Jazdaaaa-już raz Ci zwracałem uwagę: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic28...
jaki model pompy wody montowany jest do samochodu Polonez Caro Plus GSI 2000 rok Ten sam od prawie 50 lat
dzis zobaczylem ze puszcza mi pompa wody czy da sie ja naprawic?czy trzeba nowa?i ile ona kosztuje
Wykręć kołek zabezpieczający. Wypchnij całe bebechy do tyłu. Utnij szlifierką kątową ośkę łożyska. Podeprzyj wirnik na całym obwodzie i dopiero wtedy wybijaj.
to też nie bo jest niżej Dodano po 3 jeszcze przy czasie sprawdzę jak kolega wyżej napisał drożność węzy oraz wymienię lub sprawdzę pompę wody
witam mam problem z układem chłodzenia poloneza kombi plus 1.6 wiecznie sie grzeje jest ściągnięty termostat wymieniłem czujnik temperatury przepłukałem układ i nadal sie grzeje i wymieniona pompa wody może cos jeszcze zostało?
Pomysł spoko,wiem,że takie blaszki zabezpieczają w fiacie klawiaturę zaworów.Na szrocie znajdziesz,bo nie wiem czy w tych czasach jest w sklepie,ale z tego co pamiętam w polonezach też tak było,bo tych aut nie robię od 10lat.
Do ropy pompa musi mieć uszczelnienia olejoodporne, a wątpię żę pompa wody takie ma. Moim zdaniem wodna się nie nadaje jak pisali poprzednicy a od hydrauliki daje za duże ciśnienie oryginalnie ma w podnośnikach zawór bezpieczeństwa.Najlepsza pompa z układu smarowania silnika nie ma tych wad a i wydajność wystarczająca. Podobno dobrze się sprawdza z...
Nie wiem jaka jest chłodnica w caro, ale jeżeli taka sama jak w zwykłych poldkach, to można sprawdzić czy pompa tłoczy płyn. Wystarczy na zimnym silniku odkręcić korek na chłodnicy odpalić silnik, poczekać aż sie nagrzeje i termostat otworzy duży obieg. Wtedy przegazować silnik, jak jest intensywny przepływ płynu przez chłodnicę to pod tym względem...
piec (do poldka starczy ThermoTopE, jest do 2L pojemności silnika) Pierwsze słyszę aby moc pieca dobierało się do pojemności silnika. filtr powietrza (ja zastosowałem stożek od skuterów 50cm) W żadnym fabrycznym ogrzewaniu nie ma filtra. pompa paliwa (specjalna "impulsowa", musi być oryginał od Webasto) Pompa nie jest specjalna. Standardowa do ogrzewań....
albo pompa wody nie wytrzymała :) Pytanie czy dokonał pomiaru na zwiększonych obrotach .
pompka z Poloneza zasilana przez 9V trafo z układem gretsa, obieg wody powolny wymuszony pompką z Poloneza. Działa przez wakacje jak grzeje mocno. Ta pompa to z spryskiwaczy czy paliwowa ? pozd. Slawek
Do 'witek_elektr' - termostat wymieniłem na nowy. Po zastosowaniu Twoich zaleceń problem zimnego reduktora pozostał. Nie znam się na budowie reduktora, ale czy reduktor na własną pompę lub własne wymuszenie obiegu wody ?
Ten patent z filtrem od wody i zaworem zwrotnym uważam jest super sam tak zrobiłem, tylko wszystko przed pompą na rurze ssącej, a pompa ta polska hydrauliczna patent pablo1521 Ta pompa to jakaś od poloneza tak, czy inna? A jaki silnik stosujecie do tej pompy?
