Wychodzi że nie ma podciśnienia. Może być rurka do pompy vakum. Wypchnięty bagnet oleju, to pompa vakum pompuje duże ilości powietrza.
Witam wszystkich. Posiadam auto Jeep Compass MK49 2.0 crd 140Km 16v czyli silnik Vw. Mam problem z zapachem paliwa po otwarciu maski oraz w kabinie. Zapach ewidentnie na rozgrzanym silniku z pompy vakum tandemowej. Po kolei Wtryski ok nowe uszczelniacze Głowicą sprawdzona Wszystkie przewody paliwowe wymienione Pompa vakum wymieniana 3 razy z nowymi...
Przed serwem jest zaworek zwrotny, więc wężyki lub pompa nie może być przyczyną twardego pedału rano. Ja obstawiam albo luźny kruciec na wujściu z vakum pompy albo n75
A mam jeszcze pytanko czy pompa vakum albo elektrozawór egr może odpowiadać za znaczny spadek mocy i falujące obroty ??
Tu masz 1.7 isuzu bo to taki silnik i już współczuję wymiany pompy Vakum zwłaszcza w Corsie tu jest Astra lecz nie łatwiej. https://youtu.be/O5yo5GDkwEo
Problemem w tym wypadku jest mechanik - w moim przypadku też... nie wiem co dalej ;) słupek jest ten sam 114 km od 136 różni tylko osprzęt - u mnie to były pompa paliwa, wtryski, koło zamachowe, brak czujnika pod wodę w głowicy w moim 114 km miałem otwór w główicy - plus chyba właśnie koła na vakum pompie są inne całą operacje udokumentowaną fotografiami...
Dzięki Daro. Tak mam vakuometr. Sama pompa vakum zapodaje minus 0.9 . Włąśnie wymieniłem EGR, różnica jest taka ze turbo szybciej wstaje i ogólnie szybciej reaguje ale cały czas przepompowuje. Czy powinienem teraz przyciąć na zderzaku? Co do trójnika to gdzie go wpinać i co sprawdzić? Jak powinno być książkowo. Nie lubie rzeźby, jeśli podejmuję się...
czytając te objawy przychodzi mi do głowy tylko nie dokręcona pompa wspomagania vakum . gdy ona podnosi sie do góry wałek napędzający pompę oleju traci napęd .
Pompa oleju i pompa Vakum napęd z paska rozrządu.
Vakum pompa była przyczyną.
Witam w moim Audi mam problem gdyż dziś rano gdy chciałem odpalić to musiałem chwile kręcić i zauważyłem ,że w wężu od paliwa nie ma ropy. I zastanawiam się czy jest tam jakaś pompa podająca paliwa przed uruchomieniem ,bo gdy silnik chodzi to pompa vakum je podaje. Podobno jest tam jakaś pompa ,ale nie wiem czy to jest prawda. Rocznik auta to 2007 rok...
To akurat normalne pompa vakum ma swoją wydajność i szczególnie na wolnych to normalny objaw. Co do uszczelnień pompowtryskow są trzy najczęstsze błędy. Pierwszy zakładanie uszczelnień na gniazda z ostrymi rantami które od razu tam gumki w strzępy dwa zakładanie nowych uszczelnień na rozjechane gniazdo i trzy nie doczyszczanie miejsca na miedziane podkładki...
Pierwszy objaw przycinających się kierownic turbo, za czyszczenie jej nie powinieneś zapłacić więcej jak 400-500 zł, gruszki rzadko się uszkadzają. Zakładając ze zawór sterowania turbiną, wężyki, akumulator podciśnienia i pompa vakum jest sprawna: Przegoń porządnie auto na 3 biegu z pedałem gazu max min tak dodawaj i puszczaj co 3 sekundy gdzieś przez...
W ajm pompa vakum ma jeszcze doczepioną pompę paliwa. Zasysa paliwo z filtra (lub jest podawane z lekkim ciśnieniem - max 1 bar) i wtłacza w kanały głowicy tak by mogło napełnić pompo-wtryskiwacze. Prawidłowe ciśnienie na niej to ok 1,5 -2 bary na wolnych obrotach i około 6-8 bar przy 2000-2500 rpm. Pompowtryskawacze mają takie małe dziurki przez które...
