To wszystko co było napisane to tylko przypuszczenia. Diagnoza polega na pomiarze ciśnienia na tandem i kontroli grup 13.18.23. A do tego kontroli sprężania, stanu wałka i popychaczy. Nikt ci nie napisze to NA PEWNO to.
Może pompa tandemowa dogorywa, albo wyrobiony krócieć na pompie tandemowej (typowa przypadłośc), albo rozleziona przelotka na grodzi podszybia
Witam jest taka opcja że padła pompa tandemowa ,albo uszczelnienie pompek ,pozdrawiam
Na 80% pompa tandemowa miałem tak u siebie.
myslalem ze piszesz o pompie podciśnienia powietrza do systemów sterowania. Dobrze myślałeś, tam występuje jak autor słusznie napisał pompa TANDEMOWA co za tym idzie dwie pompy w jednej.
Witam. Pompa vacuum to pompa powietrza, a pompa tandemowa to pompa powietrza i paliwowa w jednej obudowie. Czy kolega jeździ z przeciekami paliwa? Z jednej strony to niebezpieczne (pożar), a z drugiej to nieekonomiczne (gubi paliwo). Przy wysokich obrotach ciśnienie duże, więc wylatuje paliwo. Turbo, jak będzie chodzić na mieszaninie paliwa i oleju,...
Rozepnij wydech przed katem. A wałek się wytarł że robiłeś? Jeśli tak to może być przytarta pompa tandemowa i nie wytwarza podcienienia przy wyższych obrotach.
Dodałem zaworek zwrotny za filtrem czyli przed pompa tandemowa więc chyba nie ma szans na cofkę do filtra
Czy na podstawie pomiaru rezystancji cewek można coś więcej powiedzieć? Pomiar wynosi 0.4ohm, prąd na kostce od sterownika 1.3v , sprawdzone też dioda LED czy mruga daje impuls i jest . Dziwne u mnie to że auto zachowywało się w porządku, wygasilem i po kilku godzinach już nie szło odpalić , sprawdzone pompa tandemowa , w zbiorniku, nowa wiązka orginalna...
Przede wszystkim, to nikt nie wie co to za silnik i w jakim stanie. Bo pewnie nie jest to nowy z ASO. Nic nie pisze aby miał kłopoty z rozruchem na zimnym/ciepłym silniku, więc przyjmujemy, że silnik, wtryskiwacze, pompa tandemowa jest w dobrej kondycji.
1️⃣ Ciśnienie paliwa – pompa tandemowa Silnik BMN nie ma klasycznej pompy CR, lecz pompę tandemową, która dostarcza paliwo do pompowtryskiwaczy i generuje podciśnienie dla układu wspomagania. Sprawdź ciśnienie paliwa na listwie – jeśli pompa tandemowa nie daje odpowiedniego ciśnienia, wtryski mogą nie pracować poprawnie. 2️⃣ Problem z uszczelnieniem...
Problem z odpalaniem samochodu. Pacjent VW Passat B5 1.9 TDi 101km (kod silnika AVB) 2003 rok. Jeśli zostawię auto przodem wyżej niż tyłem to po nocy odpali od strzała pochodzi jakieś dwie sekundy po czym gaśnie. Potem już można kręcić, aż do rozładowania akumulatora. Psiknę mu samostart czy środek do pielęgnacji wnętrza to odpala i już chodzi normalnie....
Temat zamknięty - pompa tandemowa padnięta.
Ciśnienie pompy podającej to 0,5-0,7bar-a, pompa tandemowa przy obrotach 1400 obr/min powinna mieć ciśnienie nie mniejsze jak 3,5 bara. Podczas kręcenia silnikiem do obrotów 4000obr/min, ciśnienie przy dobrej pompie powinno wynosić od 7-10 bar. A, że zapytam, w którym miejscu mierzysz ciśnienie? Pozdrawiam.
tandem niema tu żadnego znaczenia po pierwsze gdyby był uszkodzony byłby problem z twardym chamulcem Pompa tandemowa swoją nazwą wzięła z tąd, że jest to tandem dwu oddzielnych pomp we wspólnej obudowie: jedna to pompa podciśnieniowa (wakupompa), a druga to mechaniczna pompa paliwa zasilająca pompowtryski ropą pod ciśnieniem od 2 do 10 bar
Nie zakładaj najgorszego. Miałem takie z dziurą w tłoku, a dojeżdżały na trzech cylindrach albo z krzywą korbą. Jak jeździł na "oranżadzie", to na pewno filtr i paliwo ze zbiornika out. I przy okazji sprawdzisz pompkę w zbiorniku. A może pompa tandemowa jest przytarta (to tańsza opcja), będzie to widać po ciśnieniu paliwa, jak jej podłączysz manometr....