Nie ma ssania w samochodach na wtrysku. Obroty są prawidłowe. w każdym caro plus na boschu po odpaleniu obroty idą na 1500 do czasu osiagniecia 60 stopni lub przygazówki odpowiada za to czujnik wkręcany w okolicy pompy wody
Z tego co się orientuję to kiepskie albo nawet brak ogrzewania może powodować siadająca uszczelka pod głowicą, nie wiem czemu, ale w kilku przypadkach ta teoria się sprawdziła. Warto też zwrócić uwagę na pompę wody, ale to jest rzadsza i dużo mniej spotykana usterka.
Czy może być tak że pod wpływem temperatury wirnik w pompie wody luzuje się na wałku i przez to płyn chłodzący wolniej krąży w obiegu i przez to bradziej się grzeje lub powyłamywały się łopatki na wirniku pompy wody Niemożliwe, to nie vieśwagen.
Raczej tak - rozebralem obudowe rozrzadu i sprawdzilem wg ksiazki. Znaczniki na kolach walkow OK (In naprzeciwko Exhaust). Na dole na kole pompy wody tez znacznik pasowal. Pozdrawiam adamdn
Jak bym dorabiał uszczelkę pod głowicę do poloneza to bym poprawił kanały wodne. Oryginalna uszczelka ma wszystkie kanały duże i jednakowe a powinny być stopniowane. Od strony pompy wody małe otworki i stopniowo coraz większe na końcu zostawiłbym oryginalne.
Kolego, co było pierwsze, na początku temperatura skoczyła do 130 stopni, czy pękł pasek klinowy, napędzający pompę wody? :-) Możliwe, że powodem, dla którego zużył się pasek był problem z pompą. Jednakże, w Polonezie, którego mam, po kilku tygodniach nieużywania staje alternator i trzeba go ruszyć żabką - inaczej pasek będzie się ślizgał na zablokowanym...
Więc nie jesteś pewien czy czy nie ma nic między cylindrami,dawno zmieniałem uszczelkę i przy okazji wyciągnąłem duże kawałki gumy ,z rozwarstwionego przewodu.Skoro nie masz termostatu,mam wątpliwości co do sprawności pompy płynu.
Na 5 biegu, jadę 40km/h, obroty około 1100, gaz w piz_ _ i obroty idą z małym oporem ale pędzą ku końca. Chcę się dowiedzieć, czy mechanik nie chce mnie naciągnąć na nowe sprzęgło. Tak po za tematem, pompy wody w 126p były chyba w bisach, co nie?
No to kolego obserwój uważnie czy na połączeniu silnik - skrzynia biegów nie widać jest pojedyńczych kropli płynu po dłuższym postoju. Niestety by to sprawdzić trzeba się schylić i wczołgać pod auto :D. Lub też obserwój czy za pompą wody (między pompą a blokiem) nie widać jest wycieków. Popatrz też czy z boku od strony rozrusznika blok nie jest wilgotny....
->chrupkus od 1986 czyli od wersji 125P ME, zaczęli montować silniki polonezowskie tzn AB i rzadziej AA, chłodnica miała wtedy wentylator elektryczny a nie na wałku pompy wody. Od tych wkładanych do polonezów różniły się kolektorem wydechowym i górnym mocowaniem alternatora. Prawdopodobnie równolegle montowali też stare silniki więc granica wiekowa...
jeszcze była taka rzecz że wymieniałem wode w układzie może jest zapowietrzony
Podczas wymiany pompy mechanik stwierdził że pasek i rolki są w takim stanie że niema konieczności ich wymieniać na nowe.Osobiście tego nie widziałem, raz że mechanik auto sam zabrał spod firmy i odprowadził a dwa to przy tym modelu Vito nie za bardzo widać ten pasek po otwarciu maski. Kolega Gerri sugeruje żeby podczas pracy silnika spryskać pasek...
Witam może ktoś mi pomoże bo już tracę zmysły przez to cholerstwo. Pacjent to polonez caro 1.6GLI. Zaczęło się od niewinnego wypadania zapłony w okolicach 3k obrotów głównie na zimnym. Później było tylko gorzej. Pewnego dnia tak tragicznie było że aż zgasł w trakcie jazdy i to do tego stopnia że nie dało się ruszyć po odpaleniu bo od razu zdychał. Jedyne...