Jak w tytule od pewnego czasu nie ma ochoty odpalić . Był u mechanika . Swiece dobre Pompa vakum nowa Pompka w zbiorniku chodzi Ciśnienie na tłokach po 30b Jak mu plakiem psiknę od razu złapie tylko za czym się rozgrzeje nie równo chodzi i kopci i zalatuje ropą. Proszę o podpowiedzi co go boli
Pompę w zbiorniku posiada, może juz tandem vakum pompa pada i też będzie miał podobne objawy. Poza tym ja tak miałem jak padł mi jeden pompowtrysk, kręcił jakby nie chciał zaskoczyć, a poźniej chodził na 3 czasem nawet 2 gary.
Nie ma czegoś takiego jak cofanie się paliwa -sam kombinowałem z zaworami na przewody to bzdurne rozwiązanie. Podstawą sprawdzenia jest sprawność akumulatora -najpierw sprawdzamy go. Na leniwca wystarczy podjechać do sklepu gdzie sprzedają akumulatory, sprawdzą za darmo. najlepiej sprawdzić u dwóch sprzedawców bo może któryś sprzedawca cię naciągnąć...
Zajrzyj do filtra paliwa -dużo się dowiesz. Zrób test z podaniem paliwa z butelki i się wszystkiego dowiesz. Odpowietrz układ paliwowy. Sprawdź czy pompa Vakum nie cieknie. Na tych wtryskach pół europy jeszcze przejedziesz -no i jedna zasada auto w czasie pomiarów musi mieć 90 stopni temperatury obowiązkowo. Dodano po 4 Jak widzisz duże korekcje - temu...
kolego bart.auto naprowadził byś mnie, ktoś mi dziś powiedział że to pompa vakum jest tam jakiś wałek plastykowy i on się wyrabia i dlatego tak się dzieje Dodano po 1 zauważyłem dzisiaj jeszcze że mokry mam zawór EGR, może mieć to wpływa na ten objaw?
no i sobie pogadaliście. a teraz fakty: 1 najcześciej pada siłownik pneumatyczny w pompie wtryskowej odpowiedzialny za gaszenie, 2 problemem tez bywa brak szczelnosci na wezach podciscnieniowych lub elementach współpracujacych 3 moze ulegac uszkdzeniu pompa vakum - 1 i 2 do sprawdzenia za pomoca pompki vakum i vakuometru 3 miałbys twardy pedał hamulca
Skoro twierdzisz ze palił zawsze od ręki to zrób test. Podaj paliwo z butelki i zobacz co się dzieje. Ściągasz wężyki z filtra paliwa te dwa co idą do pompy vakum i umieszczasz w butelce z paliwem. Na miejsce zdjęcia przewodów z filtrze paliwa zakładasz wężyk łączący wylot z filtra i powrót -bo pompa paliwa będzie podawać podczas pracy paliwo ,gdzieś...
Witam mam problem z paleniem po tak 8 godzinach postoju trzeba trochę pokręcić by odpalił, świece wymienione rok temu na beru , nowy aku ,nowy filtr ,synchro ustawione prawidłowo, egr jakieś 3 lata temu wstawiany nowy, pompa vakum boscha, jakieś 2 miechy tamu nowy czujnik temperatury , pompki w normach. Silnik jaki posiadam to 101 AVB problem ten zacząłem...
Postaram się dzisiaj zamontować zawór zwrotny i zobaczymy czy cokolwiek się zmieni. Mam nadzieję, że pomoże ponieważ dostaję już białej gorączki. Opisując jeszcze dokładniej problem czy sam fakt cofającego się paliwa może powodować objawy takie jak drżenie silnika i nierówna praca przez kilka sekund po uruchomieniu zimnego silnika i głośna praca z charakterystycznym...
jak cos z podcisnieniami to trzeba by zmienic zawór sterujący iraz pzrewody bo moze sa nieszczelne gdzieś, a jak to nei pomoze to pozostaje vakum pompa , bo ma za małą wydolność
Sprawdź napięcie bezpośrednio na alternatorze - minus miernika do jego obudowy + do zacisku prądowego jak przestaną grzać świece przy obrotach silnika ok 2000 musi być te 14V. Jeżeli jest inaczej = alternator. Do alternatora przykręcona jest vakum pompa przy odkręcaniu uwaga na uszczelnienie. A co z kontrolką ładowania?. Pzdr
Witam, problem z moim autem polega na tym że po dłuższej trasie czyli coś ok 75km i wyłączeniu silnika już nie da rady go odpalić dopóki nie ostygnie do 25-30 stopni. Rozrusznik kręci220-260 obr/min, akumulator wymieniony, parę tygodni wcześniej, wyrzuciło błąd czujnika G62 i został on wymieniony. Obecnie żadnych błędów na VAGu. Z tego co wiem to muszę...
