kręcenia silnikiem do obrotów 4000obr/min, ciśnienie przy dobrej pompie powinno wynosić od 7-10 bar. A, że zapytam, w którym miejscu mierzysz ciśnienie? Pozdrawiam.
Czy na podstawie pomiaru rezystancji cewek można coś więcej powiedzieć? Pomiar wynosi 0.4ohm, prąd na kostce od sterownika 1.3v , sprawdzone też dioda LED czy mruga daje impuls i jest . Dziwne u mnie to że auto zachowywało się w porządku, wygasilem i po kilku godzinach już nie szło odpalić , sprawdzone pompa tandemowa , w zbiorniku, nowa wiązka orginalna...
Czyli sugerujesz że oprócz pompowtrysków może być pompa paliwa w zbiorniku lub pompa tandemowa? Czy pompa tandemowa może być przyczyną takich wskazań dawki paliwa od 9-11 mg/suw ?
Dzielnik strumienia lub pompa tandemowa. Dobrze by było zmierzyć ciśnienie sterujące. Jeżeli ręcznie się doda obrotów to jest lepiej?
Na 80% pompa tandemowa miałem tak u siebie.
Jeszcze jednej rzeczy nie wymieniłem. Pompa tandemowa.. Może nie być bez winy. Wierzyłem ciśnienie paliwa niby było nie najgorzej a nawet ok ale ..
1️⃣ Ciśnienie paliwa – pompa tandemowa Silnik BMN nie ma klasycznej pompy CR, lecz pompę tandemową, która dostarcza paliwo do pompowtryskiwaczy i generuje podciśnienie dla układu wspomagania. Sprawdź ciśnienie paliwa na listwie – jeśli pompa tandemowa nie daje odpowiedniego ciśnienia, wtryski mogą nie pracować poprawnie. 2️⃣ Problem z uszczelnieniem...
tandem niema tu żadnego znaczenia po pierwsze gdyby był uszkodzony byłby problem z twardym chamulcem Pompa tandemowa swoją nazwą wzięła z tąd, że jest to tandem dwu oddzielnych pomp we wspólnej obudowie: jedna to pompa podciśnieniowa (wakupompa), a druga to mechaniczna pompa paliwa zasilająca pompowtryski ropą pod ciśnieniem od 2 do 10 bar
Może pompa tandemowa puszcza? Trzeba też sprawdzić w jakim stanie są gniazda pompowtryskiwaczy.
Temat uważam za zamknięty. Wina była pompa tandemowa tak zwana Vacu pompa. Dodano po 1 Vacu pompa, pompa tandemowa. Brak ciśnienia po sprawdzeniu na zegarze wymiana na używaną i auto odpala.
Nie zakładaj najgorszego. Miałem takie z dziurą w tłoku, a dojeżdżały na trzech cylindrach albo z krzywą korbą. Jak jeździł na "oranżadzie", to na pewno filtr i paliwo ze zbiornika out. I przy okazji sprawdzisz pompkę w zbiorniku. A może pompa tandemowa jest przytarta (to tańsza opcja), będzie to widać po ciśnieniu paliwa, jak jej podłączysz manometr....
Raczej pompa "tandemowa", ma dużo wspólnego bo to pompa powietrzna/paliwowa uszkodzenie uszczelnień może doprowadzić do przecieku paliwa do silnika. Raczej nie liczył bym na uszczelniacze pompowtrysków bo pierwszym objawem uszczelek jest utrudniony rozruch a o tym nic nie pisałeś..
czesc dzieki za podpowiedz..zapomnialem jeszcze dodac ze podmienilem jeszcze pompę tandemowa i sprawdzalem gruszke na turbinie i trzyma ok
Uszczelniacze na pompo-wtryskach lub pompa tandemowa. Prawdopodobnie cofa się paliwo i trzeba bardzo długo kręcić zanim pompa nabije ciśnienia.
