http://obrazki.elektroda.pl/8403014300_1... Dla ułatwienia wstawiam foto, żeby dla wszystkich było jasne o czym mowa ;) Początek tłoczenia jest zapisany jako mapa charakterystyk w funkcji prędkości obrotowej silnika oraz dawki paliwa jako miary obciążenia silnika. Współczynnikami korygującymi są temperatura silnika i zasysanego powietrza...
Końcówka 003 możesz założyć 011
jeżeli po opaleniu ciegno gruszki nie zostaje wciągnięte to weź kawałek wężyka podłącz do gruszki i zassaj ustami, tak sprawdzisz czy membrana jest szczelna. Jeżeli jest szczelna i wszystkie podciśnienia są dobrze podłączone i szczelne, a grucha dalej nie idzie to geometria jest zasyfiała i stoi.
Czy to moduł sterujący może? Może. Problem jest z zaworem sterującym rozdziałem paliwa ( timing control valve) który jest wbudowany w pompę . Polecam artykuł https://autoditex.com/page/vp44-timing-c...
A co w przypadku jeżeli w sterowniku nie pokazuje błędu P0340?
Problem rozwiązany. Otworzyłem sterownik i ..... upalona nóżka tranzystora. Wlutowałem na przewodach i wyprowadziłem rezystor na zewnątrz, wkleiłem do obudowy aby oddawał ciepło i na razie jest ok. Dało mi to możliwość wlutowania nieco większego lepszego rezystora i lepsze odprowadzenie temperatury. W rezultacie myślę że prędzej szlag trafi cały samochód...
Czy możliwe jest, aby był uszkodzony wtrysk sterujący g80 i nie wyświetlał się błąd 542 ? Jakie wartości są na wyjściu ze sterownika na pompie vp44 dla cewki zaworu przestawiacza kąta? Czy jak jest stały błąd 550 to Ecu nie wyłącza sterowania cewki od przestawiacza kąta wtrysku(tryb awaryjny)? zawór cyka sterując go z zewnątrz. Jednak dalej nie odnosi...
Własnie przerabiam superb 2.5 tdi z takimi objawami i pompa w zbiorniku nie ma nic do tego. odczytaj błędy w pompie vp44. Najprawdopodobnie jest zatarty tłoczek przestawiacza i pompa do regeneracji.
Zacierający się tłoczek to tylko i wyłącznie błąd p1220. Błąd p1631 to coś z dawką lub zaworem dawki. Może też przegrzewać się tranzystor sterujący tym zaworem. Osobiście też siedzę w temacie pomp vp44 i vp30. Zajmuję się regeneracją sterowników PSG5 pomp wtryskowych bosch. Panowie, nie ma możliwości uszkodzenia tranzystora przez zacierający się tłoczek...
Kto ci naprawiał sterownik z pompą ?
Temat opanowany padł czujnik w pompie.
Witam. Mam takie auto na pompie Boscha vp44, wyskakuje taki błąd i auto nie odpala. Czasami odpali 5 razy pod rząd, a czasami trzeba kilka razy cofać kluczyk i złapie. Jak nie chce odpalić to skacze wskazówka obrotomierza, później leży. Więcej błędów brak. Pompa wygląda na świeżo robiona. Wiązka jest cała. Czujnik podmieniony. Co jeszcze może go powodować?
Witam wszyatkich czy może ktoś z was wie jak naprawić sterownik pompy wtryskowej VP44 od audi a6 2,5 V6 1999r. błąd na vagu uszkodzony sterownik pompy wtryskowej:?:
Albo taśma albo sam sterownik poszukaj PUH OMEGA sprawdzą i naprawią
Witam, mam pytanie, może ktoś mi pomoże. Zamieniłem sterownik 0281010889 (uszkodzony) na 888. I czy ten sterownik jest "zamienialny", bo mi wyskakuje błąd na liczniku no i, po prostu auto nie zapali, bo ma zablokowaną pompę. Czytałem, że są różne rodzaje pomp? Ba, zapomniałem dodać, pompa vp44, sterownik psg5 zafcia z roku 02.