Kończy Ci się tarcza,a w sprzęgle masz tarcza,docisk i łożysko.Polecał bym wymiane całego kompletu.Firmy Sachs.
To jest psg5 i masz albo nie szczelne podciśnienia albo słabą vakum pompę i nie daje tyle podciśnienia ile trzeba, przytrzymaj na wyższych obr, czyli ok 1.5 tyś i wtedy naciskaj hamulec.
Dodam że przed remontem silnika nie było problemu(strzelił rozrząd) nie było problemu. Teraz szukam przyczyny zapowietrzania. Wymieniona pompa vakum, nic nie dała, kruciec na filtrze paliwa też. Gdzie dalej szukać?. Nie zawsze mogę postawić auto przodem do dołu, a zima idzie.
drak takowego , zasilanie z pompy vakum, idzie na stacyjke - tam jest przełącznik podcisnieniowy uruchamiany mechanicznie, i z tad idzie na zawór na pompie (zobacz czy jest szczelny bo czesto siada)
Dodam jeszcze, że początkowo po naprawie był problem z wydrukiem, musiałem 10 razy uruchamiać "dokładne czyszczenie głowicy". Przy takiej rozbiórce polecam przelać na siłę głowicę atramentem. A nie lepiej było użyć strzykawki z gumką do głowic i odessać tusz przez głowice w celu pozbycia się powietrza ? Ja używam pompy vakum. Można też położyć głowice...
Oczywiście że tak. Dodano po 4 Olej musi tam być bo dostaje się z pod dekla zaworów, wałek rozrządu napędza pompę vakum.
Dziękuję za odpowiedź też początkowo myślałem nad układem paliwowym bo auto tak jak by nie dostawało paliwa w wyższych obrotach na wyższych biegach.Jakby pompa w zbiorniku nie nadążała dostarczać paliwa do filtra i dalej na pompę vakum.Logi od przepływki robiłem ale tylko statyczne Dodano po 1 kolego Jarzabek666 jakbyś mógł rzucić okiem na ten log dynamiczny...
Witam wszystkich może ktoś mi podsunie jakiś pomysł mój passat b5 fl 1.9 tdi 130km jak postoi 24 h nie chce odpalać kręci a nie zaskakuje. Wymieniłem pompę vakum filtr paliwa .Jak już odpali to chodzi bez zarzutów po prostu nie może długo stać. Proszę o jakieś podpowiedzi . Dziękuje
Okazało się po sprawdzeniu instalacji że instalacja od czujnika poziomu oleju jest sprawna, a nie był sprawny czujnik poziomu oleju (wymieniłem na nowy) sytuacja już nie tak często ale nadal się powtarzała, okazało się że jest zepsuty zawór w pompie vakum przy silniku i ni trzyma paliwa, paliwo się cofało i zanim napompowało to chwile musiał mielić....
kopcenie jest z wydechu Dodano po 4 zastanawiałem się czy to nie wina pompy vakum, może pomoże jeszcze raz czyszczenie EGR. mam nadzieje że to nie pompki bo nie bardzo uśmiecha mi się wydać 2000 zł za jednym strzałem
Zacznij od przewodu i vakum pompy. Servo zostaw.
Chodzi mi o pompę wstępna tą w baku, ale co do vakum się przyda tez ta informacja
Witam Jak w temacie. LAGUNA II 2003rok. Silnik 1,9dci. Słaby silnik. Słabe przyspieszanie przy małej prędkości, później trochę lepiej a przy większych prędkościach to całkiem do bani. Sprawdzone wszystkie wężyki- przewody, przepływomierz,EGR,pompa Vakum działa normalnie itp. Interkuler szczelny ( był wyciągany i sprawdzany ). Na 100km 10L ropy przy...
Witam kilka dni temu do swojej skody założyłem zregenerowaną turbine wszystko zrobione,a więc pojechałem się przejechać a tutaj brak mocy auto z dołu jest mocne tak do 2tyś obrotów resztę słabnie po krótkiej diagnozie okazało się ze pompą vakum wytwarza za mało podciśnienia 0.3-0.4 a więc zamówiłem nową teraz po sprawdzeniu vakumetrem jest jakieś 0.8-0.9...