Czujnik temperatury pod pompa tandemowa na plastikowym kruccu a termostat z przodu silnika z prawej strony niejako obok alternatora.
Ale to jest 1.9 TDI PD i tam jest pompa z tyłu przy głowicy tzw pompa tandemowa i paliwo się dostaje do głowicy do pompowtrysków.Musisz mieć dobry akumulator i rozrusznik żeby nie było tego jąkania się przy kręceniu.
Po wyjęciu filtra ropa bez zanieczyszczeń piękny żółty kolor co do pompek nowe uszczelniacze auto nie kopci pali na strzał obroty równe bez falowania nowa pompa tandemowa luk zamieniony na bosch
Przecież to t5. Skąd tam nastawnik pompy. Pompa tandemowa może być nieszczelna albo uszczelki na pompowtryskiwaczach. Obstawiam to drugie. I pewno już głowica wyrobiona. Jak pompa sucha to pompki do wyjęcia.
Uszczelnienie na pompkach (lub gniazda- okaże się po wyjęciu pompek), pompa tandemowa. Innej na brudną ropę i przybywanie oleju nie ma.
W 130km jest pompa tandemowa, jak padła, to tanio nie będzie
Pompa tandemowa powinna podawać na rozrusznik co najmniej 2,5 bara.
Jeżeli tj stojąc przodem do auta po prawej To ściąg obudowę silnika i pomiędzy silnikiem a akumulatorem pod pompa tandemowa masz przewody sprawdź tam
Hm, wygląda jak jakaś pompa tandemowa, u dołu wstępna wirnikowa zaś u góry zębata o zazębieniu wewnętrznym. Ale w tokarce czasem nie była tama sama?
Nie sądzę, aby ona tutaj miała aż takie znaczenie. Pompa działa około 2-3 sek. po przekręceniu stacyjki a potem już nie (rolę zasysania paliwa przejmuje pompa tandemowa ta na głowicy - z tyłu silnika między silnikiem a grodzią kabinową). Po zapłonie tak, potem pracuje razem z silnikiem. Taka nie pracująca pompa, stanowi barierę na drodze paliwa do...
Tak mam, były sprawdzane i są w porządku, mówią, że pompa tandemowa może robić problem, to prawda?.Jakie są oznaki żle działającej pompy tandemowej? Czy lepiej zrobić mapowanie po prostu?
Witam wszystkich, może mi ktoś pomoże z moją Audi - mam problem z odpalaniem, strasznie ciężko kręci, wygląda tak jakby paliwo jej schodziło do zbiornika z powrotem i musiałaby napompować od nowa. Zmienione 2 pompy tandemowa i ta w zbiorniku i dalej to samo, świece nowe a dochodzi dziwny głos ze zbiornika, słychać takie bulgotanie jak pompka się załączy....
kolego - pompa tandemowa: http://obrazki.elektroda.pl/2327993100_1...
Sam tego i tak nie zrobię, ale przekaże osobie, która się tym zajmie :) Tak swoją drogą to pompa tandemowa to vacum tak? Z tego co pamiętam wymieniałem ją z 1,5 roku temu na model z Passata B6 (w B5 był problem z plastikową końcówką tej pompy).
A co ma wakupompa do uruchomienia silnika? Jeśli pompa tandemowa jest sprawna, po stronie tłoczącej, to usterka gdzie indziej. Można jeszcze raz poprosić tę wartość prędkości silnika widzianą przez sterownik w momencie rozruchu?
EGR chwilowo odłączony i zaślepiony .Turbina regenerowana, dmucha ,węże puchną, zamontowana jest druga i dmucha, węże puchną. Rok wcześniej wałek ,popychacze zaworowe INA czarne ,podmieniony przepływomierz, nowa pompa paliwa ,wymieniona używana pompa tandemowa ,filtr paliwa wymieniony pół roku wcześniej .Wymienię filtr paliwa może pomoże. Nikt nie majstrował...