Witam miałem podobny problem z moim polonezem atu + i co sie okazało przede wszystkim woda w paliwie i to dużo jej tam było ale to nie koniec pompa mimo że pracowała dawała za niskie ciśnienie paliwa. Mechanik zdemontował pokrywę gażnika ponieważ mam 1 punktowy wtrysk i widzał czy paliwo podawane jest kroplami czy rozpylone,niestety były kropelki i...
Polonez na wielopunktowym wtrysku. Na LPG wszystko ok,natomiast na bezynie nie wkreca siee na obroty i nierowno pracuje na wolnych obrotach,a powodem jest za uboga mieszanka. Sonda lambda,pompa paliwa,czujnik temperatury wody (ten dwu pinowy)-sa nowe! TPS sprawdzony multimetrem,jest ok,modul elektroniczny (GENERAL MOTORS) do ktorego doprowadzone jest...
Witam. Płyn wykipiał BO TAK MA BYĆ nie bez powodu przy korkach chłodnic i zbiorników wyrównawczych jest ostrzeżenie o możliwosci poparzenia. Przy prawidłowo działajacym układzie chłodzenia płyn znajduje się pod ciśnieniem w momencie otwarcia korka ciśnienie z układu musi się wyrównać z ciśnieniem atmosferycznym ,następuje gwałtowne podniesienie poziomu...
Miłosnik Polonezów mówi, że gdzieś blisko głowicy, bisz pisze, że na pompie wody, a na innym forum piszą, że mozna wziąć z termostatu lub głowicy termostatu... Jak dla mnie to jest to sprawa tajemnicza bo po pierwsze nadal nie wiem gdzie znajduje się ten czujnik a ponadto kompletnie nie znam się na samochodach a tym bardziej na szczegółowej budowie...
jezli zrobileś wszystko co zostało już napisane to mozesz jeszcze wypłukać układ płukaczem do układu chlodzenia jezeli nagrzewnica jest zabrudzona powinno być lepiej jeżeli dalej kiepsko grzeje to zamień węże w nagrzewnicy w komorze silnika. Uwaga płukając układ tym płynem istnieje ryzyko uszkodzenia pompy wody jeszcze osobiście mnie sie to nie zdażylo...
A jeszcze jedna sprawa, uszczelkę pod głowicą montować na silikon czy na sucho? Na sucho. Ludzie się nauczyli montować wszystko na sylikon a ten potem się odlepia i zatyka kanały olejowe lub doprowadza do uszkodzeń elementów. Tylko jak ten termostat zamontować? Może plastikowy kawałek rurki i w niej osadzić termostat i całość wstawić w rurkę dolotową...
Trzeba odkręcić koło pasowe na wale, te z którego jest przekazywany napęd na alternator i pompę wody, ta śruba zawsze mocno trzyma więc trzeba dużej siły aby ja odkręcić, następnie należy odkręcić pokrywę paska rozrządu. wymienić pasek i poskładać. Jeśli nie liczyć odkręcenia tej opornej śruby to cała operacja wymiany paska zajmuje max 30 min.
Zapewniam że mozna odpalić poldka na gazie nawet w -15 stopniowym mrozie Mój kumpel robi tak: Gotuje litr wody idzie odpalić autko. Jak zaskoczy otwiera maskę i polewając wrzątkiem ogrzewa parownik. Zwykle lejąc powoli ok minutę, po tym czasie silnik na tyle się rozgrzewa, że jest juz sam w stanie ogrzać parownik. metoda może nieco brutalna ale sprawdzona...
