U mnie wygląda to tak: http://obrazki.elektroda.pl/4478715000_1... http://obrazki.elektroda.pl/3703816200_1... http://obrazki.elektroda.pl/1020445100_1... Sprężarka jest od Iveco pojemność 600cm3 musiałem tylko zamontować uszczelniacz. Sprężarka pracuje przy ok 900obr/min. Pompa smarowania od Fiesty dorobiłem...
Witam dla rozszerzenia informacji . Twardy hamulec po odpaleniu auta . to objaw utraty wspomagania . 1 to diesel podciśnienie wytwarza specjalna pompa vacum . 2 ewidentnie brak podciśnienia w serwie a) uszkodzona pompa Vacum b) uszkodzone przewody pod ciśnieniowe c) uszkodzone serwo nie szczelne - uszczelniacz od strony pedału hamulca -nie równa blacha...
Witam wszystkich! Koledzy mam taki mały problem!! Mianowicie nie dawno kupiłem LT-ka który miał uszkodzoną pompę wspomagania,właściciel przy sprzedaży dał mi nową pompę wymieniłem ją i odpowietrzyłem układ wszystko działało. Dzisiaj zauważyłem wyciek z tej nowej pompy i okazało się że nie trzyma uszczelniacz pompy na pełnym skręcie leje się jak z kranu....
Jeżeli jest ciemny jak miód miód tym wypadku spadziowy a nie lipowy to możliwe ze jak pisał kolega wyżej uszkodzony uszczelniacz w pompie pompa do wymiany - to nie duży koszt oraz prostą sprawa. Ogólnie nawet po zmiesAniu olejów wspomaganie kierownicy pracuje bez o bjawowo dopiero prZy obsludze można to stwierdzić.
Witam mam problem. W moim golfie 3 1.6 cieknie płyn, od wspomagania jakby z pompy, ale dokładnie nie wiem na pompie są ślady płyny. Jeszcze na postoju jak skręcam kierownicą auto gaśnie. Myślałem żeby zalać uszczelniacz do pompy, jak myślicie zadziała?
Sam tego nie zrobisz. Choć byś nie wiem jak chciał. To samo słyszałem, kiedy robiłem immo w pierwszym sterowniku. Obserwatorom stawały włosy dęba widząc jak pakuje się z lutownicą, żeby wylutować pamięć, obrobić wsad i z powrotem to wlutować. A jednak działało. Więc skoro sam się boisz robić coś więcej daj szansę innym. Może raz to zepsuje, ale drugi...
Podpiąłem się do tego tematu, by nie tworzyć nowego. Może miałby ktoś namiar na jakąś stronkę, gdzie były by rozmiary łożysk oraz uszczelniaczy do najczęściej stosowanych pomp wspomagania? Sam zamierzam wymienić łożysko oraz uszczelniacz w mojej pompie wspomagania (VW polo 6N), ale wolałbym mając jeszcze auto podjechać i kupić je, zamiast po wyjęciu...
Witam Wszystkich !!! Posiadam problem w VW T5 2.5tdi ze wspomaganiem. jak ostygnie płyn tzn , postoi z godzinkę jest i można paluszkiem kręcić, lecz po nagrzaniu zanika i dopiero po kręceniu na obroty powraca. Klient przywiózł mi to auto na ogolny brak wspomagania ( w układzie znajdował się olej silnikowy gdyż w pompie puścił uszczelniacz ), wymieniłem...
To mało wiesz, pompy mają uszczelniacze wysoko ciśnieniowe i dodatkowo zabezpieczone pierścieniem segerem nie ma prawa go wywalić.. A nawet gdy są obawy to wystarczy przełożyć srodkowy uszczelniacz i wtedy zmiana obrotów nie wpływa na simering.. Przestań pisać pracę doktorską temat dotyczy pompy zębatej PZS 4,5. Co z moją złotówką ? Dodano po 27 jak...