bo po co była by ta pompa tandemowa na dwie pompy no chyba nie Jest po to,żeby pompa tandemowa dostawała szybciej paliwo ze zbiornika. śruby od pompek dokręcałem jak w instrukcji 12 i 270stopni A pompki ustawione prawidłowo???
Przytarta pompa tandemowa.
Auto jechało normalnie, zostało zgaszone i przy próbie odpalenia pół godziny później już nie odpala... - rozrusznik kręci ale nie odpala w ogóle, nie zaskakuje, nie kopci - tester diagnostyczny łączy się ze sterownikiem silnika, obroty silnika podczas rozruchu 300, - odczytane błędy: 4 spalone świece (na razie nie wymieniałem ich), brak innych błędów...
Pompa tandemowa
Witam jednak okazała się zużyta pompa tandemowa . Wytwarzała bardzo małe podciśnienie. Podmienilem dziś z Boscha na luka i auto ma przyspieszenie ,oraz pedał jest miękki.
Może pompa tandemowa puszcza? Trzeba też sprawdzić w jakim stanie są gniazda pompowtryskiwaczy.
tata BLS posiada filtr DPF :) przy dużych miejskich przebiegach One są na tyle zapchane że procedura dopalania jest bardzo częsta a przy takiej procedurze kapkę paliwa którego nie idzie spalić (silnik mocno podlewa żeby uzyskać wysokie EGT) przeciskane jest przez pierścienie właśnie do skrzyni korbowej i miesza się z olejem :) jeżeli po postoju 2 dni...
EGR chwilowo odłączony i zaślepiony .Turbina regenerowana, dmucha ,węże puchną, zamontowana jest druga i dmucha, węże puchną. Rok wcześniej wałek ,popychacze zaworowe INA czarne ,podmieniony przepływomierz, nowa pompa paliwa ,wymieniona używana pompa tandemowa ,filtr paliwa wymieniony pół roku wcześniej .Wymienię filtr paliwa może pomoże. Nikt nie majstrował...
A nie ma żadnych cudów wystarczy spojrzeć na cenę jakie są za naszą zachodnią granicą. Tam liczy się stan i przebieg A u nas rocznik. Tam 15-letni auto może być droższe od 5 letniego. Robocizna jest tam droga, inna sprawa jak ktoś się orientuje w realiach tamtego rynku to wie że jeżeli mechanik podjął się naprawy, to ma prawny obowiązek dokończenia...
Czyli sugerujesz że oprócz pompowtrysków może być pompa paliwa w zbiorniku lub pompa tandemowa? Czy pompa tandemowa może być przyczyną takich wskazań dawki paliwa od 9-11 mg/suw ?
Jeśli auto rozgrzeje się na tyle że obroty się ustabilizują to jak go zgasisz to już za sekundę go nie odpalisz. Przed awarią z układem paliwowym było ok tak jak z autem. Myślę że poprzedni mechanik postawił na pompę i filtr, chyba się pomylił bo oryginalna pompa która została po wymianie działa. Pompa w baku robi dobre 0,5bara. Jakie ciśnienie robi...
Czujnik temperatury pod pompa tandemowa na plastikowym kruccu a termostat z przodu silnika z prawej strony niejako obok alternatora.
Sprawdzone pompa wstępna podaje , paliwa też daje konkretnie tandemowa też cisnienie daje.
Po wyjęciu filtra ropa bez zanieczyszczeń piękny żółty kolor co do pompek nowe uszczelniacze auto nie kopci pali na strzał obroty równe bez falowania nowa pompa tandemowa luk zamieniony na bosch
Temat uważam za zamknięty. Wina była pompa tandemowa tak zwana Vacu pompa. Dodano po 1 Vacu pompa, pompa tandemowa. Brak ciśnienia po sprawdzeniu na zegarze wymiana na używaną i auto odpala.