Filtr stożkowy sobie daruj, wydech - pewnie że możesz wymienić, zwłaszcza jak jest przerdzewiały ;) Chip tuning wolnossącego silnika sobie daruj, turbina - czemu nie, ale koszt tej modyfikacji przewyższy wartość samochodu, no i pewnie do 100kkm byś po takiej modyfikacji nie dojeździł. Poza tym zwiększenie mocy pociąga za sobą konieczność zmian w zawieszeniu...
Czujnik temperatury sa dwa lub jeden zalerzy od rodzaju wtrysku. Jeden to czujnik do którego podpinany jest tylko jeden przewód na zwykłą wsówke i jest on odpowiedzialny za wskazania temperatury na desce drugi to czujnik dający informacje do kompa sterujacego wtryskiem podpinany na złączke z dwoma przewodami oba są umieszczone przy termostacie nad pompa...
Witam, posiadam poloneza j/w z 1999r, przebieg 80000 km. Wszystko z nim do pewnego czasu było ok, lecz któregoś pięknego dnia temperatura płynu chłodzącego zaczęła przekraczać 90°C, podczas jazdy praktycznie cały czas chodzi wentylator, dopiero chwilowa jazda na luzie pozwala schłodzić płyn do ok 92°C i wentylator się wyłącza. W samochodzie została...
jednopunktowy wtrysk i calkowicie nie mam pojecia co sie moglo podziac mojemu poldkowi bo bylo wszystko dobrze a stal na parkingu 3 dni :( a czy wd 40 byloby dobrze czy jaki preparat bylby dobry?? a moze wode mam w paliwie albo pompa paliwa siwece nowe i po jednym dniu juz sa czarne albo cewki nawalaja ale iska jest mocna a na siwece slaba
Truciciele zawsze liczą na swoją wersję. Koszt akumulatorów TROJAN (z praktyki, przejechałem na EV już ponad 250 tyś. km) po aktualnych cenach do auta elektrycznego wynosi prawie 10 gr / 1 km. Koszt energii ok. 2 gr / 1 km. W spalinowym oleje są droższe (nikt nie wlewa najtańszych), dochodzi (często kilkakrotnie) wymiana chłodnicy, rozrusznika, pompa...
Witam, Z podobnym problemem spotkałem się w Polonezie z 97 roku, wtrysk jednopunktowy Boscha, chłodnica także z dwoma czujnikami. Objawy były takie, że podczas upałów grzał się niesamowicie (od ciśnienia pękł zbiorniczek wyrównawczy i nagrzewnica puściła). Podejrzewałem pompę wodną lecz źródłem problemów okazał się termostat. Zablokował się w pozycji...
Witam. Temat może i jest banalny ale trace glowe juz w tym wszystkim i potrzeba mi podpowiedzi. Samochód pracuje tylko na gazie i od jakiegoś czasu zaczął mi zamarzać parownik. Wymieniłem uszczelkę pod głowicą za 15zł i przerobiłem podgrzewanie parownika. Zasilany jest teraz z miejsca gdzie idzie woda na nagrzewnice a powrót jest podłączony przy pompie...
1) Termostat mozesz sprawdzic w garku z goraca woda ogrzewaj wode z termostatem ( tylko zeby termostat nie lezal na dnie zawies go np na kawalku druta i tzrymaj Jak sie otworzy to znaczy ze dziala jak nie to znaczy ze zepsuty Mozesz dokladniej okreslic temperature otwarcia wsadzajac termometr do wody i okreslajac temperature 2) Sprawdz czy ci dzila...
Opisze mój WC. Składa się z pompy akwariowej 600l/min, uszczelnionej silikonem, WB własnej konstrukcji (nie ma wydajniejszego fabrycznego) nagrzewnicy od poloneza i kilku rurek o srednicy wewnetrznej 8mm. Prędkośc wody w rurce około 4 obiegów na sekundę, widac po pęcherzykacj wody. Włączany przekażnikiem sterowanym z zasilacza ATX. Działa bardzo dobrze...