Fangrof Piła ps. już wiem, gdzie popełniłem błąd
jeżeli jest to pompa vp44 jest to czujnik kąta wtrysku w pompie
Wcześniej mówiłem o pompie w baku, a teraz o pompie w silniku. A ja tak czytam i wydaje mi się, że nie masz pojęcia o czym mówisz. Jeśli błąd mówił o "obrotach pompy" to na pewno chodzi o VP44. Podaj kod błędu i jego opis.
Sory za wprowadzenie w błąd fakt to opel nie ma immo w pompie. Sterownik masz o tych samych numerach co stary?
Koledzy nic sie nie przyciera - Przed rozebraniem pompa chodziła poprawnie wiec gdybanie nie ma sensu Gdzies popełniłem błąd podczas składania i tylko schemat gdzie dokładnie i co powinno byc mi pomoże Zobacze schemat to bede wiedział gdzie popełniłem błąd
Witam, miałem usterkę tej pompy w Astrze G 2.0DTL z tym błędem. Okazało się, że uszkodzeniu uległ tranzystor w sterowniku pompy, który wysterowuje jeden z elektrozaworów pompy. Wymiana pomogła, pompa odżyła, do tej pory działa bezawaryjnie. Więcej info na PW. Pozdrawiam
Witam wymieniłem ostatnio uszkodzony tranzystor w pompie wtryskowej vp44 ,ale dalej pozostały błędy 01268 00539 01318 ,da się je usunąć za wyjątkiem 01318 pompa odpowietrzona ,nawet udało się odpalić silnik na 30sekund po czym znowu zgasł ,czy błąd 01318 oznacza koniec sterownika czy raczej całej pompy ,nowy tranzystor wygląda ok a auto nie odpala.
szukaj w google pompa VP44 regenracja.
...a mógł się zatrzeć po wymianie wtrysków jak przed odpowietrzeniem pompy przez chwilę chodził na sucho. Jakby padł tranzystor to byłby błąd w sterowniku.
Te pompy (VP44 i VP37) rozbieram notorycznie, i tyle w temacie.
czasami jest to wina pompy, a dokładnie zacierającego się nastrawnika dawki. ECU widzi zwiększenie naciskuna pedał gazu ale nie dostrzega zwiększenia obrotów silnika, więc uznaje że coś nie tam z czujnikiem pedału gazu. Niestety, pompa VP44 znaczy koszty
Ptaszku z 3 setki robisz pompy VP44 czy tyle bierzesz za wymianę? :lol:
na starej pompie auto jeździło do 3 tys. obrotów potem się wyłączało pompa była zregenerowana , sterownik wyzerowany , zamontowana prawidłowo od tego czasu auto nie odpala i mechanik auto zwrócił ze tego nie umie uruchomić wcześniej auto jeździło normalnie inny mechanik zamontował niewłaściwe sprzęgło i silnik gasł po przekroczeniu 3 tys. obrotów Dodano...
Pompa jest załączana przez przekaźnik pompy paliwa. Styk roboczy jest zasilany osobnym bezpiecznikiem niż cewka tego przekaźnika. Brak zasilania cewki powodowałby więcej błędów min przepływomierz, elektrozawór turbiny oraz EGR. Sterowanie przekaźnika jest realizowane w masie przez ECU. Paliwo ma być w obu komorach zbiornika. pompka jest z prawej strony...
Pompa do regeneracji sterownika i mechaniki.Jak chcesz tym samochodem troche jeszcze pojeżdzić to zrób całość.Naprawa samego sterownika to najtańsza opcja (nie trzeba demontować pompy) ale nie masz pewności że za pare dni,tygodni lub miesięcy znów nie czeka cie laweta. To nie jest VP44 tylko PSG16
Opel Omega B 2.2DTI VP44 Nie odpaliła po zgaszeniu, tester pokazał błąd kąta wtrysku którego nie można było skasować. Sterownik pompy VP44 do naprawy. Po naprawie założeniu, błędów brak, paliwo jest, sterownik ma zasilanie, wysyła sygnał na zawór dawki(sprawdzane żarówką 60W), zawór kąta wtrysku cyka. W parametrach obroty wału są, obroty pompy również,...