Witam wszystkich , może ktoś udostępni procedurę regulacji pompowtryskiwaczy w tym silniku, będę wdzięczny za pomoc.Postanowiłem się do nich dobrać ponieważ w filtrze paliwa jest smoła , a możliwości są tylko dwie pompki i pompa tandemowa.
Witam. Pompa tandemowa nie ma czujników. Te trzy wtyczki to jest dogrzewacz płynu chłodzącego.
Jeśli auto rozgrzeje się na tyle że obroty się ustabilizują to jak go zgasisz to już za sekundę go nie odpalisz. Przed awarią z układem paliwowym było ok tak jak z autem. Myślę że poprzedni mechanik postawił na pompę i filtr, chyba się pomylił bo oryginalna pompa która została po wymianie działa. Pompa w baku robi dobre 0,5bara. Jakie ciśnienie robi...
Witam, przyczyną była cieknaca pompa tandemowa. Pompa uszczelnienia wyczyszkoony zawór egr turbina sprawdzona i co prawda to przeplywomierz został wymieniony auto znowu jedzie mało pali jest dobrze. Z góry dzięki wszystkim za pomoc. Pozdrawiam.:)
Jakie ciśnienie paliwa na pompie tandemowej przy kręceniu rozrusznikiem?
ROBOKOP musze to sprawdzic a co to jest ta pompa tandemowa jak sciagalem pasek to byl mocno napiety normalnie tzn.
koledzy wiem że temat nie jest prosty , a może ktoś wie ile barów powinna dawać pompa tandemowa
No od filtra możesz zacząć . Choć przydało by sie wpiąć manometr w pompę wstępną i tandemowa by coś stwierdzić . Inaczej robisz "standardowym " systemem tzw. wymieniaczy .
Pod pompą tandemową. Mechanicy boją się tego silnika i muszę szukać za nich Czego się boją on nie gryzie. Dlaczego szukasz tego czujnika?
Czujnik masz z tyłu na głowicy poniżej pompy tandemowej. Od strony ściany grodziowej. Tamten przy chłodnicy zostaw.
Drodzy forumowiczów chyba znalazłem problem, mianowicie w filarze paliwa zauważyłem drobne opiłki coś jak brokat i filtr był czarny wyczytałem że należy wyczyścić wtryski wymienić pompę tandemowa vacum i nowy folder i oczywiscie wyczyścić układ.
U Ciebie jest pompa tandemowa i najprawdopodobniej ona pada. Niemniej jednak posprawdzaj jeszcze połączenia pomiędzy pompą (tą przy głowicy) a filtrem paliwa. Dodatkowo zwróć uwagę czy pod pompą (przy głowicy) nie ma wycieków paliwa (kilka razy już wymieniałem kmpl. uszczelek-pomogło).
Pompa w zbiorniku podaje paliwo? Tandem podaje ciśnienie? pomoc: https://a4-klub.pl/topic/229374-vaccum-p...
Awaria usunięta i po paru tygodniach testowania już wiem że przyczyną była pompa tandemowa. Po wymianie na nowszą wersję problemy z odpalaniem jak i podciśnieniem zostały zażegnane. Dziękuję za pomoc i zamykam.
Olej 15 w 40. Niedawno wymieniany. Pompa tandemowa sprawdzona z nową uszczelka. Akumulator pół roku ma. A do wtryskow jeszcze nie zaglądałam. Ale w lecie jest tak samo...Tylko troszkę lżej kręci. A pompę w baku słychać takie siorbanie jakby(coś koło tego). A i dodam że jak kreci powyżej trzech sekund to załącza się kontrolka systemu ASR. Zgasnie po...