A nie lepiej naprawić pompe, czyli wymienić uszczelniacz i po kłopocie
Na rurce łączącej pompę z orbitrolem musi być ogranicznik ciśniena, bez tego to może uratować sytuację jedynie poślizg paska napedowego. Pomp raczej nie masz do bani, tylko pozamieniałeś wlot z wylotem. Nie wiem co za wehikuł budujesz, ale pompa pz-18 do samochodu do wspomagania ma za dużą wydajność, po drugie tej pompy producent nie zaleca napędzać...
Gratuluję. Tyle roboty a efektów brak:) Dzięki :) Czekamy na diagnozę. Jeśli chodzi o wtryski to albo dobrze rozpylają albo nie. To powinno wyjść na diagnostyce wtrysków. Pytanie tylko takie czy jest dobrze ustawione ciśnienie otwarcia wtrysku. Jeśli jest za małe to może lać ale to też powinno wyjść przy sprawdzaniu. Nie znam serwisantów, ale wyglądają...
Śmieszą mnie ludzie którzy w czasach gdzie zmiana przebiegu zajmuje 2 minuty patrzą na licznik. Czasem 100000km jest gorsze od 500000km wszystko zależy jak kto tym jeździł i co lał. Mam znajomego który przy 50km/h wbija piątkę, ma szczęście że w 90KM nie ma dwumasy ale ciekawe ile "cm" luzu ma na panewkach i sworzniach. Sam mam 8-śmio letnią "po niemiecką"...
Klocki (Tył )pasują od Poloneza Caro. Uszczelniacz półosi LEWEJ (kpl. łożysko + manszeta) od strony skrzyni biegów ( trzeba znać średnicę półośki) pasuje od większości aut francuskich.Najlepiej mieć na wzór stary. Obudowa filtra i filtr kabinowy-Renault Megan .To jest to serduszko z prawej strony pod plastikową osłoną wentylatora. Elektrohydrauliczna...
A ja mam pytanie na jakiej zasadzie regeneruje się pompy wspomagania ? Co tam się wymienia ? Zapewne łożysko na wale oraz uszczelniacze czy coś jeszcze ?
Witam, czy może ktoś z szanownych kolegów zna typ i wymiar uszczelniacza oleju pompy wspomagania układu kierowniczego (pompa mechaniczna) silnik 8zaworowy.
Sprawdź czy masz pasek osprzętu alternatora, a dokładniej to czy nie ma go pod osłoną rozrządu. Jeśli wyciek plynu z pompy wspomagania nastąpił przez uszczelniacz wałka pompy, to może być kiepsko.
Pompa do Cromy jest podobna do tej z Vectry C,ale niezamienna.Do pomp często dostaje się woda,czasami po uszkodzeniu uszczelniacza płyn wspomagania leje się do elektroniki.
Rozbierałem kiedyś z ciekawoęci pompę wspomagania od Opla Omegi (robiłem sekcję zwłok) bo klient przywiózł inną. Aby napisać najprościej wewnątrz konstrukcja przypomina turbinę od pneumatycznej zakrętarki do kół tylko zamiast listków z tekstolitu są stalowe.Wirnik podparty na łożyskach ślizgowych.Od strony koła pasowego znajduje się uszczelniacz.Ponadto...
chcę zregenerować pompę wspomagania układu kierowniczego w passacie b4 ,ale nigdzie niemogę znaleśc numeru łożyska i uszczelniacza a zforum wiem ze miżna ja naprawić
Witam. Założyłem wspomaganie do ursusa c-360 i problem polega na tym że jak odpalę ciągnik i próbuje skręcić to rozwala uszczelniacz na pompie od wspomagania co może być przyczyną?
nie z listwy tylko z uszczelnienia pompy
Dodam jeszcze że wlałem do zbiorniczka płyn do wspomagania PRESTON wraz z uszczelniaczem. Może on zadziałał?.
To może pompa , te 140 na max obrotach to trochę mało . Sprawdź czy maksymalny dopuszczalny ładunek podnosi na wolnych obrotach .