W sterowniku silnika żadnych błędów? Masz pewnie tam pompę VP44 ze sterownikiem PSG16 i trzymaj kciuki,żeby to nie ona padła , bo zaboli.
Błąd regulatora kąta wtrysku. Może być poma, sterownik, albo zapowietrzony układ.
Witam auto jak w temacie, padła elektronika pompy, nastawnik początku wtrysku w pozycji 13 stopni przed gmp. Pompa wróciła z serwisu boscha, założona zalana paliwem, nie podaje go na wtryski. Błedy P1660 - Za mocne wejście obwodu solenoidu odcięcia paliwa (0B) - Nie występuje P1631 - Pompa wtryskowa, wadliwe dzialanie 3 (0B) - Obecny P1635 - Błąd ogólny...
Nie zawsze będzie błąd,różnie to bywa.
To jest silnik z tą jakże genialną pompą boscha. Znajomy miał podobny problem w BMW e46, też z tym przeklętym vp44, powodem był zawór wyprzedzenia wtrysku, z tym że u niego rejestrował błąd. Udało się naprawić bez wyciągania pompy.
Dzięki za zainteresowanie. Faktycznie, po dokładniejszym umyciu, ukazał się numer o którym pisze niuniu36 jednak teraz go nie pamiętam. Intryguje mnie to immo , dawca pompy jest z 2000r (więc wg. tocka bez immo), a biorca 2002r. Co będzie łatwiejsze? przełożyć stary sterownik do nowej pompy, czy przełożyć całą pompę wraz z ecu i próbować "wgrać" do...
wywołaj jakiś błąd EGR, to się zaświeci.
Jak nie masz błędu immo w silniku to na pewno nie trzyma.
Ale maja znana mechanikom pompe VP44.
Panowie mieszacie pojęcia, już w poprzednim wątku pisałem, tutaj siedzi pompa Denso, nie vp44, i nie ma sensu jej wymieniać. Jak już to można wyjąć sterownik pompy, który jest oddzielnym elementem i go sprawdzić. Trzyma się 4 śrubami na klucz 10, trzeba go rozkleić i poszukać zimnych lutów które są częstą przypadłością, ale wydaje mi się że nie w tym...
Jeżeli masz P163 to masz faktycznie problem z pompą, i problem może byc wiekotorowy. Ten kod (układ krytyczny nr1) odnosi się do zasilania w paliwo, i problemem może byc np zatarty nastawnik dawki paliwa. Jeżeli jeszcze pali to nie jest źle, jeszcze sterownik pompy zyje, ale jak długo-nie wiadome. Niestety, pompa VP44 ma swoje tajemnice, i sam się za...
Błąd P1564 wskazuje na problem z pompą. Trochę dziwne, bo te błędy są powszechne przy uszkodzeniu się pompy wtryskowej Bosch VP44, ale w silnikach TDDi... Jako że masz TDCi, to masz zasilanie z wspólnej szyny (Common Rail) więc to może być problem właśnie z pompą od CR.
Panie elektrit odpowie mi kolega ile za naprawe owego sterownika pompy vp44 czy to jakaś duża tajemnica?
Zasilanie mam (tam gdzie sa 4 gniazda blisko siebie to dochodzi zasilanie 12V - jest ono na 2 gniazdach po przekątnej, 2 pozostałe to masa) Właśnie wgrałem wsad ktory miał immo on i pojawił sie znowu błąd immo 17978 ktorego usunąc nie moge komunikacji z pompą dalej nie ma
Moje sugestie to ; wymien filtr paliwa, jezeli masz mozliwosc to podmień cała listwę wtryskową, jesli nie to zdemontuj i rozkreć zawór ktory jest na koncu listwy sprawdź czy jest cały ( chociaz pewniej by bylo podmienić), nie wiem czy w tym roczniku juz byly pompki paliwa w zbiorniku, ale wyciagnij kosz i zobacz czy caly i czy nie jest zalepione sito...
Jezeli masz TDCI czyli CR to tam pompy nie przestawiasz, bo o kącie wtrysku decyduje ECU który bierze sygnały z czujników. Stawiał bym na przestawiony wałek, lub inny błąd. Co z EGR? Jezeli masz TDDI czyli pompe vp44 to jest zle zrobiona regeneracja. Ale tam sie nie koduje wtrysków. Co masz dokładnie?