Odepnij wtyczkę od przepływomierza. Wejdzie w tryb awaryjny i powinien trochę lepiej się zbierać (miałem taki objaw w swoim wozie). Jak to pomoże to przepływomierz do wymiany. Dobrze by było podpiąć to pod VAGa. Odnośnie "węża od turbiny" to go odepnij ale tak abyś mógł zassać (strzykawką, ustami itp. ) ten zawór (grzybek) sterujący łopatkami czy w...
Ciągnij vakum z pompy z przelewu aż zniknie powietrze a pojawi się paliwo, wtedy dopiero zacznij kręcić rozrusznikiem.
Dziekuje bardzo za rade. Tam wszystko niemal sterowane mechanicznie. Jedyne wezyki podcisnienia to turbo-wastgate, kolektor dolotowy-pompa wtryskowa i serwo z vakum pompy przymocowanej do alternatora. Wiec turbo jest w porzadku razem z wastegate IC i reszta dolotu szczelna Wszystkie filtry wymienione Jutro sprawdze czy katalizator jest drozny i jak...
Połączenie IC sprawdzone wydaje się że szczelne Zaraz idę wieszać manometry i wtedy zobaczymy co pokaże . Czy może ktoś z szanownych kolegów wypowiedzieć się na temat logów ???? dodatkowo jeszcze zerknę na króciec przy vakum pompie i zaworek zwrotny .
A więc tak, nie jest to ten alternator. Mój z przodu jest na pasek mikro a z tyłu ma jeszcze jedno kółko i napędza kompresor. Demontaż zajął 1.5h bo wszystko dobrze rozplanowałem. Mocowany jest na jedną śrubę od dołu 14" z zakrętką na "kontre" i jeszcze jedną zwykłą wkręcaną w (silnik chyba) też na 14". To tylne koło to chyba vakum pompa. oto on : http://obrazki.elektroda.pl/3457409900_1...
Kruciec od pompy vakum podklejony, egr wyczyszczony, wstawiona blaszka pod egr, i dalej nic muł bagienny , a gdy odłączę rurkę od gruszki turbo to już wogóle ma problem ruszyć z miejsca. W sumie zostało mi jeszcze do zrobienia :sprawdzenie kompresji(nie mam czym więc będzie trzeba do jakiegoś mechanika poszukać), sprawdzenie czy katalizator nie jest...
(at)koleś kit Jeszcze małe sprostowanie Twoich słów... w kwestii trójnika, nie można go założyć od traktora jak pisałeś, byle był drożny, bo trójnik ma zaworek przeciwzwrotny w sobie. Co to sterowania EGR zamieszczam zdjęcia poniżej, jest on sterowany podciśnieniem. Gdyby ktoś w przyszłości miał podobny problem, i zastanawiał się czy EGR ma coś wspólnego...
ok ;) Połowa roboty z wyciąganiem za nami. Jutro dalsza połowa. - intercooler ściągnięty - przewody od paliwa itp. - jutro kolektor bo potrzebny kanał aby go odciągnąć od głowicy, ale śruby bo wielu k****h poszły ;) - termostat - vakum pompa. Pozostaje od góry ,potem rozrząd i będzie na wierchu wydmuchana uszczelka. Na początku był problem z boosterem,...
Czujnik występuje w jednym i drugim rozwiązaniu. Nie ma różnic w budowie głowicy. Za to jedno kółko ma sześć "szprych" a drugie jest pełne, za to z czterema nadlewami sygnałowymi, z czego jeden jest podwójny. Problem zaczął się pół roku temu po wymianie rozrządu- auto czasami ciężko pali, czasami na dotyk prawie. Ostatnio zaczęła hałasować vakum pompa....
Wyszukaj w internecie Hydro Vakum Grudziądz na stronie jest telefon do fachowców z tej branży i możesz nawet dokonać zakupu w tej firmie.
vakum pompa pompa karcher pompa pompa perkins pompa
centrala telefoniczny analogowy inwerter hybrydowy zasada schemat zasilacz fortron
napęd beninca problemy płytka stykowa
Dacia Duster 2014 – wymiana poduszki pasażera, procedura SRS, diagnostyka Haier V12997F05100101AD – gdzie kupić moduł inwertera do pompy, zamienniki, kompatybilność