Witam panowie ponownie. Widzę, że toczy się tutaj dyskusja odnośnie wersji silnika. Co do silnika to na bloku silnika pod kolektorem wydechowym lub ssącym(nie mam go przy sobie wiec dokladnie nie powiem) jest wyraźny napis 115C i wedle mnie jest to oryginalny silnik fiata 125p ze względu na fakt, że ma zainstalowaną oryginalną pompę wody wraz z termostatem(pionowym),...
Panowie!!! Dlaczego z prostej sprawy jaką jest uszczelka pod głowicą wychodzi prawie remont kapitalny silnika. to są bardzo dobre silniki jedyną wadą jaką mają to pompa wodna która przecieka i uszczelka pod głowicą jest tego nastepstwem. te silniki bez problemu kręcą po 200000 km i zadnych luzów na prowadnicach nigdy nie miałem. zrobiłem takich uszczelek...
Nad elektrycznym się nie zastanawiałem. Dodatkowo nie ma tam miejsca na drugi alternator. Jaki jest pobór prądu przez taką nagrzewnice? Tam kiedyś była prądnica a może alternator sam nie wiem co to było raczej prądnica z regulatorem mechanicznym podobnym do c330 . Wyrób Boscha. Jako że miałem problemy wstawiłem alternator od poloneza. Po ukreceniu śrubek...
ten stary jednak był zepsuty, w sklepie nie potrafili mi takiego dosztukować, jedynie facet chciał mi wcisnąć od poloneza zimniejszy "ale musi sobie Pan przelutować" to mu podziękowałem, wkręciłem ten uruchamiający wentylator w stanie wrzenia. Z kolei ten wkręcany w głowicę dał mi z czerwoną zapewniając, że "na sete jest dobry do seicenta", jak się...
Witam. Mam problem z uruchomieniem mojego Poldka rocznik 99.na podzespołach Boscha. Jeśli koś ma jakąś radę sugestię proszę o odpowiedz. W czym problem. Po dwóch dniach nie użytkowania auta nie chciał odpalić. Po przekręceniu kluczyka w stacyjce uruchamia się silnik ale nie odpala, działa w ten sposób jak w przypadku słabego akumulatora. Tak też myślałem...
jezeli szron na rurkach od parownika to oznacza ze plyn chlodzacy silnika cos niezbyt dobzrze krąży po instalacji a na pewno po parowniku :) moze ktorys przewod doprowadzajacy goracy plyn do parownika sie zagial albo przytkal, jezeli plynu jest wystarczajaco duzo w ukladzie i przewody sie nie pozatykaly to moze pompa wody juz nie daje rady. dobrze jakby...
Pompa wody chodzi tutaj na łożysku ? Nie jest na tulejce ? Jakiej tulejce? Jak sobie to wyobrażasz? Szczerze to wydawało mi się to dziwne że pompa na tulejkach chodzi, ale inny zaprzyjaźniony mechanik raz wymieniał ojcu w polonezie ponoć tulejki ma pompie, więc jak tulejki to tulejki :D był przestawiony o 1 ząb To miałbyś brak mocy, spalanie, i inne...
Witam, chciałbym bardzo ale to bardzo podziękować koledze <rbiesiada> za bardzo dokładną i wyczerpującą odpowiedź, jednak są na tym forum ludzie którzy chcą pomóc wiem że nie jesteś wszech wiedzącym absolutem ale Twoje wypowiedzi widzę że mają sens i wiesz co piszesz tak jak wtedy z tymi hydraulicznymi popychaczami w tym przecudnym silniku. To...
Odrzuty fabryczne powiadasz... to co za osły tam siedzą, że sprzedają co leci? Nie osły, tylko te części wychodziły jako gatunek "pozaklasowy" - za niewielkie pieniądze, ale na zasadzie loterii - albo będzie dobre, albo nie. Dlaczego nie przemielą jeszcze raz tego szajsu tylko wrzucają na rynek co popadnie. Poczytaj o technologii ulepszania powierzchnii...