Dzień Dobry Jak w temacie Nie mogę ustawić kąta wtrysku Z tego czego dowiedziałem się na różnych forach i porównałem moje wyniki po podłączeniu auta na kompa (VCDS) Mój kąt a raczej wartości jakie są przy pomiarze są za duże. A w trakcie Zmniejszania ich one rosną (Przesuwając kołem Regulacyjnym {skrajnie prawym} w przeciwna stronę ruchu wskazówek zegara)...
Carrot, pamiętasz może, finał tej usterki? Mam podobny problem (+błąd 00550) przyznam się, że stawiałem na zatarty nastawnik kąta i wtryskiwacz sterujący nie przyszedł mi do głowy.
No to poproszę o opis jak pominąć tę pompę- objawy są takie że auto (to auto jest świeżo kupione) ma zdecydowanie za małą moc- ciągnie słabo, ma "czkawkę", co także słuchać np. podczas przyspiesznia. Zapala niby w miarę szybko, ale z chmurą białego dymu i bardzo nierówno przez dłuższą chwilę chodzi( obroty od 500 do 1200 i tak w kółko) często bezpośrednio...
Może nie, ale mogło Ci się z fordem pomylić - Ludzka rzecz. Nie pomylił, tylko nigdy nie widział, poczytał trochę i zaczyna "doradzać". Tak tak robokop pozjadal wszystkie rozumy . Wiadomo że w audi czy w pasacie immobilaizer jest w ecu oraz w liczniku ale ja osobiście się spotkałem że był w sterowniku pompy vp44 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które...
Oczywiście rady kolegów są jak najbardziej słuszne. Żeby potwierdzić te odpowiedzi, krótko przedstawię zasadę sterowania dawką w tego typu pompie. Za wielkość dawki odpowiada elektrozawór ("Electrovalvula de aecion rapida .....) umieszczony centralnie między króćcami wysokiego ciśnienia. Normalnie jest on w pozycji otwartej i paliwo tłoczone przez tłoczki...
sprawdź ustawienie rozrządu zdiagnozuj pompe wtryskowa, jak rozumiem jest to VP44 ze sterem na topie. pewnie siada mechanika lub elektronika pompy
Tam jest pompa typu VP44, to powinno ci dać do myślenia Brak błędów? Czym diagnozowane?
Za takie pieniądze regeneracja mechaniki i elektroniki powinna być. Dlaczego ją regenerowałeś, co się działo? Ty masz tam pompę psg5. W sterowniku silnika masz ten sam błąd co wcześniej? A masz kogoś żeby odczytać błędy w samej pompie?
Kupione ECU na nawet na wyłączonym Immo nie działają,nie da się ich zgrać z pompą :-( dlatego pisałem że pompa brzęczy jak opętana, na tych kupionych wywala błąd 01318 ECU brak komunikacji z VP44. Może dlatego żeeee auto z 2002r, a kupione ECU najmlodsze z 2001r,co o tym sądzisz. Może ja poprostu nie potrafię obsługiwac tego Galetto,co ty na to?
zaiast zabierać się za rozbieranie pompy podepnij fejsa i zczytaj błędy bez regeneracji pompy marne szanse na odpalenie auta.Przeżywałem ten problem dwa tygodnie i zabierałem się do tego tak jak ty nie dopuszczałem do siebie myśli że to pompa. Auto rano odpaliło na 30 s i zgasło:cry: vag pokazał błąd cujnika dawki po skasowaniu przez tydzień prób ustawianie...
Witam wszystkich i mam takie pytanie w sprawie pompy wtryskowej VP44. A mianowicie posiadam taką pompę w moim Oplu Vectra i jest to pompa z tym dużym sterownikiem i mam pytanie czy te pompy regeneruje sie? Gdyż w mojej okolicy powiedziano mi,ze tych pomp się nie regeneruje nawet serwis Boscha sie tego nie podejmnie tylko jak sie popsuje to należy kupić...