Ale to jest 1.9 TDI PD i tam jest pompa z tyłu przy głowicy tzw pompa tandemowa i paliwo się dostaje do głowicy do pompowtrysków.Musisz mieć dobry akumulator i rozrusznik żeby nie było tego jąkania się przy kręceniu.
Przecież to t5. Skąd tam nastawnik pompy. Pompa tandemowa może być nieszczelna albo uszczelki na pompowtryskiwaczach. Obstawiam to drugie. I pewno już głowica wyrobiona. Jak pompa sucha to pompki do wyjęcia.
Sam tego i tak nie zrobię, ale przekaże osobie, która się tym zajmie :) Tak swoją drogą to pompa tandemowa to vacum tak? Z tego co pamiętam wymieniałem ją z 1,5 roku temu na model z Passata B6 (w B5 był problem z plastikową końcówką tej pompy).
Jeżeli tj stojąc przodem do auta po prawej To ściąg obudowę silnika i pomiędzy silnikiem a akumulatorem pod pompa tandemowa masz przewody sprawdź tam
A co ma wakupompa do uruchomienia silnika? Jeśli pompa tandemowa jest sprawna, po stronie tłoczącej, to usterka gdzie indziej. Można jeszcze raz poprosić tę wartość prędkości silnika widzianą przez sterownik w momencie rozruchu?
Witam, Posiadam octavie 2 1.9 tdi 105km BJB aktualnie zrobiona na 170 km ponieważ jest założona turbina hybrydowa i program pod nią, ale do rzeczy. Problem polega na tym że auto wpada w tryb awaryjny na zimnym silniku lub do 10 min po odpaleniu, lecz nie zawsze. Po rozgrzaniu lub przejechaniu 10 km, problem już się nie pojawią można jeździć autem normalnie...
Tak mam, były sprawdzane i są w porządku, mówią, że pompa tandemowa może robić problem, to prawda?.Jakie są oznaki żle działającej pompy tandemowej? Czy lepiej zrobić mapowanie po prostu?
Nie sądzę, aby ona tutaj miała aż takie znaczenie. Pompa działa około 2-3 sek. po przekręceniu stacyjki a potem już nie (rolę zasysania paliwa przejmuje pompa tandemowa ta na głowicy - z tyłu silnika między silnikiem a grodzią kabinową). Po zapłonie tak, potem pracuje razem z silnikiem. Taka nie pracująca pompa, stanowi barierę na drodze paliwa do...
Pompa tandemowa powinna podawać na rozrusznik co najmniej 2,5 bara.
Mowisz pompa paliwa tylko tak nie dzieje sie zawsze tylko czasami wiec tez moglaby to byc pompa paliwa? Dodano po 30 I czy chodzi ci o tą pompe tandemowa co jest z tylu silnika przy glowicy czy cos innego? Dodano po 1 Mam delikatny wyciek oleju spod tej pompy tandemowej ale to tak mam odkad go kupilem i jest to bardzo minimalne bo oleju nie ubywa paliwa...
Olej 15 w 40. Niedawno wymieniany. Pompa tandemowa sprawdzona z nową uszczelka. Akumulator pół roku ma. A do wtryskow jeszcze nie zaglądałam. Ale w lecie jest tak samo...Tylko troszkę lżej kręci. A pompę w baku słychać takie siorbanie jakby(coś koło tego). A i dodam że jak kreci powyżej trzech sekund to załącza się kontrolka systemu ASR. Zgasnie po...
po malej przerwie wymienione 2 pompki. bez rezultatu wymieniona tandemowa pompa bez rezultatu ale udało mi sie zauwazyc ze ktos sie bawił adaptacjami i okazało sie ze czujnik cisnienia spalin był zle zaadaptowany.... zaczynał od -34 teraz po długich prubach walki udało mi sie go zaadoptowac... oczywiscie wyrzuca błąd z dpf... zobaczymy co wyjdzie dalej...
Jakie ciśnienie paliwa na pompie tandemowej przy kręceniu rozrusznikiem?
ROBOKOP musze to sprawdzic a co to jest ta pompa tandemowa jak sciagalem pasek to byl mocno napiety normalnie tzn.
U Ciebie jest pompa tandemowa i najprawdopodobniej ona pada. Niemniej jednak posprawdzaj jeszcze połączenia pomiędzy pompą (tą przy głowicy) a filtrem paliwa. Dodatkowo zwróć uwagę czy pod pompą (przy głowicy) nie ma wycieków paliwa (kilka razy już wymieniałem kmpl. uszczelek-pomogło).