Witam Was szanowni forumowicze. Mam zamiar w ciagu najblizszych 4 miesiecy zainstalowac 2 kolektory z goraca rurka. Oczywiscie w sprzedazy jest dostepna cala masa akcesorji do tego celu. Jednak zapewne jak kazdy z Was, patrze na koszty instalacji. Sprawa typowa jezeli chodzi o instalacje. Kolektor wypelniony np Petrygo. Pompa cyrkulacyjna i zbiornik...
Co do części to najlepiej sprawdź bezpośrednio na Alledrogo. Typowe to np. wahacze, komplet sprzęgła,chłodnica, termostat,amortyzatory,pompa wody, komplet rozrządu itp. Opinie kierowców znajdziesz na:http://www.autocentrum.pl/ . Ja z tych co podałeś to bym brał pod uwagę: Opla astrę - dużo ich po naszych drogach jeździ i stąd części mogą/są/ być tanie...
Obecnie mamCC700 a mialem Kadeta 1.2 84r,astre 1.6(100KM)92r,kadeta Gsi 2.0(130KM)90r i kilka polonezow,fiata125p,126p. Z pierwszego kadeta bylem zadowolony po przebiegu 350tys.sprzedalem,silnik naprawde trwaly z osprzetem juz gorzej wrecz tragedia,karoseria skorodowana na wszystkie strony,lacznie z peknieciem calej plyty podlogowej w poprzek.Astra,...
Witam forumowiczów, otóż mam Poloneza z silnikiem 1.4 Rovera, mam problemy na zimnym silniku takie że, gdy odpalam rano na benzynie oczywiście to mi samochód gaśnie, szczególnie licho jest gdy jest -10 stopni na dworze, odpala bez problemu chodzi bardzo kulawo, wkręca się z oporami a gdy odjadę to praktycznie bez mocy ledwo jedzie, jak przełącze od...
Dzisiaj padł mi silnik w moim trucku. Gdyby nie to że jesienią wymieniłem progi to pojaazd dzisiaj stałby na złomie a tak niestety szkoda. Silnik padł od pękniętej z tyłu metalowej rurki którą uciekał płyn chłodniczy. Niestety musiałem dojechać do celu wlewając przez około 25km 30 l wody. No ale to nieważne . Po przyciągnięciu do domu nawet odpalił...
Witam! Posiadam Poloneza Atu z 1997 roku - jednak jest to tak zwany "minus". Czyli karoseria, wnętrze wygląda dokładnie tak samo jak w Polonezach z 1996, 1995 a nawet 1994 roku. Poniżej zamieszczam zdjęcie pomocnicze. Problem polega na tym że podczas jazdy (po przejechaniu 14 kilometrów) słabo, ale jednak leci troszkę ciepłe powietrze z otworów 1 i...
Witaj ponownie :cry: Była nie była pompa paliwowa, temat przerabiany wielokrotnie. Na odległość porady :D Znalazłeś winowajce i nie mów, że nie usunąłeś usterki. :D Żartuje, przepraszam. Nie sprawdziłeś zasilania na kostce a szkoda, bo widzisz jest taki problem :D że to nie tedy ma wracać paliwo i nie jest dziwne, że nie mogłeś wdmuchnąć powietrza,...
Wroce jeszcze na chwile do peltierow jakby kto kolwiek mial watpliwosci co do tego chlodzenia. Znalazlem temat na elektrodzie ktory byl walkowany od chyba 3 lat i postanowilem sprawdzic. Otoz bawie sie tym od maja. Zakupilem petiera 89W, zasilam go zasilaczem od kompa (wiem ze lepsze by bylo trafo ale nie mam). Do tego blok wodny, rurki, zbiornik cieczy...