No i po kłopocie. Wyglada na to, że wymiana pompy załatwiła sprawę. 40zł pompa 120zł robocizna (rzekomo trzeba było zdemontować kolektor wydechu - pierwsze słyszę, ale trudno, za niewiedzę się płaci). Dziękuję wszystkim za udział w dykusji!
U mnie ok 280 £ + VAT ( 3 godz. ) + 4.5 L oleju ATF 90 at 13.89 £ / L Cena zawiera ustawienie zbieżności przedniej i tylnej osi, ustawienie przekładni i kontrola ciśnienia pompy wspomagania. Pozdrowienia.
Brałem pod uwagę fakt, że sworzeń może być osłabiony, jednak płaszczyzna przylegania dźwigni się nie zmienia względem wielowypustu. Masz rację, nie zmieniła się tylko problem jest właśnie w tym podtoczeniu. Koło wpada w bruzdę, a siłownik pcha na siłę za wąs. Po X razach ukręca sworzeń zwrotnicy w wąsie albo zaraz pod nim. Tak przynajmniej było przy...
Rozbierz swoją, zobacz co padło, to takie prymitywne. Te z alldrogo zdecydowanie to pompy "regenerowane". Problem w tym, że samochód używany jest codziennie i raczej jest to niemożliwe. Wolałbym kupić inną i wtedy tamtą naprawić. Najprawdopodobniej padły łożyska. Wspomaganie działa bez problemu, nie ma wycieków, ale strasznie hałasuje a momentami nawet...
Przecież wystarczy ją rozebrać i podjechać do sklepu z lozyskami i dobiora lub zamówia - nie zapomnij kolego o nowych uszczelniaczach. Silnik dw8 klepali jeszcze kilka lat - może poszukaj nowszej pompy ponieważ jeżeli wymiana lozysk nic nie da znowu czeka cię wyciąganie.
Witam Cześć.... jak w zbiorniczku widać tylko pracę płynu , jest wszystko ok. gdy w zbiorniczku jest coś w rodzaju gotującej się wody oznacza to że pytki pompy nie pracują. Co do wymiany płynu. zdejmij przewód od zbiorniczka do pompy zlej ten co masz, pokręć kierownicą by wylać płyn z maglownicy (wiadomo nie uruchamiaj silnika by nie uszkodzić pompy)...
Np zajechanie pompy. Tak, powielam legendy proponując jednocześnie podmianę uszczelniaczy nawet na używane jeśli regeneracja jest dla Ciebie zbyt droga :D
Witam. Mam problem z Oplem Movano a dokładnie z paskiem osprzętu, który wytrzymuje ok. 30tys km po czym się urywa uszkadzając uszczelniacz wału oraz pompę wspomagania. Wszędzie podają długość 1115 ale jest za krótki taki, który pasuje to około 1135. Czy coś tam jest pomieszane? Opel Movano 2005r 2.5 CDTI bez klimatyzacji.
Widziałem kiedyś efekty takiej pomyłki, normalny uszczelniacz tłoczka w pompie hamulcowej ma ok 18mm średnicy, potraktowany ATF-em spuchł tak do 5cm, i wyglądał jak stary, pofałdowany grzyb
No musisz miec odpowiedni sciągacz.Ale czasami można uszczelniacz popsuć.Szlifierką sobie pomóż wytnij co przeszkadza i po robocie
Ok dzięki za odpowiedź, sprawdziłem dzisiaj i okazało się że tego oleju jest mało, nic nie wyciekało po odkręceniu korka, musiałem palec głębiej wsadzić i dopiero poczułem olej. A mam jeszcze jedno pytanie, chciałem zregenerować pompę wspomagania, zamówiłem już łożysko, ale nie mam pojęcia jaki ma być rozmiar simeringa (uszczelniacza). Czy ktoś wie...