Witam... Mam problem z Saabem 9-3 2.2 tid z 2003 roku. Jest to silnik na pompie Vp44 i sterowniku psg16. Samochód pewnego razu nagle zgasł sygnalizując błąd p0607. Wymieniłem tranzystor w sterowniku na Irlr3636, poprawiłem przewody od zaworów dawki i początku tłoczenia. Dodatkowo do emitera tranzystora została do prowadzona masa była uszkodzona. Rezystancja...
Ten pierwszy błąd to się nie przejmuj, ale ten drugi może świadczyć, że pompa do naprawy, może sama elektronika , ale jeśli się zapowietrza to być może cała
Nie wiem jaki tester podłączałeś ale pompę tam się ustawia na zegar i wartość jaką ma dana pompa, uważam że masz źle ustawioną pompe i nie ma całego zakresu regulacji. Ale wtedy powinno wyrzucać błąd (przekroczona granica regulacji) lub kąt wtrysku (cdif)
Witajcie. Prywatny Pastuch B5fl. Nagle po 3 tygodniowym postoju pojawia się tryb awaryjny. Błąd obecny w ECU to 01318 - brak komunikacji z pompą wtryskową. Ok, częsty przypadek tylko dlaczego auto pali i jeździ? Wszystkie bloki pomiarowe odpowiadające za VP44 pokazują to, co powinny... Wymiana ECU nic nie zmieniła. Wstępna kontrola wiazki wyszła OK,...
Widzisz przecież że cały sterownik jest na pompie, nie ma tam osobnego ECU jak np przy VP44. Poza tym napewno 2,0 DTH? Nie 2,2?
A ja, jak zwykle jako Advokatus Diaboli - Jaki w ogóle sens ma konstruowanie i użytkowanie takiego prostownika ?? Jeżeli w miare nowoczesny samochod nie uruchomi się po kilku sekundach pracy rozrusznika powtórzone powiedzmy trzy razy, to nastapiła awaria , uszkodzenie czegoś - sterownika silnika, cewki zapłonowej, pompy paliwa etc. Jeżeli zaś akumulator...
Dawki, początku tłoczenia nie sprawdzałem. Nie chcę wprowadzać w błąd, diagnozowałem taką pompę ostatni raz pewnie z 5 lat temu, ale na 95% było zasilanie po podaniu na wtyczkę.
Ja nie wiem jak to dokładnie jest z tymi pompami vp44, wiem jednak że są one mocno nie udane zarówno w oplu jak i w bmw. W zasadzie każda pompa rotacyjna już w samej swojej konstrukcji jest tak skonstruowana że sama sie odpowietrza przez przelewy w pompie i na wtryskach, no chyba że ciągle ssie powietrze, tak jak to jest-było w twoim przypadku. W Oplu...
12.11.16r No i stało się vectra nie chce odpalić błąd P1631. Teraz moje pytanie czy warto kupić czujnik obrotów pompy czy lepiej dać sterownik do naprawy? Czym najlepiej zaizolować przewody nastawnika kąta wtrysku izolacja z oryginalnych przewodów cała się pokruszyła i odleciała :( Pompa do regeneracji. Do kompleksowej rzetelnej regeneracji, jakby...
Witam, jestem Micha z Niemiec. Mam problem z ciężarówką MAN LE220C z EDC. W Niemczech nikt mi nie pomoże. Czy tylko części zamienne? Ciężarówka może nie wydawać gazu. Błąd jest dość rzadki, dopiero po trzech miesiącach. Rok budowy 2001 Silnik D0836LFL02 220 KM Pompa wtryskowa VP44 EDC Ciężarówka jest napędzana 150000 kilometrów. Ciężarówka ma bardzo...
Skoro coś wspomniałeś o regulatorze konta wtrysku to mam pytanie. Silnik pracuje twardo, gorzej przyspiesza i łapie błąd dotyczący "konta wtrysku" - nie przytoczę numeru Pxxxx bo nie pamiętam. Ale chodzi mi o to czy jeśli kupię taki nastawnik na znanym portalu aukcyjnym i będzie on sprawny, to mogę go z powodzeniem wymienić?? Czy może wymaga on nauczenia...