Witam .Mam taki problem w VW Sharan 1,9 TDI 115KM silnik AUY .Przy niskim poziomie paliwa trudno zapalić silnik.Trzeba długo kręcić rozrusznikiem.Nadmieniam ze uszczelniłem pompę tandemowa firmy LUK oraz wymieniłem pompę paliwa wraz z wkładem w zbiorniku i wymieniłem świece żarowe .Czy możne ktoś miał podobny przypadek?I chciałby podzielić się informacja
Witam. Mam pewien problem z hamulcami w moim golfiku. Gdy przykładowo dojeżdżam gdzieś do skrzyżowania lekko naciskając hamulec pedal potrafi odbijać jakby pracował ABS. Dzieje się tak nie ważne czy nawierzchni jest sucha, mokra, błoto, szutr czy piasek. Dzieje się tak i na nowych ziomowkach 195/65r15 i na tylnich 225/45r17. Trację już pomysły co może...
Tak, to jest AXR, pompowtryskiwacze 101 KM. Nigdy więcej nie jedź do tego typa, co podaje się za mechanika, a mówi, że to nie PD !!! To jest pompa tandemowa, wytwarza podciśnienie oraz przekazuje paliwo do pompowtryskiwaczy. Wracając do sedna, tak jak wyżej już pisałem.
Jedź do "panamechanika" i niech ci zrobi logi MAF wymgane\rzeczywiste MAP wymagane \rzeczywiste ew dawkę w pełnym obciążeniu na 3 biegu od 2 do 4 tys obrotów i niech to porówna. Zbliżone wartości MAFa dla rzeczywiste/wymagane to wcale nie jest ok w tym teście. Jakie ciśnienie daje pompa tandemowa?
Witam Problem z VW Caddy SDI 2.0 BDK Auto normalnie jeździ tylko ma problem z wolnymi obrotami. Silnik jakby zaczyna gubić zapłon na jednym potem drugim cylindrze i potrafi zgasnąć. Na kompie błędów brak, wymieniono do tej pory tylko EGR. Bipy w kanale 23 wszystkie na minusie na jednym cylindrze dochodzi do -60 na pozostałych ok -30 Czy to pada pompa...
kolektor ssacy czysty jak sprawdzic pompowtryski auto ma 80tys km.ktora to pompa tandemowa. jesli chodzi o pompe na rozrzadzie to daje 6.5 bara.czy cisnienie w kolektorze mialoby taki wplyw?
Wspomniałeś że wymieniłeś pompę paliwa.... którą ? tą w baku czy tą tandemowa która jest na silniku?? Jak wymieniałeś pompę tandemową to możesz mieć olej w baku. a on zatyka sitko z ssaka. Taki przypadek miałem w quattro u znajomego.
Czyli masz problem już z pompą wtryskową ale jeszcze możesz sprawdzić odłaczając czujnik temperatury :idea: dla upewnienia się że tak jest :idea: :cry: Ja za tą pompę dostałem pochwałę od moderatora ale to jest tak jak jest trudno dopisać że to silnik 1.9TDI PD i wtedy jest wszystko jasne że to silnik na pompo wtryskach i nie ma pompy wtryskowej.Ale...
Zdaje sobie sprawe ze przeciagnalem to ostatnie odpalanie ale chcialem zarejestrowac jak zaczyna "łapać" do koncowego odpalenia. Oringi - ok zainteresuje sie , A pompa wakum (tandemowa) moze byc czy raczej nie ?
Zaprowadziłem do mechanika ,który stwierdził ze to pompa tandemowa straciła swoja żywotność , troszkę mnie to zdziwiło ale nic sie nie odzywałem , zakupiłem zamiennik i nic to nie dało nadal nie odpala:( Pompo wtryski również zostały podmienione i ciągle stoimy w miejscu:( Albo nie byłeś u mechanika, albo słaby ten mechanik.
Jest z tyłu głowicy silnika czyli od strony grodzi w komorze silnika w króćcu wodnym wychodzącym pod pompą tandemową czyli paliwa i podciśnienia i ma wtyczkę na 4 piny.