Dobry ściągacz i pójdzie, bez grzania bo uszczelniacze na mur beton szlag trafi. Ten gwint w środku jest właśnie do wciskania koła, wkręcasz śrubę, a nakrętką na śrubie wciskasz koło (tak obrazowo).
witam . mam problem ze wspomaganiem po wymianie magla nie dało się odpowietrzyć układu do tego stopnia ze wywinęło uszczelniacz w pompie wymieniłem pompę to samo wymieniłem magiel i pompę i znów to samo. czy ktoś może pomóc.!!
Raczej uszkodzony uszczelniacz na wałku pompy. Podciśnienie w pompie powoduje że zaciąga tamtędy powietrze. Nie musi cieknąc olej.
Nie wiem czy to jest tylko przyczyną. Nie widzę wycieku. Może być walnięty uszczelniacz wałka. Miałem przypadek tylko że w 1.4 nieszczelny był czujnik ciśnienia oleju. Silnik był zarzygany cały olejem.
Może nie na temat, ale miałem uszkodzony przewód od pompy wspomagania niskie cisnienie. Ciągły wyciek. Nic nie pomagało. Odtłusciłem benzyną ekstarkcyjną. Nałozyłem uszczelniacz odporny na olej, owinąłem kawałkiem węża i założyłem zaciski ślimakowe z dwóch stron i na razie mam spokój. Te na razie trwa ponad pół roku. Ale jak Ci cieknie spod miski to...
Oj tak. Nawet jeżeli uklad paliwowy naprawi i jakimś cudem nie będzie sypalo opilkami - to jakość paliwa jeżeli natrafi w swojej okolicy na" gorszy sort " zajedzie mu wtryski. Chociaż pozytywnie można ocenić blok silnika - rzadkie przypadki uszkodzenia. Do autora jezeli mogę dodać - slabe wspomaganiu układu kierowniczego = cieknaca pompa wspomagania...
Na zgaszonym silniku sprawdzić, jeśli by były zużyte uszczelniacze to by płyn uciekał nimi i przez osłony, jeśli tego nie ma to maglownica jest ok. Jak odkręcisz korek od płynu i odpalisz auto i skręcisz kołami to poziom płynu się podniesie bo pompa będzie mocniej pracować i wytworzy większe ciśnienie a jak płynu jest za dużo to wyleci korkiem, prosta...
Pompe i tak musisz zdemontować - możesz swoją uszczelnić jezeli zależy Ci na pieniądzach i masz możliwości - piszczy przez zapowietrzenie i teraz musisz zapamiętać jak wchodzi zaworek do otworu. Otworzyć pompę przeważnie sklada się z dwóch części w środku uważaj na uszczelkę pewnie jest z folii jeżeli miałbyś gdzieś cienką gumę mógłbyś dociac kształt...
Możliwe, źe pompa hamulcowa przyciera sie przy wciskaniu pedału.Odkręć którykolwiek z odpowietrzników i wciśnij hamulec(jak do odpowietrzania hamulca) i sprawdz, jaką siłę urzyjesz do wciśnięcia pedału.Jak odpowietrznik odkręcisz trochę mocniej niż tylko lekko luzując, to zapewnisz duży wypływ płynu z odpowietrznika i nie powinien stanowić oporów wypływającemu...
Wszystko wskazuje na tą pompę. Dzisiaj zrzuciłem pasek od wspomagania i obejrzałem ją dokładnie. Na samym uszczelniaczu się nie skończy. Jak trzymam za koło pasowe to ma ono ok 1.5mm luzu we wszystkie strony. Przy okazji jak ruszę kołem pasowym pompy tak że jest inaczej niż opadnie grawitacyjnie to stróżką cieknie płyn. Kręcąc ręcznie pompą mam kulturę...
No dobra, jak jesteśmy już przy tym temacie, to może tu na forum jest ktoś, kto wie, co potrzebne jest (jakie części zamienne), by to zregenerować (uszczelniacze, łożyska). W końcu wymienić łożysko, tuleję to nie jest problem, jeśli ktoś ma pojęcie o tych rzeczach.