Nie masz kompletnie pojęcia z czym masz do czynienia - poczytaj o pompie VP44 Immobilizer nie ma tu nic, ale te dwa pierwsze błędy są poważne Nazbieraj pieniążków, popytaj tam w twojej miejscowości i znajdź dobry zakład od elektroniki pompy...sam nie dasz rady
Wymieniłem przed chwila ecu na oryginalne z auta i przy próbie odpalenia zaczęło dymić na biało ,prawie odpaliło .Po kilkunastu próbach odpalenia z nowu auto nie żywe Dziwne rzeczy sie dzieja z tym autem . TAk jakby pompa raz działała a raz nie.Przy ecu i kablach już było grzebane ktoś kiedyś musiał mieć podobny problem. Może to ostatnie pomruki vp44...
Ja pompy zawożę na Zagłoby, mają stół probierczy do VP44 i starszych [url=http://www.pkt.pl/auto_magic_sport_...
Jedynym jednokrotnym błędem przy awarii było "błąd magistrali CAN" nawet dokładnego numeru nie pamiętam i też nie wiem czy wynikł on z samej pompy, być może wynikł on przy odłączeniu akumulatora. Serwis po sczytaniu błędu skasował go, już teraz nie pokazuje się on. Na dobrą sprawę być może ten błąd wystąpił już wcześniej a teraz tylko serwis go odczytał...
czy ktoś mi jest w stanie powiedzieć czy sterownik o numerze0281001257 to sterownik pompy vp44? samochód w którym siedzi pompa to vectra b 97rok 2.0dtl mam problem z tą pompa i nie mogę znaleźć nikogo kto to naprawi bez wyciągania całej pompy. Samochód normalnie pali jednak gdy się zagrzeje to wyskakują błędy błąd szyny can i zawór dwki paliwa. Po schłodzeniu...
Sterownik pompy do zrobienia nic nie poradzisz. Miałem bardzo podobny przypadek , okazało się że klient zawiózł pompę do pewnej znanej firmy w okolice Kutna (nie wymienię nazwy ). Tam najpierw uszkodzili sterownik do końca później na tzw "reklamacji" wymienili mu sterownik , pompę wyczyścili z zewnątrz ,sterownik po reklamacji ponoć miał się ponoć douczyć....
vp44 tranzystor ? Witam mam problem ze pompy wtryskowej w Opel Vectra B X20 DTL pompa vp44. Cody diag. P 1650 can P 1651 Can
VP44 to typ pompy wtryskowej produkowanej przez BOSHa. Sterownik o którym jest mowa umieszczony jest na pompie wtryskowej (typ PSG5) - całość to pompa VP44. Jaka jest temperatura widziana przez sterownik ECU. Podepnij rezystor zastępczy zamiast czujnika temperatury i zjedź rezystancją poniżej 0 stopni celcjusza. Jeżeli świece nie będą dalej grzać to...
Witam Tematem jest Audi A8 2,5 TDI po wymianie pompy wtryskowej VP44,silnik AFB. Po wymianie auto nie odpala (po odpowietrzeniu). Zarejestrowane błędy to J399 sterownik pompy (błąd sporadyczny). Komunikacja z pompą jest ,ponieważ bloki w 18 i 21 w ECU są aktywne. O ile blok 21 jest poprawny - same zera,to w bloku 18-stym na pozycji 3-ciej jest 00100000....
Witam. sprawa trochę dziwna, może ktoś ma pomysł o co chodzi. Przyjechał klient transitem, po przejechaniu ok. 1,5 km auto gaśnie. Po zgaśnięciu odpala na 2 sekundy i gaśnie. Postoi 10 minut, odpali, przejedzie kilkaset metrów i gaśnie. Postoi godzinę i znów przejedzie kilometr... standardowo nowy filtr, kontrola układu paliwowego, odpowietrzenie zbiornika...
Witam. Mam problem z moją vectą mianowicie,auto odpala obojętnie czy silnik jest ciepły czy zimny. Po odpaleniu wejdzie na około 4 tys, obrotów i zapala się czujnik awarii silnika po czym obroty spadają do ok. 1 tys. obrotów i pedał gazu nie reaguje więcej Auto jest cały czas mułowate, praktycznie nie chce jeździć i kopci ogromne ilości biało-szarawego...