Marka pojazdu: Audi a4 b7 1.9. BRB 2006r. Witam. Wiem że taki temat były już ruszany na forum lecz nie był on do końca dokończony (temat się urywał) Mam bardzo kłopotliwy problem ze swoim samochodem.Całe lato pięknie palił , żadnych problemów nie było , lecz gdy przyszły temperatury minusowe -3 +8 to mam problem z odpaleniem (świece wymienione na nowe)....
Witam. Pompa tandemowa nie ma czujników. Te trzy wtyczki to jest dogrzewacz płynu chłodzącego.
koledzy wiem że temat nie jest prosty , a może ktoś wie ile barów powinna dawać pompa tandemowa
Pod pompą tandemową. Mechanicy boją się tego silnika i muszę szukać za nich Czego się boją on nie gryzie. Dlaczego szukasz tego czujnika?
Witam. Posiadam polo 1.4tdi AMF które zgasło podczas jazdy :) po podłączeniu pod kompa zero błędów . Zaprowadziłem do mechanika ,który stwierdził ze to pompa tandemowa straciła swoja żywotność , troszkę mnie to zdziwiło ale nic sie nie odzywałem , zakupiłem zamiennik i nic to nie dało nadal nie odpala:( Pompo wtryski również zostały podmienione i ciągle...
Czujnik masz z tyłu na głowicy poniżej pompy tandemowej. Od strony ściany grodziowej. Tamten przy chłodnicy zostaw.
Problem wystąpił po wymianie słupka silnika auto ciężko odpala kręci łapie jak by był przypowietrzony po rozruchu kolejny odbywa się prawidłowo w zależności im mocniej rozgrzeje się silnik tym dłużej odpala poprawnie jeżeli tylko odpali się i zgasi po chwili to problem wraca za 15-20 minut, jeżeli rozgrzeje go mocniej pali dobrze 2 godziny w zależności...
Inny kod silnika, ale w ostatnim poście są screeny jak przebiega pomiar ciśnienia na tandemie. https://a4-klub.pl/topic/429757-b7-brb-j...
Witam . Mam problem z moim T5 zaczęło się jakieś 2 miesiące temu kiedy auto po długim postoju(około miesiąc) nie chciało zapalić. Dopiero po kilkunastu próbach i ostatniej dłuższej auto zapaliło. Od tamtego czasu jest problem. Czasem rano auto potrafi odpalić po czym zgasnąć po sekundzie i później trzeba kręcić rozrusznikiem około 15 sekund i odpala....
Ta pompa ma prawidłową nazwę TANDEMOWA i to są 2 pompy: podciśnieniowa (vacuum) do serwa i pompa łopatkowa do zwiększania ciśnienia paliwa w jednej obudowie. Gratuluję wiedzy. Post wyżej Kolega pisze Niepotrzebnie, bo jest od wspomagania hamulców. Proszę wyjaśnić w jaki sposób wymienia się pompę paliwową bez wymiany pompy vacum. W aucie z tematu.
Ja skłaniam się raczej ku uszczelniaczom pompek, chociaż raz zdażyło mi się, że pompa tandemowa w ciągu 40 min. pracy na biegu jałowym napompowała paliwa pod sam korek. Zaciągnęło wtedy paliwa przez odmę na tłoki i silnik gwałtownie stanął. :-) ( takie tam przygody z używkami...)
Jak w opisie a3 8p 2.0 tdi bkd błędy pojawiają się po rozgrzaniu objawy takie ze samochodem szarpie podczas przyspieszania wchodzi chyba w tryb awaryjny max obroty 1100-1200 jeżeli zgasze auto odpalę jeszcze raz dodam gazu samochód jakiś czas jedzie po czym znów pojawia się ten sam problem max 1200 obrotow pedał w podłodze brak reakcji i występuje on...
Więc co ma sprawdzić mi mechanik?. Bo już się pogubiłem. Wtryski jakby były wadliwe to wtedy by mi gasł raczej podczas jazdy?. A co jeśli faktycznie ta pompa tandemowa siadła ?. Mechanik mysli, ze powinienem sprawdzić ciśnienie na cylindrach oraz wałek z popychaczami, w sumie jak on zdejmie pokrywę to bedzie widział stan techniczny. Wtryski teź można...