Dziwne rozwiązanie żeby w układzie przeniesienia napędu było 30 l oleju. Most nie może mieć odpowietrznika bo by się nim ten olej wylał. Na skrzyni musi być korek kontrolny poziomu lub czerwony bagnet i odpowietrznik. Możliwe że pomiędzy skrzynią i mostem jest uszczelniacz i mają być dwa stany i dwa różne oleje. Trzeba odszukać DTR od tego wózka na...
Witajcie, w fieście zaczęła jęczeć pompa przy skręcaniu. Otworzyłem do zbiorniczka płynu i stan jest ale płyn jest czarny i na zbiorniczku osad. Postanowiłem dać pompie jeszcze jedną szansę, chcę przepłukać układ i zalać nowym płynem i teraz 3 pytania: 1. Producent zaleca oryginalny olej forda WSA-M2C 195-a, czy mogę zastosować jakiś inny który jest...
Prawda to że silniki współpracujące z automatami są w lepszym stanie? To raczej zależy od użytkownika. Zatrzymujesz swoje koło zamachowe i przy okazji upewnij się w jakim stanie masz sprzęgło i ewentualnie uszczelniacz wału korbowego. Napinacz jest zapewne od wersji ze wspomaganiem. Odkręcasz i wyrzucasz, lub inwestujesz mając napinacz w maglownicę,...
Zeby wymienic uszczelniacz wałka pompy, trzeba ściągnąć kolo pasowe od pompy. Trzeba miec przyrzad ew sciagacz 4 ramienny i lapac miedzy otwory jak najblizej oski, niestety te pompy nie maja kolnierza na sciagacz uniwersalny.kolo zaprasowywane na cieplo. Generalnie koła tej budowy ciezko sciagnąć, trzeba naprezyć i pobijac delikatnie w srube sciagacza,...
Witam, Wymieniałem płyn w pompie wspomagania elektryczno - hydraulicznej. Pompa głośniej chodziła, przynajmniej tak mi się wydawało. Jeździłem na minimum płynu, może to było powodem, innych objawów nie było. Stwierdziłem, że wymienię płyn. Po zalaniu i odpowietrzeniu okazało się, że z 1 litr płynu to mało, brakło ok 100ml. Płyn było widać w zbiorniczku...
nie powinno być tak uszczerbione, może przez to być tak małe ciśnienie swoją drogą tyle roboty zamiast założyć dół silnika z Uno 1.0/1.1 który kosztuje tyle co waży i pasuje... Faktycznie raczej nie powinno być tego uszczerbania. Dziś przy świetle słonecznym po wyjęciu małego koła zębatego ukazało się takie wcięcie na głębokość około 3mm zaraz nad...
Odkopuje. Odebrałem od mechanika swoje A3 8P 1.9 Tdi Ambition po wymianie: 1. rozrząd kpl z pompą wody, uszczelniaczem w,k. dolnym 2. olej motul , kpl filtrów 3. tuleje wahaczy przdnich 4 szt 4. przegub prawy przód 5. złącze wydechu 6. sprężyna zawieszenia prawy przód - używana 7. termostat 8. świece żarowe 4 szt. Niestety zaraz po odpaleniu samochodu...
wyciągać tłoki ?? A po co? Na oko i tak nie zweryfikujesz, ani korbowodu pod kątem krzywizny, ani luzów w pasowaniu tłok/sworzeń czy na panewkach. Jeśli nie widać śladów rozklepania na tłokach to zostaw je tak jak jest. Głowica to albo po regeneracji, albo używka z demontażu, jednak w takim przypadku musisz się liczyć z koniecznością wymiany uszczelniaczy...