Dziekuje za szczere wypowiedzi o pompie vp44 , nie wiedziałem ze to taki trudny temat że nikt nie wie lub nie chce powiedziec , wiem jedno ze podmiana strownika na nowszy w moim wypadku , samochód odpala od strzału ale wywala 00550 błąd a chodzi mi o jedno czy kadłub jest taki sam w pompach 97-2003 tylko sterowniki sie róznią i powinienem szukaj jak...
Witam wszystkich zainteresowanych, posiadam Vectre B w dizelku 2.0 82KM z roku '97. Oczywiście z przybyciem mrozów zaczęły się problemy z odpalaniem, auto z rana odpalam na plaka później przez cały dzień pali bez zarzutu co sugeruje zapewne nieszczelność w układzie paliwowym. Około 1,5 roku temu miałem podobny problem i po sprawdzeniu całego układu...
Nie wiem co to wniesie nowego do tematu ale odpowiem na postawione pytanie- otóż orginalna pompa od jakiegoś czasu (około miesiąca) coraz częściej pokazywała błąd 00550 po tym jak skrzynia biegów przechodziła w tryb awaryjny pokazując błąd 18265. Dodam , że auto nabyłem dwa miesiące temu i już poprzedni właściciel zmienił tranzystor w sterowniku pompy(powszechnie...
Witam, trafił do mnie taki przypadek, auto wjechało do blacharza o własnych siłach, z powrotem już niestety na lewecie. Immo mruga szybko, pętla jest podłączona, bład B1601, czyli kluczyk błędny. w sterowniku silnika (pompa vp44) w wartościach rzeczywistych jest ilość zaprogramowanych kluczyków i wynosi ... 0 . mam tylko jeden kluczyk do tego wozidła,...
Auto zgasło bez powodu. Po próbach odpalenia zakończonych fiaskiem, zepchnąłem auto na pobocze i odczytałem błędy metodą gaz-hamulec (bardzo skuteczna i pomocna) Są 2 błędy: p0251 - Nieprawidłowa funkcja zaworu przelewowego (pompa wtryskowa) p1630 - Za wysokie/Za niskie napiecie zaworu przelewowego (Pompa Wtryskowa) Z tego co wyczytałem na forum to...
Dzień dobry, Auto jak w temacie gaśnie w najmniej oczekującym momencie, nie ma na to reguły. Czasami przed gaśnięciem towarzyszy szarpanie lub to szarpanie występuje bez gaśnięcia. Jak zgaśnie odpala od razu a czasem nie trzeba trochę odczekać lub skasować błędy w ECU. Błąd nie zawsze się pojawia, jeśli auto zgaśnie i odpali to błędu nie ma, ale jak...
Tez tak myślałem ale to się chyba tyczy aut osobowych jak odłącza czujnik wału to silnik nie równo pracuje bo używa wtedy czujnika w położenia w pompie vp44, i jak sprawdzam błędy to pokazuje 15 gdy czujnik jest odłączony, a nikt z mechaników nie posiada sprzętu żeby się wpiąć i sprawdzić parametry silnika dzwoniłem nawet do serwisu mercedesa
Prawdopodobnie problem jest z magistralą CAN i pompą VP44. Znajdź rozpiskę złącza pompy, zobacz gdzie tam jest CAN i sprawdź przewody czy nie ma przerwy, w sumie jak sprawdzisz rezystancję CAN-a to już będzie wiadomo.
Pacjent: Nissan Almera 2,2DT 2000r pompa VP44 W sterowniku byly 2 bledy: P1251 Magnetyczny zawor regulacji dawki (syg. niezrozumialy) P1690 Sterownik pompy (uszkodzony) z czego pozostal jeden P1251 Po skasowaniu i probie odpalenia (5-7sek.) ponownie wskakuje blad P1251 (regulacji dawki). Sprawdzalem na pompie sygnal pradowy odnosnie tego zaworu i w...
Witam. Mam problem z Focusem 1.8 TDDI 90KM 2000r. Samochód chodząc na wolnych obrotach sam zgasł po czym normalnie odpalił ale po jakiś 10min ponownie zgasł ale niestety już nie odpalił. W focusie był naprawiamy sterownik pompy po czym uległ ponownemu uszkodzeniu. Po tym została wymieniona pompa wtryskowa na inną używaną z innego samochodu. Sprawa immo...