Ciekawostka. W Grupie 018 jest ok czyli 4x 0.0 ,a po puszczeniu gazu 4.0. Niestety nie mogę podejrzeć Grupy 023, zupełny brak wskazań. Jakie ciśnienie podaje pompa tandemowa, czy jest jakiś sposób na pomiar tego ciśnienia manometrem do 20 Bar? Czy brak odczytów z Grupy 023 to sprawa okrojonego sterownika czy jakiś błąd wynikający z niesprawności sterownika?
Auto jechało normalnie, zostało zgaszone i przy próbie odpalenia pół godziny później już nie odpala... - rozrusznik kręci ale nie odpala w ogóle, nie zaskakuje, nie kopci - tester diagnostyczny łączy się ze sterownikiem silnika, obroty silnika podczas rozruchu 300, - odczytane błędy: 4 spalone świece (na razie nie wymieniałem ich), brak innych błędów...
Do sprawdzenia, ciśnienie pompy paliwa w zbiorniku, ciśnienie pompy tandemowej na głowicy, następnie wtryski do sprawdzenia, albo ktoś Ci włożył wtryski od 115-stki lub 130. Pompa 0,8 bara na filtrze. Tandem od 3,5 bara na wolnych do 7 bar przy 4 tys. obrotów. Katalizator, zostaw w spokoju, to nie jego wina.
Wąż gumowy zbrojony do paliwa 8mm. Spokojnie może być. Byleby się nie załamał.
Więc co ma sprawdzić mi mechanik?. Bo już się pogubiłem. Wtryski jakby były wadliwe to wtedy by mi gasł raczej podczas jazdy?. A co jeśli faktycznie ta pompa tandemowa siadła ?. Mechanik mysli, ze powinienem sprawdzić ciśnienie na cylindrach oraz wałek z popychaczami, w sumie jak on zdejmie pokrywę to bedzie widział stan techniczny. Wtryski teź można...
Przed wymianą filtra też tak było?
Wczoraj zrobiłem logi dynamiczne mogę Wrzuć. Dodano po 1 Czyli tandem pompę kupię i podmienię Po co? Nie lepiej zanim będziesz pół auta wymieniał na czuja zmierzyć ciśnienie na pompie tandemowej? Dodano po 1 Np słabe sprężanie To też można łatwo zmierzyć. Dodano po 2 Ile masz przejechane?
Witam . Mam problem z moim T5 zaczęło się jakieś 2 miesiące temu kiedy auto po długim postoju(około miesiąc) nie chciało zapalić. Dopiero po kilkunastu próbach i ostatniej dłuższej auto zapaliło. Od tamtego czasu jest problem. Czasem rano auto potrafi odpalić po czym zgasnąć po sekundzie i później trzeba kręcić rozrusznikiem około 15 sekund i odpala....
Problem wystąpił po wymianie słupka silnika auto ciężko odpala kręci łapie jak by był przypowietrzony po rozruchu kolejny odbywa się prawidłowo w zależności im mocniej rozgrzeje się silnik tym dłużej odpala poprawnie jeżeli tylko odpali się i zgasi po chwili to problem wraca za 15-20 minut, jeżeli rozgrzeje go mocniej pali dobrze 2 godziny w zależności...
Witam, Posiadam octavie 2 1.9 tdi 105km BJB aktualnie zrobiona na 170 km ponieważ jest założona turbina hybrydowa i program pod nią, ale do rzeczy. Problem polega na tym że auto wpada w tryb awaryjny na zimnym silniku lub do 10 min po odpaleniu, lecz nie zawsze. Po rozgrzaniu lub przejechaniu 10 km, problem już się nie pojawią można jeździć autem normalnie...
Miałem niedawno przypadek z takimi objawami . zamienione przewody paliwowe na silnik Niebieski z Białym . Podawał zasilanie paliwa na powrót pompy tandemowej .