Czy mogę jeszcze z tym trochę pojeździć ? Z "krwawiącą" maglownicą możesz "trochę" pojeździć pod warunkiem że będziesz często kontrolował i uzupełniał poziom płynu w układzie wspomagania. No nie do końca tak jest. W którymś momencie ciśnienie płynu przerwie barierę uszczelniacza ostatecznie i w ciągu chwili cały zostanie wyeksportowany na zewnątrz...
Miałem takie błędy i zapalony Check: https://obrazki.elektroda.pl/8077706000_... Chciałbym rozpocząć zabieg weryfikacji sprawności sond (są dwie) oraz zabieg czyszczenia katalizatorów (są dwa). Z takimi błędami auto niegdyś nabyłem. Nie wiem, czy katalizatory nie zostały wycięte wewnątrz. Gdy robiłem tłumik całość wydaje się nie spawana,...
juz się wyjaśniło :). Przyczyna to - brak oleju w skrzyni. Zakupiłem polówkę i co się okazało lało przez uszczelniacze półosi, zostały wymienione i do skrzyni został zalany olej. Skrzynia ładnie chodzi i piątka już nie wyskakuje. Ale jest teraz inny problem. Otóż po zapaleniu silnika słychać metaliczny dźwięk tak jakby luźna blaszka obijała się o metal....
A masz wersję ze zbiornikiem paliwa nad hydrauliką czy osobno? Zrzucić olej do jakichś baniek, odkręcić węże (zasilanie i powrót pompy głównej oraz wspomagania) i chyba spawać, tylko niech się ktoś z doświadczeniem wypowie bo opary olei mają właściwości sprzyjające detonacjom. Kiedyś widziałem jak spawacz spawał zbiornik acetylenem z pomocą odkurzacza...
Cześć, Zmieniłem trochę tytuł tematu. Już mówię czemu. Dziś rozmawiałem ze znajomym mechanikiem. Co prawda naprawia nowsze maszyny ale wspomniałem mu że montowałem wspomaganie do 3p, opowiedziałem mu o swoich przygodach i kazał mi sprawdzić jedną rzecz. Jak pracują zwrotnice ponieważ miał już przypadek że pompa wspomagania chodziła głośno i okazywało...
Odebrałem od mechanika swoje A3 8P 1.9 Tdi Ambition po wymianie: 1. rozrząd kpl z pompą wody, uszczelniaczem w,k. dolnym 2. olej motul , kpl filtrów 3. tuleje wahaczy przdnich 4 szt 4. przegub prawy przód 5. złącze wydechu 6. sprężyna zawieszenia prawy przód - używana 7. termostat 8. świece żarowe 4 szt. Niestety zaraz po odpaleniu samochodu pojawił...
No to jestem po naprawie/regeneracji konwertera i wciśnięciu nad wymiarowej panewki w oryginale, płyta sterująca rozebrana umyta, umyta mimo że było czysto, złożona na nową uszczelką, dwa uszczelniacze wyglądały dziwnie więc też wymieniłem. Skrzynka włożona , poziom oleju oczywiście Mobila wzorcowo wypoziomowany, weszło ok 9,5l ........ jak miłe było...
Jest wkręcony w blok silnika pod napinaczem paska wielorowkowego (nad filtrem oleju). Jak patrzysz na kolo pasowe wału to na godz. 10. Czeka więc Ciebie demontaż pompy wspomagania. Nie odkręcaj tylko przewodu od pompy (problem z późniejszą szczelnością-króciec z uszczelką w ASO Ford-dopasowany oring może być nieszczelny), odchylisz ją w bok razem z...
Witam, Mam kilka pytań dotyczących usterek w Oplu Astrze F z 1996 roku, jestem młodym użytkownikiem tego auta i nie znam sie na mechanice moje pierwsze pytanie brzmi Moje auto na wolnych obrotach gasło i miało problem z odpaleniem , po wizycie w warsztacie wymieniono mi czujnik obrotów wału korbowego. w swoim opelku miałem zamontowany oryginalny GM...