Bez obaw, mam jeszcze jedno auto, zasilane Pb :) To odnośnie weekendu. Odnośnie pompy w zbiorniku to tak jak przypuszczałem musi ona pracować podając paliwo, bo pompa tandemowa nie ma siły zaciągać paliwa tak jak robi to pompa rotacyjna (tak przynajmniej jest to opisane w książce Sam Naprawiam...) Skoro podczas kręcenia rozrusznikiem na kostce elektrycznej...
Mam taki problem... Auto po wielu przejściach. Silnik był AWX, włożony AVF. Sterownik został taki jak był tylko mapy wgrane z AVF (choć są praktycznie takie same). Usterka polega na tym, iż na gorącym silniku auto odpala i gaśnie, lub obroty na chwilę spadną i za chwilę wszystko jest ok. Nie mam sczytanych logów ale: dawka na wolnych 11-12mg (80-90stopni),...
Trzeba by zmierzyć ciśnienie pompy w zbiorniku a następnie ciśnienie pompy tandemowej na głowicy. Następnie wtryski do sprawdzenia do diesel serwisu lub podmiana na drugie.
Jest z tyłu głowicy silnika czyli od strony grodzi w komorze silnika w króćcu wodnym wychodzącym pod pompą tandemową czyli paliwa i podciśnienia i ma wtyczkę na 4 piny.
Ten samochód miał młody chłopak - około 20 lat. Tutaj prawie każdy młody chłopak mając samochód go czipuje, twierdzi, że na 80 % jest mapowany. Zbyt duża moc silnika. Nie posiadam w tym momencie żadnych parametrów, bo jestem w pracy i dopiero co wróciłem do Irlandii, muszę się jego zapytać o pomiary. Oringi są całe. Co do pomiarów pompek nie rozumiem...
Jakbyś rzeczywiście poczytał na forach to doczytałbyś się że najczęstszą przyczyną jest częstotliwość regeneracji filtra DPF. Podjedź do kogoś na diagnostykę, kto Ci rzetelnie sprawdzi DPF (rzetelnie to znaczy nie tylko błędy ale i parametry w blokach pomiarowych), bo tu nie ma co zgadywać. Nie wiem, co by miała mieć do tego pompa tandemowa.
vw transporter t5 Silnik 1.9 AXB 280 tys zapala nie równo jakby nie palił na któryś cylinder szczególnie jak jest chłodniej. Puszcza dym po zapaleniu ( wyczuwalny zapach diesla) Świece żarowe nowe ,nowy filtr paliwa, pompa tandemowa wymieniona 7,5- 8 bara czyli ok czujniki temperatury pokazują wartośći podobne +/- 5 stopni to odczucie subiektywne ale...
Dzięki za odp. No to co mówisz byłoby logiczne, gdyby moja zmywarka była najnowszym osiągnięciem techniki i producent uwzględniłby to, że dziś ludzie używają tabletek Xw1. Moja zmywarka ma naklejkę z jakiegoś serwisu z 2002., więc prod około 1997-98. Nie ma żadnych bajerów, żadnych filtrów (tylko kratkę na dnie zmywarki), nie ma pojemnika na proszek...
U mnie jest identyczny problem. Mam Golfa V Plus 1,9 TDI 105 kM. Auto ma na liczniku 220 tyś. Przywiozłem go w zeszłym roku osobiście z Niemiec. Auto miało kończący się dwumas, więc kupiłem go w miarę w dobrej cenie w niemieckim komisie handlującym autami 20 lat. Ponieważ myślałem auto sprzedać zregenerowałem dwumas ze sprzęgłem i wymieniłem rozrząd...
Do sprawdzenia, ciśnienie pompy paliwa w zbiorniku, ciśnienie pompy tandemowej na głowicy, następnie wtryski do sprawdzenia, albo ktoś Ci włożył wtryski od 115-stki lub 130. Pompa 0,8 bara na filtrze. Tandem od 3,5 bara na wolnych do 7 bar przy 4 tys. obrotów. Katalizator, zostaw w spokoju, to nie jego wina.