Przed zamontowaniem pieca na paliwo stałe poproście spredawce o atest dopuszczający piec do pracy w układie zamkniętym.Ponieważ jestem instalatorem i wiem o tym , że z tym tematem są problemy. Żadnych atestów nie trzeba. Każdy kocioł musi mieć określone maksymalne ciśnienie robocze i montuje się taki właśnie zawór bezpieczeństwa. Jeśli kocioł nie ma...
To nie będzie wina termostatu, ponieważ: po kilku sekundach poziom płynu podniósł się do momentu, aż wylała się jakaś szklanka, po chwili opadł do minimum. winna będzie (najprawdopodobniej) pompa wody.
Tak jak mówisz BOSH I SIEMENS Z NIEMIEC i serie które podałeś są ok. Tylko że najtańsza stoi ile ?? Znalazłem za 1tyś w promocji. Ale standard to cena lg czyli 1200pln. I dokładnie to chcę powiedzieć beko za 600 700 czy 900pln nie jest żal złomować. I możemy jeśli nie mamy dzieci co 5 lat zmieniać pralkę i w kosz. I wyjdzie to nas taniej. W dodatku...
Montując instalacje na parę nie zarzuciłem OR. Uwzględnienie waszych sugestii wymaga czasu, bo trasy robię około raz w tygodniu, a na odcinku 10km nie da się uruchomić pary i dodatkowo zaobserwować efektu. (at)lelek_der-1 Mój eksperyment odbywa się na mieszance 50%OR+50%ON+para, bo większe oszczędności są lepsze niż mniejsze oszczędności. (at)sajmon25...
Dzień dobry. Koleżanka kupiła samochód, w którym to jest problem a nie jest w stanie go zwrócić bo na tym straci z tego powodu, że na umowie zaniżono faktyczną cenę. Ale do rzeczy. Kiedy były mrozy było ok więc problem został zignorowany. Przed mrozami był problem z rozruchem kiedy np zadusiło się silnik. Kiedy były mrozy problemu nie było. Teraz problem...
Jeśli zostawisz samochód z małą ilością paliwa w zbiorniku, przy różnicy temperatur między nocą a dniem, na jego ściankach skrapla się woda, powodując jego korozję. Osad z korozji powoduje zapychanie się filtra, uszkodzenie pompy lub zapchanie dysz w gaźniku bądź wtryskiwaczy. Spróbuj zapalić na gazie...
auto ma juz gaz 2 lata i nie bylo problemu . Problem jest z obiegiem do parownika nie dochodzi cieple powietrze . Przez parownik płynie woda a nie powietrze. A co do pompy to może byc prawdopodobne. Jak wygląda u ciebie grzanie w samochodzie. Szybko w środku robi się ciepło??
Polonez truck plus po 5 minutach gotuje płyn chłodnica zimna parownik ciepły nagrzewnica ciepła. Pomóżcie co to może być. Termostat, pompa, uszczelka pod głowicą? Po odkręceniu korka zbiornika wyrównawczego widać przepływający płyn więc pompa wg mnie odpada. Czy jeśli jest uszkodzona uszczelka to chłodnica będzie lodowata? Pytam ponieważ nie mam garażu...
U mnie jest tak ze górny sie robi ciepły,góra chłodnicy terz a chłodnica i dolny wąz zimny-to by wygladało na cały czas otwarty termostat...dobrze mówie??? Odwrotnie.Cały czas zamknięty. Dodano po 59 wy też zgłupiejecie totalnie po przeczytaniu.. Ja już zgłupiałem :D A tak serio:ze znanych mi przyczyn braku ogrzewania w samochodzie są: 1. zerwane linki,zablokowane...
polonez pompa pompa paliwo polonez pompa wspomagać polonez
kierownica krzywy uszkodzony triak pralka electrolux zasilacz płytka lm317
silver monkey snowy silver monkey snowy
Ustawienie temperatury pieca Saunier Duval Thelia Condens 25-A na 45°C Parametry superkondensatora w Harman Kardon AVR 660