No ale akurat odpalić 30-kę bez względu na porę roku nie trzeba żadnej filozofii. Wystarczą tylko uczciwe akumulatory. Ma świece które działają bardzo fajnie, odprężnik który się przydaje. 30-ka nawet zajechana pali dobrze. Sama konstrukcja prosta, zrobiona dużo solidniej niż obciążenia jakim jest poddawana. Nawet na kiepskich częściach służy latami....
Zakładam nowy temat, gdyż na starym nie mogę otrzymać odpowiedzi, może jest już za mało widoczny. A więc po utracie płynu chłodniczego przegrzałem 2.5tdi 180km AKE. Okazało się, że obydwie głowice pękły, tak więc kupiłem używane i oddałem je do regeneracji, tzn. planowanie, szlifowanie gniazd, wymiana uszczelniaczy. Złożyłem auto zakładając nowe uszczelki...
Witam cztery miesiące temu kupiłem niebieskiego WV Golfa 4 z 2000r z uszkodzonym śilnikiem 1.4 16v za małą kasę. Oczywiście nie zamierzałem robić remontu po przeczytaniu opini o tym silniku.Wymieniłem śilnik oczywiście sam bez dużej wiedzy o mechanice jedynie co posiadałem to zawziętość i satysfakcję że zrobię to sam z małą pomocą kolegów przy wyjęciu...
Witam. Jeśli temat jest jeszcze aktualny to opiszę co nastąpiło: W ciągu roku, przez jakieś 8 tys km 2 razy poszedł łańcuszek. Pierwszym razem wymieniłem łańcuch i popychacze, drugim razem po jakichś 2tys od wymiany znów pękł przy okazji uszkadzając napinacz hydrauliczny i ślizg łańcucha. wymieniłem łańcuch i ślizg. Napinacz udało się zrobić, kumpel...
Witam serdecznie forumowiczów. Mam mały problem z silnikiem po remoncie głowicy,ale po kolei... Autko to Toyota Carina rok.94 z silnikiem benzynowym 1.6 16V GLI 107KM, problem pojawił się po wymianie uszczelki pod głowicą i wymianie rozrządu. Głowica została oddana do planowania i sprawdzenia szczelności,warsztat który to wykonał poinformował że głowica...
Witam wszystkich. Dotyczy auta kolegi Transita Connect-a L2 5-osobowy,1.6 TDCi 115 2015 (obecnie 219 tyś.km), sprowadzony z Niemiec. W tym autku miałem przyjemność...wymienić zatarty silnik (DV6C od Citroena 2013, 40 tyś.km przebiegu) , skrzynię od Mondeo (2012 rok, BG9R-7F096-BA, 80 tyś.km ), zregenerowaną turbosprężarkę (nowe, markowe części). Doszło...
Witam. Dwa miesiące temu wymieniłem komplet uszczelniaczy w ekspresie KrupsEA8080PE. Chwilkę później padła pompa ciśnieniowa ULKA. Objaw był taki, że tłok zaparzacza nie miał siły zejść całkiem w dół, następował autotest i jeżeli wtedy nie zrobiłem wspomagania, grubym elementem dociskając go do pozycji zaparzania, to wyskakiwał błąd. Wymieniłem pompę...
Witam. Odświeżę trochę ten temat bo kurzu co niemiara :arrow: W odpowiedzi na pytanie Master808 - pewnie Master'owi 808 już nie pomogę bo dawno to pytanie zadał, ale dla tych co odwiedzą to forum może poniższe info będzie przydatne. Łańcuch składa się z ogniw koloru srebrnego (kolor żywego metalu) ale tylko trzy ogniwka rozstawione od siebie w pewnych...
Rozwarstwiony bezpiecznik często powoduje zaniki działającego wspomagania.Raczej nie w tym przypadku.Uszczelniacz jest montowany w korpusie pompy pod łożyskiem.Może być płyn w elektronice,ale prędzej woda przez nieszczelne gniazda.Najlepiej wymienić całą pompę.