Witam serdecznie borykam się z problemem już od tygodnia i rwe włosy z głowy. Pacjent to Passat b5 1.9tdi pd 130km Automat.Gdy do mnie przyjechał nie miał mocy i kopcił jak z lokomotywy. spadek mocy szybko naprawiłem(pęknięty wężyk na gruszce od geometrii łopatek turbo)zabrałem się za drugą usterkę mianowicie wymiana pierścieni i regeneracja głowicy....
W pompie tandemowej jest szczelne podciśnienie ? Jaki był hamulec w tym aucie ?
Kąt synchronizacji jest minus 1 max często minus 0.5. W układzie paliwowym była regenerowana pompka w baku bo nie dawała 0.5 bar ale po tym problem został taki sam. Podejrzenia na pompę tandem lub uszczelniacze pompo wtrysków z tym że uszczelniacze wymieniałem pół roku temu na boscha komplet. Popa tandemowa pompuje prawidłowo 5 bar na wolnych obrotach...
Wczoraj zrobiłem logi dynamiczne mogę Wrzuć. Dodano po 1 Czyli tandem pompę kupię i podmienię Po co? Nie lepiej zanim będziesz pół auta wymieniał na czuja zmierzyć ciśnienie na pompie tandemowej? Dodano po 1 Np słabe sprężanie To też można łatwo zmierzyć. Dodano po 2 Ile masz przejechane?
Okej, jestem po pomiarze pompy tandemowej. Pompa pompuje nawet nie 0,5 bara. Pytanie, czy wina samej pompy, czy może jeszcze coś? Przy okazji wymieniłem pompę w baku na nową. Teraz już ładnie pompuje paliwo do filtra i nie leci do przelewu. Jakby ktoś miał jeszcze wątpliwość, czy ten trójnik z wężem do baku na pompie jest rzeźbą czy nie, to załączam...
Wąż gumowy zbrojony do paliwa 8mm. Spokojnie może być. Byleby się nie załamał.
Jeśli to AJM to wcale nie jest powiedziane, że pompa w baku jest. 115 KM to PD, są tam tzw. pompy tandemowe, które wbrew pozorom nie potrzebują pompy wstępnej. Zamontowano ją żeby uniknąć problemów z uruchamianiem, natomiast nie jest powiedziane że silnik się bez niej nie uruchomi. Możesz jej wcale nie mieć. Ale sprawdź: Czy masz pompę w zbiorniku....
Przed wymianą filtra też tak było?
Dokładnie, chłodnica jest na powrocie, paliwo, które przejdzie przez pompę tandemową, pompowtryski, następnie całą głowicę ma temperaturę oleju. Inne rozwiązanie jest w A6 2,5TDI Allroad, tam do chłodzenia ropy jest wymiennik ciepła, elektryczna pompka obiegu cieczy i mała chłodniczka pod prawą lampą. W cherooke 2,5 CRD chłodnica paliwa jest tuż przed...
Miałem niedawno przypadek z takimi objawami . zamienione przewody paliwowe na silnik Niebieski z Białym . Podawał zasilanie paliwa na powrót pompy tandemowej .
Czy oprócz tej pompy tandemowej może być coś jeszcze?
VW Passat 2.0 TDI BKP – auto po wymianie: •uszczelek pompowtryskiwaczy, •pompy wstępnej, •pompy tandemowej, •filtra paliwa. Samochód odpala tylko „na plaka”. Po zgaszeniu silnika i natychmiastowym ponownym odpaleniu – wszystko działa dobrze. Natomiast po zgaszeniu i odczekaniu około 10 minut – nie odpala. Pytanie: czy to może być wina głowicy?
Witam! Trafił mi się srebrny Passat TDI na pompowtryskach . Klient zgłośił ,że podnosi mu się stan paliwa w zbiorniku. Miał ktoś taki przypadek? Pompa tandemowa?
Mam takie samo auto. Moje odpala bardzo dobrze aż sam jestem zdziwiony. Sprawdź w sterowniku jaką temperaturę widzi. Ponadto do sprawdzenia szczelność uszczelniaczy pompowtryskiwaczy. Zrób to tak: Po zgaszeniu silnika zaciśnij (ściskiem ) gumowe węże paliwowe na odcinku pompa tandemowa> filtr paliwa. Następnego dnia przed odpaleniem zaciski zdejmij....