P1660 - Uszkodzenie zaworu odcinającego paliwo W mojej Astrze G ten sam błąd występował po rozgrzaniu silnika. Podczas jazdy potrafił nawet zgasnąć silnik bez możliwości uruchomienia go ponownie. Niestety pompę wtryskową musiałem wyciągać i do regeneracji, okazał się uszkodzony sterownik pompy koszt coś koło 2000 zł płaciłem. Aha i u minie silnik jest...
Niestety pompy po regeneracji nie wytrzymują często nawet roku. Nie zawsze problemem jest tu jednak mechanika. W większości przypadków pompa ma zakładany nowy "poprawiony " sterownik. Nie jest on robiony już przez boscha tylko pod wykonawcę E.T. GRUPPE. W sterownikach z tym napisem na plastikowej klapce rzeczywiście rzadziej uszkadzają się tranzystory...
A to czasami nie błędy od sterownika pompy, tam pewnie masz VP44.
próbowałem wsadzać silniejszego drivera do VP44, chwilę chodziło ale jak się tłoczek zaciera to kwestia kilku tys km i problem powróci. Szkoda czasu i roboty, zrób komplet i będziesz jeździł pewnie.
Witam, pacjent Ford Mondeo Mk3 TDDi 115KM 2001r. na pompie Bosch VP44. Po przejechaniu kilku kilometrów i rozgrzaniu, przy ok. 3000 obr./min. silnik zaczyna przerywać (dostaje "czkawki"). Im bardziej rozgrzany, tym mniejsze obroty można osiągnąć, w końcu nie wkręca się powyżej 1500 obr./min., obroty skaczą i nie da się jechać. Auto bez problemu można...
Witam, auto jak w temacie, po nagrzaniu do 80 stopni miga kontrolka awarii elektroniki sterującej silnikiem (auto z kluczykiem), zgasi się go i już nie można odpalić. Opcom pokazuje : p1335 C- obwód czujnika wałka rozrządu wadliwe działanie. I teraz pytanie czy sugerować się opisem tego błędu, przypominam że to silnik na Common Rail, czyli nie ma pompy...
Panowie ma ktoś instrukcje obsługi tego samochodu głównie chodzi mi o listę kodów błędów do diagnostyki takiego atleona 4.1 na pompie vp44 ??
Auto zgasło błędy typowe na tranzystor, ktoś nieumiejętnie otworzył sterownik i narozrabiał po poprawkach i wymianie tranzystora, błąd 1608 brak "odzewu, brzęku" po włączeniu zapłonu" oczywiście napięcie na kostce pompy jest. Po ponownych oględzinach sterownika bardzo podejrzany jest pewien element - może rezystor napylany na porcelanę ?? Ale nie wiem...
Witam po długim czasie. Wymieniona została pompa VP44 poprawa znaczna i brak wcześniejszych oznak. Zanim kupiłem pompę po regeneracji, zakupiłem tranzystor do sterownika. Ostrzegam nie kupujcie tego badziewia. Kolesie piszą o wersji dla warsztatów (ściema!!!). W materiałach, w których rzekomo zawiera swoją praktykę są skany z książek BOSCHA. A jego...
Witam. Posiadam Astre z 2.0 dti z 2000 roku. Od dłuższego czasu zauważyłem, że po pierwsze: - w porównaniu do innych aut z dieslem (ibiza II 1.9tdi, peugeot 307 2.0hdi) długo grzeją się świece, nawet w ciepłe dni kontrolka się zapala na minimum 2 sekundy - długo kręci przy odpalaniu, raz szybciej odpali raz wolniej i tak czuć, że odniechcenia zapala...
pompa ciepła błąd błąd pompa kocioł błąd pompa diesel
lodówka duże zużycie wyłącznik zwłoczny impedancja przesunięcie fazowe
blaupunkt ms12bt sharp tylko biała kontrolka
Błąd P06 w pompie ciepła Nulite - jak usunąć? Firmware Update for IRIS 4K 3D TV 49E6710 UDS