Co do środka uszczelniającego to uważam , że bardzo dobra jest pasta Dirko firmy Erling. Ale mi chodzi głównie oto czy mogę sobie pozwolić na swobodne odkręcenie pompy i odjęcie jej od silnika w celu odtłuszczenia. Tu nasuwa mi się pytanie jak jest rozwiązany napęd owej pompy wspomagania.
Tak, chodzi mi o te dwie pompy, zasilającą i wspomagania kiero. i o uszczelnienie pod cylindrem sprężarki jedno cylindrowej. Pojawiają się tam przecieki. Jeśli chodzi o sprężarkę to raczej tego się nie uszczelniało, tylko zakłada się nową bo te zamienniki głowiczek nie bardzo chcą chodzić, a oryginał kosztuje tyle co cała sprężarka. A o ile dobrze...
Może się przyda: http://obrazki.elektroda.net/0_123352978... http://obrazki.elektroda.net/54_12335298... Pasek Zalecane okresy wymiany •Focus: •→09/01: Co 150 000 km lub co 10 lat - wymienić. •10/01→: Co 160 000 km lub co 10 lat - wymienić. •Transit i Tourneo: •Co 250 000 km lub co 10 lat -...
Ja bym stawiał na pompę wspomagania lub na przekładnie kierowniczą Dodano po 2 przepuszczają sekcje uszczelniające w przekładni i dlatego tak się dzieje
Temat zamknę jutro, bądź pojutrze. Dlatego, że wczoraj wieczorem siadła pompa wspomagania i strasznie huczy. Silnik zapala bardzo dobrze, ale jego pracy nie słychać (prawie). Jutro mają uszczelniać mi układ/wymieniać pompę. Jak przestanie chodzić jak traktor i będzie wszystko ok, zamknę. Ostatnie pytanko. Auto pali na dotyk, jakby się tak nie zbiera,...
Miałem to samo. Prawdopodobnie cieknie uszczelnienie z łączenia z karoseria elementu do którego jest przykrecone wspomaganie Ma ona konsystencję plasteliny/gumy do żucia. Zbierze tam się trochę gnijacego syfu i po jakimś czasie robi się mała dziurka przez którą leci woda. Ja tą masę wydlubalem i zakleilem masą uszczelniająca do dachów. Od tej pory sucho...
w maglownicy na dystrybutorze/rodzielaczu są 4 pierscienie teflonowe które uszczelniają poszczególne sekcje, postój, skret w lewo i prawo wystarczy ze któryś pierscien się uszkodzi i już nie będzie cisnienia na listwie ew z eksploatacji w obudowie zrobią się rowki.Drugim przypadkiem bardzo rzadkim może być zerwany tłok na listwie zębatej przekładni....
Bardzo proszę o pomoc również w moim przypadku. Po uzbrojeniu alarmu nie udaje mi się zejść poniżej 0.19A. Po wypięciu dosłownie wszystkich (!) bezpieczników oraz przekaźników w kabinie (okolice kierownicy) ORAZ w pod maską (szczelna obudowa ECU) dalej to samo. Podczas wizyty w obudowie ECU zauważyłem ślady oleju (turbina stara jak świat bez regeneracji)...
A mnie to się wydaje że to nie jest taka zwyczajna sonda lambda tylko to się nazywa LAF czyli czujnik okreslajacy wartość spółczynnika składu mieszanki. Tak to przynajmniej z tekstu wynika który zamieszczam poniżej: Do napędu Civica 5D przewidziano gamę czterech nowoczesnych, ale już wypróbowanych szesnastozaworowych silników. Trzy z nich przekonstruowano...
uszczelniacz układzie wspomagania pompa uszczelniacz uszczelniacz pompa
wyświetlacz blaupunkt renault kosiarka elektryczny zakup bosch płyta
transformator słuchawkowy krzyzak pralka
Kierunkowskaz zwarty do masy - co to oznacza? Parametr P10 w piecu Termet Silver Pro 20 kW