Naprawdę nikt nic nie wie na ten temat? Dodano po 4 Dokładnie chodzi o ta regulację
Zaworek to jest kosmetyka. Podstawą jest naprawa pompy tandemowej tej na głowicy z tyłu silnika. Od tego zacznij, a zaworek przy okazji.
Pompka wstępna,przepustnica do sprawdzenia czy się nie zacina, uszczelniacze na pompkach, podstawy takie jak filtr paliwa, pompa tandemowa,pompki, ogólnie może być dużo rzeczy.
Załóż przeźroczysty wężyk między filtrem a pompą tandemową i obserwuj po długim postoju czy masz paliwo czy pianę lub samo powietrze.
Przewód dotykał tylko do gumki w metalowej obudowie serwa, ale nie był wciśnięty i podciśnienie uciekało bokiem, a z racji tego, że przewód idący od pompy tandemowej ma zamontowany zawór jednokierunkowy, to turbo i EGR działały prawidłowo.
Nie będzie problemów, pompy są takie same, co najwyżej będziesz miał problemy z ciśnieniem jak kupisz kiepską pompę. Jaki masz silnik AWX? Kup pompę 038145209 najlepiej z Q na końcu, będzie najmłodsza więc teoretycznie najmniej zużyta, nie wiem czy po Q coś było.
Dzielnik strumienia lub pompa tandemowa. Dobrze by było zmierzyć ciśnienie sterujące. Jeżeli ręcznie się doda obrotów to jest lepiej?
Według logów dynamicznych wszystko jest w porządku. Uszkodzony map dał by błąd w postaci jego usterki (np. elektrycznej) lub błędu z ciśnieniem doładowania. Dostałem informację, że problem leży po stronie braku paliwa przy dużym obciążeniu. Pomiar cisnienia paliwa pompy tandemowej zrobię gdy przyjdzie manometr( aktualnie zamowiony). Dziwi mnie to, że...
Witam trzeba pomierzyć ciśnienie paliwa na pompie tandemowej.
Volkswagen T5 2,5 TDI kod silnika axd jakie musi iść zasilanie na pompowtryski ? silnik odpala na Plaka ale normalnie już nie chce, ciśnienie na pompie tandemowej jest. odpalony na plaku nie pokazuje dawek na pompowtryskach w vcds
Leje z pompy tandemowej, dajcie już sobie spokój z oringami
Jeszcze jednej rzeczy nie wymieniłem. Pompa tandemowa.. Może nie być bez winy. Wierzyłem ciśnienie paliwa niby było nie najgorzej a nawet ok ale ..
Zaopatrzyłem się w miernik ciśnienia paliwa, oraz kamerę inspekcyjną żeby obserwować wstazania w czasie jazdy. Ciśnienie pompy tandemowej na biegu jałowym 2,5 bara. Rośnie maksymalnie do 6 barów, ale w czasie jazdy potrafi spadać do 3 barów. Szarpanie występuje po spadku poniżej 3,5 bar. Wygląda że coś jest nie tak z ciśnieniem paliwa.
czesc dzieki za podpowiedz..zapomnialem jeszcze dodac ze podmienilem jeszcze pompę tandemowa i sprawdzalem gruszke na turbinie i trzyma ok
Wspomniałeś że wymieniłeś pompę paliwa.... którą ? tą w baku czy tą tandemowa która jest na silniku?? Jak wymieniałeś pompę tandemową to możesz mieć olej w baku. a on zatyka sitko z ssaka. Taki przypadek miałem w quattro u znajomego.
Raczej pompa "tandemowa", ma dużo wspólnego bo to pompa powietrzna/paliwowa uszkodzenie uszczelnień może doprowadzić do przecieku paliwa do silnika. Raczej nie liczył bym na uszczelniacze pompowtrysków bo pierwszym objawem uszczelek jest utrudniony rozruch a o tym nic nie pisałeś..
Leje się ropa z pompy tandemowej Z drugiej strony opowiadasz bajki, jak silnik mógł równo pracować przy uszkodzonych/wytartych dźwigienkach?
pompa karcher pompa pompa perkins pompa pompa xsara pompa
duszenie gazie wyświetlacz esp32 blokada kierownica scenic
kasowanie błedów renault pasma lotniczego
Iveco Daily kręci, ale nie odpala - przyczyny i diagnostyka Renault Megane ph1 Cabriolet 2.0 - Szarpanie i Spadki Mocy