Pompowtryski sprawdzone,ok.Wymieniona pompa paliwa w zbiorniku i pompa tandemowa,wymieniony czujnik obrotów wału korbowego.Auto ma przebieg 185 tys.W/w pompy są firmy Bosch(nowe),pompowtryski regenerowane na Bosch-u Dodano po 38 Dodam tylko że auto kupiłem w 2006 roku z przebiegiem 30000,wiec przebieg jest rzeczywisty.Po podłaczeniu kompa,dziwne dane...
Sprawdzone pompa wstępna podaje , paliwa też daje konkretnie tandemowa też cisnienie daje.
Dokładnie, chłodnica jest na powrocie, paliwo, które przejdzie przez pompę tandemową, pompowtryski, następnie całą głowicę ma temperaturę oleju. Inne rozwiązanie jest w A6 2,5TDI Allroad, tam do chłodzenia ropy jest wymiennik ciepła, elektryczna pompka obiegu cieczy i mała chłodniczka pod prawą lampą. W cherooke 2,5 CRD chłodnica paliwa jest tuż przed...
Jeśli to AJM to wcale nie jest powiedziane, że pompa w baku jest. 115 KM to PD, są tam tzw. pompy tandemowe, które wbrew pozorom nie potrzebują pompy wstępnej. Zamontowano ją żeby uniknąć problemów z uruchamianiem, natomiast nie jest powiedziane że silnik się bez niej nie uruchomi. Możesz jej wcale nie mieć. Ale sprawdź: Czy masz pompę w zbiorniku....
Naprawdę nikt nic nie wie na ten temat? Dodano po 4 Dokładnie chodzi o ta regulację
Bez obaw, mam jeszcze jedno auto, zasilane Pb :) To odnośnie weekendu. Odnośnie pompy w zbiorniku to tak jak przypuszczałem musi ona pracować podając paliwo, bo pompa tandemowa nie ma siły zaciągać paliwa tak jak robi to pompa rotacyjna (tak przynajmniej jest to opisane w książce Sam Naprawiam...) Skoro podczas kręcenia rozrusznikiem na kostce elektrycznej...
Zaworek to jest kosmetyka. Podstawą jest naprawa pompy tandemowej tej na głowicy z tyłu silnika. Od tego zacznij, a zaworek przy okazji.
Czy oprócz tej pompy tandemowej może być coś jeszcze?
W pompie tandemowej jest szczelne podciśnienie ? Jaki był hamulec w tym aucie ?
Załóż przeźroczysty wężyk między filtrem a pompą tandemową i obserwuj po długim postoju czy masz paliwo czy pianę lub samo powietrze.
Ten samochód miał młody chłopak - około 20 lat. Tutaj prawie każdy młody chłopak mając samochód go czipuje, twierdzi, że na 80 % jest mapowany. Zbyt duża moc silnika. Nie posiadam w tym momencie żadnych parametrów, bo jestem w pracy i dopiero co wróciłem do Irlandii, muszę się jego zapytać o pomiary. Oringi są całe. Co do pomiarów pompek nie rozumiem...
Przewód dotykał tylko do gumki w metalowej obudowie serwa, ale nie był wciśnięty i podciśnienie uciekało bokiem, a z racji tego, że przewód idący od pompy tandemowej ma zamontowany zawór jednokierunkowy, to turbo i EGR działały prawidłowo.
Marka pojazdu: Audi a4 b7 1.9. BRB 2006r. Witam. Wiem że taki temat były już ruszany na forum lecz nie był on do końca dokończony (temat się urywał) Mam bardzo kłopotliwy problem ze swoim samochodem.Całe lato pięknie palił , żadnych problemów nie było , lecz gdy przyszły temperatury minusowe -3 +8 to mam problem z odpaleniem (świece wymienione na nowe)....
pompa karcher pompa pompa perkinsa pompa pompa perkins pompa
lanca dysza wymiana taśmy zegarów żółty monitor
schema podlaczenia zamka centralnego vodafone calculator
Wkręty kadmowane vs ocynkowane: odporność na korozję Zanikanie programów w telewizji naziemnej - przyczyny